Gisteravond nog steeds problemen. Dus toen de iPhone maar hersteld. Vannacht opgeladen en vanochtend gaf ie keurig aan dat ie volledig opgeladen was. 8.15 uur van de stroom afgehaald en om 11.00 uur gaf ie al de melding dat er nog 20% batterij over wasquote:Phoniac schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:47:
Ik heb de iPhone nu een week en ben (was?) er heel blij mee.
Gisteravond begon m'n iPhone opeens raar te doen met opladen. Ik had 'm tot ongeveer 50% opgeladen via m'n pc en hing 'm daarna aan het stopcontact (want de pc ging uit). Na 5 minuten gaf het oplaadlogo rechts bovenin aan dat de telefoon volledig was opgeladen (stekker-iccontje). Dat leek me wat sterk in 5 minuten van 50% naar 100%. Op datzelfde moment zag ik in mijn scherm de melding dat m'n batterij nog maar 20% hadErg tegenstrijdig dus.
Daarna heeft ie de hele nacht aan de stroom gehangen, maar vanochtend was ie maar zo'n 60% vol. Al voor de lunch had ie het begeven
Nu hangt de telefoon sinds 18.00 uur weer aan de stroom. In het begin gaf ie weer dezelfde rare meldingen. Nu lijkt ie het goed te doen... Ik hoop het maar... Ik laat 'm sowieso even hangen totdat ie echt volledig opgeladen is...
Iemand die dit probleem herkent?
Of iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? Kan dit bijvoorbeeld software-matig zijn?
Net TPH Voorthuizen gebeld. Zij gaan nu met het hoofdkantoor bellen hoe ze hiermee omgaan.
Iemand nog een gouden-tip voor mij?