Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 13 mei 2007

Waarvoor wil je bluetooth gebruiken dan? Dat is echt de meest waardeloze functie op de iPhone.

Xbox 360 tag: Batumulia

Reg. datum: 31 juli 2008

quote:
batumulia schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:54:
Waarvoor wil je bluetooth gebruiken dan? Dat is echt de meest waardeloze functie op de iPhone.
Ehmmm...voor BT carkit misschien. Ben er blij mee :P

Hmm voor zever ik weet kan je niet snel bluetooth even aan en uit zetten. Je zult daar voor naar de verbindingsopties moeten bij instellingen.

Reg. datum: 31 maart 2006

ik heb een klein probleempje,

Mijn iphone haald keurig de mail binnen, en verwijderd niets van de server, (pop3 mail)
Net zoals mijn mbp dat doet, alleen het komt best vaak voor dat ik dagen mijn normale mac niet gebruik, en dat er daarom ruim 50 "ongelezen" mailtjes op de server staan, deze zijn alleen niet ongelezen want heb ik op me mbp allang gelezen,
maar de iphone haald ze dan alsnog binnen (wat logisch is),

Kan ik ergens instellen dat de Iphone alleen "koppen" ophaald ?
Als ik namelijk nu de server leeg op me normale mac, staan al me mails op de iphone nog als ongelezen,

best onhandig om ze telkens met de hand te moeten verwijderen

EDIT: Bv zoals dat bij nokia gaat, die haald koppen op
heb je 50 ongelezen berichten, zodra je de server dan leegt op je mac, dan controleerd je nokia mails en heb je er 0

Donstil wijzigde dit bericht 02-08-2008 19:23 (11%)

Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
Itsus2 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 18:53:
Ik heb een BlueTooth vraagje. Is het mogelijk in de iPhone een shortcut van BlueTooth te naar de frontpagete maken om het maar zo even te noemen? Ik moet regelmatig gebruik maken van BlueTooth en elke keer naar instellingen etc etc is ook zo onhandig. Misschien is er een app wat vanuit de voorkant mijn BlueTooth aan/uit kan zetten?
bossprefs kan dat, maar dat is voorlopig alleen nog via de jailbreak te verkrijgen. Het scheelt in ieder geval wat "taps" met dat programma..

offtopic:
Aan degene hierboven. Het is "hij haalt" en niet "hij haald"..

psychonikeo wijzigde dit bericht 02-08-2008 19:54 (6%)

Help!!
Vanmorgen mijn langverwachte 16GB wit opgehaald.
Ales prima verlopen met het activeren. Toen liep ik tegen het volgende probleem aan; de iphone heeft geen ontvangst, niet via 3g maar ook niet via GSM lijn. Ik woon in hartje Haarlem en zou gewoon 3G binnen moeten hebben...dit heb ik ook gewoon met mijn Samsung i600. Maar zelfs GSM net niets.

Al bij de TM shop een ander kaartje gehaald, deed hij het in de winkel gelijk prima, loop ik weg zie ik met elke meter dat ik van de winkel wegloop het bereik weer minder worden tot geen service.

Probleem ligt dus bij het toestel, hardware matig , dus zeer slecht functionerende antennes of zou er iets softwarematig niet goed zitten. Heb de foon al 2 mal hersteld via Itunes.

Iemand ideeen /ervaringen? Sowieso maandag naar Belcompany want ikwil gewoon en nieuwe...

Reg. datum: 04 september 2007

quote:
Donstil schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:22:
ik heb een klein probleempje,

Mijn iphone haald keurig de mail binnen, en verwijderd niets van de server, (pop3 mail)
Net zoals mijn mbp dat doet, alleen het komt best vaak voor dat ik dagen mijn normale mac niet gebruik, en dat er daarom ruim 50 "ongelezen" mailtjes op de server staan, deze zijn alleen niet ongelezen want heb ik op me mbp allang gelezen,
maar de iphone haald ze dan alsnog binnen (wat logisch is),

Kan ik ergens instellen dat de Iphone alleen "koppen" ophaald ?
Als ik namelijk nu de server leeg op me normale mac, staan al me mails op de iphone nog als ongelezen,

best onhandig om ze telkens met de hand te moeten verwijderen

EDIT: Bv zoals dat bij nokia gaat, die haald koppen op
heb je 50 ongelezen berichten, zodra je de server dan leegt op je mac, dan controleerd je nokia mails en heb je er 0
bij POP3 kun je bij je client (mailprogramma) instellen wat hij moet doen met de berichten op de server. Je kunt instellen dat de client een kopie van de mailtjes op de server moet achterlaten en volgens mij zijn er ook aparte verwijder-regels in te stellen. Ik heb dit systeem bij mijn ouders ingesteld: op 2 computers dezelfde POP3 mail lezen zorgt ervoor dat het ene berichtje op computer nr.1 terecht komt als daar op 'verzenden/ontvangen' wordt geklikt. Als er op een later tijdstip op computer 2 op 'verzend/ontvang' wordt geklikt, zijn de op computer nr.1 gedownloade berichten niet meer op computer 2 te zien. Je kunt dan er voor kiezen om één van de computers (clients) zo in te stellen, dat die een kopie van de berichten op de server bewaard, en berichten ook niet verwijderd van de server. Computer nr. 2 zou je dan zo in kunnen stellen dat die wél berichten van de server af mag halen en verwijderen. Een hoop gedoe, en ik weet niet hoe je dit bij de iPhone moet instellen om de simpele reden dat ik nog met legen handen zit vooralsnog. (ik zie nu dat je dat allemaal al begrepen had waarsch.)
Hiervoor is eigenlijk IMAP uitgevonden. Ik gebruik dit zelf ook en vind het brilliant werken. Overal en altijd je mail kunnen lezen in een programma, en als ik op locatie A/computer 1 een bericht verstuur, dan kan ik dat later terug vinden op locatie B/computer 2 in de map 'verzonden items'. Het mailprogramma 'spiegelt' met de server, zeg maar.
meer info.
the end :O

Reg. datum: 16 juli 2008

Had me maandag ingeschreven bij PhoneHous Haarlem Donderdag was me Iphone er al 8 GB!

Reg. datum: 13 september 2003

Heb sinds gisteren een zwarte 16gb gekregen, via de HQ TMS in Den Haag (Waar ze blijkbaar meer voorraad hebben zeiden ze me daar!!!)

Vraagje,
die van mij heeft tussen de overgang van het zwarte plastic en het metaal een kleine overlap (met blote oog niet echt te zien) waardoor je hem als je hem in de hand houdt een scherpe rand voelt rond de hele casing. Ben dit soort dingen niet gewend van Apple. Heeft iemand soortgelijke problemen? Zit te denken om terug te gaan naar de TMS en hem te reclameren. Iemand dit al geprobeerd met een soortgelijk geval?

Bedankt en groeten,

Partho

ondertitel
Reg. datum: 03 augustus 2002

quote:
Partho schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:06:
Heb sinds gisteren een zwarte 16gb gekregen, via de HQ TMS in Den Haag (Waar ze blijkbaar meer voorraad hebben zeiden ze me daar!!!)

Vraagje,
die van mij heeft tussen de overgang van het zwarte plastic en het metaal een kleine overlap (met blote oog niet echt te zien) waardoor je hem als je hem in de hand houdt een scherpe rand voelt rond de hele casing. Ben dit soort dingen niet gewend van Apple. Heeft iemand soortgelijke problemen? Zit te denken om terug te gaan naar de TMS en hem te reclameren. Iemand dit al geprobeerd met een soortgelijk geval?

Bedankt en groeten,

Partho
Ik voel geen scherpe rand, kijk even in hoeverre je je eraan ergert en beslis zelf of je terug gaat :)

veritas, aequitas

Zepto PWR!
Reg. datum: 18 september 2006

heb sinds vrijdag ook mijn iPhone! (8gb zwart) bestelt bij thephonehouse in groningen, heb maar 9 dagen hoeven wachten.

heb wel wat probleempjes gehad, zo kreeg ik soms een fout melding als ik een app wou installeren, wouden soms mn apps niet meer opstarten en mocht ik 2x een restore doen :/

ook heb ik geen 3G bereik (harkstede groningen) terwijl T-mobile aangeeft op zn kaartje dat ik gewoon binnen bereik zou moeten hebben, moet zeggen dat ik dat toch zwaar *** vind :(

interface e.d. werken wel heel mooi :)

Zepto Powered - NOX A14 P8400 - 4GB - 160GB - 9600M GT 512MB

Nikonian

ff een vraagje langst mijn kant: hoe kan je de 3g onderscheiden van de gewone Iphone, ik vermoed de achterkant? zijn er nog dingen die vrij snel opvallen UITERLIJK?

www.lakker.be Nikon D90 icm MB-D80, Nikkor 35mm f/1.8, Nikkor 50mm f/1.8, Nikkor 18-135, Tamron 70-200 f/2.8, SB-900, 2x SB-600 etc..

Paarse Layout \o/
Reg. datum: 01 september 2001

Euh, pak twee plaatjes en zet ze naast elkaar?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Metalen knopjes (volume, mute) en de hoofdtelefoon verzinking die er nu niet meer is.

Screw you guys, I'm going
Reg. datum: 21 februari 2006

quote:
Kevinneke schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 22:58:
ff een vraagje langst mijn kant: hoe kan je de 3g onderscheiden van de gewone Iphone, ik vermoed de achterkant? zijn er nog dingen die vrij snel opvallen UITERLIJK?
De speakers (handsfree) zitten anders ingebouwd aan de onderkant, de speaker voor het bellen heeft een stalen gaasje ipv zwarte stof en de 3,5mm ingang is anders. Maar als je dat ziet is de achterkant je al lang opgevallen en weet je dat het om een 3g gaat.

Reg. datum: 28 augustus 2003

quote:
De achterkant, en de voorkant ook. Zo zit er bij de 3G een klein zwart randje links en rechts van het scherm, dat had de eerste iPhone niet (niet zo breed althans). :)

http://www.flickr.com/photos/lyndonc/2680692761/

Reg. datum: 19 juli 2008

quote:
manuevg77 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:55:
Help!!
Vanmorgen mijn langverwachte 16GB wit opgehaald.
Ales prima verlopen met het activeren. Toen liep ik tegen het volgende probleem aan; de iphone heeft geen ontvangst, niet via 3g maar ook niet via GSM lijn. Ik woon in hartje Haarlem en zou gewoon 3G binnen moeten hebben...dit heb ik ook gewoon met mijn Samsung i600. Maar zelfs GSM net niets.

Al bij de TM shop een ander kaartje gehaald, deed hij het in de winkel gelijk prima, loop ik weg zie ik met elke meter dat ik van de winkel wegloop het bereik weer minder worden tot geen service.

Probleem ligt dus bij het toestel, hardware matig , dus zeer slecht functionerende antennes of zou er iets softwarematig niet goed zitten. Heb de foon al 2 mal hersteld via Itunes.

Iemand ideeen /ervaringen? Sowieso maandag naar Belcompany want ikwil gewoon en nieuwe...
Probeer voor de zekerheid ook ff een DFU uit te voeren, dan weet je in ieder geval zeker dat je alles geprobeerd hebt wat binnen je mogelijkheden ligt. Ik stond afgelopen vrijdag op 't punt om terug te gaan naar TPH in verband met oplaadproblemen. Een DFU lijkt m'n problemen volledig opgelost te hebben. Succes ermee!

quote:
Nog een tip: De 3G heeft schroefjes aan de onderkant, de 2G niet.

McWolf82 wijzigde dit bericht 02-08-2008 23:29 (68%)

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ Nvidia 8800GTS 640MB░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Reg. datum: 12 maart 2000

quote:
manuevg77 schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 19:55:
Ik werk minder dan 200 meter van de T-Mobile-shop op de Gedempte Oude Gracht, en heb daar altijd volle dekking, binnen en buiten. Dus stukke hardware lijkt me inderdaad het geval. Je zou in de hele Haarlemse binnenstad perfecte dekking moeten hebben.

Reg. datum: 20 augustus 2001

Heeft iemand enig idee hoe je de google search history kan verwijderen. Ik heb wis geschiedenis, cache en cookies al gedaan, meer valt er niet te wissen in de settings.

Zoektermen blijft hij shortlisten..

Tweakers Profile | Specs | Canon EOS 450D EF-S 18-55 IS

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
UltraSub schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 17:25:
[...]
Kun je je afspraken niet wijzigen op de iPhone?
Ik push middels Exchange 2007, en alle afspraken staan er netjes in. Maar als ik een afspraak wil editten, tik ik er op, en dan kan ik alleen accept, deny or maybe kiezen (en notes toevoegen). Hoe kan ik een afspraak dan verschuiven, deleten of anderen uitnodigen?
Oplossing gevonden.. Heeft te maken met email aliases. De iPhone dacht dat alle afspraken in mijn mailbox waren gemaakt door een ander, dus een invitation, ipv mijn eigen afspraken:

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=518550

* UltraSub happy :)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 08 juli 2008

Hoi mensen,

Siinds enkele dagen nu dus ook in het bezit van een iphone 3G, erg mooi en tot nu toe fijn toestel. Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het buitenland zit, dus internet (apps) nog niet echt uit kunnen proberen. GPS al wel en dat werkte erg goed, ook hier in de middle of nowhere, echter in combinatie met google maps had het toestel een afwijken van ongeveer 15 Km :X

Nu loop ik tegen het volgende probleem aan, en misschien dat dit niet echt over de iphone gaat, maar dat er toch iemand is die me kan helpen.

Ik ben op het moment dus in het buitenland, mijn ouders wonen daar, waar ik graag via het draadloos internet met mijn iphone zou willen. Nu hebben zij een orange livebox aansluitingen het registreren van mijn laptop lukte ook alleen d.m.v. een installatie cd. Aangezien er op de iphone geen cd-rom drive zit :) voelen jullie het probleem al aankomen. De iphone ziet het draadloos netwerk wel, maar inloggen lukt niet.

Ik ben hier nog 2 weken, dus het zou super zijn als het me toch nog gaat lukken. Iemand tips zodat het wel kan of is dit hopeloos?

Bij voorbaat dank! :)

XQlusive013 wijzigde dit bericht 03-08-2008 09:47 (7%)

ReLAX mAn

quote:
XQlusive013 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:45:
Hoi mensen,

Siinds enkele dagen nu dus ook in het bezit van een iphone 3G, erg mooi en tot nu toe fijn toestel. Ik moet er wel bijzeggen dat ik in het buitenland zit, dus internet (apps) nog niet echt uit kunnen proberen. GPS al wel en dat werkte erg goed, ook hier in de middle of nowhere, echter in combinatie met google maps had het toestel een afwijken van ongeveer 15 Km :X

Nu loop ik tegen het volgende probleem aan, en misschien dat dit niet echt over de iphone gaat, maar dat er toch iemand is die me kan helpen.

Ik ben op het moment dus in het buitenland, mijn ouders wonen daar, waar ik graag via het draadloos internet met mijn iphone zou willen. Nu hebben zij een orange livebox aansluitingen het registreren van mijn laptop lukte ook alleen d.m.v. een installatie cd. Aangezien er op de iphone geen cd-rom drive zit :) voelen jullie het probleem al aankomen. De iphone ziet het draadloos netwerk wel, maar inloggen lukt niet.

Ik ben hier nog 2 weken, dus het zou super zijn als het me toch nog gaat lukken. Iemand tips zodat het wel kan of is dit hopeloos?

Ik heb gemerkt dat de iPhone niet werkt met WEP en wel met WPA2 Personal.
Eventueel bij jouw uit te proberen?

zie tweakers.net/aanbod/advertentie/182836 voor een FragFX

quote:
XQlusive013 schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 09:45:
Hoi mensen,

Orange Livebox maakt gebruik van een MAC filter, je moet dus bij de configuratiepagina van de Livebox het MAC adres van jouw laptop en Iphone toevoegen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: