[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 39.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Hoax by kaanin :P

Laatste zin op die pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:03

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

looking, but aint seeing shit :P
DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:52:
Hoax by kaanin :P

Laatste zin op die pic
en dat ook, damn niet eens gezien :D

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 25-06-2008 16:57 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:55:
[...]

looking, but aint seeing shit :P

[...]

en dat ook, damn niet eens gezien :D
Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.
Veer Spy chatter op die valve forum. Wellicht is het niet volledig een Hoax, maar gebaseerd op actuele informatie (wellicht geleakt).

Edit: Wie oh Wie maakt deeltje 8?

[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 25-06-2008 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:00:
[...]

Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.
Veer Spy chatter op die valve forum. Wellicht is het niet volledig een Hoax, maar gebaseerd op actuele informatie (wellicht geleakt).

Edit: Wie oh Wie maakt deeltje 8?
Brain maakt natuurlijk deel 8.
En die spy achievements zijn overduidelijk nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-06 13:49

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:46:
[...]

volgens mij is dit gewoon een goede soep gweeest. De namen zijn niet bijster origineel en ik weet niet, de wapens op de magnetic sapper na lijke mijn vrij waardeloos. Als dit waar is, dan is spy niet heel erg eropvooruit imo
Lees in het plaatje de onderste regels allemaal eens heel goed!
"Hoax by Kaanin :P!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

Veel van die Spy achieves zijn gewoon gejatte medic/pyro achieves. Maar goed, we merken het wel, maar zoiets als die magnetic sapper lijkt me al overpowered, want ik dacht dat een sapper ook blijft zitten als de spy allang dood is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

UlyssesNL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:07:
[...]

Brain maakt natuurlijk deel 8.
En die spy achievements zijn overduidelijk nep.
Vind het anders een netjes uitgewerkte img. Jammer van de bad grammar en missende afbeeldingen. Wapens zijn netjes neergezet, en goed onderbouwd ook. Zeker wel realiseerbare dignen die er op staan. Overduidelijk vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:41
Duidelijk dat het fake is. Maar ik zat al te fantaseren wat ik met dat laatste wapen om koeitjes nek kon doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Mik! schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Koeitje bashen is zooo 2006
Koeitje is een goede speler.
Soms wat te zelfophemelend maar hij blijft goed.
Maar ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet mateloos aan hem erger als hij weer dezelfde rotmuziek aan het streamen is. Zou eens moeten uitzoeken hoe ik louter 1 persoon mute.

Nu ja, net mijn rapport gaan halen en geen enkele buis dus kan ik straks lekker wat spelen.
Ben nu dus een modeltrajectstudent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Waar vind ik in godsnaam een officiele download van de dedicated server voor Windows? Ik kan wel torrents vinden, maar ik heb liever de officiele distributie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:
Waar vind ik in godsnaam een officiele download van de dedicated server voor Windows? Ik kan wel torrents vinden, maar ik heb liever de officiele distributie.
In steam onder "Tools"
Edit; zonder steam kun je source dedicated server gebruiken, downloaden via http://storefront.steampo...wnload/hldsupdatetool.exe

[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 25-06-2008 20:00 ]

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Nu ja, net mijn rapport gaan halen en geen enkele buis dus kan ik straks lekker wat spelen.
Ben nu dus een modeltrajectstudent :)
Eenvoudig. Druk op [escape], op [players], zoek Koeitje en klik [mute player]
Nadeel is alleen dat hij tijdens het spel wel erg veel bijdraagt over voice met informatie over het spel.

Ik heb een poosje muten tijdens setup en dan unmuten volgehouden, maar dat schiet ook niet op :p

@AtleX
Het downloaden van de serversoftware gaat inderdaad via hldsupdatetool.exe
Zie voor meer info oa. http://forums.steampowere...s/showthread.php?t=189717
CS:S is niet heel veel anders dan TF2.

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 25-06-2008 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Na 3,5 uur kleine files downloaden, 1001 poorten forwarden en een miljoen dingen instellingen zou het moeten werken. Tenminste, in tegenstelling tot een simpele web- of mailserver kan je dat niet eens zelf checken. 8)7 Als iemand dus "atlex.nl|2fort only" voorbij ziet komen in de serverlist of kan connecten met home.atlex.nl:27015 en dat hier even meld zou dat bijzonder gaaf zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:47:
Na 3,5 uur kleine files downloaden, 1001 poorten forwarden en een miljoen dingen instellingen zou het moeten werken. Tenminste, in tegenstelling tot een simpele web- of mailserver kan je dat niet eens zelf checken. 8)7 Als iemand dus "atlex.nl|2fort only" voorbij ziet komen in de serverlist of kan connecten met home.atlex.nl:27015 en dat hier even meld zou dat bijzonder gaaf zijn. :)
ik krijg hier "Server reageert niet." bij handmatig connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb weer iets gewijzigd, wil je het nog eens proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
connection failed after 4 retries

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Crap, waarom kan je dit ook niet gewoon testen met een eenvoudige telnet vanaf een andere locatie. :(

[edit]
Laatste poging, wil iemand het nog even proberen?

[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 26-06-2008 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

AtleX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:11:
Crap, waarom kan je dit ook niet gewoon testen met een eenvoudige telnet vanaf een andere locatie. :(

[edit]
Laatste poging, wil iemand het nog even proberen?
Ik zit erop hoor :)

Maareh, die spy hoax is wel nice gedaan :)

Verder, ik merkte altijd wel dat je soms sneller healde, ja, maar dat dat werkte zoals beschreven op teamfortress.com dat wist ik niet. Ik heb het altijd afgeschreven als "heal crits". Maar zo is het dus, altijd nuttig om te weten. Voortaan iedereen dus 10 sec laten staan voordat je ze healt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@AtleX
Dat kun je testen, als je een RCON-client hebt.
HLSW is daarvoor wel een populair programma.

@DeNeusbeer
Wat bedoel je precies met die opmerking betret 10s wachten tot healen? Ik weet ook niet beter als dat je healgun crit's heeft.

[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 26-06-2008 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 20:05

DNB

frickY schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:08:
@DeNeusbeer
Wat bedoel je precies met die opmerking betret 10s wachten tot healen? Ik weet ook niet beter als dat je healgun crit's heeft.
Dat was een reactie op cabo's post.
Lees het stukje op het valve TF2 blog over de medigun: http://www.teamfortress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Maar ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet mateloos aan hem erger als hij weer dezelfde rotmuziek aan het streamen is. Zou eens moeten uitzoeken hoe ik louter 1 persoon mute.
Dan mag je nog wel meer mensen muten, want er zijn verscheidene mensen die tijdens de set-up muziek draaien.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.
Jeez get over it. We zijn dit station echt al 10 keer gepasseerd. Als je zoveel last ervan hebt mute je even je geluid tijdens set up. Is niet alsof je het dan uber nodig hebt over het algemeen.

Het is al zo vaak besproken dat het een witte baard heeft van hier tot Sint Juttemes. Hij is er op gewezen, klaar. Wat hij er vervolgens mee doet is zijn zaak.

:Z

Edit: voordat mensen weer gaan strooien met Koei -geilheid: Ik wordt gewoon schijtziek van elke keer weer hetzelfde verhaal te moeten horen. Laat ieder gewoon lekker met rust en speel je spel. Als je het allemaal zo serieus wil aanpakken, moet je lekker PCW gaan spelen en niet op een public komen. Ik ben van menign dat de GoT server een lekker relaxte sfeer heeft waar eens in de zoveel tijd wel eens wat ontspanning op zijn plek is. Er wordt vaak genoeg rete serieus gespeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 26-06-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Ik heb zelf gisteren voor het eerst met koeitje gespeeld. Ik moet zeggen dat hij vrij veel (nuttige) informatie doorspeelt via de mic. verder ben ik het met Notna eens, dat er een relaxte sfeer heerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Haha, de sfeer op de server vind ik persoonlijk één van de pluspunten. Ik kan nu al uitzien naar de meeting eind augustus waar we toch een groot deel van regulars zullen treffen. Het is zelfs zo dat wanneer we zitten te ouwehoeren we toch nog een leuk potje kunnen spelen. De donderdag van de pyro-update is toch wel een goed voorbeeld (zie ook een topic op teamfortress.be met de titel 'One update to rule them all').

Over het algemeen wordt er tot 10 sec voor het einde van de set-up time muziek gedraait, daarna is het stil. Het kan af en toe voorkomen dat men tijdens het spel een soundsample gebruikt, maar dat is echt zelden. Laat het in ieder geval niet je spelplezier verzieken, zie het ook als een stukje ontspanning. En ja, de muziek van Koei is fout ^^ Maar dat is 'wij houden van oranje' van Hertog tijdens het EK ook. Gelukkig maakt Uly het goed met Queen en komt 'Paint it black' van the Rolling Stones ook af en toe voorbij.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch.. :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:
Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch.. :X )
Als mensen graag een medic willen, ze gewoon daarvoor laten roepen. Je ziet dan een tekstballon met een + erin. Zo kan je het makkelijkst mensen opzoeken imo. (Als medic iig. Als je anders toevallig iemand ziet die praat zie je ook een balonnetje. Die gaat alleen niet door muren heen (die voor medic wel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Even over ballonnetjes he... Zou het niet makkelijk zijn als er ballonnetjes waren met een kleine sentry erin, IPV een kruisje (als je dus aangeeft dat er een sernty in de buurt is. Of een maskerjte als je een Spy meld.

Ik communiceer vaak, maar vind dat mijn omroepen wegvallen in de: MEDIC! geblaat :P

Zoe kun je ook visueel zien wat er geraporteerd word.

Regel dit ff jongens... Of werken jullie niet bij Valve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:55
Ja, dat kun je doen met de V knop :P Oftewel (mocht je binding anders zijn), roepen/vragen met je microfoon. Een ubercharge uitvoeren waarbij 2 mensen met voice kunnen praten gaat vaak veel beter dan zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

DaCoTa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:03:
[...]

Ja, dat kun je doen met de V knop :P Oftewel (mocht je binding anders zijn), roepen/vragen met je microfoon. Een ubercharge uitvoeren waarbij 2 mensen met voice kunnen praten gaat vaak veel beter dan zonder.
Ja dat ken ik inderdaad.
Ik: Go UBER nu!
*Spring naar CP
*Sterft

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Mijn dank is groot _/-\o_
Nu eens mijn headset onder het stof wegtoveren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch this 8) . En als je serieus wilt spelen moet je maar pcw's en leagues gaan spelen. Er is altijd wel wat te doen.
Op een gegeven moment gaat dat gewoon automatisch en kan je mensen in de meest belachelijke situaties volgen. Nouja, ik krijg het soms ook wel voor elkaar een medic kwijt te raken als ik weer rondstuiter, vooral na een uber. Want dan wil je gewoon weg zijn, zeker als soldier of demo. Want die moet dan toch echt reloaden.

In options -> multiplayer -> advanced en dan field of view even op 90 zetten. Zie je ook gelijk wat meer ;). Op mijn 16:10 scherm icm fov90 zie ik bijna 2 keer zoveel als mensen op 5:4 schermen (17" en 19" niet breedbeeld) die fov op default hebben staan.

Afbeeldingslocatie: http://i48.photobucket.com/albums/f230/dying_olive/tf2_fov.gif

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 26-06-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:55:
Ik heb zelf gisteren voor het eerst met koeitje gespeeld. Ik moet zeggen dat hij vrij veel (nuttige) informatie doorspeelt via de mic. verder ben ik het met Notna eens, dat er een relaxte sfeer heerst :)
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
In options -> multiplayer -> advanced en dan field of view even op 90 zetten. Zie je ook gelijk wat meer ;). Op mijn 16:10 scherm icm fov90 zie ik bijna 2 keer zoveel als mensen op 5:4 schermen (17" en 19" niet breedbeeld) die fov op default hebben staan.
Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.

Screen:
Afbeeldingslocatie: http://nntpsearch.nl/GoT/optionsscreen.JPG
Cabo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.

Screen:
[afbeelding]

[...]

:?
Sweet jesus, zet het eens snel op EN_GB ipv NL :X :P

Meerdere Spelers ipv multiplayer :D :') (kan je veranderen in steam en dan je landen/taal instelling. Dan wordt alles lekker engels :) )

En wat betreft de Cabo quote: Dan mag je dus oprotten als je de sfeer verneukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]

Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijken :)

edit: staat nu onder advanced options bij video :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 26-06-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:49:
[...]

Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijken :)

edit: staat nu onder advanced options bij video :)
Gevonden... stom dat ik hem net niet zag, had net namelijk ook al even bij de videosettings staan kijken (in tussentijd alleen geswitched van language :P ). maar fov staat default al op 90 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Anoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
[...]

Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch this 8) . En als je serieus wilt spelen moet je maar pcw's en leagues gaan spelen. Er is altijd wel wat te doen.
Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).
Nu ja, hertog zijn muziek tijdens het EK was idd fout.

Ach, pyro valt best nog mee en het is inderdaad aan het minderen.
Maar servers met een classlimit vallen best mee.
Speel toch ook vrij regelmatig op een server met een pyro class limit van 3.
Op een 24 persoonsserver valt dat dus best mee.
Dan zie je tenminste wat meer engies, medics, spies & snipers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).

Ach, pyro valt best nog mee en het is inderdaad aan het minderen.
Maar servers met een classlimit vallen best mee.
Speel toch ook vrij regelmatig op een server met een pyro class limit van 3.
Op een 24 persoonsserver valt dat dus best mee.
Dan zie je tenminste wat meer engies, medics, spies & snipers.
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:
• Schnappi
• Captain Jack
• Welpie lied
• Micheal Jackson - Smooth criminal
• Macarena
• Aqua (barbie girl enzo)
• Ik heb een toeter op mijn waterscooter
Etc.

Hiermee voldoen we aan de wensen van Simon, en verhogen we het spelplezier :+ Hoppa!
Wellicht doe ik dan dit weekend mischien wel mee met de GoT server ofzo. Zit nu toch nog te nooben op die insta-spawn servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]

Zoveel foute muziek die op een of andere manier toch tof is bestaat er niet :). En tja, als je denkt dat ik heel de dag luister naar wat ik tijdens tf2 zo af en toe draai.... (tip: de link in m'n sig ;))
DeX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:20:
[...]
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:
• Schnappi
• Welpie lied
• Micheal Jackson - Smooth criminal
• Ik heb een toeter op mijn waterscooter
Etc.
Even weggeedit wat ik al heb ;). Als je requests hebt zul je even op teamfortress.be moeten kijken. Daar hoort deze discussie sowieso thuis dus laten we hem daar voortzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Captain Jack heb ik inderdaad al een keer langs horen komen. De demoman in mij was zeer verrast, evenals hij altijd even CHEERS! doet bij een spray van Uncle Phill. Brothers moeten elkaar toch steunen, weet je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Uncle Phill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Klinkt als Fresh Prince Of Bell Air.. maar het verband ontdek ik ook nog niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Raizer heeft een Uncle Phull avatar.

Ennuh, captain jack staat in mijn speellijst. En 'wij houden van oranje' is was gewoon heerlijk om keihard mee te blèhren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ja, die oom van Fresh Prince. Ik kom zijn lachende gezicht redelijk vaak tegen in en rond de spawnruimtes. Ik ben toch niet in de war met een andere server? Ik dacht dat hij op GoT ook vaak langskwam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ja, hij komt vaak op GoT langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 03-06 20:57

User

S3

Hij staat volgens mij ook ergens in de top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Ja, zoals hertog al zei, Raizer, de Fin op de server: http://gottf.hlstatsx.com/?mode=playerinfo&player=1786 (en de huidige nr 10 qua hlstats) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:15
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LVCuBbHIXv6zxh49StjBQPpG/thumb.jpg

Zat helaas in het verkeerde team :P , maar wel een leuke score vergeleken met m'n team mates :) . Waar worden trouwens je F5 screenshots van Team Fortress 2 opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
In het mapje "screenshots" in je TF2-dir :p
X:\Program Files\Steam\steamapps\{accountname}\team fortress 2\tf\screenshots\

Standaard zijn dit TGA afbeeldingen, als je het "JPEG" commando gebruikt om screenshots te maken zijn het jpg-tjes.

Score zegt natuurlijk weinig, het is een 24/7 goldrush server. Zonder de tijd dat je online bent, en die van de rest van je team, zegt het niets ;)

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 26-06-2008 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-05 17:39
frickY schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:
[...]

Eenvoudig. Druk op [escape], op [players], zoek Koeitje en klik [mute player]
Nadeel is alleen dat hij tijdens het spel wel erg veel bijdraagt over voice met informatie over het spel.

Ik heb een poosje muten tijdens setup en dan unmuten volgehouden, maar dat schiet ook niet op :p
voice_enable 0
Na de setup voice_enable 1
Vast wel een scriptje van te bakken, zodat je het op 1 knop kan hebben.

Ik zelf vind die samples over de voice juist leuk tijdens de setup. Beetje leven in de brouwerij.
Maarja je hebt mensen die zich aan alles ergeren en klagen om het klagen natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Laatst online: 01-06 17:33
alias switch_voice "voice_off"
alias voice_off "voice_enable 0; bind f voice_on"
alias voice_on "voice_enable 1; bind f voice_off"
bind "f" "switch_voice"

Even snel iets uit mijn hoofd gebakken 8)7

vervang "f" met een key naar keuze...

[ Voor 7% gewijzigd door Brian op 27-06-2008 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Brian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:10:
alias voice_off "voice_enable 0; bind f voice_on"
alias voice_on "voice_enable 1; bind f voice_off"
bind "f" "switch_voice"

Even snel iets uit mijn hoofd gebakken 8)7

vervang "f" met een key naar keuze...
Ik zou boven de eerste regel trouwens 'voice_on' neerzetten op een aparte regel. Dan weet je zeker dat voice standaard aan staat als je de game opstart. Eigenlijk zou ik het script sowieso anders doen:
code:
1
2
3
4
5
voice_on
alias voice_off "voice_enable 0; alias switch_voice voice_on"
alias voice_on "voice_enable 1; alias switch_voice voice_off"
bind "f" "switch_voice"

Maakt het een stuk makkelijker om later de bind te veranderen van f naar x ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Gaan we nog wat leuks doen op de GoT servers dit weekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25342

DeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:06:
Behalve headshots maken ? >:) vast niet bijzonder veel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
DeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:06:
had je iets speciaals voor ogen dan?

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Nog een pyro funavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Ik had de vorige gemist. Was het leuk?
krakbracket schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:04:
[...]

had je iets speciaals voor ogen dan?
Karaoke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

DeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:16:
[...]

Ik had de vorige gemist. Was het leuk?
Ja, beetje met rockets zitten te bouncen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

En met sentry rockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Hm, gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer minpunten gescoord op HLstatsX. Onbekende maps, in combinatie met eerst een avond lang schuttingdelen slepen en vervolgens met verkrampte pootjes TF2 gaan spelen, denk ik. Na het weekeinde maar weer eens goedmaken!

Had eergisteren (?) trouwens nog een mooie actie op Castle 4, stage 2 cap 1 die ik nog wel even kwijt wil. Ik zat in rood en de blauwen waren na veel gedoe eindelijk met vier man op de cap gekomen met een heavy, medic, demo en pyro, geloof ik. Ze hadden hem bijna gecapt, ik sprong met een stickyjump er naartoe, knalde vanuit de lucht twee sticky's op de cap, toen ik landde een derde en die was crit. Gelijk de boel laten springen en drie van de vier waren dood. Pyro die overwas schoot ik een pipebomb recht tussen z'n ogen en ze hadden de cap net niet. Had geen halve seconde langer moeten duren. Kijk, voor zulke momenten speel je TF2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-05 21:22
LUH-3417 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:24:
Hm, gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer minpunten gescoord op HLstatsX. Onbekende maps, in combinatie met eerst een avond lang schuttingdelen slepen en vervolgens met verkrampte pootjes TF2 gaan spelen, denk ik. Na het weekeinde maar weer eens goedmaken!

Had eergisteren (?) trouwens nog een mooie actie op Castle 4, stage 2 cap 1 die ik nog wel even kwijt wil. Ik zat in rood en de blauwen waren na veel gedoe eindelijk met vier man op de cap gekomen met een heavy, medic, demo en pyro, geloof ik. Ze hadden hem bijna gecapt, ik sprong met een stickyjump er naartoe, knalde vanuit de lucht twee sticky's op de cap, toen ik landde een derde en die was crit. Gelijk de boel laten springen en drie van de vier waren dood. Pyro die overwas schoot ik een pipebomb recht tussen z'n ogen en ze hadden de cap net niet. Had geen halve seconde langer moeten duren. Kijk, voor zulke momenten speel je TF2. :)
Dat voelt goed hè 8)

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Inderdaad. Dat weet je echt dat je team iets aan je hebt. Beter dan drie keer achter elkaar een headshot krijgen voordat je ook maar één keer schade hebt uitgedeeld. Want die dagen zijn er ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik heb vaak wel een negatieve ratio, maar dat komt ik meer als een John Rambo figuur de tegenstander laat terugtrekken en dichter bij elkaar laat lopen. Vaak speel ik als pyro en op het moment ik dood ga zie ik dan de raketten van mijn teammates al richting de op een kluitje lopende tegenstanders gaan. Zo kan ik ook de tegenstander tegenhouden, zodat mijn teammates hun verdediging kunnen reorganiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik geef zelf ook niet om k/d.
Ik rambo regelmatig op 2fort om charges over de brug tegen te houden als pyro. (natuurlijk geef ik de voorkeur aan door de sewers te gaan en in de rug aan te vallen maar kan moeilijk zolang wachten om een charge tegen te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
HertogJanNL schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:34:
[...]

Ik zou boven de eerste regel trouwens 'voice_on' neerzetten op een aparte regel. Dan weet je zeker dat voice standaard aan staat als je de game opstart. Eigenlijk zou ik het script sowieso anders doen:
code:
1
2
3
4
5
voice_on
alias voice_off "voice_enable 0; alias switch_voice voice_on"
alias voice_on "voice_enable 1; alias switch_voice voice_off"
bind "f" "switch_voice"

Maakt het een stuk makkelijker om later de bind te veranderen van f naar x ofzo...
Precies, ik was nog niet helemaal wakker om 7 uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1eodK9MKr3nCbnLGLkP1uUqz/thumb.jpg

Tja, soms gaat het gewoon lekker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

En soms zijn de teams gewoon unbalanced.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Laatst online: 02-03 14:36
Van wie had je die ene death? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben :X
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morti schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:19:
[...]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee, combo van 2 personen iig. Volgt uit rekensom dominations.
Kanarie schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:15:
[...]

En soms zijn de teams gewoon unbalanced.
Mwah dat valt toch wel mee. Ik en Marky is blijkbaar genoeg om 11 andere spelers compleet af te slachten? Denk dat jullie gewoon coordinatie misten. Pro-tip: veel pyro en scouts tegen 2 soldiers werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:48

Wimo.

Shake and Bake!

Dit is toch wel met een dedicated medic? Anders zuigt dat andere team wel ERG hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Morti schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:19:
Ik snap je smiley al
2008-06-27 23:21:06Death[GoT]Morti killed me with Pyro Shotguncp_badlands
@Shrimp O Vis
Nee.. dat was eerder op de avond op #3 dat koei 4 medics met zich mee wist te krijgen :p

@Brainstorm
Is het niet mogelijk in de stats inzichtelijk te maken hoeveel healpoints je hebt gekregen? :p

[ Voor 44% gewijzigd door frickY op 28-06-2008 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:49

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Mwah dat valt toch wel mee.
De hele top 7 van jouw team had per persoon meer punten dan de hoogst scorende uit het andere team. Dat durf ik toch wel (lichtelijk :P ) unbalanced te noemen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 28-06-2008 00:36 ]

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Wimo. schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:33:
[...]

Dit is toch wel met een dedicated medic? Anders zuigt dat andere team wel ERG hard.
Waarschijnlijk met 3 dedicated medics.

Ben nu TF2 aan het backuppen voor mijn andere pc met een HD4850.. en wat duurt dat lang!! Hij hoeft het niet te compressen want ik heb toch al genoeg ruimte.. maar toch doet ie het..

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 28-06-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Koeitje had 3 of 4 medics constant achter zijne hogelijkheidige kont lopen. En die moesten met de rug naar hem toe staan zodat hij niet gebackstabt kon worden.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:19

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Klotezooi, Ik probeer net 4 keer de GoT server te joinen , na 3 minuten wordt ik gewoon gekicked omdat de VAC server niet toegangkelijk is ofzo :/ mooi balen want het is niet alleen op de GoT server maar op elke VAC secure server :(

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-06 14:54
Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:36:
[...]
Ben nu TF2 aan het backuppen voor mijn andere pc met een HD4850.. en wat duurt dat lang!! Hij hoeft het niet te compressen want ik heb toch al genoeg ruimte.. maar toch doet ie het..
Backuppen?
Wat dacht je van gewoon de folder copyeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Dus, wat zullen we van het weekend eens organiseren?
1 Class-only gevechten, karaoke, civilians?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Tijnisch schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:11:
Dus, wat zullen we van het weekend eens organiseren?
1 Class-only gevechten, karaoke, civilians?
Spy only? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
*O* Karaoke *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Is steam dood? :/
ik krijg telkens de foutmelding
"There was an error communicating with the network. Please try again later."

ook als ik iemands community page wil bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Hier ook, en ik kan ook geen Steam games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:55

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopen :P Ziet er leuk uit.

edit: ok, hopelijk een bugje ;)

[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 28-06-2008 13:12 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopen :P Ziet er leuk uit.
Ik heb hem zelf ook aangeschaft via steam (3 dagen terug), maar het werkt op het moment niet helemaal lekker geloof ik, later nog een keer proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:37

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik heb de Orange Box vorig jaar gekocht via Steam.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

AtleX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:04:
Hier ook, en ik kan ook geen Steam games spelen.
Ik kan steam games spelen maar friend list, achievements, unlocks, ... doen het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Anoniem: 83328 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben :X
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar :P
Mja er zijn ook andere factoren :

- Mensen die je goed verstaan terwijl 1 iemand weer ZIJN(of haar) instellingen verkeerd heeft en vervolgens erover gaat zeiken, zodat je meer daarmee bezig bent dan met gamen :/
- Nadat je in TF2 je MIC goed onstelt is TF2 zo aardig om die veranderingen in Windows door te voeren, zodat je weer bezig bent met je TeamSpeak op orde krijgen in plaats van te gamen |:(

Mijn voorstel is : Gewoon een GoT TF2 TeamSpeak Server opzetten en dan is iedereen happy :Y)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

nero355 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
[...]

Mja er zijn ook andere factoren :

- Mensen die je goed verstaan terwijl 1 iemand weer ZIJN(of haar) instellingen verkeerd heeft en vervolgens erover gaat zeiken, zodat je meer daarmee bezig bent dan met gamen :/
- Nadat je in TF2 je MIC goed onstelt is TF2 zo aardig om die veranderingen in Windows door te voeren, zodat je weer bezig bent met je TeamSpeak op orde krijgen in plaats van te gamen |:(

Mijn voorstel is : Gewoon een GoT TF2 TeamSpeak Server opzetten en dan is iedereen happy :Y)
Als je mic in TF2 overstuurd is, is hij in elk programma overstuurd. Het enige verschil is dat de compressie van TF2 overstuur nog iets rotter laat klinken. Als hij in Windows goed werkt, doet hij het ook goed in TF2 (en elk ander programma).
Sowieso komt die overstuur vaak nieteens door een te hoog volume, maar omdat iemand de mic haast in z'n mond heeft zitten en daardoor lekker in de mic ademt.
Het is gewoon nutteloos om je mic te gebruiken als je de moeite niet wil nemen om hem fatsoenlijk in te stellen. En zo moeilijk is het niet, er zijn genoeg spelers wel goed te verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:29
Foute mic-instellingen zijn inderdaad vervelend, maar zo schokkend geweldig zijn de kalibratietools van HL2 ook weer niet, zo overduidelijk is 't voor jezelf ook weer niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Anoniem: 83328 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Meeste mensen denken ook dat de mic recht voor je mond moet ipv iets er boven of onder, gevolg is dan dat je constant hun gehijg en geblaas kunt horen... overigens maakt de kwaliteit van headset ook wel enig verschil.

Ben vanmiddag met mijn mouse sensitivity aan het spelen geweest en heb muisacceleratie uitgeschakeld. Wat een verschil _/-\o_ Mijn overall kpd is in een uurtje of twee opeens met 50% gestegen (vroeg me al af waarom ik zo'n lage kpd ratio had :P)

[ Voor 56% gewijzigd door BastiaanN op 28-06-2008 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 17:42
Van het weekend weer aantal leuke potjes gespeeld, maare ... wat is het op een normale public toch belabberd. Geen teamplay en allemaal mensen die geen verstand hebben van de class die ze spelen :(

Achja beetje rambo-en deathmatch style dan maar of 2fort :)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Ik weet niet wat er met mijn mic aan de hand is.
Ik heb een sennheiser van 70 euro een audigy 2 break out box.
Nadat ik die headset had gekocht hebben diverse mensen gezegd dat de kwaliteit van mijn stem echt perfect is.
Maar nu heb af en toe momenten waar mijn stem de hele tijd wegvalt en mensen zijn mijn naam ook knipperen. Ik heb daarnet 2 uur met voipbuster gebeld maar de persoon aan de andere kant had geen problemen. Het ligt ofwel aan mijn computer of aan mijn verbinding.
Ik heb mijn router al tussen mijn kabelmodem en pc gehaald maar het probleem blijft. Ik denk dat ik straks windows opnieuw ga installeren.
Het enige wat ik wel merk is dat het af en toe vrij lang duurt voor er een website opent. Dan zie ik ook geen netwerk verkeer. Misschien toch maar eens mijn provider op bellen.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Als je tijdens het gamen dit soort onderbrekingen in je voice hebt, dan zou je het ook met net_graph 3 moeten zien mits het aan je verbinding ligt. Afaik wordt de voice namelijk gewoon met de rest van de gamedata verzonden. Toevallig niet recent een driver veranderd o.i.d.?
frickY schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:34:
[...]
@Brainstorm
Is het niet mogelijk in de stats inzichtelijk te maken hoeveel healpoints je hebt gekregen? :p
Healpoints hebben geen serverside event, helaas. Ik denk dat het wel mogelijk is om serverside het aantal healing punten uit te lezen, alleen vraag ik me af of het dan ook naar hlstatsx terug te koppelen is.

Ik ga trouwens een kijken of ik vanavond een nieuwe TS kan fixxxen.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Pyro's got owned :). Nu dat ik m'n configuratie wat heb verandert speel ik vaker met de revolver. Wapen owned echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Niet online
Wat zijn die public servers ruck zeg, totaal geen teamplay dus ik denk ik ga er wel even met een vriend van me spelen... zijn we via voice met elkaar aan het communicaten krijg ik opeens "You have been muted due to excessive micspam" :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 09:17
BastiaanN schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:04:
Wat zijn die public servers ruck zeg, totaal geen teamplay dus ik denk ik ga er wel even met een vriend van me spelen... zijn we via voice met elkaar aan het communicaten krijg ik opeens "You have been muted due to excessive micspam" :(
ventrilo ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-06 13:43
Dit heb ik weer :
Afbeeldingslocatie: http://xs228.xs.to/xs228/08260/bonsraketzelfkill813.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Je moet ook geen rockets op pyro's schieten. Maak je geen vrienden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
En er is een nieuw deel: [PC] Team Fortress 2, deel 8 :)
Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.