Reg. datum: 02 juni 2001
Reg. datum: 18 maart 2004
Maar wat betreft bereik, bellen en mobiel internet is alles gewoon goed.
Eerste advies ging al meteen de mist in, want want ze zeiden bleek gewoon niet te kloppen.
Ik heb het simkaartje nog voor 2,50. Lekker goedkoop. Maar ik zie nu dat ze weer voor zo'n 6 euro verkocht worden a 250min. Vraag mij af hoe ze klanten willen trekken met zo'n wachttijd en service.
Paquito wijzigde dit bericht 14-01-2012 15:17 (4%)
Reg. datum: 24 oktober 2010
Die is niet geactiveerd. Als ik aan het bellen ben en iemand belt mij, gaat deze direct door naar de voicemail
Op de site staat de instructie: **43# [zend] om dit te activeren.
Als ik dit doe, krijg ik de melding "connection problem or invalid MMI code"
Als ik echter status ophaal *#43# of uitzet ##43#, doet de telefoon dat zonder problemen.
Ik heb een ZTE Blade.
Heeft iemand anders daar ook problemen mee?
Over de administratie van Youfone ben ik over het algemeen heel negatief, maar dat update ik later nog wel aangezien er nog wat zaken lopen die eerst moet worden opgelost.
Wat wel een pluspunt is, is dat ik overal (zelfs in de metro en liften) bereik heb/blijf houden. Dat was wel anders met Vodafone en daarvoor T-Mobile.
snel internet en supersnel internet?
kan het nergens vinden
http://specs.tweak.to/7965
quote:Onbeperkt Snel Internet: ¤ 8,95
per maand 768 kb/s 348 kb/s
Onbeperkt Supersnel Internet: ¤ 14,95
per maand 3,6 mb/s 1,5 mb/s
EWK wijzigde dit bericht 25-01-2012 16:51 (51%)
Schat, je zeurt pas als je klaagt over iets waar je zelf invloed op hebt.|| De enige juiste manier: blu-ray
Ik ga het nu al stieken afraden. Heb youfone sinds 6 januari (dus nu 21 dagen) en ben ondertussen al geknepen.
Heb er 2 mailtjes aan besteedt en schijnbaar zat ik al na 6 (!) dagen over het limiet heen van de FUP!
Ze houden gebruikers statistieken bij en heb dus al mijn data bij elkaar opgeteld. Dit was 96300 kb (na 6 dagen) !!
Youfone berekent de FUP per internetbundel op basis van het gemiddelde verbruik van alle gebruikers met dezelfde internetbundel. Dit verbruik wordt met 50% verhoogd om zo de grens te bepalen.
Dat zou dus betekenen dat de gemiddelde gebruiker 64200 kb verstookt.
Zie graag nog reacties van andere personen die dit zelfde probleem hebben.
Reg. datum: 07 april 2006
Al met al dus een flinke chaos daar, vooral nadat ik vanochtend een mail kreeg van Youfone met de verkoopgegevens erin. Lijkt me niet dat dit voor mij bestemd is
Weet je..ik heb sinds vorig jaar ook supersnel internet en word ook al supersnel geknepen..
Je begint er werkelijk waar helemaal NIETS tegen...de gene die dit beslissen en de computers bedienen die dit doet zitten veilig in een kantoor in Den Haag en in de tussentijd nemen een aantal "calltakers" de telefoon op om ons af te wimpelen.
Het is slecht..maar heb het haast al opgegeven om er tegenin te gaan...het heeft namelijk geen enkel zin ...tegelijkertijd zitten ze in de riante positie dat ze nog de enige zijn met een fair use policy (en een beetje tmobile dan).
Er klopt weinig van de hele firma...toch hebben ze gewoon de beste deal en dat maakt het zuur.
Nu is het weer raak. Op de factuur van januari zijn er kosten voor belminuten en smsjes gerekend die binnen mijn bundel horen te zijn. Nu heb ik eerst een mail gestuurd naar Youfone daarover. Ook netjes een mail terug gekregen dat dat zo snel mogelijk wordt geregeld en dat ik daar via mail bericht zal van krijgen. Na een maand nog steeds geen reactie. Ondertussen mag ik de volgende factuur wel weer fijn betalen (gebeurt allemaal volautomatisch, weet ik).
Ik dus maar bellen: "Ja meneer, ik zie inderdaad dat u gelijk heeft. Het is niet goed door gekomen, maar ik stuur het dit keer wel goed door zodat u niet zelf nog een keer er achter aan hoeft."
Het zou fijn zijn als dit allemaal geregeld kon worden zonder elke keer er zelf achter aan te hoeven
Intel Xeon X3440 @ 4GHz - Biostar Tpower I55 - G.Skill Ripjaws 1600MHz - HD6950 @ HD6970 bios - Enermax Pro82+ 625W
Na mijn telefoontje nog dezelfde dag bericht van Youfone gekregen dat de teveel berekende kosten met mijn volgende factuur wordt verrekend.
Overigens kost het bellen naar de klantenservice nu 1,30 euro per gesprek ipv 0,10 euro per minuut
Hmm, op de site en e-mails staat nog steeds 10c/mquote:siwi schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:25:
Volgens mij werkt er eindelijk iemand die iets wel goed kan doen =p.
Na mijn telefoontje nog dezelfde dag bericht van Youfone gekregen dat de teveel berekende kosten met mijn volgende factuur wordt verrekend.
Overigens kost het bellen naar de klantenservice nu 1,30 euro per gesprek ipv 0,10 euro per minuut
ik kreeg het te horen aan het begin van het telefoongesprek.quote:shmp schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:28:
[...]
Hmm, op de site en e-mails staat nog steeds 10c/m
het is daar administratief (nog steeds) een puinhoop, je kan niet verwachten dat alles goed geregeld is
hmmz, blijkbaar definieert Youfone "de volgende factuur" anders dan ik, want mijn extra kosten worden verrekend met de factuur van april in plaats van maart -_-
hij gaat begin april in
ben benieuwd of het echt een hel is
Bellen naar de klantenservice (via 1200 met Youfone abbo) is 35 ct/gesprek trouwensquote:siwi schreef op zaterdag 25 februari 2012 @ 12:25:
Volgens mij werkt er eindelijk iemand die iets wel goed kan doen =p.
Maar na de verrekening van Youfone loopt alles goed hier. Gesprekskwaliteit is zoals KPN, en internet heb ik geen problemen mee. Maar soms knijpen ze idd wel wat snel af (100MB, vaak wel meer).
Dat heb ik in het mailtje (van vorige week?) inmiddels ook gelezenquote:John767 schreef op donderdag 22 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Bellen naar de klantenservice (via 1200 met Youfone abbo) is 35 ct/gesprek trouwensDat dure nummer is voor activeren van simkaarten.
Maar na de verrekening van Youfone loopt alles goed hier. Gesprekskwaliteit is zoals KPN, en internet heb ik geen problemen mee. Maar soms knijpen ze idd wel wat snel af (100MB, vaak wel meer).
Heeft iemand de nieuwe inloggegevens al gemaild gekregen? Ik kan nu mijn lopende kosten niet bekijken, die loopt op de oude site maar tot 6 maart ofzo. Ben tevens benieuwd of daar verbetering is aangebracht. De "oude" site was erg onoverzichtelijk.
Van Youfone:
LET OP: U krijgt in de loop van maart uw nieuwe login en wachtwoord toegestuurd.
Dus maar even afwachten nog. Maart is nog niet voorbij.
password is simpel . Tis gewoon je postcode + huisnummerquote:John767 schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 14:27:
Ik heb nog geen nieuwe login ontvangen iig. Wel lastig als je wil weten wat je verbruik is (en er misschien zonder dat je het weet overheen zit...).
Van Youfone:
LET OP: U krijgt in de loop van maart uw nieuwe login en wachtwoord toegestuurd.
Dus maar even afwachten nog. Maart is nog niet voorbij.
ik had hem ook niet met een brief, maar gewoon geklikt op password vergeten en dan sturen ze een nieuwe via de mail die je had opgegeven.
maar goed. ik een brief ontvangen van Youfone met de mededeling dat ik de 4de april overgezet zou worden van T-Mobile.
naar enig informeren (bij Tmobile ) bleek dat de datum incorrect was. het moest 12 April zijn. Dus ik al wanhopen dat het niet goed zou gaan. Afijn...
nu vandaag precies om 12:00 ging mijn Tmobile sim uit de lucht, Dus ik mijn youfone simmetje erin en TADAAA ....alles werkt. Mijn nummer is overgezet en ben prima bereikbaar
Ook gelijk een data counter geinstalleerd om te kijken hoe snel ze me afknijpen op data met de FUP
even nog een speedtestje doen met 3G straks
Ik had via het Contact Formulier op de website een vraag gesteld, krijg ik de volgende bevestiging:
En een minuut later het volgende mailtje:quote:Hartelijk bedankt voor uw interesse in Youfone. Wij zullen uw vraag binnen enkele dagen beantwoorden.
Uw aanvraag is bekend bij ons onder nummer #0389645.
Wist u dat u op onze website ook antwoorden kunt vinden op veelgestelde vragen?
Ga hiervoor naar http://www.youfone.nl/vragen/ en klik op veel gestelde vragen.
Op deze mail kan niet gereageerd worden. Indien u vragen heeft, dan kunt u op maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur contact opnemen met de Youfone Klantenservice via nummer 0900 – 698 3663 (10 ct p/m).
Met vriendelijke groet,
Youfone Klantenservice
En let vooral op de laatste regel van de 2de mail, die verwijst naar hetzelfde contact formulier!quote:Geachte Klant,
Youfone Nederland B.V. is niet meer bereikbaar op dit emailadres.
· Voor de verkoopvragen of het plaatsen van een bestelling, ga naar www.youfone.nl of bel met onze verkooplijn: 010-74227422 (lokaal tarief)
· Bent u al klant van Youfone en wilt u een wijziging , opzegging of heeft u een specifieke vraag , dan kunt u deze doorgeven via My Youfone omgeving of bel 1200 (0,35ct per gesprek) met uw Youfone telefoonnummer.
· Voor vragen over uw nummerbehoud, kunt u contact op nemen via e-mailadres: nummerbehoud@youfone.nl
· Indien u nog geen klant van Youfone bent en heeft u een vraag voor onze klantenservice, bel dan 0900-6983663 (¤1,30 per gesprek).
Met vriendelijke groeten,
Team Youfone
Youfone Nederland B.V.
Postbus 23441
3001KK Rotterdam
T: 0900-698.36.63 (1,30 per gesprek)
E: Klik hier voor ons vragenformulier
Voor mij reden genoeg om een SimYo abo te bestellen. Dit is toch wel onvoorstelbaar knullig
Edit: en volgens de 2 mails is het tarief van de 0900 ook nog is verschillend!
Tha_Duck wijzigde dit bericht 12-04-2012 14:02 (4%)
Pffff
download haal ik 50kB
en upload 12kB
ik kom van Tmobile af en dit is echt rete snel voor mij. Tmobile heeft bij mij heel slecht bereik en is bagger traag (rotterdam)
Nu nog benieuwd op hoeveel MB ze gaan afknijpen en wat de snelheid daarna word.
Als het maar snel genoeg is voor google maps en whatssapp vind ik het prima
-The_Mask- wijzigde dit bericht 13-04-2012 16:37 (6%)
Intel Xeon X3440 @ 4GHz - Biostar Tpower I55 - G.Skill Ripjaws 1600MHz - HD6950 @ HD6970 bios - Enermax Pro82+ 625W
ik had nog de oude abbonementsvormquote:-The_Mask- schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:34:
Dat is traag, ik heb deze maand al meer dan 600MB verstookt en de vorige maand bijna 1GB en haal altijd gewoon 1Mbps (125KB) down, op dit moment ook net getest.
dus
Onbeperkt Snel Internet: ¤ 8,95
per maand 768 kb/s 348 kb/s
Onbeperkt Supersnel Internet: ¤ 14,95
per maand 3,6 mb/s 1,5 mb/s
voor 8,95 onbeperkt dus,...ik weet niet wat jij hebt?
-The_Mask- wijzigde dit bericht 13-04-2012 16:39 (45%)
damnquote:-The_Mask- schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 16:38:
De goedkoopste had ik, ook al enkele maanden, ik wordt dus niet geknepen en heb zelf nog altijd wat sneller internet.
hoe heb jij het getest?
ik via de speedtest.net app
idem ditoquote:John767 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 19:52:
Enige vervelende is nog dat je zelf maar in de gaten moet houden wat je verbruik is, want een overzicht van lopende kosten is er nog niet. Maargoed, daar heb ik dan een app voor als indicatie.
tevreden nog steeds hier, goede snelheid
alleen vandaag krijg ik een mailtje over mijn vraag van 19! maart 2012
had gevraagd of het nog mogelijk was om mijn abbo te annuleren...
vandaag 18 april kreeg ik een mailtje terug waarin stond dat mijn abbo wordt stopgezet op 12 april 2013!
lekker slim om zo laat te reageren...dus ik zit er nog 1 jaar aan vast (mijn abbo ging in op 12 april )
maar goed...so far so good...eerste factuur moet wel nog binnenkomen dus we zullen zien
Paquito wijzigde dit bericht 29-04-2012 08:04 (14%)