Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
3283-6622-6398-7110

NetShare is precies wat ik zocht. Maar kan hem momenteel niet kopen. Heb nog geen toegang tot de appstore. Ik hoop wel dat hij beschikbaar blijft!

Verlanglijstje: The Conduit, PES2009, GST, WSR, MP Trilogy, Excitebots - Most wanted: Excitebots

Dizzy with sunstroke...
Reg. datum: 24 april 2003

De accu is echt enorm afhankelijk van gebruik. Desondanks heb ik ook wel een paar opvallende dingen opgemerkt.

Sowieso neemt de capaciteit na een aantal laadcycli enorm toe. Ik kan me geen apparaat herinneren waarbij het zo sterk was. De eerste keer haalde ik maar 6 uur in totaal (waarvan misschien 3-4 uur gebruik). Toen had ik push-mail nog niet eens aanstaan.

Een ander punt waar ik bij toeval achterkwam, is de lichtsensor. Die had ik altijd aanstaan en de helderheid op ongeveer een derde (33%). Nu ging m'n batterij ongeveer een week geleden ineens een stuk langer mee, blijkbaar heeft iemand ermee gespeeld en de sensor uitgezet.

Ik heb push aanstaan (MobileMe), Location Services, Wifi en 3G. Een dag haal ik echt makkelijk, zelfs als ik er veel mee speel. Twee dagen lukt bij normaal gebruik. Maar het is beter voor de batterij om hem elke nacht op te laden :) Overigens kost muziek luisteren (relatief) weinig stroom, dus je kan makkelijk de hele dag muziek luisteren.

Hoedje wijzigde dit bericht 02-08-2008 09:47 (5%)

Give me a look so cold... It gives me chills. I'll try to look through the gray skies in your eyes.
Cross your fingers, and pray for winter. I'll be there, painting the town your favorite color.

Reg. datum: 31 juli 2008

quote:
BiotjE schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 02:00:
[...]

Aangezien niemand nog gereageerd heeft maar even een klein kickje.
Zijn er hier mensen bij wie het wel gewoon lukt om binnen hun GMail account een "send mail as" alias op te geven en hier ook vanaf te versturen met de iPhone? Volgens mij zou dit namelijk gewoon goed moeten werken maar ik heb echt geen idee wat ik misschien over het hoofd heb gezien waardoor het niet werkt.

Alvast dank voor de hulp.

Groeten,
Geen last van, kan gewoon versturen. Geen return email.

Jij onsmakelijke, jij!
Reg. datum: 25 november 1999

Verlies van verbinding

Als ik 3g surf in de trein dan valt soms de verbinding uit. Daarna geeft de telefoon "geen service" aan. De verbinding komt dan niet meer terug, ondanks dat ik me in een gebied bevind met goede ontvangst. Alleen een reboot helpt dan. Kunnen mensen dit issue bevestigen? Het is vooral bij de regio amsterdam sloterdijk.
electronic freak
Reg. datum: 07 januari 2002

Volgens mij is NetShare opnieuw verwijderd uit de App Store...

powered by
Apple MacBook Pro 15,4" (Intel Core 2 Duo 2,33 GHz - 2GB RAM - ATI Mobility Radeon X1600 256MB - 160GB HDD)

quote:
tAnk schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:43:
Volgens mij is NetShare opnieuw verwijderd uit de App Store...
Klopt. "artikel wat u heeft aangevraagd is niet beschikbaar in Nederlandse winkel" geeft iTunes aan.

Gigabyte EX38T-DQ6 ░ Intel C2D E6850 3.0 GHz ░ 2x1GB Corsair TwinX DDR3 1333 MHz ░ Nvidia 8800GTS 640MB░ HP W2207H ░ Windows XP Pro 32-bit

Reg. datum: 19 mei 2003

Damn zeg, ik moet meer kabeltjes hebben van USB<->iPhone.
Vragen ze stug 15 euro voor! Boh. Iemand die weet waar die het goedkoopst te krijgen zijn?
Want ook als ik een bulk dock bestel, heb ik die toch ook nodig? Of is dat USB<->USB?

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Reg. datum: 13 mei 2007

Als je je iPhone hebt opgestuurd via de verzekering van T-Mobile krijg je dan een nieuwe of refurbished? Iemand die dat weet?
quote:
UltraSub schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:54:
Damn zeg, ik moet meer kabeltjes hebben van USB<->iPhone.
Vragen ze stug 15 euro voor! Boh. Iemand die weet waar die het goedkoopst te krijgen zijn?
Want ook als ik een bulk dock bestel, heb ik die toch ook nodig? Of is dat USB<->USB?
Is iPhone<->USB. Je zou kunnen kijken op marktplaats of eBay misschien dat ze daar goedkoper zijn.

batumulia wijzigde dit bericht 02-08-2008 11:56 (64%)

Xbox 360 tag: Batumulia

Late Night with who?
Reg. datum: 12 oktober 2000

Om mezelf even te quoten uit het vorige deel:
quote:
Moartn schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 23:01:
Ik weet niet of dit al voorbij gekomen is, maar dit is erg interessant:

http://lifehacker.com/398...r-on-your-iphone-for-free

* Moartn heeft het geprobeerd en het werkt prima :)
Gisteravond kwam ik er opeens achter dat dit niet werkt via 3G (werkt dus wel via wifi bij me thuis). Ik krijg geen foutmelding ofzo vandaar dat het me niet eerder opviel, maar Mail kan gewoon niet communiceren met die Exchange-server. Toen ik "use SSL" (staat standaard aan) uitvinkte, werkte het wel. Vaag?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

PSN id hvandervelden

quote:
batumulia schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:55:
Als je je iPhone hebt opgestuurd via de verzekering van T-Mobile krijg je dan een nieuwe of refurbished? Iemand die dat weet?

[...]

Is iPhone<->USB. Je zou kunnen kijken op marktplaats of eBay misschien dat ze daar goedkoper zijn.
dealextreme $3,46

Sony DSC-A300 +Sigma 17-70 + SAL75-300 | Apple iPhone 3Gs 16 Gb Black/ ACER Aspire 7520G-502G32Mi / ACER Aspire One A150-1GB / SAMSUNG PS-42Q92H / PS3 / Wii

quote:
Cons: does not work for my 3G iphone OR ipod mini. runing windows XP. soes up as missing drivers. tried 2 other OEM cables and they worked. the only thig this did do correctly was charge the phone from a wall outlet. it would not charge from any USB
Dat gaat hem dus niet worden ;)

ThinkGEEK
Reg. datum: 07 juni 2001

Om alle mensen in het buitenland even te dissen :p
999MB
http://yorick-online.nl/iphone/usage/999.jpg

Nog geen minuut later:
@ Apple 1000MB != 1 gig :(

http://yorick-online.nl/iphone/usage/1gig.jpg

Gehaald door vooral te luisteren naar de radio 538 dance department en zinloze Youtube filmpjes kijken.

Btw, de ratio tussen verzonden en ontvangen is wel echt bizar...

srblackbird wijzigde dit bericht 02-08-2008 13:50 (6%)
Reden: +ratio

Reg. datum: 15 april 2003

Ik krijg met geen mogelijkheid Gmail aan de praat. Ik gebruik het standaard instel template, alleen krijg ik steeds een melding: verbinding met de server imap.gmail.com mislukt!

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

ThinkGEEK
Reg. datum: 07 juni 2001

quote:
Ik gebruik het standaard instel template
Wat bedoel je daarmee?

https://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=77702
Werkte bij mij perfect. :)

srblackbird wijzigde dit bericht 02-08-2008 14:14 (48%)
Reden: specifieker

@srblackbird ik bedoel de standaard instellingen in de iPhone voor gmail.

Ook als ik handmatig instel met de gegevens op de url die jij gaf blijf ik de error houden dan imap.google.com niet gevonden kan worden.

Alle verbindingen werken verder prima.

Ik krijg eerst de melding dat een SSL verbinding niet beschikbaar is als ik de account configureer.

Foutmelding bij open mail:
Mail ophalen niet mogelijk
De verbinding met de server ' imap.gmail.com' is mislukt.

Bestlevel wijzigde dit bericht 02-08-2008 14:38 (14%)

Canon EOS 400D+BG-E3 | Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II | 430EX | Crumpler Stunner

Late Night with who?
Reg. datum: 12 oktober 2000

@Bestlevel: Dat klinkt als hetzelfde als ik heb met een exchangeserver. Dat ligt dus aan het gebruik van SSL. Werkt het wel als je SSL uitzet?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

@Moartn

Nee bij configureren zonder ssl krijg ik:

Controle IMAP-account mislukt
De imap-server imap.gmail.com reageert niet. Controleer de netwerverbinding en controleer of u de juiste informatie hebt opgegeven in het veld server inkomende post.

Het is een heel gek probleem.

Mijn oude gmail account stel ik in op de iPhone en werkt perfect, ik edit de gegevens met mijn nieuwe account en dan beginnen de errors dat imap.gmail.com niet gevonden kan worden.

Dit is enorm enorm raar en ik weet echt geen oplossing.

[edit]

Dit was tijdelijk geluk, lijkt wel of gmail eruit ligt.

Bestlevel wijzigde dit bericht 02-08-2008 16:25 (11%)

Geilness ten top!
Reg. datum: 15 mei 2002

quote:
Deddiekoel schreef op vrijdag 01 augustus 2008 @ 13:17:
Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 3G besteld. T-Mobile zei dat Apple garandeert binnen 6 weken te leveren. Ik hoop natuurlijk dat hij sneller komt. Hoe lnag hebben mensen hier moeten wachten?
Momenteel ben ik met name benieuwd naar Visual Voicemail verder ken ik het apparaat al.

Wat ik me ook afvraag of er hier mensen zijn met een hotmail account en hoe die dat synchroniseren met hun iPhone. Dit is nl. denk het belangrijkste wat ik ga missen tov Windows Mobile telefoon!
Toen ik hem in de T-Mobile shop bestelde, werd mij verteld dat het 4-6 weken ging duren. Echter na 2 weken kreeg ik al een verassend telefoontje.
Maar denk eraan, in het verleden behaalde resultaten....

Compal JFL92: 15,4" WSXGA+ 1680x1050, Intel Core 2 Duo T9300 2.5Ghz, 4096MB DDR2, nVidia GeForce 8600M GT 512MB, 160GB 7200RPM :)

quote:
batumulia schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 11:55:

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
Staat hier ergens in dit topic. Het lijkt er op dat je een nieuwe krijgt. Maar zoek ff in dit topic zou ik zeggen.

/edit
Kun je je afspraken niet wijzigen op de iPhone?
Ik push middels Exchange 2007, en alle afspraken staan er netjes in. Maar als ik een afspraak wil editten, tik ik er op, en dan kan ik alleen accept, deny or maybe kiezen (en notes toevoegen). Hoe kan ik een afspraak dan verschuiven, deleten of anderen uitnodigen?

UltraSub wijzigde dit bericht 02-08-2008 17:28 (40%)

Xbox Live Gamertag: UltraSubX

Ja ik heb het topic doorgelezen en meerdere ook verschillende comments van verschillende sites. Maar de ene persoon zegt dat je een nieuwe krijgt terwijl andere zeggen dat je een refurbished krijgt. Het verwarde mij dus ik dacht misschien dat iemand hier een vast antwoord kan geven die mij zekerheid bied.

Reg. datum: 15 november 2007

even een simpele vraag: Kun ik met de iPhone via WiFi gewoon internetten op mijn bestaande internet aansluiting? Er is hier reeds een WiFi netwerk actief.

Simpel antwoord: Ja.

Reg. datum: 31 juli 2008

Ik heb een BlueTooth vraagje. Is het mogelijk in de iPhone een shortcut van BlueTooth te naar de frontpagete maken om het maar zo even te noemen? Ik moet regelmatig gebruik maken van BlueTooth en elke keer naar instellingen etc etc is ook zo onhandig. Misschien is er een app wat vanuit de voorkant mijn BlueTooth aan/uit kan zetten?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Hosted by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: