[iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.176 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:41:
Ik heb iets vreemds en irritants. Probeer maar eens het woord "goeiemiddag" in te typen bij een sms. Ik ben benieuwd of je in 1x de tweede i kunt typen... ik niet namelijk. Wat ik ook probeer hij pakt een o. Als ik dan mijn vinger op de o hou om zodoende naar de i te gaan kan dat ook niet want dat krijg ik speciale tekens met een o.

Als ik backspace kan ik wel een i pakken... Erg irritant, zal wel met dat auto-invullen te maken hebben, hij wil perse naar "goeiemorgen" volgens mij. Maar mag ik misschien zelf bepalen welke letter ik typ? :?
Hier het zelfde probleem... Als je stug doortypt maakt ie van de 'd' van 'middag' ook een 'r'. Hij wil gewoon heel graag goeiemorgen typen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:39:
[...]
Ik hou er maar over op want we komen er nooit uit.
Lees mijn edit: je hebt wel gelijk hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ_Latitude schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:41:
[...]

Lees mijn edit: je hebt wel gelijk hoor ;)
Dank voor jouw edit. Wat de iPhone heeft heeft nog geeneens naast gelegen, was het maar zo. Hebben jullie wel eens het woordje sms getypt? Krijg je van alles behalve SMS tenzij je er smsje van maak. 8)7 Sla of Ans in mijn geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 00:06
Sta op het punt een iPhone aan te schaffen. Wat me eigenlijk weerhoud is het gedoe om Hotmail erop te krijgen. Ik las dat Hotmail geforward kan worden middels sms-alert. Nou vroeg ik me het volgende af:

Kan ik een Exchange server draaien (Hotmail wordt hier naartoe geforward), de iPhone hierop instellen, maar toch naar de buitenwereld met mijn Hotmail adres mailen?

Alleen replyen als je verstand van zaken hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:49:
Sta op het punt een iPhone aan te schaffen. Wat me eigenlijk weerhoud is het gedoe om Hotmail erop te krijgen. Ik las dat Hotmail geforward kan worden middels sms-alert. Nou vroeg ik me het volgende af:

Kan ik een Exchange server draaien (Hotmail wordt hier naartoe geforward), de iPhone hierop instellen, maar toch naar de buitenwereld met mijn Hotmail adres mailen?

Sorry, ik heb geen verstand van zaken. Maar kon het toch niet laten te replyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Weet iemand hoe je het auto aanvullen in het sms kan stopzetten?
Nu krijg ik vaak dat als ik een woord getyped heb en daarna op spatie druk om met het volgende woord te starten , hij mijn woord vervangt door de suggestie die gegeven word.

Kan dat stopgezet worden?

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

degroot schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:54:
Weet iemand hoe je het auto aanvullen in het sms kan stopzetten?
Nu krijg ik vaak dat als ik een woord getyped heb en daarna op spatie druk om met het volgende woord te starten , hij mijn woord vervangt door de suggestie die gegeven word.

Kan dat stopgezet worden?
Wat ik heb begrepen kan dat inderdaad niet. Je kunt alleen de auto-suggesties wegtikken, maar dat wist je waarschijnlijk al. Helaas, beetje vreemd inderdaad.

Edit: Kijk hier eens: http://bigmacky.com/2007/...-disable-auto-correction/

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CJ_Latitude schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:37:
[...]

Dat is inderdaad full keyboard, en daar staat inderdaad T9, maar dan hebben de makers van dat virtuele keyboard niet goed door wat T9 inhoudt. Dat systeem is toch echt bedoeld voor als je toetsen hebt waarmee meerdere letters tegelijkertijd ingevoerd kunnen worden.
T9 bekijkt dan welke combinaties van letters woorden kunnen vormen. Dat is iets anders dan voorstellen doen van wat de gebruiker mogelijk nog wil gaan typen.

EDIT: T9 doet inderdaad die tweede functionaliteit die ik noem ook (zie wiki). Het woorden voorstellen is dus een 'sub-functionaliteit' van T9, maar niet datgeen waar het het meest bekend om is.
Precies.T9 heeft negen toetsen. Niet meer. De achterliggende functie kan dan wel hetzelfde zijn, maar bij een qwerty toetsenbord T9 hebben kan niet (behalve als de functie maar op 9 van de 26+ toetsenwerkt). Ook al zegt de maker van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:50

Padvinder

doet z'n best

Ik krijg morgen m'n iPhone, dus ik ben wat voorwerk aan het doen. Zo ben ik er achter gekomen dat MobileMe niets voor mij is. Wat een gepruts zeg! Ik kreeg na 5 minuten de melding dat m'n agenda niet meer gesynct kon worden omdat ik de agenda online (op me.com) had aangepast. Dan snap ik het idee van "syncen" niet meer hoor...

Iets anders, ik lees op http://www.apple.com/iphone/tips/ hetvolgende:
Turn Data Roaming on or off: In Settings, choose General > Network and turn Data Roaming on or off. Data Roaming is turned off by default.

Turning Data Roaming off helps to avoid data roaming charges when traveling outside your carrier's network by disabling data transmission over the cellular network. You can still access the Internet if you have a Wi-Fi connection. If Wi-Fi network access is not available, however, you cannot:

* Get visual voicemail
* Send or receive email
* Browse the Internet
* Sync your contacts, calendars, or bookmarks with MobileMe or Exchange
* Send or receive text messages
* Stream YouTube videos
* Get stock quotes
* Get maps locations
* Get weather reports
* Purchase music or applications

If Data Roaming is turned off, you can still make and receive phone calls, and send and receive text messages. Voice roaming charges may apply. Visual voicemail is delivered if there is no charge; if your carrier charges for delivery of visual voicemail when roaming, turning Data Roaming off prevents the delivery of visual voicemail until you turn Data Roaming back on or return to an area where your carrier’s network is available.

To enable email, web browsing, and other data services, turn Data Roaming on.
Wat is het nou? Ik mag toch aannemen dat je wel gewoon sms kan ontvangen en verzenden als je dataroaming uitstaat in het buitenland? Ik sms niet via internet ofzo!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxBass
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08 11:00

MaxxBass

Waar een wil is ben ik weg!

Ik heb iets vreemds en irritants. Probeer maar eens het woord "goeiemiddag" in te typen bij een sms. Ik ben benieuwd of je in 1x de tweede i kunt typen... ik niet namelijk. Wat ik ook probeer hij pakt een o. Als ik dan mijn vinger op de o hou om zodoende naar de i te gaan kan dat ook niet want dat krijg ik speciale tekens met een o.

Als ik backspace kan ik wel een i pakken... Erg irritant, zal wel met dat auto-invullen te maken hebben, hij wil perse naar "goeiemorgen" volgens mij. Maar mag ik misschien zelf bepalen welke letter ik typ? :?
Probeer eens nederlands: Goedenmiddag... wellicht snapt hij dat wel... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:10
Goed, het voorspellen van een woord wat hier werd aangeduid als T9 is tegenwoordig dus wel ondergebracht onder die term (dacht dat het eerst predictive text input heette).
De iPhone maakt geen halve woorden af, maar probeert wel woorden te maken van reeds ingetoetste letters.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27

Ik kan me vergissen, maar volgens mij kun je Hotmail niet forwarden naar een ander e-mail adres behalve een hotmail adres. Verder lijkt het me sterk dat Exchange ondersteuning biedt voor Hotmail, ookal mag het dan beiden van Microsoft zijn. Exchange is gericht op zakelijk gebruik en Hotmail (imo) niet. Ik denk dat het makkelijker is om gewoon af en toe naar hotmail te surfen en online te checken.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandman4sure
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-02-2022
Als je het woord niet wilt, kan je erop tikken. Na een tijdje zal je iPhone het niet meer voorstellen.

Het kan volgens mij niet uitgezet worden, tenzij je een jailbreak uitvoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Laatst online: 08:10
Padvinder schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:03:

Wat is het nou? Ik mag toch aannemen dat je wel gewoon sms kan ontvangen en verzenden als je dataroaming uitstaat in het buitenland? Ik sms niet via internet ofzo!?
Ja sms gaat wel gewoon. Bij alle overige (data) diensten krijg je een popup die zegt dat dataroaming uitstaat en dat je die instelling moet wijzigen als je toch gebruik wilt maken van die diensten.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Jozz schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:04:
[...]

Ik kan me vergissen, maar volgens mij kun je Hotmail niet forwarden naar een ander e-mail adres behalve een hotmail adres. Verder lijkt het me sterk dat Exchange ondersteuning biedt voor Hotmail, ookal mag het dan beiden van Microsoft zijn. Exchange is gericht op zakelijk gebruik en Hotmail (imo) niet. Ik denk dat het makkelijker is om gewoon af en toe naar hotmail te surfen en online te checken.
Hotmail forwarden gaat wel:
http://www.iphoneclub.nl/...turen-gratis-truukje.html

Replyen met een ander adres lijkt alleen te kunnen met lokale (dus op de server) addressen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heras
  • Laatst online: 10-08 21:43
MaxxBass schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:04:
[...]

Probeer eens nederlands: Goedenmiddag... wellicht snapt hij dat wel... ;-)
Volgens mij is het dan nog altijd goedemiddag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook, hij pakt steeds de O hoe goed ik ook probeer op I te drukken haha! Wel lollig. Maar misschien moet je ook Goedemiddag typen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-07 19:27
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:07:
[...]

Replyen met een ander adres lijkt alleen te kunnen met lokale (dus op de server) addressen. :/
Je hebt gelijk. Ik heb zelf een hotmail adres wat ik naar een ander adres wilde forwarden, maar dat accepteerde Hotmail niet, enkel Hotmail/Live adressen werkte. Vandaar mijn overtuiging dat het niet zou werken.

[ Voor 20% gewijzigd door Jozz op 06-08-2008 15:14 ]

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sure, je kan naast een exchange account ook nog prima een pop account toevoegen. Als je een reply maakt kun je kiezen met welk account je naar buiten zend. Deze hoeft verder nooit mail op te halen maar staat er puur dan voor de uitgaande mailserver informatie en je reply adres.

Wat ik alleen wel van je zou willen weten is hoe dat forwarden werkt? Ik kan namelijk zelf alleen forwarden naar een ander @live.com of hotmail.com adres forwarden. Misschien werkt dat alleen met hotmail plus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:16:
[...]

Sure, je kan naast een exchange account ook nog prima een pop account toevoegen. Als je een reply maakt kun je kiezen met welk account je naar buiten zend. Deze hoeft verder nooit mail op te halen maar staat er puur dan voor de uitgaande mailserver informatie en je reply adres.

Wat ik alleen wel van je zou willen weten is hoe dat forwarden werkt? Ik kan namelijk zelf alleen forwarden naar een ander @live.com of hotmail.com adres forwarden. Misschien werkt dat alleen met hotmail plus ?
Dat klinkt goed. Dus ik kan met de iPhone mijn mails binnen krijgen via Exchange push email en dan replyen met een SMTP-adres? Moet ik wel Hotmail Plus nemen maar dat is nog altijd goedkoper dan MobileMe.

Doordat je de sms-alert functie gebruikt (eenmalig, 1 smsje) en hem daarna weer deactiveerd komt de functie vrij om te forwarden naar een ander adres dan hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:07:
[...]

Dat is op zich een mooie tip, mijn macbookje staat alleen in het engels waardoor ik op de engelse site kom en ik me nergens aan kan melden :)
Zou iemand die link even aan willen klikken en die hier even neer kunnen zetten ? ik heb me namelijk gek zitten zoeken op de nederlandse msn site. (lekker heldere site ook :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

DaSchop schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 04:52:
[...]

Yup, zelfde probleem... Misschien problemen bij T-mobile? I
Hmm... ik heb sinds vanmiddag ook de melding "mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice". Ook na de update naar 2.01 van gisteren, alleen wel vreemd dat er dan nu pas problemen zouden ontstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:09:
[...]

Ik heb het ook, hij pakt steeds de O hoe goed ik ook probeer op I te drukken haha! Wel lollig. Maar misschien moet je ook Goedemiddag typen :)
Naar vrienden ga ik geen goedemiddag typen, klinkt zo formeel. Goeiemiddag is idd geen correct Nederlands maar als dat het geval is zou de iphone bij de eerste i al moeten gaan miepen.

Blijft het feit dat mijn iphone niet voor mij moet beslissen welke letter ik moet typen... Als ik goejesmiddags wil moet dat ook gewoon kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

MarcelG

parttime guru, fulltime idiot

Sluuz schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:04:
De iPhone maakt geen halve woorden af, maar probeert wel woorden te maken van reeds ingetoetste letters.
Jawel, dat doet ie wel.
Bij "inderda" stelt ie "inderdaad" voor, en bij "goert" stelt ie "Göertz" (mijn achternaam) voor, net als bij "Giertz".
Bij "makkerlij" stelt ie "makkerlijker", bij "moeili" stelt ie "moeilijke" voor, en bij "woorde" vindt ie dat "woorden" wel logisch is.
Kortom, autocomplete lijkt er in te zitten, maar je moet 't zelf 'trainen'.

Ik heb dit net nogmaals getest met het lange woord "encyclopedie".
Eerste keer maakt ie niks af.
Vervolgens weer getikt ; bij "encyclope" had ie door dat er "die" achter moest.
Nogmaals encyclopedie getikt, en toen had ie genoeg aan "encyclop", heej, een patroon!
En jawel, de eerstvolgende keer had ie genoeg aan "encyclo", en daarna aan "encycl"!!!
Nu heeft ie genoeg aan 'ency" om "encyclopedie" voor te stellen!!! Woooei!

Voor "vriendelijke" is ie ondertussen zo ver dat ie genoeg heeft aan "vrien". _/-\o_

Maar, inderdaad, "goeiemiddag" gaat niet in een keer lukken.... :X

[ Voor 3% gewijzigd door MarcelG op 06-08-2008 15:54 . Reden: "goeiemiddag" test ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
werkt jullie voicemail wel naar behoren?

Als ik naar mijn eigen nummer bel (zowel vanaf huistelefoon als vanaf mn eigen iphone) kan ik niet gewoon een voicemail inspreken.
Ik krijg een bandje te horen waarop ze zeggen dat ik het nummer van de abonnee moet intoetsen :?
Als ik dan mijn eigen t-mobile nummer intoets, zeggen ze dat het nummer niet juist is.

Meer mensen hier last van?

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

funk-e schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:30:
werkt jullie voicemail wel naar behoren?

Als ik naar mijn eigen nummer bel (zowel vanaf huistelefoon als vanaf mn eigen iphone) kan ik niet gewoon een voicemail inspreken.
Ik krijg een bandje te horen waarop ze zeggen dat ik het nummer van de abonnee moet intoetsen :?
Als ik dan mijn eigen t-mobile nummer intoets, zeggen ze dat het nummer niet juist is.

Meer mensen hier last van?
Inderdaad....ik heb 't meteen even getest nadat ik je post last, en dat heb ik dus ook...wat the hell???
Snel even met T-Mobile bellen, want dat is echt onzin...

[ Voor 72% gewijzigd door MarcelG op 06-08-2008 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
MarcelG schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 16:37:
Inderdaad....dat heb ik dus ook...wat the hell???
Snel even met T-Mobile bellen, want dat is echt onzin...
heb net ook al even gebeld, 15 minuten, met als resultaat dat er een melding naar de TD gaat

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

Yup, ook een case laten aanmaken voor de TD.
Ze hadden er nog nooit van gehoord.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
Binnen een half uur een sms van TD van T-mobile. _/-\o_ :
U heeft onze Klantenservice gebeld. Bedankt daarvoor. Wij hebben uw voicemail opnieuw toegevoegd. blabla
En het werkt weer :)

[ Voor 29% gewijzigd door funk-e op 06-08-2008 17:01 ]

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 14:34
Mijn iPhone bevalt op het moment echt helemaal geweldig. Ik heb hem nu precies een week. Er zijn een paar dingen die ik op de volgende (iPhone of software update) versie anders of erbij zou willen.

- Betere camera. Ik heb er niet ontevreden over, maar iets beter zou wel mogen (aantal megapixels is wat mij betreft hoog genoeg, maar autofocus en een flits zou leuk zijn.
- IR. Dan kan je je iPhone namelijk ook gebruiken als AB voor je televisie en/of versterker
- SMS berichten 1 voor 1 kunnen wissen
- het grote keyboard overal kunnen gebruiken (dus niet alleen in Safari)
- 3G makkelijke aan en uit zetten. Dit scheelt namelijk nogal wat batterij. Ze zouden gewoon een knopje onder Airplane Mode kunnen zetten.

Voor mij is de iPhone een echt all-in-one ding en tot nu toe vind ik het echt geweldig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 22:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

MarcelG schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 13:20:
Overigens, misschien dat iemand me dit kan verklaren.
Ik heb 31 foto's gesynced met de iPhone ; op m'n PC staan ze in volle glorie (14 mpix, 90% JPG) en zijn ze zo'n 82 MB in totaal.
Op de iPhone staan ze in een lagere resolutie, maar....wel 100,8 MB... 8)7
[afbeelding]
Grootste grap ; als ik ze van m'n iPhone af gooi krijg ik geen 100,8 MB ruimte terug, maar slechts 30 MB..... :?
Heel simpel: albumart wordt ook opgeteld bij foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

Lt. Marx schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:22:
[...]

Heel simpel: albumart wordt ook opgeteld bij foto's.
Ah, op die fiets! Tja, dat is inderdaad een mogelijke verklaring....183 albums, met zeg 80 kb per cd hoesje, da's zo'n 15 MB aan albumart...dan mis ik nog een tikkie, maar goed.
Het zal wel een mysterie blijven...misschien dat de foto's toch fullres op de iPhone staan, en dat alleen de iPhone photo app er gewoon niet fullres mee kan omgaan. Dat zou ook e.e.a. verklaren.

[ Voor 0% gewijzigd door MarcelG op 06-08-2008 17:39 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdm
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

ook geen foutmelding van de carrierupdate?
Nope, totaal geen foutmelding gehad.., alles ging snel en simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Zo, ik heb vandaag mijn witte iPhone 3G op kunnen halen. Helaas kwam deze al uit de doos met scheurtjes, hele lichte, maar ze zijn aanwezig. Ik kijk het nog even aan. :)

Ik krijg in mijn omgeving onmogelijk verbinding met 3G, het enige dat lukt is GPRS. Volgens de T-Mobile dekkingskaart moet ik in elk geval buiten met 3G kunnen surfen, maar dat is niet het geval. Als ik de iPhone laat zoeken naar operators vind hij wel een 'T-Mobile NL (3G)' netwerk, maar ik blijf maar op GPRS zitten. Heeft iemand hier ervaring mee? Is mijn iPhone defect of is het netwerk hier gewoonweg niet goed?

Verder is het een mooi toestel. :)

Edit: ik had net heel eventjes het 3G icoontje, maar toen ik Safari startte veranderde het gelijk weer in een GPRS icoontje...

[ Voor 9% gewijzigd door Frietsaus op 06-08-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
Frietsaus schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:07:
Zo, ik heb vandaag mijn witte iPhone 3G op kunnen halen. Helaas kwam deze al uit de doos met scheurtjes, hele lichte, maar ze zijn aanwezig. Ik kijk het nog even aan. :)
[...]
Ben toch blij dat ik zwarte heb gekozen. Misschien heeft deze ook wel haarscheurtjes, maar ik ziet ze iig niet :+

(uiteraard wel jammer voor de mensend die er wel last van hebben natuurlijk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 12:13:
[...]

ook geen foutmelding van de carrierupdate?
Een mogelijke oplossing hiervoor is het verwijderen van het bestand Tmobile_nl.ipcc, dat je hier vindt: Mac OS X: /Users/Username/Library/iTunes/iPhone Carrier Support/ and in Windows: C:\Documents and Settings\Username\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Carrier Support

Ik heb deze oplossing hier gevonden:

http://discussions.apple....threadID=1648598&tstart=0

Ik ben de foutboodschap kwijt, hoewel er een nieuwe bestand Tmobile_nl.ipcc wordt aangemaakt. Synchroniseren van de iPhone gaat bij mij zonder problemen en hij functioneert verder goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

het bereik van mijn iPhone is de laatste 3 dagen slecht.
Toch maar met tmobile gebeld voor een vervangende.
Stel dat er iets los zit, en ik na 13 maanden helemaal geen bereik (en garantie) meer heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

weeraanmelden schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:55:
het bereik van mijn iPhone is de laatste 3 dagen slecht.
Toch maar met tmobile gebeld voor een vervangende.
Stel dat er iets los zit, en ik na 13 maanden helemaal geen bereik (en garantie) meer heb
Soms helpt het om de netwerkinstellingen opnieuw in te stellen. Het zou het bereik kunnen verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg opeens deze melding: (OSX) iTunes cannot sync information with the iPhone because syncing has been disabled on this computer. Do you want to enable syncing? If you do not enable syncing, iTunes will not be able to sync contacts, calendars, bookmarks or mail accounts to your iPhone.

Ik klik yes:

Syncing cannot be enable on this computer.

Override Ok

Ik klik override

Vervolgens synced hij, en haalt hij daarna doodleuk mijn voorkeuren weg (dus hier synced hij mijn adresboek/calender ed niet meer) Iemand een idee hoe dit komt ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svdm schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 17:39:
[...]

Nope, totaal geen foutmelding gehad.., alles ging snel en simpel.
helaas.. nog steeds zelfde foutmelding... :|
kap schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 18:32:
[...]

Een mogelijke oplossing hiervoor is het verwijderen van het bestand Tmobile_nl.ipcc, dat je hier vindt: Mac OS X: /Users/Username/Library/iTunes/iPhone Carrier Support/ and in Windows: C:\Documents and Settings\Username\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPhone Carrier Support

Ik heb deze oplossing hier gevonden:

http://discussions.apple....threadID=1648598&tstart=0

Ik ben de foutboodschap kwijt, hoewel er een nieuwe bestand Tmobile_nl.ipcc wordt aangemaakt. Synchroniseren van de iPhone gaat bij mij zonder problemen en hij functioneert verder goed.
worked! thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Super Monkey Ball heeft een onwijze afwijking naar rechts, kan ik dit calibreren? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Laatst online: 11-09 09:20
Blaxje schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 19:29:
Super Monkey Ball heeft een onwijze afwijking naar rechts, kan ik dit calibreren? :o
Je moet je Phone wel in widescreen modus houden :+

Volgens mij kan je deze niet calibreren.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Nou zeg, vandaag iets raars..
Hele dag volle accu gehad, maar dan ook écht vol. Ik denk aha! Die update van gisteravond heeft geholpen! Nog wat gebeld en gesurfed, en bleef maar vol. Ik blij. Tot een 10 minuten later: 10% battery left. Nou, fijn dan.. (11 uur standby, usage 15 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

UltraSub schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 20:35:
Nou zeg, vandaag iets raars..
Hele dag volle accu gehad, maar dan ook écht vol. Ik denk aha! Die update van gisteravond heeft geholpen! Nog wat gebeld en gesurfed, en bleef maar vol. Ik blij. Tot een 10 minuten later: 10% battery left. Nou, fijn dan.. (11 uur standby, usage 15 minuten).
Bekend fenomeen.....had ik vorige week spontaan.
Join the club, zaterdag is de eerste clubbijeenkomst bij Café "De Rotte Appel" in Beuningen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ze hadden beter minimaal 2 dockingstations en een usb kabel of 4 er bij kunnen doen, zodat je het ding overal in de muur kunt raggen op een makkelijke manier. Dit is niet wat ik me er bij voor had gesteld. Ff op macrumors gechecked, maar daar is het net zo dramatisch. Die accu is gewoon te licht. Maar ja, alles voor het design he, stel je voor hij was 2 mm dikker geworden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Batterij is bij mij net zoals de oude, anderhalve dag ongeveer. Maarja, ik ben dan ook zo'n gek dat ik 3G, Wifi, GPS en Push standaard uit heb staan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meer mensen hier last van een crashende buienradar? als ik buienradar opstart blijft het scherm een tijdje zwart en vervolgens krijg ik springboard terug. herkenbaar? bekend probleem? oplossingen?

firmware: 2.01

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Laatst online: 10-09 14:34
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:15:
meer mensen hier last van een crashende buienradar? als ik buienradar opstart blijft het scherm een tijdje zwart en vervolgens krijg ik springboard terug. herkenbaar? bekend probleem? oplossingen?
Ik kan je alleen melden dat ik hetzelfde probleem heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Laatst online: 09-09 23:17
Geen last van maar ik draai nog firmware 2.0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude

Ik heb het probleem niet, maar heb laatst wel buienradar geupdate. Misschien was dat een 2.01 fix ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slazh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:59

slazh

Here To Stay

Geen problemen hier. Met WiFi that is (heb hier helaas geen 3G dekking).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er was geen update voor buienradar beschikbaar; kennelijk de meest recente versie die crashed. ik heb buienradar gedelete en opnieuw aangeschaft en geinstalleerd. nu werkt het weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
Ok, net iets heel vreemds tegen gekomen!
Ik stuur een smsje naar iemand waar ik al een heel gesprek mee staan had op de iPhone (een periode van ongeveer 2 weken)
Krijg ik een reactie terug dat ze net een bericht van mij gekregen heeft dat ik 2 weken geleden gestuurd had rond middernacht. Blijkt nu dat het bericht dat zij gekregen heeft het eerste was in dat gesprek, datum en uur exact hetzelfde. Het rare is ook dat zij toen op dat bericht gereageerd heeft...
Het oorspronkelijke bericht dat ik gestuurd heb is niet aangekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste tijd niet meer gehad, ik heb wel 2x een totale crash gehad door buienradar. Hij startte dus opnieuw op. Bijkomend nadeel was toen ik uit verbazing mijn zwarte schermpje aan aant staren was ik erachter kwam dat ik een hot pixel heb... Dubbel balen :| Was dus nog firmware 2.0...
slazh schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 22:27:
[...]

(heb hier helaas geen 3G dekking).
Goh, verrassend. Ik vind de 3G dekking echt waardeloos. Hier thuis heb ik net 1 streepje. Als t-mobile in een hele gulle bui is, 2. Sta ik in het centrum van de stad... Vergeet het maar "geen service". Echt heel irritant, je betaald er nml wel voor...

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...tijd voor de iPhone om door andere providers aangeboden te worden :+ met niet alleen deugdelijke beloftes t.a.v. ingang contractdatum maar ook qua netwerk... :'(
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:02:
....
Goh, verrassend. Ik vind de 3G dekking echt waardeloos. Hier thuis heb ik net 1 streepje. Als t-mobile in een hele gulle bui is, 2. Sta ik in het centrum van de stad... Vergeet het maar "geen service". Echt heel irritant, je betaald er nml wel voor...

[ Voor 118% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2008 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gediminas
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-09 21:36

Gediminas

recovering stagiair marketing
Hallo, ik heb een probleempje.

Als ik één van mijn (uit Appstore) gedownloadde aplicaties wil openen/starten , woord ik terug naar het hoofdmenu gestuurd. Voor de rest gebeurt er helemaal niks mee. Het gaat hier om alle aplicaties die ik op mijn iphone heb gedownload, dus niet om de stantard icon's zoals : Ipod, youtube,.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gediminas schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:36:
Hallo, ik heb een probleempje.

Als ik één van mijn (uit Appstore) gedownloadde aplicaties wil openen/starten , woord ik terug naar het hoofdmenu gestuurd. Voor de rest gebeurt er helemaal niks mee. Het gaat hier om alle aplicaties die ik op mijn iphone heb gedownload, dus niet om de stantard icon's zoals : Ipod, youtube,.......
Dat gebeurt wel eens ja. Uit en aan zetten wil wel eens helpen. Anders zul je de app van je iphone moeten verwijderen en opnieuw downloaden, dat werkt bij mij altijd wel. Irritant is het zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Voor de mensen met een niet goed werkende voicemail...

1> Ga naar mijn t-mobile
2> login en ga naar voicemail instellingen
3> schakel voicemail uit wacht een paar minuutjes en start je telefoon opnieuw op
4> Schakel daarna weer je voicemail in en wacht weer een paar minuutjes (normaal moet je een smsje krijgen dat de voicemail is ingeschakeld!) start daarna je telefoon opnieuw op!

Het kan zijn dat de smsjes pas veel later komen en of in verkeerde volgorde... maar als het goed is heb je na de 4 bovenstaande stappen weer een normale voicemail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware 2.0.1 en ook een crashende buienradar (via 3G).

Is er een manier om terug te gaan naar 2.0? Ik heb namelijk ook het idee dat mijn 3G dekking nu met 2.0.1 slechter is dan toen ik 2.0 had. Misschien heeft dat te maken met die carrier update die ook niet lekker loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Zijn er ook mensen die hetzelfde probleem ondervinden als ik:

Nieuwe I-Phone aangeschaft met nummerportering van Orange naar T-Mobile. Nummerportering zou aktief moeten zijn op 11 augustus. Met nieuwe SIM kaart van T-Mobile geeft I-Phone constant melding "geen service". Ook als ik dat betreffende kaartje in andere telefoon stop, heb ik geen netwerk. Volgens Belcompany kan dit te maken hebben met het feit dat nummerportering (nog) niet is doorgevoerd. Netwerk opnieuw instellen op I-Phone heeft geen resultaat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blarretje schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:11:
Zijn er ook mensen die hetzelfde probleem ondervinden als ik:

Nieuwe I-Phone aangeschaft met nummerportering van Orange naar T-Mobile. Nummerportering zou aktief moeten zijn op 11 augustus. Met nieuwe SIM kaart van T-Mobile geeft I-Phone constant melding "geen service". Ook als ik dat betreffende kaartje in andere telefoon stop, heb ik geen netwerk. Volgens Belcompany kan dit te maken hebben met het feit dat nummerportering (nog) niet is doorgevoerd. Netwerk opnieuw instellen op I-Phone heeft geen resultaat. :(
Well, ik heb ook nummerbehoud, en gaat als het goed is morgen in. Daarbij is het ook zo geregeld dat mn abbo op de dag dat mn nummer wordt overgezet ingaat. Ik heb nu ook "no service" staan.
De verkoper had mij niet goed uitgelegd dat ik nog niet kon bellen totdat het nummer is overgezet. Maar daar kwam ik na een belletje met t-mobile klantenservice achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Smarty77 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:51..maar als het goed is heb je na de 4 bovenstaande stappen weer een normale voicemail!
Normale as is Visual Voicemail bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:54:
[...]

Well, ik heb ook nummerbehoud, en gaat als het goed is morgen in. Daarbij is het ook zo geregeld dat mn abbo op de dag dat mn nummer wordt overgezet ingaat. Ik heb nu ook "no service" staan.
De verkoper had mij niet goed uitgelegd dat ik nog niet kon bellen totdat het nummer is overgezet. Maar daar kwam ik na een belletje met t-mobile klantenservice achter.
Dank je wel voor het duidelijke antwoord. Dan zal ik ook de klantenservice even bellen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Tha BasZ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:08:
[...]

Normale as is Visual Voicemail bedoel je?
Nou die visual voicemail moet je gewoon via je settings krijgen volgens mij,... Maar indien iemand jouw voicemail beld en te horen krijgt dat hij een nummer in moet voeren etc etc... dan kun je de genoemde stappen uitvoeren zodat je de persoonlijke voicemail boodschap weer te horen krijgt!
Snappie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ik jullie vertellen dat het wel degelijk mogelijk is om volle ontvangst te hebben met die iPhone 3G? In mijn geval, steady 5 streepjes. Ik woon volgens mij ook praktisch onder een UMTS-mast, als ik uit het raam kijk zie ik 'm staan. Vandaar dat mijn batterijduur ook normaal tamelijk OK is.

Had trouwens nog wel een komische discussie met de medewerker van de T-Shop. Aangezien er in feite 2 netwerken zijn (1 GSM, 1 3G) en de eerste goed dekkend is, en de andere niet, zou je dus met 3G uit veel betere dekking moeten hebben. Enfin, dat geloofde hij niet. In de winkel: 3G uit, 5 streepjes... 3G aan, nog maar 2 over

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 21:54

Galois

1811 - 1832

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:27:
Zal ik jullie vertellen dat het wel degelijk mogelijk is om volle ontvangst te hebben met die iPhone 3G? In mijn geval, steady 5 streepjes. Ik woon volgens mij ook praktisch onder een UMTS-mast, als ik uit het raam kijk zie ik 'm staan. Vandaar dat mijn batterijduur ook normaal tamelijk OK is.

Had trouwens nog wel een komische discussie met de medewerker van de T-Shop. Aangezien er in feite 2 netwerken zijn (1 GSM, 1 3G) en de eerste goed dekkend is, en de andere niet, zou je dus met 3G uit veel betere dekking moeten hebben. Enfin, dat geloofde hij niet. In de winkel: 3G uit, 5 streepjes... 3G aan, nog maar 2 over

Ik snap niet wat je bedoelt? Het zijn inderdaad twee verschillende netwerken. Maar waarom zou het GSM bereik te lijden hebben onder het 3G bereik? Dat snap ik niet.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:27:

Dat kan idd kloppen.
De normale GSM-zenders hebben een grotere reikwijdte dan de nieuwe UMTS-zenders.
De capaciteit van een GSM-mast (aantal bellers per mast) is ook groter dan bij een UMTS-zender.

Je hebt dus voor dezelfde UMTS-dekking veel meer zenders nodig dan bij normaal GSM.

Heel NL is onderussen vergeven van de normale zenders. De providers redden het niet met het simpelweg bijhangen van UMTS-zenders op bestaande GSM-masten. Vandaar dat men nog steeds aan uitbreiding doet. En vandaar dus ook het mindere bereik.

Voordeeltje voor ons zou moeten zijn dat alle Orange-masten bij T-Mobile komen. Daar wordt nog steeds aan gewerkt volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

Smarty77 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:51:

1> Ga naar mijn t-mobile
3> schakel voicemail uit wacht een paar minuutjes en start je telefoon opnieuw op
4> Schakel daarna weer je voicemail in en wacht weer een paar minuutjes (normaal moet je een smsje krijgen dat de voicemail is ingeschakeld!) start daarna je telefoon opnieuw op!

Het kan zijn dat de smsjes pas veel later komen en of in verkeerde volgorde... maar als het goed is heb je na de 4 bovenstaande stappen weer een normale voicemail!
Top!!! _/-\o_ Het werkt weer perfect!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 16:22
jordan2k schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:46:
Weet iemand iets meer te vertelen over het Synchronizeren van de agenda en contacts met Lotus notes, op mn werk ben ik gebonden aan de Lotus notes omgeving, en vind het nu heel erg fijn om al mn afspraken ook in mn mobiel te hebben,
nu heb ik een nokia die mn zakelijke en prive afspraken netjes uit mekaar haalt. en dat is toch echt 1 van de dingen die voor mij heel erg belangrijk is.

Hoop dat iemand hier al wat ervaring mee heeft.
Lotus heeft het iNotes ultralite template ontwikkeld voor de iPhone. Dit is nog niet officieel beschikbaar, maar door bedrijven met Domino en iPhones al wel te krijgen. Hiermee benader je je mail en contacten dus gewoon over het internet ipv dat je zo lokaal hebt, maar dat gaat wel op een dusdanig efficiënte manier dat het razendsnel werkt
bron met plaatjes

[ Voor 37% gewijzigd door martdj op 07-08-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Galois schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:44:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt? Het zijn inderdaad twee verschillende netwerken. Maar waarom zou het GSM bereik te lijden hebben onder het 3G bereik? Dat snap ik niet.
Beiden lijden niet onder elkaar, maar de medewerker betwistte dat als ik 3G aan zou zetten m'n ontvangst ineens drastisch naar beneden zou gaan (omdat ik dan van GSM -> 3G ga).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarty77 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:51:

1> Ga naar mijn t-mobile

Wat ik zo jammer vind is dat het geluid met Voicemail zo zacht is. Ik heb het nu al met verschillende telefoons geprobeerd maar je moet echt goed luisteren anders hoor je bijna niets. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:02:
[...]

Wat ik zo jammer vind is dat het geluid met Voicemail zo zacht is. Ik heb het nu al met verschillende telefoons geprobeerd maar je moet echt goed luisteren anders hoor je bijna niets. Meer mensen last van?
Je kan je speaker wat harder zetten.
Ik kreegde voicemail bijna even hard als de iPdop functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:22:
[...]

Je kan je speaker wat harder zetten.
Ik kreegde voicemail bijna even hard als de iPdop functie
Mag ik vragen waar je dat precies doet? Ik kan het niet 123 vinden. Iig niet bij VVM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Heeft iemand hier ervaring met de Ultimate Buds UB5 headset? Ik heb een tijdje rondgesnuffeld en dit lijkt een goeie optie voor z'n prijsklasse...
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Rijk Lemming schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:37:
Heeft iemand hier ervaring met de Ultimate Buds UB5 headset? Ik heb een tijdje rondgesnuffeld en dit lijkt een goeie optie voor z'n prijsklasse...
Thx
Nog geen ervaring, maar eigenlijk zoek ik ook iets dergelijks. Ik ben geen audiofiel, maar ik kan goede geluidskwaliteit wel waarderen en ben ook bereid daar wat tientjes voor neer te leggen voor mijn iPhone. Ik stond op het punt om de Sennheiser MM50 te kopen, maar de UB5 die jij aandraagt is misschien ook interessant. Eerlijk gezegd vallen de standaard doppen me ook niet echt tegen qua geluid, alleen vind ik ze niet heel prettig zitten. Maar er komt best fatsoenlijk geluid uit. De microfoon en het knopje (kom ik pas net achter 8)7) vind ik wel erg handig en ze zitten me ook niet in de weg.
Eigenlijk heb ik helemaal geen haast meer met nieuwe doppen. Ik wacht wel even totdat iemand een In- of Samenkoopactie start. :P

Hier een wel erg positieve review. Lijkt wel alsof ze die zelf hebben geplaatst.. http://forums.iphonehacks.com/showthread.php?p=1135

Laat maar even weten als je gaat bestellen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Positron op 07-08-2008 13:01 ]

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Net de upgrade naar 2.0.1 uit willen voeren en ja hoor... iPhone ramvast en deed niets meer. DFU mode geprobeerd en dat werkte maar ik vrees voor het ergste en dat is dat ik alles wat ik gisteren ingevoerd heb aan adressen e.d. gewoon kwijt ben of synct de iPhone nog met iTunes voor het maken van een backup?

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Reind schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:55:
Net de upgrade naar 2.0.1 uit willen voeren en ja hoor... iPhone ramvast en deed niets meer. DFU mode geprobeerd en dat werkte maar ik vrees voor het ergste en dat is dat ik alles wat ik gisteren ingevoerd heb aan adressen e.d. gewoon kwijt ben of synct de iPhone nog met iTunes voor het maken van een backup?
Upgraden zonder eerst even te backuppen naar je PC/Mac is ook niet zo handig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:29:
[...]

Mag ik vragen waar je dat precies doet? Ik kan het niet 123 vinden. Iig niet bij VVM
Aan linkerkant van je toestel het volume knopje indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Als ik 1202 bel krijg ik de melding dat mijn abbonement nog steeds niet actief is. Iphone is de 11e gekocht. Ik ben net terug van vakantie uit frankrijk waar ik de melding "geen service" kreeg. Omdat ik dus blijkbaar aangemerkt sta als 'nieuwe klant' terwijl ik al een t-mobile abbonement heb op dit moment naast de Iphone. Ik kon mijn buitenland blokkade wel opheffen door 120 euro vooruit te betalen, omdat ik een mogelijke wanbetaler ben (terwijl ik mn andere abbo gewoon altijd netjes betaald heb).

Sta ik in mijn recht om eens boos te worden op t-mobile en hadden zij me allang moeten activeren en dus ook de mogelijkheid moeten geven om in het buitenland te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:29:
[...]

tijdens het bellen op de volumetoetsen drukken..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Positron schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:54:
[...]

Nog geen ervaring, maar eigenlijk zoek ik ook iets dergelijks. Ik ben geen audiofiel, maar ik kan goede geluidskwaliteit wel waarderen en ben ook bereid daar wat tientjes voor neer te leggen voor mijn iPhone. Ik stond op het punt om de Sennheiser MM50 te kopen, maar de UB5 die jij aandraagt is misschien ook interessant. Eerlijk gezegd vallen de standaard doppen me ook niet echt tegen qua geluid, alleen vind ik ze niet heel prettig zitten. Maar er komt best fatsoenlijk geluid uit. De microfoon en het knopje (kom ik pas net achter 8)7) vind ik wel erg handig en ze zitten me ook niet in de weg.
Eigenlijk heb ik helemaal geen haast meer met nieuwe doppen. Ik wacht wel even totdat iemand een In- of Samenkoopactie start. :P

Hier een wel erg positieve review. Lijkt wel alsof ze die zelf hebben geplaatst.. http://forums.iphonehacks.com/showthread.php?p=1135

Laat maar even weten als je gaat bestellen. ;)
Ik heb ook een forum gelezen waarop een aantal mensen een gratis setje had gekregen om 'm te reviewen. Kan de link nu even niet geven (helaas nog geen copy paste op de iPhone ;)).
Ik heb ze trouwens gemaild of er wellicht ook een witte variant komt binnenkort. Als er meer mensen geinteresseerd zijn kunnen we er misschien een apart topic voor openen en kijken of we een leuke deal kunnen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcman
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-07 23:49
Mijn witte iphone 3g 16gb is weg voor reparatie.

Sinds dag 1 kan ik geen apps installeren via de appstore op de telefoon en ook niet updaten.
Via itunes wel, maar liep deze regelmatig vast. Elke keer viel de iphone uit en moest ik deze helemaal opnieuw installeren. Lijkt me niet de bedoeling. Een korte reset hielp helaas niet. Dus elke keer alles opnieuw installeren.

Na de 7e keer vastlopen via itunes was ik het zat...

Kutzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:25:
[...]

Aan linkerkant van je toestel het volume knopje indrukken
O op die fiets, die staat bij mij voluit. En nog is het super zacht. Ik zocht al naar een instelling ergens.

@psychonikeo
Same, staat voluit.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Serenity schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:20:
[...]

Upgraden zonder eerst even te backuppen naar je PC/Mac is ook niet zo handig natuurlijk.
Je kunt ook een update schrijven welke wel gewoon zonder errors werkt natuurlijk... tis niet de eerste keer dat ik zoiets heb met een Apple product. Na het updaten met een telefoon zitten die helemaal niets meer wil doen is naar mijn mening niet echt oke. Gelukkig dat ik hier een keer van de DFU metode had gelezen maar anders had ik nu met een foon gezeten waar ik niets noppes nada mee kon. Anyway, iTunes had gelukkig nog wel een backup gemaakt van voor het updaten. Ik ben nu alleen al bijna 1,5 uur verder en het apparaat is nog steeds aan het restoren.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik gebruikte op mijn eerste generatie iPhone altijd het knopje aan de headset kabel om de muziek te starten en nummers te pauzeren etc. Dit werkte altijd perfect, maar op mijn 3G lijkt dit niet helemaal goed te gaan. Als ik de headset aansluit werkt de knop '7 van de 10 keer' niet, op het moment dat de knop niet werkt moet ik of de headset opnieuw aansluiten (soms werkt het, soms niet) of de connector een kwartslag draaien, dan werkt het knopje goed.

Iemand hier toevallig ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 12:02:
Wat ik zo jammer vind is dat het geluid met Voicemail zo zacht is.
Het knopje 'luidspreker' rechtsboven heb je ook al gevonden?

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burne schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:51:
[...]
Het knopje 'luidspreker' rechtsboven heb je ook al gevonden?
Mooi, als ik hem op luidspreker zet kan ik het volume wel omhoog zetten, bedankt voor de tip. Het is beter en acceptabel nu maar het houd niet over. Anyway, thx. _/-\o_

EDIT

Was ik nog vergeten te vragen. Is het mogelijk om de ringtones van tekstberichten etc te veranderen naar bvb MP3 bestanden? Ik vind die sounds voor Tekstberichten etc zo soft....

Voor de ringtones heb ik wel een mooi programmaatje gevonden, werkt prima. iTones heet het.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
  • Laatst online: 28-05 16:30
Hoi,

Excuses wanneer dit al langsgekomen is, maar kan de iPhone ook gewoon muziek die je er zelf op hebt gezet afspelen over de speaker? Doe dat nu bij mijn Nokia namelijk vaak (heb niet altijd zin in headphones).
Dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Patric76 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:01:
Hoi,

Excuses wanneer dit al langsgekomen is, maar kan de iPhone ook gewoon muziek die je er zelf op hebt gezet afspelen over de speaker? Doe dat nu bij mijn Nokia namelijk vaak (heb niet altijd zin in headphones).
Nee. Dat kan niet. En zeker niet als je in de trein zit.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
Patric76 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:01:
Hoi,

ja dit kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyBeR schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Dat kan wel, bij in ieder geval bij mij. Gewoon iPod opstarten en spelen maar. Ik ben het wel met je eens dat het niet netjes is om in de trein zo te doen tenzij je er alleen in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcelG
  • Nu online

MarcelG

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:07:
[...]

Dat kan wel, bij in ieder geval bij mij. Gewoon iPod opstarten en spelen maar. Ik ben het wel met je eens dat het niet netjes is om in de trein zo te doen tenzij je er alleen in zit.
Jij proefde CyBeR's sarcasme blijkbaar niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reind schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:48:
[...]

Je kunt ook een update schrijven welke wel gewoon zonder errors werkt natuurlijk... tis niet de eerste keer dat ik zoiets heb met een Apple product. Na het updaten met een telefoon zitten die helemaal niets meer wil doen is naar mijn mening niet echt oke. Gelukkig dat ik hier een keer van de DFU metode had gelezen maar anders had ik nu met een foon gezeten waar ik niets noppes nada mee kon. Anyway, iTunes had gelukkig nog wel een backup gemaakt van voor het updaten. Ik ben nu alleen al bijna 1,5 uur verder en het apparaat is nog steeds aan het restoren.
1,5 uur restoren is niet normaal hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:07:
[...]

Dank! Had ook niet de trein in gedachten hoor, meer wanneer je in huis bezig bent ;)
Maakt de keus voor mij dus nog moelijker.. (fyi: iPhone, Diamond, i900 Omnia of Nokia e71)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
Patric76 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:15:
[...]

Dank! Had ook niet de trein in gedachten hoor, meer wanneer je in huis bezig bent ;)
Maakt de keus voor mij dus nog moelijker.. (fyi: iPhone, Diamond, i900 Omnia of Nokia e71)
hahaha.. Gewoon een 3.5mm jack naar dubble Tulip en dan op je reciever aansluiten werkt veel beter en geluid is dan ook 100x beter :+

Of een dock kopen en deze aansluiten op je reciever??
Keuze wordt alleen maar makelijker..!! iPhone natuurlijk

legeo aan mogelijk heden. Maar zeker niet in OV gebruiken!! :(

[ Voor 4% gewijzigd door To_Tall op 07-08-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Smarty77 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 10:18:
[...]

Nou die visual voicemail moet je gewoon via je settings krijgen volgens mij,... Maar indien iemand jouw voicemail beld en te horen krijgt dat hij een nummer in moet voeren etc etc... dan kun je de genoemde stappen uitvoeren zodat je de persoonlijke voicemail boodschap weer te horen krijgt!
Snappie? ;)
Nope ik snap em niet...
Maar volgens mij werkt et sowieso nog niet helemaal goed bij mij...
Neem aan als iemand je belt en voicemail inspreekt dat je dit dan gepushed krijgt naar je telefoon?
Volgens mij heb ik alles goed ingesteld als ik Voicemail knopje onder Phone indruk... heb KlantenService er ook al overgebeld en maken er een "case" van...

Heeft iemand een "handleiding" over hoe je Visual Voicemail moet instellen? Misschien mis ik wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04

Pogostokje

* twiet *

Voor de mensen die klagen over de slechte 3G ontvangst ... ik heb eens de proef op de som genomen. Met de iPhone in de ene hand, een Nokia N95 en een SE K810i in de andere op pad gegaan. Allen op T-Mobile uiteraard. Ik ben de stad in geweest en een stukje een bosrijke omgeving. Dit in de omgeving van Beverwijk waar gewoon volgens de kaarten indoors 3G moet zijn.

Waar ik al bang voor was weet ik nu zeker ... de iPhone heeft echt een probleem met netwerk ontvangst. Zodra je achter gebouwen of tussen bomenkomt dan heeft de iPhone al snel geen 3G meer en/of valt het bereik streepje terug naar nog maar 1 of 2 streepjes. Zowel de Nokia als de SE vallen ook iets terug, naar ongeveer 80% ofzo bij 1 streepje op de iPhone. Streepjes zeggen niet alles, maar No Signal is wel duidelijk. Loop je verder, dan is de iPhone alles kwijt ("No Signal") maar kan je op de andere toestellen nog gewoon bellen en 3G gebruiken met ongeveer 50% van de streepjes. De Nokia en de SE zijn het daar opvallend met elkaar eens. De iPhone blijft hier achter.

Ik zal jullie niet met de details vermoeien, maar het is voor mij nu echt duidelijk dat er een probleem is met de iPhone ontvangst en niet met T-Mobile. Ik hoop dat Apple hier nog iets kan doen dmv firmware ... heb er alleen een hard hoofd in.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patric76
To_Tall schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:33:
[...]

hahaha.. Gewoon een 3.5mm jack naar dubble Tulip en dan op je reciever aansluiten werkt veel beter en geluid is dan ook 100x beter :+

Of een dock kopen en deze aansluiten op je reciever??
Keuze wordt alleen maar makelijker..!! iPhone natuurlijk

legeo aan mogelijk heden. Maar zeker niet in OV gebruiken!! :(
Kan uiteraard ook, maar ben een beetje van de makkelijke: klik en spelen.

En om u allen toch nog gerust te stellen: na mijn studententijd heb ik heel lang geen trein van binnen gezien en ben niet van plan dit te veranderen. De kans dat je ooit last zal krijgen van mijn muziek in de trein is dus vrijwel gelijk aan 0.

P.S. Heb ook op de fiets geen "openbare" muziek op O-)

P.P.S.: Zo, ik heb kennelijk heel wat los gemaakt onder de treiners. Aparte topic starten? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Patric76 op 07-08-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
[...]
_O-
Inderdaad, die herriemakers in de trein...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.