Signature tijdelijk niet beschikbaar!
How to become a Dj... deel II
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 78 79 80 81 last
Nieuw Topical klinkt het nog zo kut (als bij mij) het gaat erom dat je plezier hebt!
Chill... neem een biertje ofzo
Ik ben tegen flauw knip en plak-werk, maar ik ben ervan overtuigd dat er wel degelijk prachtige mixen te maken zijn met de pc, waar je veel meer creativiteit in kwijt kan dan in een liveset...
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
Thanx!! Ik wil ze graag uppen, maar dan moeten jullie maar even een teken geven als er ruimte beschikbaar is/komt op die ftp.quote:Op donderdag 27 december 2001 12:58 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik best geinteresseerd ben in de mixen van Timo, en van mij mag hij ze uploaden als er ruimte zou zijn.
Reg. datum: 08 november 2000
69 piek, of ben ik te laat?quote:Op dinsdag 25 december 2001 02:25 schreef T3KST3P het volgende:
Ik gaat deze week naar richersounds in amsterdam, iemand enig idee hoe duur stanton 500 elementen daar zijn?
Iemand anders had al zon prijs genoemd ja, mar bedankt voor de bevestiging! Werk jij daar ofzo?quote:Op donderdag 27 december 2001 16:02 schreef koosmp3 het volgende:
[..]
69 piek, of ben ik te laat?
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
De wereld is oneerlijk. En daar maak ik gebruik van!
En ik heb nog nergens goedkopere gezien..
Welke straat zitten jullie in Amsterdam, jullie website is down..quote:Op donderdag 27 december 2001 17:12 schreef koosmp3 het volgende:
Jup, ik werk er.
En ik heb nog nergens goedkopere gezien..
04.06 :: Atak Enschede Combustion || 05.06 :: 013 Tilburg :: fckn wckd* || 11.06 :: Merleyn Nijmegen Something Else || 10.07 :: 013 Tilburg fckn wckd*
automatic pushbutton remote control synthetic genetics command your soul
quote:Op donderdag 27 december 2001 20:26 schreef Mries! het volgende:
Zeg koosNog even een Richersounds vraagje, die boxen die op de engelse site staan, hebben jullie die allemaal ook? Heb nieuwe spiekers nodig
Welke heb je intresse in?
ALs we het niet op voorraad hebben kan ik ze wel voor je bestellen.
Greetz
quote:Op donderdag 27 december 2001 17:25 schreef koosmp3 het volgende:
Van woudstraat 123
Van Woustraat heet het daar dus!
(Jaja, MisterDon laat ook weer eens van zich horen... Kerst, nieuwe girl... Sorry dat ik er ff niet was hoor.
tnt net geweest, ze hadden die behringer van feedback bij zich, maar ik niet genoeg geld op zak
naja maandag ff langs postkantoor (kan ik gelijk ook ff m'n ov ophalen
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Reg. datum: 14 augustus 2001
Heb ik daar de Behringer DX 1000 gehaald.
'k vind um redelijk fijn, alleen het enige nadeel iz dat de toonregeling per kanaal erg dicht op elkaar zit, maarja.
Alvast een tip voor degene die 'm nog willen kopen by feedback, ZE ZYN OP!!!!
Ik had met veel geluk de laatste nog te pakken gekregen.
Mzzl's
ps. Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van de klubbheads?
Let the party begin
http://www.klubbheadz.nl/files/songs/ram/promo/ltpb.ram
(Real Audio)
ben hem kwijt tussen al die posts...
Trancefix.nl
Reg. datum: 07 juni 2001
http://www.richersounds.nlquote:Op vrijdag 28 december 2001 13:08 schreef DJ-FreSh het volgende:
heeft iemand nog even een linkje naar de site van richter?
ben hem kwijt tussen al die posts...
Vooroordeel; Klubbheads sucken zonder te luisteren. Met die trieste, altijd dezelfde offbass.
hier ook fuck en ook maandag langs t postgeval, me nieuwe platen zijn binnen:) heerlijk:)
en wat is dat nummer van de klubheadz gaar zeg.....
of anders gezegd, onder niveau, ze kunnen veel beter...
stiekum toch een beetje 1337 ;) | bezoek ook eens www.mrwazoo.nl
Reg. datum: 07 juni 2001
Als je die studio ziet kunnen ze idd beter, maarja, het is er alleen nog nooit uitgekomen. Ik kan ook een Ferrari hebben, maar als ik overal 30 rij schiet je er ook niks mee op.quote:Op vrijdag 28 december 2001 14:06 schreef MR_WAZOO het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2001 14:06 schreef MR_WAZOO het volgende:
eej ener-g
hier ook fuck en ook maandag langs t postgeval, me nieuwe platen zijn binnen:) heerlijk:)
en wat is dat nummer van de klubheadz gaar zeg.....
achja
ik was nog vet naar de klote van gisteravond, drum 'n bass party in de p60, stond ik daar met m'n gare kop voor die tnt bezorgster vanmorgen
welke platen heb je besteld?
enneh klubbheads? daar _wil_ ik niet eens naar luisteren op vrijwillige basis, enneh.. 'nieuw nummer'
"The only thing we can decide is what we want to do with the time that has been given to us."
Marco V Godd
Umek Contra EP
Dave Clarke The Compass -2x12inch
Green Velvet La La Land
Jeff Mills Lifelike EP
Plastikman Spastik
Pounding Grooves Pounding Grooves 11
gewoon weer wat leuke plaatjes zegmaar..:)
Welke remixen staan er op de plaat van Green Velvet? Die plaat is namelijk errug cool, maar ik kan er alleen maar de "gewone versie" vinden. Ik hoorde een keer op de 538 partynight een zeer relaxte remix, maar natuurlijk kondigen ze dat niet aan/af....quote:Op vrijdag 28 december 2001 14:43 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik had het volgende besteld
Marco V Godd
Umek Contra EP
Green Velvet La La Land
Jeff Mills Lifelike EP
Plastikman Spastik
gewoon weer wat leuke plaatjes zegmaar..:)
Marco V Godd
moest ik gewoon hebben omdattie zo lekker is ( vind ik)
Umek Contra EP
klonk leuk, umek vind ik ook wel ok dus ook maar gekocht
sprak me heel erg aan, blijkt dus ook klasieker te zijn, nouja, mooi meegenomen:)
Green Velvet La La Land
vaag nummer, moest ik gewoon hebben
Jeff Mills Lifelike EP
uhm klonk wel leuk:)
Plastikman Spastik
klasieker, daarom gekocht
klonk ook weer lekker, ofwel kopen:)
YES PLEASEquote:Op vrijdag 28 december 2001 14:56 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik zie t maandag wel, zal t wel vertellen dan, hang desnoods een platenspeler aan me pc... maken we een backup voor eigen gebruik ofzo..
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 78 79 80 81 last
Dit topic is gesloten.