Reg. datum: 22 oktober 2004
Sterker nog: ik heb ook zo'n PU VIG kaart die ¤7,50 korting oplevert. Maar dat geld alleen als je de game in de winkel haalt en dat pasje kan laten zien. De pre-order van Uncharted 2 heb ik bij de Free Record Shop geplaatst omdat je daar de SE kreeg voor de prijs van de gewone (al doen meer winkels dat wel). Maar goed, dus ik Pre-Order maar je moet meteen betalen en dan heb je dus niet meer de kans om iets aan te geven van een ANWB of PU VIG kaart. Ook als je aangeeft het spel op te willen halen dan moet je alsnog van te voren betalen... Dat is wel jammer.quote:Satch schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Ik lees hier vaak dat mensen games kopen voor 65 euro bij de Free record shop. Neem een ANWB pasje mee en je krijgt 10% korting. Wordt het 58,50.Denk dat heel veel mensen wel in hun directe omgeving een ANWB pasje kunnen lenen/gebruiken.
Maar voor games die je gewoon uit het rek pakt is het zeker een aanrader om dergelijke pasjes te hebben inderdaad
FeaR wijzigde dit bericht 15-10-2009 00:01 (20%)
PSN-ID: FeaR1986 || Xbox Live Gamertag: FeaR1986
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je had Uncharted: Among Thieves Collector's Edition voor ¤ 52,15 kunnen scoren;quote:FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:01:
[...]
Sterker nog: ik heb ook zo'n PU VIG kaart die ¤7,50 korting oplevert. Maar dat geld alleen als je de game in de winkel haalt en dat pasje kan laten zien. De pre-order van Uncharted 2 heb ik bij de Free Record Shop geplaatst omdat je daar de SE kreeg voor de prijs van de gewone (al doen meer winkels dat wel). Maar goed, dus ik Pre-Order maar je moet meteen betalen en dan heb je dus niet meer de kans om iets aan te geven van een ANWB of PU VIG kaart. Ook als je aangeeft het spel op te willen halen dan moet je alsnog van te voren betalen... Dat is wel jammer.
Maar voor games die je gewoon uit het rek pakt is het zeker een aanrader om dergelijke pasjes te hebben inderdaad
Jumpman in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"
ANWB kan je gewoon koppelen aan je account op FRS website, idem met PU VIG: http://www.freerecordshop.nl/vig-beta.
Jumpman wijzigde dit bericht 15-10-2009 00:12 (12%)
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit
Dat stukje met die 2 sumo's waar jij vastzit is zo gehaald.quote:FeaR1986 schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:51:
Maar goed, smaken verschillen nu eenmaal. Want er zijn dus ook mensen die Little Big Planet meer dan ¤64,95 waard gevonden hebben en ik vind de ¤19,99 die ik er voor betaald heb nog wel te veel eigenlijk
Ik wil je best een keertje helpen en anders zijn er zat anderen die het graag met/voor jou doen.
PSN: u4gReservoirDogs <+> http://www.finalfantasyradio.net/ <+> http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Negeer die demos, want die zijn niet reperesentatief voor het spel. Koop gewoon de 1e Uncharted voor een paar tientjes om met de serie te starten. Denk je dat de hele wereld je aan het bedonderen is als echt *iedereen* die het spel gespeeld heeft er enthousiast over is? Ik snap niet dat iemand zo koppig kan zijn om een van de beste PS3-games te blijven negeren...quote:thaan schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:45:
Tot nu toe heb ik toch ook echt niks met uncharted, maar ik heb dan ook alleen nog maar de Uncharted 2 Multiplayer beta gespeeld.
Ik zal meteen eens de download voor de demo van 1 aanzetten, en vervolgens hier laten weten wat ik er van vind.
Filmpjes etc. hebben me tot nu toe iig niet warm gemaakt voor Uncharted (1 danwel 2).
Xbox Gamer Tag ...Wii, Xbox, Xbox 360, PSP, PS2, PS3...
Jumpman wijzigde dit bericht 15-10-2009 00:29 (4%)
DELL XPS 17, Intel Core i7 2670QM @ 3,1 GHz, 16GB DDR3 1333MHz, 128GB SSD Samsung 830 Series, nVidia GeForce GT 555M 3GB, 120Hz 3D 1920 x 1080 Pixels Display, nVidia 3D Vision Kit
Rustig maar, ik ben van geen kanten koppig. Als je me post doorleest, zie je dat ik er juist erg open voor sta en absoluut niet aan het beweren ben dat Uncharted niks is.quote:ymmv schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:16:
[...]
Negeer die demos, want die zijn niet reperesentatief voor het spel. Koop gewoon de 1e Uncharted voor een paar tientjes om met de serie te starten. Denk je dat de hele wereld je aan het bedonderen is als echt *iedereen* die het spel gespeeld heeft er enthousiast over is? Ik snap niet dat iemand zo koppig kan zijn om een van de beste PS3-games te blijven negeren...
Ik ben enkel nog niet warm geworden van de Uncharted 2 Multiplayer demo.
En als ik zo hoor dat de demo's 3x niks zijn in vergelijking met het spel, wordt het toch zeker interessanter.
Lucky bastard! Weet je ook meteen hoe hij behandelt is 2e hands, nietquote:Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:25:
Laatst nog Uncharted: Drake's Fortune Platinum voor ¤ 14,99 gekocht bij Game Mania. Iemand had zojuist een PS3 80GB gekocht met twee Platinum titels en verkocht deze meteen weer terug aan Game Mania, zo doende stonden ze meteen bij de tweedehands. Dus een nieuwe tweedehands voor ¤ 14,99 gekocht voor iemand.
Alle games waar ik naar vroeg bij de GM (2ehands) hadden ze niet, heb vervolgens maar niet gevraagd wat ze wél hadden, volgens mij kon ik dat wel raden.
Dat punten systeem van Gamemania gaat overigens ook nergens over. Ik heb daar dus 500 punten gekregen bij mijn PS3, en bij 1500 punten krijg je 15 euro korting. Dat betekent dus dat ik honderden euro's moet uitgeven daar, wil ik 15 euro korting krijgen?
Bizar, bij het kopen van 2 games op Amazon.co.uk ben je dan al goedkoper uit..
thaan wijzigde dit bericht 15-10-2009 00:29 (36%)
Vorige keren dat ik probeerde af te rekenen met de VIG kaart en dergelijke ging het flink fout met die site. Met Addiscount ook trouwens, want heb drie keer(!) naar die reclames moeten kijken voordat ik een code kreeg welke herkent werd door de FRS. Dus heb toen meteen doorgeklikt omdat ik niet voor een vierde keer wilde kijken. Maar goed: nog zat games die ik moet hebben dit jaar (en de vorige VIG kaart kwam pas in maart), dus komt wel goed.quote:Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:10:
[...]
Je had Uncharted: Among Thieves Collector's Edition voor ¤ 52,15 kunnen scoren;
Jumpman in "[PS3] Uncharted 2: Among Thieves - deel 1"
ANWB kan je gewoon koppelen aan je account op FRS website, idem met PU VIG: http://www.freerecordshop.nl/vig-beta.
En ik lig er niet wakker van als ik een paar euro te veel heb betaald voor een spel
En wel apart dat die VIG kaart 10% korting geeft op de site en in de winkel ¤7,50...
Het ligt dus meer aan mijn game: beide sumo's vallen naar beneden en gaan lopen stuiteren. Alleen is die ene te fanatiek en stuitert zo op zijn hoofd en dan kan je er niets meer mee...quote:OPSLAGHOND schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:10:
Dat stukje met die 2 sumo's waar jij vastzit is zo gehaald.![]()
Ik wil je best een keertje helpen en anders zijn er zat anderen die het graag met/voor jou doen.
Maar wil in co-op nog wel een keer door die game racen, want zo'n simpele game moet toch wel uitgespeeld worden. Alleen is de lade in mijn PS3 nu al leeg voor Uncharted 2 morgen
Reg. datum: 14 oktober 2009
Reg. datum: 23 september 2003
Gistermiddag 14-10-09 is het pakket dus al bezorgdquote:turbootje schreef op zondag 11 oktober 2009 @ 00:32:
Zojuist maar de stoute schoenen aangetrokken en de 250gig versie incl 3 gamesbesteld op http://www.amazon.co.uk/
Kwam uit incl hdmi kabel en extra controller op iets van 360 euro
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ie binnen is
Das lekker snel
1 min puntje ,1 spel staat in backorder en wordt pas in november geleverd
Maar mag de pret niet drukken
Bedankt voor de goeie tip!quote:Garfieldie schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:56:
Voordeel alert, PSN card bij BS ¤50 voor ¤44,45 inclusief verzenden.Het is geen megakorting, maar toch.....
Normaal gezien betaal ik mijn PSN aankopen met een CC, maar een extra korting van meer dan 10% is altijd mooi meegenomen.
PSN id: NL_SToRM
Reg. datum: 04 april 2004
Gets all the ladies on their Backs.
Reg. datum: 27 september 2006
Heb me al aangemeld op PSN-Friends, maar moet nog even een toetsenbordje pakken voor het nodige werk.
Op het moment ben ik bezig met Uncharted 1 (sinds kort een nieuwe tv, dus opnieuw spelen), LBP en DMC4.
Ze zijn er sinds 2 weken. ¤20,- en ¤50,-quote:GetBack schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:35:
De psn kaartjes zijn al te koop in de winkels hier, of niet? En zoja, in welke varianten?
Xerox wijzigde dit bericht 15-10-2009 09:38 (28%)
PSN: Redrafted.
Werkt prima hoor.quote:dangerpaki schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 09:32:
ligt de website van zavvi ook bij jullie eruit? Ik kom er sinds gisteren niet op.
Nieuws | 15 oktober 2009 - Een demo van God of War III wordt op 13 november beschikbaar gesteld in Japan. Het gaat hierbij om een promotieactie voor inFamous, waarbij je een voucer code ontvangt voor de demo. Deze kan ingediend worden via de PlayStation Store. inFamous verschijnt een maand eerder, op 15 oktober, in Japan.
Of een soortgelijke promotie ook in Europa of Noord-Amerika wordt toegepast is niet bekend.
[bron]
Diablo 3: HollandHards#2930 | _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ♡ '\@_
Volgens mij verschilt het purnten systeem per artikel, en krijg bij bijvoorbeeld pre-order ook 'gratis' punten, als je veel games zou kopen bij hun gaat het misschien wel rap....quote:thaan schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 00:26:
[...]
Dat punten systeem van Gamemania gaat overigens ook nergens over. Ik heb daar dus 500 punten gekregen bij mijn PS3, en bij 1500 punten krijg je 15 euro korting. Dat betekent dus dat ik honderden euro's moet uitgeven daar, wil ik 15 euro korting krijgen?
Bizar, bij het kopen van 2 games op Amazon.co.uk ben je dan al goedkoper uit..
Maar ik vind ze behoorlijk duur, in Amersfoort is de toko ook maar een half jaar open geweest, en wordt de winkel nu geherlocalisserd
En ik ben het ook met je eens dat JIJ Uncharted wellicht niet leuk kan vinden, ik heb zelf geen enkele interesse in modern warfare 2. Ik heb er alle vertrouwen in dat de game 9's en 10-nen gaat scoren, en dus gewoon een uitstekende game in zijn soort is, maar ik heb geen enkele behoefte aan fps games (of j-rpg's for that matter
Smaak is persoonlijk. Ze hebben wel weer gelijk in dat je niet alleen op de demo/beta kan afgaan, dat dan weer wel.
Goedkoop wonen in het hart van Nederland? Met snel glas- of kabel internet aanwezig. Koop voor december een krijg er een xbox 360 bij! klik
Reg. datum: 06 augustus 2008
Gaat die gewoon door de brievenbus of is het pakketpost?quote:mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:31:
Ik heb mijn uncharted 2 limited edition van de FRS net binnen!
Want dan weet ik of ik thuis moet blijven of wel even naar de stad kan gaan om lunch te halen
Cross Game Voice Chat
Het nieuwsbericht ligt bij de eindredactie en verschijnt in de loop van de dag op de frontpage.
Komt de God of War Collection ook niet rond die datum uit? Daar zit naar het schijnt ook een code bij voor de demo, dus dan zou dat mooi samenvallen met de Japanse datum.quote:himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:
God of War III demo 13 november in Japan
Nieuws | 15 oktober 2009 - Een demo van God of War III wordt op 13 november beschikbaar gesteld in Japan. Het gaat hierbij om een promotieactie voor inFamous, waarbij je een voucer code ontvangt voor de demo. Deze kan ingediend worden via de PlayStation Store. inFamous verschijnt een maand eerder, op 15 oktober, in Japan.
Of een soortgelijke promotie ook in Europa of Noord-Amerika wordt toegepast is niet bekend.
[bron]
Reg. datum: 04 april 2004
Doet het bij mij ook weer, wel wat langzamer, misschien wat meer geduldig zijnquote:
infamous is toch allang uit hier of zie ik dat verkeerd?quote:himlims_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:24:
God of War III demo 13 november in Japan
[bron]
Had het inderdaad al gelezen, de post van de ND ontwikkelaar is inmiddels al verwijderd natuurlijk. Maar wel lachuh dat je gewoon met je maten kan chatten tijdens de game. Wordt denk ik alleen wel lastig switchen tussen ingame chatten of chatten met iemand die een heel ander spel speelt. Ben beniewd hoe ze dat gaan oplossen.quote:Jan Laros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:49:
Jongens, het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren. Een ontwikkelaar van Naughty Dog heeft zijn mondvoorbij gepraat en stelt dat er in de volgende firmware upgrade van de PS3 ondersteuning komt voor....jawel:
Cross Game Voice Chat
Het nieuwsbericht ligt bij de eindredactie en verschijnt in de loop van de dag op de frontpage.
Brievenbusquote:FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:38:
[...]
Gaat die gewoon door de brievenbus of is het pakketpost?
Want dan weet ik of ik thuis moet blijven of wel even naar de stad kan gaan om lunch te halen
InFamous komt in Japan op 5 nov uit.quote:dangerpaki schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:07:
[...]
infamous is toch allang uit hier of zie ik dat verkeerd?
Mag inderdaad hopen dat je voor spellen ongeveer hetzelfde aantal punten krijg als voor een PS3, anders schiet het echt niet op. Niet dat ik ooit van plan was daar spellen te gaan kopen, hoef maar twee keer wat te importeren en je bent al vele malen voordeliger uit dan je ooit bij de Game Mania kan zijn.quote:Sagat schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:27:
[...]
Volgens mij verschilt het purnten systeem per artikel, en krijg bij bijvoorbeeld pre-order ook 'gratis' punten, als je veel games zou kopen bij hun gaat het misschien wel rap....
Maar ik vind ze behoorlijk duur, in Amersfoort is de toko ook maar een half jaar open geweest, en wordt de winkel nu geherlocalisserd.....
En ik ben het ook met je eens dat JIJ Uncharted wellicht niet leuk kan vinden, ik heb zelf geen enkele interesse in modern warfare 2. Ik heb er alle vertrouwen in dat de game 9's en 10-nen gaat scoren, en dus gewoon een uitstekende game in zijn soort is, maar ik heb geen enkele behoefte aan fps games (of j-rpg's for that matter).
Smaak is persoonlijk. Ze hebben wel weer gelijk in dat je niet alleen op de demo/beta kan afgaan, dat dan weer wel.
Ik heb net de demo gespeeld, en ik moet zeggen dat ik het juist wél een erg vette demo vindt.
Inderdaad veel geschiet, weinig gepuzzel, maar toch wel heel leuk. Goed om te horen dat de demo dus weinig van het spel laat zien, dan kan het alleen maar beter worden.
Persoonlijk houdt ik juist meer van MW/MW2, maar Uncharted ga ik ook ooit wel eens halen.
Eerst maar eens wachten tot Batman: Arkham Asylum in de bus valt, mag toch hopen dat dat vandaag eens gaat gebeuren.
Grab shell dude!
Reg. datum: 19 september 2006
Hey interessant!quote:Satch schreef op woensdag 14 oktober 2009 @ 23:56:
Ik lees hier vaak dat mensen games kopen voor 65 euro bij de Free record shop. Neem een ANWB pasje mee en je krijgt 10% korting. Wordt het 58,50.Denk dat heel veel mensen wel in hun directe omgeving een ANWB pasje kunnen lenen/gebruiken.
Nevermind... al gevonden
http://www.freerecordshop.nl/anwb
Dr. Quipers wijzigde dit bericht 15-10-2009 11:40 (6%)
PSN ID: HammerNL
xBox Live: ACR Dijkertje -||- PSN: Sokkiejjj -||- X58 i7 930 PC
Reg. datum: 05 juli 2004
Uiteraard, alleen niet in combinatie met andere kortingsacties. De irischeque is gewoon een betaalmiddel, geen kortingsactie.quote:HammerNL schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:48:
Zou die ANWB korting ook gelden in combinatie met een VVV irischeque?
Reg. datum: 18 maart 2008
zie hem staan op de bartsmit webshop voor 350. Zal nog wel 15% korting afgaan danquote:jOzh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:
Iemand de PS 3 bundel met Uncharted 2 al in de winkel gespot? Ben benieuwd of bepaalde winkels (Media Markt, Saturn, etc.) daar nog een leuke stuntprijs voor gaan hanteren...
(ja omdat ik nogsteeds elke dag check of er nog een 180 eu actie komt omdat ik die steeds heb gemist
adros wijzigde dit bericht 15-10-2009 11:59 (5%)
10% voor consoles (helaas).quote:adros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:58:
[...]
zie hem staan op de bartsmit webshop voor 350. Zal nog wel 15% korting afgaan dan
(ja omdat ik nogsteeds elke dag check of er nog een 180 eu actie komt omdat ik die steeds heb gemist)
Ken het gevoel overigens, ik check nu toch ook iedere dag eventjes of de fat PS3 nog een keer langs komt...
Grab shell dude!
Bij ons in Game Mania Maastricht hebben we die bundel ( 250GB)quote:jOzh schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:29:
Iemand de PS 3 bundel met Uncharted 2 al in de winkel gespot? Ben benieuwd of bepaalde winkels (Media Markt, Saturn, etc.) daar nog een leuke stuntprijs voor gaan hanteren...
¤329,-
Rockstarbase.com - Back in The Bizz - Here To Stay. ThomasHeinen.nl.My Media.
Het werd tijdquote:Jan Laros schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:49:
Jongens, het lijkt nu toch echt te gaan gebeuren. Een ontwikkelaar van Naughty Dog heeft zijn mondvoorbij gepraat en stelt dat er in de volgende firmware upgrade van de PS3 ondersteuning komt voor....jawel:
Cross Game Voice Chat
360Gamertag.....PSN ID
Het kan mij persoonlijk niet heel veel schelen, meeste mensen waarmee ik game hebben namelijk geen headsetquote:uchiha tijntje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 12:51:
[...]
Het werd tijdOndanks dat de meerderheid van de ps3 spelers dit niet hoeft
PSN: Bellerophon-
X360 Gamercard | (Mijn iRacing profiel)
Even the dark has a silver lining
Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |
Diablo3 BattleTag: RedHat#2846
Misschien is PSN Friends dan iets voor jou (zie openingspost)...quote:Snippertje schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:11:
Ik heb helemaal niemand met wie ik kan pratenNiemand van mijn vrienden heeft een PS3 namelijk...
Ja ik heb wel een aantal mensen toegevoegd hoorquote:Vads schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:23:
[...]
Misschien is PSN Friends dan iets voor jou (zie openingspost)...
Specs | PSN: Snippertje1989 | Gamertag: Snippertje |
Vast en zeker, maar de mensen in je lijst moeten dan wel in het bezit zijn van een Bluetooth headset (oid)quote:BM schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 13:04:
Ik wil niet weer een hele discussie ontketenen, maar ik ben toch benieuwd hoeveel PS3 spelers terug gaan komen van hun mening dat crossgame chat overrated is, en nergens voor nodig is. Volgens mij is dat typisch zo'n functie waarvan je pas merkt hoe handig ie echt is, als je 'm niet meer hebt.
PSN: Bellerophon-
frc gaat altijd in de brievenbus (tot max van 2games)quote:FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 10:38:
[...]
Gaat die gewoon door de brievenbus of is het pakketpost?
Diablo 3: HollandHards#2930 | _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ♡ '\@_
Eindelijk Cross-game chatten
Dat was eigenlijk het enige dat ik nog miste bij de PS3, naast een overzichtelijke store
Woutoud wijzigde dit bericht 15-10-2009 14:37 (79%)
Ik zoek er nog een voor mijn ps3
Ik gebruik de Bluetrek G3, heerlijk om mee te werken. Paired snel en is best comfortabel in je oorquote:willy1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:41:
Welke bleutooth headset gebruiken jullie?
Ik heb zelf ook hele goede verhalen gehoord over de headset van Sony zelf, daar zou je ook naar kunnen kijken.
PSN-ID : Cenzer
Wireless Headset PS3 rond de 49 euroquote:willy1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:41:
Ik gebruik degene die bij Warhawk zat (een Jabra), maar ik zou het liefst de officiele Sony headset gebruiken.quote:willy1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 14:41:
Die kun je bij Play.com al voor ¤23,50 halen.
SToRM666 wijzigde dit bericht 15-10-2009 14:51 (9%)
Proud to be a Ducatisti!!
Fotogear: Canon 400D + BG-E3 | 17-55 F2.8 IS USM | 50 F1.8 | 55-250 F4-5.6 IS | 430EX II
PSN: Yellowneck
Helaas vind ik 'm niet echt heel comfortabel. Dat ding wat in je oor steekt is te groot ofzoquote:Yellowneck schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:09:
Heb zelf ook met een kameraad samen gisteren de officiele Sony Headset besteld. Bij www.mymemory.co.uk voor 19.95 GBP incl porto. Volgens de Paypalomrekenkoers was dit 22,04 euro. De Sony headset ziet er ook nog eens het geilst uit, zeker in de oplaadcradle ..
Hoop trouwens dat de geluidskwaliteit met die update ook wat omhoog gaat. Kwaliteit via PS3 is beduidend slechter dan een chat met dezelfde persoon via de 360, voor m'n gevoel ook redelijk was lag (1+ seconde).
BM wijzigde dit bericht 15-10-2009 15:14 (16%)
X360 Gamercard | (Mijn iRacing profiel)
Even the dark has a silver lining
ik had wel het probleem dat ik mijn microfoon gevoeligheid niet aan kon passen maar dat heb ik inmiddels werkend. door hem niet met de usb kabel te paire.
hierdoor mis ik wel de HQ mode..
Ik vind het een fijne headset, maar bij die Bluetrek zit hij niet in je oor maar erop dat kan wel wat fijner zitten bij sommige mensen. De PS3 headset moet een stukje in je oor.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Gelukkig is de Sony Headset in Nederland 2x zo duur waardoor ik, mocht de headset mij niet bevallen, het altijd weer kan verkopen via martkplaats voor minimaal de aanschafwaarde
Fotogear: Canon 400D + BG-E3 | 17-55 F2.8 IS USM | 50 F1.8 | 55-250 F4-5.6 IS | 430EX II
Dit probleem heb ik ook, ik ga eens uitzoeken hoe ik bovenstaande kan regelen. Vind het erg raar dat je niet de gevoeligheid kan instellen met je Sony headset.quote:Phyt_ schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:18:
ik had wel het probleem dat ik mijn microfoon gevoeligheid niet aan kon passen maar dat heb ik inmiddels werkend. door hem niet met de usb kabel te paire. Hierdoor mis ik wel de HQ mode..
Tijdens het gamen hoor je regelmatig verschillende geluiden uit andermans omgeving omdat zijn/haar headset dat dan oppikt. (Bijvoorbeeld een deur die open gaat, gillende kinderen, etc.) Noise cancelling noemen ze dat dan..
Even voor de duidelijkheid: Die headset van Sony is niet in-ear. Deze hangt eigenlijk in je oorschelp met een bandje dat nog achter je oor hangt. Zie hierquote:Yellowneck schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:26:
Hmm... ok. Ben opzich wel in-ear oordopjes gewend (Sennheiser CX300) maar eens kijken hoe groot die earplug is van Sony, want bij Sennheiser moet ik echt de kleinste hebben die dan nét past.
Gelukkig is de Sony Headset in Nederland 2x zo duur waardoor ik, mocht de headset mij niet bevallen, het altijd weer kan verkopen via martkplaats voor minimaal de aanschafwaarde
DeDuifff wijzigde dit bericht 15-10-2009 15:53 (38%)
Reden: Extra informatie
[PS3 Junkie] Currently playing: Killzone3, FIFA11, Dragon Age II :: Proud owner of: Canon EOS550D.
Daarvoor is deze oplossing DeDuifff:quote:DeDuifff schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 15:48:
[...]
Dit probleem heb ik ook, ik ga eens uitzoeken hoe ik bovenstaande kan regelen. Vind het erg raar dat je niet de gevoeligheid kan instellen met je Sony headset.![]()
Tijdens het gamen hoor je regelmatig verschillende geluiden uit andermans omgeving omdat zijn/haar headset dat dan oppikt. (Bijvoorbeeld een deur die open gaat, gillende kinderen, etc.) Noise cancelling noemen ze dat dan..
heb ik paar paginas terug ook gepost dan kun je die gevoeligheid wel aanpassen maar ontbreekt de HQ mode. op pagina 23 ofzo.
ps hoe krijg ik mijn signature geedit ?! zie niks in mijn profiel?quote:Ok I was having the problem where my ps3 sony brand headset(the one that came with socom) was stuck on volume level 3. The other levels were there, they were just greyed out and I could not select them. I finally called customer service and figured out it is because of the way I paired it. I was just plugging the cord into the back of the headset and registering it like that. But really you have to hold the power button on the headset till it blinks read to green, then go to manage blu tooth devices and scan for it. This fixed the problem for me and I hope it helps you out as well.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Maakt niet uit, heb hem hier nu al een uurtje of 1,5 liggen. Maar nog niet in de PS3 durven stoppen...quote:mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 11:21:
[...]
Brievenbus, sorry ik was ff aan het spelen!
Ik heb vanavond ook nog afspraken en ik denk dat ik heel veel te laat ga komen als ik nu aan die game ga beginnen
Zeker niet aan komen danquote:FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:16:
[...]
Maakt niet uit, heb hem hier nu al een uurtje of 1,5 liggen. Maar nog niet in de PS3 durven stoppen...
Ik heb vanavond ook nog afspraken en ik denk dat ik heel veel te laat ga komen als ik nu aan die game ga beginnen
Haha, ja zoiets had ik ookquote:Synth schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:50:
[...]
Zeker niet aan komen danvoor dat ik er erger in had was ik al 5 uur achter elkaar aan het spelen.
Reg. datum: 08 juli 2003
ps3 staat op engels
uncharted 2 ingesteld op NL
game speelt nederlands maar met de eerst volgende cutscene krijg ik engels te horen ipv NL. Na de cutscene begint de game weer en is alles weer in het Nederlads.
p.s. ik vind NL wel lekker klinken met een paar biertjes op
p.s2 lekker wijf die chloe
p.s3 vette console (snappie?
PS3 120GB Slim PSN: Bierbeer
Toch gedaan, maar ga nu al weer opnieuw beginnenquote:Synth schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 16:50:
[...]
Zeker niet aan komen danvoor dat ik er erger in had was ik al 5 uur achter elkaar aan het spelen.
Ben redelijk snel door het eerste level heen geracet, dus heb her en der wat laten liggen.
Dus kan beter nu even een replay doen dan als ik helemaal in de game zit...
Overigens meer mensen waarvan de downloadable content code niet werkt?
Ik krijg weer eens gezellig de melding dat de code niet goed is ingevoerd of al gebruikt is...
In het hoesje zit een downloadcode om het één en ander te downloaden, maar ik kreeg ook net via email (van Free Record Shop) een code waar je ''Revenge Perk'' mee kan downloaden. Dit is toch niet de hetzelfde content als wat in het hoesje zit?
PC: i7 920/P6T Deluxe V2/Patriot 6GB 1600Mhz/XFX GTX285/Intel Postville 80GB SSD/2x320GB(RAID0)/Antec P182/Corsair HX620 PSN: mauricedbNL
Nee de code in het hoesje is voor het xmb theme & de extra skins voor mp + gouden wapens!quote:FeaR1986 schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:01:
[...]
Toch gedaan, maar ga nu al weer opnieuw beginnen![]()
Ben redelijk snel door het eerste level heen geracet, dus heb her en der wat laten liggen.
Dus kan beter nu even een replay doen dan als ik helemaal in de game zit...
Overigens meer mensen waarvan de downloadable content code niet werkt?
Ik krijg weer eens gezellig de melding dat de code niet goed is ingevoerd of al gebruikt is...
Maar die code werkt vanaf morgen pas.
mzx wijzigde dit bericht 15-10-2009 18:10 (47%)
Reden: sorry FeaR!
Reg. datum: 16 april 2009
Ik zit al een tijdje te denken om in plaats van steeds maar m'n systeem up te graden gewoon een Playstation 3 te halen! Ook ivm dat steeds minder ontwikkelaars games uitgeven op de PC en dat ze slechter gesupport worden op de PC. Het enigste wat me ervan weerhouden heeft is dat ik een controller niet fijn vind spelen en shooters gewoon voor mij het beste willen met een muis en keyboard.
Zijn er nog andere argumenten om me over te halen een ps3 te kopen?
Denk dat je beter mij had kunnen quoten, want ik vroeg daar naarquote:mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:
[...]
Nee de code in het hoesje is voor het xmb theme & de extra skins voor mp + gouden wapens!
Ergens had ik wel het idee dat het pas vanaf de 16e oktober gedownload kon worden, maar een vreemd gevoel was het wel... Maar wel leuk dat er bij bestellen via de Free Record nog een extraatje bij zit. Daar heb ik niets over gelezen
Al moet ik zeggen dat ik die "postcards" die bij de SE zitten wel erg lame zijn. Postcards zijn in mijn ogen gedrukt op stevig karton en niet op gewoon papier. Maar goed, dat maakt verder niet uit want de steelcase zelf is al mooi. En het gaat natuurlijk om de game en die is nog verslavender dan deeltje één...
ik was altijd een uber pc gamer maar de overstap naar controller hield me echt neit tegen en vond het ook neit storend, nu frag ik met beide net zo goedquote:arbynthechief schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:
Hey!
Ik zit al een tijdje te denken om in plaats van steeds maar m'n systeem up te graden gewoon een Playstation 3 te halen! Ook ivm dat steeds minder ontwikkelaars games uitgeven op de PC en dat ze slechter gesupport worden op de PC. Het enigste wat me ervan weerhouden heeft is dat ik een controller niet fijn vind spelen en shooters gewoon voor mij het beste willen met een muis en keyboard.
Je kunt nu eindelijk in de woonkamer op de bank voor je HDTV gamen ipv op een bureaustoel ergens in een hoekje van de kamer?quote:arbynthechief schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:
Hey!
Heb nu ook een maandje een ps3 na altijd op de pc shooters gespeeld te hebben. In het begin met waw was het wel erg frustrerend dat ik continu afgemaakt werd, maar na wat wennen speelt het nu best redelijk en kan ik goed meekomen.quote:Rin schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:11:
[...]
ik was altijd een uber pc gamer maar de overstap naar controller hield me echt neit tegen en vond het ook neit storend, nu frag ik met beide net zo goed
Xbox live gamertag: Metsadah - PC: E4300, 2gb ddr, HD4850
PSNid: YouriNL
Speciaal Aanbod
PlayStation 3
Call of Duty: World at War
Map Pack 1 (¤4,99) (Geldig tot 19 oktober)
Resident Evil 5
Versus Mode (¤2,99) (Geldig tot 23 oktober)
PlayStation Portable
Everybody’s Golf 2 (¤12,99) (Geldig tot 22 oktober)
Monster Hunter Freedom Unite (¤20,99) (Geldig tot 22 oktober)
PSone Klassiekers
Magic Carpet (¤4,99) (Geldig tot 22 oktober)
Populous (¤2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Sim City 2000 (¤5,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Hospital (¤2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Park (¤2,99)(Geldig tot 22 oktober)
The Little Mermaid II (¤2,99)(Geldig tot 29 oktober)
Speelbare Content
PlayStation 3
Volledige Spellen
WipEout HD Fury – Het Volledige Pakket (¤24,99)
.detuned (¤2,99)
Uno (¤9,99)
Mushroom Wars (¤9,99)
PlayStation Portable
Volledige Spellen
Cover Girl (¤29,99)
Extra Content
Buzz!
