Totally agree, die fucking Moonroach was weer irritant dit weekend met zijn klote snipertje.
Ik snap écht niet wat jullie tegen Moonroach hebben. Toegegeven, 95% van de tijd zit ik in hetzelfde team. Ik moet zeggen dat ik me toch wel wat veiliger voel. Vooral als pyros van het andere team 2m voor me worden gevloerd

Ehhrm ben ik nou gek, ik heb de blutsauger wel geunlockt (1e medic milestone..), maar hiermee kan je toch nog geen crit ubers geven? Dat kan toch pas bij de 2e achievement? Of hoe doe je dat dan
.

En dan is Moonroach nog niet eens de beste sniper van [HOP] (A)
Moet ook zeggen dat veel spy's niet doorhebben hoelang hun cloakwolkjes zichtbaar zijn, en als ze eenmaal onzichtbaar zijn is de helft van de tijd wel te bepalen waar ze ongeveer naartoe lopen.RedruM schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:33:
Mja, maankakkerlak had me gister goed over de zeik met z'n sniper offensief. Ik werd echt op de meest onaannemelijke plekken neergesniped in dustbowl, vaak uit een groep van 6 wist hij mij weer precies te pakken. Toen ging ik dus even spy om wraak te nemen en kreeg ik in stealth onmiddelijk een headshot....
De blutsauger is een nieuwe syringe gun, die niet crit, maar je 3hp erbij geeft voor iedere hit.Dersan schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:26:
Ehhrm ben ik nou gek, ik heb de blutsauger wel geunlockt (1e medic milestone..), maar hiermee kan je toch nog geen crit ubers geven? Dat kan toch pas bij de 2e achievement? Of hoe doe je dat dan.
De Kritzkrieg unlock je pas na milestone 2, dus nog even doorgaan met achievement farmen
Mistav kan er ook wat vanTwisted schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:50:
MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uit
Weet niet hoe ze het doen, maar krijg inderdaad 9 vd 10 keer een crit in mijn oog van deze 3.
Ook eens dat Moon verschrikkelijk irritant is. Gebeurd me zó vaak dat hij je tussen de ogen sniped.. je 24 seconden naar een respawn-timer zit te kijken.. je spawned, en hij wéér je kop van je romp schiet

Is er overigens een GoT-clan van dit 'Dream Team"?
Lijst met dominators geeft een aardige indicatie.
[ Voor 17% gewijzigd door frickY op 19-05-2008 12:04 ]
Wow, ik op plaats 6 met meeste dominations de laatste 28 dagen, niet verwacht TBH.
Hmmm gisteren toch nog de skull spliter award gewonnen, meeste kills met de fireaxe, deze keer maar 50.
In dustbowl stage 2 als defend toen flink wat spy's, soldiers en demo's met de axe bewerkt.
Dat is toch altijd wel de award waar ik voor ga als ik voor een award ga :-)
Moet toch ergens bovenaan staan
Hmmm gisteren toch nog de skull spliter award gewonnen, meeste kills met de fireaxe, deze keer maar 50.
In dustbowl stage 2 als defend toen flink wat spy's, soldiers en demo's met de axe bewerkt.
Dat is toch altijd wel de award waar ik voor ga als ik voor een award ga :-)
Moet toch ergens bovenaan staan
[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 19-05-2008 12:10 ]
Het kan aan mij liggen maar cabo vind ik zo voorspelbaar als wat ? In een groep pik je hem er direct uitfrickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:59:
[...]
Mistav kan er ook wat van
Weet niet hoe ze het doen, maar krijg inderdaad 9 vd 10 keer een crit in mijn oog van deze 3.
Ook eens dat Moon verschrikkelijk irritant is. Gebeurd me zó vaak dat hij je tussen de ogen sniped.. je 24 seconden naar een respawn-timer zit te kijken.. je spawned, en hij wéér je kop van je romp schietZodra hij me dominate ga ik vrijwel altijd meteen spy voor wraak, en zelfs dan naait hij me vaak met zn machinegun
Is er overigens een GoT-clan van dit 'Dream Team"?Moon, mistav, mark, hathor, cabo en zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dat zou echt irritant zijn om tegen te spelen
Sniper met geweer niet voor het oog, die doet alsof hij snipert? rigght
Anoniem: 25342
Klopt, heb zo hard gelachenRedruM schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:33:
Mja, maankakkerlak had me gister goed over de zeik met z'n sniper offensief. Ik werd echt op de meest onaannemelijke plekken neergesniped in dustbowl, vaak uit een groep van 6 wist hij mij weer precies te pakken. Toen ging ik dus even spy om wraak te nemen en kreeg ik in stealth onmiddelijk een headshot....
LoL en dat terwijl ik zaterdag er niet eens was alleen zondag maarAnoniem: 123662 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:09:
Totally agree, die fucking Moonroach was weer irritant dit weekend met zijn klote snipertje.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 25342 op 19-05-2008 13:37 ]
JDeraGear schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:30:
5 backstabs achtereen, hele offensive uitgeroeid...
aaah dat heerlijke gevoel van onoverwinnelijkheid
Wat een belediging, wacht maar tot m'n laptop het weer goed doet. Ik snap wel wat je bedoelt, maar spy is ook niet makkelijk. Eerst doe je nog moeite om ongezien bij de vijand te komen en dan ga je dood. Daarom kill ik zo snel mogelijk voordat ik dood ga en kan het me soms niks schelen als iemand mij ziet, "that engineer is a spy" hoor je dan, dat is lachen. Ik wil mij ook focussen op andere classen, maar dat zie ik nog wel.SaURoN schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:17:
[...]
Het kan aan mij liggen maar cabo vind ik zo voorspelbaar als wat ? In een groep pik je hem er direct uitWeet niet hoe het nu is maar paar maand geleden zag je hem zo lopen
Heb een keer meegeoefent met een clanwar en het viel mij zwaar tegen. Eerst dacht ik dat het wel zou lukken. Nou dus niet, alles is anders. Maar dan ook anders.frickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:59:
[...]
Is er overigens een GoT-clan van dit 'Dream Team"?Moon, mistav, mark, hathor, cabo en zo zijn er nog wel een paar te noemen. Dat zou echt irritant zijn om tegen te spelen

Als je hem ziet lopen pik je hem er inderdaad zo uit. Hij is meestal de sniper in het team zonder snipers, de medic zonder buddy of de engineer zonder sentrySaURoN schreef op maandag 19 mei 2008 @ 12:17:
Het kan aan mij liggen maar cabo vind ik zo voorspelbaar als wat ? In een groep pik je hem er direct uitWeet niet hoe het nu is maar paar maand geleden zag je hem zo lopen
Ik vind van mezelf dat ik het redelijk doe als spy, alleen ontbreekt het mij aan geduld. Ik kan me niet mengen in het andere team en afwachten op het moment dat ik iemand kan stabben zonder dat een ander het ziet. Als ik een medic zie, of een nemesis, moet en zal ik direct mijn mes in die rug boren. Of er nou een hele groep achter me staat of niet. Jammer dat je in HLstats je kpd niet per class kunt zien, maar denk dat hij voor spy bij mij ver onder 1 ligt
Ik heb vaak het idee dat cabo dat tactvoller en met meer geduld doet. Hij prikt mij ook altijd op de momenten dat ik dat het minst verwacht, bijvoorbeeld als je net een aanval inzet. Ikzelf let daar helemaal niet op en prik zodra ik in range ben. Prik daardoor ook vaak mis :x
[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 19-05-2008 13:45 ]
Ik heb het meestal wel redelijk snel door, mits ik op me geluid speel en geen muziek aan heb. Spy is gewoon erg voorspelbaar. Maar die dingen die jij daar opnoemt zijn ook dan wel de grootste fouten, tis ook moeilijk om te bepalen welke disquise je moet nemen, daarom vind ik dat gecloaked rennen ook zo jammerfrickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:41:
[...]
Als je hem ziet lopen pik je hem er inderdaad zo uit. Hij is meestal de sniper in het team zonder snipers, of de medic zonder buddyProbleem is alleen dat je hem vaak niet ziet lopen, omdat hij achter je loopt.
Ik vind van mezelf dat ik het redelijk doe als spy, alleen ontbreekt het mij aan geduld. Ik kan me niet mengen in het andere team en afwachten op het moment dat ik iemand kan stabben zonder dat een ander het ziet. Als ik een medic zie, of een nemesis, moet en zal ik direct mijn met in die rug boren.
Ik heb vaak het idee dat cabo dat tactvoller en met meer geduld doet. Hij prikt mij ook altijd op de momenten dat ik dat het minst verwacht, bijvoorbeeld als je net een aanval inzet.
ik vind hem ook niet leuk om te spelen in TF2 en dat terwijl ik eerder tijdens QWTF en Q3F en TFC altijd spy/agent was en daar ook nog redelijk goed in was. Heb alleen nooit van #2 naar #1 kunnen doorstoten (in de spy ranking dan, stond constant maar op #2
Das geen belediging das gewoon een feit wat me opvielCabo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]
![]()
[...]
Wat een belediging, wacht maar tot m'n laptop het weer goed doet. Ik snap wel wat je bedoelt, maar spy is ook niet makkelijk. Eerst doe je nog moeite om ongezien bij de vijand te komen en dan ga je dood. Daarom kill ik zo snel mogelijk voordat ik dood ga en kan het me soms niks schelen als iemand mij ziet, "that engineer is a spy" hoor je dan, dat is lachen. Ik wil mij ook focussen op andere classen, maar dat zie ik nog wel.
[...]
Heb een keer meegeoefent met een clanwar en het viel mij zwaar tegen. Eerst dacht ik dat het wel zou lukken. Nou dus niet, alles is anders. Maar dan ook anders.
[ Voor 3% gewijzigd door SaURoN op 19-05-2008 13:50 ]
Met dat oefenpotje, werden we toch wel hard genaaid door (ik meen) team 1Cabo schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:39:
[...]
![]()
[...]
Wat een belediging, wacht maar tot m'n laptop het weer goed doet. Ik snap wel wat je bedoelt, maar spy is ook niet makkelijk. Eerst doe je nog moeite om ongezien bij de vijand te komen en dan ga je dood. Daarom kill ik zo snel mogelijk voordat ik dood ga en kan het me soms niks schelen als iemand mij ziet, "that engineer is a spy" hoor je dan, dat is lachen. Ik wil mij ook focussen op andere classen, maar dat zie ik nog wel.
[...]
Heb een keer meegeoefent met een clanwar en het viel mij zwaar tegen. Eerst dacht ik dat het wel zou lukken. Nou dus niet, alles is anders. Maar dan ook anders.
Vanavond weer eens oefenen tegen team 3. Wordt weer gezellig
Die bestaan al ^^ http://gottf.hlstatsx.com/?mode=clans&game=tffrickY schreef op maandag 19 mei 2008 @ 11:59:
of meer specifiek : http://gottf.hlstatsx.com/?mode=claninfo&clan=1760
GoT1 heeft 113 uur met 8 man
Maar warplay is zo gigantisch anders dan op publics. Spy's stellen inderdaad niks voor. Maar ook bijvoorbeeld ben ik met matches altijd heavy, en dat gaat me best goed af, terwijl ik dat op pubs weinig speel, je bet te afhankelijk van je team en een knappe medic. Dan schaaf ik liever mijn soldier bij.
Maarach, zoals 't nu is wint GoT1 nog altijd van de rest, terwijl 2 mensen als hathor en splat heeft en 3 marky en copy enzo. Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen
Viel me op dat hij goed beter is geworden
Was aan het spelen en had hier gelezen dat hij zijn pols had gebroken en nog bleef ik nades koppen van hem 
Nu moet ik zeggen dat ik ook traag was, maar toch niet kunnen winnen van iemand met een gebroken pols
Hoe slecht kan je spelen
Nu moet ik zeggen dat ik ook traag was, maar toch niet kunnen winnen van iemand met een gebroken pols
Haha jah inderdaad, ik heb alleen wta tegen snipers die met zijn 3en lopen te campen, niks raken en een team dat hard andere classes nodig heeft.Twisted schreef op maandag 19 mei 2008 @ 10:50:
Roach kan bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan halen!
Ook al zit je in de losers team, als Moonroach erbij zit dan weet je dat de tegenstanders zich kapot ergeren
[...]
MarkyB en hathor zijn de crit-meesters met de demo. Altijd als ik Hathor op me zie schieten komt er een crit uit
Maar Moonroarch, respect, vaak genoeg dat ik net me kop laat zien en een headshot, gewoon kunst man!! (Niet dat ik dan niet loop te vloeken hoor, maar toch als ik dan zie waar je staat en hoeveel tijd je had, respect!!)
Anoniem: 25342
Ach dat gaat ook vaak genoeg net mis hoor jammer genoeg of ik raak net je arm ofzo... Maar jullie hebben straks 12 dagen lang geen last van mij, ga woensdag lekker op vakantieTh3Eagle schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:24:
[...]
Haha jah inderdaad, ik heb alleen wta tegen snipers die met zijn 3en lopen te campen, niks raken en een team dat hard andere classes nodig heeft.
Maar Moonroarch, respect, vaak genoeg dat ik net me kop laat zien en een headshot, gewoon kunst man!! (Niet dat ik dan niet loop te vloeken hoor, maar toch als ik dan zie waar je staat en hoeveel tijd je had, respect!!)
Dat is wel heel simpel uitgedrukt. Mistav pakt gewoon 35% van de kills, dat is 2-3x het gemiddelde van de rest van de teamleden.DeNeusbeer schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Ik heb onvoorwaardelijk een hekel aan snipers, maar toch enige vorm van respect 
Hoe vaak het al niet is gebeurd dat ik de lucht invlieg door een soldier of demo, en een sniper me vervolgens de lucht uit schiet.
Heb het zelf wel eens geprobeerd, maar bij die snelle bewegingen mis ik domweg de precisie. Dus, wat dat betreft respect, maar toch haat ik jullie
Doch niet zoveel als de medics die julie fulltime staan te healen
Hoe vaak het al niet is gebeurd dat ik de lucht invlieg door een soldier of demo, en een sniper me vervolgens de lucht uit schiet.
Heb het zelf wel eens geprobeerd, maar bij die snelle bewegingen mis ik domweg de precisie. Dus, wat dat betreft respect, maar toch haat ik jullie

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 19-05-2008 18:44 ]
Wacht maar .... team 4 zal jullie nog wel eens iets laten zien. En spy's zijn nutteloos als het slechte spy's zijn (bij een clanwar) Een goede spy ... maar dan ook een echt goede spy kan wel een verschil maken. Niet de hele tijd ... maar af en toe respawnen als spy en op het juiste moment de medic van het andere team uitschakelen ... het kan echt het verschil maken. Ik ben weer bezig meer en meer spy te spelen. Het is gewoon de klasse waar je het meeste moet nadenken. Scout is vooral reactie vermogen en zo. Spy is geduld hebben en de hele tijd nadenken ... hoe ziet het andere team mij nu ? Spy spelen is gewoon een uitdaging. Of moet ik zeggen ... spy spelen zonder dood te gaan is de uitdaging. Als je een pyro tegen komt ben je dood .... loop je tegen een melee wapen aan ben je ook zo goed als dood.
[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 19-05-2008 19:29 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ooh vertel, waar gaat de reis heen. Toch wel een lekker zonnig oord, Afrika ofzo, kan je meteen gaan jagenAnoniem: 25342 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 17:59:
[...]
Ach dat gaat ook vaak genoeg net mis hoor jammer genoeg of ik raak net je arm ofzo... Maar jullie hebben straks 12 dagen lang geen last van mij, ga woensdag lekker op vakantie
Ik zit op dit moment al een uur in de wachtrij van de server 
Ik kan natuurlijk op een andere server gaan spelen maarja lang zoveel fun niet natuurlijk
Ik kan natuurlijk op een andere server gaan spelen maarja lang zoveel fun niet natuurlijk

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ga je toch spelen terwijl tf op de achtergrond op auto join staat? Doe ik ook altijd, hoef je tenminste niet suf te wachten, kan je even warmlopen
Mistav is een beetje gestoord goed... Hij staat nr 1 bij hlstatsxCapTVK schreef op maandag 19 mei 2008 @ 18:18:
[...]
Dat is wel heel simpel uitgedrukt. Mistav pakt gewoon 35% van de kills, dat is 2-3x het gemiddelde van de rest van de teamleden.

Heb ik ook hoor... Echter, die reserved slot helpt wel. Het schijnt dat vooral veel mensen weggaan als je een (minder populaire) custom map hebt.Loque schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:45:
[ Voor 29% gewijzigd door Dutchmega op 19-05-2008 22:09 ]
@Loque
Er zijn 2 servers (zelfs 3, eigenlijk).
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1
Met een uur wachten schiet niemand wat op
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1
Met respectievelijk 0 en 0 spelersfrickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:42:
@Loque
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1Met een uur wachten schiet niemand wat op

Klopt bij granary haak ik meestal af, tenzij ik net speel.Heb ik ook hoor... Echter, die reserved slot helpt wel. Het schijnt dat vooral veel mensen weggaan als je een (minder populaire) custom map hebt.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Ah, granary is wel leuk maar na de eerste ronde moeten mensen gaan RTV'en. Rtv limit moet eigenlijk omlaagLoque schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:56:
[...]
Met respectievelijk 0 en 0 spelersgezellig
![]()
[...]
Klopt bij granary haak ik meestal af, tenzij ik net speel.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Dit hangt natuurlijk ook af van hoe veel je speelt he!Dutchmega schreef op maandag 19 mei 2008 @ 22:08:
[...]
Mistav is een beetje gestoord goed... Hij staat nr 1 bij hlstatsxIk kom nauwelijks de top50 in
Ik heb 7 dagen en 9 uur en 22,681 punten. 3240 punten per dag dus ongeveer.
Mistav heeft 27 dagen en 8 uur (!) en 88,907 punten. 3293 punten per dag dus ongeveer.
Dus het valt allemaal nog best mee hoor, en dat terwijl ik niet bepaald de beste speler ben die er rondloopt (plaats 66 op dit moment).
Eigenlijk vind ik punten gedeeld door tijd wel een mooiere maatstaf voor de ranking, met een minimumwaarde van hoe lang je hebt gespeeld dan, zodat mensen die één keer goed spelen niet ineens bovenaan staan...
@Loque
Een uur in de queue wachten is inderdaad beter
Server joinen, met "nominate" een leuke map uitkiezen en hem met "rtv" inladen, en binnen een kwartier zit hij vol
Een uur in de queue wachten is inderdaad beter
Server joinen, met "nominate" een leuke map uitkiezen en hem met "rtv" inladen, en binnen een kwartier zit hij vol
Damn, dat zou betekenen dat ik een totaal van ongeveer 4465 heb per dag (ik heb 6 dagen en 19 uur gespeeld, afgerond naar boven dus 7 dagen en een totaal van 31260 punten). Dat zou betekenen dat ik boven Mistav kom te staanHertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Dit hangt natuurlijk ook af van hoe veel je speelt he!
Mistav heeft 27 dagen en 8 uur (!) en 88,907 punten. 3293 punten per dag dus ongeveer.
Dus het valt allemaal nog best mee hoor, en dat terwijl ik niet bepaald de beste speler ben die er rondloopt (plaats 66 op dit moment).
Eigenlijk vind ik punten gedeeld door tijd wel een mooiere maatstaf voor de ranking, met een minimumwaarde van hoe lang je hebt gespeeld dan, zodat mensen die één keer goed spelen niet ineens bovenaan staan...
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Je vergeet hopelijk niet dat je, hoe hoger je punten, hoe minder +15 ofzo krijgt.HertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]
Met 1000 punten en na 20 kills krijg je in het begin een hoop +15, als mistav dood gaat is de kans groot dat het -15 is.
Hoe meer punten hoe minder hard je stijgt doordat veel kills maar 2 punten waard zijn, of je moet medicwhoren voor de +4 killasist of engineer en blijven bouwen ;p.
Als ik me niet vergis zijn het vemeld aantal punten je totaal aantal, maar de vermelde speeltijd slechts van de afgelopen 28 dagen? Ik vergis me, beide zijn in totaal.
[ Voor 14% gewijzigd door frickY op 20-05-2008 12:03 ]
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...Loque schreef op maandag 19 mei 2008 @ 20:45:

Ik weet niet als je een reserverd slot hebt? Ik leg het toch goed uit?
Je wilt zeggen dat Mistav de afgelopen 28 dagen 27 dagen en 8 uur heeft gespeeld?
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:02:
Als ik me niet vergis zijn het vemeld aantal punten je totaal aantal, maar de vermelde speeltijd slechts van de afgelopen 28 dagen? Ik vergis me, beide zijn in totaal.
Anoniem: 123662
Ah, de nieuwe trend, hlstatx grindenchrisO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:11:
[...]
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 20-05-2008 12:14 ]
Nee dat vergeet ik niet. Sterker nog: als je hoger staat en wil blijven MOET je wel meer spelen.Napo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 11:56:
[...]
Je vergeet hopelijk niet dat je, hoe hoger je punten, hoe minder +15 ofzo krijgt.
Met 1000 punten en na 20 kills krijg je in het begin een hoop +15, als mistav dood gaat is de kans groot dat het -15 is.
Hoe meer punten hoe minder hard je stijgt doordat veel kills maar 2 punten waard zijn, of je moet medicwhoren voor de +4 killasist of engineer en blijven bouwen ;p.
Toch geven die stats wel iets extra's. De laatste weken vind ik het erg leuk als ik, na wat spelen, zie dat ik van plek 134 naar 130 gestegen ben. Ook mooi om te zien dat het steeds lastiger wordt om hoger te komen.
Alleen is het lastig als ik op een vrije dag eens in de middag speel. Dan zijn er weinig mensen met een hoge score die veel punten opleveren als je ze killt, terwijl er natuurlijk genoeg mensen met een lage score zijn die lekker punten over mijn rug aan het scoren zijn. Hoeveel punten je in een sessie kan scoren is dus deels afhankelijk van je de skilllevels tegenstanders, maar goed... als je goed genoeg bent om veel punten te hebben, moet je ook maar goed genoeg zijn om je doodgaan-puntenverlies te compenseren met doodmaak-puntenwinst. (Y)
Alleen is het lastig als ik op een vrije dag eens in de middag speel. Dan zijn er weinig mensen met een hoge score die veel punten opleveren als je ze killt, terwijl er natuurlijk genoeg mensen met een lage score zijn die lekker punten over mijn rug aan het scoren zijn. Hoeveel punten je in een sessie kan scoren is dus deels afhankelijk van je de skilllevels tegenstanders, maar goed... als je goed genoeg bent om veel punten te hebben, moet je ook maar goed genoeg zijn om je doodgaan-puntenverlies te compenseren met doodmaak-puntenwinst. (Y)
@Z3R0
Zeg je 5 minuiten na mijn edit?
@HertogJanNL
Als je niet speelt raak je je punten ook niet kwijt. Wel kans dat iemand je inhaalt, maar ook kans dat degene onder je juist punten kwijtraakt. Vooral 'sochtends vroeg spelen als er veel butenlandse spelers met een hogere ping en lagere skills zou wél goed moeten zijn voor je positiie in de lijsten
Zeg je 5 minuiten na mijn edit?
@HertogJanNL
Als je niet speelt raak je je punten ook niet kwijt. Wel kans dat iemand je inhaalt, maar ook kans dat degene onder je juist punten kwijtraakt. Vooral 'sochtends vroeg spelen als er veel butenlandse spelers met een hogere ping en lagere skills zou wél goed moeten zijn voor je positiie in de lijsten
ja, bleef te lang naar m'n toetsenbord staren.
Ik heb dus geen reserved slot.. zag inderdaad vaak de aantallen van 22 naar 24 verspringenCabo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:05:
[...]
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...![]()
Hoe kom ik aan een reserved slot? of is dat een privilege aangelegenheid?
Wordt die glass map wel is gespeeld?(op dit moment niet) Lijkt me best wel fun namelijk
Weet nog wel dat je met CS ook zo'n map had.
Weet nog wel dat je met CS ook zo'n map had.
ik ben 23 en woon gewon in Nederland, lekker makkelijk dus. Boek mij maar ik speel wel voor jechrisO schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:11:
[...]
Conclusie...Hoe kleiner je sociale leven buiten TF2 is...hoe hoger je op de hlstatsx ranglijst (kan) staan/staat. Of je hebt een 8 jarige jongentje of meisje in China ingehuurd die 23 uur per dag voor jouw speelt...
Dat zeg ik ook nietfrickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
Als je niet speelt raak je je punten ook niet kwijt.
Dat bedoel ik dusfrickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
Wel kans dat iemand je inhaalt
Die kans wordt kleiner hoe dichterbij je bij de top komt. Zoals ik al zei spelen de meeste mensen uit de top 50 zeer regelmatig! En dan zijn de mensen die lager dan jij staan dus zeker in de positie om jou in te halen. En dus ben ik voor punten/speeltijd = skillz0rzfrickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 15:34:
maar ook kans dat degene onder je juist punten kwijtraakt.
[ Voor 13% gewijzigd door HertogJanNL op 20-05-2008 17:33 ]
Nee, we hebben met een packet sniffer gekeken: er is absoluut geen uitgaand HTTP verkeer. Zelfs geen syn pakket, dus het probleem zit sowieso op de lokale PC. Vraag is alleen wat de precieze oorzaak is.. firewall.. bug in TF2.. etc. Als de fastdl url genegeerd zou worden, zou het conventionele download mechanisme gebruikt moeten worden. Zou er in de HTTP server iets mis zitten, zou ik in de HTTP logs iig het request moeten zien.frickY schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 09:43:
[...]
@Brain
Krijgt je TF2-server wél een verzoek binnen voor de mapdownload? Lijkt me dat zijn client de fastdownload-url negeert?
Thanks (aan iedereen die aanpassingen heeft gegeven)
Op teamfortress.be heeft Kain inmiddels een draadje gestart. Uiteraard zijn donaties altijd welkom! De server kost momenteel 115 euro/maand. Donaties zijn geheel vrijwillig, op de hoofdpagina van voorgenoemde site is een Paypal button geplaatst, mocht je Internetbankieren leuker vinden dan kun je me ook eem PM/DM sturen voor bankgegevens.DeX schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 08:46:
Even over die server. Kan iemand (ik zuig) een poll maken om even te peilen:
• Of er animo is om geld te doneren om het draaiende te houden?
• Hoeveel je per maand/kwartaal zou je in dat geval willen geven?
• Of helemaal niet
Zelf wil ik graag op de GoT servers gamen, en ben daarom ook wel bereid iets te doneren.
Idd, #2 en #3 worden de laatste tijd ook steeds meer gebruikt. Meestal niet zo moeilijk om ze vol te krijgen.frickY schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 08:42:
@Loque
Als iedereen nou doorgaat naar #3 (of #2, maar zonder stats) als #1 volzit worden die net zo lgeweldig als #1Met een uur wachten schiet niemand wat op
Alhoewel ik op #2 momenteel een time-out krijg.. iets mis met de server?
Leg je goed uit, met als toevoeging dat reserved slots wel vrijgegeven worden als ze niet gebruikt worden. Als bijvoorbeeld de afgelopen 15 minuten geen reserved slot gebruikt is, worden slot 23 en 24 tijdelijk open gesteld voor het publiek.Cabo schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 12:05:
[...]
Ligt dit niet gewoon aan de gereserveerde slots? Ik weet niet of jij dat hebt, maar een deel van ons heeft dat dus wel. De toegestane normale users staat volgens op 22. Wanneer er 22/22 staat en je staat in de queue, en ik join dan kom jij er nooit in nee. Want dan krijg je 23/23. Waneer freaky joined krijg je 24/24. Jij kan dan pas joinen als er 21/22 staat. Maar als ik weg zou gaan, kan iemand anders met een gereserveerde slot mijn plaats innemen. Dan kom jij er nooit in nee...![]()
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Downloads vanaf een fast-download server gaan via HTTP. Reguliere mapdownloads voor zover ik weet niet. Als de sv_downloadurl genegeert wordt zou het dus kloppen dat je geen HTTP-verkeer waarneemt.Brainstorm schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 17:59:
Nee, we hebben met een packet sniffer gekeken: er is absoluut geen uitgaand HTTP verkeer.
Ik twijfel zelfs of de reguliere download niet via UDP gaat, waardoor de kans dat een firewall of zelfs de provider het blokkeerd groter is.
Hij is inderdaad (weer) gecrashed met een geheugenfout :x Zag dit eerder deze week ook al..Alhoewel ik op #2 momenteel een time-out krijg.. iets mis met de server?
Ik ben momenteel flink pissed off op Valve, ik had gister met veel pijn en moeite een paar moeilijke achievements gehaald (khad er toen in totaal 12) maar ik kreeg geen milestone
Kijk ik vandaag even of ik hem toch nog gekregen had, maar nee hoor, geen milestone en de achievements die ik toen gehaald had zijn weg

[ Voor 4% gewijzigd door User op 20-05-2008 18:42 ]
Anoniem: 159816
* Anoniem: 159816 is reporting live from portugal 
).
. Maar ik ben best bereid te doneren, als ik terug ben in Nederland zal ik me eens goed inlezen mbt die discusse
.
. Maar zo gaat dat niet, 1 heeft ook bijv Arie en Ezvier en nog een aantal anderen die nou niet bepaald de slechtste spelers zijn. We moeten gewoon meer als team gaan oefenen
. Als aanvulling op 4 wil ik eigenlijk wel Moonroach charteren (niets tegen Notna natuurlijk
).
.
Medic spelen is echter gratis puntjes vergaren. Je krijgt echt belachelijk veel punten voor een assist (4 ipv 2 als je iemand killedCabo schreef op vrijdag 16 mei 2008 @ 16:37:
[...]
Wat ik zou zeggen is dat je een mooie score hebt. Alleen je dodental is erg hoog. Daardoor trekt HLXstats je helemaal omlaag. Heb ik ook last van. Kut HLXstats.
Sat is alleen veel trager dan het landnetwerkkrakbracket schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 11:04:
[...]
zoals in een top op teamfortress.be ook te lezen is, is er best animo om Brain te sponsoren, maar misschien is het handiger om 'the Man' hier eerst zelf iets over te laten zeggen?
heb namelijk ook al begrepen dat hij de servers vanuit Spanje runt met een rode mantel een lange witte baard en zijn ping laag houdt via een sateliet verbinding...
Dan zou 4 van 1 winnenDeNeusbeer schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:14:
[...
. Eigenlijk is iedereen in de teams wel "goed", maar wij hebben Mistav, dus wij winnen.
Ik zit op zo'n 4500 punten per dagHertogJanNL schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 10:41:
[...]

haha ik (XuSeM.nL )ben er ook maar weer eens.K heb mijn verslaving van Gta 4 opgegeven,En ga nu lekker weer tf2 spelen
.
Ff me kleine broertje cs:s en the orange box gekocht zodat mijn hlx stats niet geraped worden door hem.
k zie ook veel niewe spelers
(Altijd goed.)
K weet nog goed dat ik met hertogjan op de server zaten met nog iemand en hij met dit iede kwam.
En hoe het in dat half jaar is uitgegroeid tot een goedlopende "clan".
k hoop snel mijn draad in tf2 weer op te pakken want het is toch wel een topspel
.
Zie jullie wel weer ingame
en op het forum.
iemand trouwns enig idee hoe ik mijn hlx stats kan resetten ? wil wel weer opnieuw beginnen.
Ff me kleine broertje cs:s en the orange box gekocht zodat mijn hlx stats niet geraped worden door hem.
k zie ook veel niewe spelers
K weet nog goed dat ik met hertogjan op de server zaten met nog iemand en hij met dit iede kwam.
En hoe het in dat half jaar is uitgegroeid tot een goedlopende "clan".
k hoop snel mijn draad in tf2 weer op te pakken want het is toch wel een topspel
Zie jullie wel weer ingame
iemand trouwns enig idee hoe ik mijn hlx stats kan resetten ? wil wel weer opnieuw beginnen.
[ Voor 8% gewijzigd door tooter op 20-05-2008 19:19 ]
hehe gek onnie
Jemig, zoveel tijd heb ik niet vrij hoor. Moet dingen doen als ik thuis kom uit me werk
Trouwens mischien een idee om de stats om de zoveel tijd te resetten, net als bv bij diablo2, iedere maand of 2 maanden stats resetten. De gene die vaak spelen staan nu ook al hoog en zullen dan meestal toch weer hoog staan maar ze hebben niet straks scores van 100k waar niemand meer tegen op kan boksen...
[ Voor 38% gewijzigd door Th3Eagle op 20-05-2008 20:26 ]
Anoniem: 159816
Geeft juist efficiëntie aan, meer punten per dagTh3Eagle schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
[...]
Jemig, zoveel tijd heb ik niet vrij hoor. Moet dingen doen als ik thuis kom uit me werk
De laatste tijd speel ik weer demoman-only, gaat heerlijk. Vaak bovenaan / in de top 3 

Duidelijk te zien dat ik weer speel
Beetje alle classes een Kpd van 0.86
Demoman-only: 1.42
Duidelijk te zien dat ik weer speel
Beetje alle classes een Kpd van 0.86
Demoman-only: 1.42
[ Voor 12% gewijzigd door Dutchmega op 20-05-2008 22:04 ]
jammer dat de server de laatste tijd zo vaak dood is 
Dan leavet meteen iedereen en zit je met 3 man in de server een beetje rond te springen... komt er geen ziel meer kijken

Dan leavet meteen iedereen en zit je met 3 man in de server een beetje rond te springen... komt er geen ziel meer kijken
[ Voor 53% gewijzigd door JDeraGear op 20-05-2008 22:37 ]
Lol vanavond paar uurtjes ubersaw gehad, terwijl ik milestone1 ben...en later op de avond was ie zo opeens weer weg na mapchange, jammer
.
4360 per dagTh3Eagle schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
Trouwens mischien een idee om de stats om de zoveel tijd te resetten, net als bv bij diablo2, iedere maand of 2 maanden stats resetten. De gene die vaak spelen staan nu ook al hoog en zullen dan meestal toch weer hoog staan maar ze hebben niet straks scores van 100k waar niemand meer tegen op kan boksen...
Stats reset is niet nodig, als jij iemand killed die qua punten een heel eind boven jou staat krijg je 15 punten (hij/zij verliest er 15), killed diegene jou krijgt ie maar 2 punten (jij verliest er maar 2). Zo zal alles naar elkaar toe groeien. Liggen de punten dichter bij elkaar liggen de verschillen van punten winst/verlies ook dichterbij bij het killen van elkaar. Plus eventuele punt modifiers zoals killen met melee etc.
Met het systeen van hlstats is resetten niet nodig. Je kunt namelijk niet eeuwig door blijven groeien. Als je 80k punten hebt en iemand killed met 1k krijg je net 1 punt.Th3Eagle schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 20:24:
Als je met je 80k punten gekilled wordt door iemand met 1k, ben je er 15 kwijt.
Daardoor blijf je op een gegeven moment rondt een bepaald regio hangen, en kun je niet oneindig doorstijgen. Het is dan ook geen kwestie van puur veer spelen, zoals bij veel andere statistieken.
//Edit
Te laat
Nou dat ben ik niet met je eens Swiffer, Verschil tussen nrs 2 en 3 is bijna 35000 punten... Dat is dus echt wel veel he!
Nog beter, sloop die hele HLstats van de server af zodat meer mensen bezig zijn met winnen vd ronde ipv punten verzamelen en in de basis de 3e sniper staan zijn 
(hmm now i've said it... flame on
)
e: (dan moet ik er wel even bij zeggen dat de mensen díe in HLstats bovenaan wél altijd goed deelnemen en samenspelen, maar er zíjn erbij...
)
(hmm now i've said it... flame on
e: (dan moet ik er wel even bij zeggen dat de mensen díe in HLstats bovenaan wél altijd goed deelnemen en samenspelen, maar er zíjn erbij...

[ Voor 27% gewijzigd door JDeraGear op 21-05-2008 11:38 ]
Mwah ja ik ben ook wel eens spy terwijl het niet altijd nuttig is, maar als ik een tijdje medic heb gespeeld dan bijvoorbeeld en ik zie wat sentry's staan ga ik die proberen te slopen, demoman met uber is wsl wel effectiever maar ok.
Trouwens, engineer speelde ik ook heel vaak maar vind het steeds minder leuk, aangezien je tegen een slimme demoman echt geen kans maakt, vooral als je team je niet helpt.
Owja, wie gebruikt er dispensers in sommige maps ook om irritant te zijn? Zet ze wel eens in deuropeningen precies om een hoekje enzo, verneuk je vaak toch weer de helft van de uber omdat ze druk zijn met mensen te schieten en dan kunnen ze ineens niet verder lopen
.
Trouwens, engineer speelde ik ook heel vaak maar vind het steeds minder leuk, aangezien je tegen een slimme demoman echt geen kans maakt, vooral als je team je niet helpt.
Owja, wie gebruikt er dispensers in sommige maps ook om irritant te zijn? Zet ze wel eens in deuropeningen precies om een hoekje enzo, verneuk je vaak toch weer de helft van de uber omdat ze druk zijn met mensen te schieten en dan kunnen ze ineens niet verder lopen
Dat heb ik ook gehad! Net toen de patch uit was, 1e keer dat ik weer ging spelen, had ik als medic alle 3 de guns, vet grappig natuurlijk. Na de mapchange waren ze ook helaas wegDersan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:42:
Lol vanavond paar uurtjes ubersaw gehad, terwijl ik milestone1 ben...en later op de avond was ie zo opeens weer weg na mapchange, jammer.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Gister gebeurde er echt iets bizars op Goldrush laatste stage van weet ik veel welke ronde. Werd ge-überd als Pyro en op één of andere manier zo fucking hoog de lucht in geknalt dat ik t halve level overvloog en achter de hekken van een andere stage terechtkwam, en daardoor gevangen zat en niet meer kon barbequen
Wel erg grappig al die mensen die verbaasd naar me keken van de andere kant van t hek 

@HertogJanNL
Dat komt omdat de nr's 1 & 2 vrijwel altijd één, soms twee, medics bij zich hebben
@Freich
Dat zou betekenen dat er ergnes een gat in de skybox zit. Dan maar goed dat je als pyro ging en niet als engineer die daar vervolgens een onverwoestbare sentry kon bouwen
Dat komt omdat de nr's 1 & 2 vrijwel altijd één, soms twee, medics bij zich hebben
@Freich
Dat zou betekenen dat er ergnes een gat in de skybox zit. Dan maar goed dat je als pyro ging en niet als engineer die daar vervolgens een onverwoestbare sentry kon bouwen
[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 21-05-2008 13:16 ]
Klopt! Ik wou nog op je gaan schelden waarom je niet meedeed (Ik had de hele tijd Death-cam op je).Freich schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:
Gister gebeurde er echt iets bizars op Goldrush laatste stage van weet ik veel welke ronde. Werd ge-überd als Pyro en op één of andere manier zo fucking hoog de lucht in geknalt dat ik t halve level overvloog en achter de hekken van een andere stage terechtkwam, en daardoor gevangen zat en niet meer kon barbequenWel erg grappig al die mensen die verbaasd naar me keken van de andere kant van t hek
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu weet ik waarom
De volgende keer 'kill' in de console?
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Tip:Freich schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:
Gister gebeurde er echt iets bizars op Goldrush laatste stage van weet ik veel welke ronde. Werd ge-überd als Pyro en op één of andere manier zo fucking hoog de lucht in geknalt dat ik t halve level overvloog en achter de hekken van een andere stage terechtkwam, en daardoor gevangen zat en niet meer kon barbequenWel erg grappig al die mensen die verbaasd naar me keken van de andere kant van t hek
Loop nooit over stickies wanneer je een über hebt, dat wordt je ongeluk.
Edit: Dat moet je sowieso niet doen
[ Voor 3% gewijzigd door User op 21-05-2008 13:20 ]
Dat had ik ook een keer maar dan met de blutsauger terwijl ik nog niet eens milestone1 heb.Dersan schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 23:42:
Lol vanavond paar uurtjes ubersaw gehad, terwijl ik milestone1 ben...en later op de avond was ie zo opeens weer weg na mapchange, jammer.
Toen ik in het wapenmenu de syringegun koos kon ik niet meer de blutsauger kiezen.
Blijkbaar ben ik nog niet waardig genoeg daarvoor

Freich schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 13:13:
Vond het al raar dat we de hoek omliepen en je ineens in geen 100 meter meer te bespeuren was...
It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.
Of van class changen, dan val je ook dood neer en respawn je weer.
Iets anders: ik kan de laatste tijd nooit kiezen voor optie 1 bij een stemronde (maprating, RTV, enz). De 1 doet het wel gewoon op mijn toetsenbord, maar op één of andere manier kan ik nooit optie 1 stemmen. Meer mensen met dit probleem?
Iets anders: ik kan de laatste tijd nooit kiezen voor optie 1 bij een stemronde (maprating, RTV, enz). De 1 doet het wel gewoon op mijn toetsenbord, maar op één of andere manier kan ik nooit optie 1 stemmen. Meer mensen met dit probleem?
Dan heb je die gebind aan wat anders, of de bind veranderd dat hij ook automatisch reload oid?
Doe eens
Als dat werkt moet je dit even in je config.cfg aanpassen; anders ben je het de volgende keer dat je TF2 start weer kwijt.
Doe eens
code:
in je console en probeer hert opnieuw (Zeg bijv "nominate" om een keuze lijst te krijgen.1
| bind "1" "slot01;" |
Als dat werkt moet je dit even in je config.cfg aanpassen; anders ben je het de volgende keer dat je TF2 start weer kwijt.
Ligt het aan mij of kan ik heel steam niet eens opgestart krijgen. En de troubleshooting pagina is ook down
ja ik heb hetzelfde. Verschrikkelijk kut ik wou net gaan spelen.
Ik hoopte nog dat het aan mijn eigen pc ligt maar --> STEAM LIGT ERUIT !!!!!!!
Ik hoopte nog dat het aan mijn eigen pc ligt maar --> STEAM LIGT ERUIT !!!!!!!
Ok. Ik ben niet de enige met het probleem. Wel de eerste keer dat ik dit meemaak. Dat echt heel steam eruit ligt. Soms heb je problemen met één game maar niet dat heel steam eruit ligt.
Edit. Ik zie dat iedereen die net online was van mijn friends list nu ook offline is -> zal dus echt een probleem met steam zijn
Edit. Ik zie dat iedereen die net online was van mijn friends list nu ook offline is -> zal dus echt een probleem met steam zijn

[ Voor 26% gewijzigd door Waster op 21-05-2008 15:07 ]
Check, zo te zien kan niemand verbinding maken.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
En zo te zien zit iedereen nu massaal in te loggen op het forum want dat word met de minuut een stuk trager.
Anoniem: 211516
hmmm kan gewoon steam op komen alleen friends offline
forum kom ik haast niet op lol ;oKain_niaK schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:17:
En zo te zien zit iedereen nu massaal in te loggen op het forum want dat word met de minuut een stuk trager.
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 211516 op 21-05-2008 15:22 ]
Helaas speel ik dit spel niet meer veel... Ik heb enorm last van low FPS. Ik heb alles al vrij laag staan... Maar dan nog mag dat niet gebeuren met mijn pc.
Specs:
AMD Athlon 64 4000+
2GB ram
GeForce 7800GT
Iemand tips?
Specs:
AMD Athlon 64 4000+
2GB ram
GeForce 7800GT
Iemand tips?
Ik heb de servers opnieuw opgestart zodat ze opnieuw bij steam aangemeld werden - nu kan ik weer joinen
Ik heb trouwens mijn client ook opnieuw opgestart.
[ Voor 19% gewijzigd door Brainstorm op 21-05-2008 15:47 ]
Steam ligt er hier ook uit, vind het vreemd dat ze dat niet op hun sites melden ofzo
Maar voor de mensen die nu in willen loggen bij steam is het onmogelijk.. Tenminste, ik kom nergens op.
Trouwens, voor de mensen die niet tot nauwelijks op teamfortress.be komen, maar wellicht wel animo hebben voor een meeting, check dan even dit topic http://www.teamfortress.b...?f=2&t=348&st=0&sk=t&sd=a
Trouwens, voor de mensen die niet tot nauwelijks op teamfortress.be komen, maar wellicht wel animo hebben voor een meeting, check dan even dit topic http://www.teamfortress.b...?f=2&t=348&st=0&sk=t&sd=a
Weet er iemand een fix? Er zijn blijkbaar een aantal authenticatie servers down. Sommige mensen kunnen wel inloggen en die zitten blijkbaar op een andere server met een ander ip adres. Weet iemand hoe ik het ip van mijn authenticatie server kan veranderen naar dat van een server die wel werkt? Ik geraak nu trouwens helemaal niet meer http://forums.steampowered.com/forums/. Ik had er een thread over dit probleem. Stuk of 20 reacties in 10 minuten. Mensen uit hong kong - frankrijk - australie die allemaal niet konden spelen. De mensen van Valve liggen natuurlijk te maffen.
Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren.
EDIT: steam forum opent wel maar traaaaaaag ..... komt natuurlijk omdat heel gamend europa niet op steam kan en dan van zelf op de steam forums terecht komen.
Ik hoop dat dit niet te lang gaat duren.
EDIT: steam forum opent wel maar traaaaaaag ..... komt natuurlijk omdat heel gamend europa niet op steam kan en dan van zelf op de steam forums terecht komen.
omfgz0rs steam is down wat moet ik nu doen?? 
Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik echt een life krijg ofzo...of...*rilt* een boek ga lezen of studeren *rilt nog meer*
Ze kunnen toch niet van me verwachten dat ik echt een life krijg ofzo...of...*rilt* een boek ga lezen of studeren *rilt nog meer*
[ Voor 60% gewijzigd door JDeraGear op 21-05-2008 17:23 ]
Wel goed voor de studenten. Stel dat steam de rest van de week down is ... dan red Valve vast de studies van tig studenten ... haha
Foei! ga je mond spoelen!Kain_niaK schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:24:
Wel goed voor de studenten. Stel dat steam de rest van de week down is ... dan red Valve vast de studies van tig studenten ... haha
ik wil gamen!!!
-e-; kwam nog net op dat topic dat je gemaakt had, wel mooi om te zien dat DougV van Valve binnen 7 minuten op jouw topic reageerde, ze houden wel alles in de gaten
[ Voor 22% gewijzigd door JDeraGear op 21-05-2008 17:31 ]
scannen voor virusen malware etc,Jokuh schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:43:
Helaas speel ik dit spel niet meer veel... Ik heb enorm last van low FPS. Ik heb alles al vrij laag staan... Maar dan nog mag dat niet gebeuren met mijn pc.
Specs:
AMD Athlon 64 4000+
2GB ram
GeForce 7800GT
Iemand tips?
nieuwste drivers geinstalleerd ?
bij mij doet tf2 het met een redelijke fps 30+
mijn specs zijn:
amd athlon 3000+
1GB ram
nvidia 7300le
edit: wohoo steam doet het weer
[ Voor 3% gewijzigd door dragon9114 op 21-05-2008 17:48 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Whoehahaha.....
Van alle tien duizenden steam gebruikers was ik dus de eerste die niet meer kon spelen
Over game verslaving gesproken

Van alle tien duizenden steam gebruikers was ik dus de eerste die niet meer kon spelen
[ Voor 52% gewijzigd door Kain_niaK op 21-05-2008 18:16 ]
Goed, dus er zijn op dit moment dik min 500.000 spelers op Steam? Nice.
Ik heb in de config.cfg gekekenen ik had inderdaad ooit de 1 van het numpad ergens aan verbonden. Dank!frickY schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 14:27:
Dan heb je die gebind aan wat anders, of de bind veranderd dat hij ook automatisch reload oid?
Doe eenscode:in je console en probeer hert opnieuw (Zeg bijv "nominate" om een keuze lijst te krijgen.
1 bind "1" "slot01;"
Ik kom er zojuist eindelijk in.. verveelde me al rot, natuurlijk niks anders te doen in mijn vrije tijd dan tf2
Ohjee, er zijn ruim -500 000 spelers onlineKain_niaK schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 18:13:
Whoehahaha.....[afbeelding]
Van alle tien duizenden steam gebruikers was ik dus de eerste die niet meer kon spelen![]()
Dat moet prima spelen hoor.Jokuh schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:43:
Specs:
AMD Athlon 64 4000+
2GB ram
GeForce 7800GT
Iemand tips?
Ik heb lange tijd gespeelt op een
AMD Athlon X2 3800+
1GB Ram
Gefore 6600GT
Meeste stond op low, texture op medium. Wel in DirectX8 en op 1024x768.
Ik vind TF2 wel redelijk CPU-intensief. Had een enorme performanceboost toen ik met dezelfde gfx overging naar een C2D E8400.
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 21-05-2008 20:47 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
jammer dat je als gast (lurker) daar geen berichten kan bekijken... is het super geheim daar?Mik! schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 15:55:
Maar voor de mensen die nu in willen loggen bij steam is het onmogelijk.. Tenminste, ik kom nergens op.
Alles is weer goed met m'n laptop. Dus ben weer terug, sommige van jullie hebben dat al ervaren.
Neuh, tis meer aanmoedigingsbeleid om lid te worden van het forumfalcon4ever schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 21:19:
[...]
jammer dat je als gast (lurker) daar geen berichten kan bekijken... is het super geheim daar?
Cabootje, kan ik jou ook op de ben dabei-lijst zetten voor een meeting?
Dit topic is gesloten.