GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead
Ik vroeg me af of er al een beetje een schatting was wanneer er een update uitkomt waarbij er ook andere classes upgrades krijgen. Beetje suf zo die medic, wil wel van die weirde pyro achievements gaan proberen te halen
Reg. datum: 27 augustus 2004
zeker als je favo class dus een van die laatste classes is
Goldrush is best wel een goede spy map! Er zitten iedere keer mensen gekropen achter de de lading
Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4;
Hebben jullie dat nou ook?
Bedoel je mij omdat ik 1 keertje de teleport had genomen?quote:Shrimp O Vis schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:37:
Do u know what really grinds my gears? Scouts die de teleport nemen![]()
Goldrush is best wel een goede spy map! Er zitten iedere keer mensen gekropen achter de de ladingprik - prik - prik en weg..
Dutchmega wijzigde dit bericht 17-05-2008 22:26 (43%)
Reg. datum: 23 september 2006
Intensief ? nou dat valt reuze mee hoor, ik zit hier in mijn luie stoel lekker relax voetjes languit met een bakje koffie erbij. Beetje praten door de mic heen en af en toe eens een spray ergens neer planten. Nee kan niet echt zeggen dat ik moe wordt van tf2quote:Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:01:
Net weer TF2 zitten spelen, vooral als je speelt voor het aantal kills, vind ik het wel erg intensief. Na 1 potje zit ik al zowat te hijgen (het was wel de moeite waard met 50+ kills in 2 rondes waarbij ik bovenaan stond met 76 punten)
[...]
Bedoel je mij omdat ik 1 keertje de teleport had genomen?
Moonroach wijzigde dit bericht 17-05-2008 22:50 (5%)
Goldrush is ook goed voor de demoman, een paar stickies op de rails, karretje komt er aan met een paar luitjes erbij, *boem* en weg is iedereen.quote:Shrimp O Vis schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:37:
Goldrush is best wel een goede spy map! Er zitten iedere keer mensen gekropen achter de de ladingprik - prik - prik en weg..
Wat ook leuk is:
Als ze met een stuk of 6-7 man staan te cappen, 1 nade bij iemand in zijn smoel rammen en er zijn er nog 2 over.
Get stoned drink cement
Heerlijke pics Dutchmega!quote:Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:25:
Hier zijn nog een aantal artistieke screenshots, hopelijk vinden jullie ze mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heerlijk die Demoman Defence Pwnage he. Het is zoo lastig om als Offence iets aan een paar (betere) Demomen te doen. En zeker niet bij Goldrush. Op cruciale plekken word het pickenmet sniper en backstabben erg lastig gemaakt door het close quarters gehalte.quote:User.tmp schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:58:
[...]
Goldrush is ook goed voor de demoman, een paar stickies op de rails, karretje komt er aan met een paar luitjes erbij, *boem* en weg is iedereen.![]()
Wat ook leuk is:
Als ze met een stuk of 6-7 man staan te cappen, 1 nade bij iemand in zijn smoel rammen en er zijn er nog 2 over.
Golf? The 2008 GoT-Open!
Jah.. als je met spy door zon bottleneck probeert heen te lopen, gebeurt er echt random shit (rockets in je gezicht enzo...).quote:DeX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:03:
Op cruciale plekken word het pickenmet sniper en backstabben erg lastig gemaakt door het close quarters gehalte.
@ Dutchmega
Niet zozeer jij
Oh en super screens! Zijn ze breedbeeld of heb je de 2 balken er gewoon afgeknipt door de informatie?
Man zat gisteren te spelen mat de kat op schoot, dus nee geen last vanquote:Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:01:
Net weer TF2 zitten spelen, vooral als je speelt voor het aantal kills, vind ik het wel erg intensief. Na 1 potje zit ik al zowat te hijgen (het was wel de moeite waard met 50+ kills in 2 rondes waarbij ik bovenaan stond met 76 punten)
Reg. datum: 24 november 2005
bij algemen speltips stond de volgende zin
Ieder wapens kan critical hits maken, dit gebeurt willekeurig.
dat klopt nu niet meer hé
Tenzij je een medic met de blutsauger een cruber geeft. Maar dan is het natuurlijk ook weer niet willekeurig. Alhoewel, sommige medics zwieren hun ubers wel helemaal willekeurig aan soms...quote:kami124 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:29:
kzat net de startpost eens door te lezen en kdacht ik ga eens ff mierenneuken.
bij algemen speltips stond de volgende zin
Ieder wapens kan critical hits maken, dit gebeurt willekeurig.
dat klopt nu niet meer hémet dat nieuwe medic wapen
. haha
Verder nog een leuke screenie:

Reg. datum: 08 september 2003
aaah dat heerlijke gevoel van onoverwinnelijkheid
JDeraGear wijzigde dit bericht 19-05-2008 00:33 (5%)
Smerig netjesquote:JDeraGear schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:30:
Hihi, had net een geniale actie als spy, al zeg ik het zelf, op castle4, deel 3, cap 2, (waar blauw begint bij zo'n hele lange trap naar beneden) waar dat hele dunne houten muurtje bij de cap is daar. Ik liep al van achter de dikke muur mee als soldier in een groep van zeker 5 a 6 soldiers, een demo en een medic, niks gedaan gewoon beetje springen, strafen en medic roepen, hélemaal meegelopen tot OP de cap, en tijdens het cappen zo 5 backstabs achtereen, hele offensive uitgeroeid...
aaah dat gevoel van onoverwinnelijkheid
Thnxquote:
en dat terwijl ik normaal gesproken het soort spy speel zoals ik ook door een winkelstraat loop, continu kom ik iemand tegen die niet rechts- of links-langs wil lopen, en in TF2 loop je er dan tegenop (en vang je meestal een demo-nade of een knuppel op je kruin
Beetje campen met je snipergeweertje, daar word je niet moe van neequote:Moonroach schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:48:
[...]
Intensief ? nou dat valt reuze mee hoor, ik zit hier in mijn luie stoel lekker relax voetjes languit met een bakje koffie erbij. Beetje praten door de mic heen en af en toe eens een spray ergens neer planten. Nee kan niet echt zeggen dat ik moe wordt van tf2alleen maar van sommige personen
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"
Reg. datum: 23 november 2000
(ondertussen zit ik wel weer luid vloekend achter de pc als het weer tig keer achter elkaar gebeurt..;) )
last fm || Shoot the f'ing medic
Ook al zit je in de losers team, als Moonroach erbij zit dan weet je dat de tegenstanders zich kapot ergeren
MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uitquote:Mik! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:46:
Ach, het lot van spelen op de GoT-server.. Crits koppen van Marky, tussen de ogen gesniped worden door Birdy.. Ik zeg maar zo: het heeft z'n charme..
(ondertussen zit ik wel weer luid vloekend achter de pc als het weer tig keer achter elkaar gebeurt..;) )
Twisted wijzigde dit bericht 19-05-2008 10:53 (57%)
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.