Ik ben (nog) geen logicaan, ik heb wel een aanbieding gekregen voor een functie als TSEer in Amstelveen.
Ik zit nog wel met een paar vragen, vandaar dat ik hier post:
Hoeveel zit men gemiddeld bij een klant, hoeveel op kantoor?
Wat betreft sociale zaken met collegea? Worden er per vestiging / afdeling activiteiten georganiseerd?
En uiteraard: Wat is een beetje strakke leasebak?
Dat tot dusver... Mocht ik meer vragen hebben, dan zal ik ze hier zeker neergooien.
Alvast dank!
Normaal zou je 40 uur bij de klant zitten, maar goed dit zal je niet altijd halen. Je kan het eigenlijk zien als een uitzendbureau met een vaste baan en een leaseauto.
Hoeveel uur je zelf nog vrijwillig op kantoor wilt zitten daarnaast moet je natuurlijk zelf weten, er zijn mensen die elke week een aantal uur daar zitten en mensen die dat gewoon nooit doen. Dit zal vast wel resultaat hebben voor je beoordeling maar ik heb nog geen manager gesproken die dat zwart op wit wil zetten.
Er zijn wel avond meetings waar een presentatie gegeven wordt, dit is eigen tijd en dus vrijwillig hoewel niet iedereen het daarmee eens is. Verder kan het zijn dat bepaalde teams zelf dingen organiseerd maar dat komt dan van de medewerkers zelf uit, het zal veel afhangen van je team.
Als je onder de 31? bent is er nog young logica die wat activiteiten organiseerd dit is ook altijd in weekend of avond maar zitten wel leuke dingen bij, maar dan moet je dat natuurlijk wel kunnen inpassen met je werkzaamheden bij de klant.
Laten we hopen dat Logica de goede kant opgaat, nu is retention nog wel degelijk een probleem. Om mij heen zie ik ontzettend veel collega's weglopen naar kleinere bedrijven, dit is natuurlijk jammer. Als Logica inderdaad zo doorgaat komt het hopelijk goed!
Tja misschien komen er na een aantal magere jaren weer wat vette jaren, verloop houd je natuurlijk altijd maar logica is het afgelopen jaar niet altijd positief in het nieuws en op internet geweest, geheel terecht imo, dus ja dan is recruitment wat lastiger. We gaan wel zien of deze trend zich voortzet, om maar eens een quote aan te halen "time wil tell, sooner or later time will tell".
Is er iemand die van zijn manager heeft gehoord om zijn jobcontrol op compensation leave te boeken of anders maar 'een keertje' over te werken voor de klant?
Nah ik denk dat mijn manager me ondertussen goed genoeg kent om dit soort dingen niet voor te stellen
[
Voor 23% gewijzigd door
Shadowhawk00 op 31-01-2011 09:29
]