Ervaring werken bij Logica, nu onderdeel van CGI (Deel 4) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste
Acties:
  • 428.150 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

peter00

BCF5

mijn chocoladeletter was stuk..ziet er wel lekker uit overigens, al werd ie geconfisqueerd door mijn eega.;-)

OT: gaan dr bij jullie deze maand ook zoveel (>10) weg? heb ik iets gemist?

Het is vervelend als cynicus steeds gelijk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Geen idee eigenlijk email werkt hier nog steeds niet, nou ja dan niet eigenlijk( iemand enig idee of ze dit van plan zijn te fixen?) Kan best dat er veel weg gaan maar bij mijn afdeling gingen er een tijdje terug vrij veel weg.

Hm pepernoten bij mij geen accountmanager gezien met een pot pepernoten maar ach verschil moet er zijn. Dit jaar was tenminste beter dan vorig jaar die 20% banketstaaf blijft toch leuk om aan te halen. Dat de letter kapot was tja ach dat gaat ging hij anders toch wel :P

Merken jullie trouwens veel van de extra files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadowhawk00 schreef op zondag 05 december 2010 @ 22:11:
Geen idee eigenlijk email werkt hier nog steeds niet, nou ja dan niet eigenlijk( iemand enig idee of ze dit van plan zijn te fixen?) Kan best dat er veel weg gaan maar bij mijn afdeling gingen er een tijdje terug vrij veel weg.
...
Ik kom ook al dagen niet meer op de Webmail...Access Denied... :*)

Sinds die 2010 migratie loopt het helemaal mis heb ik het idee.
Heb overigens wel de mail gehad dat mijn emailaccount gemigreerd is met extra schijfruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:30:
[...]

Heb overigens wel de mail gehad dat mijn emailaccount gemigreerd is met extra schijfruimte.
Als je gemigreerd bent naar outlook 2010 kan je niet meer de webmail link gebruiken. Je zal moeten inloggen via de NL weblinks en daarna voor Outlook Web Access 2010 kiezen.

Echter werkt dit alles niet geheel vlot en vlekkeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:30:
[...]

Ook niet via weblinks en dan OWA 2010?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:36:
[...]
Als je gemigreerd bent naar outlook 2010 kan je niet meer de webmail link gebruiken. Je zal moeten inloggen via de NL weblinks en daarna voor Outlook Web Access 2010 kiezen.

Idd, ziet er goed uit.
Is dit nu slecht gecommuniceerd of heb ik het gewoon niet goed gelezen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Dat is helemaal niet gecommuniceerd, al heeft het wel een redelijke logica, dat als je naar Exchange 2010 gemigreerd bent, dat je dan ook bijbehorende web interface moet gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Viper® schreef op maandag 06 december 2010 @ 10:36:
[...]

Hm dus de communicatie over hoe het systeem werkt gaat voortaan via tweakers forum ach het heeft wel wat natuurlijk :P. Maar waren we niet gevraagt om dingen over het bedrijf niet meer te posten op fora, dus hoe moeten mensen dit anders weten?

Maar erg slecht en ik had het echt niet zelf verzonnen hoor met die slechte foutmelding, en hoe moet ik nu weten dat na de upgrade het functioneel anders werkt? En hoe het dan wel werkt.
Nou ja eens zien of er mail is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:01
mail.logica.com werkt trouwens prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SithWarrior schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:22:
Dat is helemaal niet gecommuniceerd, al heeft het wel een redelijke logica, dat als je naar Exchange 2010 gemigreerd bent, dat je dan ook bijbehorende web interface moet gebruiken :P
Ik zou juist verwachten dat ze de oude (2007) webmail omzetten naar webmail voor 2010...nu moet het ineens via Weblinks......gruwelijk traag! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 12:41
avotar schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:05:
[...]

`Moet dit even rectificeren... chocolade letter lag in de bus vanochtend.. :)
Kreeg 'm maandag pas binnen, mag de pret niet drukken, goede kwaliteit pure chocolade en een leuk gebaar.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:33:
[...]
Ik zou juist verwachten dat ze de oude (2007) webmail omzetten naar webmail voor 2010...nu moet het ineens via Weblinks......gruwelijk traag! :X
Ik had verwacht dat we like for like kregen maar goed dit geeft al aan dat elke verandering niet een verbetering is. Wat een klote interface en nog trager dan normaal. Geef de oude versie maar terug die werkte beter en was sneller.

@wijnands, nou ja je hebt de letter tenminste gekregen beter laat dan nooit toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werk de mail prima. Slechts één dag niet mijn mail kunnen bekijken.
En in de nieuwe versie kan je het thema veranderen in roze cupcakes! wat wil je nog meer!

Verder was het kerstdiner in Arnhem gister gezellig en leuk verzorgd!

Om maar even wat positiefs het topic in te werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Een kerstdiner? Lokaal initiatief van je eigen club? Volgende week hebben we hier een kerstborrel, heb er al 3 keer een uitnodiging voor gehad. Ben benieuwd, ga zeker proberen er naartoe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Wijnands schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:00:
Een kerstdiner? Lokaal initiatief van je eigen club? Volgende week hebben we hier een kerstborrel, heb er al 3 keer een uitnodiging voor gehad. Ben benieuwd, ga zeker proberen er naartoe te gaan.
Hm ik heb maar 2 uitnodigingen gehad voor hetzelfde maar goed toch wel een leuk initiatief.
Verder zijn er wel lokale initiatieven om wat te doen natuurlijk wat alleen maar leuk kan zijn toch.
Bij mij werk de mail prima. Slechts één dag niet mijn mail kunnen bekijken.
Tja hangt af van hoe je gewend bent je email te bekijken he. Als je extern zit en van de portal gebruik maakte werkt het gewoon niet, als je andere ingangen gewend was dan kan het best direct werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnands schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:00:
Oorspronkelijk dacht ik dat het een soort van team meeting achtige bijeenkomst zou zijn, maar toen ik daar aankwam waren er veel meer mensen. Was denk ik het initiatief vanuit de vestiging Arnhem.

Ik heb overigens donderdag mijn eerste uitnodiging gehad voor de borrel. Wel te laat aangezien ik al andere plannen heb... jammer
Shadowhawk00 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:47:
[...]

Tja hangt af van hoe je gewend bent je email te bekijken he. Als je extern zit en van de portal gebruik maakte werkt het gewoon niet, als je andere ingangen gewend was dan kan het best direct werken.
Ik zit extern en ben gewend in te loggen vanuit nlweblinks. Bij mij zijn er geen foutmeldingen :) Lucky me I guess

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 11:49
Als je mail.logica.com gebruikt hoef je niet via dat Juniper Extranet te gaan. Dat scheelt een aanzienlijke vertraging.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedBart
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-06 07:52

SpeedBart

Futurama 0wnage

Clueless schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:31:
[...]

Als je mail.logica.com gebruikt hoef je niet via dat Juniper Extranet te gaan. Dat scheelt een aanzienlijke vertraging.
Goede tip! dat werkt inderdaad stukken beter dan weblinks en dan naar owa2010

Bite my shiny metal ass!! 6000wp platdak z, zo brabant 14x longi Solar 365 icm 5000XE growatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Clueless schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 00:31:
[...]

Kijk zo leren we nog eens wat op dit forum.
Goede tip ga ik proberen scheelt weer gezever met inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
Ik kan me nog een opmerking van Wilbert Kieboom herinneren: "Ik kom niet om te saneren"

Als ik nu terug kijk op zijn acties van de afgelopen jaren, dan is Wilbert toch gewoon een liegebeest!!!!

[ Voor 12% gewijzigd door prutser387 op 13-12-2010 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie zojuist een leuke vacature vrijkomen :)
Toch geen kerstpakket dit jaar? >:)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2010 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

ik zei het toch.....vervelend om altijd gelijk te krijgen als cynicus.....

Kieboom en zijn lakeien (en oooook hun horizontaal ingestroomde opvolgers, maak je daarover alsjeblieft geen illusies) zitten hier alleen uit kortetermijn eigenbelang. Zo snel mogelijk zakken vullen en dan weer wegwezen. Die zal het aan hun golfkar roesten of Logica morgen nog bestaat, laat staan dat ze oog hebben voor hun slaven.

Ik gok erop dat de volgende CEO nog meer beurt dan Dilbert. " Want goede managers zijn schaars", "marktconforme beloning" of vergelijkbaar gel*l.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLLY_daKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:06
Mail gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
peter00 schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:51:
ik zei het toch.....vervelend om altijd gelijk te krijgen als cynicus.....

Kieboom en zijn lakeien (en oooook hun horizontaal ingestroomde opvolgers, maak je daarover alsjeblieft geen illusies) zitten hier alleen uit kortetermijn eigenbelang. Zo snel mogelijk zakken vullen en dan weer wegwezen. Die zal het aan hun golfkar roesten of Logica morgen nog bestaat, laat staan dat ze oog hebben voor hun slaven.

Ik gok erop dat de volgende CEO nog meer beurt dan Dilbert. " Want goede managers zijn schaars", "marktconforme beloning" of vergelijkbaar gel*l.
Ach ja dat heb ik ook altijd, meestal komt wat ik zeg redelijk uit.
De volgende CEO is dat niet die gast van dat mailtje over naar je werk fietsen? Ach ja dan hebben we tenminste niet de illusie dat hij weet wat er speelt bij het werkvolk.

Quote van een oud collega van me ( of con-collega wat je wilt )

Een pesimist is een realist met levenservaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-10 16:38

avotar

P0werd by Black Coffee

prutser387 schreef op maandag 13 december 2010 @ 08:31:
Ik kan me nog een opmerking van Wilbert Kieboom herinneren: "Ik kom niet om te saneren"

Als ik nu terug kijk op zijn acties van de afgelopen jaren, dan is Wilbert toch gewoon een liegebeest!!!!
Ik denk dat het uiteindelijk het enige is wat hij heeft kunnen doen.
Ik vermoed zelf dat hij gewoon een aantal stevige doelen heeft gekregen vanuit de plc en die niet gehaald heeft.
Laten we wel wezen, het is nu gewoon de nr2 binnen Logica zelf die het bij ons komt proberen.

Denk niet dat het vrijwillig was.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

Zou Hennie H al op zoek zijn naar ander werk?
:+

en nog wat quotes uit de mail:
* Logica Benelux moet snel weer groeien (kennelijk gingen er meer mensen weg dan we erbij kregen)
* Logica moet weer een ‘great place to work’ worden (oh? waren we dat niet meer dan? 8)7 )
* Voor een positieve sfeer zorgen die ons motiveert om de klanten zo goed mogelijk te bedienen. (cynisme is ook een vorm van realisme)

Maar goed. Seamus is een verticale doorstromer, daar heb ik meer respect voor dan horizontale graaiers. Seamus, Succes!

[ Voor 83% gewijzigd door peter00 op 13-12-2010 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser387
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-09 11:04
avotar schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:13:
[...]

Ik denk dat het uiteindelijk het enige is wat hij heeft kunnen doen.
Ik vermoed zelf dat hij gewoon een aantal stevige doelen heeft gekregen vanuit de plc en die niet gehaald heeft.
Laten we wel wezen, het is nu gewoon de nr2 binnen Logica zelf die het bij ons komt proberen.

Denk niet dat het vrijwillig was.
Dit was al van tevoren gepland hoor. Beetje net zoals bij BP. Je laat de directeur de zwarte piet spelen en als het ergste voorbij is, dan maak je schoonschip en knikker je de directeur eruit.

Kieboom is heel simpel aangenomen om te saneren. Hij komt in dienst, ontslaat managers en heft afdelingen op. Vervolgens vervangt hij de complete Management Board. En daarna verdwijnt hij weer uit beeld en komt er een 'eerlijke' manager die de medewerker weer als speerpunt benoemd.

Good cop Bad cop verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed73
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:11
Zijn de resultaten van de poll al bekend gemaakt en is er iets mee gedaan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
ed73 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:04:
Zijn de resultaten van de poll al bekend gemaakt en is er iets mee gedaan _/-\o_
Lijkt me niet, je kon hem tot vrijdag invullen.
Heb een poging gewaagd, maar na de eerste pagina met onzinnige vragen over de Logica Story, EVP en weet ik veel wat nog meer alweer afgehaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

ed73 schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:04:
zie mail O-)

ik heb m op de voor mij zo kenmerkende positief kritische manier ingevuld :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zircondan
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-09 12:44
Shadowhawk00 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:06:
[...]
Een pesimist is een realist met levenservaring.
Ik vind hetvolgende:
Een pessimist is een cynist met slechte levenservaringen ;).

OT:
Toen Kieboom binnenkwam was het al duidelijk, hij komt om te saneren. Logica is niet het eerste bedrijf die hij onder handen heeft genomen. Het badcop goodcop verhaal is erg kloppend! Plaatst een badcop aan de top dan lijkt de opvolger al sneller een goodcop :). Laten we hopen dat Seamus meer hart voor Logica heeft. Aangezien hij al wat langer bij Logica draait zie ik het beter in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga er maar vanuit dat WK niet vrijwillig vertrokken is..... Doelstellingen 2010 worden niet gehaald, budget voor 2011 niet akkoord (niet ambitieus genoeg volgens UK).....

:w WK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
  • Laatst online: 30-09-2024
Nauwelijks response op de beurzen trouwens...

Telegraaf
CFO Logica gaat activiteiten Nederland leiden
LONDEN (AFN) - Financieel directeur Seamus Keating van automatiseerder Logica gaat de Nederlandse en Belgische activiteiten van het bedrijf leiden. De huidige CEO Benelux, Wilbert Kieboom, vertrekt per begin 2011. Dat maakte Logica maandag bekend.

Logica 13-12-2010 (10:41)
1,47 EUR +0,00% +0,00
grafiek Naar Logica detailpagina

Kieboom heeft zijn functie twee jaar mogen vervullen en gaat nu ,,andere kansen benutten''. Waar hij heen gaat, is echter nog niet bekend.

De Nederlands-Belgische activiteiten waren de afgelopen jaren het zorgenkindje van Logica. Het bedrijf heeft aangegeven dat de teruggang van de activiteiten inmiddels is gestabiliseerd. In het vierde kwartaal wordt nog een kleine omzetdaling verwacht, maar Logica zei optimistisch te zijn over groei in de Benelux in 2011.

Ook financieel directeur

,,Wilbert heeft een grote rol gespeeld in de ontwikkeling van de Logica-organisatie in de Benelux, terwijl de marktpositie stabiel bleef in moeilijke marktomstandigheden'', zei bestuursvoorzitter Andy Green.

Keating zal voorlopig ook zijn verantwoordelijkheden als financieel directeur blijven vervullen, zolang er nog geen opvolger voor hem is gevonden. De zoektocht naar een nieuwe financieel topman is volgens een woorvoerder in gang gezet. Er wordt zowel intern als extern gezocht naar een geschikte kandidaat.

Logica herhaalde maandag de verwachtingen voor 2010. Het bedrijf zei eerder in 2010 een gelijkblijvende omzet en operationele marge te verwachten ten opzichte van 2009.

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:20

franssie

Save the albatross

Shadowhawk00 schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:06:
[...]
De volgende CEO is dat niet die gast van dat mailtje over naar je werk fietsen? Ach ja dan hebben we tenminste niet de illusie dat hij weet wat er speelt bij het werkvolk.
Yep -O-

weer zo'n naar binnen gericht type, nog meer letten op de kosten. Ik denk geen 'good cop'.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
  • Laatst online: 03-03 05:57
Zullen we hem dan de 'hatelijke groeten' doen op zijn blog en tot nooit meer ziens... :w
En laat hij de rest van zijn 'vriendjes' dan ook even meenemen.

Hebben stelt niets voor als je niet zelf iets bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel blij met Seamus!!! Tenminste iemand die wél gevoel heeft bij Logica en niet één of andere externe die weer even 'een dansje komt doen'!

Sucess Seamus! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

zo is t Tarda. Als ik m net beluisterde in de webcast, wil ie echt zn best doen, en is ie niet van plan dit interim te doen. En hij is inderdaad iemand met een historie bij het bedrijf.

plus:
hart voor de zaak, geen sprinkhaan
inzicht in kosten, maar ook in baten, en kan dus echt beoordelen of het goed komt
lijkt de juiste aanpassingen aan het beleid te willen doorvoeren, zie mail van vanmorgen

min:
???? ik heb ze nog niet, of t moet zijn dat ie nog geen nederlands spreekt..:-)

Mijn support heeft ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-10 21:52
Grappige discussie, gooed cop of bad cop :)

Niet zo'n best teken dat er iemand vanuit het hoofdkantoor wordt ingevlogen om de zittende directeur te vervangen. Meestal kun je rekenen op een paar stevige ingrepen die orde op zaken moeten stellen.

Toch denk ik dat het uitvoerende personeel (en dan met name de billable functies) niet zoveel te vrezen hebben. In de huidige markt is het geen prioriteit om de beschikbaarheid terug te dringen, maar juist om goede werknemers te behouden en de instroom op peil te krijgen. Met name de employee retention is volgens mij best een probleem bij Logica en dat zal ook bij de directie niet onopgemerkt blijven. Het zou dus best kunnen dat meneer Keating voor het werkvolk een onverwacht prettige verschijning gaat worden.

Voor het management zie het minder zonnig in. Ergens moeten besparingen worden gerealiseerd en ergens moeten de zondebokken worden aangewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
t_captain schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:57:

Voor het management zie het minder zonnig in. Ergens moeten besparingen worden gerealiseerd en ergens moeten de zondebokken worden aangewezen.
De grootste post qua overhead gaat weg dus dat scheelt weer >:)

Retention hadden ze kunnen verwachten natuurlijk en berichtjes op computable over de salarisverhoging helpen niet mee met recruitment, maar dat hadden ze kunnen verwachten voordat ze die actie ondernomen hadden.

Hij zit wel langer bij logica dat kan een +je zijn maar wel binnen 3 jaar in global MT, dus ik blijf terughoudend over zijn kennis en betrokkenheid bij de werkvloer.

Dat goodcop badcop verhaal zou best kunnen maar dat zou dan toch wel erg zielig zijn als ze denken dat mensen dat niet vrij snel gaan doorhebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Dit soort beslissingen kun je blijven speculeren over wat erachter zit. Misschien is het allemaal niet zo ingewikkeld en was Wilbert het zat en had Seamus gewoon zin om wat anders te doen, meer uitvoerend, en was dit toevallig de eerste kans die langs kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-10 19:04

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

ik heb het vermoeden, dat WK niet zo vrijwillig vertrokken is. Hij zou zijn ontslag binnen een paar weken kunnen afronden, terwijl er normaal twee maanden opzegtermijn is.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
BadpunK schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:03:
ik heb het vermoeden, dat WK niet zo vrijwillig vertrokken is. Hij zou zijn ontslag binnen een paar weken kunnen afronden, terwijl er normaal twee maanden opzegtermijn is.
Jij denkt dat de CEO dezelfde arbeidsvoorwaarden heeft als wat er in jouw contract staat? :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Boven een zeker niveau in een organisatie, en da's echt niet alleen bij Logica het geval, rond men zo'n ontslag zo snel mogelijk af.
Wat je bij onvrijwillig ontslag ook vaak ziet is dat zoiemand per direct thuis zit, bij vrijwillig opstappen vind er nog wel wat overdracht plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Ik heb van de week een aanbieding (contract) ontvangen, alleen ik zie hier niets staan over een leaseauto/budget. Is dit standaard?

[ Voor 25% gewijzigd door styx1 op 15-12-2010 01:57 ]

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
styx1 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:28:
Ik heb van de week een aanbieding (contract) ontvangen, alleen ik zie hier niets staan over een leaseauto/budget. Is dit standaard?
Het was standaard dat dat erin zat, hoewel ik ook collega's heb die dus gewoon geen auto van de zaak hebben/krijgen. Maar goed beste kan je hierover contact opnemen met de persoon die je gesproken hebt.
Het is een aanbieding dus moet je zelf bepalen of deze interresant is voor jou op dit moment.

BTW als je het topic gelezen hebt texten als salaris groei komt vanzelf met een korreltje zout nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
De Lease-Autoregeling staat open voor alle medewerkers mits zij aan een aantal voorwaarden voldoen. Een lease-auto wordt in beginsel ter beschikking gesteld indien ten minste 16.000 km per jaar (Norm) wordt gereden in verband met woon- werkverkeer en zakelijk verkeer.

Logica zal het verzoek inwilligen, tenzij inwilliging naar het oordeel van Logica redelijkerwijze niet kan worden verlangd. Als redelijke gronden tot weigering van een verzoek kunnen in ieder geval worden beschouwd:

• Het niet in het bezit zijn van een geldig rijbewijs;

• De naar het oordeel van Logica verwachting dat de arbeidsovereenkomst tussen Logica en de medewerker binnenkort eindigt;

• De naar het oordeel van Logica verwachting dat per jaar minder dan de Logica Norm voor het minimum aantal te rijden zakelijke kilometers (incl. woon-werk verkeer) wordt gereden.

Logica kan bij inwilliging van het verzoek nadere voorwaarden stellen. Indien de medewerker een proeftijd heeft en/of voor bepaalde tijd in dienst is, zal Logica bij inwilliging van het verzoek in elk geval bepalen dat de bestelling van de lease-auto wordt opgeschort totdat de proeftijd is verstreken en de medeweker voor onbepaalde tijd in dienst is getreden.

Indien de medewerker aan de voorwaarden voldoet stelt Logica een norm leaseprijs ter beschikking. Als de medewerker een lease-auto bestelt met een hoger leasebedrag dan zal het meerdere een eigen bijdrage in privé-gebruik zijn.

Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

als toevoeging aan de vorige poster.
Vroeger was het in elk geval zo dat je om te beginnen een pool- of huurauto krijgt en als je door je proeftijd heen bent een "eigen" auto kunt bestellen.
Weet niet overigens of dat nog steeds zo is.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Via de email wordt weer gevraagd om actieve werving te doen voor een .net masterclass

daar sta ik echt om te springen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Weet je ook binnen welke divisie/practice je gaat werken?

OS(voormalig GSD)-medewerkers krijgen niet standaard een leaseauto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styx1
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

styx1

prutser

Donde schreef op woensdag 15 december 2010 @ 12:14:
[...]

Weet je ook binnen welke divisie/practice je gaat werken?

OS(voormalig GSD)-medewerkers krijgen niet standaard een leaseauto.
Test afdeling.

Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Bij testen is een auto, voor zover ik weet, heel normaal. Maar, ik zou zeggen, neem contact op met de persoon die je de aanbieding hebt gedaan en vraag ernaar!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

http://www.computable.nl/...reen-houdt-zijn-baan.html

Goed om te lezen dat ze bij Computable ook weer wat positief kritisch aan het worden zijn ....

• Testert
Ja, maar hoe intrinsiek is die motivatie? Ook bij Computable zullen ze door de moeilijker tijden scherper op de kleintjes letten, zoals een klant met 30+ vacatures :)
http://banen.computable.n...xpanded&kAndEntire=Logica

[ Voor 31% gewijzigd door Testert op 16-12-2010 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leovries
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-10-2016
Iemand gehoord dat er in januari nog een salarisverhoging komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

leovries schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:04:
Ja... ik hoorde er wel geruchten over..
Maar die werden over het algemeen gestart door hele naieve mensen, die de laatste twee jaar veel tijd onder een steen hebben doorgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust
  • Laatst online: 10:19

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

leovries schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 23:04:
Ga dr niet van uit... kan het altijd meevallen ;)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Testert schreef op donderdag 16 december 2010 @ 09:29:
Ja, maar hoe intrinsiek is die motivatie? Ook bij Computable zullen ze door de moeilijker tijden scherper op de kleintjes letten, zoals een klant met 30+ vacatures :)
http://banen.computable.n...xpanded&kAndEntire=Logica
Tja dat gebeurt bij veel bladen hoor waar artikelen aangepast worden onder druk, of dat hier gebeurt is blijft natuurlijk speculeren. Het is op zich niet vreemd als er een nieuwe CEO komt dat er weer gereorganiseerd wordt en mensen weer weg moeten.
Voor de medewerkers veranderd er niets iemand in een ivoren torentje die je nooit ziet of spreekt wordt vervangen door iemand die je nooit ziet of spreekt. Ik zeg geen verschil.

Salarisverhoging in januarie? Niets van gehoord en ik verwacht niet dat er iets gaat veranderen in het salaris.
Sterker nog ik acht de kans dat het met de kerst 20graden is groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4b0
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik denk dat er selectief enkele groepen medewerkers te horen hebben gekregen dat ze er in januari nog wat bij mogen verwachten. Mijn manager heeft ook aangegeven dat ik er in januari op vooruit ga.

Denk persoonlijk dat het om groepen Logicanen gaat die achterlopen met hun salaris vergeleken met het landelijke niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Annomalies zijn er altijd wel een aantal geweest ja om dingen recht te trekken. Daar zal dat gerucht dan ook vandaan komen verwacht ik. Hoewel dat soort dingen natuurlijk ook voor scheve ogen kan zorgen want hij krijgt er in januarie wel bij en ik niet gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand gister ook naar de Kerstmeeting/borrel geweest voor locatie Eindhoven?
Kerstdiner wil ik het dan ook niet noemen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:18:
Het was toch ook bestempeld als een borrel met eten?
Maar viel het zo tegen dan?
Shadowhawk00 schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:17:
Annomalies zijn er altijd wel een aantal geweest ja om dingen recht te trekken. Daar zal dat gerucht dan ook vandaan komen verwacht ik. Hoewel dat soort dingen natuurlijk ook voor scheve ogen kan zorgen want hij krijgt er in januarie wel bij en ik niet gevoel.
Ja, maar die worden nooit breed gecommuniceerd. Je hebt in principe gewoon jaarlijks de ronde per 1 juli en that's it. Als je er in januari wat bijkrijgt, mag je daar blij mee zijn, maar bij 99 van 100 gevallen is het puur om iets wat scheef is te proberen recht te trekken.

[ Voor 50% gewijzigd door avotar op 22-12-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbb26
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 22:06
Bij mij is ook de verwachting geschapen dat ik er in januari wat erbij krijg. Eerst zien en dan geloven, maar het zou wel welkom zijn om de boel een beetje recht te trekken. Verder heb ik het namelijk prima naar mijn zin, alleen de beloning is m.i. te mager.

iemand dit al gelezen?
http://www.cnvdienstenbon...onth]=12&cHash=a10a39bf66

• Roadman
Gaat Logica nog voor de kerst uitbetalen dit jaar?

• AngelDust

AngelDust

Roadman schreef op donderdag 23 december 2010 @ 11:28:
Gaat Logica nog voor de kerst uitbetalen dit jaar?
Volgens mij wel, zal morgen wel zijn... is (voor zover ik me herinner) de afgelopen jaren ook altijd zo geweest...

Bier fan Fryske grûn!

• Roadman
AngelDust schreef op donderdag 23 december 2010 @ 12:05:
[...]

Volgens mij wel, zal morgen wel zijn... is (voor zover ik me herinner) de afgelopen jaren ook altijd zo geweest...
Staat erop *O*

• Wijnands
avotar schreef op woensdag 22 december 2010 @ 10:56:
[...]

Het was toch ook bestempeld als een borrel met eten?
Maar viel het zo tegen dan?
Die in A'veen waar ik bij aanwezig was was maar een borrel maar wel prima verzorgd met erg lekkere hapjes en prima drinken.

Verwijderd

Lekker uitgebreid broodje knakworst toch. Veel uitgebreidere maaltijd kun je niet wensen ;)
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2010 @ 09:18:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 12:40:
Ik hoor steeds vaker over het cafetaria model dat volgend jaar geïntroduceerd wordt binnen Logica. Via de officiële kanalen heb ik hier nog niks over gehoord / gelezen. Is hier al meer over bekend onder de lezers?
>:)
Ik heb daar bij mijn sollicitatie wat over gehoord, maar meer informatie kan ik natuurlijk niet geven :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Iemand hier die weet wat een uurtarief is van een level 3? (IT Consultant).

Groet,
didi

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2010 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kixtart schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 17:30:
[...]

Ik heb daar bij mijn sollicitatie wat over gehoord, maar meer informatie kan ik natuurlijk niet geven :)
Lijkt mij stug dat een sollicant meer weet dan een interne medewerker O-) Doe eens gek .. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

ik bedoel ook niet dat ik geheime Info heb, maar er werd wel over gesproken. Voornamelijk met betrekking tot ziektekosten.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Er over gesproken wordt er al heel wat langer, ik kan me nog discussie's erover uit 2006 herinneren. Tot nu is er echter niet iets verschenen wat ik cafetariamodel zou noemen maar, ik hou hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter00
  • Niet online

peter00

BCF5

cafetariamodel is beslist geen panacee voor arbeidsvoorwaardenverbetering. Je krijgt dan een totaalpakket waar al je secundaire arbeidsvoorwaarden inztten: auto, pensioen, ziektekosten, onkosten, etc. Meer auto is minder pensioen. Dat totaalbudget kun je als werkgever veel makkelijker de kaasschaaf overheen halen, danwel niet indexeren zonder dat t direct zichtbaar is dat je genaaid wordt.

Nu nog kun je van de afzonderlijke onderdelen "eisen" dat t goed geregeld is. Je kunt ook beter vergelijken. Bijvoorbeeld: leasebijdrage 770 euro, indexauto (hebben we ooit gehad) kost 750. Makkelijk vergelijken als de indexauto duurder wordt. zieketekosten idem: Basisverzekering met standaardpakket is de norm.

Straks krijg je een potje waar je alles uit moet bekostigen, en is het je eigen schuld als "verkeerd" kiest. Daar kom je pas achter als je pensioenleeftijd nadert, of je je ziektekostendekking noodgedwongen moet doorspitten of die behandeling voor je doodzieke echtgenote gedekt is.. "jij wilde toch een dikke auto rijden?" Keuzevrijheid my ass.

Een cafetariamodel is alleen in het belang van de werkgever. Ik ben mordicus tegen. Kostenbesparingen over onze rug. Ik wil een eerlijk vergelijk en dat zaken goed geregeld zijn. Daar hoort geen cafetariamodel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edjaaah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02-2016
Dit bericht heb ik eind september al geschreven:
Edjaaah schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:09:
Per 1-4-11 wordt bij Logica het zogenaamde cafetaria-model geïntroduceerd, waardoor je meer dan alleen kilometercompensatie krijgt voor het rijden van een eigen auto.
Het is dus logisch dat ze dit nu tijdens sollicitaties al kenbaar maken :)

Democratie kost een Fortuyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-10 18:38
avotar schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 13:57:
[...]

Ja... ik hoorde er wel geruchten over..
Maar die werden over het algemeen gestart door hele naieve mensen, die de laatste twee jaar veel tijd onder een steen hebben doorgebracht.
Ik heb gehoord dat er voor starters (ik ben in Augustus begonnen) er wel een (klein) potje is.
Voor de rest weet ik het niet.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast gelukkig nieuw jaar voor iedereen die werkt bij logica of gewoon lekker mee leest in dit topic!
Laten we er een positief jaar van maken! *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Laten we dat zeker doen :)

Verwijderd

peter00 schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 12:30:
cafetariamodel is beslist geen panacee voor arbeidsvoorwaardenverbetering. Je krijgt dan een totaalpakket waar al je secundaire arbeidsvoorwaarden inztten: auto, pensioen, ziektekosten, onkosten, etc. Meer auto is minder pensioen. Dat totaalbudget kun je als werkgever veel makkelijker de kaasschaaf overheen halen, danwel niet indexeren zonder dat t direct zichtbaar is dat je genaaid wordt.

Nu nog kun je van de afzonderlijke onderdelen "eisen" dat t goed geregeld is. Je kunt ook beter vergelijken. Bijvoorbeeld: leasebijdrage 770 euro, indexauto (hebben we ooit gehad) kost 750. Makkelijk vergelijken als de indexauto duurder wordt. zieketekosten idem: Basisverzekering met standaardpakket is de norm.

Straks krijg je een potje waar je alles uit moet bekostigen, en is het je eigen schuld als "verkeerd" kiest. Daar kom je pas achter als je pensioenleeftijd nadert, of je je ziektekostendekking noodgedwongen moet doorspitten of die behandeling voor je doodzieke echtgenote gedekt is.. "jij wilde toch een dikke auto rijden?" Keuzevrijheid my ass.

Een cafetariamodel is alleen in het belang van de werkgever. Ik ben mordicus tegen. Kostenbesparingen over onze rug. Ik wil een eerlijk vergelijk en dat zaken goed geregeld zijn. Daar hoort geen cafetariamodel bij.
Helemaal mee eens. Cafetariamodel kan heel ondoorzichtig zijn.

Ook zo bijzonder voor 2011: ons NLMT gaat een golfcursus volgen, want de heren moeten natuurlijk wel kunnen golfen..... Iemand al wat gehoord of hij weer trainingen en opleidingen mag gaan doen? Blijkbaar is er weer geld.... |:(

• Shadowhawk00
Een cafetaria model kan in situaties positief zijn maar het kan ook negatief uitpakken ja.

Op zich is het natuurlijk wel eerlijker dat mensen die met eigen vervoer komen ook iets van de leasevergoeding krijgen of dat mensen die een goedkopere auto leasen het restant bij hun salaris geteld krijgen en niet de helft.

Maar het maakt het ook een heel stuk gemakkelijker voor een werkgever om te bezuinigen door niet te indexeren, en dit is een heel stuk minder zichtbaar dan het salaris niet verhogen.

Ik denk dat het verstandiger is te zien hoe het uitpakt en dan met feiten het plan zorgvuldig tot de grond af te branden dan het ongefundeerd te doen. Wie weet misschien is het niet zo negatief als het kan zijn. Ik denk zelf niet dat ze weer een hele hoop negatieve publiciteit willen op publieke fora en dus wat zorgvuldiger zullen zijn. Ach en anders wordt dit topic toch gewoon een paar pagina's langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

Binnenkort mijn review over 2010. zien of er sprake is van een ESR.. ga dr niet van uit iig -O-

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk sinds 01-01-2011 bij Logica. Ga ook maar eens actief meedoen met dit topic.
Ik kom van Atos af, ben erg benieuwd wat de verschillen zijn. Ik ga het in ieder geval ervaren.

Wat betreft het cafetaria model, daar heb ik tijdens de introductie nog wel wat van meegekregen. Hopelijk heb ik goed geluisterd. Maar volgens mij kwam het erop neer dat dit hier in Q1 over wordt besloten en dat het daarna wordt gecommuniceerd.

Of het positief of negatief uitpakt is natuurlijk de voorwaarden en mogelijkheden afwachten, maar zelf ben ik wel gecharmeerd van vrije keuze van bronnen en doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Hey, dan hebben wij waarschijnlijk tegelijk de introductie gehad :)
* Korakal ook per 1/1/2011 bij Logica begonnen!

Ik vind in ieder geval de eerste ervaringen positief; nette intro en een leuk team waarmee ik ga samenwerken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik dan ook. Tenminste als die afsluitend met champagne was in Amstelveen :)
Maar inderdaad, voor mij waren ook de eerste ervaringen erg postief. Het heeft mij in ieder gemotiveerd voor het nieuwe jaar. Verder ben ik al direct weer op een klus waar ik al zat, dus wat dat betreft is er niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Korakal: Je zat toch bij Acn? Wat is je reden geweest om over te stappen (naar Logica) als ik vragen mag?

Persoonlijk zou ik niet naar Logica of andere grotere detacheerders zijn gegaan. Hebben allemaal in zwaar weer gezeten gedurende de crisis. Ik heb die afweging gemaakt en ben naar een kleinere detacheerder gegaan die ondanks de crisis het uitstekend heeft gedaan. Andere overwegingen als carriere etc even buiten beschouwing gelaten.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Welkom nieuw en vers bloed :D
Bij welke practices komen jullie terecht?

Overigens, over het cafeteria model begreep ik uit het laatste mailtje van Sake dat het "de ambitie is om het dit jaar in te vullen".

spoiler:
ik moet het even kwijt... het antwoord op de tweede vraag.... een simpel Nee had toch volstaan... maar goed.. misschien is een TL;DNR antwoord ook wel beter. Denk dat het verstandiger was geweest de vraag niet op te nemen... Je kan het nooit winnen.. :)

[ Voor 11% gewijzigd door avotar op 06-01-2011 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Motrax schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 11:55:
Korakal: Je zat toch bij Acn? Wat is je reden geweest om over te stappen (naar Logica) als ik vragen mag?
Correct. De keuze is vanwege toekomstperspectief; bij Accenture was er voor mijn specialisatie (Geo-ICT) geen zicht op groei, terwijl er hierin bij Logica een levendige business is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:20:
[...]

Correct. De keuze is vanwege toekomstperspectief; bij Accenture was er voor mijn specialisatie (Geo-ICT) geen zicht op groei, terwijl er hierin bij Logica een levendige business is!
Hebben ze daar ook ingroei mogelijkheden voor, of alleen wanneer je al ervaring hebt met dit soort oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Wellicht; het ligt eraan wat jouw achtergrond is. Als je mij even mailt of DM't met jouw profiel, dan kan ik het wel wat toelichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 14:31:
[...]

Hebben ze daar ook ingroei mogelijkheden voor, of alleen wanneer je al ervaring hebt met dit soort oplossingen?
Wat ik zo zie is enige ervaring toch wel een dikke pre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Uiteraard, maar als je bijvoorbeeld aan de functionele kant of qua opleiding goed zit, dan kan dat ook best wat waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korakal schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 12:20:
[...]

Ah, de last man leaving the building... Nu kan ik je ook direct plaatsen.

Ik zelf ben begonnen bij de practice Business Intelligence met Arnhem als base.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
@Wijnands, gefeliciteerd met je iPad... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyBravo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-03-2022

JohnnyBravo

Man, I'm pretty!

De eerste ESR's zijn uitgedeeld. Locatie: NNL.

Recept van de dag: Mosselen - Uien - Peterselie - Wortel - 2 Tenen Knoflook - En vlak voor het op tafel zetten veel, maar dan ook echt veel 'Nee, echt veel' BIERRRRR!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
ESR's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roadman
Donde schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:24:
Waar staat de uitslag ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donde
Roadman schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:21:
[...]

Waar staat de uitslag ergens?
Ik heb het via mail ontvangen van Ruud Melse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
JohnnyBravo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:21:
Idem Amstelveen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Donde schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:24:
tnx! Hopelijk komt 'ie vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AngelDust

AngelDust

JohnnyBravo schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 10:21:
Bij mij (nog?) niet... ook NNL :(
Exceptional Salary Review :)

Bier fan Fryske grûn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testert
Twee aannames voor angeldust:
- je zit bij Ruud in het team,
- Ruud is afwezig vandaag.

Pagina: 1 ... 11 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.