Weet iemand *knip*
Nee, zie ook de topicwaarschuwing over namaakproducten.
Nee, zie ook de topicwaarschuwing over namaakproducten.
[ Voor 62% gewijzigd door Orion84 op 15-05-2012 17:24 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 458840
[ Voor 62% gewijzigd door Orion84 op 15-05-2012 17:24 ]
Hoe is de kwaliteit verder? Zit er een bass in zoals bij de Dr, Dre's (De echte of is de bass minder aanwezig? Ik merk dat ik muziek luisteren waar veel bass inzit niet lekker gaat met het setje dat ik geprobeerd heb.phAn schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:35:
Op 2 mei ('s ochtends) besteld voor $13,49:
http://lightake.com/detai...rophone_Black___Red-50208
Vandaag binnengekomen; 13 dagen dus. Valt me niks tegen.
Headphone is wel aardig, zeker voor het geld. Niet geweldig though, ik vind 'm een beetje vlak.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
[ Voor 6% gewijzigd door apis29 op 15-05-2012 20:43 ]
Een stevig rocknummer klonk niet al te best, vrij vlak en metalig. Maar goed, het is maar een dingeke om de rest van het huis tevreden te houden tijdens een rondje Unreal Tournament na kinderbedtijd... of ter bescherming van mijn eigen gehoor, als de piano beneden weer eens aan slaatYorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
[...]Hoe is de kwaliteit verder? Zit er een bass in zoals bij de Dr, Dre's (De echte of is de bass minder aanwezig?
[ Voor 50% gewijzigd door RobinS.Buisman op 18-05-2012 11:50 . Reden: Bestelling BiC, verzending ]
Dat kan je beter in het Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets vragen..Anoniem: 458968 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:32:
Hoe krijg je de sysbay S MP99 op Google Play App? Ik krijg het niet voor elkaar
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
[ Voor 3% gewijzigd door bertp1 op 18-05-2012 12:00 ]
Als ik de plaatjes zie, zou ik hier nooit $30,- voor over hebben. Ze zien er uit alsof ze bij de plaatselijke Action vandaan komen.bertp1 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:51:
in china oortjes besteld: http://bloxearphone.com/
De verzending duurde veel langer dan verwacht (> een maand ipv minder dan 2 weken), vnl omdat de belgische douane moeilijk deed.
Koste 28.80 dollar+ 7 dollar verzendingskosten (ipc 45 omdat ik een samenaankoop van 5 heb kunnen regelen). In belgie kwam hier nog eens 8 en een beetje btw en douaneringskosten bij.
De oortjes waren goed verpakt, zijn van degelijke bouwkwaliteit (enkel de kabelaansltuiting met de oortjes zelf geeft een niet zo heel solide indruk). Zeer goed geluid voor de prijs (ondanks de extra kosten), zeker een aanrader!
Klopt, maar ze lijken me ook vrij fragiel. Dan kan er nog zulke goede hardware in zitten, als de case binnen no-time kapot is heb je er nog niks aan.troftnom schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:12:
Je moet ook niet alleen naar de plaatjes kijken voor een hoofdtelefoon. Wat er in zit is veel en veel belangrijker...
Reviews waren zeer lovend.RobinS.Buisman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:54:
[...]
Klopt, maar ze lijken me ook vrij fragiel. Dan kan er nog zulke goede hardware in zitten, als de case binnen no-time kapot is heb je er nog niks aan.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Voor dat geld zou ik eerder voor deze of die gaan. Maar als de reviews er lovend over zijn, zou het het geld wel eens waard kunnen zijn.bertp1 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 11:51:
in china oortjes besteld: http://bloxearphone.com/
De verzending duurde veel langer dan verwacht (> een maand ipv minder dan 2 weken), vnl omdat de belgische douane moeilijk deed.
Koste 28.80 dollar+ 7 dollar verzendingskosten (ipc 45 omdat ik een samenaankoop van 5 heb kunnen regelen). In belgie kwam hier nog eens 8 en een beetje btw en douaneringskosten bij.
De oortjes waren goed verpakt, zijn van degelijke bouwkwaliteit (enkel de kabelaansltuiting met de oortjes zelf geeft een niet zo heel solide indruk). Zeer goed geluid voor de prijs (ondanks de extra kosten), zeker een aanrader!
[ Voor 4% gewijzigd door GS88 op 21-05-2012 21:13 ]
Rotterdam
Hmm, hopelijk krijg ik hier dan niets mee te maken. Anders kan ik de levering uiterlijk vrijdag sowieso wel shakenDutchMan schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:35:
Meestal blijft hij op die status staan maar soms geeft hij ook aan dat het bijv. in amsterdam is.
Ik heb nu een pakket liggen bij de douane /inklaring van postnl. Heb een brief ontvangen waarop je moet aangeven wat er in zit en wat de waarde is, plus een factuur. Dit alles heb ik vorige week zondag op de post gedaan en tot op heden nog niets ontvangen, ook de status van het pakket staat op onbekend.
[ Voor 8% gewijzigd door Exterminator op 23-05-2012 17:51 ]
[ Voor 4% gewijzigd door WouterD9 op 26-05-2012 12:21 ]
Maar een keer te gebruiken?WouterD9 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:15:
Focalprice
Coupon Code: MAYFP10OFF
'10% off on any order before may 31, 2012'
Hmm, heb de code zelf niet gebruikt. Zou de korting dan misschien gekoppeld zijn aan je focalprice-account? Kreeg hem binnen via email.Antje14 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Maar een keer te gebruiken?
- Sorry! The coupon code MAYFP10OFF you entered is no longer valid.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Anoniem: 460422
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 460422 op 28-05-2012 10:07 ]
Idd. Als je goede goedkope earphones uit China wilt hebben, kan ik de Brainwavz erg aanraden.RobinS.Buisman schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 13:43:
[...]
Als ik de plaatjes zie, zou ik hier nooit $30,- voor over hebben. Ze zien er uit alsof ze bij de plaatselijke Action vandaan komen.
[ Voor 9% gewijzigd door Compizfox op 30-05-2012 17:24 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Anoniem: 415059
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2012 13:45 ]
Anoniem: 22659
Anoniem: 415059
Je hebt gelijk! *snip* weet ikAnoniem: 22659 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:47:
Blijkbaar is het nog steeds moeilijk om de topic waarschuwing te lezenGeen discussie over namaak dus. We hebben er weinig mee te maken dat je het als koper misschien geen probleem vindt, maar als belastingbetaler vindt de rest van NL het wel een probleem. Discussie over namaak zal dus op heel tweakers als ongewenst worden bestempeld.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 31-05-2012 14:00 ]
Bedankt voor de tip, voor dat bedrag leuk om eens te proberen, gelijk besteld.Marzman schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
..Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
http://www.dealextreme.co...blade-razor-silver-116281
...
Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.
Helemaal afhankelijk van de fabrikant. Ik heb diverse shirts uit Singapore, 1x was L genoeg, andere keer moest ik toch XXL nemen (leg je ze op elkaar, zijn ze even groot). (Zie het als schoenen, daar is soms ook geen enkele logica in te vinden in schoenmaatRobinS.Buisman schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:41:
Hoe zit het eigenlijk met kledingmaten in China? Als ik daar bijvoorbeeld een XL bestel, is het dan ongeveer gelijk aan wat wij XL vinden? Aziaten zijn over het algemeen wat kleiner namelijk, dus vandaar.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 01-06-2012 11:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 18% gewijzigd door masterbas op 01-06-2012 11:19 ]
Ga naar www.ebay.com type als zoekterm "bluetooth barcode scanner" selekteer (aan linkerkant) "Worldwide" en "Buy Now" sorteer dan op laagste prijs.spleethoven schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:56:
Ik ben op zoek naar een (budget) bluetooth barcode scanner, en nam aan dat zoiets wel in china te vinden zou zijn. Echter heb ik tot nu toe niets gevonden. Iemand die eventueel weet waar ik dit kan vinden?
Anoniem: 461053
Interesting. Mijn vader gebruikt ook zo'n soort scheermes, ben zelf eigenlijk ook wel benieuwd of het nou echt wat is, ga 'm ook maar bestellen, misschien een waardige klassieke vervangen voor de Mach 3? Waarvoor DealExtreme trouwens ook goedkope mesjes voor verkoopt.Marzman schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
Een tijdje terug een printerkabel van LTP1 naar USB besteld, werkt prima en mijn HP 720c kan gebruikt worden op de laptopsHet is oude meuk, maar het werkt nog prima en print goedkoper als nieuwere inkjets.
Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
http://www.dealextreme.co...blade-razor-silver-116281
[afbeelding]
[ Voor 36% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2012 18:00 ]
Ik ga die van $18.49 maar eens proberenIseT schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:29:
Op offers.dealextreme hebben ze op dit moment lucky bags. er zijn 2 varianten 1 van $18.49 en 1 van $57.09. Ben best benieuwd wat er inzit. Heeft iemand al een bestelling geplaatst?
Ik bestel 'm ook maar.. Post jij je inhoud hier, zodra je 'm binnen hebt??frankivo schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:39:
[...]
Ik ga die van $18.49 maar eens proberen
Voor die €15,37 wil ik wel een gokje wagen
Prima.. Ik meldt me over een maand wel weerremcoboy1479 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:12:
[...]
Ik bestel 'm ook maar.. Post jij je inhoud hier, zodra je 'm binnen hebt??
Ben benieuwd..
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Zie het als je hardware zaak om de hoek, die zijn ook veelal 50-100 euro duurder dan gemiddeld Nederlandse webshop. Een 2600 voor omgerekend zo'n 288 euro is niet veel duurder dan diverse 'normale' computerwinkels in Nederland (de helft van de PW zit er zelfs boven).EN-IS schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:44:
//EDIT; intel core i7 3770 kost $430, dat is iets van 346euro, dus 100euro duurder dan de laagste prijs in de pricewatch. Pff, wat een prijzen, sowieso zou ik zoiets niet bij DealExtreme bestellen, maar goed.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 04-06-2012 17:34 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb de kleine gehaald
[ Voor 71% gewijzigd door SinergyX op 05-06-2012 13:34 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Aaargh.. ik moet minder in dit topic gaan kijken. Ik heb 'm ook besteld!
You will find smart phones, headphones, R/C Helicopters etc. inside the lucky bag!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
Anoniem: 461189
Dat dacht ik ook. Maar na collega's gezien te hebben die helemaal in hun nopjes waren met hun iBood Mystery Box en ikzelf voor een duppie op de eerste rang wil zitten, besloot ik dit maar eens te proberen. En 15 euro? Ach, daar kun je niet wakker van liggen. En dan onderstaande beschrijving van de bag:Anoniem: 461189 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:14:
Zo een lucky bag ga ik toch maar niet proberen, wie weet krijg je iets compleet nutteloos.
Dat belooft wat!Have you ever bought some "lucky bags" in the past with nothing but rubbish inside?
Don't worry, with DX grab bags, you can get a random selection of top quality products -anything from smart phones, headphones, R/C Helicopters, game accessories, phone cases, protectors and more!
It’s not just about luck, we promise you that all the items in the bags are great gifts!
Both sizes contain an amazing amount of discounts for their price! Only excellent and valuable products, nothing is damaged, useless nor defective!
"Het probleem van quotes op internet is dat ze vaak niet kloppen of in elk geval niet herleidbaar zijn" - Vincent van Gogh
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 22659 op 06-06-2012 20:15 ]
Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com
Ik vind wat er uit komt beter.SD2000 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:40:
De zoekfunctie lijkt me gelijkaardig aan http://chinaprices.us/?
Maar het ziet er goed uit
Nice.. lekker snel ookmnielsm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.
Aangezien we hier op tweakers.net zijn vond ik dat dat beter moest kunnen.
Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.
De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.
De URL van de website is: http://www.chinapricefinder.com
mnielsm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
Na diverse bestellingen in china te hebben gedaan bij vele winkels ergerde ik mij kappot dat je elke site liep af te zoeken voor hetzelfde artikel.
Dus ik heb een website gemaakt die automatisch vele chinese webshops indexeerd en meerdere malen per dag de nieuwste artikelen ophaalt.
De website is natuurlijk nog in aanbouw (er worden nog steeds nieuwe webshops toegevoegd) dus als jullie op en/of aanmerkingen hebben zeg het gerust.
Doet die ook.SinergyX schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:
Ligt het aan mij of werkt die hele site van je met referal URL's?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
So? Dat doen links die van grote sites die naar bvb de iTunes store leiden toch ook?
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Anoniem: 99190
Vind het ook niet erg, de site werkt verder gewoon goed. Als hij er een extra zakcentje mee kan verdienen dan is dat alleen maar meegenomen, je maakt echt geen verlies als je via zijn link iets koopt je maakt er alleen maar iemand blij meedodge_911 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:45:
[...]
So? Dat doen links die van grote sites die naar bvb de iTunes store leiden toch ook?
Laat die jongen er nou ook wat aan verdienen als je z'n site gebruikt...
Anoniem: 99190
Op en aanmerkingen:mnielsm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
[ Voor 8% gewijzigd door Mastermind op 07-06-2012 12:56 ]
Same hereMastermind schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:07:
Ik heb een Lucky Bag (iBood box) van $57 besteld op DealExtreme.. Ik zal foto's maken en erop terugkomen wat erin zit als ik hem ontvang
Lucky Bag 60% korting
Verkocht op: 04-06-12 t/m 04-06-12
Prijs: $57.09
Aantal verkocht: 132
Lucky Bag 55% korting - 2e keer
Verkocht op: 05-06-12 t/m 05-06-12
Aantal verkocht: 165
Lucky bag 50% korting - 3e keer
Verkocht op: 06-06-12 t/m 06-06-12
Aantal verkocht: 180
Wie hebben hier (of bij de buren van fok) een bag gekocht? Voor de grap eens een lijstje maken met wat iedereen krijgt in welke bag.Lucky bag 45% korting - 4e keer
Verkocht op: 07-06-12 t/m 07-06-12
Aantal verkocht: xxx
[ Voor 45% gewijzigd door RobertowNL op 07-06-2012 13:46 ]
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Ik de 18 dollar versie.RobertowNL schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:09:
[...]
Wie hebben hier (of bij de buren van fok) een bag gekocht? Voor de grap eens een lijstje maken met wat iedereen krijgt in welke bag.
Welke 57 dollar bag heb je gekocht? er zit nl verschil in het percentage kortingBlord schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:46:
Lucky bag gekocht bij DX:
1x 18 dollar
1x 57 dollar
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Hij is binnen, wel dankzij de postbode want dx had een verkeerd huisnummer op de enveloppe gezet.Marzman schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:48:
Gisteren een scheermesje besteld, schijnt best redelijk te zijn en voor 4 euro wil ik dat double-edge wel eens proberen.
/▌
En nu snel naar de drogist om een staafje aluin te kopen en een pak pleisters.Marzman schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:59:
[...]
Hij is binnen, wel dankzij de postbode want dx had een verkeerd huisnummer op de enveloppe gezet.
Dit gaat toch wel erg ver? Ik ben al twee jaar klant en het enige wat nu anders is dat ik voor iemand anders een paar dingen heb gekocht.Dear Customer,
Thank you for ordering from DealExtreme.com. To ensure the payment was made as per your request, further confirmation is needed for this payment. Would you please choose two of these methods as listed below to help confirm your payment process and information?
1. A photo/copy/screenshot of your credit card bill (Any previous purchase invoice will suffice). It would be better if we can clearly see both the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder name on the bill.
2. A photo/copy/screenshot of both sides of your credit card. For the safety of your account and card number, (please cover or black-out the CVV2/CVC2/CSC2 code) just show us the first 6 digits and last 4 digits of your card number and the cardholder.
3. A photo/copy/screenshot of the cardholder's ID card/ Passport/Driver license.
You can selectively choose to attach two of the above to the Authorization Form provided. Thank you for your co-operation in providing DX with the necessary information needed to process your order effectively.
Yours Sincerely,
DX Team
Volgens mij heb ik dat ook wel eens gehad en gewoon genegeerd.chronoz schreef op maandag 11 juni 2012 @ 16:59:
[...]
Dit gaat toch wel erg ver? Ik ben al twee jaar klant en het enige wat nu anders is dat ik voor iemand anders een paar dingen heb gekocht.
De verbinding wordt as we speak 300 miljoen miljard maal per seconde gemaakt. Hij blijft een soort van F5-actie te doen iedere keer. Ik gok dat je zometeen wel buitengesloten wordt door je partner als jij opeens 300 miljoen miljard clicks genereert op deze maniermnielsm schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 18:22:
[mbr]Mig29: ter achtergrond info: bovenstaande site is een site die werkt op basis van referrals, dus om die reden verdient mnielsm geld met kliks via bovenstaande website. Daarnaast zijn er blijkbaar ander websites die vergelijkbare services aanbieden.[/]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Deze site kende ik helaas nog niet, als ik deze eerder had gezien had ik waarschijnlijk geeneens zelf met de site begonnen.SD2000 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 19:40:
De zoekfunctie lijkt me gelijkaardig aan http://chinaprices.us/?
Maar het ziet er goed uit
Dat is toch wel appart dat je iets op site A post en dat iemand anders het 1:1 kopieert naar een andere site.tokko1 schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 08:36:
[...]
http://forum.fok.nl/topic/1823916/1/900#112485525
Mja, personelijk meer fan van het hierboven ook genoemde http://chinaprices.us, snel en veeel meer shops. Niet een NL rip-off
Dit klopt, dit is echter in eerste instantie niet bedoeld om er direct geld aan te verdienen maar om de kosten van de VPS mee te betalen, als er daarna nog wat over blijft zou dat natuurlijk leuk zijn dat geef ik toe.SinergyX schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:00:
Ligt het aan mij of werkt die hele site van je met referal URL's?
AmenNoxiuZ schreef op maandag 11 juni 2012 @ 17:49:
[...]
En wat is er mis met een paar stuivers aan kliks verdienen? Moet hier op got tegenwoordig ook nog je businessmodel verliesgevend zijn ofzo om je url te plaatsen?
Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com
Hier ook.frankivo schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:35:
Ik kreeg zojuist verzendbevestiging van mijn "Grab Bag" van DX
Op hk post site zie ik dit staan.saveljos schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:35:
Is het wel eens voorgekomen dat een pakket word af geleverd terwijl hij nog op status "in transit" staat?
Mijn pakket zit al sins de 14de deze maand in transit en had hem eigenlijk al verwacht.
Gaat over Hongkong post.
[ Voor 5% gewijzigd door saveljos op 12-06-2012 14:18 ]
Valt wel mee, heb me er nu twee keer mee geschoren zonder bloedingenaart44 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:29:
[...]
En nu snel naar de drogist om een staafje aluin te kopen en een pak pleisters.
Met die scheermesjes heb je snel een blessure.
/▌
1
| BEBAY5 |
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq