Dekking is inderdaad nog niet echt optimaal, hoop dan ook snel op uitbreidingen. De draagafstand van het signaal is daarentegen helemaal niet zo verkeerd, mijn ervaringen zijn in regio Rotterdam. Centrum helemaal top, A20 ring is maar een streepje of twee. Kom ik in alblasserdam (Volgens de kaart
in het dekkingsgebied) pak ik het signaal ook op, maar dan wel 1 soms 2 streepjes. Papendrecht is zonder LTE op dit moment, 3G is echter ook nooit zo geweldig geweest daar.
Wel valt mij op dat, net zo als andere mede tweakers al meldde dat mijn download helemaal niet zo geweldig is, en 9 van de 10 keer langzamer als 3G. Upload is wel heerlijk snel(ler).
Al met al heb ik nog steeds gemengde gevoelens bij 4G van VF zoals deze op dit moment is. Het is leuk en aardig maar niet optimaal, hopelijk gaat de uitrol naar de buitengebieden van Rotterdam snel komen want daar ben ik toch vaak te vinden.
Afgelopen maand 6GB door de lucht gejast, wat ben ik blij dat ik dat fijne 10GB Sim-only abo'tje heb zeg. Aangezien dat ik tussen een eigen woning zit (Net verkocht en niets nieuws nog) is het toch heerlijk om te kunnen tetheren zonder zorgen over limitieten. Ik deel dan ook graag mijn internet verbinding in de kroeg haha!