[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.038.996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458840

Weet iemand *knip*

Nee, zie ook de topicwaarschuwing over namaakproducten.

[ Voor 62% gewijzigd door Orion84 op 15-05-2012 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

phAn schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:35:
Op 2 mei ('s ochtends) besteld voor $13,49:

http://lightake.com/detai...rophone_Black___Red-50208

Vandaag binnengekomen; 13 dagen dus. Valt me niks tegen.
Headphone is wel aardig, zeker voor het geld. Niet geweldig though, ik vind 'm een beetje vlak.
Hoe is de kwaliteit verder? Zit er een bass in zoals bij de Dr, Dre's (De echte of is de bass minder aanwezig? Ik merk dat ik muziek luisteren waar veel bass inzit niet lekker gaat met het setje dat ik geprobeerd heb.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Mooie oorwarmers voor 11 euro :P

[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-05-2012 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phAn
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-01 23:56
Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
[...]Hoe is de kwaliteit verder? Zit er een bass in zoals bij de Dr, Dre's (De echte of is de bass minder aanwezig?
Een stevig rocknummer klonk niet al te best, vrij vlak en metalig. Maar goed, het is maar een dingeke om de rest van het huis tevreden te houden tijdens een rondje Unreal Tournament na kinderbedtijd... of ter bescherming van mijn eigen gehoor, als de piano beneden weer eens aan slaat :P

Ik heb geen ervaring met Dr. Dre's. Ik heb sennheiser in-ears, die vind ik een stuk beter klinken, veel voller. Maar dat viel wel te verwachten. Ze zijn ook weer niet überslecht ofzo :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458968

Hoe krijg je de sysbay S MP99 op Google Play App? Ik krijg het niet voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:34
Weet iemand nog een goed adres voor een batterij voor mijn iPod 5th G? Het gaat om de 30GB variant. DX heeft ze, voor $5,-. Ik wil wel eens een andere shop proberen!

Edit:
Ik heb zojuist deze besteld. Ik lees met name goede dingen over BiC, maar we zullen zien!

Edit2:
Vanmorgen al verzonden. Zoals het nu staat sneller dan de gemiddelde DX bestelling.

[ Voor 50% gewijzigd door RobinS.Buisman op 18-05-2012 11:50 . Reden: Bestelling BiC, verzending ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rincewind
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:33

Rincewind

Take me in your arms tonight

Anoniem: 458968 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:32:
Hoe krijg je de sysbay S MP99 op Google Play App? Ik krijg het niet voor elkaar
Dat kan je beter in het Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets vragen..

Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
in china oortjes besteld: http://bloxearphone.com/
De verzending duurde veel langer dan verwacht (> een maand ipv minder dan 2 weken), vnl omdat de belgische douane moeilijk deed.
Koste 28.80 dollar+ 7 dollar verzendingskosten (ipc 45 omdat ik een samenaankoop van 5 heb kunnen regelen). In belgie kwam hier nog eens 8 en een beetje btw en douaneringskosten bij.

De oortjes waren goed verpakt, zijn van degelijke bouwkwaliteit (enkel de kabelaansltuiting met de oortjes zelf geeft een niet zo heel solide indruk). Zeer goed geluid voor de prijs (ondanks de extra kosten), zeker een aanrader!

[ Voor 3% gewijzigd door bertp1 op 18-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
bertp1 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:51:
De verzending duurde veel langer dan verwacht (> een maand ipv minder dan 2 weken), vnl omdat de belgische douane moeilijk deed.
Koste 28.80 dollar+ 7 dollar verzendingskosten (ipc 45 omdat ik een samenaankoop van 5 heb kunnen regelen). In belgie kwam hier nog eens 8 en een beetje btw en douaneringskosten bij.

De oortjes waren goed verpakt, zijn van degelijke bouwkwaliteit (enkel de kabelaansltuiting met de oortjes zelf geeft een niet zo heel solide indruk). Zeer goed geluid voor de prijs (ondanks de extra kosten), zeker een aanrader!
Als ik de plaatjes zie, zou ik hier nooit $30,- voor over hebben. Ze zien er uit alsof ze bij de plaatselijke Action vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-05 15:28
Je moet ook niet alleen naar de plaatjes kijken voor een hoofdtelefoon. Wat er in zit is veel en veel belangrijker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
troftnom schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:12:
Je moet ook niet alleen naar de plaatjes kijken voor een hoofdtelefoon. Wat er in zit is veel en veel belangrijker...
Klopt, maar ze lijken me ook vrij fragiel. Dan kan er nog zulke goede hardware in zitten, als de case binnen no-time kapot is heb je er nog niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertp1
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
RobinS.Buisman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:54:
[...]

Klopt, maar ze lijken me ook vrij fragiel. Dan kan er nog zulke goede hardware in zitten, als de case binnen no-time kapot is heb je er nog niks aan.
Reviews waren zeer lovend.
En ik koop een koptelefoon voor het geluid/comfort. Niet hoe ze eruit zien.

Ze zitten tamelijk goed, geven echt goed geluid.
Een minpuntje waar je idd gelijk in hebt: de kabel is zeer stevig, oortjes zelf ook. Zeker aan de 3.5 mm aansluiting waar kabelbreuk wel eens voorkomt, maar de aansluiting aan de oortjes zelf is idd vrij zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404313

En mijn nagelknipper van 0.01 cent is zojuist binnengekomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:01
Dag allemaal,

Even 'n vraag: Sinds de 14de staat mijn pakketje bij intmail op: departure from outward office of exchange (出口总包直封封发). Is er enige kans dat dit pakketje nog voor vrijdag aanstaande afgeleverd wordt bij mij thuis?

Stel mijn pakketje wordt onderschept door de douane en ik moet dokken (het was $ 36.60) hoe gaat dit dan precies in z'n werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 10:28
Bij mij is de status vaak nooit verder gekomen dan "departure from outward office of exchange". Vaak heb ik het daarna in een week binnen.
Als je moet dokken, moet je contant aan de postbode betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Meestal blijft hij op die status staan maar soms geeft hij ook aan dat het bijv. in amsterdam is.
Ik heb nu een pakket liggen bij de douane /inklaring van postnl. Heb een brief ontvangen waarop je moet aangeven wat er in zit en wat de waarde is, plus een factuur. Dit alles heb ik vorige week zondag op de post gedaan en tot op heden nog niets ontvangen, ook de status van het pakket staat op onbekend. :'(

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-05 21:57

GS88

π raat

bertp1 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:51:

Voor dat geld zou ik eerder voor deze of die gaan. Maar als de reviews er lovend over zijn, zou het het geld wel eens waard kunnen zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 21-05-2012 21:13 ]

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
DutchMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:35:
Meestal blijft hij op die status staan maar soms geeft hij ook aan dat het bijv. in amsterdam is.
Ik heb nu een pakket liggen bij de douane /inklaring van postnl. Heb een brief ontvangen waarop je moet aangeven wat er in zit en wat de waarde is, plus een factuur. Dit alles heb ik vorige week zondag op de post gedaan en tot op heden nog niets ontvangen, ook de status van het pakket staat op onbekend. :'(
Hmm, hopelijk krijg ik hier dan niets mee te maken. Anders kan ik de levering uiterlijk vrijdag sowieso wel shaken :(. Voor hoeveel dollar had je dan besteld aangezien je deze brief kreeg, of is dat gewoon random? Hoe kan 't dat jij de status van dit pakket kan zijn, is toch een China post pakket?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Een bestelling van 160$.
Heb dit op het formulier gezet + een screenshot van de mail van pandawill. Een collega die om dezelfde tijd had besteld had ook een brief gekregen en ook op dezelfde dag retour gestuurd. Hij heeft het pakket afgelopen zaterdag al ontvangen. Hij zei dat hij hier een printscreen bij had gedaan van paypall. Weet niet of dit verschil zou moeten uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
M'n pakketje ligt blijkbaar sinds gisteren bij de inklaring van TNT, ben eens benieuwd hoe lang dat duurt (iemand 'n idee)?

[ Voor 8% gewijzigd door Exterminator op 23-05-2012 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Heb vandaag mijn tel. ontvangen. Moest 35 euro betalen aan de postbode van postnl. Hier zit in 19% belasting + inklaringskosten. Het Pakket was 160$ en hun hebben het omgerekend op 120 euro.

Op 12 mei kreeg in een brief i.v.m de waarde bepaling etc. Deze diezelfde dag nog op de post gedaan en vandaag het pakket ontvangen. je kan er van uit gaan dat het ongeveer anderhalve week duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Volgens mij moet je nu standaard 12,50 PostNL inklaringskosten + BTW betalen over producten besteld buiten de EU. De laatste 3 pakketjes die afgelopen maand binnen zijn gekomen had ik dat, en heb het daarvoor nooit gehad.
Balen, nu scheelt het nauwelijks met producten in Nederland kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Je kan je ook inlezen dan weet je wat je kan verwachten.

Het is eigenlijk heel simpel, tot 22 euro waarde betaal je niets extra's
Van 22 euro tot 150 euro alleen omzetbelasting over de waarde+verzendkosten (en de inklaringskosten van de vervoerder)
Vanaf 150 euro kan daar bovenop nog doaunerechten komen.

Alleen gerommel van de verkopers/verzenders met de opgegeven waarde maakt het onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Was volgens mij al eens eerder verteld maar je kan het beste je pakket laten opsturen zonder tracking code, dus met de gewone airmail. Deze pakketten worden naar mijn weten er niet tussen uit gehaald. Het gaat hier natuurlijk om pakketjes met een waarde onder de 22euro. Ook pakketten die door de brievenbus passen zoveel mogelijk los laten opsturen, dan belanden ze vanzelf op je deurmat.

In het vervolg als ik tablets, telefoons of veel spullen in 1 keer ga bestellen gebruik ik DHL. Ook hier moet je in veel gevallen belasting etc. betalen maar je heb het pakket wel na 3 a 4 dagen in huis. Wel zo fijn als je een gadget heb besteld die je snel wil hebben i.p.v. meer dan 5 weken te wachten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterD9
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-05 16:00
Focalprice
Coupon Code: MAYFP10OFF

'10% off on any order before may 31, 2012'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
10% korting op Android phones
ANDROID8OFF geldig t/m 31 mei.
Heb gister deze telefoon besteld met 10% korting, dus hoefde maar 160,31 euro te betalen:
http://www.focalprice.com...roid40_3G_Smartphone.html

- Capacitief 4,3" scherm met 960x540 pixels
- Android 4.0.3
- 512MB RAM, 4GB Phone Storage
- MTK6575 1GHz Dual-core cpu
- Google apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterD9
Als ik op focal price euro selecteer is de prijs 171.71

171,71 - (.1*171,71) --> 154.54 ?

Heb deze telefoon namelijk ook besteld, voor dit bedrag.

[ Voor 4% gewijzigd door WouterD9 op 26-05-2012 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Wisselkoers van Paypal is anders. Er is 160,31 via Paypal afgeschreven. Had denk ik beter inderdaad in euro's kunnen bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Laatst online: 18:25
WouterD9 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:15:
Focalprice
Coupon Code: MAYFP10OFF

'10% off on any order before may 31, 2012'
Maar een keer te gebruiken?
  • Sorry! The coupon code MAYFP10OFF you entered is no longer valid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 20:07
Afbeeldingslocatie: http://distilleryimage7.instagram.com/7f2820f6a72511e19894123138140d8c_7.jpg

Transparante iPhone achterkant. En dat voor maar $ 6.80 bij DX. Helaas past de meegeleverde schroevendraaier niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterD9
Antje14 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Maar een keer te gebruiken?
  • Sorry! The coupon code MAYFP10OFF you entered is no longer valid.
Hmm, heb de code zelf niet gebruikt. Zou de korting dan misschien gekoppeld zijn aan je focalprice-account? Kreeg hem binnen via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Een tijdje terug een printerkabel van LTP1 naar USB besteld, werkt prima en mijn HP 720c kan gebruikt worden op de laptops :p Het is oude meuk, maar het werkt nog prima en print goedkoper als nieuwere inkjets.

Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
http://www.dealextreme.co...blade-razor-silver-116281
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EaoZk1FRt88vNPG30A0Xewhq/full.jpg

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 460422

Hallo Tweakers,

Ik ben nieuw hier, maar volg dit topic al een tijdje zonder account. Ik heb nu iets besteld bij eForChina.
Na lang overwegen gedaan. Nu blijkt dat het item nog in mijn winkelkarretje zat, maar wel al van de website was gehaald toen ik het kocht. Ik heb al verschillende mails naar eforchina gestuurd (2 dagen geleden), maar nog geen respons gekregen. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen zodat ik mijn geld terug heb? Ik heb wel een gewone mail ontvangen van dat de bestelling geplaatst was met ordernummer etc. Was normaal binnen de 24 u verzonden, maar nog niets gezien van mail dat het verzonden is. Status staat op Paid. Verder heb ik DHL shipping en met PayPal betaald. Nu weet ik niet echt wat nog te doen. Een dispute bij PayPal? Of is dat enkel als het wel verzonden is, maar niet aangekomen?

Ik hoop dat iemand me hier raad kan geven.
Alvast bedankt,
ChaseStatus.

EDIT: Ik kan het item terug zien moest blijkbaar even weer in en uit loggen.
Toch bedankt Pikoe! Ze hebben mij terug gemaild en gaan nu mijn pakketje proberen te verzenden zeggen ze :)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 460422 op 28-05-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
ik zou tot eind komende week wachten om te kijken wat ze terug sturen. 2 dagen geleden is immers het weekend begonnen en mailen die sites nooit terug. Als ze dan nog niets hebben laten horen kan je gewoon bij paypal een aanvraag doen, maar waarschijnlijk heb je dan al wel een mail gehad met een of ander aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Is het wel eens voorgekomen dat een pakket word af geleverd terwijl hij nog op status "in transit" staat?
Mijn pakket zit al sins de 14de deze maand in transit en had hem eigenlijk al verwacht.
Gaat over Hongkong post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:19

Compizfox

Bait for wenchmarks

RobinS.Buisman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:43:
[...]

Als ik de plaatjes zie, zou ik hier nooit $30,- voor over hebben. Ze zien er uit alsof ze bij de plaatselijke Action vandaan komen.
Idd. Als je goede goedkope earphones uit China wilt hebben, kan ik de Brainwavz erg aanraden. :)
Te koop bij o.a. MP4Nation, ik heb daar zelf de Brainwavz Pro Alpha van :)

[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 30-05-2012 17:24 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415059

Gegroet medeshoppers, ik heb een vraagje. Als ik op *snip* schoenen bestel komen ze wel aan?? Of het nou real of nou niet real is, daar gaat het niet om.. gaat erom of ze wel komen na me adres? Iemand ervaring met de site aihia?

en hetzelfde vraag of iemand hier een positieve ervaring mee heeft *snip*?

Sta om te bestellen... graag van beide sites wat info.. dankje wel

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2012 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

Blijkbaar is het nog steeds moeilijk om de topic waarschuwing te lezen :N Geen discussie over namaak dus. We hebben er weinig mee te maken dat je het als koper misschien geen probleem vindt, maar als belastingbetaler vindt de rest van NL het wel een probleem. Discussie over namaak zal dus op heel tweakers als ongewenst worden bestempeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415059

Anoniem: 22659 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
Blijkbaar is het nog steeds moeilijk om de topic waarschuwing te lezen :N Geen discussie over namaak dus. We hebben er weinig mee te maken dat je het als koper misschien geen probleem vindt, maar als belastingbetaler vindt de rest van NL het wel een probleem. Discussie over namaak zal dus op heel tweakers als ongewenst worden bestempeld.
Je hebt gelijk! *snip* weet ik

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinS.Buisman
Hoe zit het eigenlijk met kledingmaten in China? Als ik daar bijvoorbeeld een XL bestel, is het dan ongeveer gelijk aan wat wij XL vinden? Aziaten zijn over het algemeen wat kleiner namelijk, dus vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 19:25
Marzman schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
..Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
...
Bedankt voor de tip, voor dat bedrag leuk om eens te proberen, gelijk besteld.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobinS.Buisman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:41:
Hoe zit het eigenlijk met kledingmaten in China? Als ik daar bijvoorbeeld een XL bestel, is het dan ongeveer gelijk aan wat wij XL vinden? Aziaten zijn over het algemeen wat kleiner namelijk, dus vandaar.
Helemaal afhankelijk van de fabrikant. Ik heb diverse shirts uit Singapore, 1x was L genoeg, andere keer moest ik toch XXL nemen (leg je ze op elkaar, zijn ze even groot). (Zie het als schoenen, daar is soms ook geen enkele logica in te vinden in schoenmaat :P). Neem of je normale maat of voor de zekerheid 1 maatje groter, meestal zit je dan wel goed.

Gister nog wat besteld bij Chinavision, vandaag al verzonden, dat is bijzonder rap :)

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-06-2012 11:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterbas
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:14
Voor diegene die het nog niet weten als er iets bij postNL ligt afdeling inklaringen is het dus al vrij gegeven door de douane en willen ze alleen weten of de waarde over één komt met wat er op het pakket staat. Je hoeft dan alleen de inklaring te betalen. Als je het pakket later aangeboden krijgt zal je zien dat deze ook niet geopend is geweest (weet ik uit eigen ervaring).
Pas als een pakket geopend word op verzoek van de douane dan krijg je een heel ander soort brief als het om na maak gaat, maar wij bestellen dat natuurlijk niet en alleen nieuwe producten dus we hoeven ons in de meeste gevallen geen zorgen te maken het duurt alleen wat langer.

Tip als je het via een ander pakket bedrijf laat versturen is het van dat bedrijf een service dat het door de douane wordt gecontroleerd en dus vaker geopend 8)7 (ook ervaring mee gehad dus voor mij alleen nog maar postNL en wacht ik wel wat langer).

[ Voor 18% gewijzigd door masterbas op 01-06-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik ben op zoek naar een (budget) bluetooth barcode scanner, en nam aan dat zoiets wel in china te vinden zou zijn. Echter heb ik tot nu toe niets gevonden. Iemand die eventueel weet waar ik dit kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jomas
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:09
spleethoven schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:56:
Ik ben op zoek naar een (budget) bluetooth barcode scanner, en nam aan dat zoiets wel in china te vinden zou zijn. Echter heb ik tot nu toe niets gevonden. Iemand die eventueel weet waar ik dit kan vinden?
Ga naar www.ebay.com type als zoekterm "bluetooth barcode scanner" selekteer (aan linkerkant) "Worldwide" en "Buy Now" sorteer dan op laagste prijs.
De meeste resultaten die je op deze manier krijgt zijn van chinese webshops.

Zorg wel dat je ebay.com neemt en niet ebay.nl want mijn ervaring is dat ebay.com betere resultaten oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461053

Een tijdje terug een printerkabel van LTP1 naar USB besteld, werkt prima en mijn HP 720c kan gebruikt worden op de laptops :p Het is oude meuk, maar het werkt nog prima en print goedkoper als nieuwere inkjets.

Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
[afbeelding]
Interesting. Mijn vader gebruikt ook zo'n soort scheermes, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of het nou echt wat is, ga 'm ook maar bestellen, misschien een waardige klassieke vervangen voor de Mach 3? Waarvoor DealExtreme trouwens ook goedkope mesjes voor verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 16:32
Ehmmm :?

DX verkoopt nu ook Processors (Intel Core i7 3770 Ivy Bridge) en Videokaarten (ASUS EAH6930 Graphic Card) van echte merken 8)7
Heb ik iets gemist of is dit nieuw? :z

Bron:
http://e.dx.com/albums/20...-hardware-part/index.html

Huwai telefoons en tablets:
http://img.dxcdn.com/albu.../index.html?utm_source=dx

//EDIT; intel core i7 3770 kost $430, dat is iets van 346euro, dus 100euro duurder dan de laagste prijs in de pricewatch. Pff, wat een prijzen, sowieso zou ik zoiets niet bij DealExtreme bestellen, maar goed. :X

[ Voor 36% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2012 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:54
Op offers.dealextreme hebben ze op dit moment lucky bags. er zijn 2 varianten 1 van $18.49 en 1 van $57.09. Ben best benieuwd wat er inzit. Heeft iemand al een bestelling geplaatst? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 13:48
IseT schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:29:
Op offers.dealextreme hebben ze op dit moment lucky bags. er zijn 2 varianten 1 van $18.49 en 1 van $57.09. Ben best benieuwd wat er inzit. Heeft iemand al een bestelling geplaatst? :o
Ik ga die van $18.49 maar eens proberen :P
Voor die €15,37 wil ik wel een gokje wagen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-05 03:19
frankivo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:39:
[...]

Ik ga die van $18.49 maar eens proberen :P
Voor die €15,37 wil ik wel een gokje wagen :)
Ik bestel 'm ook maar.. Post jij je inhoud hier, zodra je 'm binnen hebt??
Ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
remcoboy1479 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:12:
[...]

Ik bestel 'm ook maar.. Post jij je inhoud hier, zodra je 'm binnen hebt??
Ben benieuwd..
Prima.. Ik meldt me over een maand wel weer :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet er iemand toevallig een usb > rj45 (ethernet) adapter die op android werkt?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EN-IS schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:44:
//EDIT; intel core i7 3770 kost $430, dat is iets van 346euro, dus 100euro duurder dan de laagste prijs in de pricewatch. Pff, wat een prijzen, sowieso zou ik zoiets niet bij DealExtreme bestellen, maar goed. :X
Zie het als je hardware zaak om de hoek, die zijn ook veelal 50-100 euro duurder dan gemiddeld Nederlandse webshop. Een 2600 voor omgerekend zo'n 288 euro is niet veel duurder dan diverse 'normale' computerwinkels in Nederland (de helft van de PW zit er zelfs boven).

Voor landen waar zoiets moeilijk te krijgen is of duurder, is het best een optie. Ook ik zou er natuurlijk niet bestellen, maar vergeet niet dat DX wereldwijd is ;)

Edit, die lucky bag van 57.09 is al uitverkocht :X

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2012 17:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
frankivo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Ik heb de kleine gehaald :p er is nu ook een grote van 55%.

Over het algemeen is offers vaak sneller met verzenden dan dx.com. Van de 5 keer dat ik besteld heb was het er 4 van de 5 keer binnen 2 weken. 1 keer duurde het 3,5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Lucky Bags, is dat net zoiets als de iBOOD Box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lijkt er wel op, maar dan uit een nog groter assortiment :X

edit, inhoud is wel enigzins bepaald:
Don't worry, with DX grab bags, you can get a random selection of top quality products -anything from smart phones, headphones, R/C Helicopters, game accessories, phone cases, protectors and more!

Dus geen 'niet nader te noemen genotsknotsen' :P

[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:04
Goeie ervaring gehad met DX. 2 horloges 2 weken geleden besteld, gister binnen.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:39

Frituurman

Mjam!

frankivo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:55:
[...]

Aaargh.. ik moet minder in dit topic gaan kijken. Ik heb 'm ook besteld! :P
You will find smart phones, headphones, R/C Helicopters etc. inside the lucky bag!

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461189

Ik heb ooit op DX een pandora batterij voor m'n PSP gekocht. Ik had de batterij geleverd binnen 10 dagen.
Hoeveel dagen precies weet ik niet meer. Ik kan dus niet klagen van mijn ene aankoop. :)

Zo een lucky bag ga ik toch maar niet proberen, wie weet krijg je iets compleet nutteloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frituurman
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:39

Frituurman

Mjam!

Anoniem: 461189 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:
Zo een lucky bag ga ik toch maar niet proberen, wie weet krijg je iets compleet nutteloos. :P
Dat dacht ik ook. Maar na collega's gezien te hebben die helemaal in hun nopjes waren met hun iBood Mystery Box en ikzelf voor een duppie op de eerste rang wil zitten, besloot ik dit maar eens te proberen. En 15 euro? Ach, daar kun je niet wakker van liggen. En dan onderstaande beschrijving van de bag:
Have you ever bought some "lucky bags" in the past with nothing but rubbish inside?

Don't worry, with DX grab bags, you can get a random selection of top quality products -anything from smart phones, headphones, R/C Helicopters, game accessories, phone cases, protectors and more!

It’s not just about luck, we promise you that all the items in the bags are great gifts!

Both sizes contain an amazing amount of discounts for their price! Only excellent and valuable products, nothing is damaged, useless nor defective!
Dat belooft wat! :P

Maar zonder gekheid. Het duurt weer een maand voordat je 't krijgt, dan ben je die 15 euro allang weer vergeten (een week lunchen in het bedrijfsrestaurant en je bent meer kwijt). Dan is 't echt een verrassing cq. cadeautje :)

"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.

Aangezien we hier op tweakers.net zijn vond ik dat dat beter moest kunnen.
Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.

De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.

De URL van de website is: http://www.chinapricefinder.com

Mig29: ter achtergrond info: bovenstaande site is een site die werkt op basis van referrals, dus om die reden verdient mnielsm geld met kliks via bovenstaande website. Daarnaast zijn er blijkbaar ander websites die vergelijkbare services aanbieden.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-06-2012 20:15 ]

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD2000
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-05 17:51
De zoekfunctie lijkt me gelijkaardig aan http://chinaprices.us/?
Maar het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:56
SD2000 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:40:
Ik vind wat er uit komt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
mnielsm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.

Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.

De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.

Nice.. lekker snel ook :D
[/bookmark]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 397860

Heb ook zo'n lucky bag gekocht, hopelijk zit er iets moois in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:46

7(8)7 http://forum.fok.nl/topic/1823916/1/900#112485525

Mja, personelijk meer fan van het hierboven ook genoemde http://chinaprices.us, snel en veeel meer shops. Niet een NL rip-off :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-03 15:03

Blord

Hello Kitty !

De lucky bags van DX beginnen nu wel flauw te worden. Die van $57 raken steeds uitverkocht maar komen gewoon weer terug als aanbiedingen. Het is nu de derde ronde al. Zo kunnen ze wel hun hele voorraad dumpen in die bags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ligt het aan mij of werkt die hele site van je met referal URL's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

SinergyX schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:
Doet die ook. :N

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
So? Dat doen links die van grote sites die naar bvb de iTunes store leiden toch ook?
Laat die jongen er nou ook wat aan verdienen als je z'n site gebruikt...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Ik heb een Lucky Bag (iBood box) van $57 besteld op DealExtreme.. Ik zal foto's maken en erop terugkomen wat erin zit als ik hem ontvang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

dodge_911 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:45:
[...]

So? Dat doen links die van grote sites die naar bvb de iTunes store leiden toch ook?
Laat die jongen er nou ook wat aan verdienen als je z'n site gebruikt...
Vind het ook niet erg, de site werkt verder gewoon goed. Als hij er een extra zakcentje mee kan verdienen dan is dat alleen maar meegenomen, je maakt echt geen verlies als je via zijn link iets koopt je maakt er alleen maar iemand blij mee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Ik zie zelfs wat cookies. Foei! :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Iemand ervaring met www.miniinthebox.com? Zou er wat willen bestellen, maar zou wel graag even willen horen of ze goed leveren e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Kreeg gister vanuit China een kaart voor een of ander online casino >.> ben benieuwd welke shop dat is geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-05 20:32
Ik bestelde altijd op DHgate.com als ik iets uit China moest hebben.
Daar kan je gelukkig met iDeal betalen en de verkoper krijgt het geld pas als jij je product in goede staat hebt.
Had er bijvoorbeeld een paar LED strips besteld met remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind

Op en aanmerkingen:
- Gebruik liever Verdana als font
- De top header is me iets te groot, onhandig op tablets/smartphones vanwege de lagere resolutie. Doe 'm max 100 pixels zou ik zo zeggen
- Sort price zou handig zijn als dit onderverdeeld was in Ascending en Descending (ik wil liever de dure versies/betere kwaliteit het eerst zien).
- Misschien leuk om een couponcode-sectie te maken?
- Voor wat meer inkomsten zou je Google ads kunnen plaatsen

Verder toppie

[ Voor 8% gewijzigd door Mastermind op 07-06-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 06:26

RobertowNL

For your gear!

Mastermind schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:07:
Ik heb een Lucky Bag (iBood box) van $57 besteld op DealExtreme.. Ik zal foto's maken en erop terugkomen wat erin zit als ik hem ontvang :)
Same here ;)

Samen met nog iemand een aantal bags gekocht:
2x 18 dollar (60% korting)
1x 57 dollar (55% korting)
1x 143 dollar (35% korting)

Maak wel een unboxing wanneer ik ze binnen heb :D

Wat nu als de douane vraagt wat er in zit? 8)7

Wat wel opvalt bij de 57 dollar bag is dat het percentage steeds omlaag gaat:
Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Aantal verkocht: xxx
Wie hebben hier (of bij de buren van fok) een bag gekocht? Voor de grap eens een lijstje maken met wat iedereen krijgt in welke bag.

[ Voor 45% gewijzigd door RobertowNL op 07-06-2012 13:46 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

DX heeft nu de smaak wel te pakken. een lucky bag van $143.19 ter waarde van $220.29
Wie gaat dat halen ? Het is voor mij al teveel geld.

http://offers.dealextreme.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
RobertowNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:09:
[...]

Wie hebben hier (of bij de buren van fok) een bag gekocht? Voor de grap eens een lijstje maken met wat iedereen krijgt in welke bag.
Ik de 18 dollar versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Lucky bag gekocht bij DX:
1x 18 dollar
1x 57 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
Ik heb er 1 van 18 dollar. Ik post de inhoud wel zodra die binnen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 06:26

RobertowNL

For your gear!

Blord schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:46:
Lucky bag gekocht bij DX:
1x 18 dollar
1x 57 dollar
Welke 57 dollar bag heb je gekocht? er zit nl verschil in het percentage korting :X
Ze zijn wel snel, 2 v/d 3 orders staan al op inpakken ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mijn $57 was lucky bag 2, 45% of 50% korting. Afhankelijk waar je het leest.

http://offers.dealextreme.com/team.php?id=1720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Laatst online: 17:12

ManiacsHouse

Scheisse!

Voor mensen die weleens bij LinkDelight bestellen. Kom er net achter dat ze een 2de site hebben. http://www.linkinphoto.com. Exact hetzelfde aanbod als LinkDelight. Echter... Als je gaat grote dingen gaat bestellen (in mijn geval een tripod en een matte box) kom je bij Linkdelight al gauw op € 75 verzendkosten.
Bij Linkinphoto kom ik max op € 17,63 :) De prijzen liggen gemiddeld iets hoger maar bij grote bestellingen ben je uiteindelijk goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 20:37
Nog eens wat gerief besteld, waaronder :

- Screenprotector voor Nokia Lumia 800 ( is ondertussen ook binnen en is echt rommel )
- Sleutel voor Suzuki motor ( is ondertussen binnen en werkt ook, na deze te laten slijpen )
- Canopé voor mijn helicopter
- Hollow Shaft voor Heli
- Swish plate voor Heli
- Training kit voor Heli ( is nodig :) )

Wou eerst dat materiaal bij een NL rc shop gaan halen, maar 17 euro verzendkosten op 30 euro is echt wel te veel van het goede. Lang leve de chinezen...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Hij is binnen, wel dankzij de postbode want dx had een verkeerd huisnummer op de enveloppe gezet.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 20:07
Iemand deze al ergens tegengekomen voor een aardig prijsje? Vind $30 net even te veel voor de leuk. http://www.iphoneclub.nl/...een-aluminium-achterkant/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:04
Marzman schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Hij is binnen, wel dankzij de postbode want dx had een verkeerd huisnummer op de enveloppe gezet.
En nu snel naar de drogist om een staafje aluin te kopen en een pak pleisters.
Met die scheermesjes heb je snel een blessure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Is http://www.redcoon.nl/matchdeal/B327135.html een goede in vergelijking met prijsgenoten bij 5 goals (50% korting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Dear Customer,

Thank you for ordering from DealExtreme.com. To ensure the payment was made as per your request, further confirmation is needed for this payment. Would you please choose two of these methods as listed below to help confirm your payment process and information?

1. A photo/copy/screenshot of your credit card bill (Any previous purchase invoice will suffice). It would be better if we can clearly see both the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder name on the bill.

2. A photo/copy/screenshot of both sides of your credit card. For the safety of your account and card number, (please cover or black-out the CVV2/CVC2/CSC2 code) just show us the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder.

3. A photo/copy/screenshot of the cardholder's ID card/ Passport/Driver license.

You can selectively choose to attach two of the above to the Authorization Form provided. Thank you for your co-operation in providing DX with the necessary information needed to process your order effectively.

Yours Sincerely,
DX Team
Dit gaat toch wel erg ver? Ik ben al twee jaar klant en het enige wat nu anders is dat ik voor iemand anders een paar dingen heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
chronoz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:59:
[...]

Dit gaat toch wel erg ver? Ik ben al twee jaar klant en het enige wat nu anders is dat ik voor iemand anders een paar dingen heb gekocht.
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad en gewoon genegeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Op 30 januari mijn nog niet geleverde DX bestelling van 31 oktober 2011 gecanceld. Op 4 juni een email gekregen dat ze het bedrag gerefund hebben als store credit. Het duurt even, maar uiteindelijk doen ze toch wel wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 21:11

Nox

Noxiuz

[mbr]Mig29: ter achtergrond info: bovenstaande site is een site die werkt op basis van referrals, dus om die reden verdient mnielsm geld met kliks via bovenstaande website. Daarnaast zijn er blijkbaar ander websites die vergelijkbare services aanbieden.[/]
De verbinding wordt as we speak 300 miljoen miljard maal per seconde gemaakt. Hij blijft een soort van F5-actie te doen iedere keer. Ik gok dat je zometeen wel buitengesloten wordt door je partner als jij opeens 300 miljoen miljard clicks genereert op deze manier :P

En wat is er mis met een paar stuivers aan kliks verdienen? Moet hier op got tegenwoordig ook nog je businessmodel verliesgevend zijn ofzo om je url te plaatsen? :/

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mnielsm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:07
SD2000 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:40:
Deze site kende ik helaas nog niet, als ik deze eerder had gezien had ik waarschijnlijk geeneens zelf met de site begonnen.
tokko1 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:36:
[...]
7(8)7 http://forum.fok.nl/topic/1823916/1/900#112485525

Mja, personelijk meer fan van het hierboven ook genoemde http://chinaprices.us, snel en veeel meer shops. Niet een NL rip-off :P
Dat is toch wel appart dat je iets op site A post en dat iemand anders het 1:1 kopieert naar een andere site.
En ja dat een andere site meer website's indexeerd dat is natuurlijk in eerste instantie logisch.
Je kan niet vanaf dag 1 alle website's die er zijn indexeren.
Ik zie echter wel verschillen in filtermogelijkheden e.t.c.
Maar iedereen mag natuurlijk ervoor gebruiken wat hij/zij wil.
SinergyX schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:
Dit klopt, dit is echter in eerste instantie niet bedoeld om er direct geld aan te verdienen maar om de kosten van de VPS mee te betalen, als er daarna nog wat over blijft zou dat natuurlijk leuk zijn dat geef ik toe.
Ik had ook de hele website vol kunnen hangen met google adsense banners maar ik vond dit een betere optie.
Het is een utopie om te denken dat er tegenwoordig nog veel website's zijn waar geen dingen op staan die gebruikt worden om geld te verdienen. (ook de chinaprices.us waar door anderen naar gerefereerd wordt maakt gebruik van referal URL's)
NoxiuZ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:49:
[...]
En wat is er mis met een paar stuivers aan kliks verdienen? Moet hier op got tegenwoordig ook nog je businessmodel verliesgevend zijn ofzo om je url te plaatsen? :/
Amen

Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Ik kreeg zojuist verzendbevestiging van mijn "Grab Bag" van DX :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
frankivo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:
Ik kreeg zojuist verzendbevestiging van mijn "Grab Bag" van DX :)
Hier ook.
Met trackingnummer nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
saveljos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
Is het wel eens voorgekomen dat een pakket word af geleverd terwijl hij nog op status "in transit" staat?
Mijn pakket zit al sins de 14de deze maand in transit en had hem eigenlijk al verwacht.
Gaat over Hongkong post.
Op hk post site zie ik dit staan.
"For destinations not on the list, tracking information is only available up to departure from Hong Kong."
Nederland staat er niet op. lekker handig 8)7 dan maar weer TNT vragen of pakket al in nederland ligt.

[ Voor 5% gewijzigd door saveljos op 12-06-2012 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

aart44 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:29:
[...]

En nu snel naar de drogist om een staafje aluin te kopen en een pak pleisters.
Met die scheermesjes heb je snel een blessure.
Valt wel mee, heb me er nu twee keer mee geschoren zonder bloedingen :p Het enige verschil is volgens mij dat je zelf de juiste hoek moet maken, zo'n cardridge veert en kan maar op een manier op je gezicht geplaatst worden.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:16

Quad

Doof

Toch weer een zonnebril besteld op FocalPrice, ben er kort geleden op gaan zitten en nu zit er een barst in.
Vond die wel erg fijn dus opnieuw besteld :-).

Kostte wel 20 dollar maar met kortingscode krijg je 5$ korting (vanaf $20):-D.

code:
1
BEBAY5

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 25 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]