hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hahahah Anal [Dirge]Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:17:
Maar daar heb je toch gewoon REAL ID voor voor je echte vrienden ?, en dan kan je zo een chatroom maken ?.
Ik vindt het echt niet erg er geen chat rooms meer zijn waar mensen de hele middag dirge en *n*l spammen.
En als niemand die je kent D3 speeld dan begrijp ik dat wel..
*spam edit*
de beste vind ik Anal [Skills to pay the Bills]
[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 16-05-2012 14:27 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Overigens is er voor nu http://gotd3.nl/ voor het vinden van medespelers.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik dacht dat alleen de CE lastig te verkrijgen was, maar nu blijkt dat zelfs de regular versie al schaars is?aapelite schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:52:
[...]
Lokale mediamakarkt moet hem nog wel hebben hoor. Hier in Breda lagen er gisteravond nog wel een stuk of 100 op een tafel ofzo. Ook maar voor 44 euro overigens.
Spuit 2 zie ik overigen. Sorry. Ik zou er toch maar voor gaan als ik jou was anyhoe
De MM hier had er gisteren middag nog 3 in het schap liggen.Bulls schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:29:
[...]
Ik dacht dat alleen de CE lastig te verkrijgen was, maar nu blijkt dat zelfs de regular versie al schaars is?
En dozen vol met pre-orders in het magazijn
Als je op i drukt krijg je je playerstats met daarin ook dmg per second (dps) maar dit is volgens mij van je primairy skill (leftmouseclick)
Is er iets dat je makkelijk kunt zien hoeveel damage elk van je spells doen? en liefst icm cooldowns zodat je dps kan zien?
This message was sent on 100% recyclable electrons.
zet advanced tooltips aanBasieP schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:34:
Is er een soort calculator die berekent hoeveel dmg je niet primairy skills doen?
Als je op i drukt krijg je je playerstats met daarin ook dmg per second (dps) maar dit is volgens mij van je primairy skill (leftmouseclick)
Is er iets dat je makkelijk kunt zien hoeveel damage elk van je spells doen? en liefst icm cooldowns zodat je dps kan zien?
nice websiteOkkE schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:28:
Overigens is er voor nu http://gotd3.nl/ voor het vinden van medespelers.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Anoniem: 82860
Volgens mij is die sowieso niet accuraat. De 15% attack speed bonus bij dual wielden is daar volgens mij niet bijgeteld en wat me ook opvalt is dat ik met een sword + board een hogere dps heb dan alleen diezelfde sword in 1 hand? Iemand daar een verklaring voor?BasieP schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:34:
..
..
De DPS in je C scherm neemt de attack speed mee.Anoniem: 82860 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:41:
[...]
Volgens mij is die sowieso niet accuraat. De 15% attack speed bonus bij dual wielden is daar volgens mij niet bijgeteld en wat me ook opvalt is dat ik met een sword + board een hogere dps heb dan alleen diezelfde sword in 1 hand? Iemand daar een verklaring voor?
Zover ik weet hebben alle main attacks geen cooldown.
Dus pak de DPS * het % weapondamage dat je skill doet.
http://www.own3d.tv/live/143424
edit: meh issues, op de een of andere manier screen tear
[ Voor 18% gewijzigd door Anvesi op 16-05-2012 14:46 ]
Anoniem: 99190
Ik heb ook iemand op mijn REAL ID ooit eens toegevoegd en die vroeg vanochtend ineens of ik niet zo veel achievements wilde halen want dat was irritant voor hemMektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:17:
Maar daar heb je toch gewoon REAL ID voor voor je echte vrienden ?, en dan kan je zo een chatroom maken ?.
Ik vindt het echt niet erg er geen chat rooms meer zijn waar mensen de hele middag dirge en *n*l spammen.
En als niemand die je kent D3 speeld dan begrijp ik dat wel..
Anoniem: 230001
In een uur tijd al 3 rare's geloot van randoms, mooi tempo als het zo door blijft gaan
Zie je dat van elkaar bij D3 ?, dat is bij WoW / Starcraft helemaal anders.Anoniem: 99190 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:
[...]
Ik heb ook iemand op mijn REAL ID ooit eens toegevoegd en die vroeg vanochtend ineens of ik niet zo veel achievements wilde halen want dat was irritant voor hem.
De 15% extra speed wordt volgens mij pas na die calculatie in de sheet berekend. Daar lijkt het tenminste op. En aangezien een shield equippen m.i. niet uit zou moeten maken (zonder gerelateerde stats) voor dps heb ik het nog niet helemaal door.RocketKoen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:
[...]
De DPS in je C scherm neemt de attack speed mee.
Zover ik weet hebben alle main attacks geen cooldown.
Dus pak de DPS * het % weapondamage dat je skill doet.
Je interface knipperd! dit is volgens mij ergens een setting die je moet uitzetten in je streamer.Fiole schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:
Voor de geintereseerde: en (41 monk atm) en een vriend (41 barbarian) zijn samen door act II aant lopen, denk ik ga maar streamen
http://www.own3d.tv/live/143424
Of bordeless windowed draaien
Borderless windowed is geen optie in D3 toch? Althans ik heb het nergens zien staan. Ik zou zelf liever ook borderless spelen i.v.m. multimonitor en sneller kunnen switchen.Hydrosine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:46:
[...]
Je interface knipperd! dit is volgens mij ergens een setting die je moet uitzetten in je streamer.
Of bordeless windowed draaien
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
In de bèta heb ik het borderless windowed gespeeldCloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:46:
[...]
Borderless windowed is geen optie in D3 toch? Althans ik heb het nergens zien staan. Ik zou zelf liever ook borderless spelen i.v.m. multimonitor en sneller kunnen switchen.
The devil is in the details.
Windowed (met rand), Windowed fullscreen en Fullscreen zijn de opties.Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:46:
[...]
Borderless windowed is geen optie in D3 toch? Althans ik heb het nergens zien staan. Ik zou zelf liever ook borderless spelen i.v.m. multimonitor en sneller kunnen switchen.
Kan wel. staat in de video options. 'windowed (fullscreen)' o.i.d.Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:46:
[...]

Bedankt voor de tips in elk geval! Dan kan ik vanavond nog wat fijner spelen
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Niet alleen bij D3Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Zie je dat van elkaar bij D3 ?, dat is bij WoW / Starcraft helemaal anders.
Werd er gisteren om 22:00 uitgeknikkerd en kon niet meer op characterscreen komen. Dus even gauw ingelogd op WoW en daar zag ik al mijn realid-vrienden gemarkeerd staan als spelen in D3.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
klopt je ziet een icoontje met welke game ze aan het spelen zijn en ook bijvoorbeeld de area waar ze staan zoals:sabriel schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:52:
[...]
Niet alleen bij D3
Werd er gisteren om 22:00 uitgeknikkerd en kon niet meer op characterscreen komen. Dus even gauw ingelogd op WoW en daar zag ik al mijn realid-vrienden gemarkeerd staan als spelen in D3.
Jan Jansen (garrosh)
Dragon Soul
[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 16-05-2012 14:54 ]
En het zal al wel ter sprake gekomen zijn maar wat een &^&$#-reacties op dat frontpage artikel zeg. Alleen maar zeikers die overduidelijk een mening hebben zonder te snappen waarom Diablo online-only is.
https://niels.nu
Als ik in Starcraft een Achievment krijg dan zien mijn Real ID vrienden dat niet, tenzij ze in mijn Party Zitten.
Dat die gene ziet wat ik doe snap ik
o nee dat is nog steeds niet volgens mijMektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:54:
Dat bedoelde ik niet...
Als ik in Starcraft een Achievment krijg dan zien mijn Real ID vrienden dat niet, tenzij ze in mijn Party Zitten.
Dan kan die gene toch ook niet zeuren het irritant is over de achievments ? tenzij je in een party zit.
Maar dan is het logisch
Ik heb ook iemand op mijn REAL ID ooit eens toegevoegd en die vroeg vanochtend ineens of ik niet zo veel achievements wilde halen want dat was irritant voor hem
[ Voor 23% gewijzigd door Mektheb op 16-05-2012 14:57 ]
Kun je toch gewoon uitzetten bij de optiesMektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:54:
Dat bedoelde ik niet...
Volgens mij net wel. Ik zie regelmatig achievements poppen van mensen uit men realID lijst.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ja dat begrijp ik maar nogmaals daar ging het niet over
Ja, maar dat kan je uit zetten bij optiesMektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:45:
[...]
Zie je dat van elkaar bij D3 ?, dat is bij WoW / Starcraft helemaal anders.
Edit: *spuit 11*

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 16-05-2012 14:58 ]
Ga dat dus gelijk uitzetten..thanks
Hangt ervan af. Als jij een melee-wizard maakt dan is een shield wel handig, maar meestal hebben de orbs en books betere affixes voor wizards. Persoonlijk zou ik die gebruiken als je een glass-cannon maakt die ver weg blijft van de meleen.Junia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:56:
Iemand enig idee wat een ' orb ' exact doet? Op mijn wizard lijkt het een stuk voordeliger om een shield te equipen dan een orb die ' relatief' weinig aan bonus geeft... of wordt dit op hoog level wel bruikbaar?
Toch wel een mooi gezicht, een wizard die met een boek in zijn handen rondrent. We hadden er wel lol om gisteravond
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Dat is inderdaad hilarischJoarie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:59:
[...]
Hangt ervan af. Als jij een melee-wizard maakt dan is een shield wel handig, maar meestal hebben de orbs en books betere affixes voor wizards. Persoonlijk zou ik die gebruiken als je een glass-cannon maakt die ver weg blijft van de meleen.
Toch wel een mooi gezicht, een wizard die met een boek in zijn handen rondrent. We hadden er wel lol om gisteravond
Moet wel zeggen: Glass Cannons doen het niet goed bij A1 final boss - beetje te veel random damage waardoor ik al snel dood ging. Als ik die weer doe met mijn Wizardess ga ik maar met Diamond Skin en wat -melee damage naar binnen.
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Waddup met de haters op metacritics.com? Mensen raten deze game een "0" vanwege de server issues & bugs, haha
metacritic is als twitter.LikeAKing schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:02:
Spel gister gekocht, ziet er leuk uit.![]()
Waddup met de haters op metacritics.com? Mensen raten deze game een "0" vanwege de server issues & bugs, haha
Als je het serieus neemt is er iets mis met je
Tweakers google maakt op maat reclame

(Voor de blinden, rechtsonderin)
[ Voor 20% gewijzigd door Junia op 16-05-2012 15:04 ]
Lol ik let daar nooit op maar inderdaadJunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:03:
hahah
Tweakers maakt op maat reclame
[afbeelding]
(Voor de blinden, rechtsonderin)
wij nemen dat niet serieus... gamewebsites wel.. sommige gebruikt dat als sourceRocketKoen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:02:
[...]
metacritic is als twitter.
dan is je site niet heel geloofwaardig nee, maar krijgt D3 wel te veel negatieve aandacht
oh nog even over Pu stream van gister:
(naam vergeten) zat te zeuren dat normal NM en Hell belachelijk waren omdat je dan 3x aalles meot doorlopen
echt een kwestie van, ken je game geschiedenis....
Oh, die site klopt inderdaad niet. Minecraft 6.9? Impossible.RocketKoen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:02:
[...]
metacritic is als twitter.
Die site is letterlijk echt kei kritisch.
steam hoe wilde je een spel met stoom gaan kopenStevenzeN schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:06:
Huh, is Diablo 3 niet via Steam te koop?
Well, i dunno, ik zag mensen Diablo 3 spelen via Steam dus ik dacht dat ie daar ook wel te koop was
Nee.StevenzeN schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:06:
dat is een soort van omweg waar je , je steam client aan diablo.exe koppeltStevenzeN schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
[...]
Well, i dunno, ik zag mensen Diablo 3 spelen via Steam dus ik dacht dat ie daar ook wel te koop was
zo krijg je je steam overlay over diablo heen, dus kan je blijven chatten ingame.. meer niet
Ik vind het niet erg hoor. Is weer eens wat anders.
Anoniem: 99190
Dat is alleen de Wii versieStevenzeN schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:06:
Da's wel wat vervelend voor een korte sessieGrompie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:34:
[...]
Idd progressie in maps wordt enkel opgeslagen wanneer je een checkpoint haalt. Je verkregen items/experience/level wordt wel opslagen wanneer je het spel verlaat zonder dat je een checkpoint hoeft te halen. Als ik me niet vergis krijg je wel een andere random map voorgeschoteld indien dit het geval is.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
deze vraag is al ZeShonderd keer vorobij gekomen. Oneerlijke concurrentie......ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:23:
waarom is de battlenet versie 60 euro en de retail winkel versie 49 euro???
ik 33 euro bij de saturnLikeAKing schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:
geen idee ik kocht hem voor 49 euro in de mediamarkt
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
edit:
of saturn

[ Voor 16% gewijzigd door ArcticWolf op 16-05-2012 15:28 ]
dat is altijd. games in de winkel zijn bijv 60 euro en op PSN betaal je dan 70.ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:23:
Omdat anders vrijwel niemand hem meer via retail koopt en dan worden retailers pissig op uitgevers.ArcticWolf schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:23:
"Het is altijd zo" is geen reden natuurlijk.Ricmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:27:
dat is altijd. games in de winkel zijn bijv 60 euro en op PSN betaal je dan 70.
[ Voor 29% gewijzigd door Hydra op 16-05-2012 15:28 ]
https://niels.nu
YepHydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:28:
[...]
Omdat anders vrijwel niemand hem meer via retail koopt en dan worden retailers pissig op uitgevers.
Maar Diablo 3 ziet er erg leuk uit!
roboreaper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
[...]
steam hoe wilde je een spel met stoom gaan kopen
Geen ingame voordeel. Je krijgt wat cosmetische dingen en daarnaast bevat de CE doos allerlei extraatjes.koekain schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:43:
Misschien beetje domme of te vaak gestelde vraag maar heb je echt een voordeel aan om een CE te kopen i.p.v. normal Edition?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dus gewoon een hebbe dingetjeRannasha schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Geen ingame voordeel. Je krijgt wat cosmetische dingen en daarnaast bevat de CE doos allerlei extraatjes.
Het zal wel beroepsdeformatie zijn (en ongelooflijk off-topic), maar stoom is wel degelijk een handelswaar in de industrie.roboreaper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
[...]
steam hoe wilde je een spel met stoom gaan kopen
On-topic!
Welke combo's gebruiken jullie als Witch Doctor met elective mode? Ik merkte al dat Fire-bat + zombie charge een beetje overkill is en teveel mana verbruikt.
My god, gisteren weer ff wezen bashen met m'n monk... wat een heerlijk spel zeg
Anoniem: 274722
Ik ben op dit moment fan van jumping spiders als spam-skill.. Doen niet veel dps, maar je kunt ze pre-casten, ze zijn een soort soft-cc en ze vangen klappen terwijl mijn andere pets en ik met een 2e skill, bijv acid cloud / explosive frogs / locust swarm wel voor meer dps zorgen.Joarie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:47:
[...]
Het zal wel beroepsdeformatie zijn (en ongelooflijk off-topic), maar stoom is wel degelijk een handelswaar in de industrie.
On-topic!
Welke combo's gebruiken jullie als Witch Doctor met elective mode? Ik merkte al dat Fire-bat + zombie charge een beetje overkill is en teveel mana verbruikt.
Rechtermuis op de wings in je inventory activeer en de-activeer je ze...Arnlith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:52:
Weet iemand trouwens hoe ik de angel wings kan aanzetten? Ik heb de CE maar zie niet echt een optie hiervoor
Don't dream your life, live your dreams!
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:17
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
RMB op het item in je inventory.Arnlith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:52:
Weet iemand trouwens hoe ik de angel wings kan aanzetten? Ik heb de CE maar zie niet echt een optie hiervoor
Als je niets in je inventory hebt: nieuw character maken en dan van dat character in de stash doen.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ja kan ze zelfs na activatie in de stash doen terwijl ze aan blijven.SilencerNL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:56:
[...]
Rechtermuis op de wings in je inventory activeer en de-activeer je ze...
Item in je inventory, right clickArnlith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:52:
Als je een account hebt geupgrade met een CE-key, dan moet je even een nieuwe char aanmaken en het vanuit z'n inventory in je stash gooien. Dan kan je het met je main char alsnog via je stash in je inventory stoppen.
Die long-range firebat is fijn qua damage, maar mist precisie. Ik heb nog geen goed gevoel gehad met spinnen, maar dat is wellicht omdat ik graag een skill activeer die wel DPS doet.
MM Arnhem € 44,-LikeAKing schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:
geen idee ik kocht hem voor 49 euro in de mediamarkt
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Had je die ce geactiveerd voordat je een char had gemaakt of daarna ? als het het laatste is zul je alleen op nieuwe chars die wings kunnen gebruiken.Arnlith schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:52:
Die wist ik nog niet.Ja kan ze zelfs na activatie in de stash doen terwijl ze aan blijven.
[ Voor 12% gewijzigd door Zethiel op 16-05-2012 16:01 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Meestal hou ik alles wel uit melee range met spiders/cloud, tenzij 't echt druk wordt of ik van meerdere kanten word belaagd.Joarie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:57:
Met die tactiek zit je wel dicht op de actie. Ik merkte dat mijn WD niet goed tegen wat directe klappen kon, ook al had je 3-4 pets rondlopen die als afleiding dienen.
Die long-range firebat is fijn qua damage, maar mist precisie. Ik heb nog geen goed gevoel gehad met spinnen, maar dat is wellicht omdat ik graag een skill activeer die wel DPS doet.
Het is vooralsnog experimenteren. Ik zag al wel dat sacrifice van je demon dogs (2x vlot achter elkaar) bij een Boss geen zoden aan de dijk zet. Dan kun je toch beter een slow of evade spell gebruiken.
Je kan terug door in het character select screen te kiezen voor een quest in act 1 geloof ik.Bulls schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:00:
Ik merkte trouwens dat je via de WP niet meer naar een eerdere act kan gaan? Wel jammer want ik wilde nog even kijken wat voor ringetjes die fence had. En om dan weer een game te maken in Act 1 vond ik te omslachtig.
blowdart met splinters rune
firebats (soms is grasp of the dead veel handiger imo)
zombie dogs
soulsteal (ofzo, die int boost die stacked, mega uber iig
en dan die templar follower met heal en dat gaat me tot nog toe vrij goed af
Ja dat had ik door, maar ik wilde gewoon even vanuit Act 2 naar Act 1 om een merchant te checken.remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Je kan terug door in het character select screen te kiezen voor een quest in act 1 geloof ik.
Maar "even snel" zit er niet in.
Kloptremsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Je kan terug door in het character select screen te kiezen voor een quest in act 1 geloof ik.
Asus GL703VM
ja dit is ook zoals ik het heb. Soulsteal stacked echt mega hard, kun je echt niet zonderAkaendra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:03:
voor zover ik de skills heb met mijn WD
blowdart met splinters rune
firebats (soms is grasp of the dead veel handiger imo)
zombie dogs
soulsteal (ofzo, die int boost die stacked, mega uber iig)
en dan die templar follower met heal en dat gaat me tot nog toe vrij goed af
Soul harvest is dik ja, alleen onwijs korte rangeSPFarm.Ville() schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:05:
[...]
ja dit is ook zoals ik het heb. Soulsteal stacked echt mega hard, kun je echt niet zonder

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 274722 op 16-05-2012 16:08 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
[ Voor 90% gewijzigd door Blaim op 16-05-2012 16:33 ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat je iets post van je pre-order noch waar je dat hebt gedaan noch voor hoeveel je dat hebt gedaan. Dit topic is voor het spel Diablo 3, niet voor het aankoopproces er van. We hebben speciaal voor jullie een kroegtopic geopend:
[PC] Diablo 3 Kroegtopic
Tevens is het niet de bedoeling te vragen/bedelen om een Guest Pass, als mensen ze willen weggeven dan posten ze dat wel.
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is ook niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
JapyDooge heeft een TS server opengesteld: ts3.jovianlegacy.net
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic