[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 135 Laatste
Acties:
  • 281.676 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:01

Player1S

Probably out in the dark

Geld is niet gelijk prestatie maar zonder geld kom je er niet.

Ajax wordt weer Europese top zodra het speelveld weer gelijk is met geld. Geen enkele topper gaat voor minimum loon spelen omdat ze de club zo leuk vinden.

Zolang andere clubs zich diep in de schulden kunnen steken en daardoor een meervoud kunnen bieden dan wat Ajax als salaris kan bieden kom je gewoon niet mee. Af en toe kun je geluk hebben met een lichting jeugd maar dat zal zeldzaam zijn.

Je kunt je wel blind staren op het verleden maar tijden zijn veranderd.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-06 23:35
chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:54:
[...]

Wat een onzin! Dat zijn de enige twee. Denk je dat de rest zo top is? Echt niet, hoor. En die doen toch mee met de CL.

Nogmaals, geld != prestaties! Hoe vaak moet ik dat herhalen? Bij City speelt echt geen absolute top en toch doen ze het goed. Er is veel kwaliteit maar niet a la Messi en Ronaldo. De wedstrijd tegen Newcastle afgelopen weekend zag je weer combinaties waar je van ging kwijlen. Maar City is ook een wisselvallige ploeg. Lang niet zo constant als Real of Barca. Maar Real draait ook niet lekker op het moment. Ze moeten weer terug naar de 5 - 0 en 4 - 1 uitslagen. :P

Wat ik bedoel is, wanneer wordt Ajax weer Europese top, zoals het hoort te zijn?
Oja, een club met een dikke miljard schuld en een luttele paar honderd miljoen aankopen, die voor het 2de seizoen op rij in de groepsfase CL er wordt uitgeknikkerd, dit seizoen ook nog uit verliest en thuis gelijk speelt tegen een club die speelt in een competitie waar het totale transferbudget van die hele competitie lager ligt dan dat van City.
Ja, die doen het prima hoor :Z

Buiten dat is werkelijk elke club die in de laatste 10-15 jaar de CL gewonnen heeft een club met honderden miljoenen schuld, nee daar kan Ajax geen competitie mee voeren, als één speler al meer kost dan het hele elftal van Ajax....

Snap sowieso je hele punt over City eigenlijk niet nu ik er over nadenk, wil je nu zeggen dat City weinig schuld heeft of? Dan heb je namelijk wel een scheef beeld want het is de club in Engeland die het meeste verlies lijd (en dat zegt veel in Engeland!):
Eight of the 20 clubs made a profit while Manchester City, whose lavish funding by Sheikh Mansour bin Zayed al-Nahyan has just won them the league title, reported the greatest financial loss in the history of football: £197m
Manchester City were also the only Premier League club whose wage bill (£174m) exceeded their turnover (£153m)..
http://www.guardian.co.uk...ague-accounts-profit-debt

[ Voor 29% gewijzigd door Krukar op 17-12-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ajax staat 3e op 1 punt achter de koploper en Real staat 3e en al 13 punten achter de koploper.
Toch heb je (wederom) commentaar op het niveau Ajax ...
Maar Real speelt constant ... :+

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06 15:45
chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:33:
[...]

Nee? Wanneer gaat Ajax weer eens de CL winnen? Hm? Hmmm? Met je "niet dit weer"

Maar blijf maar geloven in je eigen fantasie dat het allemaal toppers zijn.
En nog meer loze kreten. Als je nu ook eens aan kan geven hoe we dit op kunnen lossen, dan zou dat eens fijn zijn. Je blijft nu constant met dezelfde kreten komen. En er is je ook al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het overkomt alsof je aan het trollen bent.

Maar wat ik al zei, kom eens met iets meer dan "Hoessen ziet niet indrukwekkend uit" en "Moisander loopt erbij als een schooljongetje". Schijnbaar heb jij de oplossing voor het 'probleem', zo komt het tenminste over. Dus ik zou zeggen, post dat ook eens, en stuur die ook meteen door naar alle BVO's in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ach, Ajax ging door naar de EL, City ligt eruit. Als Ajax een keer mazzel zou hebben met de loting zit een tweede ronde er misschien nog wel in. Verder gewoon genieten van wat je meemaakt en niet te veel illusies hebben. Het voetbal is gewoon niet meer zoals vroegâh.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 23:31
Je moet gewoon mazzel hebben met de loting. Als iedereen fit is en de nummer twee in de groep is geen Europese top dan heeft een Nederlandse ploeg inderdaad kans op overwinteren in de CL.

En ook ik vind Hoessen geen topper in wording. In principe zijn bij Ajax enkel Eriksen, Fischer en van Rhijn van dat niveau. Maar dat is net het manco van het voetbal hier: op het moment dat de volgende zich aandient is Eriksen al weer weg. Hetzelfde bij Feyenoord: er spelen vast wel hele talentvolle spelers in de B-jeugd maar zodra die doorbreken zijn we De Vrij, Indi en Vilhena al weer kwijt

[ Voor 51% gewijzigd door D-e-n op 17-12-2012 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-06 21:18

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
Nogmaals, geld != prestaties! Hoe vaak moet ik dat herhalen? Bij City speelt echt geen absolute top en toch doen ze het goed. Er is veel kwaliteit maar niet a la Messi en Ronaldo.
Messi en Ronaldo zijn buitencategorie, verder heeft City genoeg spelers rondlopen die het bij Barca ook goed zouden doen: Aguero en Nasri bijvoorbeeld. En Yaya Toure is zelfs overgestapt dus dat zegt ook wel wat.
Maar Real draait ook niet lekker op het moment. Ze moeten weer terug naar de 5 - 0 en 4 - 1 uitslagen. :P
Real is idd uit vorm, maar dat kan onmogelijk aan de kwaliteiten van de spelers liggen. Vorig jaar werden ze met dezelfde selectie nog kampioen, het lijkt erop dat Mourinho voor het eerst in zijn carriere de grip kwijt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-06 17:58
Nogmaals, geld != prestaties! Hoe vaak moet ik dat herhalen?
Geld == prestaties. Hoe vaak moet dat nog herhaald worden. Leg de ranglijsten van de competities naast de lijsten van de begrotingen en je zult zien dat er geen grote verschillen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

De enige manier waarop geld geen relatie tot prestaties heeft is in het geval van mismanagement. ;)

Gemiddeld genomen is er wel degelijk een relatie te vinden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:29

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

Wat ik bedoel is, wanneer wordt Ajax weer Europese top, zoals het hoort te zijn?
Defineer Europese top

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gonadan schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:14:
De enige manier waarop geld geen relatie tot prestaties heeft is in het geval van mismanagement. ;)

Gemiddeld genomen is er wel degelijk een relatie te vinden.
Pff, hoe kom je daar nu weer bij? Ik vind het ieder jaar tot het einde van de competitie weer een enorm spannende titelstrijd tussen NEC, Willem II en RKC.

En ook de jaarlijks terugkerende Champions League-finale FC Kopenhagen - Chievo Verona is iedere keer weer een thriller van jewelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Ehm, lees jij mijn post wel goed? :?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gonadan schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:49:
Ehm, lees jij mijn post wel goed? :?
Sarcasm....you don't have it :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
Denk dat de post van Gaius een sarcastische bevestiging van jouw post was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-06 09:45
JanW schreef op maandag 17 december 2012 @ 14:15:
[...]

En nog meer loze kreten. Als je nu ook eens aan kan geven hoe we dit op kunnen lossen, dan zou dat eens fijn zijn. Je blijft nu constant met dezelfde kreten komen. En er is je ook al meerdere malen duidelijk gemaakt dat het overkomt alsof je aan het trollen bent.

Maar wat ik al zei, kom eens met iets meer dan "Hoessen ziet niet indrukwekkend uit" en "Moisander loopt erbij als een schooljongetje". Schijnbaar heb jij de oplossing voor het 'probleem', zo komt het tenminste over. Dus ik zou zeggen, post dat ook eens, en stuur die ook meteen door naar alle BVO's in Nederland.
Heb ik allang gezegd en zelfs meerdere malen: we hebben gewoon een slechte generatie op dit moment, dus moeten we maar accepteren dat "dit het is" maar daarom is het nog wel frustrerend als supporter als je bepaalde kwaliteit bent gewend en het is nu minder.

Maar ik ben het er ook mee eens dat alles om geld draait tegenwoordig en dat alle talentjes worden weggekocht. Ook dat is niet goed maar wel frustrerend want je zit te kijken naar tweederangs garnituur.

Dus voor alle duidelijkheid, mijn frustraties zijn puur sportief gezien. Die jongens kunnen wel ballen maar ik wil gewoon weer een generatie zien a la '95. Dat je dingen ziet dat je denkt "Wauw!" en dat heb ik nou totaal niet. Ja, er wordt zo nu en dan lekker getikt en zo nu en dan een steekbal, maar dat doen wij bij zaterdag 3 ook. Ik wil gewoon dat "GRRRR!!!! >:) " gevoel bij een actie van spelers als Ibra of Bergkamp, weet je wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-06 14:58
Vlassie1980 schreef op maandag 17 december 2012 @ 13:04:
We hadden dat voorval met Ibrahimovic al waarbij hij waarschijnlijk expres op het hoofd van een tegenstander ging staan.... Kom ik vervolgens dit tegen op VI

http://video.sport1.nl/partner/player/vi/11789

Kijk dan joh, wat een mongool. En vervolgens het gebaar "Wie? Ik?" Het gaat hier overigens over Fellaini, die maffe Belg met dat popie-jopie kapsel.

Begin steeds meer te walgen van al die agressie op de velden. Lijkt tegenwoordig meer op K1 dan voetbal.
Geef die maar een wedstrijdje of 10 wat mij betreft.. Zo'n incidenten moeten ze gewoon zwaar straffen. En eigelijk de club dan ook het rechtgeven om het salaris stop te zetten die wedstrijden die hij niet mag spelen o.i.d.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:16:
maar daarom is het nog wel frustrerend als supporter als je bepaalde kwaliteit bent gewend en het is nu minder.
Volgens mij heb jij gewoon de pech in de jaren '95 voor het eerst voetbal gekeken te hebben. :+

Het is maar wat je gewend bent. ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:16:
[...]

Heb ik allang gezegd en zelfs meerdere malen: we hebben gewoon een slechte generatie op dit moment,
Wat was dan de laatste goede generatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Gonadan schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:32:
[...]

Volgens mij heb jij gewoon de pech in de jaren '95 voor het eerst voetbal gekeken te hebben. :+

Het is maar wat je gewend bent. ;)
Je snapt toch wel wat ik bedoel? Gewoon individuele, uitzonderlijke kwaliteiten wat alleen een bepaalde speler heeft. "De aanname van Bergkamp" "De dribbel van Messi" "Het schot van Ronaldo"

Dat soort dingen bedoel ik en dat zie ik gewoon niet. Ik zie niet iets waarvan ik van m'n stoel val. Nou, als ik Messi weer een rush zie maken, val ik echt wel van m'n stoel. :D

Sneijder is denk ik zo'n beetje de laatste met uitzonderlijke kwaliteiten dat ik denk ""Wow!" Een Sneijder in vorm en fit, durf ik best wel top te noemen. Die legt ze links en rechts neer op manieren dat ik nog niemand heb zien doen in de Eredivisie op dit moment. En nogmaals, ja er worden steekballetjes gegeven, maar gewoon zoals hij dat kan en vaak op momenten en manieren dat je denkt "Hoe verzien je het???" Snap je wat ik bedoel? :D

[ Voor 36% gewijzigd door chim0 op 17-12-2012 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Maar daarom mijn vraag: wat was de laatste goede generatie? Volgens mij is (als je enkel naar Ajax kijkt) het duo Fischer-Eriksen het eerste wat iets extra's heeft sinds Sneyder/vd Vaart. En dan zijn die Denen feitelijk nog niet eens puur eigen jeugd

En ook al had je nu een generatie a la '95, dan had je nooit de prestaties in de CL kunnen herhalen. Blind was dan waarschijnlijk zijn zakken aan het vullen in het buitenland, Rijkaard was nog niet teruggekomen, Finidi was nooit gekomen en Seedorf en de Boer zaten allang ergens anders.

Dus ja, kritiek op de jeugdopleiding snijdt wellicht hout (hoewel het ook gewoon toeval kan zijn...) maar nee, de tijden van '95 gaan niet meer herleven.

[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 17-12-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
D-e-n schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:51:
Maar daarom mijn vraag: wat was de laatste goede generatie? Volgens mij is (als je naar Ajax kijkt) het duo Fischer-Eriksen het eerste wat iets extra's heeft sinds Sneyder/vd Vaart. En dan zijn die Denen feitelijk nog niet eens puur eigen jeugd
95 bijvoorbeeld.

Maar Eriksen vind ik lang niet zo goed als Sneijder en Fischer tja, heeft talent maar niet echt iets exceptioneels. v/d Vaart heb ik nooit een topper gevonden, in de zin van dat ie een "wow-factor" heeft, wat Sneijder wel heeft.
En ook al had je nu een generatie a la '95, dan had je nooit de prestaties in de CL kunnen herhalen. Blind was dan waarschijnlijk zijn zakken aan het vullen in het buitenland, Rijkaard was nog niet teruggekomen, Finidi was nooit gekomen en Seedorf en de Boer zaten allang ergens anders.
Ja daarom, omdat het om geld draait tegenwoordig.

Raar eigenlijk hoe hard het kan gaan. 95 is alweer 17 jaar geleden maar het lijkt wel gisteren. Als je dan bijvoorbeeld v/d Gijp hoort dat ie 35000 gulden verdiende bij PSV en dat ventjes van 18/19 nu miljoenen verdienen en een dikke Audi rijden... waar gaat het dan nog over? 8)7

Maar denk er eens over na. Wat is er nou mooier dan dat Feyenoord weer Europese top wordt en dat opa met kleinkind op een zonnige dag naar de Kuip gaat voor een Europacup wedstrijd? Dat is toch super! :D

Maarja, misschien moet ik idd niet zo blijven hangen in bepaalde dingen en dingen maar accepteren. :z

[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 17-12-2012 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik vind het terecht als je een jeugdopleiding aanspreekt op het feit dat er weinig of geen Sneyders of Kluiverts meer doorbreken maar het is waanzin om 1995 als norm te stellen. Dat was uniek, mede omdat er ook spelers van buitenaf zoals Finidi en routiniers als Blind en Rijkaard bij zaten. De samenstelling van dat elftal haalde ook het niveau van modale spelers als Reiziger of zelfs iemand als Reuser of Musampa omhoog. Ter vergelijk: PSV legt de lat toch ook niet bij 1988?

Ja. Het zou fantastisch zijn als Feyenoord weer Europese top wordt. Maar als zelfs al breekt er bij Feyenoord nu een spits a la Kluivert door vanuit de A1 en blijken Vilhena, Indi, Clasie, De Vrij en Boetius inderdaad allemaal de kwaliteiten voor de top te hebben. Dan weet je: dan zijn ze zo weg. En je mist sowieso het type Rijkaard dat die jongens nog beter maakt.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 17-12-2012 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:55

Vos

AFCA

chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:44:
[...]

Je snapt toch wel wat ik bedoel? Gewoon individuele, uitzonderlijke kwaliteiten wat alleen een bepaalde speler heeft. "De aanname van Bergkamp" "De dribbel van Messi" "Het schot van Ronaldo"

Dat soort dingen bedoel ik en dat zie ik gewoon niet. Ik zie niet iets waarvan ik van m'n stoel val. Nou, als ik Messi weer een rush zie maken, val ik echt wel van m'n stoel. :D

Sneijder is denk ik zo'n beetje de laatste met uitzonderlijke kwaliteiten dat ik denk ""Wow!" Een Sneijder in vorm en fit, durf ik best wel top te noemen. Die legt ze links en rechts neer op manieren dat ik nog niemand heb zien doen in de Eredivisie op dit moment. En nogmaals, ja er worden steekballetjes gegeven, maar gewoon zoals hij dat kan en vaak op momenten en manieren dat je denkt "Hoe verzien je het???" Snap je wat ik bedoel? :D
Jouw verwachtingspatroon is gewoon te hoog. Je noemt ALTIJD Messi, Ronaldo, Sneijder en Oezil Özil. Nu komt Bergkamp er bij, dit zijn uitzonderlijke spelers waar er niet veel van zijn en die ook niet zo vaak voorkomen. Je doet nu net of het voetbal in Nederland 2x zo slecht is als eerder. Daar geloof ik niet in. Je hebt gewoon fases waarin exceptionele spelers doorkomen, die periode hebben we nu blijkbaar niet ;). Ik geniet nu nog steeds net zo erg van een topper als PSV - Ajax of De Klassieker als 10 jaar terug.

Zoals gezegd was 1995 vrij uniek. Hierna is het voor Nederlandse clubs steeds moeilijker geworden door ´het grote geld´. Je moet heel veel geluk hebben dat alles op zijn plaats valt en spelers niet vroeg vertrekken wil je meedoen in bijv. europa.

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 17-12-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387149

Zouden ze deze discussie ook in Denemarken voeren? :X Ze halen al onze talenten weg, we kijken naar bagger, het wordt nooit meer als 10 jaar geleden :X

Wen er maar aan, talenten worden uit onze top 5 weggekocht en met dat geld gaat de top 5 winkelen in de subtop. Vervolgens gaat de subtop kijken wat zij weg kunnen plukken, zo gaat het en zal het altijd gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 22:18
Super spelers worden ook niet geproduceerd, maar geboren. Natuurlijk kan je als club wel een beetje sturen, maar als Messi in Rotterdam was geboren dan was hij waarschijnlijk ook wereldtop geworden maar dan via de jeugd van Feyenoord. Spelers als bijv. Leerdam en Blind zijn gewoon het resultaat van een goede jeugdopleiding maar beperkt talent, daar is het maximale uitgehaald maar het maximale is gewoon nog lang geen wereldtop, maar dat kan je de jeugdopleiding an sich niet kwalijk nemen. Ik geloof er niks van dat er nu bij FC. Bal op 't dak een speler loopt die de nieuwe Kluivert was geweest als de scouting en jeugdopleiding van Ajax beter was. Er is gewoon geen nieuwe Kluivert geboren de afgelopen jaren.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

chim0 schreef op maandag 17 december 2012 @ 16:44:
Je snapt toch wel wat ik bedoel? *knip* Snap je wat ik bedoel? :D
Ja ik snap wat je bedoelt, ik vind het alleen totaal niet realistisch en objectief. Je hangt de meeste verwachtingen aan de echte toppers en de jaren 95/96. Daarnaast durf ik er een hele stapel pils om te verwedden dat jij ten tijde van Sneijder toen hij nog zo lekker wisselvallig bij Ajax speelde net zo hard liep te klagen. Nu achteraf vind je hem wel 'wow'. Mijn vermoeden is dat als Eriksen of Fisher een dergelijke ontwikkeling doormaakt je over een jaar of vier exact hetzelfde roept maar dan over hen. En dat dan de nieuwe generatie weer niet de 'wow' heeft die Fisher wel heeft. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Gonadan op 17-12-2012 20:46 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Gonadan schreef op maandag 17 december 2012 @ 20:45:
[...]

Ja ik snap wat je bedoelt, ik vind het alleen totaal niet realistisch en objectief. Je hangt de meeste verwachtingen aan de echte toppers en de jaren 95/96. Daarnaast durf ik er een hele stapel pils om te verwedden dat jij ten tijde van Sneijder toen hij nog zo lekker wisselvallig bij Ajax speelde net zo hard liep te klagen. Nu achteraf vind je hem wel 'wow'. Mijn vermoeden is dat als Eriksen of Fisher een dergelijke ontwikkeling doormaakt je over een jaar of vier exact hetzelfde roept maar dan over hen. En dat dan de nieuwe generatie weer niet de 'wow' heeft die Fisher wel heeft. ;)
Inderdaad, je kan zien aan jonge spelers of ze potentiele topspelers zijn maar het altijd afwachten tot hun beste jaren of de daadwerkelijk die laatste stap kunnen maken.

Zlatan Ibrahimovic was ook in zijn Ajax tijd nooit een onomstreden speler geweest, toen hij eindelijk zijn belofte inloste kwam die van der Vaart blessure incident en die sublieme goal van hem en was hij verkocht voor nog niet eens de hoofdprijs, ongeloofelijk vond ik dat, weet de reden nog, hij was niet echt een goalgetter dus durfde Ajax niet de hoofdprijs te vragen, nou dat had het bestuur goed gezien!, Zlatan is misschien wel de beste spits van het moment and van der Vaart speelt bij HSV. :+

Zo denk ik ook over Eriksen, ik denk dat hij nog steeds de wereldtop kan halen maar die laatste stap is vaak de moeilijkste, wekelijks uitblinken en de grote man zijn maar hij is nog jong en heeft nog tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:25:
[...]
Zlatan is misschien wel de beste spits van het moment and van der Vaart speelt bij HSV. :+
Beide spelers hebben de juiste keuzes op het juiste moment in hun carriere gemaakt. Vd Vaart is nog steeds een echte leider en van grote waarde voor HSV. Zlatan is een geniale voetballer en een echte winnaar die alleen maar mooie doelpunten maakt lijkt het wel. Verder heeft hij een nogal lastig karakter. Ik blijf het jammer vinden dat hij bij Barca nooit een echte kans heeft gehad om te slagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
tweaker2010 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:13:
[...]

Beide spelers hebben de juiste keuzes op het juiste moment in hun carriere gemaakt. Vd Vaart is nog steeds een echte leider en van grote waarde voor HSV. Zlatan is een geniale voetballer en een echte winnaar die alleen maar mooie doelpunten maakt lijkt het wel. Verder heeft hij een nogal lastig karakter. Ik blijf het jammer vinden dat hij bij Barca nooit een echte kans heeft gehad om te slagen.
Hmm ik vind dat van der Vaart toch beter had kunnen zijn dan dat hij nu is, en Zlatan is misschien op zijn best als hij de onbetwiste baas is op het veld, hij is meestal niet echt lovend over spelers van ongeveer dezelfde 'grootheid' als hijzelf wat kan verklaren waarom hij de prestaties van Messi regelmatig tempert, of het hoort bij het spel om Barcelona gewoon nog een schop na te geven.

Toch wel typerend, in een interview noemde Zlatan sommige van zijn ex-Ajax medespelers arrogant, waarmee hij heel waarschijnlijk van der Vaart mee bedoelde, zou hij gewoon iedereen een schop geven die hij arrogant vindt?, tja dat straatvechtertje van Malmo, je moet er geen ruzie mee hebben. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kennelijk is PSV nog niet uitgewinkeld, Advocaat wil versterkingen in de winterstop.
Toch wel opvallend dat de versterkingen in de zomer nog niet afdoende zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Exocet schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:28:
Kennelijk is PSV nog niet uitgewinkeld, Advocaat wil versterkingen in de winterstop.
Toch wel opvallend dat de versterkingen in de zomer nog niet afdoende zijn.
Ik vind het niet zo opvallend, PSV wil een team dat in elke linie in de basis en in de breedte sterk is, aanvallend is dat het geval. Op het middenveld zeker niet, en over de verdediging wil ik het al helemaal niet hebben.
Wijnaldum valt als vervanger van Toivonen behoorlijk tegen, Van Bommel is al wat ouder en speelt niet alle wedstrijden door pijntjes en schorsingen. Hutchinson wordt gebruikt als RB.. tja, en wat heeft PSV dan nog meer voor op het middenveld wat eventueel het niveau aan zou kunnen :?

Dus een goede middenvelder en twee verdedigers zijn echt wel welkom, maar die zullen er vast niet alle drie komen ;) Gelukkig is Pieters weer bijna fit, even afwachten hoe die terugkomt uiteraard, maar dat zal wel iets meer rust geven in de verdediging.

En zoveel aankopen heeft PSV van het zomer nou ook weer niet gedaan.. V. Bommel, Narsingh, Waterman en Jorgensen zijn de spelers die eventueel in aanmerking komen voor de basis die PSV heeft aangetrokken.

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 18-12-2012 10:37 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:32:
[...]
En zoveel aankopen heeft PSV van het zomer nou ook weer niet gedaan.. V. Bommel, Narsingh, Waterman en Jorgensen zijn de spelers die eventueel in aanmerking komen voor de basis die PSV heeft aangetrokken.
Grapjas :+
Advocaat: "We hebben nog steeds een goede groep, maar die is wel voor verbetering vatbaar."
Je moet maar durven, PSV heeft de beste en de breedste selectie van Nederland (de perfecte mix tussen jong en oud), als Advocaat hier zelfs geen kampioen mee kan worden zegt dat meer over hem dan over zijn spelers.
Nog meer spelers kopen is onzin, kijk eens hoe Ajax het doet, die doen ook geen gekke dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Owh sorry vergeet ik Swinkels? Wist niet dat dat ook een basisspeler was.. :/
Misschien moet je even goed leren lezen voordat je weer in een anti-PSV stuip schiet. Of je moet mij een lijstje aanleveren met spelers die PSV in 2012 heeft aangetrokken en zo het tegendeel bewijzen.
Je moet maar durven, PSV heeft de beste en de breedste selectie van Nederland (de perfecte mix tussen jong en oud), als Advocaat hier zelfs geen kampioen mee kan worden zegt dat meer over hem dan over zijn spelers.
Nog meer spelers kopen is onzin, kijk eens hoe Ajax het doet, die doen ook geen gekke dingen.
Vind jij... ik vind heel wat anders.. PSV is verdedigend uitermate zwak, jij vindt blijkbaar dat ze de beste en breedste verdediging hebben.. :? Een selectie draait om alle linies, niet alleen de aanval of het middenveld.
Kijk eens hoe Ajax het doet? De verdediging van Ajax is bijna nog slechter dan die van PSV..

[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 18-12-2012 10:56 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 07:58
Van Bommel, Waterman en Jorgensen zijn overigens transfervrij overgekomen, dus geen aankopen.

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

YuriV schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:56:
Van Bommel, Waterman en Jorgensen zijn overigens transfervrij overgekomen, dus geen aankopen.
Dat weet ik ;) Maar het zijn versterkingen, en dat zei Exocet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Denk dat Advocaat teveel denkt als in Rusland, als het even niet zo goed loopt, dan kopen we toch weer iemand bij. Lijkt me dat PSV zelf niet zo staat te springen om meer geld uit te geven, misschien kunnen ze voor weinig nog versterkingen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:54:
[...]
Vind jij... ik vind heel wat anders.. PSV is verdedigend uitermate zwak, jij vindt blijkbaar dat ze de beste en breedste verdediging hebben.. :? Een selectie draait om alle linies, niet alleen de aanval of het middenveld.
Kijk eens hoe Ajax het doet? De verdediging van Ajax is bijna nog slechter dan die van PSV..
Qua verdediging zijn we het met elkaar eens, maar ik doelde op het algemene beleid bij Ajax. Kopen is niet de oplossing, jeugdspelers zijn dat wel. Natuurlijk heb je ook ervaren spelers spelers nodig, maar die heeft PSV genoeg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:02:
[...]

Qua verdediging zijn we het met elkaar eens, maar ik doelde op het algemene beleid bij Ajax. Kopen is niet de oplossing, jeugdspelers zijn dat wel. Natuurlijk heb je ook ervaren spelers spelers nodig, maar die heeft PSV genoeg. ;)
Owh jeugdspelers kopen.. ok.
Dus PSV moet nu jeugdspelers kopen om de verdediging te versterken? Of is het handiger om toch maar even te kijken naar spelers die zich al bewezen hebben? Wat denk jij?

Ja, deze reactie is behoorlijk overtrokken, ik weet ook wel dat het beleid van Ajax niet "jeugdspelers kopen is" maar ik word zo moe van dat gezeur over PSV = koopclub.. lees de vorige topics eens door, daar staan zat lijstjes in over de aankopen van PSV en Ajax, feit is dat ze beide niet veel voor elkaar onder doen. Ze kopen evenveel spelers. Ajax koopt ze alleen net iets jonger en laat ze dan een jaartje of twee in de eigen jeugd rijpen

[ Voor 5% gewijzigd door St@m op 18-12-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vind het eigenlijk opvallender dat Advocaat aan heeft gegeven zich nog te beraden over volgens seizoen. Ook geeft hij in een VI interview aan dat hij eigenlijk coach in Engeland wil zijn.

Ik had verwacht dat Advocaat meer een lange termijn trainer zou worden voor PSV, maar blijkbaar denkt hij daar zelf anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
PWM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:09:
Vind het eigenlijk opvallender dat Advocaat aan heeft gegeven zich nog te beraden over volgens seizoen. Ook geeft hij in een VI interview aan dat hij eigenlijk coach in Engeland wil zijn.

Ik had verwacht dat Advocaat meer een lange termijn trainer zou worden voor PSV, maar blijkbaar denkt hij daar zelf anders over.
Dat verhaal gaat toch al langer rond? Kennelijk moet Cocu het een keer gaan overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:07:
[...]
Ajax koopt ze alleen net iets jonger en laat ze dan een jaartje of twee in de eigen jeugd rijpen[/small]
Net als Bazoer van PSV bijvoorbeeld. Omdat hij daar geen speeltijd krijgt, daarom vind ik het jammer dat Advocaat perse weer spelers wil kopen. Er loopt genoeg talent rond in de jeugd, maar dan moet die wel een kans krijgen.

@PWM: Ik verwacht dat Faber volgend seizoen trainer wordt van PSV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

PWM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:09:

Owh, ik vond het juist opvallend dat hij nog wel over een extra jaar wilde nadenken :+
Hij is natuurlijk gehaald voor 1 jaar. Volgend jaar zou het een ander worden. Ben wel tevreden over Advocaat, hij straalt uit dat ie wil winnen en gaat over het algemeen uit van eigen kracht. Dat heb ik echt gemist. Van mij mag ie nog een jaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:07:
[...]
Ajax koopt ze alleen net iets jonger en laat ze dan een jaartje of twee in de eigen jeugd rijpen
Eigen jeugd (dan tel ik bijvoorbeeld de Jong die op zijn 16de kwam niet mee) van Ajax die in de selectie van dit seizoen zitten en ook daadwerkelijk (meer of minder) spelen:
  • Vermeer
  • Blind
  • van Rhijn
  • Koppers
  • Veltman
  • Denswil
  • Dijks
  • Klaassen
  • Serero (via Ajax Kaapstad)
  • Ebecillio
  • Lukoki
  • Babel
Dat is nogal een lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

PWM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:15:
[...]

Eigen jeugd (dan tel ik bijvoorbeeld de Jong die op zijn 16de kwam niet mee) van Ajax die in de selectie van dit seizoen zitten en ook daadwerkelijk (meer of minder) spelen:
  • Vermeer
  • Blind
  • van Rhijn
  • Koppers
  • Veltman
  • Denswil
  • Dijks
  • Klaassen
  • Ebecillio
  • Lukoki
  • Babel
Dat is nogal een lijst.
Waarom quote je mij als je een lijstje gaat posten van de eigen jeugd van Ajax? Daar heb ik het helemaal niet over. Of moet ik nu alle aankopen van Ajax van de afgelopen twee jaar gaan posten ofzo? Wat is je doel? Te laten zien dat Ajax een goede eigen jeugd heeft? Dat weet iedereen toch?

Nou vooruit dan maar:
Andersen
Fischer
Eriksen
Bocarra

Zo even vier die me te binnen schieten... Hartstikke goed hoor, zou PSV ook moeten doen. Scheelt behoorlijk wat knaken dan als je ze twee jaar later koopt. Zie een Strootman, Mertens, Narsingh en Wijnaldum.

Zo'n Willems hebben ze dan wel weer keurig gedaan.

Punt is alleen dat PSV nu directe versterking nodig heeft in de verdediging. Dus PSV heeft er niet zoveel aan om nu jeugdige talenten te gaan kopen. Die moeten namelijk eerst een jaar of twee rijpen.

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 18-12-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:18:
[...]

Waarom quote je mij als je een lijstje gaat posten van de eigen jeugd van Ajax? Daar heb ik het helemaal niet over. Of moet ik nu alle aankopen van Ajax van de afgelopen twee jaar gaan posten ofzo? Wat is je doel? Te laten zien dat Ajax een goede eigen jeugd heeft? Dat weet iedereen toch?
Omdat jij claimt dat Ajax en PSV beide koopclubs zijn, terwijl de huidige spelers een ander beeld geven.

Het gaat er uiteindelijk om wat er op het veld staat, en bij Ajax is dat veel eigen jeugd, en bij PSV is dat gewoon niet zo. Dat maakt allemaal niet uit, er zijn tientallen clubs succesvol in Europa zonder eigen jeugd. Het is een strategie die je gewoon als club kan hanteren, en die prima kan werken.

Bij Ajax kijkt men bij een probleem eerst naar de eigen jeugd, bij PSV eerst naar de markt. Dat is toch helemaal niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 12:20
PWM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:15:
[...]

• Vermeer
  • Blind
  • van Rhijn
  • Koppers
  • Veltman
  • Denswil
  • Dijks
  • Klaassen
  • Ebecillio
  • Lukoki
  • Babel
Dat is nogal een lijst.
En dan vergeet je Enoh ook nog eens want ook via Kaapstad. Bovendien was Alderweireld er al wel voor zijn 16e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Elke club koopt speler, dus elke club is een koopclub. Dit onderwerp is al tot in den treure uitgekauwd en leidt alleen maar tot welles/nietes 'discussies'.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wat mij wel echt verbaast is dat er bij PSV op dit moment blijkbaar niks in de jeugd rond loopt qua verdedigend talent wat mee kan komen met het eerste van PSV. En dat is volgens mij ook het hele punt, niet zo zeer dat men bij PSV alleen maar koopt, zoals beweert wordt, maar dat er weinig talent doorbreekt. Het kopen is slechts een gevolg, de oorzaak ligt blijkbaar bij de jeugd. En daar schiet PSV toch echt te kort in mijn ogen. Waarom krijgen die jeugdspelers geen kans? Er lopen vier verdedigers bij Jong PSV, drie zijn er 18 en een 19 jaar. Die moeten dan toch mee kunnen?

Bij Ajax en Feyenoord worden jeugdspelers wel bij het eerste gehaald, al dan niet om financiele redenen. En wat blijkt? Die jonge spelers doen het zo slecht nog niet. Zo lang er PSV geen gebruik wordt gemaakt van eigen jeugd zal de stempel 'koopclub' terecht of onterecht blijven worden gebruikt.

Je maakt mij niet wijs dat er geen jeugdspelers bij PSV rondlopen die op zijn minst gelijk zijn aan het niveau Derijck, Manolev, Marcelo en Bouma. Als dat niet zo is dan moet je je als club echt achter de oren gaan krabben of het nog zin heeft om uberhaupt jeugd op te leiden. Wellicht moet PSV de filosofie van Ajax gaan hanteren; jeugdspelers te halen van buiten en deze zelf verder op leiden. Want alleen A-spelers kopen houdt een keer op en het is maar de vraag of deze spelers wel passen in het elftal, om maar te zwijgen van eventuele taaltaalbarrieres en aanpassingstijd. Een ander groot nadeel van het bij elkaar kopen van een A-elftal is dat het veel tijd nodig heeft voordat de routine er is en iedereen op elkaar is ingespeeld. En dat zie je heel erg sterk terug bij PSV. Als alles goed loopt voetbalt iedereen, zelfs met vlagen Manolev, uitstekend voetbal. Maar wanneer het niet loopt kan er niet worden teruggevallen op routine.

[ Voor 11% gewijzigd door Han op 18-12-2012 11:41 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:36:
Elke club koopt speler, dus elke club is een koopclub. Dit onderwerp is al tot in den treure uitgekauwd en leidt alleen maar tot welles/nietes 'discussies'.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Juist
Wat mij wel echt verbaast is dat er bij PSV op dit moment blijkbaar niks in de jeugd rond loopt qua verdedigend talent wat mee kan komen met het eerste van PSV. En dat is volgens mij ook het hele punt, niet zo zeer dat men bij PSV alleen maar koopt, zoals beweert wordt, maar dat er weinig talent doorbreekt. Het kopen is slechts een gevolg, de oorzaak ligt blijkbaar bij de jeugd. En daar schiet PSV toch echt te kort in mijn ogen. Waarom krijgen die jeugdspelers geen kans? Er lopen vier verdedigers bij Jong PSV, drie zijn er 18 en een 19 jaar. Die moeten dan toch mee kunnen?
Juist, dat is het probleem.
Bij Ajax en Feyenoord worden jeugdspelers wel bij het eerste gehaald, al dan niet om financiele redenen. En wat blijkt? Die jonge spelers doen het zo slecht nog niet.Zo lang er PSV geen gebruik wordt gemaakt van eigen jeugd zal de stempel 'koopclub' terecht of onterecht worden gebruikt. Je maakt mij niet wijs dat er geen jeugdspelers bij PSV rondlopen die op zijn minst gelijk zijn aan het niveau Derijck, Manolev, Marcelo en Bouma. Als dat zo is dan moet je je als club echt achter de oren gaan krabben of het nog zin heeft om uberhaupt jeugd op te leiden. Of de filosofie gaan hanteren om jeugdspelers te halen van buiten en zelf verder op te leiden. Want alleen A-spelers kopen houdt een keer op en het is maar de vraag of deze spelers passen in het elftal, om maar te zwijgen van eventuele taaltaalbarrieres en aanpassingstijd.
Inderdaad, feit is wel dat PSV sinds een jaar of twee meer aandacht besteed aan de jeugdopleiding, maar ze plukken er qua verdedigers nog niet de vruchten van. Dat is ook niet zo gek, binnen twee jaar vanuit "niets" naar basisspelers in het eerste is ook niet echt haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:43:
Inderdaad, feit is wel dat PSV sinds een jaar of twee meer aandacht besteed aan de jeugdopleiding, maar ze plukken er qua verdedigers nog niet de vruchten van. Dat is ook niet zo gek, binnen twee jaar vanuit "niets" naar basisspelers in het eerste is ook niet echt haalbaar.
Jawel hoor :)

Koop wat Scandinavische talenten en ze staan na twee jaar klaar om in het eerste mee te kunnen O-)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:47:
[...]

Jawel hoor :)

Koop wat Scandinavische talenten en ze staan na twee jaar klaar om in het eerste mee te kunnen O-)
:D

Maar ben het wel degelijk met je eens hoor, zo'n Koch zit nu bij de selectie, ik kan me ook niet voorstellen dat zo iemand niet beter is als een Derijck ofzo. Maar goed, Advocaat heeft er echt wel meer verstand van dan ik, dus die Koch zal wel niet zo goed zijn als iedereen mij doet geloven. Dan kun je beter een speler aantrekken die wel goed genoeg is imho.

[ Voor 43% gewijzigd door St@m op 18-12-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

En daar heeft PSV het geld niet meer voor. Een speler met enig verdedigend niveau welke direct in het tweede kwart van de competitie mee kan komt niet in Nederland spelen. Je komt al snel weer uit op B-garnituur á la Manolev en Derijck. Of het oudere garnituur wat niet meer mee kan in de buitenlandse competities. En dat is sowieso een risico qua fysieke gesteldheid. PSV gaat dit probleem niet oplossen in de winterstop. En als ze echt gaan kopen dan moeten ze de verdedigende top van de sub-toppers overnemen, zoals Gouweleeuw van Heerenveen. Maar het blijft dan vervolgens wel de vraag of het gaat passen en werken in de overige 5 maanden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Han schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:56:
En daar heeft PSV het geld niet meer voor.
Dat volgens mij wel
Een speler met enig verdedigend niveau welke direct in het tweede kwart van de competitie mee kan komt niet in Nederland spelen. Je komt al snel weer uit op B-garnituur á la Manolev en Derijck. Of het oudere garnituur wat niet meer mee kan in de buitenlandse competities. En dat is sowieso een risico qua fysieke gesteldheid.
Dat is denk ik het grootste probleem ja, ze willen niet in Nederland spelen.
PSV gaat dit probleem niet oplossen in de winterstop. En als ze echt gaan kopen dan moeten ze de verdedigende top van de sub-toppers overnemen, zoals Gouweleeuw van Heerenveen. Maar het blijft dan vervolgens wel de vraag of het gaat passen en werken in de overige 5 maanden...
Brrrr... hou op.
Misschien Bruma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fabian Schär verruilde FC Wil afgelopen zomer voor FC Basel, en heeft zich daar in de kijker gespeeld bij PSV, dat de twintigjarige Zwitsers jeugdinternational in de gaten houdt. Dat geldt eveneens voor Mike van der Hoorn; de twintigjarige verdediger is dit seizoen doorgebroken bij FC Utrecht.
Dit soort spelers wil PSV dus aantrekken. Op korte termijn denk ik niet dat zij PSV beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik vind het totaal niet vreemd dat PSV naar spelers kijkt, de verdediging is inderdaad te zwak op dit moment. Laat het lekker hun beleid zijn? Als er een beleid is, aldus Waterreus ;) j/k. Stel ze komen (door de aankopen) in de financiële problemen te zitten dan zitten ze zelf op de blaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Van Telesport
'Actie Gözübüyük niet nodig' -

Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen van de KNVB, neemt afstand van de actie van scheidsrechter Serdar Gözübüyük. De arbiter toonde zaterdag FC Groningen-trainer Robert Maaskant een bandje met daarop vermeld 'respect' toen de coach enigszins emotioneel reageerde op een beslissing van Gözübüyük.
Van Egmond reageerde ook al laat. Heb een beetje het idee dat ze bij de KNVB eerst afwachtte van de reacties waren, en zich daaraan hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Laatst online: 22:11

Sherlock

No Shit

Echt triest van de KNVB dat ze hun scheidsrechter (nota bene één van de weinige mogelijke topscheidsrechters die ons land heeft) op die manier afvallen. Net zozeer als die overdreven verbolgen reactie van Maaskant.

Maar goed, we hebben allemaal een weekendje mogen doen alsof we er iets om gaven en nu is het weer voetbal = oorlog...

Over het moment zelf: Maaskant reageerde wat overdreven (helemaal niet zo erg) maar hij bleef doorgaan, en dat is wat meestal het probleem is. Een reactie is logisch (hij had ook gewoon gelijk) en wordt door vrijwel alle scheidsrechters gewoon geaccepteerd, maar daarna is het klaar.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 14:07
PWM schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:11:
Van Telesport
[...]
Van Egmond reageerde ook al laat. Heb een beetje het idee dat ze bij de KNVB eerst afwachtte van de reacties waren, en zich daaraan hebben aangepast.
Volgens mij weet de KNVB niet goed wat ze met Gözübüyük aan moeten en passen ze zich daarbij aan, aan de publiekelijke opinie.
Als je het verhaal van Derksen hoorde in VI dat hij ook betrokken is geweest met een sponsoractie van Voetbalshop.nl (grote sponsor FC Utrecht), dan komt je objectiviteit wel ter discussie.

Ik vind wel dat spelers en trainers wat minder te keer mogen gaan tegen de arbitrage en helemaal tegen de vierde man. Die kan immers niet verantwoordelijk gehouden worden voor de beslissing van de scheidsrechter. Daarbij vind ik wel dat ik de actie van Gözübüyük als doel had om even vol in beeld te komen, ofwel oerhollands camerageil. Dat moet ie niet doen, want hij is een degelijke scheids.

[ Voor 3% gewijzigd door Hompu op 18-12-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-06 11:14
Sherlock schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:28:
Echt triest van de KNVB dat ze hun scheidsrechter (nota bene één van de weinige mogelijke topscheidsrechters die ons land heeft) op die manier afvallen. Net zozeer als die overdreven verbolgen reactie van Maaskant.

Maar goed, we hebben allemaal een weekendje mogen doen alsof we er iets om gaven en nu is het weer voetbal = oorlog...

Over het moment zelf: Maaskant reageerde wat overdreven (helemaal niet zo erg) maar hij bleef doorgaan, en dat is wat meestal het probleem is. Een reactie is logisch (hij had ook gewoon gelijk) en wordt door vrijwel alle scheidsrechters gewoon geaccepteerd, maar daarna is het klaar.
Inderdaad. Was misschien een beetje een toneelstukje, maar wel iets wat ons op de feiten kon drukken dat we niet een week later alles moeten vergeten wat er gebeurt is. Kan me voorstellen dat het voor een scheids niets is om constant zowel de kritiek van het publiek (niet aan te doen) spelers en trainers aan te horen.
Een week eerder spreekt iedereen over respect voor officials maar nu is het een "toneelstukje" als je zorgt dat die boodschap even niet vergeten wordt. 8)7 Hoe moeilijk is het nou om gewoon je mond te houden tegen de scheids en verder te gaan met het spel?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
harmen1987 schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:08:
[...]

Inderdaad. Was misschien een beetje een toneelstukje, maar wel iets wat ons op de feiten kon drukken dat we niet een week later alles moeten vergeten wat er gebeurt is. Kan me voorstellen dat het voor een scheids niets is om constant zowel de kritiek van het publiek (niet aan te doen) spelers en trainers aan te horen.
Een week eerder spreekt iedereen over respect voor officials maar nu is het een "toneelstukje" als je zorgt dat die boodschap even niet vergeten wordt. 8)7 Hoe moeilijk is het nou om gewoon je mond te houden tegen de scheids en verder te gaan met het spel?
De vraag die in mij al de gehele tijd opkomt is:
Waarom droeg hij het bandje niet gedurende de wedstrijd om zijn arm ipv in zijn broek?
Was dat dan weer niet belangrijk genoeg? Kon hij zijn statement niet voldoende maken met wijzen naar het bandje om zijn arm?

[ Voor 6% gewijzigd door Napo op 18-12-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 13-06 11:14
Napo schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:10:
[...]

De vraag die in mij al de gehele tijd opkomt is:
Waarom droeg hij het bandje niet gedurende de wedstrijd om zijn arm ipv in zijn broek?
Was dat dan weer niet belangrijk genoeg? Kon hij zijn statement niet voldoende maken met wijzen naar het bandje om zijn arm?
Waarschijnlijk omdat toch niemand let op bandjes die je om hebt. En heel misschien omdat hij dacht dat de boodschap van respect ook zonder bandje misschien wel een week of 2 zou duren.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 16:53

Koppensneller

winterrrrrr

Of misschien is het door de KNVB verboden om naar eigen inzicht je uniform aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Sherlock schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 14:28:

Ik vind het eigenlijk schandaliger dat de KNVB na deze actie, met de trieste gebeurtenissen in Almere in het achterhoofd, zo reageert maar in geen velden en wegen te bekennen is als een scheids een keer een schandalige fout maakt en zelfs na het zien van de beelden nog durft vol te houden dat hij goed zat....

je mag dus wel fouten maken maar als je een keer overdreven om respect vraagt zwaait er wat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
St@m schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 11:18:
Punt is alleen dat PSV nu directe versterking nodig heeft in de verdediging. Dus PSV heeft er niet zoveel aan om nu jeugdige talenten te gaan kopen. Die moeten namelijk eerst een jaar of twee rijpen.
Ik denk dat PSV met Leerdam een talentvolle rechtsback in huis kan halen voor een betaalbare prijs die beter is dan wat er nu loopt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Die ging toch al naar Twente volgens van Geel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 15:41:
Die ging toch al naar Twente volgens van Geel :+
Twente wil hem ook, maar dat wil niet zeggen dat PSV hem niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat ik niet snap is dat de voetbal dit zo naar zich toe trekt. Tuurlijk gebeurd het nu toevallig tijdens een voetbalwedstrijd maar daar ligt de oorzaak toch helemaal niet? Dit soort gasten waarom toch wel over de streep gegaan. Was het niet de grensrechter die dag dan was het wel iemand die op het verkeerde moment voorbij liep.

Moeten we de schuld aan gamen geven zoals het gevalletje met de kleuterschool in Amerika omdat die knakker twee dagen van te voren BlackOps noemt op zn twitter? Moeten we Eminem de schuld geven omdat een dader toevallig naar zijn muziek luisterd? Of moeten we misschien de overheid wel de schuld geven voor het feit dat kinderen in 1992 en 1998 live naar bombardementen op tv kijken?

Deze gasten zijn ziek in de kop anders ben je gewoon niet in staat tot zoiets. Mischien moet de spuit weer uit de kast gehaald worden of de stoel weer in het leven geroepen worden. Misschien moeten allochtonen maar weer terug gestuurd worden als ze een dubbel paspoort hebben en nederlanders levenslang opgesloten worden....

Wat het knvb nu doet is zichzelf kwetsbaar opstellen richting idioten die geen plekje verdienen op deze wereld. Hard aanpakken zou ik zeggen.... Waarom is Rutten niet met het 20.00 journaal met op tv geweest met een boodschap dat het klaar is en dat zinloos geweld ongenadig hard word aangepakt. Dan hadden we deze zinloze discussie over onze turkse scheidsrechter met zn kansloze statement ook niet hoeven voeren. Vanaf het fluitsignaal heeft ie op zn momentje zitten wachten en probeerde hij op kansloze wijze een signaal af te geven die door de zogoemde "leiders" van dit land hadden moeten worden genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 17-06 12:46

StrongArmLance

Endless flow

kbloem schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:41:
Wat ik niet snap is dat de voetbal dit zo naar zich toe trekt. Tuurlijk gebeurd het nu toevallig tijdens een voetbalwedstrijd maar daar ligt de oorzaak toch helemaal niet? Dit soort gasten waarom toch wel over de streep gegaan. Was het niet de grensrechter die dag dan was het wel iemand die op het verkeerde moment voorbij liep.

Moeten we de schuld aan gamen geven zoals het gevalletje met de kleuterschool in Amerika omdat die knakker twee dagen van te voren BlackOps noemt op zn twitter? Moeten we Eminem de schuld geven omdat een dader toevallig naar zijn muziek luisterd? Of moeten we misschien de overheid wel de schuld geven voor het feit dat kinderen in 1992 en 1998 live naar bombardementen op tv kijken?

Deze gasten zijn ziek in de kop anders ben je gewoon niet in staat tot zoiets. Mischien moet de spuit weer uit de kast gehaald worden of de stoel weer in het leven geroepen worden. Misschien moeten allochtonen maar weer terug gestuurd worden als ze een dubbel paspoort hebben en nederlanders levenslang opgesloten worden....

Wat het knvb nu doet is zichzelf kwetsbaar opstellen richting idioten die geen plekje verdienen op deze wereld. Hard aanpakken zou ik zeggen.... Waarom is Rutten niet met het 20.00 journaal met op tv geweest met een boodschap dat het klaar is en dat zinloos geweld ongenadig hard word aangepakt. Dan hadden we deze zinloze discussie over onze turkse scheidsrechter met zn kansloze statement ook niet hoeven voeren. Vanaf het fluitsignaal heeft ie op zn momentje zitten wachten en probeerde hij op kansloze wijze een signaal af te geven die door de zogoemde "leiders" van dit land hadden moeten worden genomen.
Afbeeldingslocatie: http://files-cdn.formspring.me/photos/20120711/n4ffda10a11ff8.png

Maar, ja, inderdaad. (al maakt voetbal wel degelijk wat emotie los en zeikt altijd iedereen op scheids- en grensrechters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

kbloem schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 16:41:

Deels heeft het wel degelijk met het voetbal te maken. Sprak afgelopen weekend de oom van mijn vriendin er nog over. Hij doet zelf heel veel voor de lokale voetbal club aldaar.
Probleem is dat vanaf de welpjes niet opgetreden wordt tegen grote mond van de spelers. Vaak zijn het ook nog de betere spelers.
Idem met leiders. Aangezien het al lastig genoeg is om vrijwilligers te krijgen wordt er ook niet opgetreden tegen leiders met een te grote mond.

Als je vanaf de welpjes/F-jes leert dat ze de mond moeten houden en leiders het goede voorbeeld geven en ingrijpen voor het mis gaat heb je al zeker 50-75% van het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthas
  • Laatst online: 01-06 07:47
L1nt schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 17:21:
[...]

...
Als je vanaf de welpjes/F-jes leert dat ze de mond moeten houden en leiders het goede voorbeeld geven en ingrijpen voor het mis gaat heb je al zeker 50-75% van het probleem opgelost.
Alles begint bij opvoeding. Want de leiders treden niet op, omdat ze dan van Paps of Mams er van langs krijgen. Vicieuze cirkel als je het mij vraagt. Dus Pa/Ma begint de leider uit te kafferen, omdat zoon/dochterlief niet opgesteld is. Vervolgens is zoonlief wel opgesteld en krijgt de scheids er van langs. Dan wordt zoonlief gewisseld, want tja, iedereen moet voetballen en vervolgens krijgt de leider er weer van langs.

Een jochie/meid van 4-5 jaar oud heeft geen grote mond naar een volwassene of 16+jarige. Ze zouden niet durven. Tenzij pa of ma in de buurt is, want die beschermt hen wel. Als Pa of Ma echter de leider steunt, dan wordt het verhaal heel anders. Dat geldt in het voetbal, maar net zo goed in het hockey, op de scholen/dagopvang etc etc.

"A person ignorant of the possibility of failure can be a halfbrick in the path of the bicycle of history" - Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Rode kaart van Bruno Martins Indi geseponeerd. Volkomen terecht, gelukkig alsnog 3 punten gepakt desondanks de penalty, anders was het wel zuur geweest.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:37

Quad

Doof

Gaat AZ hetzelfde presteren als vorig seizoen tegen Dordrecht? 2-3 alweer lol.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Uiteindelijk dus 2-4 voor AZ geworden.

Andere uitslagen: Rijnsburgse Boys - PSV 0-4 en SC Cambuur - FC Den Bosch 0-1.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 12:55:
Ik vind het totaal niet vreemd dat PSV naar spelers kijkt, de verdediging is inderdaad te zwak op dit moment. Laat het lekker hun beleid zijn? Als er een beleid is, aldus Waterreus ;) j/k. Stel ze komen (door de aankopen) in de financiële problemen te zitten dan zitten ze zelf op de blaren.
Hoe zit het nu trouwens met die Mathias Zanka Jørgensen? Waarom speelt die nooit, is die continu geblesseerd oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 22:46
Gaius schreef op woensdag 19 december 2012 @ 06:55:
[...]

Hoe zit het nu trouwens met die Mathias Zanka Jørgensen? Waarom speelt die nooit, is die continu geblesseerd oid?
Hij heeft bij zijn vorige club een zware blessure opgelopen waardoor hij bijna het hele seizoen aan de kant heeft gestaan, PSV heeft een klein beetje een gok genomen door hem transfervrij over te nemen terwijl hij nog aan het revalideren was. Ik denk een kwestie van geduld en als hij zijn oude vorm haalt een goede versterking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 20:41
Sempy schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:04:
[...]

Hij heeft bij zijn vorige club een zware blessure opgelopen waardoor hij bijna het hele seizoen aan de kant heeft gestaan, PSV heeft een klein beetje een gok genomen door hem transfervrij over te nemen terwijl hij nog aan het revalideren was. Ik denk een kwestie van geduld en als hij zijn oude vorm haalt een goede versterking.
Ik heb begrepen dat hij al enige tijd fit is, maar qua niveau behoorlijk tegenvalt en daardoor vaker op de tribune dan op de bank zit.

Dick Advocaaat over Zanka:
„Ik kan wel zeggen dat Zanka het aardig doet, maar dat is niet zo. Op allerlei gebieden moet hij zich verbeteren."

[ Voor 12% gewijzigd door argro op 19-12-2012 08:41 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

argro schreef op woensdag 19 december 2012 @ 08:40:
[...]
Ik heb begrepen dat hij al enige tijd fit is, maar qua niveau behoorlijk tegenvalt en daardoor vaker op de tribune dan op de bank zit.

Dick Advocaaat over Zanka:

[...]
Van wanneer is die uitspraak? Niet van afgelopen week toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 17:17
Grappig dat er op tweakers een voetbal topic is! :D
Ik ben fan van Bayern Munchën en kijk nog maar heel weinig nederlands voetbal en veel duits voetbal, als je opeens eredivisie live opzet dan krijg je pijn aan je ogen..
Vind het trouwens jammer dat Ajax zo slecht speelt terwijl ze op echt hoog niveau mee kunnen.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-06 20:41
Mosin schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:50:
Grappig dat er op tweakers een voetbal topic is! :D
Ik ben fan van Bayern Munchën en kijk nog maar heel weinig nederlands voetbal en veel duits voetbal, als je opeens eredivisie live opzet dan krijg je pijn aan je ogen..
Vind het trouwens jammer dat Ajax zo slecht speelt terwijl ze op echt hoog niveau mee kunnen.
Er is zelfs een speciaal topic over de wedstrijden die Bayern Munchen speelt; [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013 (m.u.v. de CL, dat mag in dit topic).

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-06 17:17
Oohw dat is wel fijn zeg!
Dankje voor de tip.

Ѫа$тёя чѳця аят

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Mosin schreef op woensdag 19 december 2012 @ 17:50:
Hoe bedoel je dat? Top eredivisie is het niveau van Ajax. En je ziet dat de hele Nederlandse top wisselvallig is. Ik krijg nog steeds jeuk als mensen denken dat een succes (hoe knap ook) tegen elf verwende vedetten gelijk betekent dat je dat niveau ook gelijk altijd aan moet kunnen. Arme spelers die met dat te hoge verwachtingspatroon om moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 22:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zag op AT5 een stukje making of. De grap is dat men op de single beter klinkt (van valse kraai naar minder valse kraai, maar toch). Zelfs hier gaat een bewerking over.

Ik weet nog wel de Feyenoord selectie met een single, ergens jaren 90. Met van Gobbel en consorten. Daar was geen bewerking overheen gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Is maar goed ook ja haha. Ik zag ook stukje making of, klonk niet zo best ;). Maar altijd leuk voor het goede doel zoiets.

[ Voor 22% gewijzigd door Vos op 19-12-2012 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
tweaker2010 schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:50:
[...]

Nu de eerste plek van de eredivisie nog :+
Is aan het einde van het seizoen wel weer terecht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Heerlijke sfeer bij de IJsselderby, hopen dat er straks geen rellen uitbreken.
Nu PEC nog even winnen en de avond is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toch wel zuur. Feyenoord een stuk beter, paar goede kansen, hadden een 100% strafschop moeten krijgen en dan hangt hij plots aan de andere kant. Weer een corner. De scheidsrechter zal wel slecht slapen als hij de beelden gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:01:
Toch wel zuur. Feyenoord een stuk beter, paar goede kansen, hadden een 100% strafschop moeten krijgen en dan hangt hij plots aan de andere kant. Weer een corner. De scheidsrechter zal wel slecht slapen als hij de beelden gezien heeft.
Beelden niet gezien, maar was het weer eens Pelle die struikelde? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
ph4ge schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:01:
100% strafschop? Bedoel je dat moment met Cisse waarbij de Heerenveen verdediger gewoon de bal wegtrapt/raakt en Cisse dan struikelt over de benen van die verdediger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vond het eigenlijk ook wel een mooie gedurfde tackle :) Prima.

Net was wel een duidelijke pingel, maar goed, de corner bleek ook voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Zwolle lijkt te gaan winnen! 3-2 in 2 na laatste minuut van de verlenging. Verlenging begon met 1-1 :P
GAE mist 3!! opgelegde kansen (driemaal dezelfde speler) binnen 2 minuten voor een 3-2 voorsprong. Heerlijk :D

En winst :)

Ho ho, wat is Feyenoord daar lucky 3 min voor tijd :D

En daar is ie dan toch :D Wat een vrije trap!! (uit de rebound komt het doelpunt)

[ Voor 26% gewijzigd door St@m op 19-12-2012 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:44
PWM schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:11:
Vond het eigenlijk ook wel een mooie gedurfde tackle :) Prima.

Net was wel een duidelijke pingel, maar goed, de corner bleek ook voldoende.
Leuke pot voetbal, Feyenoord komt net goed weg.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-06 16:53

Koppensneller

winterrrrrr

Maar nu niet meer, 2-2! Mooie pot zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Als je al die kansen niet afmaakt treden de oude voetbalwetten in werking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Eigen schuld weer. Kansen zat gehad, leken het op een gegeven moment wel te geloven. Cisse is overigens dramatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vitesse met 10-1 langs ADO... oh wacht, dit is ADO '20 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heerenveen had ook al eerder kansen op de 2 - 1.
Al met al gaat het spel net als de score gelijk op.

Wel opvallend dat er (terecht) werd gezongen "You only sing when your winning" door de Heerenveen-supporters.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toch is er maar een club die het verdient, Feyenoord is over de hele wedstrijd veel sterker. Maar maken de kansen niet af, en dan weet je dat Heerenveen erin gaat geloven de laatste minuten. Als het penalties wordt is Heerenveen de morele winnaar en dan ook nog eens thuisvoordeel, dus dan wordt het erg lastig voor Feyenoord denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ach. Goede ervaring weer voor de jonge jongens. Winnen is leuk, verliezen niet erg. Makkelijker krijg je het niet ;)

/neem hem dan niet Immers.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 19-12-2012 23:22 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.