Hoax by kaanin 
Laatste zin op die pic
Laatste zin op die pic
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
looking, but aint seeing shitCabo schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:48:
Hahaha, kijk anders op de officiele steamforums![]()
http://forums.steampowered.com/forums/forumdisplay.php?f=80
en dat ook, damn niet eens gezien
[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 25-06-2008 16:57 ]
Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:55:
[...]
looking, but aint seeing shit
[...]
en dat ook, damn niet eens gezien
[ Voor 4% gewijzigd door DeX op 25-06-2008 17:03 ]
Brain maakt natuurlijk deel 8.DeX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:00:
[...]
Wel jammer. Staan goeie achievements in. Alleen die 5000 disguises is een beetje té.
Veer Spy chatter op die valve forum. Wellicht is het niet volledig een Hoax, maar gebaseerd op actuele informatie (wellicht geleakt).
Edit: Wie oh Wie maakt deeltje 8?
Lees in het plaatje de onderste regels allemaal eens heel goed!Notna schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 16:46:
[...]
volgens mij is dit gewoon een goede soep gweeest. De namen zijn niet bijster origineel en ik weet niet, de wapens op de magnetic sapper na lijke mijn vrij waardeloos. Als dit waar is, dan is spy niet heel erg eropvooruit imo
"Hoax by Kaanin :P!"
Anoniem: 123662
Vind het anders een netjes uitgewerkte img. Jammer van de bad grammar en missende afbeeldingen. Wapens zijn netjes neergezet, en goed onderbouwd ook. Zeker wel realiseerbare dignen die er op staan. Overduidelijk vind ik het niet.UlyssesNL schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:07:
[...]
Brain maakt natuurlijk deel 8.
En die spy achievements zijn overduidelijk nep.
Koeitje is een goede speler.
In steam onder "Tools"AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:48:
Waar vind ik in godsnaam een officiele download van de dedicated server voor Windows? Ik kan wel torrents vinden, maar ik heb liever de officiele distributie.
[ Voor 19% gewijzigd door BastiaanN op 25-06-2008 20:00 ]
Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)
Eenvoudig. Druk op [escape], op [players], zoek Koeitje en klik [mute player]Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Nu ja, net mijn rapport gaan halen en geen enkele buis dus kan ik straks lekker wat spelen.
Ben nu dus een modeltrajectstudent
[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 25-06-2008 22:31 ]
ik krijg hier "Server reageert niet." bij handmatig connecten.AtleX schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 23:47:
Na 3,5 uur kleine files downloaden, 1001 poorten forwarden en een miljoen dingen instellingen zou het moeten werken. Tenminste, in tegenstelling tot een simpele web- of mailserver kan je dat niet eens zelf checken.Als iemand dus "atlex.nl|2fort only" voorbij ziet komen in de serverlist of kan connecten met home.atlex.nl:27015 en dat hier even meld zou dat bijzonder gaaf zijn.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
[ Voor 23% gewijzigd door AtleX op 26-06-2008 00:12 ]
Ik zit erop hoorAtleX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 00:11:
Crap, waarom kan je dit ook niet gewoon testen met een eenvoudige telnet vanaf een andere locatie.
[edit]
Laatste poging, wil iemand het nog even proberen?
Dat was een reactie op cabo's post.frickY schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:08:
@DeNeusbeer
Wat bedoel je precies met die opmerking betret 10s wachten tot healen? Ik weet ook niet beter als dat je healgun crit's heeft.
Dan mag je nog wel meer mensen muten, want er zijn verscheidene mensen die tijdens de set-up muziek draaien.Simon Verhoeven schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:31:
Maar ik kan niet ontkennen dat ik me soms niet mateloos aan hem erger als hij weer dezelfde rotmuziek aan het streamen is. Zou eens moeten uitzoeken hoe ik louter 1 persoon mute.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Jeez get over it. We zijn dit station echt al 10 keer gepasseerd. Als je zoveel last ervan hebt mute je even je geluid tijdens set up. Is niet alsof je het dan uber nodig hebt over het algemeen.Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.
[ Voor 29% gewijzigd door Notna op 26-06-2008 09:52 ]
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Als mensen graag een medic willen, ze gewoon daarvoor laten roepen. Je ziet dan een tekstballon met een + erin. Zo kan je het makkelijkst mensen opzoeken imo. (Als medic iig. Als je anders toevallig iemand ziet die praat zie je ook een balonnetje. Die gaat alleen niet door muren heen (die voor medic welBastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:
Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch..)
Ja, dat kun je doen met de V knopBastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:
Wat ik mij overigens afvraag, is er een manier waarop je een speler kunt "opzoeken"? Ik ben nieuw in het spel en dus gisteren meerdere malen gehad dat ik een übercharge klaar heb en wat mensen vroegen of ik met hun mee wou gaan, maar dat ik ze nergens weer kon vinden... (later kwam ik er dan wel achter dat ze via een klein gangetje ergens rechts wegliepen maar toch..)
Ja dat ken ik inderdaad.DaCoTa schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:03:
[...]
Ja, dat kun je doen met de V knopOftewel (mocht je binding anders zijn), roepen/vragen met je microfoon. Een ubercharge uitvoeren waarbij 2 mensen met voice kunnen praten gaat vaak veel beter dan zonder.
Anoniem: 159816
Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch thisSimon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:47:
Koeitje speelt ook tijdens het spel soms muziek en de andere mensen wisselen tenminste nog eens af.
Op een gegeven moment gaat dat gewoon automatisch en kan je mensen in de meest belachelijke situaties volgen. Nouja, ik krijg het soms ook wel voor elkaar een medic kwijt te raken als ik weer rondstuiter, vooral na een uber. Want dan wil je gewoon weg zijn, zeker als soldier of demo. Want die moet dan toch echt reloaden.BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 10:49:
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 26-06-2008 11:21 ]
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.BastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:55:
Ik heb zelf gisteren voor het eerst met koeitje gespeeld. Ik moet zeggen dat hij vrij veel (nuttige) informatie doorspeelt via de mic. verder ben ik het met Notna eens, dat er een relaxte sfeer heerst
Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
In options -> multiplayer -> advanced en dan field of view even op 90 zetten. Zie je ook gelijk wat meer. Op mijn 16:10 scherm icm fov90 zie ik bijna 2 keer zoveel als mensen op 5:4 schermen (17" en 19" niet breedbeeld) die fov op default hebben staan.
Cabo schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
Ja, maar als je het verpest dan kan je op*******.
Sweet jesus, zet het eens snel op EN_GB ipv NLBastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.
Screen:
[afbeelding]
[...]
Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijkenBastiaanN schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:44:
[...]
Bij mij ontbreekt de optie "field of view" volgens mij. Maar zou goed kunnen dat op mijn 5:4 scherm deze optie verborgen is.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 26-06-2008 11:51 ]
Gevonden... stom dat ik hem net niet zag, had net namelijk ook al even bij de videosettings staan kijken (in tussentijd alleen geswitched van languageAnoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:49:
[...]
Begin even te twijfelen of ze het weg hebben gehaald met een patch. Eerst zat daar ergens een slider. Zal eens kijken
edit: staat nu onder advanced options bij video
Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.Anoniem: 159816 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:19:
[...]
Dat is ook zelden, en zeg mij nou. Wat is beter dan met al je engy buddy's even los te gaan op Can't touch this. En als je serieus wilt spelen moet je maar pcw's en leagues gaan spelen. Er is altijd wel wat te doen.
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:Simon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).
Nu ja, hertog zijn muziek tijdens het EK was idd fout.
Ach, pyro valt best nog mee en het is inderdaad aan het minderen.
Maar servers met een classlimit vallen best mee.
Speel toch ook vrij regelmatig op een server met een pyro class limit van 3.
Op een 24 persoonsserver valt dat dus best mee.
Dan zie je tenminste wat meer engies, medics, spies & snipers.
Zoveel foute muziek die op een of andere manier toch tof is bestaat er nietSimon Verhoeven schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:05:
[...]
Heeft niets te maken met serieus willen spelen want ik kan de sfeer op de servers goed waarderen.
Het gaat me eerder om dat je altijd dezelfde muziek streamt en niet iedereen deelt jouw smaak in muziek. (en zelfs dan nog, afwisseling is gezond).
Nu ja, hertog zijn muziek tijdens het EK was idd fout.
Even weggeedit wat ik al hebDeX schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:20:
[...]
Koeitje, graag dus wat andere muziek. Enkele voorbeelden volgen:
• Schnappi
• Welpie lied
• Micheal Jackson - Smooth criminal
• Ik heb een toeter op mijn waterscooter
Etc.
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 26-06-2008 23:44 ]
voice_enable 0frickY schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:28:
[...]
Eenvoudig. Druk op [escape], op [players], zoek Koeitje en klik [mute player]
Nadeel is alleen dat hij tijdens het spel wel erg veel bijdraagt over voice met informatie over het spel.
Ik heb een poosje muten tijdens setup en dan unmuten volgehouden, maar dat schiet ook niet op
[ Voor 7% gewijzigd door Brian op 27-06-2008 07:12 ]
Ik zou boven de eerste regel trouwens 'voice_on' neerzetten op een aparte regel. Dan weet je zeker dat voice standaard aan staat als je de game opstart. Eigenlijk zou ik het script sowieso anders doen:Brian schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 07:10:
alias switch_voice "voice_off"
alias voice_off "voice_enable 0; bind f voice_on"
alias voice_on "voice_enable 1; bind f voice_off"
bind "f" "switch_voice"
Even snel iets uit mijn hoofd gebakken![]()
vervang "f" met een key naar keuze...
1
2
3
4
5
| voice_on alias switch_voice "voice_off" alias voice_off "voice_enable 0; alias switch_voice voice_on" alias voice_on "voice_enable 1; alias switch_voice voice_off" bind "f" "switch_voice" |
Anoniem: 25342
Behalve headshots maken ?DeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:06:
Gaan we nog wat leuks doen op de GoT servers dit weekend?
had je iets speciaals voor ogen dan?DeX schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 11:06:
Gaan we nog wat leuks doen op de GoT servers dit weekend?
Ik had de vorige gemist. Was het leuk?User.tmp schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 12:11:
Nog een pyro funavond?
Karaoke
Dat voelt goed hèLUH-3417 schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 15:24:
Hm, gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer minpunten gescoord op HLstatsX. Onbekende maps, in combinatie met eerst een avond lang schuttingdelen slepen en vervolgens met verkrampte pootjes TF2 gaan spelen, denk ik. Na het weekeinde maar weer eens goedmaken!
Had eergisteren (?) trouwens nog een mooie actie op Castle 4, stage 2 cap 1 die ik nog wel even kwijt wil. Ik zat in rood en de blauwen waren na veel gedoe eindelijk met vier man op de cap gekomen met een heavy, medic, demo en pyro, geloof ik. Ze hadden hem bijna gecapt, ik sprong met een stickyjump er naartoe, knalde vanuit de lucht twee sticky's op de cap, toen ik landde een derde en die was crit. Gelijk de boel laten springen en drie van de vier waren dood. Pyro die overwas schoot ik een pipebomb recht tussen z'n ogen en ze hadden de cap net niet. Had geen halve seconde langer moeten duren. Kijk, voor zulke momenten speel je TF2.
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Precies, ik was nog niet helemaal wakker om 7 uurHertogJanNL schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 10:34:
[...]
Ik zou boven de eerste regel trouwens 'voice_on' neerzetten op een aparte regel. Dan weet je zeker dat voice standaard aan staat als je de game opstart. Eigenlijk zou ik het script sowieso anders doen:
code:
1 2 3 4 5 voice_on alias switch_voice "voice_off" alias voice_off "voice_enable 0; alias switch_voice voice_on" alias voice_on "voice_enable 1; alias switch_voice voice_off" bind "f" "switch_voice"
Maakt het een stuk makkelijker om later de bind te veranderen van f naar x ofzo...
En soms zijn de teams gewoon unbalanced.Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:14:
[afbeelding]
Tja, soms gaat het gewoon lekker
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Van wie had je die ene death?Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:14:
[afbeelding]
Anoniem: 83328
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, combo van 2 personen iig. Volgt uit rekensom dominations.
Mwah dat valt toch wel mee. Ik en Marky is blijkbaar genoeg om 11 andere spelers compleet af te slachten? Denk dat jullie gewoon coordinatie misten. Pro-tip: veel pyro en scouts tegen 2 soldiers werkt niet.
Dit is toch wel met een dedicated medic? Anders zuigt dat andere team wel ERG hard.Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:14:
[afbeelding]
Ik snap je smiley al
@Shrimp O Vis
2008-06-27 23:21:06 Death [GoT]Morti killed me with Pyro Shotgun cp_badlands
[ Voor 44% gewijzigd door frickY op 28-06-2008 00:37 ]
De hele top 7 van jouw team had per persoon meer punten dan de hoogst scorende uit het andere team. Dat durf ik toch wel (lichtelijkMwah dat valt toch wel mee.
[ Voor 12% gewijzigd door Gizz op 28-06-2008 00:36 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Anoniem: 231122
Waarschijnlijk met 3 dedicated medics.Wimo. schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:33:
[...]
Dit is toch wel met een dedicated medic? Anders zuigt dat andere team wel ERG hard.
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 28-06-2008 00:38 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Backuppen?Anoniem: 231122 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:36:
[...]
Ben nu TF2 aan het backuppen voor mijn andere pc met een HD4850.. en wat duurt dat lang!! Hij hoeft het niet te compressen want ik heb toch al genoeg ruimte.. maar toch doet ie het..
Spy only?Tijnisch schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 12:11:
Dus, wat zullen we van het weekend eens organiseren?
1 Class-only gevechten, karaoke, civilians?
[ Voor 6% gewijzigd door sh4d0wman op 28-06-2008 13:12 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ik heb hem zelf ook aangeschaft via steam (3 dagen terug), maar het werkt op het moment niet helemaal lekker geloof ik, later nog een keer proberensh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopenZiet er leuk uit.
Ik heb de Orange Box vorig jaar gekocht via Steam.sh4d0wman schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:08:
Ik dacht de Orange box via Steam te kopen maar dat lijkt niet te kunnen. In de startpost zag ik dit wel genoemd. Iemand die dit weet? Ik krijg de error Subscription not available for purchase in your country. Anders zal ik alleen TF2 kopenZiet er leuk uit.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ik kan steam games spelen maar friend list, achievements, unlocks, ... doen het niet.AtleX schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 13:04:
Hier ook, en ik kan ook geen Steam games spelen.
Mja er zijn ook andere factoren :Anoniem: 83328 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Anoniem: 83328
Als je mic in TF2 overstuurd is, is hij in elk programma overstuurd. Het enige verschil is dat de compressie van TF2 overstuur nog iets rotter laat klinken. Als hij in Windows goed werkt, doet hij het ook goed in TF2 (en elk ander programma).nero355 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 17:32:
[...]
Mja er zijn ook andere factoren :
- Mensen die je goed verstaan terwijl 1 iemand weer ZIJN(of haar) instellingen verkeerd heeft en vervolgens erover gaat zeiken, zodat je meer daarmee bezig bent dan met gamen
- Nadat je in TF2 je MIC goed onstelt is TF2 zo aardig om die veranderingen in Windows door te voeren, zodat je weer bezig bent met je TeamSpeak op orde krijgen in plaats van te gamen
Mijn voorstel is : Gewoon een GoT TF2 TeamSpeak Server opzetten en dan is iedereen happy
Meeste mensen denken ook dat de mic recht voor je mond moet ipv iets er boven of onder, gevolg is dan dat je constant hun gehijg en geblaas kunt horen... overigens maakt de kwaliteit van headset ook wel enig verschil.Anoniem: 83328 schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:23:
Willen de mensen met een mic alsjeblieft controleren of hij ook daadwerkelijk goed werkt als je hem gebruikt?
't is echt belachelijk hoeveel mensen de mic veel te hard hebben staan of te dicht bij hun mond hebben
Volume op max en mic ergens in je neusgat maakt je niet ineens beter verstaanbaar
[ Voor 56% gewijzigd door BastiaanN op 28-06-2008 18:39 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Healpoints hebben geen serverside event, helaas. Ik denk dat het wel mogelijk is om serverside het aantal healing punten uit te lezen, alleen vraag ik me af of het dan ook naar hlstatsx terug te koppelen is.frickY schreef op zaterdag 28 juni 2008 @ 00:34:
[...]
@Brainstorm
Is het niet mogelijk in de stats inzichtelijk te maken hoeveel healpoints je hebt gekregen?
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
ventrilo ...BastiaanN schreef op zondag 29 juni 2008 @ 20:04:
Wat zijn die public servers ruck zeg, totaal geen teamplay dus ik denk ik ga er wel even met een vriend van me spelen... zijn we via voice met elkaar aan het communicaten krijg ik opeens "You have been muted due to excessive micspam"
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq