Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] Team Fortress 2, deel 7

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Nieuw Topic
Echo Lima Victor India Sierra
Reg. datum: 25 juli 2002

quote:
krakbracket schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:04:
[...]

zoals in een top op teamfortress.be ook te lezen is, is er best animo om Brain te sponsoren, maar misschien is het handiger om 'the Man' hier eerst zelf iets over te laten zeggen?
heb namelijk ook al begrepen dat hij de servers vanuit Spanje runt met een rode mantel een lange witte baard en zijn ping laag houdt via een sateliet verbinding...
Mja, ik had ook al zoiets opgevangen... Nou begrijp ik wél waarom hij af en toe zo raar praat. Ik werd een beetje ongerust toen ie gister online kwam: "Hallo lieve kindertjes! Zijn jullie braaf geweest?" :|
;)
Spl@t
Reg. datum: 15 april 2004

Oh vandaar dat ik telkens klappen krijg van zijn knup......eh roe en telkens z'n zoute smaak in mn bek heb :P

GA-EP45-DQ6 // E6600 // Thermalright HR-01 Plus // 2x 2GB Gskill PC8000 // 8800GTS 640MB // X-Fi ExtremeMusic // WD Raptor 150GB, WD GP 1TB, 2x Seagate 320GB, Maxtor 120GB // Lian Li PC-A10B // Corsair HX620Watt // Dell 2407WFP // G15 + Razer Copperhead

Reg. datum: 09 april 2002

best vreemde discussies hiero :P

Ik vroeg me af of er al een beetje een schatting was wanneer er een update uitkomt waarbij er ook andere classes upgrades krijgen. Beetje suf zo die medic, wil wel van die weirde pyro achievements gaan proberen te halen :D

Reg. datum: 27 augustus 2004

Wie niet. Als je negen classes hebt en als valve er twee maanden doet over één class dan gaat dit nog tot eind 2009 door. Zo zie ik het ;(

das eigenlijk best wel kut :S

zeker als je favo class dus een van die laatste classes is :S

ShRiMp0ViSs|ab0x
Reg. datum: 27 augustus 2007

Do u know what really grinds my gears? Scouts die de teleport nemen :|

Goldrush is best wel een goede spy map! Er zitten iedere keer mensen gekropen achter de de lading :D prik - prik - prik en weg..

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4;

1600kb of shit

Net weer TF2 zitten spelen, vooral als je speelt voor het aantal kills, vind ik het wel erg intensief. Na 1 potje zit ik al zowat te hijgen (het was wel de moeite waard met 50+ kills in 2 rondes waarbij ik bovenaan stond met 76 punten)
Hebben jullie dat nou ook? :P
quote:
Shrimp O Vis schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:37:
Do u know what really grinds my gears? Scouts die de teleport nemen :|

Goldrush is best wel een goede spy map! Er zitten iedere keer mensen gekropen achter de de lading :D prik - prik - prik en weg..
Bedoel je mij omdat ik 1 keertje de teleport had genomen? O-)

Dutchmega wijzigde dit bericht 17-05-2008 22:26 (43%)

Reg. datum: 23 september 2006

Ik had vanmiddag toch een rare bug in een pubserver. In dustbowl stage3 kun je als verdediging bij de eerste cap door een deur die na de eerste cap gesloten wordt. In dat potje bleef de deur gewoon altijd wageweid openstaan, zodat je een heel stuk kon afsnijden. 8)7

1600kb of shit

Hier zijn nog een aantal artistieke screenshots, hopelijk vinden jullie ze mooi.

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-23-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-26-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-18-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-22-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-25-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-24-small.jpg

http://dutchmega.nl/mess/tf2/tf2-27-small.jpg
This is the song La la la la

quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:01:
Net weer TF2 zitten spelen, vooral als je speelt voor het aantal kills, vind ik het wel erg intensief. Na 1 potje zit ik al zowat te hijgen (het was wel de moeite waard met 50+ kills in 2 rondes waarbij ik bovenaan stond met 76 punten)

[...]

Bedoel je mij omdat ik 1 keertje de teleport had genomen? O-)
Intensief ? nou dat valt reuze mee hoor, ik zit hier in mijn luie stoel lekker relax voetjes languit met een bakje koffie erbij. Beetje praten door de mic heen en af en toe eens een spray ergens neer planten. Nee kan niet echt zeggen dat ik moe wordt van tf2 :) alleen maar van sommige personen :+

Moonroach wijzigde dit bericht 17-05-2008 22:50 (5%)

Ag nee tog.
Reg. datum: 14 juli 2006

quote:
Shrimp O Vis schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 21:37:
Goldrush is ook goed voor de demoman, een paar stickies op de rails, karretje komt er aan met een paar luitjes erbij, *boem* en weg is iedereen. >:)

Wat ook leuk is:
Als ze met een stuk of 6-7 man staan te cappen, 1 nade bij iemand in zijn smoel rammen en er zijn er nog 2 over. :Y)

Get stoned drink cement

quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:25:
Hier zijn nog een aantal artistieke screenshots, hopelijk vinden jullie ze mooi.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heerlijke pics Dutchmega!
quote:
User.tmp schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:58:
[...]

Goldrush is ook goed voor de demoman, een paar stickies op de rails, karretje komt er aan met een paar luitjes erbij, *boem* en weg is iedereen. >:)

Wat ook leuk is:
Als ze met een stuk of 6-7 man staan te cappen, 1 nade bij iemand in zijn smoel rammen en er zijn er nog 2 over. :Y)
Heerlijk die Demoman Defence Pwnage he. Het is zoo lastig om als Offence iets aan een paar (betere) Demomen te doen. En zeker niet bij Goldrush. Op cruciale plekken word het pickenmet sniper en backstabben erg lastig gemaakt door het close quarters gehalte.
ShRiMp0ViSs|ab0x

quote:
DeX schreef op zondag 18 mei 2008 @ 11:03:
Op cruciale plekken word het pickenmet sniper en backstabben erg lastig gemaakt door het close quarters gehalte.
Jah.. als je met spy door zon bottleneck probeert heen te lopen, gebeurt er echt random shit (rockets in je gezicht enzo...).

@ Dutchmega

Niet zozeer jij :P (ik weet niet eens of ik je wel ben tegengekomen in-game) maar ik vind dat scouts even op tab moeten drukken om te kijken wie er nog meer dood is of gewoon achter hun kijken of er geen andere class komt.. Zowieso vind ik scout als offence een beetje meh-meh... als er een sentry staat dan worden je opties bijna 0. .. Als defence kunnen scouts nog wel handig zijn, demomans en soldiers irriteren bijvoorbeeld..

Oh en super screens! Zijn ze breedbeeld of heb je de 2 balken er gewoon afgeknipt door de informatie?

quote:
Dutchmega schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:01:
Man zat gisteren te spelen mat de kat op schoot, dus nee geen last van :D

Reg. datum: 24 november 2005

kzat net de startpost eens door te lezen en kdacht ik ga eens ff mierenneuken :p.

bij algemen speltips stond de volgende zin

Ieder wapens kan critical hits maken, dit gebeurt willekeurig.

dat klopt nu niet meer hé :p met dat nieuwe medic wapen :P. haha

Echo Lima Victor India Sierra
Reg. datum: 25 juli 2002

quote:
kami124 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:29:
kzat net de startpost eens door te lezen en kdacht ik ga eens ff mierenneuken :p.

bij algemen speltips stond de volgende zin

Ieder wapens kan critical hits maken, dit gebeurt willekeurig.

dat klopt nu niet meer hé :p met dat nieuwe medic wapen :P. haha
Tenzij je een medic met de blutsauger een cruber geeft. Maar dan is het natuurlijk ook weer niet willekeurig. Alhoewel, sommige medics zwieren hun ubers wel helemaal willekeurig aan soms... :P

Verder nog een leuke screenie:
http://www.aerts.dk/TF/screens/tn_cp_castle40008.jpg
Reg. datum: 08 september 2003

sja sommigen zwieren em ook wel eens zomaar aan omdat ze gewoon bijna dood zijn... Dan heb je zelf soms het nadeel dat je plots gaat rennen :P

ShRiMp0ViSs|ab0x

....of als ze een spy signaleren :P .

Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

Hihi, had net een geniale actie als spy, al zeg ik het zelf, op castle4, deel 3, cap 2, (waar blauw begint bij zo'n hele lange trap naar beneden) waar dat hele dunne houten muurtje bij de cap is daar. Ik liep al van achter de dikke muur mee als soldier in een groep van zeker 5 a 6 soldiers, een demo en een medic, niks gedaan gewoon beetje springen, strafen en medic roepen, hélemaal meegelopen tot OP de cap, en tijdens het cappen zo 5 backstabs achtereen, hele offensive uitgeroeid...

aaah dat heerlijke gevoel van onoverwinnelijkheid :7

JDeraGear wijzigde dit bericht 19-05-2008 00:33 (5%)

heuh?
Reg. datum: 17 september 2004

quote:
JDeraGear schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:30:
Hihi, had net een geniale actie als spy, al zeg ik het zelf, op castle4, deel 3, cap 2, (waar blauw begint bij zo'n hele lange trap naar beneden) waar dat hele dunne houten muurtje bij de cap is daar. Ik liep al van achter de dikke muur mee als soldier in een groep van zeker 5 a 6 soldiers, een demo en een medic, niks gedaan gewoon beetje springen, strafen en medic roepen, hélemaal meegelopen tot OP de cap, en tijdens het cappen zo 5 backstabs achtereen, hele offensive uitgeroeid...

aaah dat gevoel van onoverwinnelijkheid :7
Smerig netjes :p
Mighty Pirate!
Reg. datum: 20 juli 2007

quote:
Thnx ;)

en dat terwijl ik normaal gesproken het soort spy speel zoals ik ook door een winkelstraat loop, continu kom ik iemand tegen die niet rechts- of links-langs wil lopen, en in TF2 loop je er dan tegenop (en vang je meestal een demo-nade of een knuppel op je kruin :P ) hihi, wie weet leer ik het nog wel eens

Shabba FC olé olééé!

quote:
Moonroach schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 22:48:
[...]

Intensief ? nou dat valt reuze mee hoor, ik zit hier in mijn luie stoel lekker relax voetjes languit met een bakje koffie erbij. Beetje praten door de mic heen en af en toe eens een spray ergens neer planten. Nee kan niet echt zeggen dat ik moe wordt van tf2 :) alleen maar van sommige personen :+
Beetje campen met je snipergeweertje, daar word je niet moe van nee :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!"

Reg. datum: 23 november 2000

Mja, maankakkerlak had me gister goed over de zeik met z'n sniper offensief. Ik werd echt op de meest onaannemelijke plekken neergesniped in dustbowl, vaak uit een groep van 6 wist hij mij weer precies te pakken :'). Toen ging ik dus even spy om wraak te nemen en kreeg ik in stealth onmiddelijk een headshot....

Medic I Like to Kill
Reg. datum: 29 november 2007

Ach, het lot van spelen op de GoT-server.. Crits koppen van Marky, tussen de ogen gesniped worden door Birdy.. Ik zeg maar zo: het heeft z'n charme..

(ondertussen zit ik wel weer luid vloekend achter de pc als het weer tig keer achter elkaar gebeurt..;) )

last fm || Shoot the f'ing medic

Void()
Reg. datum: 19 september 2002

Roach kan bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen! :)

Ook al zit je in de losers team, als Moonroach erbij zit dan weet je dat de tegenstanders zich kapot ergeren :Y)
quote:
Mik! schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:46:
Ach, het lot van spelen op de GoT-server.. Crits koppen van Marky, tussen de ogen gesniped worden door Birdy.. Ik zeg maar zo: het heeft z'n charme..

(ondertussen zit ik wel weer luid vloekend achter de pc als het weer tig keer achter elkaar gebeurt..;) )
MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uit |:(

Twisted wijzigde dit bericht 19-05-2008 10:53 (57%)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: