Die bracers zijn ook zonder CHD bijzonder goed hoor.Mofkees schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:55:
[...]
die 2 Fury regen zorgt ervoor dat je geen fury verliest tussen de gevechten, kan je dus meer sprinten. Op zich levert t wel snelheidswinst op. Daarmee loop ik iig soepeler, ook met een axe. Verder heb ik wel het idee dat de set niet de meeste damage oplevert voor zijn geld, tri-stats IK gloves zijn super duur en je kunt net zo goed een rare nemen. Boots en Armor zijn ook overprijsd voor de stats die ze hebben. Helm en Belt vind ik wel goed.
Heb gister een blade of the warlord gescoord voor 1.0.5., ik denk dat ik dan wel de IK pieces ga uit wisselen voor meer DPS, omdat ik ook geen fury problemen zou krijgen met zo'n Mighty Weapon.
Voor de resterende 1.0.4. dagen heb ik nog een redelijk sun keeper gescoord, ben nu dus dik over de 300% MF grens heen zelfs
en deze bracers gevonden.. echt jammer dat er geen CHC op zit (b.v. ipv de dex roll), die hebben zo maar de BIS bracers kunnen zijn!
[afbeelding]
Heb je trouwens echt zoveel LOH nodig? ik heb 5.5% LS (60k unbuffed DPS) en 277 LOH en het lijkt wel voldoende...
Vandaag zelf eindelijk mn laatste niet perfecte gem vervangen voor een perfecte! Zit nu op zo'n 220k DPS.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Lootman-2167/hero/2521700
Ik ben klaar voor 1.0.5 .