Space Quiz (¤4,99)
Lumines Supernova
Holiday Pack (¤1,99)
Bundle Pack (Bevat het Classic Pack en het Holiday Pack) (¤3,99)
High Velocity Bowling
Doug Graves (¤0,99)
Halloween Ball Pack (Gratis)
Planets Ball Pack (¤0,99)
Dynasty Warriors: Strikeforce (PSP)
Downloadpack 6 (Gratis)
Guitar Hero 5
Wolfmother Track Pack (¤5,49 voor het pakket of ¤1,99 per nummer)
California Queen
Cosmic Egg
Pilgrim
Overige Nummers (¤1,99 per stuk)
Cut Your Hair - Pavement
Hi-Speed Soul - Nada Surf
Sister Jack - Spoon
Rock Band
Brütal Legend Pack 01 (¤3,99 voor het pakket of ¤1,99 per nummer)
(We Are) The Road Crew ‘08′ - Motörhead
The Metal - Tenacious D
More Than Meets the Eye - Testament
Overige Nummers (¤1,49 per stuk)
Andres - L7
Icarus – Borne on the Wings of Steel (Live) - Kansas
Point of Know Return (Live) - Kansas
Satch Boogie - Joe Satriani
Show Me the Way - Black Tide
Surfing With the Alien - Joe Satriani
What’s My Age Again - Blink 182
Rock Band Unplugged (PSP)
Overige Nummers (¤1,49 per stuk)
Headknocker - Foreigner
Jeremy - Pearl Jam
PlayStation 3 Game Video's
Final Fantasy XIII
TGS 09 Trailer
Army of Two: The 40th Day
Trailer: Jonah
Heroes Over Europe
Multiplayer Trailer
PlayStation 3 Thema's
Normale Thema's (¤1,49 per stuk)
Ink Skulls
Mythical Creatures
Spider Webs
World’s Apart
Dynamische Thema's (¤1,99 per stuk)
PixelJunk Monsters Deluxe Dynamisch Thema
PAIN Dynamisch Thema
High Velocity Bowling Dynamisch Thema
PlayStation 3 Achtergronden
Topatoi
Wallpaper 4
copy/paste van www.psonly.nl
Finding a girl on the internet? The odds are good, but the goods are odd!
"I'd give an arm to be ambidextrous!"
Speelt dat nog een beetje? En is het opgepoetst, of 1 op 1 kopie?quote:Surfer schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:33:
Sim City 2000 (¤5,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Hospital (¤2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Theme Park (¤2,99)(Geldig tot 22 oktober)
Wel erg veel plezier mee gehad, leuk om weer te spelen als het een beetje werkt
Nu, met zonder ondertitel
het viel me vooral op dat je het anders moet benaderen, ik richt vooral dor het personage zeg maar zelf rond te bewegen en zo de crosshair op de vijand te leggen, zo eindig ik toch vrijwel altijd hoog.quote:Dersan schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 18:21:
[...]
Heb nu ook een maandje een ps3 na altijd op de pc shooters gespeeld te hebben. In het begin met waw was het wel erg frustrerend dat ik continu afgemaakt werd, maar na wat wennen speelt het nu best redelijk en kan ik goed meekomen.
Maar ik vind het op een console gamen zoiezo relaxter, het werkt altijd, je koop t'n game, propt 'm erin en het werkt. daarnaast merk je gewoon dat vaak het budget hoger is voor de games, al zijn er ook multiplatforms die ook op de pc uitkomen natuurlijk.
volgens mij vraagt sony exorbitant veel geld voor het repareren van zon ding, dus dat is helaas niet echt interessant.quote:DonDJ. schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:
Vandaag PS3 Slim 250gb + Uncharted 2 besteld bij bartsmit.com. Mooi goedkoop. Dit helaas omdat mijn 60GB launch PS3 en kapotte bluray laser heeft. Iemand interesse om zo'n ding nog over te nemen?
PC: i7 920/P6T Deluxe V2/Patriot 6GB 1600Mhz/XFX GTX285/Intel Postville 80GB SSD/2x320GB(RAID0)/Antec P182/Corsair HX620 PSN: mauricedbNL
een losse bluray drive is te koop op ebay vaak, maaaaaar volgens mij heeft sony hier een programma voor lopenquote:DarkShadow schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:43:
[...]
volgens mij vraagt sony exorbitant veel geld voor het repareren van zon ding, dus dat is helaas niet echt interessant.
Dat niet alleen maar ook iedereen werkt met de zelfde setup. Niks geen gelame met aangepaste settings / patches om een voordeel te krijgen boven andere spelers. Hoewel ik eerst zeer sceptisch was over FPS'en op consoles merk ik nu steeds meer dat het juist veel relaxter speelt vaak.quote:Rin schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:29:
[...]
het viel me vooral op dat je het anders moet benaderen, ik richt vooral dor het personage zeg maar zelf rond te bewegen en zo de crosshair op de vijand te leggen, zo eindig ik toch vrijwel altijd hoog.
Maar ik vind het op een console gamen zoiezo relaxter, het werkt altijd, je koop t'n game, propt 'm erin en het werkt. daarnaast merk je gewoon dat vaak het budget hoger is voor de games, al zijn er ook multiplatforms die ook op de pc uitkomen natuurlijk.
Heb mijn game+codes vandaag van FRS binnengekregen. Code werkte in eerste instantie niet (invalid code) maar nadat ik de revenge perk code (krijg je per e-mail) had ingevoerd deed de LE content-code het ook!quote:mzx schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:50:
[...]
Nee de code in het hoesje is voor het xmb theme & de extra skins voor mp + gouden wapens!
404 error: File not found
Dan doe je iets niet goed.quote:DarkShadow schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 19:59:
3 PS3's verkocht van de bart smit actie. 105 euro winst. Best mooi, maar oh wat had ik er graag 1 gehouden voor mezelf
Exact waarom ik ook overgestapt ben op de PS3. Het ging min of meer automatisch omdat ik een PS3 bij me 1080p LCD TV kreeg in december 2007. Ik merkte dat ik meer en meer op de PS3 ging spelen en me toen net gekocht nVidia GeForce 8800GTS G92 bijna niet gebruikte om te gamen.quote:Bor de Wollef schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:57:
[...]
Dat niet alleen maar ook iedereen werkt met de zelfde setup. Niks geen gelame met aangepaste settings / patches om een voordeel te krijgen boven andere spelers. Hoewel ik eerst zeer sceptisch was over FPS'en op consoles merk ik nu steeds meer dat het juist veel relaxter speelt vaak.
Jumpman wijzigde dit bericht 15-10-2009 23:05 (34%)
Canon 30D, canon 50mm 1.8,canon 70-200L f4, canon 17-85 IS, canon 28-135, speedlite 550EX
Had er 2 via de bartsmit site gekocht =327.90.- de 80Gig + infamous
1 for me and one for my dad.
nu nog die samsung ue46b6000 tv and me is happy...
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anders zijn er ook wel wat bedrijfjes in .nl waar je dit vaak voor een redelijk bedrag kan laten fixen.quote:Rin schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 22:51:
[...]
een losse bluray drive is te koop op ebay vaak, maaaaaar volgens mij heeft sony hier een programma voor lopen
Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23
Lovende reacties zeg...ben nog steeds met Uncharted "1" bezig, zit beetje vast bij Chapter 15, als je dan met wallrunnen naar een richel via zo'n touw ... redt de sprong steeds nietquote:Lizardz schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 00:16:
Heb ook Uncharted 2 gekocht. Vet spel tot nu toe, ben bij chapter 6.
Wat bedoel je met "updates" downloaden? Als er een patch komt kun je die uiteraard gewoon downloaden. Ook online gamen gaat prima, daar zit geen regiolock op (alleen met Metal Gear Online voor zover ik weet, maar dat ligt aan KONAMI).quote:Vads schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:07:
Vraagje (die waarschijnlijk al vaker gesteld is): stel, ik koop een spel in Canada met regio 1. Kan ik dan in de Europese PSN-store updates downloaden ervoor en ook online gamen ermee?
Met downloadable content uit de NL store halen moet je wel oppassen, dit werkt namelijk in 9 van de 10 gevallen niet. Als je per se DLC voor de game wil halen zul je een canadees/amerikaans account aan moeten maken en Canadese Dollars/Dollars moeten kopen. Die vouchers kun je gewoon op ebay kopen. Wanneer je dan die DLC hebt gedownload kun je wel gewoon door blijven spelen op je Nederlandse account.
Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is
Heb Uncharted 2 trouwens ook al binnen sinds woensdag. Toen de eerste twee chapters gespeeld (die BRILJANT waren!), daarna moeten stoppen omdat ik de volgende dag weer vroeg op moest. Nu wilde ik de game voor zaterdag bewaren, wint m'n broertje opeens 2 tickets voor Firstlook
Daarnaast heb ik ook nog een PSP Slim & Lite voor een prikkie overgenomen. Dus daar ben ik ook al druk mee aan de gang geweest. Wat een mooi ding is dat toch trouwens, zo'n PSP!
Dus Uncharted 2 staat nu gepland voor zondag.
Poeh poeh, wat een druk leven
Skire wijzigde dit bericht 16-10-2009 02:13 (26%)
Ik heb daar in het begin ook vast gezeten.quote:Yellowneck schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]
Lovende reacties zeg...ben nog steeds met Uncharted "1" bezig, zit beetje vast bij Chapter 15, als je dan met wallrunnen naar een richel via zo'n touw ... redt de sprong steeds niet
Het is een kwestie van blijven proberen, want het is een soort van scripted-event. Als bij voorbij punt X bent van de muur en vanaf daar springt dan red je die jump met gemak. Dus wellicht even iets lager aan dat touw/liaan gaan hangen zodat je verder kan rennen en minder ver hoeft te springen. Maar op een gegeven moment redt je het gewoon zonder dat je zelf enig idee hebt iets anders gedaan te hebben...
Reg. datum: 08 juli 2003
Verder erg vette game met ultieme graphics en cutscenes
Frank J. wijzigde dit bericht 16-10-2009 07:43 (6%)
PS3 120GB Slim PSN: Bierbeer
Reg. datum: 12 mei 2008
Wat betreft de PC; Ik doe daar alleen shooters.Muis en tobo blijven mijn inziens oppermachtig tegenover een controller voor echte shooters als COD. De snelheid, instellingen, bewegelijkheid van de muis is onevenaarbaar. Uiteraard speelt gewenning en controle ook mee en zal er op de Console ook best een shooter gespeeld kunnen worden. Voor mij is de PC dan echter baas boven baas.
quote:arbynthechief schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:
Hey!
Ik had er eigenlijk geen last van.quote:Frank J. schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 07:43:
Over de opzet van het verhaal van uncharted 2 (tot chapt 5):
spoiler:Ben ik de enige of is het heen en weer geflits van het verhaal in het begin erg verwarrend en moet je maar opeens in het verhaal zitten. Je zit op het strand met Chloe en Flint en opeens zit je 4 maanden terug met die Flint en Chloe de olielamp te zoeken. Bij Uncharted 1 werd het opgebouwd. Zulke momento films zijn wel vet zijn maar eerlijk gezegd ligt het me bij games niet lekker.
Verder erg vette game met ultieme graphics en cutscenes
Gets all the ladies on their Backs.
Reg. datum: 19 september 2006
Ik probeerde Home gisteren weer eens te starten, maar hij loopt steeds vast en blijft hangen op 'initialising'... Bekend probleemd of hebben jullie tips hoe dit op te lossen is?
Sony al gebeld? Melden dat je een 60gb hebt en weet dat het lang gaat duren en dat je genoegen neemt met een 40/80gb replacement, wellicht dat ze je dan nog snel helpen ook. Ik zou het iig proberen.quote:DonDJ. schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 20:26:
Vandaag PS3 Slim 250gb + Uncharted 2 besteld bij bartsmit.com. Mooi goedkoop. Dit helaas omdat mijn 60GB launch PS3 en kapotte bluray laser heeft. Iemand interesse om zo'n ding nog over te nemen?
Iets naar beneden gaan op die liaan. Dan haal je het makkelijk. Bij de 3e keer dat ik Uncharted 1 doorspeelde haalde ik dat zelfs zo in 1 keer, later bedacht ik me dat dat zo'n struikelpunt was de 1e keerquote:Yellowneck schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 01:05:
[...]
Lovende reacties zeg...ben nog steeds met Uncharted "1" bezig, zit beetje vast bij Chapter 15, als je dan met wallrunnen naar een richel via zo'n touw ... redt de sprong steeds niet
EfBe wijzigde dit bericht 16-10-2009 09:30 (33%)
Lead developer of LLBLGen Pro, the productive O/R mapper for .NET
My .NET Blog | Twitter
Ik en wat vrienden van mij dachten er ook altijd zo over. Nu hebben twee van die vrienden al een tijdje een PS3 en kunnen inmiddels aardig meekomen op 3d shooter gebied. Ik heb gisteren bij Bart Smit dan ook maar een PS3 250GB met Uncharted 2 voor 316 euro besteld. Hopelijk komt hij vandaag of morgen nog aan.quote:arbynthechief schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 17:54:
Hey!
Ik wil namelijk ook mijn 4 jaar oude pc niet upgraden naar een pc die de laatste games kan spelen want dan ben ik duurder uit dan een PS3. Plus ik wil gewoon gamen, en geen tijd meer kwijt zijn aan het upgraden van drivers, OS directx, gedoe met codes en beveiligingen.
Gewoon de PS3 onder de tv, disk erin en gaan!
edit: ik ben nu trouwens in de tussentijd bezig met GTA IV. Ook wel leuk.
LuPo wijzigde dit bericht 16-10-2009 10:18 (13%)
PSN ID: LuPo1989 | Gamesoverzicht | Likes
Ik heb precies hetzelfde sinds vorige week. Helaas nog niet echt druk gezocht naar een oplossing.quote:Dr. Quipers schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 09:28:
Werkt bij jullie Playstation Home nog?
Ik probeerde Home gisteren weer eens te starten, maar hij loopt steeds vast en blijft hangen op 'initialising'... Bekend probleemd of hebben jullie tips hoe dit op te lossen is?
o/~ hey, I don't wanna go to work today, wanna stay home and play all my video games, on the 1up show o/~ 2006-2009 :(
Ok, top! Bedankt voor je antwoord. Patches en online gamen gaat uitstekend begrijp ik dus. Het is alleen even opletten bij het kopen van DLC (zoals bijvoorbeeld "Big Surf Island" voor Burnout; dat soort extra's dus.quote:Skire schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 02:00:
[...]
Wat bedoel je met "updates" downloaden? Als er een patch komt kun je die uiteraard gewoon downloaden. Ook online gamen gaat prima, daar zit geen regiolock op (alleen met Metal Gear Online voor zover ik weet, maar dat ligt aan KONAMI).
Met downloadable content uit de NL store halen moet je wel oppassen, dit werkt namelijk in 9 van de 10 gevallen niet. Als je per se DLC voor de game wil halen zul je een canadees/amerikaans account aan moeten maken en Canadese Dollars/Dollars moeten kopen. Die vouchers kun je gewoon op ebay kopen. Wanneer je dan die DLC hebt gedownload kun je wel gewoon door blijven spelen op je Nederlandse account.
Ik hoop dat het zo duidelijk genoeg is
Valt nog vies tegen hoor. Per PS3 heb je misschien hooguit 40 euro winst. (dat is al veel) Een hoop mensen gaan geen 220 euro betalen voor een PS3 80GB. Spellen leveren hooguit 20 euro per stuk op, aangezien er genoeg keuze is op marktplaats.quote:Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:02:
[...]
Dan doe je iets niet goed.Ik haal uit twee PS3's ¤ 47,50 per stuk winst (¤95,00), En dan verkoop ik de bijgeleverde games ook nog eens los voor ¤30,00 per stuk (¤60,00). Is ¤ 155,00 winst. Hiervan heb ik weer FIFA 10 (¤54,00), Uncharted 2: Among Thieves Special Edition (¤ 57,75, pre order) en Call Of Duty: Modern Warfare 2 (¤55,00, pre order) bij de Nederlandse retail gekocht om wat terug te doen.
[...]
AMD Phenom II X4 810 / Gigabyte GA-MA790XT-UD4P / 4GB Corsair XMS3 1333 DDR3 / Sapphire Radeon HD6770 / Crucal M4 128GB SSD / 2x Samsung Spinpoint 1TB F1@ RAID0 / Western Digital Caviar GreenPower WD20EARS 2TB
Inderdaad goed opletten:quote:Vads schreef op vrijdag 16 oktober 2009 @ 10:32:
[...]
Ok, top! Bedankt voor je antwoord. Patches en online gamen gaat uitstekend begrijp ik dus. Het is alleen even opletten bij het kopen van DLC (zoals bijvoorbeeld "Big Surf Island" voor Burnout; dat soort extra's dus.
Ik ben dus de mist in gegaan met DLC voor Buzz...
Ik gebruik een Wirecard via een Duitse PSN account en doe daarmee mijn aankopen in de Duitse store, zo heb ik bijv. DLC voor KZ2 en de game Zen Pinball aangeschaft. Dat werkte allemaal prima onder mijn eigen Nederlandse account. (Immers het is binnen Europa)
In het geval van DLC voor Buzz: deze zijn blijkbaar land gebonden! Ik kan mijn gekochte Horror Quiz alleen maar spelen als de taal van mijn PS3 op Duits ingesteld staat
Smartphone: Sony Xperia S | PSN ID: Dynamix81
tja ik wou ze gewoon snel kwijt. Had langer kunnen wachten, voor de killzone bundel heb ik een week gewacht totdat ik een bod kreeg van 225 eu. De andere 2 heb ik snel verkocht voor 210.quote:Jumpman schreef op donderdag 15 oktober 2009 @ 23:02:
[...]
Dan doe je iets niet goed.Ik haal uit twee PS3's ¤ 47,50 per stuk winst (¤95,00), En dan verkoop ik de bijgeleverde games ook nog eens los voor ¤30,00 per stuk (¤60,00). Is ¤ 155,00 winst. Hiervan heb ik weer FIFA 10 (¤54,00), Uncharted 2: Among Thieves Special Edition (¤ 57,75, pre order) en Call Of Duty: Modern Warfare 2 (¤55,00, pre order) bij de Nederlandse retail gekocht om wat terug te doen.
[...]
Exact waarom ik ook overgestapt ben op de PS3. Het ging min of meer automatisch omdat ik een PS3 bij me 1080p LCD TV kreeg in december 2007. Ik merkte dat ik meer en meer op de PS3 ging spelen en me toen net gekocht nVidia GeForce 8800GTS G92 bijna niet gebruikte om te gamen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Dit topic is gesloten.