Hoofdcategorieën
Reg. datum: 08 november 2007

quote:
Meelobee schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Zou het ook niet zo zijn dat het simpelweg te zwaar is voor de consoles? Ik kan me voorstellen dat een PS3 Killzone 2 in splitscreen niet trekt, tenzij het grafisch allemaal een stuk minder zou zijn.
Klopt. In een filmpje dat ik ooit heb gezien werd dit gezegd door een werknemer van Guerilla Games. Wat dus ook een probleem is met 3D. Voor de console is splitscreen en 3D hetzelfde werk: van dezelfde scène moeten per frame niet één, maar twee beeldjes worden gerenderd. 3D splitscreen zal dus ook nog wel even duren voordat we dat hebben.

Voor Blu-Ray liefhhebbers: er is een actie bij Bol.com

MVG, Frank

GRAW 2 kan je geloof ik wel met Co-op als ik op Google rondkijk, maar hopelijk is die co-op ook leuk.

PSN ID: Tegud PS3: MGS 4, BF:BC,GTA lV,RFOM,R2 - Geschenke bei Handyvertrag! Konsolen,LCD's etc. www.geschenk-handy.de

quote:
Tankbuster schreef op maandag 29 juni 2009 @ 11:42:
GRAW 2 kan je geloof ik wel met Co-op als ik op Google rondkijk, maar hopelijk is die co-op ook leuk.
Ohja, ik herinner het me weer. Je kan de campaign niet in co-op doen maar wel aparte missies (zoals in Resistance 2). Het is héél moeilijk, met 2 man tegen de overmacht, zonder healmogelijkheden. Of we keken niet ver genoeg toen, kan ook. De campaign was wel subliem overigens.

Sacred 2 en Uncharted net 'gevonden' in de bus, zij die gaan gamen groeten u :w

PSN ID: Vanholm - Ik speel nu: FIFA 10, Prototype, Battlefield 1943, Midnight Club: LA. Hattrick team: Rapid Brugge (841915)

Reg. datum: 03 november 2007

quote:
Vanholm schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:46:
[...]

Ohja, ik herinner het me weer. Je kan de campaign niet in co-op doen maar wel aparte missies (zoals in Resistance 2). Het is héél moeilijk, met 2 man tegen de overmacht, zonder healmogelijkheden. Of we keken niet ver genoeg toen, kan ook. De campaign was wel subliem overigens.

Sacred 2 en Uncharted net 'gevonden' in de bus, zij die gaan gamen groeten u :w
Lekker binnen zitten met dit weer :P

_Diesel_ wijzigde dit bericht 29-06-2009 14:00 (3%)

It is possible that we live in a world that has more than the usual 1 time + 3 space dimensions of everyday experience. Indeed, one way to explain the peculiar properties of gravity is that the universe extends in 4+n dimensional space.

Reg. datum: 11 oktober 2007

tja, ik ben aan het werk. Kun je toch beter gamen hoor :P

Reg. datum: 03 augustus 2005

hebben er meer last van dat de ps3 niet wilt connecte naar het psn?

edit: werkt alweer

ProfaN33 wijzigde dit bericht 29-06-2009 16:32 (15%)

PSN ID: Nohead
Reg. datum: 05 oktober 2001

quote:
Vanholm schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 23:27:
[...]

Wat PromoX zei.

Ik heb hem zelf een tijd geleden (27 mei) besteld op yesasia, en normaal gezien mag ik hem eindelijk deze week verwachten.

Indien je hem bestelt, neem dan de Asian version en niet de Japanese, dan krijg je Engese stemmen te horen en teksten te lezen.

Ondertussen Uncharted: Drake's Fortune en Sacred 2 besteld uit Engeland, dus de PS3 zal weer lekker draaien de komende tijd :*)
offtopic:
Vanholm is jouw Demon's Soul al verzonden/eventueel al aangekomen? Ik heb hem dezelfde dag besteld ,en is 19 juni verzonden (nog niet binnen).
Jij hebt DM niet aanstaan dus dan maar zo.. :S

Asus A6VA | Q6600 2.4 @ 3.0 | Asus P5KC | 2 x 1Gb + 2 x 2Gb Corsair DDR2 PC6400 | XFX 8800GTS 320 | Logitech Z-5300 | Logitech Cordless MX + MX 518 | Samsung 206BW | NDS | PS3 | Nikon D40 | HTC Diamond | Madcatz TE Stick

Reg. datum: 18 september 2007

Was laatst Call of Duty 4 aan t spelen en na een uurtje ofzo begon mn PS3 (60GB launch) toch hard te blazen! Het leek wel een stofzuiger. Dit heb ik nog nooit gehad en begon me natuurlijk gelijk zorgen te maken want ik heb al eens een kappotte PS3 gehad waar het ook een hitteprobleem was. Nu was het natuurlijk ook warmer dan normaal in de woonkamer (graadje of 24 denk ik), maar is dit normaal? Mn PS3 staat uiteraard helemaal vrij en niet in een kast ofzo. Ik heb de game afgesloten en na een minuut of 5 schakelden de vents weer een standje terug. Moet ook zeggen dat ik sinds de laatste firmware update een aantal vastlopers gehad heb.

edit: @ hieronder: dito! ;)

P.E.No.1 wijzigde dit bericht 30-06-2009 10:28 (10%)

PSN id: PENo1

Reg. datum: 10 april 2006

quote:
Azqi schreef op zondag 28 juni 2009 @ 04:16:
[...]

Ik ben 30+ en in mijn directe vriendenkring hebben 4 vrienden een PS3. Coop games worden door ons verslonden, dus pas op met die wild guesses van jou.
En zo ken ik er wel meer. 30+ers waren de eerste generatie die met consoles in aanraking kwamen en ik verwacht dat die daar niet zomaar meer vanaf komen :).

Reg. datum: 22 april 2008

... 25 years ago...It all started with a Atari 2600....

Geen idee hoe je die zou moeten maken. Maar misschien wel een leuk idee voor een poll? Een onderzoek naar de leeftijden van de tweakers/PS3 eigenaren?

PSN id: GG--77

#1 typo matser /o/
Reg. datum: 22 januari 2001

quote:
P.E.No.1 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 09:46:
Was laatst Call of Duty 4 aan t spelen en na een uurtje ofzo begon mn PS3 (60GB launch) toch hard te blazen! Het leek wel een stofzuiger. Dit heb ik nog nooit gehad en begon me natuurlijk gelijk zorgen te maken want ik heb al eens een kappotte PS3 gehad waar het ook een hitteprobleem was. Nu was het natuurlijk ook warmer dan normaal in de woonkamer (graadje of 24 denk ik), maar is dit normaal? Mn PS3 staat uiteraard helemaal vrij en niet in een kast ofzo. Ik heb de game afgesloten en na een minuut of 5 schakelden de vents weer een standje terug. Moet ook zeggen dat ik sinds de laatste firmware update een aantal vastlopers gehad heb.

edit: @ hieronder: dito! ;)
Had het dit weekend ook met mijn 60gb ps3 die na 10 minuten best stevig begon te loeien, heb het hiervoor ook nog niet meegemaakt zo hard. Ik zou me verder niet echt zorgen maken, denk het weer hier wel meer invloed heeft dan je aanvankelijk zou denken. :)

een dag zonder koffie is een dag niet geleefd

PSN id: Roobje
Reg. datum: 25 november 2008

Het is gewoon mogelijk om een spel te downloaden vanaf het account van een vriend en dan op je eigen account het spelen, werkt gewoon perfect. let wel, je kan een spel maar 5 keer downloaden

Ik maak hier veel gebruik van, soms downloaden we wel een spel en installeren het op een 3 playstations dan delen we de kosten, scheel een hoop

-PS3 80GB - Acer Aspire 3810TG-354G32n - AMD X2 6000+ AM2, 2 gb 667 Mhz, 250 GB HDD, ATI Sapphire HD2600XT, ASUS M3NV76-VM, Samsung SyncMaster 226cw -

Gadsie!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
kaspur schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:08:
Had het dit weekend ook met mijn 60gb ps3 die na 10 minuten best stevig begon te loeien, heb het hiervoor ook nog niet meegemaakt zo hard. Ik zou me verder niet echt zorgen maken, denk het weer hier wel meer invloed heeft dan je aanvankelijk zou denken. :)
haha mijn 60 gig deed hetzelfde. Zoals jij zegt zal het warme weer er wel mee te maken hebben. Na een tijdje idle zak de fan weer een tandje terug.

Ik had vorige week mijn oude PS2 weer eens tevoorschijn gehaald omdat ik vond dat de PS2 BC van mijn 60 gig PS3 er eigenlijk belabberd uitzag, veel kartels enzo en gewoon niet heel tevreden. Ik de PS2 weer aangezet en de games opstarten: exact hetzelfde beeld, blijkbaar was mijn herinnering aan de PS2 ietwat te rooskleurig. PS2 games hadden nou eenmaal redelijk wat kartels en het hoort er gewoon bij. Echt ik zie gewoon geen verschil tussen de BC van de PS3 en de PS2 zelf. Ik heb geleerd dat het uitzetten van de upscale mogelijkheid van de PS3 bij oude PS2/PS games het beeld ten goede komt.

Dit weekend tot laat in de nacht Shadow of the colossus gespeeld met een vreind evan me... good times.. die games zouden ze een remake van moeten maken.

Inmiddels draait mijn PS3 gewoon weer de PS2 games en is de oude PS2 weer in de kast gegaan. Ben begonnen aan Persona 4 en Okami. Beide spellen vreten behoorlijk wat tijd maar ze zijn het waard.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | AMD 64 X2 4200+ | ATI Radeon 1950XT | ASUS M2N-E | 4 x 512MB DDR2

Hmm, ondervind laatste tijd wat ´´ problemen ´´ met m´n ps3.

Heb de ps3 door middel van een toslink kabel aan m´n homecinemaset gekoppeld, er zit nog een toslink splitter tussen, waardoor ik van bron kan wisselen, dit werkt over het algemeen prima, maar laatste tijd met dit ontzettend warme weer gebeurd het nog wel eens dat op de een of andere manier de ps3 geen geluid meer doorgeeft :S zie m'n homecinemaset dan ook van dts afspringen en weer naar het standaard dolby geluid gaan. Na een paar seconde hersteld dit weer...

Komt dit iemand bekend voor ? of kan ik ermee terug naar de dynabyte ( waar ik m'n ps3 gehaald heb... )
Zouden dit oververhittings verschijnselen kunnen zijn ? hij staat in een kastje, onder een tv, en boven een htpc... verplaatsen is eigelijk geen optie ivm kabels.

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

The Shape Of Things To Come
Reg. datum: 03 juli 1999

quote:
swopdark schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:15:
[...]

Dit weekend tot laat in de nacht Shadow of the colossus gespeeld met een vreind evan me... good times.. die games zouden ze een remake van moeten maken.
Van ICO en SOTC een PS3 remake en dan een trilogiebox uitbrengen met The Last Guardian erbij :9~
Daar zou ik wel wat eurotjes voor over hebben.

Een remake van MGS1, 2 en 3 zou trouwens ook niet verkeerd zijn :P

Lay Down Your Burdens

Reg. datum: 31 mei 2009

Ok mensen: Call of Juarez ligt NU in de winkels, iig bij de eplaza, mochten jullie hierop wachten... Dat hoeft dus niet meer xD.

Ik heb Shadow of the Colossus via marktplaats gekocht, want ik wil die game nog wel een keertje spelen. Is mij compleet ontschoten in het ps2-tijdperk. (net als ICO) beetje jammer, maar dat gaan we nu goedmaken ^^. Ik heb echt zin in Project Trico: The last Guardian :O. Geen flauw idee nog wat ik van die studio kan verwachten, maar de trailer zag er vet uit en ik heb niets dan goede verhalen gehoord over SotC

Uitdrijvûrrrr!
Reg. datum: 13 maart 2002

quote:
Fatal Mind schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:38:
Hmm, ondervind laatste tijd wat ´´ problemen ´´ met m´n ps3.

Heb de ps3 door middel van een toslink kabel aan m´n homecinemaset gekoppeld, er zit nog een toslink splitter tussen, waardoor ik van bron kan wisselen, dit werkt over het algemeen prima, maar laatste tijd met dit ontzettend warme weer gebeurd het nog wel eens dat op de een of andere manier de ps3 geen geluid meer doorgeeft :S zie m'n homecinemaset dan ook van dts afspringen en weer naar het standaard dolby geluid gaan. Na een paar seconde hersteld dit weer...

Komt dit iemand bekend voor ? of kan ik ermee terug naar de dynabyte ( waar ik m'n ps3 gehaald heb... )
Zouden dit oververhittings verschijnselen kunnen zijn ? hij staat in een kastje, onder een tv, en boven een htpc... verplaatsen is eigelijk geen optie ivm kabels.
Ook het geval zonder splitter?

The chase is better than the catch - Scooter
http://www.ronaldgoedemondt.nl

ossu!

quote:
VoicesofHonour schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:21:
Ik heb Shadow of the Colossus via marktplaats gekocht, want ik wil die game nog wel een keertje spelen. Is mij compleet ontschoten in het ps2-tijdperk. (net als ICO) beetje jammer, maar dat gaan we nu goedmaken ^^. Ik heb echt zin in Project Trico: The last Guardian :O. Geen flauw idee nog wat ik van die studio kan verwachten, maar de trailer zag er vet uit en ik heb niets dan goede verhalen gehoord over SotC
Psst, speel eerst ICO ;). Shadow Of the Colossus is veel meer actiegericht en heel anders dan wat Last Guardian zal zijn.
Mijn kartonnen edities van ICO en Shadow of The colossus (met mooie postkaartjes enzo erbij) maak ik graag mensen mee jaloers :). Het verbaasde me vroeger al hoe ongelofelijk weinig mensen ICO gespeeld hadden. Nu zetten ze er blijkbaar de hypemachine achteraan. Good thing, I guess..
quote:
Exorcist schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:26:
[...]

Ook het geval zonder splitter?
Om eerlijk te zijn nog niet te veel geprobeerd, heb d'r voorlopig even een kamerventilator opgezet, en sindsdien eigelijk geen last meer van.

Mocht ik het nou weer krijgen dan ga ik dat als eerste proberen. Misschien tijdens deze hete maanden ook de ps3 maar uit het kastje halen. hij is omringd door warme dingen, maar toch als ik aan de zijkant voel dan is het een warm briesje, niks waar ik bv me handen brand ofzo.

Current Owner of: PS3 80 GB Killzone 2 pack | Samsung LE40A536 Television | Samsung HT-TZ212 Home Cinemea System

Reg. datum: 28 september 2008

Je handen branden zal ook niet snel gebeuren, je hardware geeft er eerder de geest aan. Hoe warm is warm in jouw geval? Kamer temperatuur of beduidend hoger?
Het briesje dat uit je PS3 komt is niet even warm als de hardware waar het doorheen getrokken wordt, houd daar even rekening mee. :)

Reg. datum: 31 mei 2009

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Psst, speel eerst ICO ;). Shadow Of the Colossus is veel meer actiegericht en heel anders dan wat Last Guardian zal zijn.
Mijn kartonnen edities van ICO en Shadow of The colossus (met mooie postkaartjes enzo erbij) maak ik graag mensen mee jaloers :). Het verbaasde me vroeger al hoe ongelofelijk weinig mensen ICO gespeeld hadden. Nu zetten ze er blijkbaar de hypemachine achteraan. Good thing, I guess..
die ben ik ook aan het proberen te bemachtigen, maar is nogal lastig. Wil er namelijk geen hoofdprijs voor betalen, wat ik voor een top ps3 game bijna nog niet kwijt ben. Shadow of Colossus voor 25.50 gekocht (special edition met kaarten ed) Wil dus eigenlijk ICO ook special ^^, maar ja = DUUUUR! XD zelfs tweede hands

ossu!

Goede conditie ICO in kartonnen doos is tot 70 euro waard en sinds de huidige PS3 aankondigingen zeer gezocht: good luck :). Anders kan je ook voor de "gewone" editie gaan, die ze destijds heruitgegeven hebben voor de release van SotC. Vind je wel voor een prikje, hangt er allemaal vanaf in welke mate je een verzamelaar bent ;)

Boeboe wijzigde dit bericht 30-06-2009 17:30 (45%)

quote:
JBokma schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:59:
Je handen branden zal ook niet snel gebeuren, je hardware geeft er eerder de geest aan. Hoe warm is warm in jouw geval? Kamer temperatuur of beduidend hoger?
Het briesje dat uit je PS3 komt is niet even warm als de hardware waar het doorheen getrokken wordt, houd daar even rekening mee. :)
Idd handen branden is overdreven, maar 't was maar indicatie.

heb tijdens eten enzo ff 2 uur de ps3 uitgehad, en als ik nu m'n hand bij de ventitie houd dan is dat kouder als kamer temperatuur. Daarnet was het wel tikkie hoger als kamertemperatuur. hmm, zal eens meten, heb meetfuctie op m'n multimeter

Reg. datum: 09 januari 2002

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:28:
Goede conditie ICO in kartonnen doos is tot 70 euro waard en sinds de huidige PS3 aankondigingen zeer gezocht: good luck :). Anders kan je ook voor de "gewone" editie gaan, die ze destijds heruitgegeven hebben voor de release van SotC. Vind je wel voor een prikje, hangt er allemaal vanaf in welke mate je een verzamelaar bent ;)
Laat ik nu net weten dat er bij me oude werkgever nog 4 originele ICO's met de kartonnen verpakking liggen, volgens mij zelfs nog gesealed. Deze zijn vast niet zonder reden daar neer gelegd. Net zo als dat er nu 4 gesealde orignele (met kartonnen verpaking) Metal Gear Solid 4 Games liggen. Waarschijnlijk zal dit iets met visie, verzamelaars, vraag en aanbod te maken hebben.

Ik weet ook nog dat ICO heel lang ¤ 64,99 heeft gekost, terwijl andere games van dezelfde maand en van ver daarna al lang en breed in de budget bakken lagen. Dit was niet bij een kleine gamestore maar bij een grote keten, die dus prijzen van het hoofdkantoor opgestuurd kreeg elke dag.

Jumpman wijzigde dit bericht 30-06-2009 18:32 (14%)

ASUS P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92)

Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
Boeboe schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:31:
[...]

Ik heb ze ook beide in de kartonnen doosjes :) Ik wist toendertijd nieteens dat het speciaal was ofzo, ik heb m toevallig gekocht.

PSN id: NL_SToRM

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 46 47 48 49 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: