AMD 3500+ / X1600XT / 4x512mb / A8N-E-FM / 2x 160GB WD - AMD Ph2 920 / 2x2GB HyperX / Asus M3A79T Deluxe / HD4870 1GB
Browser: Google Chrome - Deel II
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Reageer Nieuw TopicZit hier dan een auto-updater in?quote:JanDM schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:08:
De Chrome setup werkt niet achter een proxy!
Je zou de volledige setup kunnen proberen. Deze is hier te downloaden.

Nadat ik dat vernster heb gekilled, kan ik Chrome gewoon gebruiken. Vaag!
Vooralsnog ben ik dik tevreden: lekker snel!
Ah: het was niet goed gegaan, want de bookmarks waren niet geïmporteerd. Nadat ik die handmatig heb geïmporteerd werkt het goed.
pven wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:38 (19%)
Twitter! || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Verder is dit een goede browser, logisch dat er misschien wat foutjes in zitten, maar komop dit is de eerste browser van hun
EDIT: de bug is er nog steeds, op het ene moment is ie er niet, en op het andere wel...
JefSnare wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:40 (14%)
Reg. datum: 26 mei 2006

Overigens werkt het importeren uit FF ook niet meer netjes. Ik krijg een mapje: Geimporteerd uit Firefox. In FF had je nog zo'n mooi venster om al je bookmarks te ordenen, die kan ik bij Chrome niet vinden. Jammer, kan ik alles gaan verslepen en dergelijke (aangezien ik wel wat bookmarks heb...)
Kees_B wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:46 (7%)
In ff valt de halve rechterkant weg, in Chrome niet
Instellingen (sleutel rechtsboven) - Over Google Chrome, en dan zie je onderin beeld een update-check
Hoevaak komen er eigenlijk updates van Chrome?quote:Kees_B schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:48:
Kleine tip voor de mensen die vragen hadden over updaten.
Instellingen (sleutel rechtsboven) - Over Google Chrome, en dan zie je onderin beeld een update-check
Iemand enig idee ?
Reken zelf uit mbv deze paginaquote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:50:
[...]
Hoevaak komen er eigenlijk updates van Chrome?
Iemand enig idee ?
http://build.chromium.org...napshots/chromium-rel-xp/
17 per dag ofzo?
Kees_B wijzigde dit bericht 04-09-2008 19:59 (3%)
Dat is toch niet 1:1 hetzelfde product?quote:Kees_B schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:59:
[...]
Reken zelf uit mbv deze pagina
17 per dag ofzo?
☻/ Elwood: What kind of music do you usually have here?
/▌ Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nou ik heb vandaag nog geen update gehad hoorquote:Kees_B schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:59:
[...]
Reken zelf uit mbv deze pagina
17 per dag ofzo?
Ook is Other bookmarks rechts een debiele plek, in IE is het juis fijn links aangezien daar al je controls zitten (back fwd home enz).
Je zult hem zelf moeten compilenquote:_the_crow_ schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:38:
[...]
Even voor de leken op dat gebied: Hoe kom ik aan die PGO build?
Bug reportenquote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 18:41:
Chrome heeft wel klein beetje problemen bij hyves heb ik het idee.
Als je een foto bij iemand bekijkt, en dan middels de kleine foto's rechts ervan, 1 vooruit of achteruit wil herlaad ie heel de pagina, ff & ie doen dat vloeiend?
Bug reportenquote:xzaz schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:06:
Ik had vandaag op me werk dat de check boxes van de form element en me scrollbar pijltjes opeens verdwenen.
Werkt er trouwens iemand al met de Javascript debugger, ik heb er eventjes mee gewerkt maar snel weer over gestat op FF + Firebug.
Voorheen had google alleen je zoek querie en resultaat, nu heeft google elke site die je intikt.quote:grizzlybeer schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:18:
[...]
Dit is juist het meest briljante aan die browser. En om me nou druk te maken over het feit dat Google weet wat voor adres ik in de address bar intik is ook wat overdreven... Ze hebben toch sowieso je zzoekresultaten al?
Het is je eigen keus of je dit wel of niet erg vind.
Helemaal mee eens, er zijn een boel memory leaks die gefixed moeten worden, staan er al een boel op de bug-trackerquote:scorpie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 19:21:
[...]
Ja, brilliant idea! We hebben toch genoeg, dus laten we maar zoveel mogelijk verstoken, want het kan niet op! Dat dachten we 10 jaar geleden ook over de olievoorraad.
Nee, seriously, dit is GEEN reden om je niet druk te hoeven maken over de greedyness (time of space) van je gebruikte algoritmen under the hood.
----------
Er is nog geen een update geweest was google-Chrome
Chromium daarintegen wordt vele malen per dag geupdate
Ik weet dat er scroll-bug bugreports zijn maar ik heb er zelf geen last van
Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?
Eén keer de zooi naar Google Bookmarks exporteren en je bent computer- en OS-onafhankelijkquote:Megamind schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:09:
Importeren van bookmarks werkt voor geen jotaIk krijg er elke keer maar 2 of 3 bij! Is het zo moeilijk om de hele map te kopieren ?
Canon 40D - Canon 17-40 f/4L - Canon 70-200 f/4L - Canon 50 1,8 II - Canon BG-E2N - pallet geheugenkaartjes - overige accessoires - MacBook Pro
Op youtube kan ik in het zoekvakje geen "&" intypen ?
Meer mensen last van?
Hier ook, net als (quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:38:
Weer iets raars gevonden hier, of is dat alleen hier?
Meer mensen last van?
& lijkt cursor omhoog te zijn en ( cursor omlaag, toon eerst maar es een dropdown box in dat zoekveld op youtube.
jelmervos wijzigde dit bericht 04-09-2008 20:42 (17%)
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Gelijk een bug-report gemaakt eroverquote:jelmervos schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:41:
[...]
Hier ook, net als (
& lijkt cursor omhoog te zijn en ( cursor omlaag, toon eerst maar es een dropdown box in dat zoekveld op youtube.
Er blijkt nog het een en ander mis te gaan met de ampersand in Chrome, als je about:& intypt (geloof ik), crasht Chrome keihard (hoofdprocess, dus child processes gaan gezellig mee).quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:38:
Weer iets raars gevonden hier, of is dat alleen hier?
Meer mensen last van?
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Als ik dat intyp gebeurt er niks hoor, ook niet na een enter ofzo !quote:scorpie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:46:
[...]
Er blijkt nog het een en ander mis te gaan met de ampersand in Chrome, als je about:& intypt (geloof ik), crasht Chrome keihard (hoofdprocess, dus child processes gaan gezellig mee).
Reg. datum: 17 augustus 2004
een Openen met functie (bij het downloaden van een bestand)..
En dat je je scrollwiel in kan drukken, en dat je dan kan scrollen (alleen muis naar beneden of omhoog), zoals bij FF en IE..
Verder erg lekkere browser!
ow, my bad, was procent teken:quote:dennus2006 schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:49:
[...]
Als ik dat intyp gebeurt er niks hoor, ook niet na een enter ofzo !
RobIII in "Browser: Google Chrome"
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro! | Canon eos 500d | Iphone 3GS 32Gb
Nou die kan ik ook bevestigen ja, weg was me chrome, wel een nette foutmeldingquote:scorpie schreef op donderdag 04 september 2008 @ 20:56:
[...]
ow, my bad, was procent teken:
RobIII in "Browser: Google Chrome"
Oh.? You want me to watch my mouth? How rip my f*ck*ng Eyeballs out and turn them around?
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last