Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Pykow schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 20:34:
Zucht heb het helemaal gehad met de grote maps.
Jets kunnen echt alles verpesten
Het valt eigenlijk relatief makkelijk te fixen. Gewoon een damage drop-off voor de gun en eventueel wat zwaartekracht op de rocketpods. Die pods schieten gewoon rechtdoor, niet helemaal realistisch, terwijl andere raketten dat wel hebben. Maar ze moeten ook vooral de stingers eens fixen, nu zijn ze compleet waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-07 23:59

Murk

Is this thing on?

Mavamaarten schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:23:
[...]

Ik zat in een viper en vloog aan hoge snelheid voorbij. Telkens werd ik eruitgeschoten door een kerel met een pistol. Hij was overduidelijk aan het cheaten, met een silenced pistol krijg je normaal amper mensen dood, laat staan als ze 100 meter hoog in de lucht hangen ._.
Nogmaals: door wie?

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk ik ga ook maar eens "boosten" met de 2XP. Dit was de eerste server die ik joinde.
Misschien iets te letterlijk genomen die boosting gedachte aangezien het echt een booster server was. Uiteraard meteen maatregelen genomen toen ik het doorkreeg. :+

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=J7waRWSbavw&feature=youtu.be]
Excuses dat er een gat is, drukte de recording per ongeluk uit. :F

Oh en iedereen die gratis C4 kills wil, hier is de server. :+
http://battlelog.battlefi...4-7-Ziba-Tower-AutoAdmin/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-07 22:17
DanielWW2 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:19:
Ik denk ik ga ook maar eens "boosten" met de 2XP. Dit was de eerste server die ik joinde.
Misschien iets te letterlijk genomen die boosting gedachte aangezien het echt een booster server was. Uiteraard meteen maatregelen genomen toen ik het doorkreeg. :+

[video]
Excuses dat er een gat is, drukte de recording per ongeluk uit. :F

Oh en iedereen die gratis C4 kills wil, hier is de server. :+
http://battlelog.battlefi...4-7-Ziba-Tower-AutoAdmin/
Lol heb het net ook ff gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-06 19:43
Als admin zou je toch iedereen gaan bannen die op het battlelog report staan met k/d van 0:0 en score van 20k+. Wat een trieste lui... 8)7

+1 voor de actie Daniel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 22:50:
Als admin zou je toch iedereen gaan bannen die op het battlelog report staan met k/d van 0:0 en score van 20k+. Wat een trieste lui... 8)7

+1 voor de actie Daniel _/-\o_
Zou zelf ook even langs gaan. Kennelijk is de ban maar een uur de eerste keer. >:)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Laatst online: 07-06 12:18
A87 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 14:51:
ROFL!!!

Double XP weekend... ik heb nu een Score per minuut van boven de 1000!
check http://battlelog.battlefi...Arnoud87/stats/363523686/

ik ging vandaag al bijna 2 ranks omhoog in 3 uur ofso >:).

Ik haal elk potje 50.000 punten ofso :+
beetje Unreal Tournament style spelen in dm 8).. dik ownen iedereen _/-\o_
ik zit al maanden aan een SPM van 1200+

umad?

http://battlelog.battlefi...Imperiu5/stats/589837374/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ben momenteel niet thuis waar mijn gaming pc staat, moet het doen met een laptop en een IGP draait BF3 niet zo soepel :)

Battlereport van die boosters :F
http://battlelog.battlefi...how/41710205/1/519075004/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-07 21:04
****ing boring dat boosten maar met mortar kan je ze gewoon killen en je word niet gekicked van de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:34
Meer mensen hier last van, als ze een service star (voor het rond spelen van een class) halen tijdens double xp, dat je zowel geen service star als punten aan het einde van de ronde krijgt...? Daag 30k punten. ;w
Dat was de vorige keer met double xp ook al, dat het niet naar behoren werkte, bij mij. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snorro
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-07 12:35
Dirk149 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 00:06:
Meer mensen hier last van, als ze een service star (voor het rond spelen van een class) halen tijdens double xp, dat je zowel geen service star als punten aan het einde van de ronde krijgt...? Daag 30k punten. ;w
Dat was de vorige keer met double xp ook al, dat het niet naar behoren werkte, bij mij. -O-
Het wordt op een hele rare manier verwerkt, en je ingame teller, battlelog progressie balk, battlereports en battlelog total scores lijken tijdens Double XP Events allemaal anders om te gaan met het registreren en verwerken van de dubbele punten, maar uiteindelijk krijg je ze wel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is niet raar het is normaal.
je krijgt de star wel, maar niet de punten omdat je het niet gehaald hebt doormiddel van spelen maar door double XP.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk149
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:34
Het rare is dat er bij Battle Feed geen melding is gekomen, dat ik de service star gehaald hebt, en ook niet in het Battle report van die ronde, waar ik 'm behaald zal moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:15

fynrd1

Fooled by Randomness

Thanks dat werkt perfect:) ik maakte altijd de fout door Q ingedrukt te houden en los te laten op spotted. Kan ik nu eindelijk de l96 bemachtigen:)

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01:15

fynrd1

Fooled by Randomness

Dirk149 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:10:
Het rare is dat er bij Battle Feed geen melding is gekomen, dat ik de service star gehaald hebt, en ook niet in het Battle report van die ronde, waar ik 'm behaald zal moeten hebben.
Wat ze volgens mij bedoelen, is dat je de star pas krijgt als je volgens de 1xp je punten heb behaald. Je hebt nu zeg maar nog maar de helft van de normering behaald..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is het nu zo moeilijk te begrijpen hoe het werkt ?
Als je star haalt in game (zoals normaal) krijg je die er gewoon bij en zie je in battlereport (omdat je hem zelf hebt gehaald)

met Double XP weekend zie je de star er ook bij komen, maar niet in de battlereport (omdat je door double XP over de star bent gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
moet 50 Squad repairs maken maar als ik op squad dm of squad rush zoek dan krijg ik bijna geen server en/of geen tanks mogen er in de game. Iemand een tip?

[ Voor 13% gewijzigd door TecTo op 26-08-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ook ff C4 gedaan op die server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

TecTo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:38:
moet 50 Squad repairs maken maar als ik op squad dm of squad rush zoek dan krijg ik bijna geen server en/of geen tanks mogen er in de game. Iemand een tip?
Je moet geen squad mode server zoeken, maar een voertuig repairen als daar een maat uit je squad in zit :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TecTo schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 14:38:
Rush of Conquest (Assault)? Niet teveel spelers, zodat er relatief veel mensen in jouw squad zitten en dan maar blijven whoren in de gunners seat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Laatst online: 23-07 23:59

Murk

Is this thing on?

Is niet zo moeilijk als je altijd met een volledig squad speelt en continu supplies/heals/revives verzorgt. En weinig tijd in vehicles doorbrengt. En 1/3 van je kills met de M16 zijn. En je meest gespeelde maps voornamelijk Metro/Bazaar zijn.

Ik zit altijd rond de 470 SPM. Ik ben wel redelijk in close combat maps maar die clusterfucks worden op den duur vervelend, het Battlefield gevoel is ver te zoeken. Speel veel liever Sharqi/Karkand/Canals.

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: No C4 Banned Noob lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428728

Hoi, ik heb nu een CD-Key gekocht ( € 34,99 ) van Battlefield 3 Premium en nu staat er op de site dit,
Je kunt het spel downloaden & activeren via Origin (EA Download Manager)
oké maar waar ik ook maar kijk in het Orgin menu zie ik die niet nergens staan ???/
zal wel niet wakker zijn maar toch......
waar moet ik kijken ??
groeten Zoltan

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 428728 op 26-08-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Anoniem: 428728 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:47:
Hoi, ik heb nu een CD-Key gekocht ( € 34,99 ) van Battlefield 3 Premium en nu staat er op de site dit,
Je kunt het spel downloaden & activeren via Origin (EA Download Manager)
oké maar waar ik ook maar kijk in het Orgin menu zie ik die niet nergens staan ???/
zal wel niet wakker zijn maar toch......
waar moet ik kijken ??
groeten Zoltan
In Origin klik je op Origin linksboven en dan klik je op Productcode Verzilveren. Dan kan je hem activeren.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Wat een chaos weer op die vehicle-servers. :') Ga lekker CoD spelen als je niet snapt hoe een tv seat werkt. Wáár wordt er nou een fatsoenlijk potje Kharg / Firestorm / Oman / Capian / Karkand gespeeld?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oké ga dat eens doen , ik dacht dat dat voor een korting of zo bedoeld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48
Zou je in die irritante flag-run server ook worden gebanned als player A C4 zaait en player 4 er met een pistol op schiet?

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Makkelijk schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:57:
Zou je in die irritante flag-run server ook worden gebanned als player A C4 zaait en player 4 er met een pistol op schiet?
Krijgt player A dan niet gewoon de kills en dus ook de ban?

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks , have now PREMIUM :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

goosche schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:05:
[...]

Game disconnected: you have been banned from this server. Stated reason: No C4 Banned Noob lol
Ja dat had ik ook na wat C4..... :X

Maar goed, noob als ik ben, snap ik niet zeker wat de bedoeling is.

Je gaat dus beetje rondlopen bij een vlag samen met de vijand zonder te killen. En dan capt jouw team en daarna weer het andere team etc. etc.
En daar zijn mensen dan uren mee bezig..... :? 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Gundogan schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 15:59:
[...]

Krijgt player A dan niet gewoon de kills en dus ook de ban?
Nee, als de enemy jouw c4 kapot schiet en er kills mee maakt krijgt hij de kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:05

Gundogan

Rip and tear, until it is done

tobitronics schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:40:
[...]

Nee, als de enemy jouw c4 kapot schiet en er kills mee maakt krijgt hij de kills.
Interessant. Kan voor behoorlijke chaos zorgen. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Help!!!! schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:35:
[...]

Ja dat had ik ook na wat C4..... :X

Maar goed, noob als ik ben, snap ik niet zeker wat de bedoeling is.

Je gaat dus beetje rondlopen bij een vlag samen met de vijand zonder te killen. En dan capt jouw team en daarna weer het andere team etc. etc.
En daar zijn mensen dan uren mee bezig..... :? 8)7
Ben even staan kijken voordat ik C4 gooide. Wat ze deden was dat een team twee vlaggen capte en dat ze dan om en om de derde vlag capte. Ik denk dat als een team bijna gewonnen heeft het andere team de twee andere vlaggen capt en dat ze dan weer verder gaan. C4 is dus het ultieme middel tegen die boosters.

Heb helaas geen battlelog gekregen dus ik weet niet hoeveel ik er heb opgeblazen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
DanielWW2 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 16:53:
[...]

Ben even staan kijken voordat ik C4 gooide. Wat ze deden was dat een team twee vlaggen capte en dat ze dan om en om de derde vlag capte. Ik denk dat als een team bijna gewonnen heeft het andere team de twee andere vlaggen capt en dat ze dan weer verder gaan. C4 is dus het ultieme middel tegen die boosters.

Heb helaas geen battlelog gekregen dus ik weet niet hoeveel ik er heb opgeblazen. >:)
Ik helaas ook niet >:) Ik ben voor de grap nog bij een paar andere flagrunCQ servers geweest en wat mortars en c4 gebruikt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Net windows opnieuw geinstalleerd!

Maar ik heb geen idee hoe ik punkbuster aan de praat krijg krijg steeds een melding dat punkbuster A niet werkt dan word ik meteen uit elke server getrapt .. iemand een idee?

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Arnoud87' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe

[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 26-08-2012 19:39 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A87 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:33:
Net windows opnieuw geinstalleerd!

Maar ik heb geen idee hoe ik punkbuster aan de praat krijg krijg steeds een melding dat punkbuster A niet werkt dan word ik meteen uit elke server getrapt .. iemand een idee?

Game disconnected: you were kicked by PunkBuster. Stated reason: PunkBuster kicked player 'Arnoud87' (for 0 minutes) ... RESTRICTION: Service Communication Failure: PnkBstrA.exe
Download PB eens en installeer PB. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bong
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-03-2013
Hallo Vraagje ik heb via Ideal bij origin het bf 3 premium gekocht maar het blijft maar op (Status van bestelling: Bestelling ingediend) staan.
Staat daar een bepaalde tijd voor?
Had ik dan maar naar de winkel gewandeld hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dat vreselijke stuk software van een Origin heeft natuurlijk weer C++ niet goed geinstallerd.. PFFF ik haat EA en Origin ZOOOOO erg!!! Ken ik weer die hele ratsmatee + battlefield en expensies opnieuw laten installeren.

Typisch weer EA.. net zoals rond de Crysis periodes en Need for Speed.. altijd errors en gezeur.

[ Voor 53% gewijzigd door A87 op 26-08-2012 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Bong schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:53:
Hallo Vraagje ik heb via Ideal bij origin het bf 3 premium gekocht maar het blijft maar op (Status van bestelling: Bestelling ingediend) staan.
Staat daar een bepaalde tijd voor?
Had ik dan maar naar de winkel gewandeld hehe.
Nee kan meteen worden gedownload na betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

A87 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:56:
Dat vreselijke stuk software van een Origin heeft natuurlijk weer C++ niet goed geinstallerd.. PFFF ik haat EA en Origin ZOOOOO erg!!! Ken ik weer die hele ratsmatee + battlefield en expensies opnieuw laten installeren.

Typisch weer EA.. net zoals rond de Crysis periodes en Need for Speed.. altijd errors en gezeur.
Ligt dit misschien aan jou? Ik heb gisteren ook Windows opnieuw geïnstalleerd op een nieuwe SSD, Origin erop, BF3 map terugzetten en spelen maar...

Wel met Windows 8 én een nieuwe muis, ben dus nog wel bezig om de boel lekker in te stellen. Mijn aim was al niet zo best, eens kijken of ik het nu vanaf scratch eens wat beter kan krijgen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bong
Thx
Raar ik heb alles geprobeerd maar nergens kom ik op een link om het te downloaden.
er staat bij Elektronisch downloaden maar niks werkt om aan te klikken elke origin site geweest.
LoL dacht Silkroad een drama was 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Iemand die mij eens kan verklaren waarom je in-game de M16A3 en de M16A4 hebt? Het enige verschil (dat ik opmerk) is dat je bij de M16A4 in burst moet schieten, geen automatisch wapen lijkt me. Maar waarom kan ik op Battlelog alleen maar de M16A4 terug vinden? Ook worden mijn stats van de M16A3 opgeslagen op Battlelog als de M16A4 en de M16A4 stats zijn niet terug te vinden.

Iemand een verklaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bong schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:07:
Thx
Raar ik heb alles geprobeerd maar nergens kom ik op een link om het te downloaden.
er staat bij Elektronisch downloaden maar niks werkt om aan te klikken elke origin site geweest.
LoL dacht Silkroad een drama was 8)7 .
Sluit is Origin volledig af en start dan terug op. Heb is gelezen dat dat kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bong
Ja heb ik al eens gedaan ook opnieuw geïnstalleerd maar niks helpt ga het maar weer opnieuw proberen.
Waar zijn de dagen van Bf1942.
Asgaro schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:18:
[...]

Sluit is Origin volledig af en start dan terug op. Heb is gelezen dat dat kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Pff BF3 begint saai te worden..... EA, Y U NO GIVE ME ARMORED KILL AND WARFIGHTER NOW???!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A87 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 19:56:

Bizar, normaal moet er altijd aan het begin gevraagd worden om de C++ Redistributables te installeren...

In het slechte geval is er iets fout met je C++ Redistributables op je PC, en zijn ze dus corrupt.

Deze heb ik op mijn systeem. Indien je nog conflicten zou hebben, zou ik die van het specifieke jaar (ik vermoed dat dat wel 2010 zal zijn) dat Origin nodig heeft, verwijderen.
Dan Origin terug installen, en de Origin installatie software zou ontdekken dat je een bepaald vereist jaar niet hebt (2010 dus hier voor Origin waarschijnlijk), en dan zal die vragen om die te installeren. En dandoe je dat.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/redist.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uthog
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
Qlii256 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:14:
Iemand die mij eens kan verklaren waarom je in-game de M16A3 en de M16A4 hebt? Het enige verschil (dat ik opmerk) is dat je bij de M16A4 in burst moet schieten, geen automatisch wapen lijkt me. Maar waarom kan ik op Battlelog alleen maar de M16A4 terug vinden? Ook worden mijn stats van de M16A3 opgeslagen op Battlelog als de M16A4 en de M16A4 stats zijn niet terug te vinden.

Iemand een verklaring?
Dat komt omdat de M16A4 en A3 in feite hetzelfde wapen zijn vandaar dat ze geen eigens tats hebben. enigste verschil is burst of full auto. volgens mij zit er verder geen verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uthog schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:31:
[...]

Dat komt omdat de M16A4 en A3 in feite hetzelfde wapen zijn vandaar dat ze geen eigens tats hebben. enigste verschil is burst of full auto. volgens mij zit er verder geen verschil in.
Behalve dat de M16A4 een hogere initiele recoil heeft....

Echt, bursten met de A3 is nauwkeuriger, zo belachelijk eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-07 13:44
Sinds vanmiddag wilt battlelog bij mij niet meer fatsoendelijk werken.

Als ik een server wil joinen in de lijst, gaat hij in plaats van pogen te joinen naarde server info pagina en stop vrijwel alles op de site met werken. Mijn stats worden vanaf dat moment niet meer geladen, de drop downs onder multiplayer, coop en platoon verschijnen niet meer als je er overheen gaat (klikken gaat wel nog) en dit alles blijft zo tot ik de browser restart.

Ik heb dit zowel bij firefox, nightly en IE.

Ik heb battlefield al gerepaird in origin en de plugin opnieuw geinstalleerd.

Vanochtend werkte het nog en ik heb niets veranderd sinds dien.

Komt dit bij iemand bekent voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LOTG schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:36:
Sinds vanmiddag wilt battlelog bij mij niet meer fatsoendelijk werken.

Als ik een server wil joinen in de lijst, gaat hij in plaats van pogen te joinen naarde server info pagina en stop vrijwel alles op de site met werken. Mijn stats worden vanaf dat moment niet meer geladen, de drop downs onder multiplayer, coop en platoon verschijnen niet meer als je er overheen gaat (klikken gaat wel nog) en dit alles blijft zo tot ik de browser restart.

Ik heb dit zowel bij firefox, nightly en IE.

Ik heb battlefield al gerepaird in origin en de plugin opnieuw geinstalleerd.

Vanochtend werkte het nog en ik heb niets veranderd sinds dien.

Komt dit bij iemand bekent voor?
Start Firefox is in porno mode/incognito mode, en probeer dan is. In die modus worden al je Firefox extensions uitgeschakeld, en kan je dus zien of het niet aan een conflict met een bepaalde extension ligt.

Edit: wel bizar dat het bij én FF, én IE is.
Je kan ook is je cache leegmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 26-08-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bong
Kan dit probleem ook voor mij gelden ik zie bij mijn games niks dan een grijs vlak en een link naar de origin winkel en gratis games.
Asgaro schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:30:
[...]

Bizar, normaal moet er altijd aan het begin gevraagd worden om de C++ Redistributables te installeren...

In het slechte geval is er iets fout met je C++ Redistributables op je PC, en zijn ze dus corrupt.

Deze heb ik op mijn systeem. Indien je nog conflicten zou hebben, zou ik die van het specifieke jaar (ik vermoed dat dat wel 2010 zal zijn) dat Origin nodig heeft, verwijderen.
Dan Origin terug installen, en de Origin installatie software zou ontdekken dat je een bepaald vereist jaar niet hebt (2010 dus hier voor Origin waarschijnlijk), en dan zal die vragen om die te installeren. En dandoe je dat.
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bong schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:41:
Kan dit probleem ook voor mij gelden ik zie bij mijn games niks dan een grijs vlak en een link naar de origin winkel en gratis games.

[...]
Dat zou ik niet direct weten. Ik denk dat als je problemen hebt met een C++ Redistributable, dat je dan zelfs de programma's die het nodig hebben, niet meer kunt openen zelfs...

[ Voor 7% gewijzigd door Asgaro op 26-08-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De mods kunnen net zo goed het problemen topic opdoeken zo te zien. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag 2x level 100 geworden ;)
1x server crash en daarna toch nog level 100 geworden.
Laat BF3:AK maar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:20:
De mods kunnen net zo goed het problemen topic opdoeken zo te zien. :Y)
En ze mogen mij mod maken, zodat die Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor.-regel wegkan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Asgaro schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:49:
[...]

En ze mogen mij mod maken, zodat die Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor.-regel wegkan :Y)
Succes daarmee.
Pykow schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 21:25:
Get a life. :+

[ Voor 40% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-08-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
http://battlelog.battlefi...Gr3ywulF/stats/244904278/

Niet echt hele verdachte stats zou je denken, maar toch een hacker. Zat net met hem in een server

http://battlelog.battlefi...how/41827941/1/351804938/

En hij was duidelijk een one-shotter. Gek genoeg valt z'n score voor een hacker vies tegen en bakt ie zo te zien ook niks van raakschieten want z'n accuracy is slecht.

Ik was de eerste die er wat van zij maar later kwamen er meer die het opviel Toen stopte die een tijdje en ging daarna weer vrolijk door.

Kom ze niet vaak tegen. Rare mensen zijn het toch.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
bvk schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 20:05:
[...]

Ligt dit misschien aan jou? Ik heb gisteren ook Windows opnieuw geïnstalleerd op een nieuwe SSD, Origin erop, BF3 map terugzetten en spelen maar...

Wel met Windows 8 én een nieuwe muis, ben dus nog wel bezig om de boel lekker in te stellen. Mijn aim was al niet zo best, eens kijken of ik het nu vanaf scratch eens wat beter kan krijgen...
Idd, 9/10 keer ligt het wel aan de gebruiker, hoewel ik ook niet blij ben dat ik origin nodig heb om Battlefield 3 te installeren heb ik ook nog daadwerkelijk nooit problemen er mee gehad of met punkbuster of met games. Alleen als er aangekondigde problemen mee waren maar een communication error met punkbuster A zit hem gewoon in het configureren van je eigen systeem / beveiliging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Hax :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ja Pykow gratz met je colonel lvl 100, hopelijk ben je ook trots op het volgende battlereport van je :F

http://battlelog.battlefi...how/41756502/1/172685289/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:02:
[...]

Ja Pykow gratz met je colonel lvl 100, hopelijk ben je ook trots op het volgende battlereport van je :F

Busted. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Haha, wat een held! oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Hahaha, sad......

[ Voor 90% gewijzigd door Help!!!! op 27-08-2012 09:22 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik herrinner me nog iets dat hij zei, iemand die weinig tank uren heeft moet niet zeggen dat tank overpowered is.
Vervolgens hoor je hem bijna dagelijks klagen over jets, terwijl hij niet veel AA / MAA uren heeft of met IGLA/Stinger heeft gespeeld?

Ook zei hij dat double xp niet om de stats gaat maar dat het er voor zorgt dat je dingen sneller unlocked?
Vervolgens een battlereport dat hij zit te boosten? Op een colonel lvl waar je niks unlocked, dus dan gaat het wel om de stats, om colonel lvl 100 asap te halen.

Ook zei hij een keer dat stats hem soms wel wat zeggen en als hij die gene serieus moet nemen.
Hier ben ik het wel met hem eens, moet ik Pykow nog serieus nemen?

Iemand die regelmatig loopt de braggen mag ook wel eens op ze bek gaan vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:24:
[...]

Ik herrinner me nog iets dat hij zei, iemand die weinig tank uren heeft moet niet zeggen dat tank over powered is.
Vervolgens hoor je hem bijna dagelijks over jets, terwijl hij niet veel AA / MAA uren heeft of met IGLA/Stinger heeft gespeeld?

Ook zei hij dat double xp niet om de stats gaat maar dat het er voor zorgt dat je dingen sneller unlocked?
Vervolgens een battlereport dat hij zit te boosten? Op een colonel lvl waar je niks unlocked, dus dan gaat het wel om de stats, om colonel lvl 100 asap te halen.

Ook zei hij een keer dat stats hem soms wel wat zeggen en als hij die gene serieus moet nemen.
Hier ben ik het wel met hem eens, moet ik Pykow nog serieus nemen?

Iemand die regelmatig loopt de braggen mag ook wel eens op ze bek gaan vind ik persoonlijk.
Ik herken wat je opsomt zeker en ik weet dat ik niet de enige ben die dat vind. ;)
Maar volgens mij is dit al te veel eer voor iemand die zo overduidelijk hypocriet bezig is.

Ik ben ook weer klaar met CQ spelen. Mijn doel van colonel 50 worden is bereikt dus terug naar Rush. CQ is mij eigenlijk toch te chaotisch en het is ook zo makkelijk. Speel het alleen maar tijdens double XP omdat ik toch ooit Colonel 100 wil zijn. :+ (eerlijk is eerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Je kan altijd nog metro conquest gaan spelen, en dan zo als deze knaap in dit filmpje:

http://youtu.be/OxsbTjPe2fs?hd=1 heb je maar 1 hand voor nodig. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:40:
Je kan altijd nog metro conquest gaan spelen, en dan zo als deze knaap in dit filmpje:

http://youtu.be/OxsbTjPe2fs?hd=1 heb je maar 1 hand voor nodig. 8)7
Ik constateer een groot gebrek aan de heavy voice uit TF2. :+
Verder speel ik toch maar normaal naar de 100. Dat zal nog z'n 300 uur duren denk ik, maar dan heb ik het tenminste op een ietwat normale manier gehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
Ik vermijd de double xp week(enden), ben al bijna level 100 enige wat ik dan nog kan doen is op alle wapens alle attachments te gaan unlocken. De premium kalender geeft de datums goed weer wanneer er weer double xp week(enden) zijn, tijd voor andere dingen / games.

Ik wacht nu al op de dag in november dat premium kopers gaan klagen dat ze de 'lvlcap' omhoog willen hebben naar rank 200 bijv. zodat ze nog wat aan hun 'double xp' week(enden) hebben 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door QPeter op 27-08-2012 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User321
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 14:10
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:56:Ik wacht nu al op de dag in november dat premium kopers gaan klagen dat ze de 'lvlcap' omhoog willen hebben naar rank 200 bijv. zodat ze nog wat aan hun 'double xp' week(enden) hebben 8)7
Opzich wilde ik dat al voordat ze met premium op de proppen kwamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
[...]

Krijg wel een resetje van me :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
[...]

ROFL! De high-and-mighty Pykow falls low :')

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja man wat erg zeg :O ik zal CNN bellen dat iemand 1x een flagrun heeft gedaan om te testen hoeveel punten je krijgt.

als je heel veel flagruns hebt gemaakt dan klopt het, maar 1x flagrun om te kijken hoeveel punten je kan krijgen en er dan achter komen dat je vrijwel net zoveel punten haalt als 2 potjes zibatower ?
145 levels en daarvan 1 gehaald met flagrun :O WAT EEN DRAMA.

Oja niet te vergeten dat ik gisteren nog een server crash had dus dat die flagrun mij 1 potje van 30 minuten minder heeft laten spelen :O
200k punten terwijl 1 potje ziba tower 1000 tickets mij 150k oplevert.
444 uur in de game 1 potje geboost 1000+ potjes normaal gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:08

d_star

Maharadja of the Year :-/

Dit vind ik toch wel een beetje triest hoor, iemand bashen omdat 'ie een keer flagrun speelt voor de lol.

Als je de overige battle reports van Pykow bekijkt zie je dat 'ie level 100 (en voorgaande potjes) gewoon bereikt heeft door CQ te spelen..

Kijk, als je al die 145 levels nou haalt door flagrun te spelen.. Dan zeg ik ja, da's niet helemaal fair. Maar volgens mij heeft Pykow vaak genoeg bewezen dat 'ie door middel van skill heeft bereikt waar hij nu is.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kom op zeg, een beetje de humor van onze (iig de mijne) comments in zien is ook moeilijk blijkbaar -.-

Neemt niet weg dat een Flagrun gewoon triest is, of je het nou enkel probeert of niet.
Zelf nog gebanned op een server gister omdat ik ook m'n c4 kills wilde en die servers daarvoor zeeeer geschikt zijn :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d_star schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:11:
Dit vind ik toch wel een beetje triest hoor, iemand bashen omdat 'ie een keer flagrun speelt voor de lol.

Als je de overige battle reports van Pykow bekijkt zie je dat 'ie level 100 (en voorgaande potjes) gewoon bereikt heeft door CQ te spelen..

Kijk, als je al die 145 levels nou haalt door flagrun te spelen.. Dan zeg ik ja, da's niet helemaal fair. Maar volgens mij heeft Pykow vaak genoeg bewezen dat 'ie door middel van skill heeft bereikt waar hij nu is.
Het is gewoon een figuur die zelf constant loopt te bashen op zaken (flagruns, shotguns, c4,...) maar dat zelf ook gaat gebruiken als hij op die manier puntjes wilt scoren. Dan moet je gewoon tegen zulke reacties kunnen.
Ik ken zijn gezeik op shotguns van dit forum en van TS maar heb vaak genoeg meegemaakt dat hij met een shotgun rond aan het rennen is. Tja... als je wilt patsen met stats en anderen wilt afzeiken omdat je jezelf beter voelt moet je dat ook waar kunnen maken en anders tegen kritiek kunnen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Renquin schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:15:
Kom op zeg, een beetje de humor van onze (iig de mijne) comments in zien is ook moeilijk blijkbaar -.-

Neemt niet weg dat een Flagrun gewoon triest is, of je het nou enkel probeert of niet.
Zelf nog gebanned op een server gister omdat ik ook m'n c4 kills wilde en die servers daarvoor zeeeer geschikt zijn :p
Inderdaad.

Dat je ff wilt kijken hoe het werkt ala maar moet je zelf meedoen om te testen hoeveel punten je kunt halen.... :? :) Of kun je ook gewoon op battlelog kijken.

Ik heb ook C4 gedropt in die server wat natuurlijk ook erg sneu is. Je weet immers dat dat niet de bedoeling is.

En tja als een hoop sneue mensen lekker flagrun willen spelen.... Allemaal niet zo spannend imo..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Renquin schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:15:

Idd, mijn comment naar die Battlereport was ook ludiek bedoeld.
Ik vond het gewoon grappig dat GoTers hier eerst de boost server aanvallen en er kritiek op geven. Maar dan gaat er toch stiekem een GoTer gebruik van maken haha _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DanielWW2 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:48:
[...]
Verder speel ik toch maar normaal naar de 100. Dat zal nog z'n 300 uur duren denk ik, maar dan heb ik het tenminste op een ietwat normale manier gehaald. ;)
Maakt het wat uit hoe je het haalt? Het is toch zo nietszeggend, het zegt niets over skill of over hoeveel tijd je erin hebt gestoken maar meer over wat je speelt aangezien de punten per gametype en map behoorlijk ongebalanceerd zijn. Ik zou gewoon spelen wat je leuk vindt en de punten komen vanzelf (of niet).
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:56:
Ik vermijd de double xp week(enden), ben al bijna level 100 enige wat ik dan nog kan doen is op alle wapens alle attachments te gaan unlocken. De premium kalender geeft de datums goed weer wanneer er weer double xp week(enden) zijn, tijd voor andere dingen / games.

Ik wacht nu al op de dag in november dat premium kopers gaan klagen dat ze de 'lvlcap' omhoog willen hebben naar rank 200 bijv. zodat ze nog wat aan hun 'double xp' week(enden) hebben 8)7
Tsja, om double xp events te vermijden om maar niet level 100 te worden is toch ook wel weer een beetje raar? Gewoon spelen wanneer je zin hebt lijkt me, zolang er geen unlock systeem aan gekoppeld is maakt XP sowieso geen klap uit.

BF3 is voor mij niets leuker of minder leuk geworden na het halen van level 100 en het verandert ook echt niet qua gameplay en fun of daar nu 100, of 200 of 1000 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

Maakt het wat uit hoe je het haalt? Het is toch zo nietszeggend, het zegt niets over skill of over hoeveel tijd je erin hebt gestoken maar meer over wat je speelt aangezien de punten per gametype en map behoorlijk ongebalanceerd zijn. Ik zou gewoon spelen wat je leuk vindt en de punten komen vanzelf (of niet).
Heel simpel, ik haat CQ eigenlijk maar ik ga het altijd geforceerd spelen als er 2XP is. Dus stel ik mezelf een doel en stop ik er dan ook mee. (meestal dan) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:56
Wel grappig hoe mensen tijdens 2x exp extra veel gaan spelen (ook al hebben ze er geen zin in) en dan ook nog de spelmodi die het meeste punten opleverd.
Tijdens het vorige 2x exp gebeuren heb ik best veel Close Quarters gespeeld maar dat was vooral omdat ik die gamemode op dat moment het leukst vond.
Ik ben op het moment best wel uitgekeken op BF3 (had een maand niet gespeeld) en heb vrijdag+gister misschien 5 korte potjes gedaan.
Kan wel mooi zijn om sneller Colonel 100 te zijn, of om je SPM op te krikken maar eigenlijk boeit dat me niet zo veel.
Je kan nog zo goed zijn, maar het is gewoon zo dat je in grote Conquest mappen minder snel punten binnen kunt harken dan op CQ maps ( of flagruns).

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:59:
[...]

[...]

Tsja, om double xp events te vermijden om maar niet level 100 te worden is toch ook wel weer een beetje raar? Gewoon spelen wanneer je zin hebt lijkt me, zolang er geen unlock systeem aan gekoppeld is maakt XP sowieso geen klap uit.

BF3 is voor mij niets leuker of minder leuk geworden na het halen van level 100 en het verandert ook echt niet qua gameplay en fun of daar nu 100, of 200 of 1000 staat.
Precies het zegt helemaal niets, verder
meeste lvl100 zijn spelers die veel assault spelen en heel veel rush of TDM.
Daarnaast hebben maps ook grote invloed op je score. de laatste tijd is mijn SPM en zo flink omhoog gegaan.
ik speel bijna nooit meer de grote maps omdat de jets de overhand hebben en dus is het veel leuker om city maps te spelen of servers waar geen voertuigen zijn.

nu heb ik ook de laatste maand veel TDM en BF3:CQ gespeeld, omdat ik bezig was om alle wapens te unlocken, alleen ik ben daar nu niet meer echt mee bezig, want ik moet alleen de LMG's (zijn traag), sniper rifles (gebruik alleen SKS,M417,JNG-90 en M98B) en 2 shotguns ( USAS en MK3A1)

ik blijf gewoon lekker knallen totdat ik het gehad heb en dan ga ik naar CS:GO ;)
plus borderlands 2 komt er nog aan en daar ga ik ook veel uurtjes in krijgen (mits de gameplay beter is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AdmiralSnipe schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:53:
Wel grappig hoe mensen tijdens 2x exp extra veel gaan spelen (ook al hebben ze er geen zin in) en dan ook nog de spelmodi die het meeste punten opleverd.
Tijdens het vorige 2x exp gebeuren heb ik best veel Close Quarters gespeeld maar dat was vooral omdat ik die gamemode op dat moment het leukst vond.
Ik ben op het moment best wel uitgekeken op BF3 (had een maand niet gespeeld) en heb vrijdag+gister misschien 5 korte potjes gedaan.
Kan wel mooi zijn om sneller Colonel 100 te zijn, of om je SPM op te krikken maar eigenlijk boeit dat me niet zo veel.
Je kan nog zo goed zijn, maar het is gewoon zo dat je in grote Conquest mappen minder snel punten binnen kunt harken dan op CQ maps ( of flagruns).
Ik zie ook niet in waarom men wilt streven naar Colonel 100... Moest je bijvoorbeeld dan nog iets uniek unlocken, dan zou ik het ook doen. Maar dit is niet het geval...
BFBC2 had ik ook sinds release en daar ben ik ook nooit aan het maxlevel geraakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:38

Metro2002

Memento mori

Gisteren een tijdje gespeeld in een bijna lege metro server met slechts 1 soms 2 andere tegenstanders. Schitterend om elkaar aan bonken te blazen met C4, Claymores en gewoon de grootste lol hebben, elkaar opwachten, afleiden etc.. Ook erg fijn voor de unlocks op de LSAT waar ik nog bijna niks voor had.

Ik heb sinds kort de M5K maar ben er nog niet zo kapot van, weinig kogels, waar-de-loze iron sights en een bulletspeed waarmee je in 1 seconde door al je kogels heen bent :+ ik geloof dat ik er nog maar 10 kills mee heb gemaakt ofzo :')
Wordt dat ding beter als je er meer unlocks zoals betere sights mee krijgt of niet? anders is het zonde van mijn tijd.
QPeter schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 22:35:
[...]

Idd, 9/10 keer ligt het wel aan de gebruiker, hoewel ik ook niet blij ben dat ik origin nodig heb om Battlefield 3 te installeren heb ik ook nog daadwerkelijk nooit problemen er mee gehad of met punkbuster of met games. Alleen als er aangekondigde problemen mee waren maar een communication error met punkbuster A zit hem gewoon in het configureren van je eigen systeem / beveiliging. :)
Praat me niet van Origin. Sinds de 'nieuwe' versie is het echt een drama. Het loopt om de haverklap vast en de cloudsynchronisatie werkt de helft van de tijd niet. Ik vind het niet echt prettig werken.

[ Voor 35% gewijzigd door Metro2002 op 27-08-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Kon het niet laten,maar eindelijk vandaag

[YouTube: http://youtu.be/xwQsDParIXs]

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QPeter
@Pykow Ik had het ook niet alleen over die ene 'flagrun' gaat gewoon over het algemeen/meerdere dingen die ik opnoemde, het is gewoon hypocriet van je (Zoals Tsurany ook al aan geeft die hier al wat langer zit). En de reactie dat het in jou ogen als een heel drama wordt beschouwd en dat CNN moet gebeld worden zegt genoeg.

Vervolgens zit je vandaag ook alweer in record tijd te huilen over jets, en dat die grote maps verpesten. Terwijl een communicerend chopper team voor meer problemen moet zorgen.
Onces a cheater, always a cheater. Zelfde gaat op voor boosters als je het nou 1 of 2x doet.

@Awesom-0 Daar heb je wel gelijk in om te gaan spelen wanneer je wilt gaan spelen. Maar meestal als ik een potje speelde met double xp weekenden lijkt het dat mensen meer bezig zijn om zo snel mogelijk punten te halen dan met objective gameplay.

@Metro2002
Klote dat het bij jou niet naar wens werkt, ik heb laatst Windows opnieuw geïnstalleerd omdat ik een SSD had gekocht. Tot nu toe geen problemen met de nieuwe versie, ik heb zelf wel de optie ingeschakeld om beta versies te installeren wanneer die beschiktbaar zijn, en nog niet officieel gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
@QPeter, heb je een zakdoekje nodig om je traantjes weg te pinken? Aangezien je behoorlijk hard aan het janken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat nu echt nodig, al die commentaren op mekaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 20:08
Koop dan maar een hele doos vol, dubbellaags alstublieft, want hij heeft wel gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Dies al best wel oud eigenlijk.
Desalniettemin een heeeeel leuk filmpje ^_^

@Rikkiz0r: moet het nou echt, zo op de man spelen?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik ben hypocriet, omdat
1. Ik heb 1x een flagrun gedaan om te kijken hoeveel punten je haald in een korte termijn. ik was er s'middags ook niet. dus daarom wou ik het ook eventjes testen. nee erg hypocriet dat ik lvl 100 ben geworden dit weekend. Nee ik ben dan gewoon een cheater want ik speel erg oneerlijk en vals tegenover andere gamers. want OE er staat een andere getalletje voor mijn naam en dat is cheaten.

2. dat ik commentaar heb op Shotguns is erg hypocriet. juist want niemand heeft een hekel aan dat je in 1 schot neergehaald kan worden met spas + slug (meer dan 100 damage) en het is dan ook heel toevallig dat er heel veel servers zijn waar ze de shotguns bannen (en dan heb ik het natuurlijk over BF3:CQ maps)

3. C4 op vlaggen plaatsen. JA Heel erg hypocriet en zo erg zelfs dat 80% van de servers je bannen of kicken wanneer je het doet. Nee zal vast aan mij liggen.

4. Crane camping op Noshar canals TDM, Daarom heeft GoT de server regel dat we mensen er vanaf mogen killen of zelfs kicken, nee ook hypocriet ? en trouwens alle TDM servers doen dat met active admins.

5. Jets overpowerd, Ook erg hypocriet dat ik daar een mening over heb. genoeg youtube filmpjes, forum post die dezelfde mening delen.

met andere woorden? mensen met een mening zijn hypocriet ?
nee dan moet ik toch weer opnieuw naar school,want bij mijn weten is een mening heel iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:48
@QPeter, @Pykow, @Tsurany het is maar een spelletje ;)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap je wel wat hypocriet betekent? Hypocriet betekent dat jij constant loopt te klagen over shotguns terwijl je deze zelf ook zeer vaak gebruikt. Jij loopt shotguns te bashen en liep constant het bannen van shotgun gebruikers op diverse servers te verdedigen en even later ben je zelf een zeer fanatieke gebruiker. Mag je helemaal zelf weten maar kom hier dan niet zo arrogant verkondigen dat enorm veel mensen in jouw ogen laffe tacktieken gebruiken als je er zelf ook niet vies van bent dezelfde tacktieken te gebruiken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Makkelijk schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:30:
@QPeter, @Pykow, @Tsurany het is maar een spelletje ;)
Precies daarom ben ik ook een hypcriet ;)
want me leven hang er helemaal vanaf en een mening hebben is dodelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:32:
[...]

Precies daarom ben ik ook een hypcriet ;)
want me leven hang er helemaal vanaf en een mening hebben is dodelijk
Pak eens een woordenboek. Niemand zegt dat je geen mening mag hebben, je moet alleen niet iets bashen en vervolgens zelf betrapt worden in het gebruik.

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 27-08-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:10
@pykow, Het gaat verder dan dat, je noemde ook mensen die hoge K/D halen ego amsterdammertjes en zelf heb je wel 3keer gepost dat je 48-0 haalde oid in een helicopter.. daarna zijn jets weer overpowered, nee 48-0 in een helicopter is niet overpowered ;)

En heel even testen vind ik niet 3uur lang rondjes rennen op een CQ map, dan ben je gewoon goed bezig :>

@de rest

Gezeur over dat je hoge SPM kan halen, kan in elke mode als je wil niet alleen CQ(zeker met double XP) want je kan ook nog net zo goed falen in CQ als je slecht bent, gemiddeld zie ik veel lagere ranks in grotere servers dan in CQ servers, meeste lowbies begeven zich niet eens in CQ.

Snap sowieso niet wat mensen tegen CQ hebben, je bent lekker onafhankelijk indien je solo speelt en als je beetje goed bent kan je duidelijk impact hebben op gameplay. (lui die het niet aankunnen haten er op neem ik maar aan :>)

Als straks Tank Superiority blijkt dat je daar vet snel XP kan halen met korte potjes is dat dan ook lame? CQ is een officiele mode dus daar hoeft niemand over te zeuren, dan zeur ik liever over TDM/Metro64conquest wat nog meer CQ is.

We waren het al eens over dat alle stats zijn te "boosten" hier en dus al helemaal SPM, maar na weer counter strike:go te hebben gespeeld ben ik er nu wel uit dat stats een spelletje goed kunnen verzieken.

In cs:go zat ik laatst nog om 3uur ('s nachts ja) in een server die niet leeg wilde, als je 1 keer een team kapot schiet in bf3 dan leaved 50%.
Battlelog maakt bf3 zo zuur. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beta-ark
  • Niet online
BLABLABLA wat een gezanik altijd hier over iedereen.

rampage iv extreme-3930 k intel- Corsair H100-2x6970-16 gig g.skill- 2x ssd raid0-1000 wat coolermaster-coolermaster sniper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:54

Mavamaarten

Omdat het kan!

Naar aanleiding hiervan ook eens gedaan, was echt abnormaal hilarisch :D
Redelijk laat gejoind:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gQ1Rz.jpg

Android developer & dürüm-liefhebber

Pagina: 1 ... 82 ... 210 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic, gezellig en vermijd de slowchat. Het plaatsen van "grappige" ongerelateerde plaatjes, zoals de bekende 9Gag memes is niet toegestaan, daar zijn andere topic voor. Het is tevens niet gewenst om cheaters te benoemen en willekeurige posts over servers in dit topic. Het is tevens niet toegestaan te discusseren over mogelijkheden om via proxy of VPN in andere landen de premium DLC aan te schaffen.

Voor de console versie van Battlefield 3 is een apart topic.

Voor problemen met Battlefield 3 kun je terecht in [Multi] Battlefield 3 - Problemen Topic.