[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:56

Quad

Doof

Karma bestaat uberhaupt niet :/

Overigens is de commentator een beetje een zeurpiet, niet echt aantrekkelijk om naar te luisteren.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Evert ten apel is een held, het is net of ik FIFA aan het bekijken ben xD

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als ik Fifa aan het kijken was stond het 10-0 voor Feyenoord na 45 minuten :+

Evert ten Napel vind ik steeds irritanter, liever Sierd de Vos. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:22
RobbertC schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:29:
Het is sowieso Feyenoord-TV vandaag? De commentator heeft vannacht denk ik in een Feyenoord-pyama geslapen en in de studio wordt ook alleen vanuit een Feyenoord-perspectief gepraat.
Wat valt er dan te vertellen vanuit PSV perspectief? Ze ontregelen en verdedigen en profiteren van een blunder van de tegenstander. Die zullen ze als Italianen over de streep trekken, mogelijk met 1 of 2 succesvolle counters. Dat is een kwaliteit die je kampioen kan maken, die Feyenoord mist, maar het is nou eenmaal niet interessant om te analyseren.

Zanka zal toch ook vrij snel geel krijgen, hoeveel overtredingen die al heeft gemaakt. En Lens speelt ook met vuur. Dat is de enige hoop voor Feyenoord, want anders trekt PSV het gewoon over de streep.

[ Voor 13% gewijzigd door ph4ge op 24-02-2013 13:36 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:24

St@m

@ Your Service

Pffff.. Engelaar.. Gefeliciteerd Feyenoord!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:35:
Idd. En dan ook nog voor Matavz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Pff, daar heeft die PSV verdediger mazzel dat Schaken doorging. Anders was het rood en een pingel.

Nou, we kunnen weer even.

* PWM was even koffie pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Voordeel en goal, maar dan hoort de scheidsrechter toch alsnog een kaart te geven? Doet het weer niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Badum tss *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vreemde wissel trouwens van Advocaat. In de rust bij 1-0 je diepste spit eraf halen voor een verdedigende speler :?

EDIT:

Overigens wat mij betreft de dood of de gladiolen nu. Gelijkspel heb je niets aan.

Ik spring niet eens meer op als Immers een kans krijgt -O- Ik vind Mulder in eigen 16 dreigender.

[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lens in de spits en Wijnaldum op rechts? Ik heb geen idee zo eigenlijk. Je gaat nu heel erg verdedigend spelen met 4-4-2.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Zou Advocaat anders omgekocht zijn :? Echt waar... godverdegodver.. fokking amateurs..

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:39:
Vreemde wissel trouwens van Advocaat. In de rust bij 1-0 je diepste spit eraf halen voor een verdedigende speler :?
Erg onbegrijpelijk... Gaat PSV opbreken. Engelaar heeft geen wedstrijdritme en mist snelheid. Wazig. Als of PSV nu 45 minuten wil gaan tegenhouden. Dat lukt je nooit in de Kuip. Nu het 1-1 is kun je dat ook direct overboord gooien en heb je tactisch nu een probleem.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit zorgt er juist voor dat Feyenoord een mannetje extra op het middenveld krijgt, want een Engelaar kan echt geen mannetje dekken zo, die loopt hem er telkens uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Nu snap ik Advocaat en van Hanegem voor de pot. Dit is het goedmakertje van Advocaat :+

Maar zonder dollen, PSV heeft natuurlijk nog steeds een ongeloofelijke aanvallende kracht.

Wel een leuke pot trouwens. Kwalitatief niet bepaald hoogstaand, maar wel vermakelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:44:
Nu snap ik Advocaat en van Hanegem voor de pot. Dit is het goedmakertje van Advocaat :+

Maar zonder dollen, PSV heeft natuurlijk nog steeds een ongeloofelijke aanvallende kracht.
Advocaat was echt van plan om de 0-1 over de streep te krijgen, zoals ik voorspelde. Alleen als je dan gelijk de deksel op je neus krijgt....

Overigens verandert het wedstrijd beeld niet. Feyenoord zet druk zonder echt gevaarlijk te worden, PSV loert op de uitbraken en spelhervattingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik hoop voor PSV dat ze gisteravond naar Deportivo - Real Madrid hebben gekeken, die lieten wel even zien hoe counteren werkt :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:38:
Voordeel en goal, maar dan hoort de scheidsrechter toch alsnog een kaart te geven? Doet het weer niet.
Lijkt mij ook nog een gele kaart bij te horen.

Wel heel sterk van Schaken, knappe goal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De sfeer in de Arena zal uitstekend zijn als de stand zo blijft.

Weinig dreiging van Feyenoord, alleen tot de 16 gaat het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

de 1-1 blijft niet staan, de eindstand gaat 1-2 of 2-1 worden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Quad schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:55:
de 1-1 blijft niet staan, de eindstand gaat 1-2 of 2-1 worden.
2-1..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Laten we dat maar hopen :D Kan Ajax eindelijk naast PSV komen, al denk ik dat als PSV punten verliest dat Ajax dat ook wel doet :')

Lol; een Dwarryl Janmaat bal :+

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 24-02-2013 13:58 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mijn zoon heet Jasper, maar aan het einde van het jaar denk ik dat hij Graziano gaat heten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JA! Pelle!!!!!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Oei, die reactie van Lens weer als hij een overtreding krijgt. Zanka heeft ook nog steeds geen geel, maar dat kan toch niet lang meer duren.

Pelle!

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 24-02-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:57
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:58:
Mijn zoon heet Jasper, maar aan het einde van het jaar denk ik dat hij Graziano gaat heten :+
Hahaha, wat een doelpunt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Waarom komt alles wat ik zeg uit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik snap niets van dit PSV. Zoveel goede spelers, zoveel klasse, en dan gaat wachten op een counter. Rare tactiek, want linksom of rechtsom hebben ze gewoon een beter team.

Nu maar hopen dat het vastgehouden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Pelle, namens Ajax, alvast bedankt :p

Maar wat een droeftoeter die Advocaat, die wissel is totaal onbegrijpelijk en je roept het onheil over je zelf af. Echt 'Robben' wissel, ik denk dat van Hanegem zich de ballen uit de broek lacht. Wederom een tactische blunder van Advocaat.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Oh oh, wat doet die 3-2 tegen Zwolle nu opeens pijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, zie je Strootman kijken zeg als hij niet eens is met een beslissing :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:02:
Eerst maar eens die voorsprong over de streep trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:02:
[...]

Eerst maar eens die voorsprong over de streep trekken.
PSV kan opeens niet meer voetballen, en Feyenoord heerst over het hele veld. Normaal inderdaad voorbode van een grote deceptie. Hopelijk deze keer niet.

Advocaat gaat wisselen. Waarschijnlijk Engelaar er af en Matavz erin :+

[ Voor 10% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:58:
Niet doen, prima naam nu ^^ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Quad schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:02:
Zo, zie je Strootman kijken zeg als hij niet eens is met een beslissing :o
Kan die gast anders kijken? Ik zie altijd zijn kenmerkende gezichtsuitdrukking op het veld. Wel een lekkere goal van Pelle. Inderdaad jammer van PEC Zwolle toen...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Fantastisch. Boeitius word 25x onderuit geschopt, waarbij 20x niet gefloten word, en word zelf direct teruggefloten bij het eerste duwtje 8)7

Maar de commentator heeft wel gelijk, gevaarlijk om hem daar achterin te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:04:
PSV kan opeens niet meer voetballen, en Feyenoord heerst over het hele veld. Normaal inderdaad voorbode van een grote deceptie. Hopelijk deze keer niet.

Advocaat gaat wisselen. Waarschijnlijk Engelaar er af en Matavz erin :+
Ik heb er een hard hoofd in, bij 0-0 was er ook niets aan de hand. Boetius zal inderdaad bont en blauw zijn na afloop, de scheidsrechter is iets te hard bezig met bewijzen dat hij niet onder de indruk is van de Kuip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:08:
Fantastisch. Boeitius word 25x onderuit geschopt, waarbij 20x niet gefloten word, en word zelf direct teruggefloten bij het eerste duwtje 8)7

Maar de commentator heeft wel gelijk, gevaarlijk om hem daar achterin te hebben.
Zanka wordt bij ieder duwtje teruggefloten, dus terecht dat Boetius ook wordt teruggefloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:09:
Zanka wordt bij ieder duwtje teruggefloten, dus terecht dat Boetius ook wordt teruggefloten
Dat is gewoon niet waar, ze lieten in de rust ook een aantal overtredingen zien waar niet voor werd gefloten en na rust komen er daar een paar bij. Zanka kan Boetius alleen met overtredingen tegen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:02:
En het verlies van PSV tegen Zwolle. En het gelijkspel Ajax - Roda. Zo kunnen we doorgaan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:09:
[...]

Dat is gewoon niet waar, ze lieten in de rust ook een aantal overtredingen zien waar niet voor werd gefloten en na rust komen er daar een paar bij. Zanka kan Boetius alleen met overtredingen tegen houden.
Ik heb geen overtreding gezien waar niet voor gefloten werd, wel een paar mannelijke duels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik gok Pellè voor man of the match :)
Percentage? 90%?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Quad schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:10:
Ik gok Pellè voor man of the match :)
Percentage? 90%?
Ik denk Engelaar, die gaat de 2-2 binnen koppen in de 93e minuut :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vooral opvallend is dat PSV nog steeds op de counter speelt :? Gevaarlijk tactiek van Feyenoord om nog steeds zo op de aanval te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:13:
Vooral opvallend is dat PSV nog steeds op de counter speelt :? Gevaarlijk tactiek van Feyenoord om nog steeds zo op de aanval te spelen.
PSV speelt niet op de counter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:10:
Ik heb geen overtreding gezien waar niet voor gefloten werd, wel een paar mannelijke duels.
Dan moet je misschien de TV aanzetten ipv de radio.
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:13:
Feyenoord kan niet op de verdediging leunen en de wedstrijd dood maken. Dat moet je dan dus ook maar gewoon niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Toch weer frappant om te zien dat Mathijsen een goede wedstrijd speelt. En Clasie een van zijn mindere.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:14:
[...]

Dan moet je misschien de TV aanzetten ipv de radio.
Of jij moet je Feyenoord bril eens afzetten.. Maar ik zie graag voor welke overtredingen niet gefloten is. Kuipers houdt het behoorlijk strak bij Boetius en Zanka.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:15:
Of jij moet je Feyenoord bril eens afzetten.. Maar ik zie graag voor welke overtredingen niet gefloten is. Kuipers houdt het behoorlijk strak bij Boetius en Zanka.
Ik weet niet of de analyse in de rust is terug te zien, maar daar hadden ze er gewoon een paar op een rij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gedurfd van Feyenoord, een aanvaller voor een aanvaller, niets vol op de verdediging maar gewoon doorgaan waar ze gebleven zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:17:
[...]
Ik weet niet of de analyse in de rust is terug te zien, maar daar hadden ze er gewoon een paar op een rij gezet.
Ja, en voor allen is gefloten.. behalve één duwtje.. maar dat was gewoon een duel.

Ah het Feyenoord publiek laat zich horen nu het einde in zicht is!

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 24-02-2013 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Prachtig, Strootman en Lens beiden de volgende week er niet bij. Maar goed, dat is slechts VVV, dus moeten ze ook zonder hun wel kunnen doen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:17:
[...]

Ah het Feyenoord publiek laat zich horen nu het einde in zicht is!
Denk dat het geluid van je Philips tv kapot is :+ De hele 2de helft hoor ik ze al ;)

EDIT: Verhoek, doe nou niet :( Dat domme tijdrekken zorgt echt voor de slechte Karma

Is Boeitius de pleegzoon van die commentator 8)7 Als hij zijn veters strikt doe ie het nog fantastisch.

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
Ultieme slot, zo'n schot.

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Verdiende overwinning voor Feyenoord, 2e helft hebben ze PSV afgejaagd en vastgezet. PSV kwam er niet meer uit. Laffe wissel van Advocaat die ervoor zorgde dat Feyenoord geen schrik meer hoefde te hebben achterin, en rustig kon opbouwen vanuit achteruit.
En zoals ik al zei:
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:35:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, als er een bal hoog over gaat is het ineens een rugby wedstrijd, of van ver, en gevaarlijk! etc. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Nu online
eens kijken wat ajax er van gaat bakken nu. Nu niet winnen is de gemiste kans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Zo... Nu Ajax nog met dikke cijfers ADO aan de kant zetten en mijn weekend is weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ze zijn bij PSV ook wel slim om de hele laatste minuut te vechten. Zelfs nu krijgt Lens nog geen rood, maarja het maakt gelukkig niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Han schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:24:
Zo... Nu Ajax nog met dikke cijfers ADO aan de kant zetten en mijn weekend is weer goed :)
En laat scoren nu het probleem zijn. Ik zie ze gezien de recente vorm niet zo maar even winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:02
Waarom dikke cijfers? Het gaat toch om de punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:25:
Ze zijn bij PSV ook wel slim om de hele laatste minuut te vechten. Zelfs nu krijgt Lens nog geen rood, maarja het maakt gelukkig niet uit.
:') Waarom had Lens in godsnaam rood moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Han schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:24:
Zo... Nu Ajax nog met dikke cijfers door ADO aan de kant laten zetten en mijn weekend is weer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:19:
[...]

Denk dat het geluid van je Philips tv kapot is :+ De hele 2de helft hoor ik ze al ;)

EDIT: Verhoek, doe nou niet :( Dat domme tijdrekken zorgt echt voor de slechte Karma

Is Boeitius de pleegzoon van die commentator 8)7 Als hij zijn veters strikt doe ie het nog fantastisch.
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dank ;)

Zou toch een vervelende conclusie voor PSV zijn als ze uiteindelijk geen kampioen worden door tactische blunders. Benieuwd naar de volgende topper :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:27:
[...]

Dank ;)

Zou toch een vervelende conclusie voor PSV zijn als ze uiteindelijk geen kampioen worden door tactische blunders. Benieuwd naar de volgende topper :)
Nou.. PSV wordt echt niet niet kampioen omdat ze van Feyenoord verliezen. Als PSV geen kampioen wordt dan ligt dat aan de wedstrijden tegen Zwolle, RKC, NEC, Vitesse en Utrecht.
Van Feyenoord en Ajax kan en mag je verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Omfg, wil ik naar de wedstrijd van Ajax - Ado gaan gaat de site van Eredivisie live lopen kloten en wordt ik telkens uitgelogd. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, een koploper die al 6 (!) wedstrijden heeft verloren, dat zie je niet vaak.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
ph4ge schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:35:
[...]
Wat valt er dan te vertellen vanuit PSV perspectief? Ze ontregelen en verdedigen en profiteren van een blunder van de tegenstander. Die zullen ze als Italianen over de streep trekken, mogelijk met 1 of 2 succesvolle counters. Dat is een kwaliteit die je kampioen kan maken, die Feyenoord mist, maar het is nou eenmaal niet interessant om te analyseren.

Zanka zal toch ook vrij snel geel krijgen, hoeveel overtredingen die al heeft gemaakt. En Lens speelt ook met vuur. Dat is de enige hoop voor Feyenoord, want anders trekt PSV het gewoon over de streep.
Het ging niet over het spelbeeld, maar meer in het algemeen ging alles vanuit een Feyenoord-oogpunt imho.

Maar goed, Feyenoord terecht gewonnen vandaag! Als ze altijd met deze mentaliteit spelen kunnen ze makkelijk kampioen worden, maar dat geldt ook voor Ajax & PSV in bepaalde wedstrijden. Sterker, als ze alle 3 altijd op 100% spelen is het nog steeds een spannende competitie maar dan met 12 punten meer bij de teams bovenaan dan dat ze nu hebben :)

Ook bizar dat Twente nu maar 6 punten achterstaat terwijl die dit jaar nog niet gewonnen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:30:
Wow, een koploper die al 6 (!) wedstrijden heeft verloren, dat zie je niet vaak.
Voor mijn gevoel wordt het totaal aantal behaalde punten in de top 3 ook ieder jaar lager...

Zul je zien dat Ajax weer gaat kloten vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Aghanim schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:32:
[...]

Voor mijn gevoel wordt het totaal aantal behaalde punten in de top 3 ook ieder jaar lager...

Zul je zien dat Ajax weer gaat kloten vandaag.
Dat is niet je gevoel hoor ;) Dat is zo. Historisch lage punten aantallen bovenin de laatste 3-4 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:23:
Verdiende overwinning voor Feyenoord, 2e helft hebben ze PSV afgejaagd en vastgezet. PSV kwam er niet meer uit. Laffe wissel van Advocaat die ervoor zorgde dat Feyenoord geen schrik meer hoefde te hebben achterin, en rustig kon opbouwen vanuit achteruit.
Dit dus ja. Feyenoord was sterker in de 1ste helft maar creeerde helemaal niks. PSV werd in de verdediging gedrukt door Feyenoord en had een aantal goede omschakelingen met 2 goede kansen waarbij er 1 werd verzilverd.

Tweede helft was totaal anders. Advocaat had natuurlijk nooit Engelaar in de rust moeten brengen. Advocaat gokte op counteren doordat Feyenoord nog meer moest aanvallen. Maar dat had ook gewoon met Matavz en Lens gekund en had je gewon Wijnaldum wat meer laten terugzakken. Echt zo'n domme wissel. Bij een gelijke stand of zelfs een achterstand heb je helemaal niks aan Engelaar.

Marcelo is schuldig aan beide tegengoals, maar de 2de goal vond ik ook een fout van Engelaar. Oh wat ben ik blij als Engelaar straks weg is in de zomer. Wat een supermiskoop dit zeg.

Wel weer jammer dat er Feyenoorders gaan huilen over zogenaamde overtredingen van PSVers terwijl er gewoon vaak genoeg voor gefloten werd en Feyenoord zelf veel overtredingen maakte en hier ook een aantal overtredingen onbestrafd werden.

Maar goed, Feyenoord meer dan verdiend gewonnen. Op basis van inzet, aanvalslust en mentaliteit. PSV staat nog wel bovenaan na dit weekend en heeft alles in eigen hand. Maar de wedstrijd van vandaag heeft mij zeer weinig vertrouwen gegeven voor een goede afloop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wist het publiek in Amsterdam niet dat de wedstrijd om 14.30 begon :?

ADO is toch op zich nog wel een beetje aansprekende tegenstander? Op naar de 3-0 in ieder geval.

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 24-02-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:32:
Dat is niet je gevoel hoor ;) Dat is zo. Historisch lage punten aantallen bovenin de laatste 3-4 jaar.
De subtop is gewoon ook veel beter geworden. Het zijn niet alleen maar PSV, Feyenoord en Ajax die goede spelers kunnen kopen/opleiden/scouten. AZ, Twente en Vitesse scouten en kopen ook de goede spelers. En hun opleiding is ook gewoon uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

silmaril8 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:35:
[...]

Marcelo is schuldig aan beide tegengoals, maar de 2de goal vond ik ook een fout van Engelaar. Oh wat ben ik blij als Engelaar straks weg is in de zomer. Wat een supermiskoop dit zeg.
Ik had het in eerste instantie niet gezien, maar die Zanka kopt zo de bal naar het midden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

D-e-n schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:25:
Waarom dikke cijfers? Het gaat toch om de punten?
Debacle van donderdag wegspoelen, winnen van ADO is op dit moment geen prestatie. Daarom dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ai duur foutje van de grens, was terechte goal geweest.

Pff Siem, of op doel of afgeven. Het is geen American football.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 24-02-2013 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Vos schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:39:
Ai duur foutje van de grens, was terechte goal geweest.
Mooi altijd hoe die betreffende grensrechter dan even in beeld komt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:38:
[...]

Ik had het in eerste instantie niet gezien, maar die Zanka kopt zo de bal naar het midden 8)7
Dat was vlak voor de goal ook he? In de hele scheldkanonade hier was ik dat al helemaal vergeten. Maar dat was Zanka dus? 1 van de reden waarom Zanka erin stond was vanwege zijn kopkracht :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

silmaril8 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:41:
[...]

Dat was vlak voor de goal ook he? In de hele scheldkanonade hier was ik dat al helemaal vergeten. Maar dat was Zanka dus? 1 van de reden waarom Zanka erin stond was vanwege zijn kopkracht :')
Ja, dat was Zanka :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Saturnus schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:40:
[...]

Mooi altijd hoe die betreffende grensrechter dan even in beeld komt. :+
Zo van, dat is hem! En dan allemaal wijzen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Verdomme, vorig jaar kreeg ADO al onterecht een pingel als ik het me goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Even deze uit de oude doos..
Afbeeldingslocatie: http://s2.postimage.org/o713x1l9l/advocaat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:32
PWM schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:32:
[...]

Als Ajax & PSV vanaf nu nog alles winnen dan komen ze op 80 punten, dat is meer als Ajax de laatste 2 jaar, maar nog minder dan in 'normale' jaren. En dan is de kans dat 1 van de 2 teams alles wint ook nog niet heel groot in deze competitie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zo, 13 minuten onderweg en al 5 schoten voor Ajax tegen een van Ado.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Quad schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:44:
En 0-0, weer zon pot waar het straks ineens 0-1 staat en dan mag je blij zijn met 1-1.

Wacht, positief denken hè! ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 24-02-2013 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-10 09:48
Quad schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:44:
En weer een onterechte afgekeurde goal. Niet eens een twijfelgeval.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Vos schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:45:
[...]

En 0-0, weer zon pot waar het straks ineens 0-1 staat en dan mag je blij zijn met 1-1.

Zo denk ik iedere week en jouw scenario komt meer dan regelmatig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 06-10 10:00
http://twitter.yfrog.com/1588152682xvktibxlwybgrgdogrzz Ondertussen knokpartij tussen spelers van feyenoord en psv.

De wedstrijd heeft nu toe alle ingrediënten voor puntverlies, dominant, 100% kansen missen, genaaid worden door de scheids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

WOW!!! Dat is echt niet normaal man! Bizar..

:+

Gebeurd geen reet.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 24-02-2013 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:25:
[...]

:') Waarom had Lens in godsnaam rood moeten hebben?
Volgens mij tik in het gezicht gegeven?

Feyenoord 3 punten behouden, mocht ook wel na vorige week :). Nu zorgen dat er nog 3 punten naar Den Haag gaan, mij hoor je dan niet meer klagen.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RickvN schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:55:
[...]

Volgens mij tik in het gezicht gegeven?
Heb je dat gezien? Ik niet.. Evert zei het, maar Evert zegt wel meer. Die zei ook dat Strootman op de grond lag, maar dat was Mertens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
St@m schreef op zondag 24 februari 2013 @ 14:56:
[...]

Heb je dat gezien? Ik niet.. Evert zei het, maar Evert zegt wel meer. Die zei ook dat Strootman op de grond lag, maar dat was Mertens..
Ik heb het niet gezien, omdat hij Mulder geel moest geven. Hij heeft zelf ook niets gezien, dus vandaar waarschijnlijk niet bestraft. We wachten af.
Lens stond daarnaast wel in die buurt toen het gebeurde + ze moesten hem weghalen...

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Holymotherfucking god :o

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Whaha das niet zo mooi sander :p

edit: autocorrect :p

[ Voor 31% gewijzigd door Afvalzak op 24-02-2013 15:01 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:57
Mooi cadeautje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

[...]

Tralala. Soms mag je een bal ook gewoon naar voren peren hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

_O-

Moisander zwaar in de fout, maar waarom speelt Vermeer de bal precies de drukke hoek in?

Ach ja, hebben we dat gehad. Op naar de 4-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 20:42
[...]

Here we go again...

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Zo te horen heeft ADO de fanclub thuis gelaten. :P
Pagina: 1 ... 58 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.