[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 39.535 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

TF2 update !!!!

Team Fortress 2

Fixed mat_queue_mode crash during level transitions

Fixed rapid weapon switching allowing Medics to prevent deployed UberCharges from draining

Improved prediction of Spy's speed changes when disguising

Fixed Stopwatch panel not updating if level designer ends round by hand instead of letting the gamerules end it

Optimized particle traces on multi-core machines

Fixed tracers sometimes firing with the wrong team color

Fixed rapid-fire weaponry critical hit checks getting out of synch between the server and client

Fixed map exploits in Gold Rush

Servers hebben dus update nodig. Goldrush werkt momenteel niet op de server !
Brainstorm !!! Waar ben je !!!!!

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Cabo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:01:
Alles is weer goed met m'n laptop. Dus ben weer terug, sommige van jullie hebben dat al ervaren. :Y)
Ik heb inderdaad genoten :P

Na de eerste "cabo" kill ga ik meteen pyro!
Kain_niaK schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 00:56:
TF2 update !!!!

Team Fortress 2

Fixed mat_queue_mode crash during level transitions

Fixed rapid weapon switching allowing Medics to prevent deployed UberCharges from draining

Improved prediction of Spy's speed changes when disguising

Fixed Stopwatch panel not updating if level designer ends round by hand instead of letting the gamerules end it

Optimized particle traces on multi-core machines

Fixed tracers sometimes firing with the wrong team color

Fixed rapid-fire weaponry critical hit checks getting out of synch between the server and client

Fixed map exploits in Gold Rush

Servers hebben dus update nodig. Goldrush werkt momenteel niet op de server !
Brainstorm !!! Waar ben je !!!!!
Kan de mat_queue_mode dan weer aan? Tot nu extreem veel crashes gehad ermee, straks even testen. Ik hoop ook dat ze GoldRush wat makkelijker gemaakt hebben voor attackers in de eerste ronde.

[ Voor 64% gewijzigd door Twisted op 22-05-2008 08:28 ]

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
@Kain
#2 is geupdate.

@Twisted
Wat doet die specifieke instelling dan :?
Stage #1 is toch niet bijster moeilijk? Voor cp1 heeft defence een enorme chokepoint in dat tunneltje. Ga er met 2 ubers op af en sluit het af.
CP2 is inderdaad wat lastiger vanwege goede sentry spots en de open vlakte waar snipers dankbaar gebruik van maken. Maar met een teleport en wat spies kun je ook daar de overmacht pakken.
Ik vind de lCP4 van stage3 lastiger, maar dat is wellicht terrecht als laatste cp.

Ik zag overigens gister dat RTV en nominate nog niet op #2 draaien, terwijl ik in de veronderstelling was van wel. Mijn eerdere opmerking over joinen en RTVen naar een leuke map sloeg dus nergens op :p Ikzal vanavond of dit weekend de plugins weer installeren. Wel zo handig.
De mapcycle heb ik voorlopig even veranderd naar
cp_castle3
cp_dustbowl
cp_gravelpit
cp_warpath
ctf_2fort
cp_well
pl_goldrush
tv_hydro
Hierin heb ik ondemocratisch de mappen waar ik persoonlijk een hekel aan heb weg gelaten :p

[ Voor 140% gewijzigd door frickY op 22-05-2008 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mik! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Maar voor de mensen die nu in willen loggen bij steam is het onmogelijk.. Tenminste, ik kom nergens op.

Trouwens, voor de mensen die niet tot nauwelijks op teamfortress.be komen, maar wellicht wel animo hebben voor een meeting, check dan even dit topic http://www.teamfortress.b...?f=2&t=348&st=0&sk=t&sd=a
Kan niet meer reageren op het topic aangezien iemand het woord b***bs gebruikte :P Nu word hij geblokkeerd door het filter hier :( Dan maar wachten totdat ik thuis ben ;)

The Horror :P

[ Voor 3% gewijzigd door SaURoN op 22-05-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
SaURoN schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:17:
[...]

Kan niet meer reageren op het topic aangezien iemand het woord b***bs gebruikte :P Nu word hij geblokkeerd door het filter hier :( Dan maar wachten totdat ik thuis ben ;)

The Horror :P
Je mag ook hier wel even zeggen of je komt of niet ;) Dan kan ik het meteen verwerken in de openingspost.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:26:
[...]

Je mag ook hier wel even zeggen of je komt of niet ;) Dan kan ik het meteen verwerken in de openingspost.
Hou het maar op nee ;) Miss dat ik later nog zeg van ja, ik kom maar ga er maar niet van uit :)

To busy met andere zaken enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Team 5 zit alweer vol en aangezien ik zelf toch ook graag in een team wil spelen wil ik zelf wel een team oprichten.
De vraag is hoeveel animo is er nog?
Wil je dus graag in een team en trainingen - clanwars en dergelijke doen klik dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Mik! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:30:
Cabootje, kan ik jou ook op de ben dabei-lijst zetten voor een meeting?
Ik zal m'n reactie op teamfortress.be plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:11:
@Twisted
Wat doet die specifieke instelling dan :?
Stage #1 is toch niet bijster moeilijk? Voor cp1 heeft defence een enorme chokepoint in dat tunneltje. Ga er met 2 ubers op af en sluit het af.
CP2 is inderdaad wat lastiger vanwege goede sentry spots en de open vlakte waar snipers dankbaar gebruik van maken. Maar met een teleport en wat spies kun je ook daar de overmacht pakken.
Ik vind de lCP4 van stage3 lastiger, maar dat is wellicht terrecht als laatste cp.
Het komt heel vaak voor dat de attacking team niet voorbij ronde 1 komt. Als de defenders 3 sentrys hebben op key positions (1 op de ledge rechts, 1-2 in het huisje) dan is het al erg moeilijk om door te breken. Men heeft dan 2-3 ubers nodig die tegelijkertijd of vlak na elkaar gebruikt worden.
Dit vereist een goed team-spel en daaraan ontbreekt het soms (vaak).

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Er is btw nog meer veranderd in die update...
(even schaamteloos gejat van TF2 forums, geen zin om eigen screenies te maken)

Er is een deur weggehaald in goldrush, zou nu iets makkelijker moeten zijn voor Blauw om de laatste cap in te nemen.
http://img141.imageshack.us/img141/3127/a1ev8.png
http://img141.imageshack.us/img141/7866/a2kr0.png
http://img141.imageshack.us/img141/7905/a3zg4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:15:
Team 5 zit alweer vol en aangezien ik zelf toch ook graag in een team wil spelen wil ik zelf wel een team oprichten.
Wil je dus graag in een team en trainingen - clanwars en dergelijke doen klik dan hier.
Het lijkt me erg leuk op een hoger niveau samen te werken, alleen zijn mijn mogelijkheden erg beperkt. Kan bijv alleen op donderdagavond en zaterdagmiddag met voicecomm spelen.

@Twisted
Het moet toch ook moeilijk zijn? 3 senties op sterke plaatsen betekend dat het defending team goed samenwerkt, dan mogen ze best beloont worden met winst als het blauwe team dat niet overtreft.
Terwijl een uberheavy die sentry afleid kunnen twee scouts die kar al een heel eind krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door frickY op 22-05-2008 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:26:
Er is btw nog meer veranderd in die update...
(even schaamteloos gejat van TF2 forums, geen zin om eigen screenies te maken)

Er is een deur weggehaald in goldrush, zou nu iets makkelijker moeten zijn voor Blauw om de laatste cap in te nemen.
http://img141.imageshack.us/img141/3127/a1ev8.png
http://img141.imageshack.us/img141/7866/a2kr0.png
http://img141.imageshack.us/img141/7905/a3zg4.png
Niet direct makkelijker!
Voorheen kon je dus een stukje rennen naar het karetje en schuilen voor de sentrys rechts boven, nu moet je springen waardoor je al geraakt wordt en misschien er niet achter komt.
Je hebt als aanvallende partij nu wel een extra stage up area om je uber toch redelijk dicht bij het front te laden.
Kan je nog een sentry in de spawn van de aanvaller op stage 1 bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:49:
[...]

Het lijkt me erg leuk op een hoger niveau samen te werken, alleen zijn mijn mogelijkheden erg beperkt. Kan bijv alleen op donderdagavond en zaterdagmiddag met voicecomm spelen.
Moeten even kijken hoe het loopt.
Meer tijd is eigenlijk wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
[...]

Heb je geen privacy :), pc niet op je kamer? Ben nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

[...]

@Twisted
Het moet toch ook moeilijk zijn? 3 senties op sterke plaatsen betekend dat het defending team goed samenwerkt, dan mogen ze best beloont worden met winst als het blauwe team dat niet overtreft.
Terwijl een uberheavy die sentry afleid kunnen twee scouts die kar al een heel eind krijgen.
Het moet moeilijk zijn, agreed. Maar als 9 op de 10 potjes in ronde 1 strandt dan vind ik het te moeilijk. Ik wil ook graag ronde 2 en 3 zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Cabo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:53:
[...]
Cabo wil jij geen team 6 joinen ?? of zit je al in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Hoe serious is het team-6 gebeuren? Ik ben een redelijke demo maar soms heb ik gewoon geen tijd en zal dan een war of oefening missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Twisted schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:15:
[...]
Hoe serious is het team-6 gebeuren? Ik ben een redelijke demo maar soms heb ik gewoon geen tijd en zal dan een war of oefening missen.
Net zo serieus als de andere teams.
De vraag is hoe weinig tijd is geen tijd? En wat is eigenlijk een beetje een normale team indeling in clan wars kan iemand mij dat vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:12:
[...]

Zet me maar op de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Holy crap dit is echt erg, maar hoe melig zou het zijn om dit een keer te organiseren in de GoT 1 pub? :D
http://nl.youtube.com/wat...ttp://www.teamroomba.com/
of:
of:

[ Voor 23% gewijzigd door JDeraGear op 22-05-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Cabo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:
[...]

Zet me maar op de lijst...
Met welke classes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pl_Dustbowl lijkt wel vet? of niet? :)
http://www.fpsbanana.com/maps/54543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Ik denk dat dustbowl te krap van opzet is om een karretje toe te voegen. Te veel smalle punten denk ik. Zeker op stage 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Ik wil het spelen! Hopelijk vanavond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

ja lijkt me best interessant, dustbowl maar dan met een mobiele dispenser... hmm :)
bring it on!

btw, sorry als iemand het offensive vindt, of als het al gepost is, maar deze MOET ik even posten; TF2 Saving private Ryan: http://nl.youtube.com/wat.../wiki/Saving_Private_Ryan

[ Voor 52% gewijzigd door JDeraGear op 22-05-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:10
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:06:

btw, sorry als iemand het offensive vindt, of als het al gepost is, maar deze MOET ik even posten; TF2 Saving private Ryan: http://nl.youtube.com/wat.../wiki/Saving_Private_Ryan

Deze vind ik nog leuker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Cabo schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:53:
PC staat in de woonkamer. Vind het niet prettig door de televisie-programma's van mijn vriendin te tetteren ;) Op donderdagavond en zaterdag werkt ze en is dat geen probleem.
Ik speel vrijwel elke avond, maar dan dus zonder voice.

@Sûkerbôle
Hij staat op #2 (217.19.17.7:27015) zodat men vast kan kijken of het de moeite is.

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 22-05-2008 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:48:
[...]

PC staat in de woonkamer. Vind het niet prettig door de televisie-programma's van mijn vriendin te tetteren ;) Op donderdagavond en zaterdag werkt ze en is dat geen probleem.
Ik speel vrijwel elke avond, maar dan dus zonder voice.

@Sûkerbôle
Hij staat op #2 (217.19.17.7:27015) zodat men vast kan kijken of het de moeite is.
Dat is wel jammer want mumble is toch wel makkelijk eigenlijk.
Maar er is vast wel een mouw aan te passen met je vriendin dat je op 1 avond even wat praat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
whahaha Arnie rocks :p vind et Voiceover filmpje wel laggen :P

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:
[...]

De vraag is hoe weinig tijd is geen tijd? En wat is eigenlijk een beetje een normale team indeling in clan wars kan iemand mij dat vertellen.
Hoewel het kan verschillen per league is de basisregel eigenlijk CL2ML1, oftewel classlimit 2, mediclimit 1.

Welke classes worden gespeeld hangt erg af v/d map, maar over het algemeen wordt er het meeste gebruik gemaakt van Soldiers, Demo's en Scouts. Medic is uiteraard een nobrainer en 1 Heavy wordt ook vaak gebruikt.

Classes die nagenoeg nutteloos zijn (hooguit voor de surprise factor) zijn Spy, Sniper en Pyro. Krijg je met zulke kleine teams en de snelheid waarmee gespeeld wordt.

Dan mis je dus eigenlijk alleen de Engineer, dat kan kloppen: zijn nut is sterk afhankelijk van meerdere factoren. Tegen een goed samenwerkend team zal een sentry rap de grond in worden getrapt en CP maps zijn vaak te snel voor een Engineer. Hij kan echter wel heel nuttig zijn voor het verdedigen van de intel, maar dan moet je wel zorgen dat er hooguit Scouts kennis maken met de sentry.

Kortom: 2 Soldiers, 1 Medic, 1 Heavy en 1 Demo ga je sowieso bijna altijd inzetten. Meestal dan nog 1 of 2 Scouts (in geval van 2 wordt de Heavy vaak op de bank gezet), afhankelijk van de map, tegenstander (Heavy is Scout-counter) en het bestaan van een sentry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:18:
[...]

Ik kan het niet quantificeren. Soms ben ik elke dag aanwezig tot 22.00 en soms heb ik de hele week geen tijd om online te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Cleetje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Hoewel het kan verschillen per league is de basisregel eigenlijk CL2ML1, oftewel classlimit 2, mediclimit 1.

Welke classes worden gespeeld hangt erg af v/d map, maar over het algemeen wordt er het meeste gebruik gemaakt van Soldiers, Demo's en Scouts. Medic is uiteraard een nobrainer en 1 Heavy wordt ook vaak gebruikt.

Classes die nagenoeg nutteloos zijn (hooguit voor de surprise factor) zijn Spy, Sniper en Pyro. Krijg je met zulke kleine teams en de snelheid waarmee gespeeld wordt.

Dan mis je dus eigenlijk alleen de Engineer, dat kan kloppen: zijn nut is sterk afhankelijk van meerdere factoren. Tegen een goed samenwerkend team zal een sentry rap de grond in worden getrapt en CP maps zijn vaak te snel voor een Engineer. Hij kan echter wel heel nuttig zijn voor het verdedigen van de intel, maar dan moet je wel zorgen dat er hooguit Scouts kennis maken met de sentry.

Kortom: 2 Soldiers, 1 Medic, 1 Heavy en 1 Demo ga je sowieso bijna altijd inzetten. Meestal dan nog 1 of 2 Scouts (in geval van 2 wordt de Heavy vaak op de bank gezet), afhankelijk van de map, tegenstander (Heavy is Scout-counter) en het bestaan van een sentry.
Sniper is anders nog steeds verdomde handig op maps als Dustbowl en Gravelpit. Met name gravelpit defence bij B --> alles wat uit het gangetje komt kan een kogel koppen.....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Moeten er trouwens voor Steam/TF2 ook poorten worden opengegooid? TF2 wil niet updaten :/ :(

[ Voor 3% gewijzigd door User op 22-05-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duiveltje666
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-06-2022
Net ff flink gelachen in een server : Kom ik daar als spy aan in hun intel-room @ 2fort , staan er gewoon 10 sentries, 10 dispensers en volop teleports , erg leuk om dan kamikaze-sapping te doen , je scoort punten bij het leven in een seconde of 20 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Cleetje schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:24:
[...]

Niet echt mee eens...

Een goede Pyro is mijn ogen zeer handig voor een team en niet alleen voor de suprise factor.
Een goede sniper is op veel maps echt wel een aanwinst.

Sowieso jammer dat er zoveel mensen zijn die altijd zo negatief doen over de minder populaire classes.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Freich schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:48:
[...]

Niet echt mee eens...

Een goede Pyro is mijn ogen zeer handig voor een team en niet alleen voor de suprise factor.
Een goede sniper is op veel maps echt wel een aanwinst.

Sowieso jammer dat er zoveel mensen zijn die altijd zo negatief doen over de minder populaire classes.
Het is 6 vs 6 en dan kan je wel betere classes gebruiken dan de bovengenoemde classes. Het heeft niets met populariteit te maken, ze komen gewoon niet goed uit de verf wanneer je 6 vs 6 speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Mik! schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Het is 6 vs 6 en dan kan je wel betere classes gebruiken dan de bovengenoemde classes. Het heeft niets met populariteit te maken, ze komen gewoon niet goed uit de verf wanneer je 6 vs 6 speelt.
Ja oké had niet in de gaten dat t 6 vs 6 was. Dan wel eensch

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ook in 6vs6 kunnen pyro's, zeker met een medic erbij, flink wat verwarring zaaien.
Of niet Freich ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

frickY schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:15:
Ook in 6vs6 kunnen pyro's, zeker met een medic erbij, flink wat verwarring zaaien.
Of niet Freich ^^
So true, so true ;)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Zeg euh, na al dat gepraat over wars enzo hier ben ik wel erg benieuwd aan het worden, kan niet iemand me eens een keer een demo mailen? (altijd1xmeer -at- hot-mail)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:30:
Zeg euh, na al dat gepraat over wars enzo hier ben ik wel erg benieuwd aan het worden, kan niet iemand me eens een keer een demo mailen? (altijd1xmeer -at- hot-mail)
http://www.quadv.com/ VOD en dan de etf2l cup 2 finals tussen 4kings en fracture.. competitief tf2 op zn best.

dunno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

RoVe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:
[...]

http://www.quadv.com/ VOD en dan de etf2l cup 2 finals tussen 4kings en fracture.. competitief tf2 op zn best.
Hmm ik heb eens gekeken naar die finale, en alhoewel ik niet ontken dat deze lui echt mad skillz hebben ziet dit er niet half zo leuk uit als gewoon pubben MET engineers, MET snipers, MET spies... :{
Nah, laat mij maar pubben dan, speel je tenminste nog met 9 classes :P

Ik snap btw niet waarom de leagues niet gewoon 9 v 9 zijn, 1 van iedere class... dat lijkt mij persoonlijk het vetst 8)

[ Voor 10% gewijzigd door JDeraGear op 22-05-2008 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:06:
[...]

Ik snap btw niet waarom de leagues niet gewoon 9 v 9 zijn, 1 van iedere class... dat lijkt mij persoonlijk het vetst 8)
Dat soort tourneys zijn al eens georganiseerd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Haha, ja, dit moeten we eens doen in GoT 1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Tijnisch schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:12:
[...]

Ja en dan met één of ander death metal schreeuw nummer! :D

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th3Eagle
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 16:32
JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:06:
ja lijkt me best interessant, dustbowl maar dan met een mobiele dispenser... hmm :)
bring it on!

Haha dat einde met die pyro, echt geweldig gewoon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Tijnisch schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:12:
[...]

En er is geen snellere methode om jezelf aan de mute lists van veel andere spelers toe te voegen. :+

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
UlyssesNL schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:15:
Als ik op die link klik krijg ik, dat ik geen permissies heb. Idee?
(ben ingelogd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

The Zep Man schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:
[...]
En er is geen snellere methode om jezelf aan de mute lists van veel andere spelers toe te voegen. :+
Nou ik ben anders wel eens benieuwd naar de zangkwaliteiten van enkele spelers; ik noem maar een moonroach, mistav, mary of mik? :P (want koeitje heb ik al vaak genoeg horen brullen :+ )

En vandaag EINDELIJK op goldrush mn ubersaw unlocked (netjes met de 1M heal achievement als laatste), is erna iedereen weg en heb ik de hele tijd niemand meer om hem op uit te proberen :'(

[ Voor 26% gewijzigd door JDeraGear op 23-05-2008 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
RoVe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:44:
[...]

hier:
http://www.teamfortress.tv/
staan ook nog een paar leuke filmpjes, tussen een hoop beschouwend geneuzel,
was veelbelovende channel imao, maar helaas erg dood sinds lange tijd.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
hebben jullie vandaag niks te vertellen?
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Z3R0 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:09:
hebben jullie vandaag niks te vertellen?
iedereen is zeker bezig met school, werk, stage, examens of andere "nuttige" dingen.
ik vond het ook al verdacht stil hier :P

on another note; vraagje voor degenen die de ubersaw unlocked hebben; hoeveel gebruik je die nu echt... ik kom het wel eens tegen dat ik in de positie sta om iemand een mêlée klap te verkopen, maar meestal bekoop ik dat met m'n leven als medic en heb ik geen kans meer om te uberen...
Maar waarschijnlijk doe ik toch iets niet goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik speel niet vaak medic, maar de saw gebruik ik het meeste op spy's die anderen niet zien, of als het erg druk is en er loopt een vijand te irriteren wil het nuttig zijn om de groep in te springen en te zagen. Dat ding heeft een flink bereik en geeft gewoon een enorme pestklap.

Zelf heb ik de Ubersaw nog niet, maar de keren dat ik er mee doodgezaagd wordt (je herkent het aan het slurp-/zuiggeluid) voel ik me extra schuldig. Damn, weer 25% Uber die tegen m'n team gebruikt gaat worden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ff op vakantie geweest en de update ook gemist maar nu zie ik dat sommige alle
achievements al hebben hebben jullie daar speciale club avondjes of servers voor of
zijn jullie echt zo goed b.v. ff 50 scouts met je medigun neerknallen?!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:56

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 18:46:
Ik ben ff op vakantie geweest en de update ook gemist maar nu zie ik dat sommige alle
achievements al hebben hebben jullie daar speciale club avondjes of servers voor of
zijn jullie echt zo goed b.v. ff 50 scouts met je medigun neerknallen?!!
Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.
Op speciale servers kun je ook bewust bepaalde awards proberen te halen, ook clans hebben masaal achievements gegrind, omdat de medic upgrades echt van waarde zijn.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Kanarie schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:16:
[...]

Er zijn mensen die vanwege een bug hun behaalde achievements eerst verloren, en toen als compensatie van Valve alle achievements cadeau kregen.
Op speciale servers kun je ook bewust bepaalde awards proberen te halen, ook clans hebben masaal achievements gegrind, omdat de medic upgrades echt van waarde zijn.
Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
JDeraGear schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:16:
[...]

Valve heeft ter compensatie alleen de wapens vrijgegeven voor de gedupeerden, niet de achievements als ik me niet vergis.
neit helemaal. heb van valve ALLE medic achiefements gehad + wapens. Als compensatie voor verliezen van 26 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 22:57
chill ik stuur ook wel ff mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandern
  • Laatst online: 05-09 07:12
Deze tijd vond ik wel meesterlijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadgeek.com/thumbs/0/pl_dynamite0000.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Wat is het mail adres trouwens?

Never mind...

[ Voor 27% gewijzigd door User op 23-05-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
dont bother het was een automatisch reperatie process waarbij valve precies kon zien welke door het systeem waren gereset( alleen degene die een aanzienlijk deel waren kwijtgeraakt) . niemand heeft daarvoor hoeven mailen, ik werd zelfs zelf gemaild door robin walker van valve :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

PainkillA schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 22:20:
dont bother het was een automatisch reperatie process waarbij valve precies kon zien welke door het systeem waren gereset( alleen degene die een aanzienlijk deel waren kwijtgeraakt) . niemand heeft daarvoor hoeven mailen, ik werd zelfs zelf gemaild door robin walker van valve :P
Hah, dus niet...
Die van mij waren weg en bleven weg. En ik had er net een stuk of 7 bij gehaald. :( :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
Ik had toen bij de Steam support een ticket gemaakt, zou ik ook maar eens doen User.tmp, krijg je ze wellicht nog terug.

Dag later kreeg ik toen het mailtje van Robin Walker en Steam support ticket closed met een verwijzing naar dat mailtje.

De support werkt best goed in ieder geval. Is wel eens anders bij andere spellen/uitgevers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
vraagje, beetje noob maar ik kan nergens vinden waar ik mijn naam kan veranderen (ben nogsteeds het counterstrike gewend...daarw as het makkelijk)

en als ik de servers van Got opwil vraagt hij om een wachtwoord, is dat ergens te krijgen? kan het hier nergens vinden en op teamfortress.be ook niet :S ben ik ehct zo blind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Ik heb nog even een humormoment van de dag:
Het was cp_corporation, stage 3, cap 2, Jawel, de onneembare cap. Ze hadden een paar sentrys, maar maar 1 die op de cap uitkeek. Dersan had al een paar keer als spy geprobeerd eerst die sentry te sappen, en dan te cappen, maar met een alerte erbij is dat lastig. Toen zei ik: ik kom je wel helpen, ik dus ook spy. We liepen gecloaked door de zijgang, Dersan uncloakte bij de sentry, en ging die sappen, ik ging staan cappen. Helaas op 2/3 werd ik doodgeschoten.

Poging 2: Ik nu die sentry sappen en Dersan op de cap staan. Uiteraard mepte die engi de sapper eraf, maar ik kon nog een 2e plaatsen. Onderwijl was Dersan nog aan het cappen, soldiers enzo kwamen eraan, maar,,, ze waren te laat :D Ze hadden best wel stevige defence, we werden vaak teruggepusht naar cap 1, maar ze stonden zover naar voren dat ze te laat waren. Dit is zeker een van de mooiste caps ooit. Wat hebben we zitten lachen. Mooi staaltje spy-teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
darkpluisje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:14:
vraagje, beetje noob maar ik kan nergens vinden waar ik mijn naam kan veranderen (ben nogsteeds het counterstrike gewend...daarw as het makkelijk)

en als ik de servers van Got opwil vraagt hij om een wachtwoord, is dat ergens te krijgen? kan het hier nergens vinden en op teamfortress.be ook niet :S ben ik ehct zo blind
Dan probeer je denk ik 1 van de warservers te joinen waar uiteraard een pass op zit.

De ip's van de pubs staan in de OP.

Naam veranderen moet je in de steam settings doen (View > Settings > Friends)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
DeNeusbeer schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 23:20:
Ik heb nog even een humormoment van de dag:
Het was cp_corporation, stage 3, cap 2, Jawel, de onneembare cap. Ze hadden een paar sentrys, maar maar 1 die op de cap uitkeek. Dersan had al een paar keer als spy geprobeerd eerst die sentry te sappen, en dan te cappen, maar met een alerte erbij is dat lastig. Toen zei ik: ik kom je wel helpen, ik dus ook spy. We liepen gecloaked door de zijgang, Dersan uncloakte bij de sentry, en ging die sappen, ik ging staan cappen. Helaas op 2/3 werd ik doodgeschoten.

Poging 2: Ik nu die sentry sappen en Dersan op de cap staan. Uiteraard mepte die engi de sapper eraf, maar ik kon nog een 2e plaatsen. Onderwijl was Dersan nog aan het cappen, soldiers enzo kwamen eraan, maar,,, ze waren te laat :D Ze hadden best wel stevige defence, we werden vaak teruggepusht naar cap 1, maar ze stonden zover naar voren dat ze te laat waren. Dit is zeker een van de mooiste caps ooit. Wat hebben we zitten lachen. Mooi staaltje spy-teamwork.
Hhahahah ja ik kwam niet meer bij wat een spanningsontlading was dat ook lol, maar echt geweldige tactiek en moeten we zeker weten vaker doen! Ook 2 spy's tegelijk zorgt al voor verwarring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Die map Dynamite, is daar niet een verbeterde versie van ofzo? Het is nogal saai en frustrerend dat blauw ónmogelijk kan winnen in die map (althans, ik heb het nog nóóit gezien) :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

JDeraGear schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:34:
En vandaag EINDELIJK op goldrush mn ubersaw unlocked (netjes met de 1M heal achievement als laatste), is erna iedereen weg en heb ik de hele tijd niemand meer om hem op uit te proberen :'(
Ha, die 1M kreeg ik als eerste, zonder er iets voor te doen :+

Ik zie toch regelmatig medics met de zaag rondrennen. Ik zorg ook wel dat ik uit de buurt ben, want je bent zo dood als je geraakt wordt. Het hangt denk ik ook een beetje van je speelstijl af. Als ik alleen achterblijf als medic trek ik me terug (al blutsauger sproeiend uiteraard), maar er zijn ook genoeg gekken die liever strijdend ten onder gaan. Oftewel, melee FTW.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
JDeraGear schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:27:
Die map Dynamite, is daar niet een verbeterde versie van ofzo? Het is nogal saai en frustrerend dat blauw ónmogelijk kan winnen in die map (althans, ik heb het nog nóóit gezien) :{
Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Gister liep ik als medic in mijn eentje op gravelpit B, nadat mijn buddy net heen was gegaan. Ik zag een medic van het andere team op me afkomen met zijn saw boven het hoofd, en voelde wel wat voor een potje melee-knokken.

Bleek dat hij een ubersaw had, ik was al dood voor hij uberhaupt in mijn range was ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Brainstorm schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 13:48:
[...]

Toevallig heb ik op teamfortress.be vanochtend nog over deze map gepost - er is een update voor uit. Hopelijk fixt dit de brug (waar je sentries op neer kan zetten). Overigens is het zeker wel mogelijk om te winnen, het is moeilijk maar niet onmogelijk. Helaas werkt het blauwe team vaak niet echt heel erg goed samen, wat niet helpt als de verdediger 5 sentries heeft.
het is gewoon echt niet te doen:
1- rood kan sentries bouwen waar blauw niet bij kan komen, in geval van uber word je tever teruggeduwd, en engis kunnen daar heerlijk campen met teleports
2-teleports van rood zijn niet te vernietigen omdat ze kunnen bouwen waar blauwe spies niet naar binnen kunnen lopen. Geen enkele kans dus om bvb de tele entries te sappen om zo wat op te schieten
3-blauw moet maar liefst 2x die brug over komen, 1x om op die gruwelijke knop te duwen, en daarna nog eens met de kart... :X

mogelijk? vast... als je geen engis op rood hebt...
mogelijk bij een team met meer dan 4 hersencellen? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Het is zeker mogelijk maar ik het het nog nooit gezien. De truc is dat de blauwe engies op het einde van de map via het water de trap omhoog gaan en daar in de hoek teleports neer zetten zodat het hele team snel terug op het battlefield is. Daarna heb je goede spies nodig om sentries te sappen en dergelijke. Wij zijn ooit tot op een paar meter van het einde geraakt maar toen was de tijd op. Voor een spy is die knop trouwens een makkie. Je loopt er vermomt naar binne, sapt snel de sentries als die er zijn en duwt op de knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb anders al wel eens verloren als rood op die map.

Ovver de brug lopen hoeft niet perse, je kunt ook gewoon het water in springen. Vervolgens heb je 3 manieren om verder te komen.

Wat betreft het oneerlijke voordeel van engineers heb je wel deels gelijk. Met 2 snipers haal je elke sentry neer zonder dat de engineer daar wat tegen kan doen. Een full charged shot pakt ongeveer 80% health van een lv3 sentry, een 2de sniper, (of soldier) kan dat vervolgens afmaken voor de engineer volledig kan repairen. Je hebt meestal wel de mogelijkheid buiten range van de sentries bovenop te blijven terwijl je e wel nog kunt zien.
Daartegen staat natuurlijk wel dat de tele-exits achter de karrertjes staan, en de engineer dus zo terug is met een nieuwe sentry.

Aan de andere kant.. zonder de sentries op de brug is het punt vrijwel niet te verdedigen, terwijl het nu juist 1 van de slechts 2 punten is die nog te verdedigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Languh
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09-2024
Pl_dustbowl is wel aardig te doen mits er niet teveel sentrys @ 1st stage zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
We won @ dustbowl, als aanvallende partij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Kain_niaK schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 16:01:
Het is zeker mogelijk maar ik het het nog nooit gezien. De truc is dat de blauwe engies op het einde van de map via het water de trap omhoog gaan en daar in de hoek teleports neer zetten zodat het hele team snel terug op het battlefield is. Daarna heb je goede spies nodig om sentries te sappen en dergelijke. Wij zijn ooit tot op een paar meter van het einde geraakt maar toen was de tijd op. Voor een spy is die knop trouwens een makkie. Je loopt er vermomt naar binne, sapt snel de sentries als die er zijn en duwt op de knop.
stomme vraag misschien, ik heb het nog nooit gedaan, maar hoe druk je dan op die knop, gewoon er tegenaan lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
Ja, gewoon er naast staan.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Ik zit net een beetje met de SDK model viewer te spelen, kom ik ineens de wapens uit de eerste trailers tegen :o Dus de nailgun(welliswaar ongetextured) waarmee ze de scout in eerste instantie hadden uitgerust, en de dynamite clusters van de demoman... Ook andere dingen kom ik tegen, zoals ongetexturede modellen van wapens als EMP grenades en heal grenades...

Plaatje van de scout z'n nailgun, ongetextured, geen texture beschikbaar:
Afbeeldingslocatie: http://i66.photobucket.com/albums/h276/Fl4pp13/Nailgun.jpg

Vind het wel grappig om te zien, dat ze het erin hebben laten zitten. Vraag me af hoe de scout was geweest met dit wapen in plaats de scattergun...

Geen idee of het al eerder voorbij is gekomen, niet gevonden iig.

EDIT: zit net even naar de eerste teaser trailer te kijken, zie ik ineens dat ze de scout eerst met de SMG van de sniper hadden uitgerust. Je blijft dingen tegenkomen :9

[ Voor 10% gewijzigd door Fl4pp13 op 24-05-2008 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ja, en de medic had een echte spuit, spy had ook een 'echt pistool'

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Kwam ook een Branding Iron tegen, extra wapen voor onze (texaanse) Engineer? Vind het wel steeds leuker worden, begin het meer en meer te begrijpen, waar je op moet letten, wanneer de über het beste aan kan, dat soort dingen. Merk ook wel dat ik steeds meer medic begin te spelen. Als je samen speelt met een goeie buddy is dat een heel dankbaar werkje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:33
Net voor 't eerst PL_dustbowl gespeeld, pakt eigenlijk verrassend goed uit op die map vind ik. Vond het wel vermakelijk iig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fl4pp13 schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:13:

Vind het wel grappig om te zien, dat ze het erin hebben laten zitten. Vraag me af hoe de scout was geweest met dit wapen in plaats de scattergun...
Hmmmm achievements ? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Gister nacht tot 6 uur in de morgen zitten spelen .... samen met Zer0K3wl ^^ :)
We hebben wat skills maps gespeeld en op verschillende fun servers gezeten. :P
Aan het einde van de nacht heeft hij even een eigen server gehost om wat te kloten met bots en cheats en zo ... was wel lachen. _/-\o_
Ik heb een aantal screenshots genomen en met 10 shots heb ik een gifje gemaakt ... :9
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/kain134/KainfuckedZer0K3wL.GIF

Er staat een foutje in ... het moet eigenlijk blauwe punt zijn omdat de blauwe sniper een blauwe sniper dot heeft ... maar ik heb dit dus volledig met mspaint en GIF construction set gemaakt en mspaint zuigt echt. (ben er uren aan bezig geweest) Maar ik dacht ... de tijd die het mij duurt om photoshop te installeren is langer als dat ik het nu snel maak. Niet dus .... :( . De volgende keer als ik nog iets maak zet ik eerst photoshop erop ook al kan ik daar dus totaal niet mee werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 25-05-2008 05:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

En hier is een versie als ingame spray ....Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/kain134/spray.GIF
Download deze file en zet hem in je materials folder.
http://users.telenet.be/kain134/VGUI.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Is het probleem bij Dynamite ook niet voor een deel de respawn timers? Volgens mij staat die nu voor beiden teams ongeveer gelijk, en dat werkt niet echt: Blauw pusht, sloopt drie sentry's en wordt daarna geslacht door het leger demomans dat bij rood naast de sentry's stond. Blauw moet 20 seconden wachten op een respawn en daarna nog eens 15 seconden wandelen. Tegen die tijd staan er alweer twee lvl 2 sentry's en ligt het tapijt met sticky's alweer klaar.

Ik heb Dynamite pas één keer gespeeld, maar ik had op het laatst, als je dat karretje dat hok in moet duwen, het idee dat het niet uitmaakte hoeveel roden we doodmaakte. Ze waren te snel weer op volle kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Tijnisch schreef op zondag 25 mei 2008 @ 10:56:
Ik weet niet zeker hoe je moet resizen op GoT, dus ik geef ze gewoon als link. Mijn tofste screenshots.
[knip]
http://upload.riposte.nl/upload/FTF08.png
haha die is nog altijd het vetste :D daar was ik bij, geniaal was dat _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@JDeraGear
Lol die mat heb ik toen ook zien liggen. Heb het ontploffen helaas gemist.

@Tijnisch
Die eerste is ook echtt nice.

@Cabo
Op low mis je een hoop. Kun je niet wat lager in resolutie om de textures ed wat hoger te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[afbeelding]

Onze enige echte eigen koei :)

[afbeelding]

En een heavy met een handtasje ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Mik! op 25-05-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
frickY schreef op zondag 25 mei 2008 @ 18:42:
@JDeraGear
Lol die mat heb ik toen ook zien liggen. Heb het ontploffen helaas gemist.

@Tijnisch
Die eerste is ook echtt nice.

@Cabo
Op low mis je een hoop. Kun je niet wat lager in resolutie om de textures ed wat hoger te zetten?
Ik speel al op 800x600. Dus nee... ben al blij dat ik 30 fps krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cabo, een tip: Je kan TF2 met directx8.1 spelen ipv 9 .. maar dat wist je waarschijnlijk al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Als je in direct x 7 speelt zie je spies dan nog cloaken ?
Er moet vast een manier zijn om een bepaalde grafische modus te forceren zodat je gecloakte spies kunt zien zonder dat je dus eigenlijk cheat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:43:
Als je in direct x 7 speelt zie je spies dan nog cloaken ?
Er moet vast een manier zijn om een bepaalde grafische modus te forceren zodat je gecloakte spies kunt zien zonder dat je dus eigenlijk cheat.
Je kan niet in dx7 spelen... Dan weigert het op te starten volgens mij... Ik denk ook dat TF2 de bestanden met de server checkt.. dus dan cheat je eigenlijk als je andere bestanden hebt.. Maar die truc werkte in het begin wel. Maar later had Valve het gefixed..

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2008 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2008 @ 21:07:
Cabo, een tip: Je kan TF2 met directx8.1 spelen ipv 9 .. maar dat wist je waarschijnlijk al..
Speel met directx 8.1 ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Speelde laatst op wireplay server en ze hadden niet echt zin om te cappen dus gingen ze maar spawncampen.

Afbeeldingslocatie: http://darkeagle.nl/files/tf2_dustbowl_spawncampen.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Gecloakde spies zal je nooit kunnen zien op bijv. een andere render modus (of wireframes aanstaan ofzo) want het hele model van een enemy spy wordt helemaal niet gerendered door de engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear

JDeraGear

Mighty Pirate!

Waster schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:25:
Speelde laatst op wireplay server en ze hadden niet echt zin om te cappen dus gingen ze maar spawncampen.

[afbeelding]
LAWL! _/-\o_
Dat is vet! :D

En dan nog 21 min te gaan _O- _O-

[ Voor 5% gewijzigd door JDeraGear op 25-05-2008 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Waster schreef op zondag 25 mei 2008 @ 22:25:

[afbeelding]
Als ze dat bij mij zouden flikken dan zou ik het andere team joinen en dan gewoon cappen :(

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.