[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.123 views

Onderwerpen

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:53
Waarom scoort Ajax zo moeilijk wedstrijd in wedstrijd uit

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:36
Wat een leipe stadionspeaker :P

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02:18

Fiber

Beaches are for storming.

Pfff... Gaan we straks nog verlengen ook... Al zie ik Steaua in de normale tijd nog wel 3-0 en 4-0 maken ook als Ajax niet beter gaat spelen. :'(

(Klote stadion omroeper...)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:11

Quad

Doof

Stelletje slappe teringjantjes daar op het veld. En dan zit Derkie ook nog eens in het veld. :( :(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk snel 3-0 dan hoeven we niet te verlengen en zijn we klaar in de EL.

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47

St@m

@ Your Service

Dit ja.. fokking kermis man :D

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:10

wontcachme

You catch me? No you wont

jaapstobbe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:42:
Waarom scoort Ajax zo moeilijk wedstrijd in wedstrijd uit
Omdat ze geen middenveld hebben volgens mij. Ze willen barcelona stijl tikkie tikkie doen maar 90% komt niet aan en lange ballen hebben ze geen aannemers voor.

Wie speelt er vanavond op het middenveld eigenlijk? Engiste die ik daar soms zie rondlopen is Eriksen maar die loopt meer gaten te vullen.

En die stadion omroeper werkt volgens mij ook op de Nederlandse kermissen. Zo klinkt dat ook altijd :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:39

Vos

AFCA

St@m schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:44:
[...]

Dit ja.. fokking kermis man :D
De Super Polyp? :p

Ajax speelt laf, ze trekken graag een pootje terug.

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:46

Sargan

Filmfreak...

Ze hebben geen plan B :')

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Quad

Quad

Doof

De grap is ook dat Chelsea in dezelfde situatie zit als Ajax nu, 0-1 achter.

PVOutput☀️

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:32

Vuvuzela

My spire is forming

SEREROO!! eindelijk.

I served in a company of heroes.

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Boerrigter ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51
paal :/

van rhijn

[ Voor 48% gewijzigd door loewie1984 op 21-02-2013 22:47 ]

discogs

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Pffff... Jammer. Totaal onverdiend als Ajax scoort, maar goed. Twee grote kansen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:42
Paal :( En serero komt eraan

• jaapstobbe
op de paal en bijna raak. Nu weet je de uitslag al. Psychologisch gebroken. Steaua door.

• triesvan
BoerRigter is LOS

• Krukar
Die 2-1 komt nog wel!

• Han
  • Niet online

Han

Ik gok op eerst een 3-0 en dan de 3-1. Past totaal bij deze wedstrijd :p

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10 19:27

Matis

Rubber Rocket

Mijn vriendin moest bij het horen van die speaker meteen aan deze clip denken
Ik hoop t wel, maar denk het niet.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Quad

Quad

Doof

2-1 in de penalty serie ja. :(

PVOutput☀️

• triesvan
Wat zou Ajax nu behoefte hebben aan een type Urzaiz :P

• Quad

Quad

Doof

Komt dfe goal!

PVOutput☀️

• Han
  • Niet online

Han

Die spelers van Boekarest moeten toch een keer omvallen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Liverpool heeft het niet gered, 3-1. Suarez deed weer een suarezje door even de noppen in de rug van de liggende tegenstander te zetten...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Quad

Quad

Doof

Han schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:54:
Die spelers van Boekarest moeten toch een keer omvallen?
Deed er net eentje :p

PVOutput☀️

• Vos

Vos

AFCA

Wow, Hazard schiet Chelsea door en hoe. Snoeihard in de bovenhoek.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Na een minimaal duwtje van Blind. Jeetje, wat een stelletje kleuters.

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Chelsea door het oog van de naald in de 91ste minuut. Zonde voor Liverpool... Had het hen wel gegund.

[ Voor 31% gewijzigd door Coltrui op 21-02-2013 22:59 ]

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:42
Heb liever dat Ajax er nu uitgaat in 90 min dan dat ze na 120min doorgaan. Dit vanwege het kampioenschap.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

Laat ze maar lekker moe worden allemaal! :+ Al heb ik niet de illusie dat we punten gaan pakken in de Arena.. Maar je weet maar nooit..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Krukar
Komen die nepsupporter opmerkingen nu weer over laat je maar uit de EL spelen?

Gewoon op 3 fronten mee doen, zijn toch geen mietjes? waar is de echte clubspirit gebleven zeg.

• Deadsy
Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:59:
Komen die nepsupporter opmerkingen nu weer over laat je maar uit de EL spelen?

Gewoon op 3 fronten mee doen, zijn toch geen mietjes? waar is de echte clubspirit gebleven zeg.
Hoezo nep supporter.
Zondag spelen is niet leuk als je donderdag 120min hebt mogen spelen en daarna nog terug naar Amsterdam moet.

• triesvan
Laten we gewoon allemaal Ajax steunen, niet vanwege de club maar omdat het goed is voor het nederlandse voetbal.

Heeft Ajax al 3 keer gewisseld?

• Krukar
Deadsy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:01:
[...]

Hoezo nep supporter.
Zondag spelen is niet leuk als je donderdag 120min hebt mogen spelen en daarna nog terug naar Amsterdam moet.
Tja imho ben je een nepsupporter als je om die reden hoopt dat ze eruit geschopt worden. Gewoon achter je club blijven staan, ook al moeten ze zondag spelen (denk je trouwens dat nu met 3-0 geknakt worden erg goed is voor het team-moraal?).

edit: Ja ajax heeft 3 keer gewisseld, Schöne voor sightorsson, Boerrigter voor Cuenca en Serero voor Fischer

[ Voor 10% gewijzigd door Krukar op 21-02-2013 23:03 ]

• Quad

Quad

Doof

Komop Ajax! Eentje is genoeg!

PVOutput☀️

• triesvan
Wat een knollenveld trouwens :x

• Han
  • Niet online

Han

Precies :)

• Vos

Vos

AFCA

Deadsy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:01:
[...]

Hoezo nep supporter.
Ze rijden niet vanavond met een bus terug hoor ;).

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Vos schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:04:
Ze rijden niet vanavond met een bus terug hoor ;).
Ik moet na een avond flink stappen de volgende ochtend ook altijd weer vroeg aantreden op het voetbalveld :+

• Deadsy
Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:02:
[...]

Tja imho ben je een nepsupporter als je om die reden hoopt dat ze eruit geschopt worden. Gewoon achter je club blijven staan, ook al moeten ze zondag spelen (denk je trouwens dat nu met 3-0 geknakt worden erg goed is voor het team-moraal?).

edit: Ja ajax heeft 3 keer gewisseld, Schöne voor sightorsson, Boerrigter voor Cuenca en Serero voor Fischer
De EL winnen zou ik zeer leuk vinden maar ik zie het niet gebeuren. Daarvoor heeft Ajax teveel moeite met scoren.
Het kampioenschap vind ik veel realistischer en ook belangrijker en ook al draait ADO niet lekker tegen Ajax heeft ADO vaak toch iets extras.

Mja het is jouw mening daar kan ik niets aan doen.

@Vos
Dat weet ik ook maar het is verre van lekker. Het valt me nog mee dat ze van de KNVB pas om half 3 moeten spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsy op 21-02-2013 23:06 ]

• Vos

Vos

AFCA

Matis schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:05:
[...]

Ik moet na een avond flink stappen de volgende ochtend ook altijd weer vroeg aantreden op het voetbalveld :+
En dan speel je meestal de beste wedstrijden hè? Haha :p

• Aghanim
  • Niet online
Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:02:
[...]

Wat een onzin man. Alsof iemand ook maar zit te wachten op spelen in de EL. De halve wereld rondreizen voor wedstrijden in gebieden waar het heel het jaar door -20 is en waar niemand komt kijken. Om er uiteindelijk in de 8ste of halve finale uitgekegeld te worden door een team dat eigenlijk CL had moeten spelen (ManU, Chelsea etc.).

En bovendien als je het zo weggeeft tegen een stel houthakkers en je zelfs keer op keer door de linksback van dat team laat dollen dan heb je het gewoon niet verdiend. Altijd weer die slappe hap spelers als Eriksen, Derk, Moisander, Poulsen die er vies van zijn om een duel aan te gaan.

• Krukar
Deadsy schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:05:
[...]

De EL winnen zou ik zeer leuk vinden maar ik zie het niet gebeuren. Daarvoor heeft Ajax teveel moeite met scoren.
Het kampioenschap vind ik veel realistischer en ook belangrijker en ook al draait ADO niet lekker tegen Ajax heeft ADO vaak toch iets extras.

Mja het is jouw mening daar kan ik niets aan doen.

@Vos
Dat weet ik ook maar het is verre van lekker. Het valt me nog mee dat ze van de KNVB pas om half 3 moeten spelen.
De EL winnen is ook niet de doelstelling natuurlijk. als je een ronde verder komt speel je twee keer tegen Chelsea, in dat soort wedstrijden doen jonge spelers als Fischer ervaring op en groei je als team. thuis tegen ADO doe je dat niet.
Hoe verder ze komen in de EL hoe beter imho, niks mis met wat ervaring op hoog niveau voor deze jonge ploeg.

Edit @ hierboven: ja en jij denkt dus dat die spelers heel snel beter gaan worden als ze alleen maar eredivisie wedstrijden spelen? Dan verschillen we wel heel sterk van mening.

[ Voor 9% gewijzigd door Krukar op 21-02-2013 23:09 ]

• Quad

Quad

Doof

De Jong is out... :/

Huh, hij had toch al een gele kaart?

Edit: Blijkbaar was deze zijn eerste.

[ Voor 78% gewijzigd door Quad op 21-02-2013 23:14 ]

PVOutput☀️

• Deadsy
Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:08:
[...]

De EL winnen is ook niet de doelstelling natuurlijk. als je een ronde verder komt speel je twee keer tegen Chelsea, in dat soort wedstrijden doen jonge spelers als Fischer ervaring op en groei je als team. thuis tegen ADO doe je dat niet.
Hoe verder ze komen in de EL hoe beter imho, niks mis met wat ervaring op hoog niveau voor deze jonge ploeg.
Probleem is dat ik twijfel aan de ervaring die een speler opdoet als hij in de EL tegen Chelsea moet spelen.
Aangezien de grote ploegen in de EL vaak zeer ongemotiveerd zijn.

Dus je speelt dan of tegen ploegen zoals Steau of tegen top ploegen die verre van hun best doen.
Dan komt er nog bij dat het financieel gewoon lachwekkend is (ik geloof 2 ton voor de ploeg die doorgaat na de volgende ronde). En dan nog dat deze extra wedstrijden en reistijd je een beetje en handicap geven voor het belangrijkere doel namelijk het kampioenschap welke ervoor zorgt dat je CL speelt tegen topploegen die wel gemotiveerd zijn.

In de toekomst is dat gelukkig weer iets anders want dan zouden de EL finalisten een CL ticket krijgen. Dan zullen de top ploegen denk ik ook met wat meer motivatie spelen.

• Han
  • Niet online

Han

De hele selectie Boekarest straks verplicht naar de dopingcontrole... :|

• Krukar
Waarom is CL halen dan zo belangrijk als je het in de EL al niet kunt redden? Tja ze krijgen er een paar miljoen voor, dat is waar, maar als dat het enige is waar je je als fan over druk moet maken...... dan zie ik als Ajax fan liever dat ze nu wat verder komen in de EL en gewoon in de top3 eindigen in de eredivisie zodat ze het volgend jaar nog eens kunnen proberen in de EL.

Overigens ben ik ook helemaal niet overtuigd dat 2 wedstrijden in de week zo inspannend is. Kijk naar landen als Engeland waar teams gewoon 3 tot soms 4 wedstrijden per week spelen, daar kan het ook gewoon en de selecties zijn daar nou echt niet zó veel breder dan hier.

• triesvan
Lol Blind rolt die speler even over de zijlijn

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Als een speler na zo'n domme actie op de grond ligt mag er wat mij betreft doorgespeeld worden.
Rol hem maar over de lijn ...

• Quad

Quad

Doof

Ik had liever gehad dat Ajax heel Steaua had opgerold ipv dat je een enkele speler moet oprollen die verkeerd terecht komt..

PVOutput☀️

• Deadsy
Krukar schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:16:
Waarom is CL halen dan zo belangrijk als je het in de EL al niet kunt redden? Tja ze krijgen er een paar miljoen voor, dat is waar, maar als dat het enige is waar je je als fan over druk moet maken...... dan zie ik als Ajax fan liever dat ze nu wat verder komen in de EL en gewoon in de top3 eindigen in de eredivisie zodat ze het volgend jaar nog eens kunnen proberen in de EL.

Overigens ben ik ook helemaal niet overtuigd dat 2 wedstrijden in de week zo inspannend is. Kijk naar landen als Engeland waar teams gewoon 3 tot soms 4 wedstrijden per week spelen, daar kan het ook gewoon en de selecties zijn daar nou echt niet zó veel breder dan hier.
Paar miljoen? Ajax zal dit jaar meer dan 18mln overhouden aan de CL.

Je zegt net zelf dat het spelen tegen top ploegen goed is zodat jonge spelers ervaring op doen en laat dat nu net zijn wat Ajax in de CL doet. Spelen tegen gemotiveerde top ploegen.

Het spelen van 2 wedstrijden in een week is ook geen probleem het probleem voor mij is donderdag avond 120min in het buitenland spelen in een toernooi waar je in mijn mening niets mee opschiet (financieel of als ervaring/sportief) en dan zondag middag in eigen land een wedstrijd moet spelen die ik persoonlijk belangrijker vind.

En ja in de PL speelt men wel eens 3 of 4 wedstrijden in 8 dagen tijd (nooit in een week) maar dit is zeer zelden. Het is niet iets wat een ploeg daar met hoge regelmaat doet.

• Aghanim
  • Niet online
Het commentaar op RTL7 is in elk geval van EL niveau ;(

• Krukar
Tja 8 dagen is 1 dag meer dan een week -.- Dat is muggenziften.

Maarja we zijn het gewoon stelstelmatig met elkaar oneens over de ervaring die je opdoet in de EL. Ik denk dat je juist tegen teams als steaua, chelsea e.d. véél meer ervaring opdoet dan tegen een real of bayern münchen o.i.d. Juist omdat die teams als steaua e.d. veel meer op of rond het niveau van Ajax zitten.

Tegen een real of bayern sta je gewoon 90 minuten tegen te houden, daar wordt je niet veel wijzer van behalve op financieel gebied misschien.

[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 21-02-2013 23:27 ]

• Aghanim
  • Niet online
Het vreemde is dan wel dat ik het idee heb dat ze tegen gelijkwaardige teams geen zin hebben om hard te werken en tegen CL teams wel gemotiveerd zijn. Dus dan is het maar de vraag wat je leert als je ongemotiveerd bent.

• Krukar
Maar dat komt omdat je de kwaliteiten van Steaua bagatalisseert. Steaua speelt gewoon een prima pot vanavond, zeker in de 2de helft, ik vind ajax ook helemaal niet ongemotiveerd spelen, alleen in de afwerking mist het zoals vaker de laatste tijd.

• Han
  • Niet online

Han

Een ding is zeker... Mocht het op penalty's aankomen dan is het gedaan met Ajax.

• Quad

Quad

Doof

De gok van FC Twente zit mij nog vers in het geheugen. Expres eruit gaan om vool voor de competitie te gaan, mislukte volledig.

PVOutput☀️

• Aghanim
  • Niet online
Jonge jonge.

• triesvan
Dit soort ballen moeten er echt in...

• Han
  • Niet online

Han

Pffffff.... Bijna! Dan win je de pot ook niet als je dat soort kansen mist :(

• Quad

Quad

Doof

Potverdorie, stoel gemold.

PVOutput☀️

• jaapstobbe
Dit seizoen is ajax echt tergend slecht in afmaken van kansen

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Nu maar hopen dat Vermeer het verschil kan maken. In hem heb ik nog het meest vertrouwen van Ajax.

• Krukar
Gaat toch weer loterijen worden dit..... :|

• triesvan
Wie neemt de strafschoppen bij Ajax?

• Quad

Quad

Doof

Ajax scoort veel uit standaard situaties, te weinig veld goals.

PVOutput☀️

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vuvuzela schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:32:
Nu maar hopen dat Vermeer het verschil kan maken. In hem heb ik nog het meest vertrouwen van Ajax.
Heb je zo weinig vertrouwen in Ajax?

• Krukar
Met de huidige opstellen vermoedelijk Erikssen - De Jong - Moisander - Alderweireld - Boerrigter, lijkt mij in ieder geval.

• Deadsy
Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:29:
De gok van FC Twente zit mij nog vers in het geheugen. Expres eruit gaan om vool voor de competitie te gaan, mislukte volledig.
Twente had ik ook niet ver zien komen in de EL en dat het in de competitie ook niet lukt tja dat kun je denk ik ook niet zien aankomen.
Maar om je zelf zo vroeg in een toernooi vrijwillig te laten uitschakelen vind ik sowieso dom (ook al zeg ik dat ik er niets op tegen heb dat Ajax er nu uitgaat).
Aangezien je niet alleen voor je land punten verzamelt maar ook voor jezelf.
En als Twente zoiets doet mogen ze niet raar kijken als ze opeens een pot lager zitten tijdens de loting voor EL of CL.

• Aghanim
  • Niet online
Derkie niet, die schiet nog naast een open doel. Schone lijkt me dan eerder of Blind.

• Quad

Quad

Doof

Meen je dat, Boerrigter?

PVOutput☀️

• Han
  • Niet online

Han

Kom op Vermeer :)

• Quad

Quad

Doof

Strafschoppen, doe ik straks ook, op het meubilair wel te verstaan .

PVOutput☀️

• Aghanim
  • Niet online
Ik gok dat Vermeer er 3 pakt.

• triesvan
De kermis begint weer

• Quad

Quad

Doof

Iig, heel veel succes en duimen voor Vermeer en consorten!

Een goal is iig niet ver meer :+

PVOutput☀️

• Han
  • Niet online

Han

Het lullige is dat Boekarest de overwinning het meest verdiend. Zo veel strijd en inzet....

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:46

Sargan

Filmfreak...

We putten maar moed uit het feit dat de laatste 5 penalty's tegen Ajax er niet in gingen...

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

• Quad

Quad

Doof

Wat overlegt het arbitrage over?

PVOutput☀️

• jaapstobbe
haha dit wordt een ramp. Bij ajax zitten te weinig koele kikkers. Dat blijkt al het hele siezoen.

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Han schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:36:
Het lullige is dat Boekarest de overwinning het meest verdiend. Zo veel strijd en inzet....
Alleen wordt dat weer opgeheven door de supporters met hun al 120 minuten gefluit.

• Aghanim
  • Niet online
Nou, chop chop dan kan iedereen naar bed.

Eriksen :D

[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 21-02-2013 23:39 ]

• triesvan
Wat hoor je dat tikken tegen de doelpalen steeds luid.

• Quad

Quad

Doof

Zitten microfoons achter de goal he ;)

PVOutput☀️

• Aghanim
  • Niet online
Best een lekker wijf voor een Roemeense op de tribune

• triesvan
Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:40:
Zitten microfoons achter de goal he ;)
Oja, zo slim was ik nog niet :P

• Deadsy
Denk dat de jongere spelers meer leren van deze penal serie dan van de 120min ervoor. Betreffende het omgaan met druk dan.

• loewie1984
schöne panenka :P

discogs

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Han schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 23:36:
Die winst is ook al veilig gesteld. De strafschoppen gaan om de winst in het tweeluik. Of verdient Steaua de winst daarin op basis van de strijd heden avond ook?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

• Quad

Quad

Doof

1-1, druk ligt weer bij Ajax, voor Schone.

PVOutput☀️

• loewie1984
wat een schlemiel

discogs

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

zelfs de rebound mis je :0

• triesvan
Wat een kutpenal

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:47

St@m

@ Your Service

Goh.. wat verrassend.. Dat kun je van mijlen ver zien aankomen dat hij mist. Eigenlijk zou er een andere speler naar voren moeten komen :P

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

• Krukar
Wat was er ook alweer met liever schöne dan boerrigter? :|

• Quad

Quad

Doof

Mis! Potver

PVOutput☀️

• Aghanim
  • Niet online
Steau mist er ook nog wel 1.

• jaapstobbe
geen koele kikkers bij Ajax. Ik zet de tv vast uit.

• Deadsy
had toch wel iets meer verwacht van Vermeer. 3x geeneens in de buurt.
Pagina: 1 ... 56 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.