vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
I served in a company of heroes.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
To dare is to do
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik vind het jammer, zag erg uit naar Ajax-Chelsea.
Zullen ze rouwig om zijn in Amsterdam hoor.. not.. Focus op de competitie maar weer, veel belangrijker.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
heeft denk ik vooral te maken met indruk maken op de eigenaar.XeNeRgY schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:45:
Die trainer is wel echt een ontzettende dandy zeg.
Hoeveel trainers ze gehad hebben weet ik niet meer maar ze zitten er zelden lang.
⏩ PVOutput☀️
Loterij verloren? Ik zie 2 slecht genomen penalties, dus niks loterij.Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:46:
Loterij verloren, nja dan toch einde Europa dit seizoen![]()
Terecht verloren al met al. Ik zag vandaag geen ploeg die wilde winnen.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 21-02-2013 23:48 ]
[ Voor 8% gewijzigd door XeNeRgY op 21-02-2013 23:48 ]
Heb zelf het idee dat Ajax- Chelsea een zeer saaie pot zou zijn.Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:46:
Loterij verloren, nja dan toch einde Europa dit seizoen![]()
En dan vooral vanwege Chelsea.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
⏩ PVOutput☀️
Moet toch altijd hier wel aan denken als Nederlandse clubs penals moeten nemen..
Oh wel terecht verloren hoor, dat beaam ik zeker. Steaua was in de 2de helft gewoon beter.Vos schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:47:
[...]
Loterij verloren? Ik zie 2 slecht genomen penalties, dus niks loterij.
Terecht verloren al met al. Ik zag vandaag geen ploeg die wilde winnen.
Penalties vind ik wel altijd loterijen, veel druk op spelers e.d.
De Jong was sleeeecht...werkelijk niet te geloven...tja eigenlijk was iedereen slecht, totaal afgebluft op werklust van die roemenen die eigenlijk niet eens zo goed waren.
Terecht verloren overigens hoor, 4 keer op goal geschoten in de hele wedstrijd; 3 daarvan waren in de penalty-reeks! Dan ben je niet goed bezig...
Nu maar op de landstitel focussen dan maar. Ik vrees nu alleen met grote vrezen voor aanstaand weekend, komen ze deze mentale 'klap' op tijd te boven... Thuis tegen ADO... Ohjee..
Overigens, is het raar dat ik echt 0,0 vertrouwen in de penalty's van Schone en Moisander had? Dat gevoel had ik bij Eriksen en De Jong totaal niet.
[ Voor 15% gewijzigd door RBH op 21-02-2013 23:54 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
En je denkt echt dat Ajax nu gaat winnen tegen ADO? Die klappen er zondag op, dat wordt echt niks...Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:56:
Dan maar weer focussen op de ED, als Feyenoord weet te winnen is er een kans dat dit weekend zeer gunstig uitpakt voor Ajax (Twente verlies tegen Heerenveen uit en Ajax thuis winnen van Ado bijvoorbeeld)
Heb je Ado zien spelen dit seizoen? Ik weet het, Ajax is speciaal voor Ado, maar toch word het gewoon 3-0.toolkist schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 00:05:
[...]
En je denkt echt dat Ajax nu gaat winnen tegen ADO? Die klappen er zondag op, dat wordt echt niks...
FCG
Verschrikkelijke pot van Ajax. De paar "mannen" bij Ajax deelden net zo hard in de malaiseblobber schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:56:
Collectieve wanprestatie van Ajax, hier werden duidelijk de mannen van de jochies gescheiden.

[ Voor 11% gewijzigd door ephymerous op 22-02-2013 08:06 ]
XXXVI
Ey! Niet zo he?!PWM schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:47:
[...]
Heb je Ado zien spelen dit seizoen? Ik weet het, Ajax is speciaal voor Ado, maar toch word het gewoon 3-0.
