[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.326 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Vorige week zonnebril bij focalprice bestelt gister al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

2ling schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:50:
Vorige week zonnebril bij focalprice bestelt gister al binnen.
Als het bij mij ook zo snel is, vanmorgen een verzendorder gekregen (met tracktrace).
Focalprice alleen nog maar goede ervaringen mee.

De bril heb ik al eerder besteld, maar moet je er niet op gaan zitten, gaan zelfs de dure aviator, ray bans etc van kapot :').

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Damn, pakketje is sinds 9 juni al in Nederland, maar tot op heden nog niet aangeboden bij PostNL voor bezorging. Hoe kan ik het best contact opnemen? PostNL weet van niets, bedrijf die het heeft verstuurd heeft ook goed gehandeld.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Weet iemand meer over weekmakers e.d.? Werd er een keer opgewezen door een docent dat in bepaalde plastics weekmakers zitten om ze zacht te maken (pennen etuis e.d.). En dat er in China vaak in de EU al verboden weekmakers worden gebruikt. Valt me toch wel op dat kabels e.d. van DX toch altijd erg stinken als je ze uit de verpakking haalt. Met kabeltjes die ik in Nederland koop is dit minder erg. Lijkt me toch niet heel handig als je die dampen de hele dag in zit te ademen? Of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Door al dat gepraat over zonnebrillen heb ik een impulsaankoop gedaan op FP. Zag mooie zonnebril voor 20.41$, dankzij de coupon (BEBAY5), is het maar 15.41$... (12€)
Voor 12€ kun je niet sukkelen, desnoods wordt het een strand-zonnebril.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Welke zonnebril heb je? :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Royz schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:51:
Damn, pakketje is sinds 9 juni al in Nederland, maar tot op heden nog niet aangeboden bij PostNL voor bezorging. Hoe kan ik het best contact opnemen? PostNL weet van niets, bedrijf die het heeft verstuurd heeft ook goed gehandeld.
Wellicht bij de douane, heb ik ook wel eens gehad. Gewoon nog een weekje wachten en dan via de telefoon de TT vragen (soms worden de pakketjes ook niet goed omgenummerd, heb ik al een paar keer gehad, wel een 3s code maar niet gekoppeld aan de CP of HK code).

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-edlyYIDFpag/T9ikbEfNw0I/AAAAAAAABW4/OqC78OdgKhY/s830/lb4.png
Wie durft :P?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:32
Voor dat geld verwacht je tenminste toch eerder 5-8 items op ze minst :o en een wat duidelijkere omschrijving van wat er dan inzit is ook geen overbodige luxe vindt ik. Niet iedereen tikt zo makkelijk €140-160 voor iets waar ze niet eens precies weten wat het is xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeArt
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:46
ik vind hier ook niet meteen ervaringen terug over de vorige lucky bags?
Ik twijfel nog ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 22:38
BeArt schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 14:30:
ik vind hier ook niet meteen ervaringen terug over de vorige lucky bags?
Ik twijfel nog ...
Die zijn nog onderweg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:35
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/euXwU.png

Eindelijk de review van m’n Brainwavz HM3’s. Had ze al een tijdje hier in Nederland. En ook in gebruik, want het is toch wel een lekker setje! Maar meer daarover later.

Heb ze beteld bij MP4Nation omdta ik eerder ook al veel Brainwavz bij hun vandaan heb. En bijna alle Brainwavz die ik heb ontvangen bevallen uitstekend. Het merk met naar mijn mening de beste prijs/kwaliteit verhouding voor koptelefoons en oortjes.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xlwBJ.png

Via EMS laten verzenden omdat ik ze toen snel wou hebben, kost iets extra.. maar uiteindelijk wel top snel binnen.
En mijn eerste indruk, de verpakking/doos was.. GROOT! De welbekende bruine envelop, alleen A3 formaat of groter, niet helemaal gevuld.. toch een groot pakketje :D
“ USB drive 20$ value” Als customs invorce vond ik natuurlijk ook opmerkelijk, maar wel mooi! Daardoor gelukkig geen belasting af hoeven dragen over dit mooie setje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DabyS.png

Toen ik de verpakkiing opende kwam mij een aangename verassing tegemoet, een echt uitzonderlijk mooie verpakking voor de HM3’s!
Kwaliteit’s doos, mooi venster waar het product door te zien is, felle kleuren. Wel even wat anders dan geen doos of z’n halfbakken doos die ik uit china gewend ben. Het openen van de doos was iets lastiger omdat deze juist zo stevig was, maar dat is geen probleem.
In de doos trof ik naast de HM3’s zelf ook een mooi setje standaard assesoires.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/efBeS.png

Bij het nader bestuderen van de HM3’s kom ik tot dezelfde conclusie als bij de verpakking. Een mooi westerse uitstraling en kwaliteit. De mate van afwerking kan van chinese producten nog wel is ondermaats zijn, maar hier zitten geen braampjes ofzo aan.
Hij voelt lekker stevig aan, en de gebruikte materialen hebben ook meer de uitstraling van kwaliteit van van die synthetische na-maak troep :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2R9kz.png

Qua geluidskwaliteit was het even wennen. Het was wel even een contrast met de Sennheiser PXC350’s die ik bij m’n bureau gebruik. Deze zijn heel precies en hebben enorm veel detail.
De HM3’s hebben een lekkere extra bas in vergelijking tot wat ik nu heb. Wat ik gewend ben van de Brainwavz dus. Maar in tegenstelling tot goedkope koptelefoons die ik uit china heb mogen ontvangen gaat deze bass bij de HM3’s niet ten koste van veel detail of de ‘volheid’ van het geluid.
Na een paar weken deze koptelefoon veel gebruikt te hebben (onderweg en op de Universiteit) ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dit wel echt een Top koptelefoon vind voor wie van een beetje van bas houd maar niet voor Monsters ofzo wilt gaan waar de bass al-overheersend is.

Qua comfort is het ook even wennen, de oorshelpen zijn net van het formaat waar ze on-ear zijn. Maar dan wel weer groot genoeg om de druk gelijkmatig over het hele oor te verdelen. Eerst voelt het alsof ze een beetje ‘klein’ zijn, maar naar het verstellen van de lengte en even een uurtje op hebben merk je daar eigenlijk bijna niets meer van. En nu naar een paar weken gebruik is het gewoon een heerlijk verlengstuk van je hoofd geworden.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Slta.png

Naast de HM3 zit er in het pakket ook een paar asseoires die altijd welkom zijn. Een 3.5mm naar 6.5mm verloopje voor in je versterker of DJ set. Altijd handig, en ook een garantiekaart welke je recht geeft op 1 jaar volledige garattie! :) Goeie service.
Opvallende assesoires is de twee extra ear-pads die er standaard bij komen. Mooi dat ze er dus vanuitgaan dat kopetelefoon zo lang mee gaat dat de earpads tzt versleten zullen zijn en je deze dus zelf zonder extra kosten of iets dergelijks kunt vervangen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wcvUt.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2BXkM.png

Voor het geld dat je voor de HM3 neer teld krijg je een mooie koptelefoon die kwalitatief zeker niet onder doet voor sennheiser of andere westerse merken.
Qua geluid zit de koptelefoon in de iets meer bass heavy range, maar met genoeg detail om elke normale gebruiker tevreden te stellen.
Dus een leuke koptelefoon voor een goed prijsje!
Mp4Nation verkoopt ze hier :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PUy16.png
(ps. ik weet dat er bij conrad een koptelefoon verkocht wordt, die er hetzelfde uit ziet, maar vast andere drivers heeft ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Die BRAINWAVZ zijn ook wel niet goedkoop he.

Trouwens, gisterenavond bij FocalPrice zonnebril besteld (P8485) met 5$ coupon. Vanochtend kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is met een tracking code (RC....HK). Wow, die zijn snel zeg... Ben benieuwd hoe snel ik ze krijg. En hoe goed ze zijn.

EDIT: Vandaag 16/06 om 07:00 is het in Belgie aangekomen (volgens tracking). Dus ik vermoed dat ik het dinsdag of woensdag ga krijgen. KKHPost werkt echt wel snel... :+

[ Voor 21% gewijzigd door Dima_2005 op 16-06-2012 09:37 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

IseT schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Voor dat geld verwacht je tenminste toch eerder 5-8 items op ze minst :o en een wat duidelijkere omschrijving van wat er dan inzit is ook geen overbodige luxe vindt ik. Niet iedereen tikt zo makkelijk €140-160 voor iets waar ze niet eens precies weten wat het is xD
Dat is het idee natuurlijk. Als ze precies omschrijven wat er in zit dan is het geen lucky-bag. Al vind ik het bedrag ook wat te hoog voor zoiets.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Ik heb een week geleden 50 euro bag besteld. Denk dat hij volgende week binnenkomt. Alleen vraag ik me af wat ik op het inklaringsformulier moet zetten (mocht die binnenkomen).
Als de tas maar 50 euro kost maar er zit voor 150 euro aan spul in (en ze zien dit) hoe verklaar je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mastermind schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:48:
Ik heb een week geleden 50 euro bag besteld. Denk dat hij volgende week binnenkomt. Alleen vraag ik me af wat ik op het inklaringsformulier moet zetten (mocht die binnenkomen).
Als de tas maar 50 euro kost maar er zit voor 150 euro aan spul in (en ze zien dit) hoe verklaar je dat?
Met je PayPal factuur uiteraard.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:27

Compizfox

Bait for wenchmarks

Dima_2005 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 17:08:
Die BRAINWAVZ zijn ook wel niet goedkoop he.
Juist wel.

Als je het vergelijkt met Europese high-end merken is de prijs/kwaliteitverhouding van dit vele malen hoger.

Dit blaast die overpriced Beats by dr. Dre keihard weg. Qua kwaliteit is Brainwavz meestal te vergelijken met Sennheiser, alleen is die laatste veel duurder.

[ Voor 13% gewijzigd door Compizfox op 15-06-2012 13:45 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Compizfox schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 13:43:
Qua kwaliteit is Brainwavz meestal te vergelijken met Sennheiser, alleen is die laatste veel duurder.
Als ik de prijzen zie van Brainwavz en ik kijk met een schuin oog naar de prijzen van Sennheiser, dan zie ik toch grote overeenkomsten.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Zo duur is Senheiser toch niet? Hebben juiste goede bang for buck, volgens mij inderdaad redelijk vergelijkbaar met de prijs van die Brainwavz.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Stop daar maar mee :P, wat een rotzooi, vanmiddag de de 57 dollar bag binnen gekregen.

Waarde (optimistisch) 50 dollar? (57 dollar bag), daarnaast mag de helft hier niet op het forum vermeld worden ivm de regels.

Vanavond even een ticket aanmaken bij dealextreme... want:
1x item x (waarde 5-20 dollar)
2x item y (waarde 5-10 dollar stuk)
1x angrybird poppetjes (+-12 stuks) waarde 10 dollar?
1x key finder (vergelijkbaar item 12 dollar)

Op youtube staat een filmpje.... gewoon even zoeken (zit nu mobiel dus linken gaat niet handig)

[ Voor 32% gewijzigd door RobertowNL op 15-06-2012 17:41 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Helaas kan hij het nog niet vinden, titel? :-)
Deal Extreme Lucky bag vind hij niet.

Edit: Mooie fail zo te zien. De Ibood box is meer waard :p.

[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 15-06-2012 18:42 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Quad schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 18:35:
Helaas kan hij het nog niet vinden, titel? :-)
Deal Extreme Lucky bag vind hij niet.
Nu weer thuis ;) : YouTube: loligheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Inderdaad niet veel waardevols. Enkel een leuk lampje en een keyfinder.

Hoop dat mijn 18 dollar bag wat leuks betreft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoop dat r4 kaartje maar aan mij :+ als die voor de 3DS is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Iemand ervaring met opzetborstels voor een elektrische tandenborsten (Braun Oral B) uit china?

Op ebay zijn ze een héél stuk goedkoper, maar ik twijfel over de gezondheidsrisico's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:20
Freakster86 schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 21:54:
Iemand ervaring met opzetborstels voor een elektrische tandenborsten (Braun Oral B) uit china?

Op ebay zijn ze een héél stuk goedkoper, maar ik twijfel over de gezondheidsrisico's etc.
Ik heb er laatst een paar getest en het bevalt me eigenlijk erg goed. Houden lang hun vorm en blijven stug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Jasper schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:29:
[...]

Ik heb er laatst een paar getest en het bevalt me eigenlijk erg goed. Houden lang hun vorm en blijven stug.
En kunnen kankerverwekkende weekmakers bevatten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Ow fijn. Ze kunnen dus de prullenbak in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jasper schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:17:
Is nu te laat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Eerste 'mistery' pack binnen, wat zat er in:
-Super R4 kaartje
-Keyfinder (om je sleutels tot 40 meter terug te vinden)
-imitatie iPod mini (micro? die 3x3cm variant)
-zaklamp met verstelbare lens
-imitatie headset

Duidelijk, dit gaat richting de waarschuwing, en zal er verder ook niets meer over vermelden. Enige wat ik kan zeggen, het is die 50 dollar best waard :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Bij Kruidvat en Etos kosten die dingen ook niks.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

RobertowNL schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:26:
[...]

Stop daar maar mee :P, wat een rotzooi, vanmiddag de de 57 dollar bag binnen gekregen.

Waarde (optimistisch) 50 dollar? (57 dollar bag), daarnaast mag de helft hier niet op het forum vermeld worden ivm de regels.

Vanavond even een ticket aanmaken bij dealextreme... want:
1x item x (waarde 5-20 dollar)
2x item y (waarde 5-10 dollar stuk)
1x angrybird poppetjes (+-12 stuks) waarde 10 dollar?
1x key finder (vergelijkbaar item 12 dollar)

Op youtube staat een filmpje.... gewoon even zoeken (zit nu mobiel dus linken gaat niet handig)
Mag je het vermelden zonder linkjes? Ik gok zware lasers :p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 19:34

sjaool

Every life should have 9 cats

Zal wel loslopen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Marzman schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:34:
[...]
Mag je het vermelden zonder linkjes? Ik gok zware lasers :p
2x DS casette
1x laser
SinergyX schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 13:03:
Eerste 'mistery' pack binnen, wat zat er in:
-Super DS kaartje
-Keyfinder (om je sleutels tot 40 meter terug te vinden)
-imitatie mini Mp3 (micro? die 3x3cm variant)
-zaklamp met verstelbare lens
-imitatie headset

Duidelijk, dit gaat richting de waarschuwing, en zal er verder ook niets meer over vermelden. Enige wat ik kan zeggen, het is die 50 dollar best waard :P
1e item: 3 dollar @ price angels
2e item 10 dollar @ Aphappydeal
3e item 10 dollar @ ? (gokje)
4e item ?? iets meer info? cree led? type? batterijen?
5e item: 40-70 dollar? (Afhankelijk van welke versie)

Wel een betere bag dan die van mij, dat is zeker :P maar nog geen 120 dollar (je had de 1e 57 dollar bag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastertim
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 11:28
Hallo,

Ik ben net nieuw hier, en heb me aangemeld vanwegen de lucky bags.
Ik was benieuwd wat jullie zoal hadden gekregen, en door het youtube filmpje weet ik wat ik moet verwachten ...
ik wou die $57 kopen, maar die was uitverkocht, heb toen gelukkig de $18 gekocht!
Het is wel 'naai' dat ze een laser erin stoppen!
heb zelf eens een laser besteld (200mw) en toen kwam ik er dus achter
dat dat door douane werd vernietigd..

stel dat je een koopt van $150 en dan word die zak achtergehouden doordat hun er een laser bijstoppen?

( mocht het niet mogen wat ik zeg mag het aangepast worden )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:05
mastertim schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:13:
Hallo,

Ik ben net nieuw hier, en heb me aangemeld vanwegen de lucky bags.
Ik was benieuwd wat jullie zoal hadden gekregen, en door het youtube filmpje weet ik wat ik moet verwachten ...
ik wou die $57 kopen, maar die was uitverkocht, heb toen gelukkig de $18 gekocht!
Het is wel 'naai' dat ze een laser erin stoppen!
heb zelf eens een laser besteld (200mw) en toen kwam ik er dus achter
dat dat door douane werd vernietigd..

stel dat je een koopt van $150 en dan word die zak achtergehouden doordat hun er een laser bijstoppen?

( mocht het niet mogen wat ik zeg mag het aangepast worden )
Als dat zo is, aangeven bij DX, die zullen er wel wat mee doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

RobertowNL schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:09:
4e item ?? iets meer info? cree led? type? batterijen?
De rest qua prijs laat ik verder links, daar is dit topic ook niet voor ;)

http://www.edi-t.net/wordpress/?p=925
Deze is het, zegt me bar weinig wat het kan, toevallig heb ik nog zo'n batterij ergens liggen (18650).

Als het goed is, komt er nog een 57 versie mijn kant op, plus die van 30 ofzo. Dan nog van CV nog een pakketje, het is bijna kerst :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2012 17:43 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Ik heb ook mijn Lucky Bag gekregen, die van 57,09 ( die tweede ).

Ben wel een beetje teleurgesteld:

-DS kaartje ding
-blackberry voorkant en achterkant
-Crappy Mp3 speler, die alleen met micro kaartjes werkt.. :F
-Angry birds varken, best wel groot, ben opzich wel blij mee :D
-En een laser, lijkt vrij krachtig, geen idee wat ie waard is.

[ Voor 10% gewijzigd door Gediminas op 16-06-2012 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gediminas schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:22:

-DS kaartje ding
Waar kan je die angry birds varken ook vinden? Wil ik ook best wel :P

En die laser, Kijk eens op de sticker hoeveel mW hij normaal is.
normaal heeft DX aleen tot en met 5mW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:42
Tijdje geleden dit horloge bij DX gekocht: http://www.dealextreme.co...twatch-black-silver-59060 , ik was gister lekker aan het werk en ineens valt het hele glas eraf :P Heb hem wel weer in elkaar kunnen zetten, maar stevig is hij niet meer. Daarnaast werkte het self-winding systeem ook niet goed bij dit horloge.
Daarom heb ik maar even 2 nieuwe horloges besteld , hopen dat deze van beter kwaliteit zijn.

- http://www.ebay.com/itm/w...geName=ADME:B:BCA:NL:3160

- http://www.tinydeal.com/t...-golden-brim-p-36762.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Fastclaimer schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:11:
Tijdje geleden dit horloge bij DX gekocht: http://www.dealextreme.co...twatch-black-silver-59060 , ik was gister lekker aan het werk en ineens valt het hele glas eraf :P Heb hem wel weer in elkaar kunnen zetten, maar stevig is hij niet meer. Daarnaast werkte het self-winding systeem ook niet goed bij dit horloge.
Daarom heb ik maar even 2 nieuwe horloges besteld , hopen dat deze van beter kwaliteit zijn.

- http://www.ebay.com/itm/w...geName=ADME:B:BCA:NL:3160

- http://www.tinydeal.com/t...-golden-brim-p-36762.html
Die 2e lijkt me wel wat. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:42
remcoboy1479 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:30:
[...]

Die 2e lijkt me wel wat. Iemand ervaring?
Volgens de reviews moet hij wel aardig goed zijn.
En als je bij de customers images kijkt ziet hij er ook wel mooi uit.
Hoop dat ik mijne met 2~3 weken binnen heb :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Gediminas schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:22:

-DS kaartje ding
1e item: 5 dollar?
2e item: 4 dollar?
3e item: 10 dollar?
4e item: 14 dollar?
5e item: 18 dollar (mits even sterk als die van min)

Totaal dus ook rond de 60 dollar (wellicht iets meer of minder), wil je je ook melden op de tread op DX forum (gewoon even lucky bag zoeken zijn er 2). Ik heb ondertussen een ticket aangemaakt. Kijken hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Fastclaimer schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:32:
[...]

Volgens de reviews moet hij wel aardig goed zijn.
En als je bij de customers images kijkt ziet hij er ook wel mooi uit.
Hoop dat ik mijne met 2~3 weken binnen heb :) 8)
Ik ben een beetje bang voor zulke dingen, heb nogal smalle polsen en bang dat deze niet passen.
Zie niet of het verstelbaar is, en dus een stand heeft. En dan is hij of te strak of te groot :/..
Even over nadenken.

Ben zelf op zoek verder nog naar een prettige ketting, maar heb er ooit een via ebay gekocht, maar ipv rvs was het soort kunstof.. Dus dit soort grapje hoef ik niet nog een keer :-).

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 18-06-2012 00:05 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Vorige week deze besteld: http://www.dealextreme.co...-blue-orange-dc-12v-42825

OBD2 bluetooth diagnose apparaatje.

Ben benieuwd, toch 46 goede reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:31

Polycom

Poes van goud

Ik ben op zoek naar een zonnebril uit China! Heeft er iemand hier een goede website, vindt het aanbod van dealxtreme een beetje tegenvallen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

PuDy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:16:
Ik ben op zoek naar een zonnebril uit China! Heeft er iemand hier een goede website, vindt het aanbod van dealxtreme een beetje tegenvallen.. :)
Heb je het topic al doorzocht? Staan genoeg ervaringen met zonnebrillen in.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Yorin schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:20:
[...]

Heb je het topic al doorzocht? Staan genoeg ervaringen met zonnebrillen in.
Focalprice heeft ook erg mooie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

xabre16v schreef op maandag 18 juni 2012 @ 09:16:
Vorige week deze besteld: http://www.dealextreme.co...-blue-orange-dc-12v-42825

OBD2 bluetooth diagnose apparaatje.

Ben benieuwd, toch 46 goede reviews :)
Die heb ik ook, maakt inderdaad goed verbinding. Nadeel dat mijn Subaru dus niet wordt ondersteund, of dat torque geen ondersteuning heeft voor SMII-code. Mischien nog eens proberen met een BT-dongle op de laptop en met Evotune, hopelijk dat wel werkt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 08:03

Blord

Hello Kitty !

Mijn Lucky Bag van $57 is binnen :

- 35mW green laser met star diffraction pattern.
- Protector voor iPhone 4
- Mini MP3 player 2GB
- Tritium sleutelhanger !!
- Knuffel beest met van binnen schuimbolletjes.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/IMG_0465.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PuDy schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:16:
Focalprice moet je wezen :-).

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:51
Blord schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:07:

- Mini MP3 player 2GB

[afbeelding]
Nou geweldig, daar heb je wat aan. 1 verboden ding in nederland en wat rotzooi. Nou ook niet echt het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IseT
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:32
Dx heeft de smaak nu wel goed te pakken. Lucky Bag 5 $251.59, 35% korting. Ik denk na de teleurstellingen van de $57 bag dat velen er niet meer intrappen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Nutteloos is het niet maar het bedrag van $57 haalt het bij lange niet. Die kortingen zijn wel uit de lucht gegrepen.

Ik heb net een iPhone 4s gekocht en het hoesje past daar prima bij.
Knuffels en mp3 player kan ik weggeven aan mijn familie
Tritium is een radioactief gas dat van nature voorkomt in de lucht. Mocht het vrijkomen dan is de dosis nog lager dan je röntgen foto bij de tandarts.
De laser kan ik altijd nog los verkopen.

Dit is tritium in een hogere dosering. :)
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Laser/Tritium/Tritium-9.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Blord op 18-06-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted-D
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08 12:23
IseT schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:23:
Dx heeft de smaak nu wel goed te pakken. Lucky Bag 5 $251.59, 35% korting. Ik denk na de teleurstellingen van de $57 bag dat velen er niet meer intrappen :p
Toch lijkt het erop dat 8 mensen al zo'n pakket gekocht hebben. Voor dat bedrag mag je toch wel tablets/telefoons verwachten. Evenzogoed zal ook dat wel een teleurstelling worden.

Ben blij dat ik me heb kunnen beheersen met de vorige "Lucky Bags" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Als iBood dit doet dan schreeuwen mensen moord en brand voor zo'n box :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
Blord schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:07:

- Mini MP3 player 2GB

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde in de lucky bag :(
Samen nog geen eens $57 als je het los zou kopen. Slaat nergens op!
[Edit] Ik heb geen protector voor de iPhone 4, maar een 4GB stickje in een soort creditcard die je eruit kan klappen. Wel grappig :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mastermind op 18-06-2012 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Lucky bag :N
Zooi waar ze teveel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blord schreef op maandag 18 juni 2012 @ 12:40:
Als iBood dit doet dan schreeuwen mensen moord en brand voor zo'n box :)
En zit er soms nog mindere zooi in. Mijn 2de pakket moet nog komen, maar ik vind het de 40 euro best waard. Headset werkt redelijk goed (ook op mn telefoon), Keyding werkt nog best goed ook, R4 kaartje en mp3 speler zijn wat minder maar vind ik niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
De MP3 speler werkt niet eens bij mij. Bovendien zat er roest op het USB-stekkertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Heb een bestelling gedaan bij Eforchina, paypal express. Ben in betaling naar vorige gegaan maar toen was er al betaald. Heb geen mailtje of order id gekregen.

Geld is wel van paypal (en deels CC) gehaald. In de mail kan hij het transactie id niet vinden (zegt hij). What to do?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sponz schreef op maandag 18 juni 2012 @ 13:30:
Lucky bag :N
Zooi waar ze teveel hebben :)
Of zooi die ze niet meer mogen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 18:02
Iemand deze al besteld voor de kindle?
http://buyincoins.com/det...motion-product-11029.html

Kan hem nergens anders voor een redelijke prijs vinden, elders is ie wel 3-4x zo duur!
Heb ze om restock gevraagd en op DX een product request gemaakt.

[ Voor 98% gewijzigd door Kees Klaassen op 19-06-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kees Klaassen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:

Kan hem nergens anders voor een redelijke prijs vinden, elders is ie wel 3-4x zo duur!
Heb je gezocht op ebay? Daar staat altijd veel leuks op voor lage prijzen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag ip camera kopen maar deze zijn nog al duur in de gewone webshops.

Heeft iemand hier al een ip camera gekocht op een Chinese webshop?
Hoe is de prijs/kwaliteit verhouding?

Mijn budget is 150 euro, liefst nightvision en geschikt voor gebruik buitenshuis.
Welke kunnen jullie mij aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
Kees Klaassen schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:16:

Is dit hem niet op DX? http://dx.com/p/protectiv...ndle3-blue-134336?item=57 of http://dx.com/p/protectiv...-deep-blue-134337?item=66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 18:02
Quad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:33:
[...]

Heb je gezocht op ebay? Daar staat altijd veel leuks op voor lage prijzen.
Ja eerste waar ik heb gekeken, 8 euro voor de goedkoopste daarna beginnen ze vanaf 16,- inc verzending.
Die van 8 euro verzend niet naar NL en wil daar ook niet aan beginnen, verkoper persoonlijk benaderd erover.
Nee helaas niet, hij lijkt er behalve het materiaal ook niet veel op. Deze is voor kindle 3 (die met toetsenbord) en heeft een riempje om de cover te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:24

rg-mohwa

Phoe Hé

ik wil wat bestellen bij taobao. ik had zarmark een mailtje gestuurd. een artikel van +- 20$ kan ik voor 46$ in huis hebben. Iemand nog enig idee of die prijs onderhandelbaar is ? krijg je hier makkelijk wat vanaf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:37
er moet wel iets te onderhandelen vallen aangezien "zarmark" niet weet hoeveel het product gaat wegen.
het moet van taobao naar hun en vanuit daar op de post. vraag of het in 2 delen betaald kan worden, zoniet probeer andere agent (bhiner.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
  • Laatst online: 19-09 17:40
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:23:

Mijn budget is 150 euro, liefst nightvision en geschikt voor gebruik buitenshuis.
Kun je dan geen Foscam kopen? Die zijn rond de 100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56

ik heb er denk ik alwel 6 besteld..

zie mijn reviews:

YouTube: Wansview NC541/W IP camera Review & Setting up Part 1 HD

YouTube: Wansview NC541/W IP camera Review & Setting up Part 2 HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:52

Wildfire

Joy to the world!

Tot driemaal toe een IP-cam uit China gehad... en driemaal relatief snel defect geraakt. Ze kunnen geen van allen tegen een beetje vorst en waterdicht zijn ze volgens mij ook niet allemaal echt.

Ga maar eens naar http://www.ipcam-shop.nl/nl/ en bestel daar maar. Heb zelf een Dericam en die heeft de winter overleefd en tig zware buien, dus goed spul :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:47

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Ik heb juist tegengestelde ervaringen. Nederlandse cam heeft regelmatig onderhoud nodig en werkt pauper. Cam van DX werkt beter en zonder problemen.

Houd er wel rekening mee dat deze IR-camera's geen IR-filter hebben. Overdag zorgt dat er voor dat donkere kleuren die wel IR weerkaatsen, licht overkomen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Wildfire schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 00:19:
[...]

Tot driemaal toe een IP-cam uit China gehad... en driemaal relatief snel defect geraakt. Ze kunnen geen van allen tegen een beetje vorst en waterdicht zijn ze volgens mij ook niet allemaal echt.

Ga maar eens naar http://www.ipcam-shop.nl/nl/ en bestel daar maar. Heb zelf een Dericam en die heeft de winter overleefd en tig zware buien, dus goed spul :)
Alle camera's die op de eerste pagina (uitgelichte producten) staan komen uit China, inclusief de Dericam...

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Kreeg ik vanochtend in de mail:

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/aavrBm5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

EN-IS schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:00:
[... DealExtreme ...]
Ehm... genoeg producten die ze op "voorraad" of binnen een week op vooraad zullen hebben, en anderhalve maand later nog steeds niks is gestuurd, wordt er niet goed van
Maar als ze eenmaal verstuurd hebben, hoe lang duurt het dan gemiddeld ??
Heb er hier een paar van bestald besteld : Mini USB to Micro USB Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 00:16

Matis

Rubber Rocket

Goner schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:17:
Maar als ze eenmaal verstuurd hebben, hoe lang duurt het dan gemiddeld ??
Heb er hier een paar van bestald besteld : Mini USB to Micro USB Adapter
Dat weet je nooit. Het lijkt er aan te liggen of jij het eerste of het laatste pakketje in de container bent. Ik heb diverse malen bij DE besteld. Soms binnen 2 weken, soms pas na 6 weken.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

De laatste tijd allemaal kleine dingetjes gekocht: hdmi kabeltje, ladertje, hoesje, ditje, datje. Steeds binnen 8 dagen geleverd! Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Nextron schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 01:51:
Ik heb juist tegengestelde ervaringen. Nederlandse cam heeft regelmatig onderhoud nodig en werkt pauper. Cam van DX werkt beter en zonder problemen.

Houd er wel rekening mee dat deze IR-camera's geen IR-filter hebben. Overdag zorgt dat er voor dat donkere kleuren die wel IR weerkaatsen, licht overkomen.
Daarom heb ik deze de laatste keer gekocht, veel mooier beeld :)
YouTube: Unboxing/Review: Wansview NCH536MW (OEM) security camera
Voelt ook een stuk steviger aan dan de foscam :) Nadeel is dan wel weer dat hij opvalt (al vinden de dieren die hij moet filmen dat geen probleem :P) en je geen andere lens kan monteren (daarom kan ik hem helaas niet gebruikten :-( ).
Matis schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Dat weet je nooit. Het lijkt er aan te liggen of jij het eerste of het laatste pakketje in de container bent. Ik heb diverse malen bij DE besteld. Soms binnen 2 weken, soms pas na 6 weken.
En hoeveel luchtvracht er op het moment is (dit is een rustige periode, dus relatief veel ruimte voor losse post).
Nikeo schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 11:53:
De laatste tijd allemaal kleine dingetjes gekocht: hdmi kabeltje, ladertje, hoesje, ditje, datje. Steeds binnen 8 dagen geleverd! Wow
Hier ook, vorig jaar hield dit aan tot begin september toen ging het weer langzamer.

[ Voor 6% gewijzigd door RobertowNL op 20-06-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:40
Mijn Lucky bag van DX is binnen en wat een rommel.

1 Gebroken iPhone 3G cover
1 Laser Disc module, ik gok voor de PS2 maar er staat niks op geschreven.
1 Lelijke armband
2 R4 Kaartjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:20
Weet er iemand een chinese webshop voor moto onderdelen, geen accesoires, maar onderdelen. Ik heb ee defect en wil deze vervangen, maar ik vind niet direct iets bij www.chinaprices.us

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoboy1479
Antje14 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:37:
Mijn Lucky bag van DX is binnen en wat een rommel.

1 Gebroken iPhone 3G cover
1 Laser Disc module, ik gok voor de PS2 maar er staat niks op geschreven.
1 Lelijke armband
2 R4 Kaartjes
$18??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antje14
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:40
Was de Lucky Bag 1 van $18 omgerekend ongeveer 14 Euro.
Ik mag niet klagen want hier in de winkels kost een covertje al vaak 15 Euro.
Al dan wel niet gebroken.

[ Voor 5% gewijzigd door Antje14 op 20-06-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Het is toch een lucky bag? Hoe kan je dan klagen dat het niet naar wens is... Het gaat toch om de spanning van 'wat zit er in'?

Of gaan jullie je geld wat je verloren hebt bij het casino ook terug eisen?

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Ik wacht nog op mijn lucky bag van $18 maar sommige dingen zijn dubbel als in de $57 bag. Dat is niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mijn Lucky Bag van $18 is binnen. Best goed voor 14 euro.
- Headset, onbekend merk.
- LED pen
- witte backcover voor iPhone
- Anrgy Birds hoesje voor iPhone
- R4 revolution for DS, niet op de foto te zien, lag aan de achterkant van Angry Birds.
- Gevaarlijk uitziende mes met hoes.

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/nihao/Home/IMG_0538.JPG

[ Voor 10% gewijzigd door Blord op 21-06-2012 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nou, dan toch eindelijk een update over mijn pakketje. En jawel;

The item was not delivered because of prohibited articles. It was seized or destroyed because of nature of contents.

Kan ik ergens mijn geld terug krijgen? :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Royz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 09:59:
Nou, dan toch eindelijk een update over mijn pakketje. En jawel;

The item was not delivered because of prohibited articles. It was seized or destroyed because of nature of contents.

Kan ik ergens mijn geld terug krijgen? :+
Wat was de inhoud ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Voetbalshirt

[ Voor 45% gewijzigd door Royz op 21-06-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Afgelopen maandag nog wat spul besteld van de DX UK warehouse, gister de melding dat het verzonden was. Alleen de tracking code lijkt niet te werken, het zou via Royal Mail gaan met de tracking code begint met SE en eindigt met NT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:26

Goner

What can I do you for ?

Royz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:16:
Voetbalshirt van 9footballshirt
Grappig ... en R4DS (verboden in NL ?) en een mes komen er wel doorheen ??

Overigens, mijn mini/micro USB verloopstekkertjes zijn binnen. Het bedrag (amount) op de envelop, is dat in Hong Kong dollars of om de douane te misleiden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:16:
Voetbalshirt van 9footballshirt
Wel een beetje eigen schuld dan :X 18.99 voor een Holland Shirtje..

offtopic:
niet dat het die 18.99 waard is.. maar toch

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 18:29
in het topic op fok worden echt veel voetbalshirts ertussenuit gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:35:
[...]

Wel een beetje eigen schuld dan :X 18.99 voor een Holland Shirtje..

offtopic:
niet dat het die 18.99 waard is.. maar toch
Huh? De enige reden om überhaupt in China te bestellen is toch omdat het goedkoper is? 18,99 vs 80 euro?

@Catch, krijgen die nog een brief oid naar huis toegestuurd?

[ Voor 8% gewijzigd door Royz op 21-06-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goner schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:33:
[...]

Grappig ... en R4DS (verboden in NL ?) en een mes komen er wel doorheen ??

Overigens, mijn mini/micro USB verloopstekkertjes zijn binnen. Het bedrag (amount) op de envelop, is dat in Hong Kong dollars of om de douane te misleiden ??
Logisch, EK is bezig dus douane zal 10x scherper controlleren op T-shirt of andere voetbal-spullen. Er komen duizenden pakjes per dag langs de douane, die gaan ze écht niet 1 voor 1 bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

18 dollar bag binnen (lijkt er 1, zouden er 2 in moeten zitten. zucht...)

1 x DS kaartje kerst
1x DS kaartje geel doosje
1x Angry bird cover (Zelfde als Blord)
1x BB replacement screen (alleen plastic)
1x Dice Pipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 18:29
Royz schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Huh? De enige reden om überhaupt in China te bestellen is toch omdat het goedkoper is? 18,99 vs 80 euro?

@Catch, krijgen die nog een brief oid naar huis toegestuurd?
Volgens mij wel

http://forum.fok.nl/topic/1829980

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 21-06-2012 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook mijn lucky bag van 18 dollar is binnen

-R4 DS kaartje
-DSTT for NDS/NDSL kaart
- Armband voor vrouwen
- Een pet van Red Bull
- Kleine sleutelhanger

Kan niet veel met deze items doen, maar blijkbaar zijn de eerste 2 al samen meer dan 20 euro waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:20:
Ook mijn lucky bag van 18 dollar is binnen

-R4 DS kaartje
-DSTT for NDS/NDSL kaart
- Armband voor vrouwen
- Een pet van Red Bull
- Kleine sleutelhanger

Kan niet veel met deze items doen, maar blijkbaar zijn de eerste 2 al samen meer dan 20 euro waard.
Bij Price angels zijn die kaartjes tussen de 3 en 7 dollar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertowNL schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:21:
[...]

Bij Price angels zijn die kaartjes tussen de 3 en 7 dollar :)
Had op een Nederlandse website gekeken, daar zullen ze wellicht zoals je zegt veel goedkoper zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:22:
[...]

Had op een Nederlandse website gekeken, daar zullen ze wellicht zoals je zegt veel goedkoper zijn :)
Aangezien Dealextreme ook in China zit, vind ik dat je de prijzen ook met vergelijkbare shops kan/mag vergelijken.

Als ze dit bij Ibood zouden doen bij de box zetten waarde: 80 euro) en dan vervolgens 50 euro spullen leveren dan zou een groot deel van de mensen op zijn achterste benen staan (al was de box maar 25 euro).
En de prijzen worden dan vast van de goedkoopste webshop genomen ipv de duurste :P (als vergelijking).

Dealextreme beloofd bij de 18 dollar bag een waarde van: +-46 dollar. Ik geloof dat maar weinig mensen dit ook daadwerkelijk bereiken. De meeste pakketjes redden de 30 dollar nog niet eens...

Pagina: 1 ... 26 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]