• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Minaaj schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:15:
[video]

pp-19 actie! kreeg na posten op reddit binnen 2minuten een dislike er op, wat een heerlijke scene ook! :+
Wel een leuk filmpje. Als ik op je kanaal kijk dan zie ik dat dit je eerste montage is. Als advies kan ik je geven om een ander overgangseffect toe te voegen. Deze flits is toch erg irritant. Als grootste tip zou je meer op het ritme van de muziek moeten luisteren en je video daar op aanpassen. Nu is het meer een paar fragmenten aan elkaar geplakt en er wat muziek onder gezet. Ga over op een ander fragment als de muziek op een nieuwe maat begint. Daardoor krijgt de muziek veel meer invloed in de video en is het niet, zoals het nu lijkt, er zomaar onder gezet

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:52
Ik moet toegeven dat ik nog niet veel filmpjes heb gemaakt inderdaad, muziek was ook niet helemaal mijn smaak maar omdat ik nu ook maar gewoon ads draai (mensen die er niet van houden hebben toch wel adblocker) kan ik niet elk nummer er zo maar in zetten helaas.

Heb het er ook letterlijk ondergeplakt, maar zonder muziek is soms ook vrij saai en wilde het ook weer niet de video te erg beïnvloeden met muziek.
Verder heeft natuurlijk ook iedereen een andere muziekstijl, dus daar een mix in te vinden is ook altijd moeilijk.

De overgang zal ik volgende keer naar kijken welke vaker worden gebruikt, want het lijkt inderdaad wel alsof de game telkens finished en je het eindscherm krijgt te zien.
Bedankt iig voor de thumbs up, neem aan dat het van hier kwam!
beany schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

Apart... Als ik een pp-19 pak en ga er mee schieten dan danst dat ding alle kanten op. Bij jou lijkt het wel of je hem vast gelijmt hebt op een stuk graniet van een ton zo stabiel is ie...
HAXX.

Nee, maar ik denk dat hij gewoon zijn recoil compenseert? Dus door zijn muis lichtjes naar beneden te trekken als die schiet?

• Minaaj
Speelde met kobra/reddot laser/flash supressor! dan hoef je zelfs amper je muis naar beneden te houden want recoil is nihil.
beany schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:31:
[...]

Iets anders: Ik zie met enige regelmaat spelers die 0, 1 of 2 kills hebben, vaak net zoveel deaths, maar wel bovenaan staan met 15.000 punten. Hoe doen ze dat??? Beetje ammo crates rondstrooien werkt niet, tenminste... ik kom dan niet ineens op 15k punten. Wat zijn die spelers aan het doen? Vlaggetjes pakken is het ook niet, ik zie het vaak in Metro waarbij alles vast zit. Ene ploeg heeft A en B, de andere C en dat blijft het hele potje zo. Snap er niks van :P
Je krijgt 100 punten voor een revive en aangezien metro 64 player conquest een clusterfuck is van granaten gaan er nog wel eens mensen dood. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 19:28
DICE heeft ons inderdaad weer eens goed liggen met die Bonus Content Drop! Ik merkte trouwens ook op dat ze nu de Back to Karkand uit de Premium Calendar gehaald hebben zodat mensen niet meer kunnen zeggen dat Bonus Content eigenlijk iets met in-game stuff te maken moet hebben.

Iedereen dacht dat het in-game content zou zijn, of misschien zelfs nieuwe maps (of eentje :)) omdat die Back to Karkand daar ook bij hoorde. Maar blijkbaar niet en is nu verwijderd :(.

Toch ben ik blij met wat we krijgen, maar echt Premium exclusive is dit allemaal niet. Alleen de 2XP. De video's komen allemaal wel op YouTube en die artwork vast en zeker ook wel op internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-05 10:45

Murk

Is this thing on?

Echt vermoeiend dit. Af en toe als ik besluit BF3 ga spelen heb ik te lage fps, lager dan normaal. Daarnaast merk ik het aan de muisbewegingen, die zijn een soort van haperig. Er is geen andere oplossing dan te rebooten, en dan is hij meestal wel weer normaal. Herkent iemand dit?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pafdaddy
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Metro2002 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 15:51:
[...]

Kende je die truck nog niet? ik doe dat zo vaak :X :P Net zoals claymores achter bv de dozen zetten in de lockers in operation metro :P Of in de deuropeningen bij de gebouwen buiten.

Wat ik altijd wel heel vervelend vind is dat de claymores verdwijnen als je doodgaat. Beter zou zijn als ze bleven staan, net als mijnen.
Nu moet je extra voorzichtig zijn als je clays uit hebt staan bv ter verdediging van de lockers in Métro dat je zelf niet doodgaat anders kun je weer teruggaan, ze opnieuw plaatsen en hopen dat je niet weer doodgaat (wat vrij onmogelijk is in BF3)
Het is inderdaad grote onzin dat mijnen blijven liggen en claymores niet als je neergaat.

Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 16:13
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:12:
Echt vermoeiend dit. Af en toe als ik besluit BF3 ga spelen heb ik te lage fps, lager dan normaal. Daarnaast merk ik het aan de muisbewegingen, die zijn een soort van haperig. Er is geen andere oplossing dan te rebooten, en dan is hij meestal wel weer normaal. Herkent iemand dit?
Ik heb eens in de zoveel tijd als ik een server join dat mn fps tussen de 0 en de 5 ligt (normaal gesproken 40-50). Dit gebeurd dan bij iedere server, totdat ik Origin afsluit en een nieuw spel start.

Heb vandaag voor het eerst sinds tijden een paar potjes CQ gedaan. Heb het alleen in de week na release beetje gespeeld en vond er toen weinig aan, te chaotisch, te cq (duh) en te vaak dood ^_^
De potjes van vanavond bevielen me echter prima. Zat op een server met Squad DM only met 16p en dat was precies goed (had ook vaak de mazzel dat mn squad aardig meekillde en ik niet alles zelf hoefde te doen). Ik weet niet waar het aan ligt, misschien mn wapenkeus, maar ik kijk nu een stuk positiever naar CQ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke driver heb je geïnstalleerd staan? Ik had namelijk dit probleem met 12.6 wel eens, nu met 12.8 niet meer.
12.8 is trouwens een leuke voor mensen die een 79xx hebben, kwamen toch een paar frames bij. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:27:
[...]

Welke driver heb je geïnstalleerd staan? Ik had namelijk dit probleem met 12.6 wel eens, nu met 12.8 niet meer.
12.8 is trouwens een leuke voor mensen die een 79xx hebben, kwamen toch een paar frames bij. ;)
Deze kwaal geldt overigens ook voor sommige nVidia-kaarten. De vroege 300-reeks drivers (oa 301.42) konden niet goed overweg met OC-kaarten. De oplossing is dan ook om 304.48 of hoger te installeren. Werkt hier weer zoals vanouds. Changelog 304.48:
Fixes an issue where some manufacturer’s factory overclocked cards default to and run at lower clocks.
Waar ik nog altijd last van blijf houden is dat inzoomen zorgt voor lagere fps (op verschillende pc's ook), waardoor snipen soms erg lastig is. Hoe hoger de zoomfactor, hoe erger het is. Ik heb het idee dat het met de patches slechter is geworden. Hopelijk brengt de patch die AK met zich meebrengt enkele verbeteringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

DanielWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:27:
[...]

Ik heb ook 12.8 idd. Heb het nu al een half jaar ofzo, met verschillende driver versies.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
Double XP weekend word langer:
Battlefield ‏@Battlefield

Congratulations to the #BF3 Twitter community - You've unlocked an additional 48 hours for this weekend's 2XP event:

You can still help unlock even more Double XP! The Battlefield Facebook page is still working to reach its goal: https://www.facebook.com/...79492.308775617671&type=1
De facebook page staat nu op 24450 shares, dat worden dus nog wel wat extra uurtjes.

[ Voor 8% gewijzigd door mhoogendam op 24-08-2012 07:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Echt, wat een sneuheid dat double XP en dan sharen van FB voor meer DXP.... :X

Hoe bedoel je statswhoren nog meer bevorderen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond zal ik even veel engineer gaan spelen, want voor de assault heb ik bijna me 16e ster en het zou zonde zijn om die nu al te halen, want morgen is er double XP.
Dus als ik me engineer nu ook bijna tot de volgende ster breng dan heb ik morge heelsnel 40k punten erbij ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 19:47

Metro2002

Memento mori

Ik had gisteren echt mijn avond niet zeg. Ik heb geloof ik 10 potjes gedaan en ELKE keer kwam ik in het verliezende team terecht die gebaseraped werd. Op een gegeven moment was ik het zat en deed ik een teamswitch (doe ik normaal nooit). En er werden af en toe een paar onmogelijke kills uitgevoerd, zijn de cheatende hax0rs weer terug? Of is het krijgen van headshot na headshot na headshot van iemand met een M240B normaal? :X

[ Voor 12% gewijzigd door Metro2002 op 24-08-2012 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Help!!!! schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:46:
Echt, wat een sneuheid dat double XP en dan sharen van FB voor meer DXP.... :X

Hoe bedoel je statswhoren nog meer bevorderen.
Waar maak je je toch druk om ? Laat iedereen lekker gamen, alsof het belangrijk is wat je stats zijn in public games..
Als anderen hun stats omhoog willen werken, laat ze dan, als er niks illegaals gebeurt dan is er niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Metro2002 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:29:
Ik had gisteren echt mijn avond niet zeg. Ik heb geloof ik 10 potjes gedaan en ELKE keer kwam ik in het verliezende team terecht die gebaseraped werd. Op een gegeven moment was ik het zat en deed ik een teamswitch (doe ik normaal nooit). En er werden af en toe een paar onmogelijke kills uitgevoerd, zijn de cheatende hax0rs weer terug? Of is het krijgen van headshot na headshot na headshot van iemand met een M240B normaal? :X
Merk zelf de laatste paar dagen ook steeds meer op dat spelers nagenoeg onmogelijke schoten keer op keer maken.
Maarja, zal wel aan mij liggen ofzo :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:16
Renquin schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Merk zelf de laatste paar dagen ook steeds meer op dat spelers nagenoeg onmogelijke schoten keer op keer maken.
Laatst heb ik zelfde megemaakt op metro, daar was er ook eentje rond met M240B met bipod, dus zonder grip enof laser. Later gebruikte die gast ook nog eens de glitch in metro waarbij hij bovenop lag te campen.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KillerAce_NL schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:41:
[...]

Waar maak je je toch druk om ? Laat iedereen lekker gamen, alsof het belangrijk is wat je stats zijn in public games..
Als anderen hun stats omhoog willen werken, laat ze dan, als er niks illegaals gebeurt dan is er niks aan de hand.
Stats zeggen mij wel soms of ik iemand serieus moet nemen.
iemand met weinig tank uren, moet niet gaan zeggen dat een tank overpowerd is ofzo.

iemand met een lage KD kan ik ook niet serieus noemen als ze zeggen dat er hackers zijn of dat iemand onmogelijke kills maakt.

maar double XP zorgt er alleen voor dat je sneller unlock haalt en is niet echt voor stats ;)
ja SPM schiet omhoog, maar bij de meeste zie je hem daarna ook vrij snel dalen en dat zegt genoeg

Het is alleen zo jammer van sommige servers dat ze naar je SPM kijken :S gisteren wil ik op een server spelen waar ik al een tijdje op zit. krijg ik een kick omdat me SPM boven de 850 zit :S
Straks is het double xp en zal die zeker weer wat gaan stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

WOEI! Gisteren alle 25 kills met claymores gehaalt... wat een frustratie zeg :(

Vanavond maar verder met mijn laatste assignment (completionist). Gelukkig is dat lekker knallen met wat voor wapen dan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:51:
WOEI! Gisteren alle 25 kills met claymores gehaalt... wat een frustratie zeg :(

Vanavond maar verder met mijn laatste assignment (completionist). Gelukkig is dat lekker knallen met wat voor wapen dan ook :)
de assignments waren best wel irritant ja, heb er 4 dagen over gedaan om alles te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Metro2002 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:29:
Gebruikte ie pootjes eronder? Want dan is zo'n ding het equivalent van een volautomatisch sniper zonder recoil. Met een flink magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-05 15:24
Oh man, ik begin langzaam maar zeker Battlefield fanaat te worden. Ben altijd een CoD gamer geweest, maar de lange potjes in BF3 zijn echt een verademing. En combineer dat dan met graphics en mogelijkheid tot teamwork en ik ben volledig om!

Ja, het is even wennen en positieve KD ratios halen vind ik nog lastig, maar ik kijk nu op mijn werk al weer uit naar de volgende speelsessie! Ik zou bijna mijn gehele rig upgraden omdat het spel ook grafisch prachtig is.

Wat een game zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Bee.nl schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 00:39:
[...]

Deze kwaal geldt overigens ook voor sommige nVidia-kaarten. De vroege 300-reeks drivers (oa 301.42) konden niet goed overweg met OC-kaarten. De oplossing is dan ook om 304.48 of hoger te installeren. Werkt hier weer zoals vanouds. Changelog 304.48:
[...]
Hm, dus de clockfrequency wordt vanzelf lager geklokt? Is dat de reden van die fps lag? Binnenkort maar eens loggen dan met GPU-Z...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Gebruikte ie pootjes eronder? Want dan is zo'n ding het equivalent van een volautomatisch sniper zonder recoil. Met een flink magazijn.
Dat ten eerste, maar ik zie ook vreselijk veel meer cheaters en glitchers terug komen die PB niet herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Nauwelijks last van tbh.

Ik bash niet gauw op slechte spelers, maar man man man, deze doet wel heel erg 'zijn best'... http://battlelog.battlefi...ommes696/stats/772825569/

[ Voor 78% gewijzigd door Murk op 24-08-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Minaaj,

Damn kerel, ik hoop dat dit mooi gekozen momenten zijn waarin de recoil en de aim allemaal net lekker vielen, als je constant en consequent zo'n aim hebt met zulke snelle twitch target acquisitions, wordt wel erg lastig om jou te kloppen :P
Kijk ook even naar de Origin cloud services, dat is nog verre van foutloos. Dit uitschakelen in preferences heeft bij mij de problemen die jij beschrijft opgelost.
Renquin schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 09:57:
[...]

Kijk ook even naar je network smoothing factor setting, wellicht dat deze te hoog staat. Dit scheelt een hoop van wat insta-deaths lijken maar feitelijk gewoon 1 of 2 hele strakke bursts zijn. Naar mate de maps en standaard spots waar vrijwel altijd mensen zitten bekender worden, zal er ook steeds meer effectief pre-fire worden toegepast voor gegarandeerde kills, zonder dat de ander iets terug kan doen. Dit kan ook erg verdacht lijken zonder het te zijn.
Anoniem: 144744 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:04:
Dat ten eerste, maar ik zie ook vreselijk veel meer cheaters en glitchers terug komen die PB niet herkend.
Totaal geen last van, al speel ik nu wel veel tegen ESL toppers die soms zooo goed zijn dat het heel moeilijk in te schatten is in hoeverre het nog legit skills, macro's of iets anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:34:
@Minaaj,

Damn kerel, ik hoop dat dit mooi gekozen momenten zijn waarin de recoil en de aim allemaal net lekker vielen, als je constant en consequent zo'n aim hebt met zulke snelle twitch target acquisitions, wordt wel erg lastig om jou te kloppen :P

[...]

Kijk ook even naar de Origin cloud services, dat is nog verre van foutloos. Dit uitschakelen in preferences heeft bij mij de problemen die jij beschrijft opgelost.

[...]

Kijk ook even naar je network smoothing factor setting, wellicht dat deze te hoog staat. Dit scheelt een hoop van wat insta-deaths lijken maar feitelijk gewoon 1 of 2 hele strakke bursts zijn. Naar mate de maps en standaard spots waar vrijwel altijd mensen zitten bekender worden, zal er ook steeds meer effectief pre-fire worden toegepast voor gegarandeerde kills, zonder dat de ander iets terug kan doen. Dit kan ook erg verdacht lijken zonder het te zijn.

[...]

Totaal geen last van, al speel ik nu wel veel tegen ESL toppers die soms zooo goed zijn dat het heel moeilijk in te schatten is in hoeverre het nog legit skills, macro's of iets anders is.
Dat jij gistere beweerde dat de ANR server een verzamel punt met ESL spelers is, was voor mij niet erg merkbaar. Ja je geen sneller dood na 1 foutje en ja ze moest veel meer op je hoede zijn.
http://battlelog.battlefi...how/41519413/1/172685289/
maar ik verwacht niet dat ik 31 op 9 sta tegen gasten die matches spelen via ESL.

ik kom bijna nooit hackers tegen het zijn meestal glitchers.
en je moet eens een potje CS:GO spelen ;) dan weet je snel genoeg wat hackers zijn.
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:12:
Nauwelijks last van tbh.

Ik bash niet gauw op slechte spelers, maar man man man, deze doet wel heel erg 'zijn best'... http://battlelog.battlefi...ommes696/stats/772825569/
LOL, dit kan niet waar zijn. 100 uur in een game en dan zo slecht spelen.
ZIJ speelt zeker met een laptop mousepad.

[ Voor 3% gewijzigd door Pykow op 24-08-2012 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Thanks voor de tips, ik zal hier vanavond eens naar kijken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
voor de mensen die het nog niet weten.
Double XP weekend is verlengt tot 31 augustus !
dus een volle week double XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

[...]

[...]

Mja hij begon gister ook over die cloud gegevens te zeuren dat ze out of sync waren. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak is van een lagere fps, maar zal het proberen, thanks.

Interessant die Interpolation setting, nooit eerder van gehoord. Then again, ik speel het spel en kijk verder amper om naar wat er op forums gebeurd en dergelijke. Volgens http://www.deltaops.eu/sh...twork-Smoothing-Factor%29 kun je op europese servers die factor dus een stuk lager zetten. Zijn er mensen hier die het al eens hebben gewijzigd? Ik ga er ook eens naar kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Is die double XP alleen voor premium? Want ik heb dat niet.

Trouwens, ik had ook soms FPS -issues; na uren spelen kakte opeens de FPS van ~60(alles op low) naar 30 en soms 20. Een reboot verhielp het echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:51
Sinds wanneer kan je op het dak boven B bij ziba tower komen? Fucking glitchers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:31:
Is die double XP alleen voor premium? Want ik heb dat niet.

Trouwens, ik had ook soms FPS -issues; na uren spelen kakte opeens de FPS van ~60(alles op low) naar 30 en soms 20. Een reboot verhielp het echter.
is alleen voor premium

als hij terug schiet naar 30FPS en daar blijft hangen, dan heeft dat ermee te maken dat je vsync aan hebt staan (dat probleem had ik ook op mijn oude pc)

met de nieuwe Nvidia kaarten kan de adaptive aanzetten en hierdoor zal vsync uitgeschakeld worden, zodra ik odner de 60 FPS kom en daardoor speelt de game fijner (zeggen ze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Vsync staat altijd uit bij mij, dat is 't dus zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Network smoothing factor is wel goed om naar links te slepen, net zo lang totdat je mensen ziet warpen of dat het niet meer speelbaar is.. de warpers dat zijn dan de laggers die je nu wel op de juiste positie ziet.. normaal met smoothing factor op standaard zou de lagger soepel lopen (voor mooiere beelden) maar dat betekend wel dat hij mogelijk niet meer op die positie is op de server.

Heb ook eens gelezen dat de Network smoothing factor standaard op 100MS compensatie staat, Europeanen zitten meestal toch wel rond de 50ms en Nederlanders sowieso lager.

Heb hem zelf iig een goed stuk naar links gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheProf82 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:01:
Oh man, ik begin langzaam maar zeker Battlefield fanaat te worden. Ben altijd een CoD gamer geweest, maar de lange potjes in BF3 zijn echt een verademing. En combineer dat dan met graphics en mogelijkheid tot teamwork en ik ben volledig om!

Ja, het is even wennen en positieve KD ratios halen vind ik nog lastig, maar ik kijk nu op mijn werk al weer uit naar de volgende speelsessie! Ik zou bijna mijn gehele rig upgraden omdat het spel ook grafisch prachtig is.

Wat een game zeg!
Verkeerde instelling. Positieve KD is leuk voor jezelf maar het gaat om samenspelen en winnen. ;)
Dus eerst de mappen leren kennen, dingen zoals ammo of health droppen als er mooie symbooltjes boven mensen hun hoofd hangen, tanks repareren. De RPG's zijn voornamelijk voor tanks en niet voor infanterie kills, wel voor snipers want die hebben geen rechten in BF3. >:)
Verder mensen reviven als ze NIET in een open gebied liggen. Dat is zelfmoord/moord op je teamgenoot. :P

En als je wil weten welk wapen goed is dan moet je hier kijken: (tip, die M16A3 schijnt best wel goed te zijn)

http://symthic.com/charts.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Verkeerde instelling. Positieve KD is leuk voor jezelf maar het gaat om samenspelen en winnen. ;)
Dus eerst de mappen leren kennen, dingen zoals ammo of health droppen als er mooie symbooltjes boven mensen hun hoofd hangen, tanks repareren. De RPG's zijn voornamelijk voor tanks en niet voor infanterie kills, wel voor snipers want die hebben geen rechten in BF3. >:)
Verder mensen reviven als ze NIET in een open gebied liggen. Dat is zelfmoord/moord op je teamgenoot. :P

En als je wil weten welk wapen goed is dan moet je hier kijken: (tip, die M16A3 schijnt best wel goed te zijn)

http://symthic.com/charts.php
kom op Teamspeak van GoTLike dan kan je samenspelen als je wil met wat gotters hier.
Er zijn genoeg mensen die je willen helpen om beter te worden in BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

DanielWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:47:
Verder mensen reviven als ze NIET in een open gebied liggen.
Ik blijf dat zo hatelijk vinden hè, als je dan direct weer wordt neergeschoten dan verdubbelt je spawntijd. -O-
Pykow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:59:
kom op Teamspeak van GoTLike dan kan je samenspelen als je wil met wat gotters hier.
Wanneer gaat het op TS dan over de game? Als ik er ben gaat het over scheermesjes, conspiracy-theorieën en hoeveel men zuipt in het weekend, alles behalve over de game dus.

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberwarmacine
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-03 23:21
CodeCaster schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:13:
Wanneer gaat het op TS dan over de game? Als ik er ben gaat het over scheermesjes, conspiracy-theorieën en hoeveel men zuipt in het weekend, alles behalve over de game dus.
Niets veranderd in vergelijking met de oude GoTBF3 teamspeak dus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:56:
[...]
Dat jij gistere beweerde dat de ANR server een verzamel punt met ESL spelers is, was voor mij niet erg merkbaar. Ja je geen sneller dood na 1 foutje en ja ze moest veel meer op je hoede zijn.
http://battlelog.battlefi...how/41519413/1/172685289/
maar ik verwacht niet dat ik 31 op 9 sta tegen gasten die matches spelen via ESL.
Het wil ook wel verschillen van potje tot potje, soms draai ik bovenaan mee om een ronde later met praktisch negatieve k/d onderaan te bungelen. Zeker als die gasten van Epsilon, 2FAT, Redbyte, ROCK etc. samen werken dmv ts is er meestal geen houden aan.
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:30:
[...]

Mja hij begon gister ook over die cloud gegevens te zeuren dat ze out of sync waren. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dit de oorzaak is van een lagere fps, maar zal het proberen, thanks.

Interessant die Interpolation setting, nooit eerder van gehoord. Then again, ik speel het spel en kijk verder amper om naar wat er op forums gebeurd en dergelijke. Volgens http://www.deltaops.eu/sh...twork-Smoothing-Factor%29 kun je op europese servers die factor dus een stuk lager zetten. Zijn er mensen hier die het al eens hebben gewijzigd? Ik ga er ook eens naar kijken. :)
Het kan de CPU misschien net beroerd belasten, geen idee, maar het is in elk geval het proberen waard. Snap sowieso niet zo goed het Origin Cloud gebeuren voor BF3. Ik download die 16 GB niet voor de grap op meerdere machines, alle config bestanden zijn zo klein, dat mail ik desnoods wel naar mezelf.

Voor mij zit de sweet-spot wat de network smoothing factor momenteel op zo'n 10% maar in mijn vorige huis zat 'ie rond de 20 - 25%. De meningen over wat het nu PRECIES doet verschillen behoorlijk, maar de meest gangbare en aannemelijke die ik tegen ben gekomen is dat het een soortemet van data buffer opbouwd tot maximaal 100 ms (waar hij standaard op staat en telt bovenop je ping) alvorens het gerenderd wordt. Daar kan het beeld, zeker met slechte verbinding, heel wat soepeler van worden.

Door de factor te verlagen komen de hit boxes bij jou in de client een stuk dichter te liggen met waar ze op de server (werkelijkheid) zijn, maar data of packetlosses kunnen iets meer choppy beeld opleveren. Mijn advies zou zijn om het zo laag mogelijk te zetten tot het beeld nog wel vloeiend is, voorkomt een hoop doodgaan achter muurtjes en je kan veel sneller mensen neervlammen omdat de hit box detectie veel accurater is op beide clients en de server zelf.
Ik blijf dat zo hatelijk vinden hè, als je dan direct weer wordt neergeschoten dan verdubbelt je spawntijd.
Jump inhouden tot je de piep hoort, dan direct daarna prone en primary weapon toggle en je spawnt met je primary rifle en kan meteen terug geschieten als je wordt gerevived. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:10
En Double XP "weekend" is week geworden:

By sharing, you have turned our Premium exclusive Double XP event into a whopping 156 HOURS! Enjoy! Start time: http://bit.ly/O87pXx #BF3
156 / 24 = 6,5 dag.

Thanks for sharing! By spreading the word on our upcoming Premium exclusive double XP event, you have effectively turned it from a weekend event to a whopping 156 hours!

Just check these handy links to see when the event starts and ends where you live:
Start time: http://bit.ly/O87pXx
End time: http://bit.ly/PBHjyc

[ Voor 44% gewijzigd door mhoogendam op 24-08-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 19:47

Metro2002

Memento mori

Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:01:
[...]

Soms wel maar vaker niet dan wel :/
[...]

Ik blijf dat zo hatelijk vinden hè, als je dan direct weer wordt neergeschoten dan verdubbelt je spawntijd. -O-
Of wanneer je net een ander wapen aan het uitkiezen bent voor je weer spawnt BAM revive BAM dood, kan je weer 10 seconden wachten :(

[ Voor 39% gewijzigd door Metro2002 op 24-08-2012 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is ook mijn ervaring ja.

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-08-2012 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

A.W.E.S.O.M.-0 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:16:

Door de factor te verlagen komen de hit boxes bij jou in de client een stuk dichter te liggen met waar ze op de server (werkelijkheid) zijn, maar data of packetlosses kunnen iets meer choppy beeld opleveren. Mijn advies zou zijn om het zo laag mogelijk te zetten tot het beeld nog wel vloeiend is, voorkomt een hoop doodgaan achter muurtjes en je kan veel sneller mensen neervlammen omdat de hit box detectie veel accurater is op beide clients en de server zelf.
Snap toch niet helemaal wat er gebeurt wanneer een speler met hoge interpolatie tegen een speler met lage interpolatie speelt. Eerstgenoemde krijgt data nog steeds met vertraging te zien waardoor hij mensen kan neerschieten die eigenlijk al achter een muurtje liggen. Dus dan maakt het toch niet uit hoe laag de interpolatie van de andere staat? Alhoewel laatstgenoemde wel sneller kan reageren op een situatie, is hij alsnog afhankelijk van de interpolatie van de eerste en blijft er een kans dat je achter een muurtje doodgaat.

Oftewel, het zou beter een server-enforced setting kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:32:
[...]

Snap toch niet helemaal wat er gebeurt wanneer een speler met hoge interpolatie tegen een speler met lage interpolatie speelt. Eerstgenoemde krijgt data nog steeds met vertraging te zien waardoor hij mensen kan neerschieten die eigenlijk al achter een muurtje liggen. Dus dan maakt het toch niet uit hoe laag de interpolatie van de andere staat? Alhoewel laatstgenoemde wel sneller kan reageren op een situatie, is hij alsnog afhankelijk van de interpolatie van de eerste en blijft er een kans dat je achter een muurtje doodgaat.
Wat er bij jou gebeurt maakt niet zoveel uit in dat geval. Een schutter met lage NSF ziet jou op zijn scherm en schiet, zijn client registreerd de hits en verificeert dat op de server. Indien dat overeenkomt wordt de kill geregistreerd. Echter, op jouw client zag je hem nog niet omdat dankzij de interpolatie de posities van de hitboxes op jouw scherm niet overeen komen met die van de server (dus hij ziet jou al wel, jij hem niet om maar een voorbeeld te noemen).

Je wilt de hitboxes op je eigen client dus zo dicht mogelijk hebben bij de hitboxes op de server als het ware voor optimale registratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 19:40
Pykow schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 12:16:
voor de mensen die het nog niet weten.
Double XP weekend is verlengt tot 31 augustus !
dus een volle week double XP.
Ik word volgende week rank 100 :+ nog 12 ranks tegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na die Double XP week gaan er veel mensen met 1000+ SPM rondlopen.
Dan zal je berichten zien van mensen die gekicked worden op servers met de melding "Your SPM is too high, you cheating scum!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Asgaro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:
Dan zal je berichten zien van mensen die gekicked worden op servers met de melding "Your SPM is too high, you cheating scum!" :+
Gister ook op een tdm server af en toe een waarschuwing "Your KPD ratio is too high" :') Dan denk ik, ga toch eens talent zoeken man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:16:
Maak je gee nzorgen. Hier was ik aanvankelijk ook wel bang voor, maar het is me letterlijk nog niet 1 keer gebeurd nadat ik 1000+ geraakte na het eerste dubbel XP weekend. het is nu na een aantal maanden redelijk gesettled en verreweg de meeste servers kicken er echt niet voor.
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:21:
[...]

Gister ook op een tdm server af en toe een waarschuwing "Your KPD ratio is too high" :') Dan denk ik, ga toch eens talent zoeken man.
Ja lastig, een k/d van 10+ kan verdacht zijn en ik kan me voorstellen dat je daarop wil kicken om een beetje balanced server te houden maar ze moeten het gewoon slimmer aanpakken. Het is niet ongebruikelijk om in je eerste 'leven' op 10+ - 0 te staan, maar dat consequent vasthouden is taaier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik had drnet iets heel raars. Ik join een CQ Ziba tower match, die was kennelijk net afgelopen want ik kreeg het loading screen van scrapmetal. Vervolgens spawn ik als eerste (thanks ssd :D ) en cap ik A als een US recon. Ik zie een RU assault op me afkomen welke mij killt. Ik spawn weer, aan mijn in-game hand te zien dacht ik dat ik nog steeds US was, echter kwam er een RU engineer langs met een friendly marking boven zn hoofd. Hij schoot ook op mij alsof ik een enemy was (i'm a spy.......) Ik loop naar A en kill een US assault en ga verder met A cappen, waar een US engineer mij killt met een geweer. Echter, er staat niet in de feed [naam enemy] 'm4a1' [tobitronics] maar [naam enemy] KILLED BY ADMIN [tobitronics]. Daarna wil ik spawnen en crasht BF3 (zwart scherm met kersenkleurige verticale lijnen er doorheen) waardoor ik mijn PC moet resetten. Wat de fack was dit voor iets? Een paar potjes terug liep BF3 ook al vast bij het loading scherm.....

Nog een ander dingetje: Soms heb ik als ik een CQ map join dat ik na het loading scherm (wanneer er alleen een blauw vierkantje in de hoek zichtbaar is) dat dat vierkantje eeuwig blijft knipperen en dat ik voortdurend glas gerinkel hoor. Vandaag ben ik in ziba tower ditzelfde tegengekomen, maar dan terwijl ik op de map was. Alsof de frostbite engine even alle mogelijke destruction uitvoerde. Echt alles ging in 1 klap kapot. Bekende bug?

[ Voor 18% gewijzigd door tobitronics op 24-08-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:21:
[...]

Word constant gebanned gekicked ***king noskillers. Op de meeste hardcore servers ben ik gebanned. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-05 16:13
tobitronics schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:46:
Nog een ander dingetje: Soms heb ik als ik een CQ map join dat ik na het loading scherm (wanneer er alleen een blauw vierkantje in de hoek zichtbaar is) dat dat vierkantje eeuwig blijft knipperen en dat ik voortdurend glas gerinkel hoor. Vandaag ben ik in ziba tower ditzelfde tegengekomen, maar dan terwijl ik op de map was. Alsof de frostbite engine even alle mogelijke destruction uitvoerde. Echt alles ging in 1 klap kapot. Bekende bug?
Dat is volgens mij als het potje al wat langer bezig is en er dus al aardig wat destruction heeft plaatsgevonden. Wanneer je de server in gaat laadt je pc een schone map, daarna krijgt je pc van de server door welke destruction allemaal heeft plaatsgevonden en soms moet dit nog doorgevoerd worden op het scherm. Is mijn theorie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:47

Phntm

Tlingelingeling

Snorro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:54:
[...]

Dat is volgens mij als het potje al wat langer bezig is en er dus al aardig wat destruction heeft plaatsgevonden. Wanneer je de server in gaat laadt je pc een schone map, daarna krijgt je pc van de server door welke destruction allemaal heeft plaatsgevonden en soms moet dit nog doorgevoerd worden op het scherm. Is mijn theorie
kan wel kloppen, zou fijn zijn als ze dit gewoon met de volgende grote update verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00t00w
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17-10-2021

w00t00w

Derp

Snorro schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:54:
[...]

Klinkt wel plausibel, want wanneer je voor het eerst je spawn-scherm voor je krijgt, en wanneer je daarna spawnt, dan hoor en zie je, in ieder geval op Ziba, overal ruiten, schrootjes, wanden etc. kapotgaan. Gebeurt inderdaad ook alleen maar bij de eerste keer spawnen. Of er wat aan te doen valt, geen idee - een map kan voor zover ik weet nooit beschadigd ingeladen worden aangezien de damage dynamisch is (elke keer anders), dus zou het of als extra stap tussen het laden van de map en het tonen van het spawn-scherm moeten gebeuren (dan zie/hoor je niets, maar duurt het langer voordat je aan de slag kan), of op de huidige manier. Wellicht is er meer mogelijk, maar daarvoor is mijn kennis op dit gebied veel te beperkt.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik heb denk ik een remedie op een gigantisch giftig onderwerp gevonden.

Een paar keer flink sarcastisch "bullet noob". "walking noob", "cobra sight noob", "gun noobs" noemen en daarna houdt iedereen z'n mond stil over dingen als SMAW noob, C4 noob, M16 noob.

Niks meer :D

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:27

beuker19

Killerbeuker is so OP

DanielWW2 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:29:
[...]

Dat is ook mijn ervaring ja.
Ja je bent ook ongeveer 1 of 2 x bij ons op TS geweest.
Als je met de bf3 ''diehards'' speelt kun je redelijk samen spelen helemaal nu de kanalen gescheiden zijn en iedereen die bf3 speelt in het juiste kanaal zit
Maar soms komt er iemand wel is wat offtopic lullen maar goed dan ga je met je ''maten '' naar een ander kanaal

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-05 10:52
Heh bah net zat ik in deze 1000 ticket server. Ging erg goed maar op een gegeven moment gaat de admin alleen nog maar spawn campen met zijn helicopter. Nu waren wij de Russen dus boeide me dat helemaal niets. A, B, en C waren bijna continu van ons en het maakte de game eigenlijk alleen maar makkelijker. Dan zijn we uiteindelijk bijna klaar (600 tickets voor ons versus nog 80 tickets voor hun) en kom ik die admin in het veld tegen. Licht te snipen achter een paar kratten. Natuurlijk knife ik hem, yay komt er van als je niet op let. Daarna loop ik naar punt A (was toen even van hun) en onderweg loop ik weer tegen hem aan, hij keek net de andere kant op dus weer een knife. En voila toen was ik gekicked van de server :(.

Wat een schijthekel heb ik daar aan zeg. Gelukkig gebeurt me dit bij BF3 bijna nooit en gelukkig heb ik nu 2 hele mooie dogtags :)

In ieder geval deze gast en zijn server proberen te vermijden.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

:r :r :r
Net 3x na elkaar uit men chopper geschoten... met een SILENCED PISTOL... Riiiiiight :F

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 19:50
Mavamaarten schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:14:
Net 3x na elkaar uit men chopper geschoten... met een SILENCED PISTOL... Riiiiiight :F
LoL bulletproof glass hebben ze bij Dice zeker nooit van gehoord? xDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk

Murk

Is this thing on?

Mavamaarten schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:14:
Door wie? In wat voor chopper zat je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:47
Vanavond besloten BF3 weer eens te installeren. Laatste keer dat ik speelde was met B2K release. Wow....er is een hoop content bijgekomen. Origin en Battlelog zien er zwaar verbeterd uit.

Meteen maar even dat premium pakket gekocht om weer helemaal up to date te zijn. Daarmee meteen een vraagje. Zag dat er een optie is voor stats reset. Reset je daar dan ook je experience mee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:09:
Vanavond besloten BF3 weer eens te installeren. Laatste keer dat ik speelde was met B2K release. Wow....er is een hoop content bijgekomen. Origin en Battlelog zien er zwaar verbeterd uit.

Meteen maar even dat premium pakket gekocht om weer helemaal up to date te zijn. Daarmee meteen een vraagje. Zag dat er een optie is voor stats reset. Reset je daar dan ook je experience mee :?
Nee, je kunt er alleen je SPM, accuracy, W/L en K/D mee resetten. Het is een beetje een wassen neus, want zoals lennart hieronder zegt blijven de globale statistieken wel bewaard, maar worden de waardes/meters in je profiel op nul gezet.
roy-t schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:09:
Wat een schijthekel heb ik daar aan zeg. Gelukkig gebeurt me dit bij BF3 bijna nooit en gelukkig heb ik nu 2 hele mooie dogtags :)
Duidelijk iemand die de verantwoording van een admin niet aankan. In plaats van een ragequit deed hij een adminrage. Als hij er niet tegen kan om gekilled te worden dan moet hij shooters als BF3 maar links laten liggen.

[ Voor 36% gewijzigd door Bee.nl op 24-08-2012 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

En dan ook alleen bovenin je profiel (die metertjes dus), als ik het goed heb begrepen. Je daadwerkelijke kills en deaths (en daarmee dus je K/D) blijven nog gewoon onderin staan.
Puur een functie dus voor stat-whores die niet verder kijken dan hun neus lang is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Kan iemand mij iets vertellen over het neerschieten van helicopters.

Ik ben bezig daar een filmpje over te maken omdat ik ze best vaak neerhaal met een tank. Nu heb ik alleen een aantal stukjes op video staan waarbij de kogel van de tank op de helicopter ontploft maar er verder niets gebeurt. Als het goed is zou een hit bij een heli met wapens een instant kill moeten zijn. Bij transport helicopters is het meestal alleen een disable.

Iemand die weet hoe dit precies zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-04 13:46
PilatuS schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:54:
Kan iemand mij iets vertellen over het neerschieten van helicopters.
Nu heb ik alleen een aantal stukjes op video staan waarbij de kogel van de tank op de helicopter ontploft maar er verder niets gebeurt.
Dit is badluck denk ik (nadeel van clientside hitreg), een tank shell in een heli zou idd een insta kill moeten zijn, een frontale canister shell is een disable, maar dat hangt natuurlijk af hoeveel shells de heli daadwerkelijk hitten. (voor Jets is dit het zelfde) Bij transport weet ik het niet helemaal zeker volgens mij niet insta kill. Ze houden volgens mij 30/35% over. En je killed meestal dan wel de gunners, maar ook dat is afhankelijk waar je transport heli raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-05 23:44
Laten we het slechte hitreg noemen. Als het goed is heb je ook regelmatig dat je eigenlijk de helicopter helemaal niet raakt en het nog steeds een kill is. Af en toe heb je daar wat pech mee, andere keren wat geluk. Nadeel is dat je het in BF3 niet echt goed kan tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
In option menu staat ergens 'network smoothing' is een soort slider, ik heb deze zelf op 0% staan. Animaties zien er dat wat minder uit. Maar mijn hitreg is er wel beter door geworden, maar dit is voor iedereen anders per verbinding etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
QPeter schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:01:
[...]

Dit is badluck denk ik (nadeel van clientside hitreg), een tank shell in een heli zou idd een insta kill moeten zijn, een frontale canister shell is een disable, maar dat hangt natuurlijk af hoeveel shells de heli daadwerkelijk hitten. (voor Jets is dit het zelfde) Bij transport weet ik het niet helemaal zeker volgens mij niet insta kill. Ze houden volgens mij 30/35% over. En je killed meestal dan wel de gunners, maar ook dat is afhankelijk waar je transport heli raakt.
Adanteh schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:03:
Laten we het slechte hitreg noemen. Als het goed is heb je ook regelmatig dat je eigenlijk de helicopter helemaal niet raakt en het nog steeds een kill is. Af en toe heb je daar wat pech mee, andere keren wat geluk. Nadeel is dat je het in BF3 niet echt goed kan tweaken.
Ik gebruik geen canister shell maar gewoon de normale. Dat het bij transport heli's geen instant kill is was ik achter gekomen. 85% van de keren dat ik die raak is het disable waardoor ik al wel wist dat het normaal geen instant kill is. Wel vaag dat ik bij gevechtshelikopters beelden heb dat je de halve heli niet meer ziet omdat er precies in het midden een explosie van mijn shell is maar er verder niets gebeurt.

Dan weet ik in ieder geval nu waarom het zo is.

[ Voor 17% gewijzigd door PilatuS op 25-08-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
Ik vind het zo apart dat ik vaak een jet met mijn AA disable, en dat die dan gewoon nog kan doorvliegen en zelfs nog kan manoeuvreren. Als ze dan lang genoeg doorvliegen zijn ze even later weer gerepareerd. Als ze dus maar lang genoeg buiten je bereik blijven heb je er niks mee bereikt en schieten ze je AA in 1 pass aan flarden. Trouwens heel veel jets die het hele spel verzieken door alles met 1 pass kapot te schieten, die gasten lijken wel niet te kunnen missen, ik kan me niet voorstellen dat dat zonder cheaten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-05 20:33
Jetpiloten die proberen om stingers en anti air missiles altijd voor te blijven hebben meestal Extinguishers, van daar dat ze na een disable nog kunnen manouvreren. Bij Jet VS Jet wordt namelijk nauwelijks gebruik gemaakt van air to air missiles. Dus dan is extinguisher vaak handig.

Jet + goed mikken = goed kunnen mikken. Snap niet dat het meteen cheaten moet zijn :P

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153298

Sterker nog: jet + een beetje kunnen mikken = alles spot-on raken.
De crosshair van rocketpods is heel klein, er is nauwelijks spread. En waar er bij heli's geen ruk van klopt, gaan bij jets de rockets wel gewoon in een kaarsrechte lijn naar waar je crosshair staat. Sinds een van de latere patches moet je geloof ik wel alle rockets raken voor een disable, dus het was ooit erger..

Waar DICE wel even voor moet zorgen bij AK is dat het repairen fatsoenlijk werkt. Ik snap dat ze de repairsnelheid omlaag hebben gegooid, maar op dit moment is het echt huilen met de pet op. Als je nog maar zo'n 25% hebt, duurt het eeuwen voordat je op 100% zit. Het lukt je niet eens voordat je tool oververhit is. En als je repaired tot 99%, blijf je gewoon disabled. Beter zorgen ze ervoor dat je niet meer disabled bent bij 50%, zodat je weer verder kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Release dates Armored Kill DLC
Battlefield 3 Premium Members PS3 September 4th
Battlefield 3 Premium Members Xbox 360 and PC September 11th
Battlefield 3 Players PS3 September 18th
Battlefield 3 Players Xbox 360 and PC September 25th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:10
roy-t schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 20:09:
Heh bah net zat ik in deze 1000 ticket server. Ging erg goed maar op een gegeven moment gaat de admin alleen nog maar spawn campen met zijn helicopter. Nu waren wij de Russen dus boeide me dat helemaal niets. A, B, en C waren bijna continu van ons en het maakte de game eigenlijk alleen maar makkelijker. Dan zijn we uiteindelijk bijna klaar (600 tickets voor ons versus nog 80 tickets voor hun) en kom ik die admin in het veld tegen. Licht te snipen achter een paar kratten. Natuurlijk knife ik hem, yay komt er van als je niet op let. Daarna loop ik naar punt A (was toen even van hun) en onderweg loop ik weer tegen hem aan, hij keek net de andere kant op dus weer een knife. En voila toen was ik gekicked van de server :(.

In ieder geval deze gast en zijn server proberen te vermijden.
Dit doet die gozer standaard, Ook bij mij was hij met z'n heli bij onze heli aan het campen. Schiet hem uit de lucht met zowaar een goed gemikte RPG....... instant kick. Zielig mannetje.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Asgaro schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:22:
Release dates Armored Kill DLC

[...]
Is toch echt belachelijk vind ik zelf. 4 verschillende releasedates voor hetzelfde ding. En al heeft te maken met geld. Als de consument de keuze zou maken zouden er nooit 4 verschillende dates zijn denk ik.

Ik heb echt een vieze smaak gekregen van al dit gedoe met DICE/EA.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 18:29

Mavamaarten

Omdat het kan!

Murk schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:54:
[...]
Door wie? In wat voor chopper zat je?
Ik zat in een viper en vloog aan hoge snelheid voorbij. Telkens werd ik eruitgeschoten door een kerel met een pistol. Hij was overduidelijk aan het cheaten, met een silenced pistol krijg je normaal amper mensen dood, laat staan als ze 100 meter hoog in de lucht hangen ._.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-05 18:29
rickyy schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Is toch echt belachelijk vind ik zelf. 4 verschillende releasedates voor hetzelfde ding. En al heeft te maken met geld. Als de consument de keuze zou maken zouden er nooit 4 verschillende dates zijn denk ik.

Ik heb echt een vieze smaak gekregen van al dit gedoe met DICE/EA.
Ik heb er geen problemen mee als non Premium.. Ik kijk eerst wel eens twee weekjes aan of het spel na de nieuwe AK patch nog fatsoenlijk werkt voordat ik mijn geld en tijd eraan verspil. De rest van die Premium rommel zoals skins, art, video's, irritante nutteloze assignments geeft ik niks om..

En voor de liefhebbers: ja ik ben heel arm! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

Mavamaarten schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

Ik zat in een viper en vloog aan hoge snelheid voorbij. Telkens werd ik eruitgeschoten door een kerel met een pistol. Hij was overduidelijk aan het cheaten, met een silenced pistol krijg je normaal amper mensen dood, laat staan als ze 100 meter hoog in de lucht hangen ._.
Ik speel alleen nog op servers met een GGC stream, ik heb eigenlijk helemaal geen last meer van cheaters. Mijn enigste uitstap naar een normale server zorgde ervoor dat ik te maken kreeg met een aimbotter. Die door de admin werdt beantwoord als; This is WAR! Deal with it! ;w Tjah 130kills in 5 minuten is vast niet raar right?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

ROFL!!!

Double XP weekend... ik heb nu een Score per minuut van boven de 1000!
check http://battlelog.battlefi...Arnoud87/stats/363523686/

ik ging vandaag al bijna 2 ranks omhoog in 3 uur ofso >:).

Ik haal elk potje 50.000 punten ofso :+
beetje Unreal Tournament style spelen in dm 8).. dik ownen iedereen _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door A87 op 25-08-2012 15:00 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:47

Phntm

Tlingelingeling

A87 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:51:
ROFL!!!

Ben de double exp weekend helemaal vergeten. Ben even uitgezien na release. Ik wacht even op de nieuwe patch en DLC, tot dan ga ik lekker GW2 spelen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

lol net weer 1 potje van 30 min .. 67.000 punten er bij

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239515

Mensen,

Omdat in het problementopic niet zoveel wordt gekeken post ik mijn probleem ook even hier. Graag jullie hulp!

Probleem: Kan bf3 op geen mogelijkheid installeren. Geen flauw idee waar dit door veroorzaakt wordt. Wanneer ik op downloaden klik krijg ik dit te zien
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/vo1oav.jpg

Nu is het zo dat de slider van de UAC-prompt al op het laagst staat, dus het lijkt mij dat dat het probleem niet kan zijn. Ik heb op internet gezocht naar oplossingen en met die EA live chat gesproken (3x), maar tot een oplossing heeft het niet geleid.

(firewall + antivirus uitschakelen, origin als admin runnen, origin opnieuw installeren heeft allemaal geen effect)

Weet iemand hier hoe ik dit op moet lossen? Word er gek van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
je downloadmap opnieuw instellen bij instellingen waarschijnlijk staat bij jou dat leeg. Als dat niet llukt origin eraf halen ook de map in program files, restart en opnieuw installeren.

laat even weten of lukt ja of de nee

[ Voor 9% gewijzigd door goosche op 25-08-2012 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302316

ROFL!!!

tsja met score reset kan ik ook wel een spm van 3000+ halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
Anoniem: 302316 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:56:
[...]

tsja met score reset kan ik ook wel een spm van 3000+ halen
Precies. Het is juist "de kunst" om je stats zo goed mogelijk te houden over de gehele playtime, natuurlijk zonder het teamaspect uit het oog te verliezen. Sterker nog, met teamplay scoor je over het algemeen nog meer punten (denk aan punten voor heals/revives/ammo/repairs/objectives).

Let overigens wel op dat sommige servers spelers weren die een buitensporig hoge SPM hebben. Nu zal 1000-1500 geen problemen opleveren, maar veel meer dan 2K/3K moet je mee oppassen).

Gisteren even 3 kits naar ~90% gefixed, zodat ik vandaag driemaal een service star à 10K(x2) punten op kan strijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
ROFL!!!

Knap hoor met double xp weekend boven de 1000 SPM halen op de gamemode conquest domination. En dat als 95% van jou speeltijd als medic. Ik zou graag willen weten welke setup je gebruikt als medic en hoe jij je UT skills op BF3 los laat. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
QPeter schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:06:
[...]

Knap hoor met double xp weekend boven de 1000 SPM halen op de gamemode conquest domination. En dat als 95% van jou speeltijd als medic. Ik zou graag willen weten welke setup je gebruikt als medic en hoe jij je UT skills op BF3 los laat. 8)7
Haters gaan haten, hij heeft ook nog zijn stats gereset hoor ;) maar dat mag toch gewoon? ze geven ons de optie, laten we het hopen dat hij het straks vol kan houden als het geen double xp meer is!

Volgens mij heeft hij wel plezier en als assault kan je weinig mis doen om te team tegen te zitten, dus alleen maar pluspunten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goosche schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:29:
je downloadmap opnieuw instellen bij instellingen waarschijnlijk staat bij jou dat leeg. Als dat niet llukt origin eraf halen ook de map in program files, restart en opnieuw installeren.

laat even weten of lukt ja of de nee
Zover was ik ook al gekomen, maar daar ligt het dus niet aan. En origin opnieuw installeren werkt niet (dat had ik in m'n eerste post al gezegd). Ik ben geen algehele computerleek, dus al die standaardoplossingen heb ik al geprobeerd en blijken niet te werken.

Andere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:58

fynrd1

Fooled by Randomness

Minaaj schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:11:
[...]

Haters gaan haten, hij heeft ook nog zijn stats gereset hoor ;) maar dat mag toch gewoon? ze geven ons de optie, laten we het hopen dat hij het straks vol kan houden als het geen double xp meer is!

Volgens mij heeft hij wel plezier en als assault kan je weinig mis doen om te team tegen te zitten, dus alleen maar pluspunten toch?
Mij ontbreekt het nut van stats resetten.. Want de alltime stats blijven gewoon staan. Daarnaast hoe komt het dat bf3stats heel ver achter loopt? Of is dat normaal?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Niet online
fynrd1 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 18:47:
[...]

Mij ontbreekt het nut van stats resetten.. Want de alltime stats blijven gewoon staan. Daarnaast hoe komt het dat bf3stats heel ver achter loopt? Of is dat normaal?
BF3Stats wordt alleen bijgewerkt bij een nieuw bezoek. Soms moet je handmatig op de refresh/update button klikken. Ik vermoed dat BF3Stats alleen de recenste data kan uitlezen en niet in de geschiedenis kan kijken. EA zou natuurlijk ook dom zijn om hun database vrij te geven.

@JoestJoest
Gezien de melding zou ik alle rechten van de mappen die Origin/BF3 gebruikt even nalopen. Heeft de map "Origin Games" ook de juiste rechten? Ik vind het vervelend voor je dat er in het problementopic weinig wordt gereageerd, maar dit is ook niet de juiste plek. Dan krijg je verschillende discussies door elkaar, erg onhandig. Wellicht biedt een nieuw topic meer soelaas/aandacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zal mijn stats maar niet resetten, want er zijn server die je kicken voor een hoge SPM

Sterker nog als ik in BF3stats kijk heb ik een SPM van 3738.647 gehaald vandaag ;)
gemiddeld zit ik denk ik op 2500 spm

vandaag al 5 levels gestegen en de avond is nog niet voorbij haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks Bee.nl

Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met de juiste rechten? Het lijkt erop dat ik dit probleem heb nadat ik Origin gister heb geupdated (4 weken niet gespeeld ivm vakantie). Voordat ik op vakantie ging werkte alles prima. Nu, na de update, over met de pret.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 398494

Anoniem: 239515 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 19:47:
Thanks Bee.nl

Kun je mij uitleggen wat je bedoelt met de juiste rechten? Het lijkt erop dat ik dit probleem heb nadat ik Origin gister heb geupdated (4 weken niet gespeeld ivm vakantie). Voordat ik op vakantie ging werkte alles prima. Nu, na de update, over met de pret.
Anders even verwijderen met revo uninstaller en alle mappen etc verwijderen, daarna origin opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook dat heb ik gedaan, maar dat helpt niet.

Update: probleem lijkt opgelost. Ik heb Origin nu maar op m'n C schijf geinstalleerd ipv de D schijf. De installatie van Bf3 is nu bezig. Te raar voor woorden dat dit de oplossing kan zijn, maargoed...

Bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
HC mode is eigenlijk best leuk, het is veel tactischer omdat je sneller dood kan en je minder info hebt. Ook loont teamplay dan om je team in leven te houden (geen healthregeneration). En je kan voorgoed met irritante recon campers afrekenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Dat de weapon balance totaal niet meer klopt, en je niet kan spotten zien we dan maar even door de vingers...
En de gameplay is aanzienlijk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
QPeter schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:16:
Dat de weapon balance totaal niet meer klopt, en je niet kan spotten zien we dan maar even door de vingers...
En de gameplay is aanzienlijk langzamer.
Langzamere gameplay vind ik op zn tijd wel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Pykow schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:
Zucht heb het helemaal gehad met de grote maps.
Jets kunnen echt alles verpesten
Wordt leuk met AK als ze die jets niet fixen :/
Pagina: 1 ... 81 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.