Maar je hebt deels wel gelijk hoor. Den Haag speelt dit seizoen matig, erg matig. Maar we staan toch 8e. En tegen ajax gaan ze er altijd wel vol voor. Met vechtvoetbal kan je ver komen.. Dus "gewoon" 3-0 is wel wat overdreven.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De penalty's dramatisch ingeschoten door Schone en Moisander natuurlijk, maar wat wáren we er dichtbij met ballen op de paal enzo
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Waarom kijk ik nog naar Europees voetbal als het om Nederlandse ploegen gaat, laatste keer dat een Nederlandse ploeg een beetje ver kwam was PSV tegen Milan in 2005. Daarna is het allemaal bagger geworden.
Nee, in Europa stelt Nederland echt geen ene fluit meer voor en dat zal de komende tijd ook zeker niet veranderen.
Nou dichtbij.... Ajax liep, zeker de 2e helft, de hele tijd achter de feiten aan. Eriksen leek de bal zoveel mogelijk te willen ontlopen. Bij balverlies deed bijna niemand zijn best om de bal terug te veroveren.arjanpvt schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:11:
Ajax was heel slecht natuurlijk, maar wat een héérlijk schot was dat 2e doelpunt van Steaua! Ik dacht eerst dat die bal een kilometer naast zou gaan toen ik de aanloop zag.
De penalty's dramatisch ingeschoten door Schone en Moisander natuurlijk, maar wat wáren we er dichtbij met ballen op de paal enzo
Het was zo dramatisch dat ik zelf aan match-fixing zat te denken. Volgens mij was dit de slechtste wedstrijd ooit.
Ajax kan echter veel beter, dus stellen dat we in Europa niets voorstellen ben ik niet met je eens. Maar zonder inzet stel je nergens wat voor.
[ Voor 8% gewijzigd door Rhapsody op 22-02-2013 08:57 ]
🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering
Dat zeg je nu, maar stiekem hoop je dat, door dit te zeggen, Ado wint met 0-3.PWM schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:47:
[...]
Heb je Ado zien spelen dit seizoen? Ik weet het, Ajax is speciaal voor Ado, maar toch word het gewoon 3-0.
.....
K to the KillaZ
YouTube: Un show politico-sportivo-păcătos cu Gigi Becali dupa Steaua - Ajax 2-0.mp4#!
Echt, wat een idioot joh.Niet Ajax maar Steaua Boekarest plaatste zich donderdagavond voor de achtste finales van de Europa League. Een strafschoppenreeks was noodzakelijk om de winnaar over twee duels aan te wijzen. Voorzitter Gigi Becali, die er in het verleden openlijk voor uitkwam racistisch, antisemiet en homofoob te zijn, was door het dolle heen en liet weer blijken een nogal aparte preses te zijn.
"De voorzitter van Ajax draagt schoenen van 200 euro. Die van mij hebben 4000 euro gekost. En ze waren oud en versleten! Nogmaals, ik heb 4000 euro voor mijn schoenen betaald. Hoe kan ik dan met de voorzitter van Ajax gaan eten. Dat is toch onmogelijk? Waarom zou ik dan naar zo'n lunch gaan?", verwees de sportbestuurder naar het gebruikelijke etentje tussen directies in aanloop naar een Europees duel.
Becali, die deze maand werd veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van drie jaar vanwege ontvoering, was ook door het dolle heen toen Vlad Chiriches ter sprake kwam. De talentvolle verdediger maakte een kwartier voor tijd op prachtige wijze de 2-0, via de onderkant van de lat. "Hij kost nu twintig miljoen euro, geen cent minder", zei de voorzitter van Steaua.
Over Chelsea, de komende tegenstander in Europa, zei Becali. "Ik wil ze verslaan, bewijzen dat de miljoenen van Roman Abramovich niets waard zijn. Het gaat om geloof in eigen kunnen. Abramovich komt naar Boekarest. Hij komt hierheen om Becali te ontmoeten, dat ben ik. In Ajax was ik niet geïnteresseerd, maar Abramovich is iets anders."
Becali was in het heenduel in Amsterdam van harte welkom voor de lunch, maar zijn naam stond niet op de lijst die Steaua had ingeleverd. "Ik heb dat etentje bij Ajax helemaal niet nodig", claimde hij eerder. "Waarom zou ik eten met losers? Ik heb gegeten bij Real Madrid, Real Betis, Olympique Lyon en Valencia. Wat moet ik bij Ajax? Het interesseert me helemaal niets dat ik van de lijst ben geschrapt."
[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 22-02-2013 09:21 ]
Daar heb je wel een beetje gelijk in. En de Boer met zijn zogenaamd sterkste opstellingSt@m schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:46:
Nou, Ajax heeft de eerste wedstrijd gedaan alsof de EL ze interesseerde, maar gelukkig wist ik wel beter![]()
Zullen ze rouwig om zijn in Amsterdam hoor.. not.. Focus op de competitie maar weer, veel belangrijker.

Die Cuenca heeft ook nog weinig goeds laten zien, ik hoeverre is hij beter dan een speler als Sana?
Jammer dat Ajax-Chelsea er nu niet komt, daar had ik wel bij willen zijn qua ambiance. Maar verder is het goed dat Ajax zich nu kan focussen op de competitie (en de beker). Tegen Chelsea hadden ze toch nooit gewonnen.
Het is gewoon doodzonde dat je tegen zo'n matige tegenstander eruit vliegt. Dat iedereen het collectief af laat weten. Buiten Aldeweireld is er niemand die een voldoende mag krijgen bij Ajax. Hier ben ik best ziek van, een 2-0 voorsprong verliezen tegen zo'n schopploeg. Dat ze thuis door hadden gedrukt, de 3-0 hadden gemaakt, dan was er weinig meer aan de hand. Ook dag en nacht verschil, het voetbal met de return en vorige week. Geen tempo, weinig combinaties en veel te laf in de duels.
Cuenca is trouwens wel een stuk beter dan Sana, dat zie je direct aan alles. Sana heeft buiten die eerste paar wedstrijden, niet echt indruk heeft kunnen maken, helaas.
[ Voor 9% gewijzigd door JanW op 22-02-2013 09:51 ]
Sana krijgt nu geen speeltijd meer, dus wat dat betreft vind ik het ook niet te vergelijken. Het blijft een raadsel waarom Boerrigter wel steeds speeltijd krijgt (en dan ook nog nota bene op rechts) terwijl hij slecht in vorm is.JanW schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:50:
Cuenca is trouwens wel een stuk beter dan Sana, dat zie je direct aan alles. Sana heeft buiten die eerste paar wedstrijden, niet echt indruk heeft kunnen maken, helaas.
Zo, die gozer is echt niet fris
Wat een drama gisteren. Ben ik nou de enige die denkt dat ze gewoon 45 minuten ALLES hadden moeten geven in de 1e helft om 1 doelpunt te maken? Kun je in de tweede helft achterover leunen en kan je zelfs nog 3 (!) tegendoelpunten incasseren en alsnog doorgaan. Maar nee hoor, vooral niet proberen scoren en ook bij 1-0 achter laffe tikjes terug, breed, etc.

Ook bij 1-0 had ik gewoon meer risico genomen en vol voor dat ene doelpunt gegaan. Nu leunden ze constant achterover en was het gewoon wachten tot het 2e doelpunt ging vallen. En ja hoor, zo'n random afstandsschot die zo'n gozer 1x in z'n leven goed raakt vliegt onderkant lat erin. Typisch voor Ajax, om dat soort doelpunten om de oren te krijgen. Hadden ze zelf gescoord, was er niets aan de hand geweest.
Niet dat de EL me zo veel boeit, en waarschijnlijk waren ze er tegen Chelsea toch wel uitgevlogen, maar door dit soort wedstrijden kan ik me zo vreselijk ergeren aan de speelwijze van Ajax, je zou er bijna Feyenoord supporter van worden
En Cuenca, tja die heeft nog geen reet laten zien. Maar ik vind het nog te vroeg om hem nu al af te schrijven. Als hij over een maand nog steeds niets heeft bijgedragen dan kunnen we definitief een oordeel vellen, maar wie weet legt hij er 2 in tegen ADO zondag
En dan snubt abramovich hem compleet straksVlassie1980 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:20:
Dwaze Becali: 'Schoenen van voorzitter Ajax kosten maar 200 euro'
YouTube: Un show politico-sportivo-păcătos cu Gigi Becali dupa Steaua - Ajax 2-0.mp4#!
[...]
Echt, wat een idioot joh.

"met zo'n idiote homofobe racist ga ik toch niet eten??"
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Dat snapte ik dus echt niet, waarom Serero op links en Boerrigter op rechts...draait dat dan in ieder geval om, nu ging alles en iedereen door het midden.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 09:54:
[...]
Sana krijgt nu geen speeltijd meer, dus wat dat betreft vind ik het ook niet te vergelijken. Het blijft een raadsel waarom Boerrigter wel steeds speeltijd krijgt (en dan ook nog nota bene op rechts) terwijl hij slecht in vorm is.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Met dichtbij doelde ik op de grote kansen die Ajax nog wel kreeg in de verlenging. Maar het was inderdaad een dramatisch slechte wedstrijd.Rhapsody schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:56:
[...]
Nou dichtbij.... Ajax liep, zeker de 2e helft, de hele tijd achter de feiten aan. Eriksen leek de bal zoveel mogelijk te willen ontlopen. Bij balverlies deed bijna niemand zijn best om de bal terug te veroveren.
Het was zo dramatisch dat ik zelf aan match-fixing zat te denken. Volgens mij was dit de slechtste wedstrijd ooit.
Ajax kan echter veel beter, dus stellen dat we in Europa niets voorstellen ben ik niet met je eens. Maar zonder inzet stel je nergens wat voor.
Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan
Ajax speelt weliswaar thuis, maar toch blijft het een lastige tegenstander.
En dan die reacties na afloop; "Nou ja dan maar de beker en de competitie", "Jammer" alsof ze het niet eens erg vinden.
En de slechtste "Goed gevoel totdat ik de bal raakte" hahaha.
Herstellen van wat? Van een verlies? Denk niet dat ze er mee zitten.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:08:
Ik ben benieuwd hoe Ajax zich zal herstellen
[ Voor 16% gewijzigd door xzaz op 22-02-2013 12:18 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
Het enige wat ontbreekt is een verdachte knipoog, of bedoel je dat niet? Ik denk dat het een stukje onderschatting was, natuurlijk is Ajax veel beter. Daarnaast hebben ze kansen zat gehad, er had er maar 1 hoeven vallen. Wel jammer voor het Nederlandse voetbal, alle clubs stellen teleur en het enige lichtpuntje was de stunt tegen City.xzaz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:10:
Ik moet dit even kwijt, ik ben geen Ajacied maar een Nederland die wilt dat er een Nederlandse team zo ver mogelijk komt maar dit slaat echt nergens op. Eerste helft was er geen vuildje aan de lucht. Totaal geen problemen, Ajax was zelfs gewoon beter. Dan out of the blue scoort de tegenstander 2 doelpunten in de 2de helft waar ajax als een natte lap voetbalt en krijgen we uiteindelijk penalty's waar 2 ajacieden de kans missen. WTF ben ik nou de enige die dit allemaal wel heel erg toevallig vindt?
En dan die reacties na afloop; "Nou ja dan maar de beker en de competitie", "Jammer" alsof ze het niet eens erg vinden.
[...]
Herstellen van wat? Van een verlies? Denk niet dat ze er mee zitten.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik vind dat je nu opeens niet gelijk moet gaan roepen dat deze wedstrijd gekocht is, Ajax zou wel heel dom zijn om na al die berichtgeving van omkoperij dit alsnog te doen.xzaz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:10:
Ik moet dit even kwijt, ik ben geen Ajacied maar een Nederland die wilt dat er een Nederlandse team zo ver mogelijk komt maar dit slaat echt nergens op. Eerste helft was er geen vuildje aan de lucht. Totaal geen problemen, Ajax was zelfs gewoon beter. Dan out of the blue scoort de tegenstander 2 doelpunten in de 2de helft waar ajax als een natte lap voetbalt en krijgen we uiteindelijk penalty's waar 2 ajacieden de kans missen. WTF ben ik nou de enige die dit allemaal wel heel erg toevallig vindt?
Op papier is Ajax beter, maar als je in een imposant stadion speelt waarbij de grasmat bagger, het publiek achter de thuisploeg staat en je een tegenstander hebt die zijn tanden erin zet kom je toch een hoop professionaliteit tekort. Gewoon niet goed genoeg.
Ik ben een beetje klaar met het gestuntel van de Nederlandse ploegen in Europa. De selecties van de ploegen zijn ook niet breed genoeg om op al die fronten ( Competitie, Beker, CL / EL ) mee te strijden. Dat probleem hebben de andere top teams niet, die stellen gewoon even een veredeld B team op dat bijna net zo sterk is.
En zo zakt het Nederlandse voetbal steeds verder weg...
Waar Steaua Boekarest vier keer op rij vrijwel moeiteloos doel trof, misten namens Ajax Lasse Schöne en Niklas Moisander. Het betekende de vijfde opeenvolgende strafschoppenserie in Europees verband die door de landskampioen niet in winst kon worden omgezet.
[ Voor 72% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 12:31 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat bedoel ik inderdaad, we zullen zien waar Europol mee komt. Misschien ben ik wel te sceptisch.. we zullen zien.ph4ge schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:22:
[...]
Het enige wat ontbreekt is een verdachte knipoog, of bedoel je dat niet?
Haha, je mag wel iets meer onderbouwing hebben voor dit soort beweringen. Als je Nederlandse topclubs wekelijks ziet stuntelen tegen degradatiekandidaten, dan moet de hele Eredivisie wel één groot omkoopschandaal zijn.xzaz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:31:
[...]
Dat bedoel ik inderdaad, we zullen zien waar Europol mee komt. Misschien ben ik wel te sceptisch.. we zullen zien.
Dus erg lucratief is het niet.
Het erge is gewoon dat het ze ook helemaal niets interesseert, als wij een wedstrijd hadden verloren die we echt moesten winnen baalden we verschrikkelijk er werdt er wel eens wat op de grond gegooid dat heeft niks met professionaliteit te maken maar met emotie. Ook op het veld het is allemaal zo statisch zo 'het moet maar' dat zie ik overigens door heel Europa niet alleen in de Eredivisie.Amras schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:33:
[...]
Haha, je mag wel iets meer onderbouwing hebben voor dit soort beweringen. Als je Nederlandse topclubs wekelijks ziet stuntelen tegen degradatiekandidaten, dan moet de hele Eredivisie wel één groot omkoopschandaal zijn.
Ik krijg persoonlijk snel de neiging dat ze het geen kut interesseert of ze nou verliezen of winnen.
Interpol heeft aangegeven dat het hoogste omkoop bedrag op 120k lag, daar wil ik wel een penalty voor missen hoorafvalzak schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:35:
Matchfixing ging toch meer over vna die onzin dingen als 'schiet de bal binnen een minuut uit', kan me niet voorstellen dat het op deze schaal gebeurd. Daarbij verdient Ajax meer geld met de Europa League (zowel direct als via de verkoop van spelers die zich in de kijker hebben gespeeld.)
Dus erg lucratief is het niet.
Ik ben zelden in mijn leven zo pissig geweest als toen.triesvan schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:50:
[video]
Moet toch altijd hier wel aan denken als Nederlandse clubs penals moeten nemen..
Maar dat was een wedstrijd waarbij het Nederlands Elftal wel alles gaf, en er 2 keer op de paal geschoten werd en er legio kansen waren en de Italianen met 10 man stonden. De Italianen gokten echter op strafschoppen en wisten de nul te houden :@:@:@
Tegen ADO zal Ajax toch wel wat meer inzet moeten tonen, anders gaan ze thuis ook punten verspelen.xzaz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:10:
[...]
Herstellen van wat? Van een verlies? Denk niet dat ze er mee zitten.
Dus dan zullen ze hem wel gewoon winnen....In Nederland gaat toch alles tegen de verwachtingen inRBH schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:05:
Eigenlijk wel erg, iedereen met wie ik het er over heb zegt dat Ajax zondag punten gaat verspelen thuis tegen ADO..
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Laten we het hopen.L1nt schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:08:
[...]
Dus dan zullen ze hem wel gewoon winnen....In Nederland gaat toch alles tegen de verwachtingen in
Dus gister was een resultaat van een gebrek aan inzet? Ik ben het 100% met je eens.tweaker2010 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:04:
[...]
Tegen ADO zal Ajax toch wel wat meer inzet moeten tonen, anders gaan ze thuis ook punten verspelen.
2 van de 6 goed.Rubin Kazan - Athletico Madrid (x) [0-1]
CFR Cluj - Internationale (2) [0-3]
Lazio Roma - Borussia Mönchengladbach (1) [2-0]
Olympique Lyon - Tottenham Hotspur (2) [1-1]
Steaua Boekarest - Ajax (2) [2-0]
Chelsea - Sparta Praag (1) [1-1]
Benieuwd of de eredivisie beter gaat
Overigens ook opvallend dat 1 van de in totaal 4 Duitse clubs die in de EL uitkomen maar door is.
Heracles - Vitesse (1)
Heerenveen - Twente (2)
Feyenoord - PSV (2)
Ajax - ADO Den Haag (x)
[ Voor 8% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 13:30 ]
⏩ PVOutput☀️
Grappig, ik zou de toto voor aankomend weekend toch anders invullen:
Heracles - Vitesse (2)
Heerenveen - Twente (x)
Feyenoord - PSV (x)
Ajax - ADO Den Haag (1)
Ik hoop echter dat Feyenoord wint, maar daar durf ik geen geld op te zetten. Zou al mooi zijn als ze PSV punten weten af te snoepen.
Nee gisteren toont helaas nogmaals hoe ver het niveau van de nederlandse clubs naar beneden is gegaan.xzaz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 13:18:
[...]
Dus gister was een resultaat van een gebrek aan inzet? Ik ben het 100% met je eens.
Maar er zullen nog wel meer reacties komen van dat de competitie prioriteit heeft etc.
Ik heb in ieder geval vanochtend stomverbaasd de uitslag op nu.nl gelezen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zie het totaal anders...Amras schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:11:
[...]
Grappig, ik zou de toto voor aankomend weekend toch anders invullen:
Heracles - Vitesse (2)
Heerenveen - Twente (x)
Feyenoord - PSV (x)
Ajax - ADO Den Haag (1)
Ik hoop echter dat Feyenoord wint, maar daar durf ik geen geld op te zetten. Zou al mooi zijn als ze PSV punten weten af te snoepen.
Heracles gaat thuis stunten tegen Vitesse... (1)
Heerenveen gaat thuis winnen van Twente en Steve McLaren vliegt eruit bij Twente... (1)
Feyenoord gaat de fout van vorige week recht zetten en wint voor eigen publiek dik van PSV (1)
Ajax is de klap van gisteren nog lang niet teboven en en gaat thuis verliezen van Den Haag... (2)
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Dus dan zou je de volgende stand krijgen:
PSV 50
Ajax 47
Feyenoord 47
Twente 44
Vitesse 42
Laat FC Utrecht dan ook maar winnen, staat Vitesse volgens mij door een minder saldo 6e en FC Utrecht 5e
Maar beter is dat Feyenoord, Vitesse, FC Twente en Ajax winnen, krijg je een top 4 op 3 punten van elkaar en daar achter Vitesse met 45 puntjes
⏩ PVOutput☀️
Waarom? Vitesse heeft veel meer kwaliteit in de selectie, Bony is weer terug en Heracles heeft net twee van z'n beste spelers verkocht. Kortom, Vitesse wint.Fiber schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:51:
[...]
Ik zie het totaal anders...
Heracles gaat thuis stunten tegen Vitesse... (1)
Daar twijfelde ik over, maar Heerenveen maakt het hele seizoen de verwachtingen al niet waar, dus dat verwacht ik dit weekend ook niet. Zou kunnen dat ze die verwachting ook niet waarmaken en gewoon winnen.Heerenveen gaat thuis winnen van Twente en Steve McLaren vliegt eruit bij Twente... (1)
Laten we het hopen! Dat durf ik echter niet, dus maar een gelijkspelletje.Feyenoord gaat de fout van vorige week recht zetten en wint voor eigen publiek dik van PSV (1)
Welnee, thuis doet Ajax het vast prima tegen zo'n zwakke tegenstander. Moet toegeven dat ik deze een beetje door een rood-witte bril bekijk.Ajax is de klap van gisteren nog lang niet teboven en en gaat thuis verliezen van Den Haag... (2)
Ben benieuwd wie er het dichtste bij zit.
Nu verwacht je dus dat ze je verwachting niet waar gaan maken, dus gaan ze hem juist wel waarmaken en verliezen ze gewoonAmras schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 15:04:
[...]
Daar twijfelde ik over, maar Heerenveen maakt het hele seizoen de verwachtingen al niet waar, dus dat verwacht ik dit weekend ook niet. Zou kunnen dat ze die verwachting ook niet waarmaken en gewoon winnen.![]()
[...]
Ik ben bang dat Twente wint, dat PSV Feyenoord definitief uit lijkt te schakelen voor de titelrace en dat Ajax de inspanning van gisteren nog niet verwerkt zal hebben.
Vitesse wint dankzij Bony
- Heracles - Vitesse 1-2
- Heerenveen - Twente 1-3
- Feyenoord - PSV 1-2
- Ajax - ADO Den Haag 1-1
Als ze daar het geld voor hadden bij Twente dan hadden ze hem afgelopen maandag al weggestuurd. Ze hebben simpelweg het geld niet om hem te ontslaan.Fiber schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:51:
Heerenveen gaat thuis winnen van Twente en Steve McLaren vliegt eruit bij Twente... (1)
Ow ja, voorspelling, altijd leuk
Heracles - Vitesse 1-4
Heerenveen - Twente 1-1
Feyenoord - PSV 2-2
Ajax - ADO Den Haag 3-0
[ Voor 17% gewijzigd door Han op 22-02-2013 16:13 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
⏩ PVOutput☀️
Excelsior zwaar benadeeld met een dubieuze rode kaart in de 11e minuut, spits 'vastgehouden', 'scoringskans ontnomen', terwijl de spits zelf de eerste overtreding maakte, die de scheids blijkbaar niet zag.
Rood, vrije trap rand 16, keeper zag de bal niet. 0-1.
Excelsior kwam nog terug, pingel, 1-1, voor rust.
Lang ging het gelijk op, komt Dordt in de 86 minuut nog voor, met een bal op doel die de keeper had kunnen hebben. 1-2.
Dat zag er slecht uit, maar... in de extra tijd schiet een verdediger van Dordt bij het uitverdedigen de bal hoog over de achterlijn - totaal onnodig.
Corner, weggekopt, maar daar stond de keeper van Excelsior, en die schiet hem knap binnen, 2-2.
Ik stond bij de hoekvlag toen de corner werd genomen, leuk!
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Pasveer zelfde situatie als Babos gisteravond, eerst een goede redding doen bij de strafschop en bij de daaruit volgende corner compleet naast zitten en alsnog gepasseerd worden.
1-3 voor Vitesse, gaan mijn voorspellingen.
Edit: Bam 1-4 en Vitesse 3 punten.
Edit: Reden waarom Vitesse met dit shirt (no bridge too far) speelt: http://www.voetbalshirtje...airborne-shirt-2012-2013/
[ Voor 28% gewijzigd door Quad op 23-02-2013 19:59 ]
⏩ PVOutput☀️
Hier te zien: http://www.jupilerleague.nl/video/1011492.phpRamzzz schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 23:01:
Corner, weggekopt, maar daar stond de keeper van Excelsior, en die schiet hem knap binnen, 2-2.![]()
Ik stond bij de hoekvlag toen de corner werd genomen, leuk!
Niet alleen de goal is opvallend, ook de reactie van een speler van de tegenpartij die een tik geeft aan zijn medespeler erna is opvallend. Dat zou gewoon rood moeten zijn.
Wel leuk zo'n scorende keeper, het is altijd wat anders als dat gebeurd. Denk gemiddeld eens in de 5 jaar in NL? De laatste die ik me kan herinneren is Pieckenhagen, maar dat is alweer 2005.
[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 10:36 ]
Of Willem is echt het type "grote bek achter het hek"
Of het is allemaal uit z'n verband getrokken, getuige de opmerking van Advocaat: "Het is altijd goed geweest"
Enniewee: 1-3! Come on PSV
[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 24-02-2013 12:16 ]

EDIT: Handig zo'n meeverdedigende scheidsrechter
[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 13:07 ]
Kadootje van SinterClasiePWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:06:
Zonde dit weerZeldzame fout van Clasie.
EDIT: Handig zo'n meeverdedigende scheidsrechter
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hangt van de tussenstand af geloof ik. Niet alleen was er 5 minuten blessure behandeling, ook een hoop tijdrekken.PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:17:
Hoe werkt dat zou? We hebben 1 wissel en 5 minuten blessurebehandeling, en er komt 3 minuten bij. Is er een max per behandeling? Of is het natte vingerwerk?
Karma! Dat gebeurde andersom toch ook vorig seizoen of het seizoen daarvoor?ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:09:
Jammer, Feyenoord is niet minder en Lens had überhaupt al niet meer op het veld mogen staan.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Scheidsrechters maken fouten, dat zal je altijd houden, ja. Maakt het niet minder zuur.OPSLAGHOND schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:23:
Karma! Dat gebeurde andersom toch ook vorig seizoen of het seizoen daarvoor?
We kijken de wedstrijd van vandaag heOPSLAGHOND schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:23:
[...]
Karma! Dat gebeurde andersom toch ook vorig seizoen of het seizoen daarvoor?
Feyenoord is op zich wel "sterker" en heeft (vooral na minuut 20) veel drang naar voren gehad, maar kansen? Nauwelijks. PSV ook niet overigens, eigenlijk maar 1 jammer genoeg. Zoals hierboven gezegd, alsnog een knappe goal, die bal teruggeven zie je niet vaak.
Eigenlijk had het 0-0 moeten staan.
Waar Boeitius vorige potten soms te egoistisch was, is hij nu te voorzichtig. Maak maar gewoon eens wat acties.
De commentator is anders helemaal lyrisch over BoeitiusPWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:26:
[...]
Waar Boeitius vorige potten soms te egoistisch was, is hij nu te voorzichtig. Maak maar gewoon eens wat acties.
Ja, dat hoorde ik ookSt@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:27:
[...]
De commentator is anders helemaal lyrisch over Boeitius

Het is sowieso Feyenoord-TV vandaag? De commentator heeft vannacht denk ik in een Feyenoord-pyama geslapen en in de studio wordt ook alleen vanuit een Feyenoord-perspectief gepraat.St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:27:
[...]
De commentator is anders helemaal lyrisch over Boeitius
Zuur blijft het zeker.ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:24:
[...]
Scheidsrechters maken fouten, dat zal je altijd houden, ja. Maakt het niet minder zuur.
Zo werkt karma niet.
Hopelijk gaat Pelle nog wat laten zien in de tweede helft, de eerste helft vond ik 'm maar zwak. Volgens mij was hij de gehele eerste helft aan het beoordelen of deze sneeuw wel goed genoeg is om op z'n huidje te mogen landen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Overigens vind ik wel dat Feyenoord de situatie bij PSV achterin slecht uitbuit. Er moet veel meer druk worden gezet op Dereijk, die notabene geel op zak heeft. En op Zanka die erg zwak speelt rechts achterin..
[ Voor 30% gewijzigd door Han op 24-02-2013 13:37 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.