Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:53

Nikeo

Jawelles

Ik zit er over te denken om T-mobile (online) te nemen. Ik woon in Groningen.

Er is een actie voor 2 jaar ADSL 20/1 mbit: (wat bij een zelfde tele2 abonnement op 10mbit ongeveer uitkomt)

jaar 1: 9,50 pm
jaar 2: 24E pm.

Eigenlijk is dit een abonnement voor al bestaande klanten van t-mobile met een telefoonabonnement. Echter: als je dit niet hebt krijg je een sim kaart toegestuurd die 0.0 euro kost en die je niet hoeft te gebruiken. Dan kun je toch dit abonnement nemen.

Ik denk dat ik dit maar doe. 2 jaar is best lang maar aan de andere kant: het is veel goedkoper dan de 26e pm die ik nu bij Tele2 betaal. Daarnaast is de kans best groot dat ze in de komende 2 jaar de abonnementsprijs omhoog gooien waardoor ik recht op opzegging heb. Als dat neit gebeurt, waar ik eigenlijk van uitga, dan is het nog niet erg want ik blijf zeker weten hier nog 2 jaar wonen.

Ik ga dit morgen bestellen (ik denk via cashbackkorting.nl --> breedbandwinkel.nl) zodat ik nog iets van 15E korting extra krijg. Tenzij iemand me het af kan raden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

jeanj schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 11:09:
Nieuwe actie van t-mobile: gratis apple-tv bij afname van een 2 jarig ADSL Snel of Fiberfast abonnement, ook nog 7 euro korting op het eerste jaar als je al t-mobile klant bent (voor mobile telefonie)

Ik kan niet achter halen of het geldt als je een prepaid klant bent. En als je al (contract vrij) online klant bent
Hier 2 jarig met gratis apple tv besteld.

Ik was al klant bij t-mobile maar wel contract vrij; 1e jaar 19,50, 2e jaar 29 euro.

Dit is inclusief bellen soms, geen slechte deal lijkt mij.
Ok zit er wel 2 jaar aan vast maar ach, zit al 4 jaar probleemloos bij ze dus..

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:48
@Zygivt
Het uitzetten van WMM heeft bij mij positief effect gehad.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/txm8AIcvRVdlFQujvYnK4azb/full.png

Edit: MAC filter staat uit

[ Voor 12% gewijzigd door Gondor op 14-02-2012 20:48 ]

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zygivt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-07 15:19

Zygivt

Evenaren en overtreffen

Gondor schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 20:45:
@Zygivt
Het uitzetten van WMM heeft bij mij positief effect gehad.

[afbeelding]

Edit: MAC filter staat uit
Het lijkt er op goed te gaan 80% van me snelheden worden behaald. Is kijken hoe lang hij het vol houd.

Hardstikke bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383527

WMM (Wifi multimedia) is een vorm van QoS om multimedia voorrang te verlenen.
Eigenlijk nooit kunnen testen of ik daarmee nog wel goed kan streamen met een volle download lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gondor
Als ik WMM aanzet zakt mijn download snelheid met 10%.

Misschien is dat wat voor multimedia wordt gereserveerd en/of de modem is zo druk met controle dat de snelheid daar onder lijdt?

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding"-Albert Einstein-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
justjermaine schreef op maandag 02 januari 2012 @ 19:52:
Kan iemand aangeven wat de laatste firmware upgrade is van tmobile/online voor de HG655d.
Ik gebruik zelf:

V100R001C02B023

Update:
Vorige week overgestapt van Telfort naar Tmobile/Online. Bizar langzaam.
Gebruik een MAC icm wifi. Maar als ik met mijn iphone icm wifi van gebruik maak dan heb ik wel snel internet....wtf
Hier ook dezelfde firmware versie. V100R001C02B023. deze is sinds juni vorig jaar ook niet gewijzigd, dit twerijl Online/t-mobile op hun eigen website beloofde in November met een nieuwe firmware versie te komen die ook de Apple Bonjour problemen oplost.

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

M'n moeder heeft Online icm een T-Mobile abonnement. Ze betaalt 15,01 voor 20mbit internet. Nu wil ze graag overstappen van mobiele provider. Weten jullie een mogelijkheid om de korting te blijven behouden?

• lehoon
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09-2023
Beste mensen,

heeft iemand hier ervaring mee?
Tijdje terug heb ik mijn snelheid laten verhogen van 20/1 naar 30/3. Deze zou vandaag worden opgeleverd, maar als ik mijn HG655d kijk is de verbinding nog steeds 20/1 en ADSL2+. Volgens mij moet dit overspringen op 30/3 en VDSL of heb ik het mis?
Moet ik zelf nog iets doen? Herstarten heeft nl. geen resultaat.

Ik hoop dat iemand meer weet :)

• Gondor
Je hoeft zelf niets te doen, als het overgezet is zie je dat je verbinding vdsl2 is geworden.

• lehoon
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09-2023
Laten we het hopen.
Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
@Heineken
Wat je kunt proberen is in een T-Mobile winkel een € 0,- internet sim te scoren en ze vragen of ze dat nummer kunnen gebruiken voor de korting op het Online abo van je ma. Als je een nieuwe klant bent werkt dat iig, of ze het ook bij bestaande klanten doen weet ik niet, maar valt te vragen/proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 19:06
Ik heb nog een TG712 thomson adsl modem router liggen van online
Kan ik hier nog iets leuks mee doen?
flashen met een custom firmware? om zo het voor andere providers te gebruiken o.i.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-07 11:24
Niet echt, wellicht te gebruiken in een potje badminton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Overgestapt van Tele2 (altijd perfect) van 20/1 mbit naar Online (t-mobile). Overstap ging perfect, identieke snelheid als met het tele2modem. Echter is de ping iets hoger. Nu zo'n 31 ms en met tele2 was het altijd rond de 20. Ik vind het allemaal prima. Overstap was zo gepiept en via p-less + breedbandwinkel nog 23 E cashback ook. Daarnaast van 26E pm bij Tele2 over naar gemiddeld 16,75 per jaar (2 jarig abbo, eerste 9,50 pm daarna 24 pm). Snel verdiend, tot nu toe erg tevreden!

[ Voor 4% gewijzigd door Nikeo op 15-03-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:22

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Heeft iemand Wake on Lan (wol) werkend gekregen icm de HG655D? Intern werkt wol als een zonnetje, extern krijg ik deze niet aan het praat. Na veel zoeken, kwam ik deze help guide tegen: http://www.dd-wrt.com/wiki/index.php/WOL

Hierin staat dat je een static ARP entry moet aanmaken, heeft iemand enig idee hoe dat kan icm de HG655D? Of heeft iemand een betere oplossing?

Mijn huidige port mapping naar aanleiding van de help guide:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4kvib7.png

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Heb je daadwerkelijk een pc met ip adres 192.168.1.254 of heb je dat zo overgenomen van die site?
Want bij Internal Host moet het ip adres staan van het apparaat dat je wilt wekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

cornfed99111 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 14:15:
Heb je daadwerkelijk een pc met ip adres 192.168.1.254 of heb je dat zo overgenomen van die site?
Want bij Internal Host moet het ip adres staan van het apparaat dat je wilt wekken.
Zo overgenomen van de site, want zij zeggen dat je juist geen ip adres moet hebben die verbonden is met een device. Ik had het ook al geprobeerd met de ip adres van het juiste device, maar dat werkte ook niet :| .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dan klopt die info van die site dus niet!

Ze bedoelen zeker dat je het broadcast adres moet gebruiken. Dat is dus 192.168.1.255
Niet .254...

Je kan dat eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Andros schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 17:49:
Niet echt, wellicht te gebruiken in een potje badminton?
mooi dan gooi ik hem nu weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-07 00:40
Op een of ander Engels forum was wel wat te vinden dat je die kan flashen via een jtag interface. Maar daar moet je je bij afvragen of dat de moeite is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

cornfed99111 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:38:
Dan klopt die info van die site dus niet!

Ze bedoelen zeker dat je het broadcast adres moet gebruiken. Dat is dus 192.168.1.255
Niet .254...

Je kan dat eens proberen.
192.168.1.255 pakt ie niet, dan krijg ik een error dat ik deze ip adres niet mag gebruiken. M'n end-ip adres eindigt op .254. Zij gebruiken .254 waarschijnlijk omdat ze uiteindelijk een ARP entry aanmaken (zie link, onder de kop: Remote Wake On LAN via Port Forwarding). Ik heb alleen geen idee waar ik dat kan aanmaken in de HG655D, of het wel mogelijk is en/of er beter methodes zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 19-03-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dan werkt een broadcast adres niet met de Huawei.
Er is voor de rest ook geen mogelijkheid om via de user interface een ip adres te reserveren.
Dus die weg is ook afgesloten.

De enige weg die over blijft is telnet.
Ik meen dat Busybox draaide op de Huawei. Dat weet ik niet meer zeker.
Daar kan je mee aan de slag. Hopelijk heeft de Huawei een commando paraat om de arp table
te manipuleren.
Is dat ook niet mogelijk, is WOL met de Huawei niet mogelijk.
Je moet dan een andere router achter de Huawei zetten en die WOL laten uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olettinga
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-06 20:54
Ik heb internet van online met een Huawei HG655D modem. Op de modem heb ik een Synology NAS bekabeld aangesloten. Sinds ik deze router heb kan ik vanaf mijn smart TV of PS3 (die ook bekabeld zijn aangesloten) de NAS niet meer via DLNA vinden of benaderen. Als ik de TV via WiFi met het netwerk verbind, zie de TV de NAS wel. Op andere fora (o.a. die van online) wordt besproken over een DLNA bug. Het ziet er naar uit dat de oorzaak in de switch (LAN-LAN verkeer) van de router zit.

[ Voor 53% gewijzigd door olettinga op 20-03-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Dan hebben ze dat daar goed gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270339

Hoi,

Tot mijn spijt heb ik ook Online besteld. Hun systemen maken de godsonmogelijke fouten en hun servicedesk zijn heel aardig in het verkondigen dat ze jou niet verder kunnen helpen.

Mijn bestelling was een verbinding van 60Mbits en die zou de 16e opgeleverd worden. Sindsdien heb ik dus geen internet, ze hebben blijkbaar internet op de verkeerde adres geleverd. Dat had ik al eerder gezien dat ze dat verkeerd in het systeem hadden ingevuld aan de hand van een eerder e-mail. Ik heb ze daar ruim een maand van te voren daar over gesproken en het zou geregeld worden, vervolgens hebben zij mij zelf gebeld om te bevestigen dat mijn adres klopte!

ZIJ WISTEN ECHT WAT MIJN ADRES IS! toch hebben ze het fout geleverd. Vorige week heb ik gebeld en de medewerker heeft mij een half uur aan de lijn gehangen met het verhaal dat er iets bij mij thuis fout is. Bleek vandaag dat zij in het systeem de internet bij de buren zouden hebben afgeleverd. En om het erger te maken; in de nieuwe brief staat dat ik een verbinding zou krijgen van maximaal 34Mbits.

Aangezien ik nog geen oplevering heb gekregen ga ik proberen dit internet verbinding op te zeggen..

Dus mensen pas op voor T-Mobile en hun dochtertje Online. Als er maar een iets fout gaat kan het een maand kosten voor je geholpen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met zelf een digitenne recorder kopen? Kun je een Online smartcard gewoon gebruiken in een KPN recorder? Of zijn de apparaten en smartcards gescheiden per bedrijf?
Ik heb al even gezocht via google en op het forum, maar kan er niet echt uitsluitsel over vinden.
Mijn plan was om via marktplaats een recorder op de kop te tikken, maar wil van te voren wel graag weten of dat gaat werken. De recorders die aangeboden worden zijn alleen van KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
KC Boutiette schreef op zondag 25 maart 2012 @ 23:07:
Heeft iemand hier ervaring met zelf een digitenne recorder kopen? Kun je een Online smartcard gewoon gebruiken in een KPN recorder? Of zijn de apparaten en smartcards gescheiden per bedrijf?
Ik heb al even gezocht via google en op het forum, maar kan er niet echt uitsluitsel over vinden.
Mijn plan was om via marktplaats een recorder op de kop te tikken, maar wil van te voren wel graag weten of dat gaat werken. De recorders die aangeboden worden zijn alleen van KPN.
had mijn online kaart in een kpn digitenne kastje
dat werkte , maar of een recorder hetzelfde is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je tegenwoordig terecht bij T-mobile voor alle Online vragen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Nee, aparte klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:58
Ik heb momenteel een 20mbit lijn van online maar haal door de afstand naar de wijkcentrale (1700meter) maar 12mbit (60% dus). Is het de moeite waard om te upgraden naar een 30mbit abonnement en is het dan aannemelijk dat ik daar dan ook 60% van haal en dus op 18mbit uit kom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
VDSL wordt geloof ik alleen geleverd bij afstanden <= 1500m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Ja daarnaast kom ik er net achter dat ADSL2 maar tot 24 mbit gaat en dat die 30mbit dus gewoon weer oplichterij is.

Misschien toch maar eens switchen naar kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Crazyanz schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:33:
Ja daarnaast kom ik er net achter dat ADSL2 maar tot 24 mbit gaat en dat die 30mbit dus gewoon weer oplichterij is.

Misschien toch maar eens switchen naar kabel.
Oplichterij? Het 30Mbit abonnement wordt via VDSL geleverd net zoals het 60Mbit abbo en daar kunnen deze snelheden wel. Je roept voor je beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Nee hoor VDSL is niet leverbaar hier ;)

[ Voor 21% gewijzigd door haakjesluiten op 05-04-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
Dus die 30MBit ook niet (heb hetzelfde geval hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Welke prijs is op dit moment onderhandelbaar met Online als je een 20 Mbit abo (ADSL Extra) wil verlengen? Ik betaal al geruime tijd € 20,- per maand voor alleen internet en vraag me af of er daar nog wat vanaf te halen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-07 21:27
Bel ze en vraag het.

Ze hebben trouwens nu ook een aanbieding: 20Mbps (Snel Internet) het eerste jaar voor 9,50 i.p.v. 24,00 (en je zit een jaar vast). Je zou ook die kunnen afsluiten.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-07 14:44

ABD

Sinds enkele maanden kan ik niet meer op binsearch.info. Ik vroeg me af of er nog meer mensen last van hadden, zal wel niet, want ik kan niets vinden maar je weet nooit. Via proxyserver of google translate kom ik er wel op, het werkt alleen niet, want bij een daadwerkelijke search wordt er een beveiligde verbinding aangegaan en daar heb ik een betaalde proxy of vpn voor nodig en dat vind ik overdreven, want andere searchengines werken gewoon. Ik gebruik opendns op mijn pc en heb online's dns geprobeerd op mijn laptop en browser- en dns cache geleegd, maar dat is het ook niet. Ik kan nog proberen een ander IP te pakken te krijgen door in de nacht de speedtouch offline te zetten, alleen ben ik dan ook mijn vaste telefoon kwijt en dat doe ik liever niet, hoewel ik wel bereikbaar ben via mobiel.

Zoals ik al zei, meer mensen last van of anders nog andere ideeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Volgens mij heb jij alleen dat probleem.
Op binsearch kan je zoeken zonder naar een https pagina te gaan.
Dan moet je uitzoeken waarom dat wel bij jou zo is.

Een DNS server zet het de URL binsearch.info om in een ip adres 83.149.75.183.
Als je gewoon die site kan bereiken, hoef je niet naar de DNS te kijken voor een oorzaak.

Probeer een andere browser uit. Dat idee las ik nog niet in je relaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
ABD schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 14:13:
Sinds enkele maanden kan ik niet meer op binsearch.info. Ik vroeg me af of er nog meer mensen last van hadden, zal wel niet, want ik kan niets vinden maar je weet nooit. Via proxyserver of google translate kom ik er wel op, het werkt alleen niet, want bij een daadwerkelijke search wordt er een beveiligde verbinding aangegaan en daar heb ik een betaalde proxy of vpn voor nodig en dat vind ik overdreven, want andere searchengines werken gewoon. Ik gebruik opendns op mijn pc en heb online's dns geprobeerd op mijn laptop en browser- en dns cache geleegd, maar dat is het ook niet. Ik kan nog proberen een ander IP te pakken te krijgen door in de nacht de speedtouch offline te zetten, alleen ben ik dan ook mijn vaste telefoon kwijt en dat doe ik liever niet, hoewel ik wel bereikbaar ben via mobiel.

Zoals ik al zei, meer mensen last van of anders nog andere ideeën.
Hier heb ik ook online maar binsearch werkt gewoon.

Welk ip zie je als je
nslookup binsearch.info

in een cmd shell uitvoert?
Ik vermoed nl. dat iets in je hosts file dit blokkeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Andere browser maakt helaas niet uit en nslookup werkt gewoon. Via hidemyass werkt het ook en ik wist niet dat binsearch ook zonder https werkte, maar ik vind het wel zo prettig dat het standaard secure gaat. De hostfile is een default win 7 hostfile, daar is geen bit aan veranderd. Net nog even gecheckt voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Hier is de site ook bereikbaar vanaf een Online verbinding. Andere Laptop getest just incase?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Probeer eens binsearch.net..

Je veiligheidspakket op je pc/laptop kan die site tegenhouden of het certificaat van die site wordt niet
vertrouwt.
Kan je via http wel verbinding maken? Dan komt geen certificaat in het spel.

[ Voor 9% gewijzigd door cornfed99111 op 17-04-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

binsearch.info of binsearch.net, http:// of https://, laptop, pc of smartphone, chrome, IE8 of dolphin HD, het maakt allemaal niet uit, het werkt niet. In dat kader kan je ook stellen dat het MCAfee niet is, maar dat had ik al nagekeken. Had ik misschien wel in mijn eerste post moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Start je pc op in beveiligde modus met netwerkmogelijkheid. (tijdens booten [F8] ingedrukt houden)
Check dan of weer hetzelfde probleem optreedt.

Als je daar ook problemen hebt, dan wordt een ip ban waarschijnlijk.
Met een Live Linux CD/USB stick kan je dat definitief uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Ik heb het net geprobeerd in veilige modus en met kubuntu en beide werkte niet. Ik ga vannacht mijn modem wel offline zetten om zo te proberen een nieuwe IP te verkrijgen. Bedankt voor de moeite.

edit: ik zit te bedenken hoe ik in godesnaam een ban gekregen kan hebben, maar meer dan sabnzbd en spotlite heb ik niet geinstalleerd en die software heeft geen interactie met binsearch voor zover ik weer, dus het lijkt me stug dat ik door die software een ban gekregen heb.

[ Voor 41% gewijzigd door ABD op 17-04-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Ander ip adres krijg je niet, dit is nl. gekoppeld aan de poort in de centrale.
Wat je nog wel zou kunnen proberen is de proxyserver van Online in te stellen. Is ook een workaround maar beter dan niets denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Ik voel me echt een sufferd dat ik er niet aan gedacht heb dat online een proxyserver heeft, maar zoals eerder aangegeven werken proxyservers, dus dan moet ik het daar maar mee doen. Ik wilde niet aan een random proxyserver omdat dat niet veilig is. Ik doe dagelijks bankzaken en cc betalen e.d. en dat wil je dan niet. Mijn provider moet ik toch al vertrouwen, dus dan gebruik ik die proxy wel. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Laatst online: 13-04 17:57
Laatste week ongeveer is mijn "internet gevoel" zo traag..niet responsive en zo. Met speedtesten haal ik gemiddeld 10Mb down, 0.7up, en 30ms pingtijd, pingtest.net geeft een A rating, maar nog steeds voelt het niet zoals het geweest is. Moet telkens wachten op facebook, hotmail, youtube.
Denk dat het misschien wat te maken heeft met de CRC of FEC fouten..zijn die uitzonderlijk hoog vergeleken jullie ervaringen?
Onderstaand screenshot is na 2 dagen uptime, normaal internet gebruik (geen films/series of zo gedownload)

http://puu.sh/qh0H

Heb bij 1 persoon bv 8 miljard fouten in 2 uur gezien, zijn internet was dan ook ERG crappy laten we maar zeggen.

[ Voor 8% gewijzigd door sh1nigami op 18-04-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07:31
Gisteravond rond half tien opeens geen internet meer in de regio Twente (0546). Modem (Speedtouch 510) gaf aan dat er gewoon connectie was net zoals de ingebouwde statuspagina. Verder niet aan de praat te krijgen. Vanochtend was het opgehelderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
sh1nigami schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:13:
Laatste week ongeveer is mijn "internet gevoel" zo traag..niet responsive en zo. Met speedtesten haal ik gemiddeld 10Mb down, 0.7up, en 30ms pingtijd, pingtest.net geeft een A rating, maar nog steeds voelt het niet zoals het geweest is. Moet telkens wachten op facebook, hotmail, youtube.
Denk dat het misschien wat te maken heeft met de CRC of FEC fouten..zijn die uitzonderlijk hoog vergeleken jullie ervaringen?
Onderstaand screenshot is na 2 dagen uptime, normaal internet gebruik (geen films/series of zo gedownload)

Heb bij 1 persoon bv 8 miljard fouten in 2 uur gezien, zijn internet was dan ook ERG crappy laten we maar zeggen.
Mijn error aantal ligt iets lager, relatief gezien over een periode van 6 dagen. Ik zou het modem eens resetten met de reset knop, een andere PC testen en UTP kabel gebruiken om eventuele wifi problemen uit te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh1nigami
  • Laatst online: 13-04 17:57
Oppie schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:48:
[...]

Mijn error aantal ligt iets lager, relatief gezien over een periode van 6 dagen. Ik zou het modem eens resetten met de reset knop, een andere PC testen en UTP kabel gebruiken om eventuele wifi problemen uit te sluiten.
Raak ik me instellingen kwijt wanneer ik de reset knop gebruik? Bij de livebox was het resetten hetzelfde als uit-aan zetten.
Wifi staat sowieso uitgeschakeld op de huawei, voor mij nutteloos aangezien me 2e router precies ernaast staat, en ook een stukje krachtiger is. Tot vorige week was ik eigenlijk dik tevreden over de huawei, bij de livebox was er elke keer een reboot cyclus nodig om alles weer werkend te krijgen.
Status is nu als volgt: http://puu.sh/qGMj
Voor het rebooten was het: http://puu.sh/qGMK

Verder zijn de pc's allebei op de kabel aangesloten, en op allebei zijn/waren de klachten aanwezig

[ Voor 8% gewijzigd door sh1nigami op 21-04-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:11
Weet er iemand welk modem je nu krijt als je bij t-mobile 20mb internet neemt zonder voip etc?

En zitten daar ook nog voip op die je met je eigen sip account kunt gebruiken?

[ Voor 38% gewijzigd door Mediacj op 21-04-2012 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Laatst online: 08-07 21:27
Ik heb sinds het begin van het jaar T-Mobile en ik kreeg een Huawei HG655D. Ik had daar volgens mij wel instellingen bij telefonie gezien, maar ik heb het niet uitgetest.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Online levert standaard de Huawei HG655D uit. Ongeacht of je telefonie afneemt of niet.
En ja, je kan je eigen SIP account mee instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
Ok bedankt voor de info klinkt goed, ik ga me aanmelden, kun je overigens 2 sip accounts instellen of enkel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
Ik weet het niet meer zeker of het drie of vier waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sh1nigami schreef op woensdag 18 april 2012 @ 22:13:

Reset je modem en/of router eens.
Dit kan weleens de oplossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
Anoniem: 383527 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:57:
[...]

Reset je modem en/of router eens.
Dit kan weleens de oplossing zijn.
of heel simpel proxy automatic ff uitvinken :o
als die aanstaat

[ Voor 6% gewijzigd door SonyEricsson op 24-04-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
cornfed99111 schreef op zaterdag 21 april 2012 @ 21:32:
Online levert standaard de Huawei HG655D uit. Ongeacht of je telefonie afneemt of niet.
En ja, je kan je eigen SIP account mee instellen.
Weet er iemand wat het energieverbruik van dit modem is, en dan niet op papier maar in de praktijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-06 17:52

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Gisternacht was 'r kennelijk 'onderhoud' en dat zou een uurtje duren. We zijn nu meer dan 12 uur verder en nog steeds geen IP van de DHCP. Wat is dit? Ben ik de enige? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 30-03 22:12
Ik heb er ook last van, heb dan wel ADSL Extra, maar op dit moment nog steeds geen verbinding.

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Laatst online: 13-06 17:52

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Welke omgeving zit je? Ik zit in de 5256 omgeving. :\ Klantenservice heeft gezegd contact op te nemen maar nog steeds niks. Ben 'r best goed ziek van ondertussen. Dit is bijzonder slechte service, is dat omdat ze zijn overgenomen door T-Mobile of zo? Mijn god.

Als dit een uurtje onderhoud is dan houd ik me vast.

Hier ook trouwens ADSL Extra.

[ Voor 4% gewijzigd door RavonsDaro op 26-04-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 07:23
Hier ook ADSL Extra en geen verbinding.. (033) :(

[ Voor 4% gewijzigd door Bigfoot87 op 26-04-2012 18:30 ]

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Mediacj schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:16:
[...]

Weet er iemand wat het energieverbruik van dit modem is, en dan niet op papier maar in de praktijk ;)
Ik ben ook wel benieuwd naar het gebruik van dit modem! Misschien heeft iemand een verbruiksmeter en wil die het een periode meten? Mijn vader heeft er ook wel een maar ik kom misschien 1x per maand in mijn ouderlijk huis :) Alvast erg bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Nikeo op 26-04-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Zit in omgeving Groningen. Zal straks even weer proberen, zag nog niet veel meldingen dat het internet het weer deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Laatst online: 07:23
Hier inmiddels weer stabiel internet... Hopen dat het zo blijft.. :)

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
Werkt hier ook weer. Vind wel prima, klant sinds 2003. Voor zover ik me kan herinneren is dit de eerste keer dat het zo lang er uit lag en het niet mijn schuld was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Mijn abo loopt van de week af, reden voor Online om mij vrijdagavond 20 april op te bellen en mij een nieuw abonnement "aan te smeren", vastleggen voor langere tijd eigenlijk. De vrouwelijke colporteur kon me niets aanbieden aangezien mijn abonnement al laag was, maar ze kon me wel een draadloze modem aanbieden. Aangezien ik niet van plan was over te stappen en ik nog geen "n" netwerk heb, heb ik het maar gedaan; dan bridge ik mijn oude wrt54g voor de ps3 en hang ik de rest aan de Huawei. Keurig de brief van verlenging ontvangen, maar over de modem werd niet gerept. De hele week tevergeefs op de modem gewacht en vandaag klantenservice gebeld dat ik niet accoord ging met verlening. Klantenservice deelde leuk mee dat de opzegtermijn reeds verstreken was, want het moest binnen 7 werkdagen en die termijn was reeds verstreken. Binnen 7 werkdagen zou 6 werkdagen zijn en vrijdag 20 april telde ook mee. Dit klopt natuurlijk niet, want maandag 23 april was dag 1 en vandaag, 1 mei is dag 6, dus ik heb binnen de termijn gebeld. Uiteindelijk heeft ze toegezegd een modem op te sturen, dus (waarschijnlijk)eind goed al goed.

Maar, ik word echt furieus van dit soort praktijken, zoveel mensen, vnl de ouderen, in mijn omgeving worden genaaid door colporteurs met zaken als enorme overstapboetes tot gevolg. Nu was ik niet van plan om over te stappen, anders was me dit niet overkomen, maar ze hebben me nu wel een reden gegeven om over een jaar maar eens naar een andere provider te gaan kijken. Gatverdamme, ik haat het wanneer grote bedrijven mensen proberen te naaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
In die week krijg je ook nog geen modem, het is immers bedenktijd waarin nog niets gebeurt. Mocht dat het struikelblok zijn dan kun je altijd voet bij stuk houden en zal er vast wel een nieuw modem worden geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 09-07 16:27

TrekDr0p

QR niet scannen

ABD schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:59:
Mijn abo loopt van de week af, reden voor Online om mij vrijdagavond 20 april op te bellen en mij een nieuw abonnement "aan te smeren", vastleggen voor langere tijd eigenlijk. De vrouwelijke colporteur kon me niets aanbieden aangezien mijn abonnement al laag was, maar ze kon me wel een draadloze modem aanbieden. Aangezien ik niet van plan was over te stappen en ik nog geen "n" netwerk heb, heb ik het maar gedaan; dan bridge ik mijn oude wrt54g voor de ps3 en hang ik de rest aan de Huawei. Keurig de brief van verlenging ontvangen, maar over de modem werd niet gerept. De hele week tevergeefs op de modem gewacht en vandaag klantenservice gebeld dat ik niet accoord ging met verlening. Klantenservice deelde leuk mee dat de opzegtermijn reeds verstreken was, want het moest binnen 7 werkdagen en die termijn was reeds verstreken. Binnen 7 werkdagen zou 6 werkdagen zijn en vrijdag 20 april telde ook mee. Dit klopt natuurlijk niet, want maandag 23 april was dag 1 en vandaag, 1 mei is dag 6, dus ik heb binnen de termijn gebeld. Uiteindelijk heeft ze toegezegd een modem op te sturen, dus (waarschijnlijk)eind goed al goed.

Maar, ik word echt furieus van dit soort praktijken, zoveel mensen, vnl de ouderen, in mijn omgeving worden genaaid door colporteurs met zaken als enorme overstapboetes tot gevolg. Nu was ik niet van plan om over te stappen, anders was me dit niet overkomen, maar ze hebben me nu wel een reden gegeven om over een jaar maar eens naar een andere provider te gaan kijken. Gatverdamme, ik haat het wanneer grote bedrijven mensen proberen te naaien.
Ook een beetje stom dat jezelf getekend hebt als het er niet in staat.
Persoonlijk was ik het niet eens geweest met de brief en gevraagd of ze er eentje wilde sturen waar het wel in staat.
En ik denk dat ze 30 april ook gewoon mee gerekend hebben als werkdag.
Dus dan was 1 mei dag 7 geweest (23,24,25,26,27,30,1), en was je dus theoretisch te laat.
Wel jammer dat ze er eerst zo moeilijk over doen, want ik heb nu al jaren online en heb nog nooit problemen met ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

TrekDr0p schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:10:
[...]
Ook een beetje stom dat jezelf getekend hebt als het er niet in staat.
Persoonlijk was ik het niet eens geweest met de brief en gevraagd of ze er eentje wilde sturen waar het wel in staat.
En ik denk dat ze 30 april ook gewoon mee gerekend hebben als werkdag.
Dus dan was 1 mei dag 7 geweest (23,24,25,26,27,30,1), en was je dus theoretisch te laat.
Wel jammer dat ze er eerst zo moeilijk over doen, want ik heb nu al jaren online en heb nog nooit problemen met ze gehad.
Ik teken vrij weinig over de telefoon, ik heb een mondelinge overeenkomst gesloten. Daarnaast is 30 april geen werkdag en die had de telefoniste van de klantenservice ook niet meegerekend, ze telde de vrijdag mee waarop ik 8-9 uur 's avonds gebeld werd. Ik krijg uiteindelijk waarmee ik accoord gegaan ben, de T&T is binnen,ik ben alleen een beetje pissig op de manier waarop. Ze proberen je naaien waar je bij staat met pure leugens en dat moet in hun draaiboek staan, kan niet anders. Die brief is ook zo opgesteld om je erin te laten lopen. Ik heb echt zoiets dat als je eerlijker bent naar je klanten toe je uiteindelijk meer zaken zal doen, maar dat ben ik. Misschien ben ik naief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
Het gaat hier om algemene voorwaarden die je zelf kunt nalezen: Hier

De 20e ben je gebeld en bevestiging ontvang je per email dus op de dag dus dat is werkdag 1. De overeenkomst gaat in mits je niet "binnen 7 werkdagen annuleert". Strict genomen zijn op 1 mei dus de 7 werkdagen verlopen, enige uitzondering in dit geval was Koninginnedag. De medewerker zal waarschijnlijk datum van verlenging + 7 te zien krijgen en niet eventuele tussenliggende feestdagen. Twijfelgeval wat volgens jou bewust wordt gecreëerd en uitgebuit. Een provider verlengt dus liever ontevreden mensen zodat ze daarna opzeggen dan tevreden mensen die tevreden en dus ook klant blijven?

Dit had je zelf kunnen voorkomen door A. Niet de aanname te doen dat je binnen deze periode al het modem zou ontvangen, in de 7 dagen gebeurt er logischerwijs niets. Je kunt je immers bedenken. B. Niet op het allerlaatste moment te willen annuleren, helemaal in dit uitzonderlijke geval met een feestdag in de periode van bedenktijd.

Kritisch zijn is prima maar wanneer je dit soort uitspraken gaat doen mag je ook wel even kritisch naar jezelf kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Heb dinsdag via Online.nl de helpdesk een bericht gestuurd over het verlengen van m'n contract. Dit liep inmiddels 1,5 jaar en werkt in naar mijn ervaring meer dan prima, zeker voor het maandbedrag van €22,50.

Vandaag belde ze terug met een aanbod: eerste jaar 17 euro en daarna 24 euro per maand, incl AppleTV. Lijkt me een meer dan prima aanbod, gelijk dus maar gedaan. Online is een van de weinige providers die ook de bestaande klanten probeert tevreden te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 19:28
Vanochtend opeens geen verbinding meer en een rood lampje op de modem. Helpdesk: zou zomaar een weekje kunnen duren. Dat zou behoorlijk vervelend zijn.. Maar ik wacht rustig af.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224536

Wat ik jammer vind is dat de smtp.online.nl helemaal geen encryptie gebruikt. Ik wordt ervoor gewaarschuwd door Thunderbird. En bij Online doen ze daar niks aan.

Domme vraag, maar is het ook maar iets veiliger om webmail te gebruiken tov via een extern email programma? Waarschijnlijk niet omdat de email nog steeds via onbeveiligde smtp server gestuurd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andros
  • Laatst online: 09-07 11:24
Waarom gebruik je uberhaupt het mailadres van je provider? Zodra je overstapt levert dat toch alleen maar gezeur op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou je mail adres in bijv. gmail kunnen gebruiken als alias.
Vervolgens stuur je via gmail smtp je mails weg m.b.v. je alias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Andros schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:18:
Waarom gebruik je uberhaupt het mailadres van je provider? Zodra je overstapt levert dat toch alleen maar gezeur op.
Tja... ik zit al zo vreselijk lang bij Online... Al vanaf het moment dat het bedrijf haar dienst aan bood onder de naam 'Wanadoo'. M'n @wanadoo.nl email werkt dus nog steeds :)
edit:
Eh...dat @wanadoo.nl houdt dus binnenkort op...

Maar webmail via Online is dus, zoals ik al dacht, niet veiliger om de reden die ik in vorige post aan gaf? Dan moet ik 't idd maar 's anders gaan doen.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 224536 op 11-05-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383527 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:19:
Je zou je mail adres in bijv. gmail kunnen gebruiken als alias.
Vervolgens stuur je via gmail smtp je mails weg m.b.v. je alias.
Ja, maar 't liefst wil ik veilige email die niet via een groot Amerikaans bedrijf gaat. Ik vind 't niet echt een prettig idee dat de FBI een backdoor krijgt (waarschijnlijk al heeft).
nieuws: FBI wil Facebook en Skype verplichten afluisteren mogelijk te maken

En ja, ze hebben 't over Amerikaanse burgers, maar als ze daar lak hebben aan hun eigen grondwet hoef je niet te verwachten dat ze geen lak hebben aan onze wetten heir. Plus dat onze overheid zich in feite precies hetzelfde gedraagd als de VS, dus dat helpt ook niet echt:
nieuws: GroenLinks wil weten hoe vaak sociale media worden afgetapt

Dus... ik zit dan ook weer op Ubuntu maar dat lost m'n email probleem nog niet op...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 224536 op 08-05-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kismodrx04
  • Laatst online: 07-07 20:23
Gisteren bericht gekregen dat mijn oude e-mail adres van wanadoo gaat vervallen m.i.v. 1 augustus. Mooi waardeloos geregeld. Was voor mij naast de lage prijs een van de redenen om niet over te stappen, maar online heeft voor mij de keuze nu heel gemakkelijk gemaakt, doei online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07 19:28
cheiron schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:14:
Vanochtend opeens geen verbinding meer en een rood lampje op de modem. Helpdesk: zou zomaar een weekje kunnen duren. Dat zou behoorlijk vervelend zijn.. Maar ik wacht rustig af.
Update: Vanmiddag opgelost. Mijn "poort" bleek disabled te zijn bij Online. Snel geregeld moet ik zeggen, en dat had nog een dag eerder kunnen zijn als ik gister thuis kom zijn. Valt mij niet tegen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Laatst online: 08-07 20:37
Ik zit hier met een groot probleem,
Wanneer ik ga downloaden (nzb met spotnet) valt mijn internet compleet weg.
Hij gaat wel gewoon door met downloaden maar ik kan geen websites meer bezoeken op geen enkel apparaat.
Nu heb ik al op internet gezocht hoe ik het kan verhelpen maar hier staat vrij weinig op.
Ik heb dit probleem sinds ik de Huawei router heb. Ik had eerst de Thomson maar die gaf problemen
met mijn ps3

Nuttige informatie:
Besturingssysteem: Windows 7
Pakket: Snel internet + bellen vaak
Router: Huawei HG655D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05:08
Nog meer mensen met traag internet vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:47
Ja, hier in Hardenberg op 2 locaties ook, erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Heineken schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:32:
Heb dinsdag via Online.nl de helpdesk een bericht gestuurd over het verlengen van m'n contract. Dit liep inmiddels 1,5 jaar en werkt in naar mijn ervaring meer dan prima, zeker voor het maandbedrag van €22,50.

Vandaag belde ze terug met een aanbod: eerste jaar 17 euro en daarna 24 euro per maand, incl AppleTV. Lijkt me een meer dan prima aanbod, gelijk dus maar gedaan. Online is een van de weinige providers die ook de bestaande klanten probeert tevreden te houden :)
Mmmm ga ook maar eens bellen dan. Was van plan over te gaan naar tele 2, voor 14e pm Maar ben niet ontevreden over online, dus wil best blijven tegen de voorwaarden die je noemt...

De enige vraag waar ik nog antwoord op moet zien te krijgen is wanneer hier glasvezel gaat komen.....

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 13-05-2012 17:36 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TheInsider schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:10:
Toevallig woon ik daar ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Laatst online: 28-02 01:01
Hier in Nieuwerkerk zijn Youtube en andere buitenlandse sites best traag, NL gaat opzich nog wel. Downloade net een bestand van google code met 40kb/s...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Megamind schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:44:
Hier in Nieuwerkerk zijn Youtube en andere buitenlandse sites best traag, NL gaat opzich nog wel. Downloade net een bestand van google code met 40kb/s...
YouTube is amper bruikbaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
TheInsider schreef op zondag 13 mei 2012 @ 17:10:
Hier ook erg traag, eveneens in Hardenberg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Nog steeds, duurt nu al 24 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niels9
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-03-2024
Is inderdaad erg vervelend, zal straks de helpdesk eens bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06-2023
Hier ook op 2 locaties in Hardenberg. Trage, verbrekende verbindingen. Youtube, e.d. niet vooruit te branden.
Ik heb gisteren al gesproken met de helpdesk, die gaf aan dat het niet in de verbinding lag en wil me een nieuw modem gaan toesturen.
Daar ben ik nu ik deze reacties lees, weer wat minder van overtuigd... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Miek schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:00:
Hier ook op 2 locaties in Hardenberg. Trage, verbrekende verbindingen. Youtube, e.d. niet vooruit te branden.
Ik heb gisteren al gesproken met de helpdesk, die gaf aan dat het niet in de verbinding lag en wil me een nieuw modem gaan toesturen.
Onzin, ik ga nu eens bellen kijken wat ze te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Net contact met de helpdesk opgenomen, ligt niet aan je modem, ze zijn er nu mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheInsider
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:47
Net ook contact gehad met de helpdesk. De lijnen zijn gewoon goed, dus dat is het niet.
Youtube is een drama, veel NL sites zijn wel aardig. Lijkt meer op sites uit het buitenland, Amerika
in het youtube geval.

Als je last hebt, een formulier via de site inschieten, en als je daarop reactie krijgt, kun je
ze daarop antwoorden met tracert info, van de trage sites. Erg onhandig allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
TheInsider schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:24:
Net ook contact gehad met de helpdesk. De lijnen zijn gewoon goed, dus dat is het niet.
Youtube is een drama, veel NL sites zijn wel aardig. Lijkt meer op sites uit het buitenland, Amerika
in het youtube geval.

Als je last hebt, een formulier via de site inschieten, en als je daarop reactie krijgt, kun je
ze daarop antwoorden met tracert info, van de trage sites. Erg onhandig allemaal!

[...]
Werkt blijkbaar allemaal lekker langs elkaar heen, die medewerker van mij heeft nog nagevraagd en zei dat het technische team er al mee bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
Ik heb ook nog weer even gebeld:

Deze medewerker zei dat hij net 10 minuten een bericht van de technische dienst gekregen had dat ze bezig zijn om de oplossing te zoeken. De storing is dus pas net bekend en nog niet eens "officieel".
De oorzaak is dus ook nog niet bekend.
Verder geeft deze medewerker aan dat de meeste storingen binnen een halve tot één dag opgelost zijn. Dat is dus een beetje de indicatie.
Mij werd verzocht om vandaag af te wachten en morgen weer te bellen als de storing dan nog aanhoudt.
Oh ja, dat nieuwe modem is al onderweg. Nou ja, toe dan maar weer....zolang het maar niets kost! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miek
Update:

Ik werd net teruggebeld door Online. Ze hebben toch nog weer mijn storingsklachten gemeld, apart aan de technische dienst. Schijnbaar nodig om zoveel mogelijk van deze meldingen te verzamelen, zodat de klacht als "officieel" te boek komt te staan. Dan pas kan Online ook bijvoorbeeld KPN (netwerkbeheerder) aansturen om te laten onderzoeken of daar wellicht de problemen liggen.
Ik zou dus zeggen, als je in Hardenberg woont en Online hebt, even bellen met 0900-9515 optie 3-1-1! Kost je bijna *kuch* niets, enkel een half uur van je tijd en 15 cent per minuut. Wat is dat nou op een mensenleven als het je weer aan je snelle lijntje kan helpen! >:)
Pagina: 1 ... 17 ... 39 Laatste