Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Spaar jij je team nou maar voor zondag!Windhoosje schreef op 20 May 2003 @ 17:40:
[...]
Dat denk jij ja
Mijn team kan voor verrassingen zorgen

Twee nieuwe leden, waaronder een concurrent van Brainpower/Windhoosje, die gelijk meer punten heeft
De meeste punten deze week waren weer voor de Pielewiepers met 'slechts' 76 punten
[ Voor 10% gewijzigd door Zonar op 20-05-2003 18:26 ]
Don't waste your time or time will waste you
Martinozen gaat ook vol idealen de match in. Maar of Bad Clusters zich daar wat van aantrekt, is zeer de vraag.Windhoosje schreef op 20 mei 2003 @ 17:40:
[...]
Dat denk jij ja
Mijn team kan voor verrassingen zorgen
Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren
Gek he, die loopt morgen pas afG0009 schreef op 20 May 2003 @ 19:53:
Fijn hoor dat nieuwe transfersysteem. Mijn solid keeper loopt over enkele minuten af, staat nog steeds op 150k. Als ik nu zoek op solid keepers in NL vindt ie alleen keepers met deadlines van 21:34!
En ik heb te weinig geld om op m'n eigen speler te bieden
Je kan 'm nog overnemen, is een koopje lijkt me, en ik gun het jullie meer dan die duitser die er nu op geboden heeft. Ik koop 'm desnoods volgende week voor hetzelfde bedrag van je terug!
playerID=11908775
Uhm, of ik ben scheel of er staat dit :G0009 schreef op 20 May 2003 @ 19:53:
Fijn hoor dat nieuwe transfersysteem. Mijn solid keeper loopt over enkele minuten af, staat nog steeds op 150k. Als ik nu zoek op solid keepers in NL vindt ie alleen keepers met deadlines van 21:34!
En ik heb te weinig geld om op m'n eigen speler te bieden
Je kan 'm nog overnemen, is een koopje lijkt me, en ik gun het jullie meer dan die duitser die er nu op geboden heeft. Ik koop 'm desnoods volgende week voor hetzelfde bedrag van je terug!
playerID=11908775
Deadline: 2003-05-21 19.50 , notice de nummers naast 05.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Haal alsjeblief allemaal die playerID weg uit jullie quotes, dit was dus niet als een transferad bedoeld!
[ Voor 101% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-05-2003 20:05 ]
Verwijderd
LOLG0009 schreef op 20 May 2003 @ 20:03:
Sorry, ben inderdaad scheel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal alsjeblief allemaal die playerID weg uit jullie quotes, dit was dus niet als een transferad bedoeld!

Boris Deenik
230 000 Euro, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: uitstekend Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: goed
Deadline: 2003-05-22 19.02
Vraagprijs: 325 000 Euro
Of mag je hier geen reclamen maken?
[ Voor 5% gewijzigd door Ress op 20-05-2003 20:37 ]
Open deur....Ress schreef op 20 mei 2003 @ 20:36:
Misschien een leuk spelertje voor een van jullie ?
Boris Deenik
230 000 Euro, 21 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider

31 jaar, slecht vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen
Een sympatiek persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft slecht ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Koppen
Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos
[ Voor 3% gewijzigd door neudeboules op 20-05-2003 22:14 ]
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
ja komt omdat ie al 7 weken geblesseerd isdevv05 schreef op 20 mei 2003 @ 22:15:
zn conditie waardeloos das echt zonde... zou ff vorm trainen en wachten tot ie niet meer geblesseerd is dan levert ie al meer op...
Hm, ik heb daar wel interesse inRess schreef op 20 May 2003 @ 20:36:
Misschien een leuk spelertje voor een van jullie ?
Boris Deenik
zeker net naar uitstekend getilt of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door .GoO op 20-05-2003 22:54 ]
Verwijderd
Sjonge jongeZonar schreef op 20 May 2003 @ 18:23:
Had wat computerproblemen, daardoor hebben de GoT-stats enige vertraging opgelopen, maar hier zijn ze
![]()
Twee nieuwe leden, waaronder een concurrent van Brainpower/Windhoosje, die gelijk meer punten heeftVerder een mooie stijging voor Visscher, die 3 plaatsen is gestegen
Ja idd. Ik wil hem nu vervangen voor een jongere speler, omdat ik op positiespel train...devv05 schreef op 20 May 2003 @ 22:54:
[...]
Hm, ik heb daar wel interesse in
zeker net naar uitstekend getilt of niet?
Je bedoelt, het is rendabel om 'm nu te verkopen, en een andere speler naar uitstekend positiespel te trainen, dan om 'm te houden en een week of 7 te moeten wachten tot ie weer een level stijgt.Ress schreef op 21 mei 2003 @ 07:42:
[...]
Ja idd. Ik wil hem nu vervangen voor een jongere speler, omdat ik op positiespel train...
Zo kun je het ook zeggen.G0009 schreef op 21 May 2003 @ 10:09:
[...]
Je bedoelt, het is rendabel om 'm nu te verkopen, en een andere speler naar uitstekend positiespel te trainen, dan om 'm te houden en een week of 7 te moeten wachten tot ie weer een level stijgt.
Ik wil mn hele middenveld onder de 20 hebben omdat mn training dat rendabeler is.
[ Voor 18% gewijzigd door Ress op 21-05-2003 15:33 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Idd iedereen veel succes!! (behalve Frizza natuurlijkThe Dolf schreef op 21 May 2003 @ 17:28:
Veel succes met de eerste GoT cup wedstrijden. (uitgezonderd Oape City)
Is dat eigenlijk wel zo verstandig? Ik heb het idee dat het geen kwaad kan om een wat ervarenere (oudere) speler in je middenveld te hebben.... Dat zie je in de werkelijkheid ookRess schreef op 21 May 2003 @ 15:32:
[...]
Ik wil mn hele middenveld onder de 20 hebben omdat mn training dat rendabeler is.
Nu zelf ff een vraagje, waarvan ik hoop dat iemand er antwoord op heeft: Wat gebeurt en eigenlijk precies met/bij team die van eigenaar wisselen? Zakken die dan van niveau terug naar dat van een beginner? Bij mij in de poule zijn nl een paar team in de 'winterstop' van manager verandert en ik ben benieuwd in hoevere die teams nu even goed zijn als voorheen.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ik dacht dat de spelers behouden bleven, alleen de psychologische dingen en aantal supporters, jeugdopleiding wordt gereset. Kweetut niet zeker.bobsnl schreef op 21 May 2003 @ 17:32:
[...]
Is dat eigenlijk wel zo verstandig? Ik heb het idee dat het geen kwaad kan om een wat ervarenere (oudere) speler in je middenveld te hebben.... Dat zie je in de werkelijkheid ook
Nu zelf ff een vraagje, waarvan ik hoop dat iemand er antwoord op heeft: Wat gebeurt en eigenlijk precies met/bij team die van eigenaar wisselen? Zakken die dan van niveau terug naar dat van een beginner? Bij mij in de poule zijn nl een paar team in de 'winterstop' van manager verandert en ik ben benieuwd in hoevere die teams nu even goed zijn als voorheen.
Verwijderd
Is dit ten opzichte van de competitiewedstrijd op de zondag ervoor?
Ik heb namelijk over anderhalve week een walkover-wedstrijd. Ik zou dan theoretisch mijn slechtse 11 kunnen laten spelen en die woensdag mijn beste spelers opstellen
Klopt idd van die spelers jaG0009 schreef op 21 May 2003 @ 17:42:
Nee, ook de spelers gaan er allemaal aan. Er komt een geheel nieuwe spelersgroep en coach. Ook de teamgeest, zelfvertrouwen, ervaring met speelsystemen, jeugdopleiding en supportersgroep worden gerest. En het stadion gaat weer terug naar 7000 plaatsen.
Jawel, maar ik had het fout van de spelers
Verwijderd
Netjes .. hoeveel wil je ervoor hebben
Ik zit btw nu bij de laatste 32 in de KNVB beker.
Edit: Mankit laat die speler eens zien
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 18:31 ]
Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: weak
Winger: solid Defending: wretched
Scoring: poor Set Pieces: poor
Maar aan het einde van seizoen denk ik dat hij solid playmaking en formidable winger wordt!
edit: hij is van ijsland, dus daarom al in het U-20 squad!
Verder eind dit seizoen waarschijnlijk nog twee spelers in de U-20 teams, waarvan een min of meer al zeker en allebei ook pas 17. De andere heb ik gisteren gekocht voor iets meer dan 2 miljoen euro!!!!
[ Voor 6% gewijzigd door mankit op 21-05-2003 18:40 ]
Verwijderd
Gelukkig had ik nog snel even Visscher uit kunnen dagen, alleen was ik daarna te laat om nog een goede opstelling neer te zetten. Normaal gesproken pakt ie dan dus m'n standaard opstelling, alleen door blessures enzo speel ik nu 2 - 5 - 2
Niet heel gek dat ik dus 6 - 1 achter sta
Moraal van het verhaal:
Blijf altijd goed het Hattrick topic volgen en daag iemand op tijd uit!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2003 18:45 ]
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door mankit op 21-05-2003 18:59 ]
is dit de eerste hattrick in de GoT cup
[ Voor 5% gewijzigd door j_du_pee op 21-05-2003 18:56 ]
kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord
Aha ok ... Ik neem aan dat ie dan in feite ook de spelers van een beginnend team heeft?G0009 schreef op 21 May 2003 @ 17:42:
Nee, ook de spelers gaan er allemaal aan. Er komt een geheel nieuwe spelersgroep en coach. Ook de teamgeest, zelfvertrouwen, ervaring met speelsystemen, jeugdopleiding en supportersgroep worden gereset. En het stadion gaat weer terug naar 7000 plaatsen.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Ja. Let wel dat een team alleen een nieuwe eigenaar kan krijgen in de laagste 2 divisies, in NL zijn dat VI en VII.bobsnl schreef op 21 May 2003 @ 19:00:
[...]
Aha ok ... Ik neem aan dat ie dan in feite ook de spelers van een beginnend team heeft?
Een team dat in een hogere divisie zit en waarvan de eigenaar om wat voor reden dan ook wordt gekicked, zal eerst naar de VI moeten degraderen voordat het een nieuwe eigenaar kan krijgen.
"Better ask questions before you shoot"
Gezocht!
Router
en een oefen potje met 3-0 gewonnen.
WAT???Chocovla schreef op 21 May 2003 @ 19:24:
Errrrr allemaal leuk die GoT Cup maar zou FC Dolf de lokale hooliganbrigade thuis kunnen laten ? Zit hier met 3 geblesseerde spelersOn the bright side het waren maar reserves
Neem me ff niet kwalijk maar ik heb er slechts 2 afgeschopt (3 weken en 1 week geblesseerd)
Hoe durf je me zo in kwaad daglicht te stellen.
Gezocht!
Router
Verwijderd
De deadline is zondagavond. Je kan hem ook uitdagen en dan uit spelen...maybe dat je dan meer kans maakt...Verwijderd schreef op 21 May 2003 @ 20:58:
ik moet woensdag dus tegen Sebs footie team aangezien hij deze week geen oefenwedstrijd speelde en soms inlogt zal het me niets verbazen als ie niet accepteerd waardoor ik dus geen wedstrijd heb en dus geen training. Oftewel DEVV wanneer is de deadline dat hij geaccepteerd moet hebben Zaterdag ofzo? dan kan ik nog een andere tegenstander zoeken...
Ik had gister even wat tijd over, en ik heb een excel-sheetje gemaakt om de stand in de poule makkelijk te bepalen. Devv05, misschien heb je er wat aan, maar misschien heb je het al. Zeg het maar als je er wat aan hebt.

Nou ja iig mijn friendly van vandaag gelijkgespeeld (3-3), waar ik heb ontdekt dat teamspirit in friendlies helemaal geen effect heeft, in tegenstelling tot wat ik altijd dacht. Ik had precies dezelfde middenveld rating met dezelfde spelers als vorige week, waar ik content teamspirit had en nu delirious heb.
Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)
Verwijderd
Xanathorn: je bent wel erg lekker bezig met extra-terrestial midfield ..

[ Voor 4% gewijzigd door Xanathorn op 22-05-2003 00:13 ]
Nee die bestaat niet meer.. Wordt dus een walk-over en je zult even een weekje iemand anders uit moeten dagenXanathorn schreef op 21 May 2003 @ 22:56:
Hmmm mijn volgende tegenstander in de GoT cup is Pluimmakers, maar van wie is dat team dan en bestaat het nog wel, niemand in Nederland en België met zo'n teamnaam.
Nou ja iig mijn friendly van vandaag gelijkgespeeld (3-3), waar ik heb ontdekt dat teamspirit in friendlies helemaal geen effect heeft, in tegenstelling tot wat ik altijd dacht. Ik had precies dezelfde middenveld rating met dezelfde spelers als vorige week, waar ik content teamspirit had en nu delirious heb.
2003-05-22 09.48 Voortvarend begin G.O.T. Cup
Coach Hese en zijn team waren gisteravond de hele avond niet bereikbaar voor commentaar op de waanzinnige overwinning.
Een divisie VI team moest eraan geloven toen Hese's 3e keus van het spitsengilde een wereldavond beleefde.
Door alle 4 de doelpunten voor zijn rekening te nemen, zorgde Harmsen voor een bijzonder aangename overwinning.
Volgende week staat de kraker tegen 1337s (divisie V) op het programma, echter verwacht Hese ook dan een eenvoudige overwinning.
Wacht op antwoord
hehe, in ieder geval weer 5 spelers op verdediging getraintZonar schreef op 21 mei 2003 @ 22:17:
Heb met 3-2 gewonnen van FC Jansen, die nogal wat last had van verwarring met zijn 5-4-1 formatie. Toch knap dat er dan nog 5 keer is gescoord. Gelukkig is er bij mij niemand uitgetrapt
Succes!!!
Stiphout Vooruit - Mighty Murmels
Graxies United - The Fatal Females
FC Dracks - Hottentotse Boys
Ajax Jeugdteam - Monkeeeees
Amsterdam United - De Gunners
FC Luca - F.C. GoT ----> Ik speel uit, niet thuis
Northern All Stars - H.F.C Bman
fc de relschoppers - Timberteam
Doemaarwat - Olympic Tigers
Demons VF - HARDTRANCE
[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 23-05-2003 18:38 . Reden: uit - thuis verwisseld. ]
Verwijderd
1 - Stiphout Vooruit - Mighty Murmels
1 - Graxies United - The Fatal Females
3 - FC Dracks - Hottentotse Boys
2 - Ajax Jeugdteam - Monkeeeees
1 - Amsterdam United - De Gunners
2 - FC Luca - F.C. GoT
1 - Northern All Stars - H.F.C Bman
1 - fc de relschoppers - Timberteam
1 - Doemaarwat - Olympic Tigers
2 - Demons VF - HARDTRANCE
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2003 18:49 ]
1. Virtual Winners
2. FC Knoeiers
3. FC Tiktak over rechts
4. FC-Utreg
5. Watergraafsmeer Wanderers
6. 1337s United
FC Knoeiers heeft alweer een andere friendly geregeld. Kan deze niet uit de poule worden gegooid. Afijn ik maar eens een andere regelen.
We've got that ring of confidence
1. Bad Clusters
2. Martinozen
3. Hoedjevanpapier
4. HFC Bman
5. RFC Skillz
6. Oonme’s Dreamteam
Ronde 2
3-1
2-4
6-5
Ik zou dus tegen HFC Bman moeten. Die club kan ik niet vinden. Is 't ie van naam veranderd? Anders ga ik effe een friendly regelen.
Verwijderd
1-Graxies United - The Fatal Females
2-FC Dracks - Hottentotse Boys
1-Ajax Jeugdteam - Monkeeeees
1-Amsterdam United - De Gunners
1-F.C. GoT - FC Luca
2-Northern All Stars - H.F.C Bman
f-1c de relschoppers - Timberteam
1-Doemaarwat - Olympic Tigers
3-Demons VF - HARDTRANCE
* yared gaat maandag 3,5 week op vakantie, voor alle vraagjes mbt de federatie e.d. graag Thije pesten.
Inloggen word lachuh... De eerste 11 dagen op een 2400 baud modem... echt waar... en als we mazzel hebben een 56K, maar dat kan alleen als de zoon van de eigenaar hem meeneemt van huis
Officieel mag je niemand naar je team laten kijken.................. tis maar dat ik het gezegd heb
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Eindelijk is mijn oude keeper naar solid gegaan, dus kan ik em eindelijk verkopen. Voor de rest is de vorm gemiddeld weer eens op hoog gegaan i.p.v. naar beneden, alleen de waarde van mijn team is nu naar beneden gegaan de afgelopen week.
Mijn Toto van deze week
Hattrick GoT Toto - week 8 | ||
# | team versus team | Uitslag |
01 | Stiphout Vooruit - Mighty Murmels | 2 |
02 | Graxies United - The Fatal Females | 2 |
04 | FC Dracks - Hottentotse Boys | 3 |
05 | Ajax Jeugdteam - Monkeeeees | 2 |
06 | Amsterdam United - De Gunners | 2 |
07 | FC Luca - F.C. GoT | 2 |
08 | Northern All Stars - H.F.C Bman | 1 |
09 | fc de relschoppers - Timberteam | 2 |
10 | Doemaarwat - Olympic Tigers | 1 |
10 | Demons VF - HARDTRANCE | 2 |
Par_Martinos : HFC Bman staat verkeerd geschreven, dat moet H.F.C.Bman zijn, hier een linkje naar zijn team.
Yared : Nu maar hopen dat je niet te veel blessures krijgt, dan kan het nog wel wat worden. Veel plezier op vakantie!
G0009 : Daar ben ik het inderdaad mee eens, de poule wedstrijden geven te veel onduidelijkheden. Maar het is wel zo dat op deze manier meer mensen meekunnen doen, en je langer speelt dan 1 week als je bv. gelijk in de 1e ronde uitvalt. Misschien was het wel handig geweest om bij elk team even het teamID te zetten, dat zoekt een stuk makkelijker dan.
[ Voor 1% gewijzigd door grooviee17 op 24-05-2003 13:18 . Reden: FC GoT speelt uit ]
Beter zoeken.. gebruik Hattrick User Database voor zn ID?Par_Martinos schreef op 23 mei 2003 @ 08:48:
Ik zou dus tegen HFC Bman moeten. Die club kan ik niet vinden. Is 't ie van naam veranderd? Anders ga ik effe een friendly regelen.
Vorige week had die ander al een friendly geregeld, ik had zelfs tot maandag gewacht om m'n eigen friendly te regelen. Trouwens als je je teamnaam etc verandert verander dat dan ook in de GoT user database, ik geef toe dat ik beter had moeten kijken maar evengoed ga ik er vanuit dat de opgegeven teamnaam daar de juiste is.Chocovla schreef op 23 mei 2003 @ 09:22:
Hmm ik zou tegen de Pielewiepers moeten spelen maar die heeft al een friendly geregeld(net als vorige week trouwens) lekker is dat...
Had maar een redelijke trainingsweek, mijn b-mids willen maar niet stijgen in playmaking. Waar m'n 21-jarige sterspeler maar 7 weken nodig had om te stijgen doen deze er al meer dan 10 weken over en nog niks =(. Grotendeels reserves in vorm gestegen en een 19-jarige allrounder naar formidable pm.
Dat tooltje is niet toegestaan dus edit je post even...
[ Voor 12% gewijzigd door .GoO op 23-05-2003 19:32 ]
Hattrick GoT Toto - week 8 | ||
# | team versus team | Uitslag |
01 | Stiphout Vooruit - Mighty Murmels | 1 |
02 | Graxies United - The Fatal Females | 2 |
04 | FC Dracks - Hottentotse Boys | 1 |
05 | Ajax Jeugdteam - Monkeeeees | 2 |
06 | Amsterdam United - De Gunners | 2 |
07 | FC Luca - F.C. GoT | 2 |
08 | Northern All Stars - H.F.C Bman | 1 |
09 | fc de relschoppers - Timberteam | 2 |
10 | Doemaarwat - Olympic Tigers | 3 |
10 | Demons VF - HARDTRANCE | 2 |
Mijn trainingsupdate was weer niks bijzonders...Bijna al mijn spelers in vorm achteruit en niemand in playmaking omhoog (ook logisch).
Maar hoe komt het dat elke week als ik geen algemeen train, mijn spelers in vorm achteruit gaan? Ik train op 91%, heb redelijke coach en heb 6 assistenten...
Kenneth Hermans
414 000 Euro, 25 jaar, redelijk in vorm
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider [Onvoorspelbaar]
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: goed
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
je zult het nodig hebben woensdagdevv05 schreef op 23 mei 2003 @ 11:44:
EINDELIJK mn beste middenvelder naar GOED gegaanhopelijk haalt ie nu 3,5 ster...
Wacht op antwoord
Verwijderd
Edit jij je post dan ook evendevv05 schreef op 23 May 2003 @ 11:20:
[...]
Dat tooltje is niet toegestaan dus edit je post even...
Graxies United - The Fatal Females 1
FC Dracks - Hottentotse Boys 3
Ajax Jeugdteam - Monkeeeees 3
Amsterdam United - De Gunners 1
F.C. GoT - FC Luca 1
Northern All Stars - H.F.C Bman 2
fc de relschoppers - Timberteam 3
Doemaarwat - Olympic Tigers 1
Demons VF - HARDTRANCE 2
[ Voor 5% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-05-2003 17:06 ]
1 - FC Dracks - Hottentotse Boys
3 - Ajax Jeugdteam - Monkeeeees
3 - Amsterdam United - De Gunners
3 - FC Luca - F.C. GoT
3 - fc de relschoppers - Timberteam
1 - Demons VF - HARDTRANCE
Dat zou je wel willen he, nog een keer thuis tegen Luca. Voor straf heb ik je een 3 gegeven
Verwijderd
In de Hattrix-files staat dit: Elke week zal willekeurig tweederde van jouw ploeg geselecteerd worden voor een verandering van hun vorm.
Alleen bij mij is dit nooit. Deze week bijvoorbeeld maar bij 3 spelers de vorm veranderd. Hoe zit dit? Foutje van Hatrix-Files? Of wordt het "recht getrokken" door de wedstrijden die je speelt?
Ter vergelijking: Ik had er 11 die van vorm veranderden, op een squad van 23.
[ Voor 26% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-05-2003 17:57 ]
Dat is alvast 1 verliespunt voor jouZonar schreef op 23 mei 2003 @ 17:43:
Trainingsupdate was best leuk, nog steeds een vormstijging, behalve in de verdediging, waar het hele seizoen al een vormcrisis heerstEen speler omhoog gegaan in scoren, maar dat was een middenvelder, dus niet relevant.
3 - Ajax Jeugdteam - Monkeeeees
3 - Amsterdam United - De Gunners
3 - FC Luca - F.C. GoT
3 - fc de relschoppers - Timberteam
1 - Demons VF - HARDTRANCE
Dat zou je wel willen he, nog een keer thuis tegen Luca. Voor straf heb ik je een 3 gegeven
Was idd een foutje van mij...Ik speel natuurlijk uit
Iedereen even de wedstrijd van mij wisselen in FC Luca - F.C. GoT!!!!
[ Voor 9% gewijzigd door NiMu83 op 23-05-2003 18:39 ]
2 - FC Luca - F.C. GoT
2 - fc de relschoppers - Timberteam
2 - Demons VF - HARDTRANCE
Verwijderd
maar..... OP 2 NA AL MIJN SPELERS OMHOOG in conditie... en eentje volgens mij zelfs twee stappen
Me vriendin d'r team ging ook niet zo beroerd afgelopen vrijdag:
- Forward naar goed passing en waarde ervan over de 4 ton.
- niet verkochte wing naar uitstekend passing (niemand had verder gekeken dan zijn neus lang was anders hadden ze dus gezien dat ie omhoog was gegaan

- 17 jarige verkocht voor 3 ton en die is van uitstekende vorm naar goed gegaan
- en als morele booster de waardes omhoog van de helft van het team terwijl er geen verdere veranderingen in stats waren, altijd leuk
**(voor de newbies, als een speler omhoog gaat op vrijdag maar hij is ervoor op de transferlijst gezet dan is dat nog niet te zien en moet je doorklikken om de actuele stand te zien)
v r a a g
Mocht je nou tien coach/keepers assistenten hebben in totaal 5+5 of 10+10?
Ben te lui om het op te zoeken, no-rtfm aub, ik gok op jullie mede luie aard... anders hou je het maar in op me goede_gedrag_tegoed
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Vorm bedoel je ? Conditie erbij zou wel training zijn...yared schreef op 24 May 2003 @ 19:30:
* yared had dus idd deze week zijn training gemist vanwege zijn wonderbaarlijke inner-mid 3-5-2 opstelling.
maar..... OP 2 NA AL MIJN SPELERS OMHOOG in conditie... en eentje volgens mij zelfs twee stappen![]()
v r a a g
Ben te lui om het op te zoeken, no-rtfm aub, ik gok op jullie mede luie aard... anders hou je het maar in op me goede_gedrag_tegoed
En je mag idd maar 10 totaal hebben.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
RTFM!!!!yared schreef op 24 mei 2003 @ 19:30:
v r a a g
Maauh in antwoord op je vraag...de keeper en assistent trainer moeten samen 10 zijn! Dus 2:8, of 1:9 is de meest gekozen.
Iemand antwoord op mijn vraag?:
Hoe komt het, dat elke week als ik geen algemeen train, mijn spelers in vorm achteruit gaan? Ik train op 91%, heb redelijke coach en heb 6 assistenten...Moet de vorm niet enigszinds gehandhaafd blijven? Bijna alle spelers gingen in vorm achteruit...
nope, conditie... ik zie wel vaker de conditie op en neer gaan zonder specifiek training te geven... gewoon mazzel gehad denk ikVorm bedoel je ? Conditie erbij zou wel training zijn...
thanks voor de goede antwoorden allebei
Windhoosje, heb geen idee.. tis random elke keer weer.
Me vriendin zweert bij 5+5 assistenten en 5 fysios op 95% (redelijk coach) en zoals je ziet werkt het...
Verwijderd
vraag kan dit zomaar ,vindt dit wel raar. Ik dacht dat de spelers pas na een trainingsupdate in vorm veranderen.
Ik twijfel nog of ik moet MOTSen of normaal spelen....
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
http://www.transferspel.nl/
@doemaarwat: Als jouw middenveld gewoon veel beter is(en dat is ie anders stond je niet zo veel hoger) krijg je hoe dan ook kansen. MOTS is in mijn optiek niet nodig. Alleen doen tegen een directe concurrent, want het gaat ten koste van je teamgeest.
'k Had weer een redelijke jeugdpull vandaag, passable keeper van 245k, die zit dus binnen 2 weken keepertrainen op solid.
Shit man, voor de derde keer in 3 dagen een speler gekocht, voor de derde keer in drie dagen die shit van "de teamgeest zakte toen bleek dat je pas gekochte speler niet met de rest van het team kon opschieten".
[ Voor 16% gewijzigd door Ronald Koeman op 25-05-2003 10:06 ]
=soort aandelenspel, maar dan met voetballersVerwijderd schreef op 25 May 2003 @ 09:31:
tip: voor iedereen die graag handeld in spelers kijk eens naar dit voetbalspelletje,kost niets en je kunt er zelfs nog prijzen me winnen ook.
http://www.transferspel.nl/
Verwijderd
2 - Graxies United - The Fatal Females
2 - FC Luca - F.C. GoT
1 - fc de relschoppers - Timberteam
2 - Demons VF – HARDTRANCE
RTFM!!!!Windhoosje schreef op 24 May 2003 @ 19:48:
[...]
Maauh in antwoord op je vraag...de keeper en assistent trainer moeten samen 10 zijn! Dus 2:8, of 1:9 is de meest gekozen.
Iemand antwoord op mijn vraag?:
Hoe komt het, dat elke week als ik geen algemeen train, mijn spelers in vorm achteruit gaan? Ik train op 91%, heb redelijke coach en heb 6 assistenten...Moet de vorm niet enigszinds gehandhaafd blijven? Bijna alle spelers gingen in vorm achteruit...
Hoe hoger de trainingsintensiteit, hoe hoger de algemene vorm. Maar soms heb je ook gewoon pech
Dit topic is gesloten.