iPhone headset samen bestellen

Pagina: 1
Acties:
  • 317 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Waarom dit topic?
In het [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie topic is het plan ontstaan om samen een aantal headsets te importeren zodat we de importkosten van $25,- (€16,43) kunnen delen.
Dit topic is bedoeld om te inventariseren wie er allemaal geïnteresseerd zijn.

Niet onbelangrijk: waar hebben we het hier over?
Het gaat om de headsets van Ultimate Buds. Er zijn 4 verschillende producten, variërend in prijs van $27,99 (€18,39) tot $149,99 (€98,55). Ik kies zelf voor de UB5 van $49,99 (€32,85). De voordelen op een rijtje:
- Geluid wordt neutraal weergegeven (veel headsets in deze prijsklasse boosten lage en hoge tonen)
- UB hanteert een 10 dagen niet goed geld terug policy
- De headset bevat net als de originele van Apple een knopje en microfoon. (UB zelf claimt dat hun microfoon beter is omdat ie beter afgeschermd is tegen de wind)

Handige links
De website van Ultimate Buds <klik>
'Review' die op mysterieuze wijze op meerdere fora opduikt :? <klik>
Korte reactie van mensen die 'm gratis mochten testen <klik>
Voor mensen met een Google-handicap <klik>

Post hier dus een reactie als je samen wil bestellen. Dit is de eerste keer dat ik zoiets dergelijks op touw zet dus ik weet nog niet precies hoe we het verder moeten doen met het betalen, bestellen en verdelen... Suggesties daaromtrent zijn ook welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ook geen idee hoe je zoiets moet doen maar ben wel geinteresseerd in de headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Vanwege slechte ervaringen in het verleden is het houden van inkoopacties via GoT niet meer toegestaan (zie Einde aan de Inkoopacties). Als je een inkoopactie wilt starten, kun dat het beste doen op websites als samenkopen.net of inkoopacties.nl. Dit topic gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.