[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste
Acties:
  • 39.533 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
niks :) (TF2 was gister leuk)

[ Voor 169% gewijzigd door Cabo op 01-06-2008 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwacht men niet teveel van de nieuwe achievements en wapens? Het spel is al klaar, compleet. Ze geven nu zo nu en dan wat bonusmateriaal in de vorm van nieuwe wapens. Het is toch geen probleem dat het nog een jaar zal duren tot ze daarmee klaar zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:47
frickY schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:44:
Verwacht men niet teveel van de nieuwe achievements en wapens? Het spel is al klaar, compleet. Ze geven nu zo nu en dan wat bonusmateriaal in de vorm van nieuwe wapens. Het is toch geen probleem dat het nog een jaar zal duren tot ze daarmee klaar zijn?
er zijn gewoon developers, zoals valve en blizzard. waar je andere verwachtingen van hebt als bvb EA.
EA kun je er van uit gaan dat er elk jaar een nieuw deel van je spel uitkomt...
Blizzard en Valve stellen hun games gerust 3 jaar uit. maar dan krijg je daarna wel goede support ed

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punisher007
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 00:29
Waster schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:38:
.... Alleen die laatste cap van goldrush is heel lame. Als attack moet je eerst 10 minuten lopen voordat je bij het karretje bent |:(
Daarom hebben engineers teleports ;)

http://blog.bjornhouben.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Waster schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:38:
Het probleem met granary en well is dat het vaak stalemate word als de teams van gelijke sterkte zijn. Met offence/defence mappen als dustbowl wint er altijd iemand, dus er is gegarandeerd spel. Badlands vind ik dan wel weer erg leuk. Eindelijk een ideale map om spy te spelen _/-\o_ .

Overigens vind ik goldrush heerlijk in defence. Lekker snipen of als engi. Er zijn super veel goede plekken om je sentries te plaatsen :Y) Er zijn wel spamfests, maar met een ubertje ben je erdoorheen en kun je weer verder duwen. Alleen die laatste cap van goldrush is heel lame. Als attack moet je eerst 10 minuten lopen voordat je bij het karretje bent |:(
Tja, das eigenlijk ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar clanplay wil doen. Ten eerste is teamsterkte en samenwerking het aller belangrijkste, zoals het hoort. Ten tweede is de gameplay veel tactischer, aangezien je keuze moet maken in classes en die tussentijds vaak moet aanpassen. Ten derde is het gewoon beter voor mijn framerate :D

Die spamfests op publics heb ik inmiddels wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
HertogJanNL schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:40:
[...]

Tja, das eigenlijk ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar clanplay wil doen. Ten eerste is teamsterkte en samenwerking het aller belangrijkste, zoals het hoort. Ten tweede is de gameplay veel tactischer, aangezien je keuze moet maken in classes en die tussentijds vaak moet aanpassen. Ten derde is het gewoon beter voor mijn framerate :D

Idd Team 6 heeft nog maar net 2 trainingen achter de rug maar ik vind dat nu al veel leuker als public.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

[...]

Met hem. Spamfests en je langs drie sentry's moeten werken kan wel eens vermakelijk zijn, maar het lijkt in niets op clanplay. Ik zoek tegenwoordig servers die niet zo vol zijn, dat geeft je krijgt wel de ruimte om je individueel uit te leven. Je mist dan wel de samenwerking, maar dat moet dan maar tot maandagavond wachten :+

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En veel spelers zijn gewoon beter. Beetje uitdaging mag wel :). Hoewel ik moet zeggen dat het spordarisch op de gewone server ook leuk is. Vooral op maps zoals granary/well/badlands/gravelpit als er veel goede soldiers zijn (jimmie, marky, robo, etcetera. Iedereen die niet bang is voor een beetje airtime). Maakt het allemaal veel dynamischer. Ben het uber naar uber erdoorheen stampen op dustbowl/goldrush wel een beetje zat ondertussen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:06
Ik lees allemaal maar over teamplay en telkens 'de goede' class uitkiezen, maar damn... Het zal aan mij liggen maar ik heb er een beetje moeite mee en ik zou het op zich wel supertof vinden als iemand het eens grofweg uit kan leggen (meer dan in de TS staat, iig).

Wat ik bedoel is dat ik af en toe prima kan zien dat een bepaalde class *niet* nuttig is (te veel van een class ofzo) maar ik weet nooit zo goed welke class ik dan wél moet nemen. Ik ben namelijk helemaal voor teamplay, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Dus als het af en toe lijkt alsof ik geen flauw idee heb: dat heb ik ook niet, ik doe gewoon m'n best :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik vind coorporation in geweldig map kwa keuzes maken voor een class, op de 1ste stage als defend en aanval pak ik regelmatig sniper en als we die al hebben pyro. Op stage 2 is de sniper useless en pak ik bijna altijd pyro met misschien soldier of demo en stage 3 is gewoon default engineer, hoeveel we er ook hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De volgende classes zijn vrij zinloos in aantallen van meer dan 1: spy, pyro. Zo af en toe wel handig. Sniper vanaf 1+ of 2+ nutteloos, ligt aan de map. Scouts ligt echt aan de map, op dustbowl kunnen ze voor 1 ronde handig zijn als je snel wilt cappen. Daarna wordt het een spamfest. Op mappen zoals well en gravelpit etc, waar veel ruimte is kunnen ze erg leuk zijn.HWG zijn vrij zinloos als je team maar 1 medic heeft, iedereen moet gehealed worden. En zonder bijna constant gehealed te worden is een HWG vrij zwak. Engineer op offense is 1 tje voldoende, defense hangt van de map af. Meer dan 3 meestal overbodig. Enige classes die je zonder problemen altijd kan zijn: demoman, soldier en medic (2-3 op een team van 12 is mooi aantal).

En dan komen nu vast de verhalen van class XYZ ruled hard etcetera.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Dankjewel :D
Jij ook bedankt! :)

Kan * Zsub misschien wat nuttiger zijn =)

[ Voor 29% gewijzigd door Zsub op 02-06-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Zsub schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:06:
Ik lees allemaal maar over teamplay en telkens 'de goede' class uitkiezen, maar damn... Het zal aan mij liggen maar ik heb er een beetje moeite mee en ik zou het op zich wel supertof vinden als iemand het eens grofweg uit kan leggen (meer dan in de TS staat, iig).

Wat ik bedoel is dat ik af en toe prima kan zien dat een bepaalde class *niet* nuttig is (te veel van een class ofzo) maar ik weet nooit zo goed welke class ik dan wél moet nemen. Ik ben namelijk helemaal voor teamplay, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Dus als het af en toe lijkt alsof ik geen flauw idee heb: dat heb ik ook niet, ik doe gewoon m'n best :9
vrij simpel:

vijand veel pyro's == heavy's of soldiers
vijand veel sentry's == spy en demoman
vijand veel scouts == heavy's en engineers
vijand veel heavy's == sniper
vijand veel sipers == scout, counter snipen of spy's

ook moet elk team minimaal 1 medic en 1 demoman hebben.

offense liever geen pyro's als er weinig of geen backroutes zijn. Ook bijna nooit meer dan 2 of 3 dezelfde classes. Kijk waardoor het team word tegengehouden.

Meeste kom je wel achter door ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:27:
[...]

vrij simpel:

vijand veel pyro's == heavy's of soldiers
vijand veel sentry's == spy en demoman
vijand veel scouts == heavy's en engineers
vijand veel heavy's == sniper
vijand veel sipers == scout, counter snipen of spy's

ook moet elk team minimaal 1 medic en 1 demoman hebben.

offense liever geen pyro's als er weinig of geen backroutes zijn. Ook bijna nooit meer dan 2 of 3 dezelfde classes. Kijk waardoor het team word tegengehouden.

Meeste kom je wel achter door ervaring.
Veel sentries : veel medics + demoman.

3 demoman + 3 spies zijn VEEL minder effectief dan 3 demoman + 3 medics.

Counter tegen veel heavies is veel demoman, sniper heeft niet altijd veel ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Eens met koeitje :) Het hangt alleen wel af van met hoeveel mensen je bent. In een team van 8 mensen is 1 pyro echt wel voldoende. Met een team van 12 man kan je er prima 2 gebruiken. Punt is dat je classes moet kiezen die voor een bepaalde map handig zijn. Scouts zijn geniaal in cp_well, granary, badlands en gravelpit - zelfs als defense. Maar in een redelijk krappe map als dustbowl bereik je er niet veel mee.

Een Pyro is ideaal als je veel gangetjes hebt voor een hinderlaag, maar niet als je over een lange weg naar vijanden moet rennen, dan ligt je hoofd er zo af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Waar ik wel altijd vrij flauw van word is dat als er geen spy is en je begint als spy, je boekt succes en dat zien je teammaten ook, vervolgens zitten er meteen 3 spy's in je team :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Dersan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:14:
Waar ik wel altijd vrij flauw van word is dat als er geen spy is en je begint als spy, je boekt succes en dat zien je teammaten ook, vervolgens zitten er meteen 3 spy's in je team :/
true en helaas nog veel erger met snipers. Als ik iets haat zijn het wel snipers die 5 punten per ronde halen. Hebben die het gewoon niet door dat ze totaal inefficient bezig zijn voor het team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:06:
[...]

true en helaas nog veel erger met snipers. Als ik iets haat zijn het wel snipers die 5 punten per ronde halen. Hebben die het gewoon niet door dat ze totaal inefficient bezig zijn voor het team?
True maar ik had het ooit een keer, ik was 2 min bezig en iets van 9 punten ofzo ineens zo'n gast ook je kan er niks van!!! in een hele ronde maar 9 punten !!!

DUDE ik was er net 2 min :P 8P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:06:
[...]

Klopt als een zwerende vinger, is heel vaak zo. Mensen zien 1 iemand met een redelijke score en gaan direct naar dezelfde class toe... wel jammer maar je kunt het toch niet tegen houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Moonroach was jij gister nou ijscoman of niet?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linc schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:33:
Moonroach was jij gister nou ijscoman of niet?
Nope, had het gister te druk om te spelen. Is trouwens ook niet echt een naam die ik zou gebruiken valt niet binnen mijn stijl qua namen :+ en je kunt het natuurlijk makkelijk zien/horen als ik het ben... ik houd me nooit zo lang stil over de voice of je kijkt even achter mijn naam en ziet het [hop]logo staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Die ijscoman was gister wel lekker bezig :)

Ging zelf ook wel aardig. Het scheelt echt enorm als je een groot deel van de tijd een medic mee hebt. Het dwingt je wat minder aggresief te spelen om je medic in bescherming te houden, en overleeft een directe rickets tenminste.

offtopic:
Volgens de stats ben ik juist weer 40 punten gezakt :? Ging juist erg lekker :)

[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 03-06-2008 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:36:
[...]

Nope, had het gister te druk om te spelen. Is trouwens ook niet echt een naam die ik zou gebruiken valt niet binnen mijn stijl qua namen :+ en je kunt het natuurlijk makkelijk zien/horen als ik het ben... ik houd me nooit zo lang stil over de voice of je kijkt even achter mijn naam en ziet het [hop]logo staan ;)
hij had meer punten dan ik als sniper en met zo'n naam dacht ik, dat moet moonroach zijn op een ander accout ofzo, want ik had je tag inderdaad niet gezien. En toen ik "moonroach?" zei, reageerde hij wel. Maar goed was jij dus niet :+

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Vaag persoon. Alias is niet te achterhalen, maar staat gewoon als ijscoman in hlstatsx en steamprofile is verborgen. Jammer, was dan wel benieuwd eigenlijk ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Laatst online: 03-07-2024
die was idd best bezig, maar ik kwam hem telkens tegen als 'crit'- soldier. stond ie ook te sniperen dan?

ben het overigens grotendeels met teammate Hertog eens over het verschil tussen clan- en pub play. 6 vs 6, zonder crits is zeker een heel ander spelleke dan op een volle pub rondrennen. wel moet ik zeggen dat als er, net als gisterenavond een paar mensen de Team van TF2 in ere houden door hun mic te gebruiken en zich ten dienste te stellen aan het team en het doel van een ronde,
het weer hartstikke leuk is op een pub!
maar er moet gewoon meer gepraat worden imo.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:39:
[...]

Klopt als een zwerende vinger, is heel vaak zo. Mensen zien 1 iemand met een redelijke score en gaan direct naar dezelfde class toe... wel jammer maar je kunt het toch niet tegen houden
Ik ga vaak sniper als er nog niet eentje is en het goed kan, en als het dan lekker gaat (tussen de 1e 3 in de lijst) dan staat er binnen no-time een sniper naast je :/

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Weet niet wie er allemaal TeamFortressTV hebben gekeken (was vrij populair), maar binnenkort starten ze weer met een nieuw seizoen! Met een verslag van enkele TeamFortress 2 tournooien. Seizoen 1 komt weer online terug waarbij seizoen 2 hier zal zijn te volgen. Ziet er heel droog uit..maar best geinig om te bekijken!

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:18:
Die ijscoman was gister wel lekker bezig :)
Ik heb even de hlstats gechecked, aangezien ik het vreemd vond dat je het hier melde. Maar met een 1.22kpd session (1.39 avg) is dat verre van Moonroach lameheid (Die tegen de 3 aanhikt). Ik vond 'm juist vrij slecht spelen. Op defense kan hij vrij redelijk snipen, maar offensive sniper moet je aan anderen overlaten. Liever 5 ijscomans dan 1 moonroach tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Laatst online: 03-05 02:54
Ik ben niet speciaal goed ofzo, ik ben een gewone speler met een KPD van 1.2 ofzo...
Maar ik had vandaag mijn zwaarste failure dag ooit...

Diep diep triest ;(

Regende trouwens weer eens 24/7 soldier crits, en vooral bij koe altijd ._.

[ Voor 19% gewijzigd door Shammah op 03-06-2008 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
krakbracket schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:24:
die was idd best bezig, maar ik kwam hem telkens tegen als 'crit'- soldier. stond ie ook te sniperen dan?
Hij stond in goldrush te sniper voor blauw, toen hij ge-autobalanced werd naar ons ging hij soldier.

@Koeitje
Vind zelf dat KPD meer zegt over hoevaak je een medic bij je hebt, dan hoe goed je het daadwerkelijk doet. Ik heb zelf ook een lage KPD maar dat komt voornamelijk omdat ik vrij 'aggresief' speel. Knal gewoon altijd naar voren in de hoop iets te raken, en ga daardoor vaker dood dan iemand die staat te wachten tot iemand als ik een gat maakt :p Sowieso hebben snipers vaak een hoge KPD omdat ze niet in de linies staan. Ze hoeven alleen maar bang te zijn voor tegen-snipers en spies.

Maar ik zie al waarom hij me zo positief opviel, tegen mij heefth mij een kpd van 7 :p
Reden dat ik m noemde was overigens omdat Linc zijn naam aanhalde, niet omdat hij zo speciaal was ;)

Worden er overigens demo's gedraait van de GoT-clanwars? Zou het wel leuk vinden die te nbekijken. Of kun je tijdens een war als spectator (Eventueel SourceTV?) joinen om mee te gluren?

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 04-06-2008 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
frickY schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:03:
Worden er overigens demo's gedraait van de GoT-clanwars? Zou het wel leuk vinden die te nbekijken. Of kun je tijdens een war als spectator (Eventueel SourceTV?) joinen om mee te gluren?
Ja er worden demo's gedraaid. Doe er zelf alleen weinig mee.
Live meekijken kan ook. Warserver 1 TV = 84.244.189.237:27021, Warserver 2 TV = 84.244.189.237:27024, beide zonder pass. Server 1 wordt meestal gebruikt, tenzij we er één extra nodig hebben wordt 2 dus niet ingezet. Op http://www.etf2l.org kan je zien wanneer een team van GoT speelt. We spelen op dit moment onze laatste wars in league seizoen 2, in divisions 4A, 4B en 4C voor respectievelijk teams 1, 2 en 3. Op http://etf2l.org/league/fixtures/ kan je zien wanneer welke teams spelen in de huidige week. De datum komt voor de match te staan zodra die is vastgesteld. We spelen natuurlijk niet altijd op onze eigen server en de TV server wordt vaak niet bij de match gepost helaas, maar je kan het dan altijd proberen. Of spreek iemand van het team aan op steam, die kan je dan meer vertellen.
Ook spelen we vanaf komende week in de ETF2L cup: http://etf2l.org/cup/fixtures/ . Team 3 speelt bijvoorbeeld morgen onze eerste match, in een knock-out systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:42:
[...]

Ik heb even de hlstats gechecked, aangezien ik het vreemd vond dat je het hier melde. Maar met een 1.22kpd session (1.39 avg) is dat verre van Moonroach lameheid (Die tegen de 3 aanhikt). Ik vond 'm juist vrij slecht spelen. Op defense kan hij vrij redelijk snipen, maar offensive sniper moet je aan anderen overlaten. Liever 5 ijscomans dan 1 moonroach tbh.
Gelukkig loop je hier een beetje opelijk andere spelers af te zeiken... 8)7
Ik wil het jou wel zien doen tegen moonroach, koe.

of... ben je gewoon een paar keer geheadshot gister en gewoon ouderwets ragequitfrustiwtfbbqsauce ;)

KPD zegt dus echt gewoon helemaal NIKS.
Als je als spy je best doet om cloaked naar CP2 te gaan om die vervolgens voor 90% te cappen als 1 gecapped wordt, heb je ECHT wel dik bijgedragen voor je team, maar waarschijnlijk een KPD van 0,0001...

kortzichtigheid... :O

[ Voor 16% gewijzigd door JDeraGear op 04-06-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

JDeraGear schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:17:
[...]

Als je als spy je best doet om cloaked naar CP2 te gaan om die vervolgens voor 90% te cappen als 1 gecapped wordt, heb je ECHT wel dik bijgedragen voor je team, maar waarschijnlijk een KPD van 0,0001...

/agreed

Als je als goede soldier of demo constant een medic aan je reet hebt hangen vergeleken met iemand als ik, die erg vaak Pyro gaat zonder medic en niet bang is om te pushen, kamikaze, sterfen enz. Of veel spy speelt en daardoor dus vaker sterft dan killt...
Speel ook veel sniper en dan own ik meestal wel aardig en verdien ik zo m'n kills wel beetje OF als ik als pyro een medic heb die me ubert en healt.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Was ik gister in op een getweakte achievemtensboxserver. Iedereen bij blauw was een bot, langere ubers dan normaal, altijd critical hits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Haha, achievement servers, die negeer ik lekker. Kwil m'n achievements allemaal the hard way halen O-) . 't Duurt ff maar dan heb ik ze ook lekker wel :9.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
[...]

of... ben je gewoon een paar keer geheadshot gister en gewoon ouderwets ragequitfrustiwtfbbqsauce ;)

Hmm, ik sta in de top 30 van de server met de laagste kpd van allemaal (0,45). Niet dat de ranking iets zegt of je goed bent of niet (al sprokkel ik redelijk gemakkelijk puntjes binnen, omgerekend 4500 per dag). Als medic heeft het immers toch geen nut om veel kills te maken, dat kan je beter overlaten aan de aanvallende classes. Pyro is ontzettend suicidaal, maar voor mij een heerlijke class om te spelen. Als jij als pyro ervoor zorgt dat een uber geforceerd wordt, een groep tegenstanders brandend wegrent zodat je team het af kan maken, je een cap kan verdedigen door iedereen op de cap in de fik te zetten, wat maakt het dan uit dat je geheid dood gaat zonder wellicht een kill te maken. Wat is dan nuttiger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:55
Idd, de stats zijn niet zaligmakend :) Het gaat er meer om wat je voor het team kan doen, dan dat je perse hoog staat in de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Freezerator schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:23:
Idd, de stats zijn niet zaligmakend :) Het gaat er meer om wat je voor het team kan doen, dan dat je perse hoog staat in de stats.
Doodgaan 2 sec voor de cap ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Mik! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:40:
Doodgaan 2 sec voor de cap ^^
Dat gebeurd mij dus _altijd_ :P Zéér frustrerend, dat.

Stats zeggen totaal niet alles. Mijn kpd is láág, maar als je mijn assists per death gaat meten wordt het al een stuk beter :P Ligt gewoon aan de class waarmee je speelt en -- tenzij ik iets gruwelijk verkeerd doe -- is dat gewoon een nadeel van medic zijn.

Wat me trouwens énorm opvalt is dat er in vergelijking met andere publics hier op de GoT-servers best wel veel aan teamwork gedaan wordt en aan het-kiezen-van-de-goede-class :P

Edit: Misschien trouwens nog een aanvulling op de algemene speltips: zorg dat je potdomme niet te ver om een hoekje loopt als je gemedict wordt. Maar al te vaak gebeurd het me dat mijn buddy doodgaat omdattie te ver doorloopt en dan uit mijn FOV is. Ga het hoekje om, maar loop niet meteen de gang in! Natuurlijk kan het nodig zijn, om wat voor reden dan ook, maar als het kan prefereer ik om te blijven leven dan om compleet als een malloot in het rond te moeten acrobaten om alle rockets te dodgen omdat die AHJ^()@id672-buddy te ver doorloopt.

[ Voor 30% gewijzigd door Zsub op 04-06-2008 13:24 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dat kan hoor O-)

http://gottf.hlstatsx.com...sortorder=asc#playerkills

kpd @ 0.18.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDeraGear
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 15:28

JDeraGear

Mighty Pirate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
@ coolz
Dat wisten we al. Ben alleen benieuwd welke leuke en onmogelijke achievements we nu voorgeschoteld krijgen en welke wapens we daarmee kunnen winnen.
Om maar even mijn gedachten erop los te laten:
Molotovs? Verbeterde flamethrower met increased range/damage?
Wat denken jullie dat de nieuwe unlocks zullen gaan worden?

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freezerator schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:23:
Idd, die stats die kunnen wat mij betreft gestolen worden.... is totaal niet interessant plus er komt nog eens bij dat het een behoorlijk scheef beeld vormt over de zogenaamde skills van iemand.

net als die ranking messages.... die kun je geloof ik uitzetten toch ? feit blijft iemand die veel speel die komt automatisch hoger in de ranking te staan. zat gister er eens voor de grap naar te kijken maar kheb er weinig aan, qua info die je erop kan vinden weet je meestal toch al en welke class iemand het meest speelt toch wel.

Enige dat ik wel leuk vind is die Daily Awards, en dan vooral de benamingen ervan. verder is dat kaartje ook wel handig om te zien waar iemand het meest is doodgegaan of waar diegene staat als ie iemand neerknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Door "/hlx_hideranking" te zeggen verwijder je jezelf van de Player Rankings pagina. Je wordt echter wel nog getracked, en bent ook nog vindbaar met de zoekfunctie. Ik meen dat je de ingame berichten ook nog gewoon blijft zien.

Om deze uit te zetten kun je volgens mij het chat-venter openen en rechtsboven op de knop [Filters] klikken. Als je Server Messages uitzet gok ik zo dat je de "You received X points for killing"-berichten niet meer ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
of: hlx_display 0
Werkt afaik alleen per sessie.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zet ik hlx_display 0 wel even in mijn configfile das wel handig. Want als ik het bij filters uitzet dan is het ook de volgende keer weer terug, hij lijkt het niet te onthouden.

/hlx_hideranking ga ik ook eens proberen denk ik, is die wel permanent of moet ik die ook elke keer invoeren ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNB
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 01:55

DNB

Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:05:
Dan zet ik hlx_display 0 wel even in mijn configfile das wel handig. Want als ik het bij filters uitzet dan is het ook de volgende keer weer terug, hij lijkt het niet te onthouden.

/hlx_hideranking ga ik ook eens proberen denk ik, is die wel permanent of moet ik die ook elke keer invoeren ?
Ik heb een hele tijd met /hlx_hideranking gespeeld.
Dat is 1x invoeren, en dan blijft het aan. Hetzelfde commando zet het weer uit.
Dit stopt niet met je rankings te tracken, het haalt je alleen uit de ranglijsten. Dus de most points, most kills etc op de stats site. Je krijgt dan ook nog steeds de mededelingen: Neusbeer (30.000) got 6 points for killing Moonroach (35.000) .

Dus /hlx_hideranking combineren met hlx_display 0 in je aotoexec lijkt me dan de beste optie om jezelf uit te schakelen. (omdat je andere server messages misschien wel wilt zien)

[ Voor 10% gewijzigd door DNB op 04-06-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet het. En dat is als soldier niet meer dan normaal tegen een beetje redelijke sniper :). Soldier is praktisch een sitting duck en door gebrek aan fatsoenlijk longrange hitscan wapen is er weinig tegen te doen. Sowieso heb je als soldier wel andere dingen te doen dan op snipers jagen, dat moeten de snipers in je team doen. En aangezien 99% van de snipers keihard zuigt heeft Moon nogal vrij spel :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Zonet de eer gehad om me op Steel compleet aan gort te laten schieten. Ik dacht dat ik goed was in De Betoverde Doolhof, maar kennelijk valt dat tegen. Zelfs met de beproefde 'Wees medic, loop achter iedereen aan'-methode om de map te leren kennen werkte niet, aangezien er vrijwel niemand uit de spawn wist te komen.

Enfin, snel nog eens spelen en dan beter opletten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

LUH-3417 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:23:
Zonet de eer gehad om me op Steel compleet aan gort te laten schieten. Ik dacht dat ik goed was in De Betoverde Doolhof, maar kennelijk valt dat tegen. Zelfs met de beproefde 'Wees medic, loop achter iedereen aan'-methode om de map te leren kennen werkte niet, aangezien er vrijwel niemand uit de spawn wist te komen.

Enfin, snel nog eens spelen en dan beter opletten. :)
Steel was erg stoer gisteren. Ik moet toegeven dat de teams een beetje unbalanced waren >:)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ah, vandaar. Normaal vind ik het niet zo erg om in het verliezende team te zitten. Dat betekent namelijk vaak dat die lui in het andere team beter zijn en dus meer hlstats-punten hebben en dus meer opleveren als ze doodgaan. Ik draai, hl-stats-gewijs gezien hele goede dagen als ik de hele dag verlies. :) Maar dit keer kwamen we niet eens uit de spawn. Ook niet door dat kleine rot-dakraam. Maar dat kan ook komen omdat onze medic niet wist hoe hij daar doorheen kon komen (kon niet crouchen?)

Ik weet wel dat die punten niet zaligmakend zijn, maar ik vind het toch grappig om langzaam die ladder te beklimmen. Gisteren voor het eerst onder de honderd gekomen. Ik had met mezelf afgesproken dat als ik ooit zo hoog zou komen, ik ook met een microfoon en headset zou gaan rommelen. Even opzoeken waar dat Hema-ding van twee euro gebleven is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Die stats zijn zeker niet zaligmakend, maar wel leuk om jezelf een doel te stellen :)

Ik tracht op dit moment voor morgen onder de 400 te komen, of het lukt is nog maar zeer de vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Nu online

Creesch

bla bla!

Sinds een weekje ook het spel aan het spelen en ik moet zeggen erg leuk :D (ben er alleen nog niet over uit welke class ik het meest fijne vind spelen).

Vandaag een tijd doorgebracht op een GoT server (met de nick Creesch) en dat beviel ook prima, de meeste andere public servers word er nauwelijks gecommuniceerd en hier word er tenminste nog gecommuniceerd (en heel slap geouwehoerd :P)
Had net alleen wat connectie problemen en nu zit de server vol :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik speel verdacht weinig tegenwoordig, meestal heb ik wel plezier tijdesn TF2 maar mijn enorme lage skill zorgt vaker voor frustrerende situaties bij mij dan voor leuke. Dit leid geregeld naar ragequit's, en ik wil gewoon steeds vaker niet zoveel meer spelen :P Hetis een soort vicieuze cirkel, door het mindere spelen wordt ik steeds slechter, waardoor ik minder speel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:13:
Ik speel verdacht weinig tegenwoordig, meestal heb ik wel plezier tijdesn TF2 maar mijn enorme lage skill zorgt vaker voor frustrerende situaties bij mij dan voor leuke. Dit leid geregeld naar ragequit's, en ik wil gewoon steeds vaker niet zoveel meer spelen :P Hetis een soort vicieuze cirkel, door het mindere spelen wordt ik steeds slechter, waardoor ik minder speel 8)7
Kom mee wars spelen dan :D. Wij laten tegenwoordig mensen ragequitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:53

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Z3R0 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:03:
@ coolz
Dat wisten we al. Ben alleen benieuwd welke leuke en onmogelijke achievements we nu voorgeschoteld krijgen en welke wapens we daarmee kunnen winnen.
Om maar even mijn gedachten erop los te laten:
Molotovs? Verbeterde flamethrower met increased range/damage?
Wat denken jullie dat de nieuwe unlocks zullen gaan worden?
Ik zet mijn geld nog steeds op napalm --> dan heb je toch de napalm nade een beetje terug en houd je het in lijn met de : het worden dezelfde wapens met een andere functie gedachte in stand ;)

Dus lekker prut in de rondte schieten en die in de fik steken :D

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Zat zo eens te kijken in de VAC Cheater List van de GoT stats.
Elke keer wordt er een hele rits gebanned op een bepaalde dag, gokje: toevallig de datum dat VAC een update kreeg?

Nou zat ik zo te denken; ik weet nog uit het verre verleden dat VAC nooit zo geweldig was, is dat tegenwoordig nog zo? Oftewel in hoeverre is GoT/TF2 cheatvrij? Valt sowieso allemaal wat minder op dan een aimbot/wallhack in CS.

Er zat ook een GoT'er tussen de cheaters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Kijk dan maar eens goed naar hun belabberde scores ... dit zijn allemaal mensen die niet weten HOE ze goed moeten cheaten. Ze worden vrij snel gebanned omdat ze met programma's cheaten die VAC2 redelijk snel detecteert. Sowieso moet je ook een beetje een goede speler zijn om succes te hebben met cheaten. Op onze servers hebben we vrij weinig last van cheaters. Er zal vast wel af en toe een speler zijn die cheat maar die spelen waarschijnlijk met cheats die ze af en toe aan zetten en voor de rest met cheats die niet detecteerbaar zijn. Je kunt vrij makkelijk een aangepaste Direct X versie er op zetten waarna je door muren kunt kijken of andere driver verneukingen. Ook nvidia drivers kun je zo aanpassen. Dit is allemaal niet detecteerbaar door VAC2. Het beste wapen tegen cheaters is het feit dat als ze gepakt worden ze met geen enkele multiplayer game van Valve nog op VAC2 servers kunnen spelen. Zie je een TF2 server zonder VAC2 erop dan weet je dat de server eigenaar het niet erg vind dat er gecheat word. Nooit joinen dus. De vorm van cheaten in TF2 die het meest voorkomt is sniper aimbot - wallhack - speedhack (speedhack is natuurlijk zo gedetecteerd) Een goede sniper aimbot hangt je crosshair niet vast aan de target maar springt op het juiste moment goed en deactiveert zich zelf af en toe zodat de cheater toch ook eens mist. Als je hem dan spectate dan is het vrij moeilijk om te zien of hij cheat of niet.

Na 5,6 jaar CS gespeeld te hebben, heb ik ook een tijdje gecheat. Resultaat --> ik heb zo'n 12 gebande steam account van 10 dollar waar alleen CS op staat.
Met mijn huidige steam account zou ik knettergek zijn mocht ik gaan cheaten. Ik heb bijna 300 euro aan games als het al niet meer is. Daarnaast is TF2 nog lang niet saai en hebben we vrij weinig last van cheaters. De meest voorkomende reden om te cheaten is dat mensen genoeg hebben van de game en ook zich door beginnen ergeren aan andere cheaters. Dan worden ze soms nieuwsgierig en gaan ze cheaten.
(er is ook een game waar 50% van de spelers cheat en dat is Zombie Panic)

[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 06-06-2008 02:17 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Lol ik speel ook al ongeveer 6 jaar cs, en ja ik heb ook een tijdje gecheat, heeft mij 2 gebande accounts opgeleverd :P. Het is niet leuk nee...maarja je bent 14 en ach dan doe je wel eens gekke dingen.

Op de got server heb ik idd nog nooit een cheater gezien, op een andere server wel een keer een heavy met speedhack hhahaha dat zag er zo lomp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 11:33
Lol,

Zelf ook jaren CS1.6/Source gespeelt, maar ik had zelf nooit de urge om te gaan cheaten, vond het zo iritant.

Speel nu zelf sinds een dag TF2, orangebox gekocht :) kan ik weer lekker verder spelen, en wat een verademing is TF2 qua speelplezier en teamplay. Ik werd echt gestoord van dat altijd maar CHEATERHAX))!)) als je 1 kill maakte in CS :P. Een goede reden om het niet meer te spelen zeg maar.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik ben ook pas één keer een cheater tegengekomen; een pyro met speedhack op Mario Kart. Zag er grappig uit, en vooral leuk als je hem dan alsnog een headshot weet te geven. :)

Overigens wel vaak uitgemaakt voor cheater als het lekker ging. Speel ik drie tegen één op Mario Kart, dominate ik als Scout twee van die lui, gaan ze mij beschuldigen van cheaten. Alsof zij zo sportief bezig zijn...

Overigens zijn er wel soms mensen die exploits gebruiken, zoals die oneindige Uber van pas. Ook eens op de GoT-server zien rondlopen, maar gelukkig zijn er dan altijd serieus spelende mensen in het team van de exploiter die hem even healen en zo zijn pret bederven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
Notna schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:51:
[...]

Ik zet mijn geld nog steeds op napalm --> dan heb je toch de napalm nade een beetje terug en houd je het in lijn met de : het worden dezelfde wapens met een andere functie gedachte in stand ;)

Dus lekker prut in de rondte schieten en die in de fik steken :D
ik denk dat ze ook iets gaan doen met een melee wapen net als de critsaw bij Herr Doctor.
bv een fireaxe die ook nog fire damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Een sHOTgun zou ook wel nice zijn ;)
maw een shotgun met een soort hot-shot. :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Switch schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:13:
Er zijn ook nog andere soorten van TF2 gameplay hoor. Probeer maar eens een snipermap of een jumpmap server. De laatste zijn een goede oefening voor soldiers en demomen. Plus de tegenpartij is (meestal) zo beleefd om je niet te killen als je bijna boven bent.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Ik afschuw die domme jumpmaps en head of class maps, er is gewoon geen bal aan. Misschien leuk om je skill mee te verbeteren maar ik heb absoluut geen plezier erin.
Kom mee wars spelen dan :D. Wij laten tegenwoordig mensen ragequitten :D
Dat is wel een idee, alleen ben ik gewoon niet goed genoeg :P Maargoed, wil best een proberen mee te spelen tijdens een training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wat voelde ik me net zuur zeg, ging voor de 10.000 healpoints in 1 life. Was al heerlijk op weg, lekker in de achterhoede, iedereen healen en weer naar het front sturen. Ben ik d'r bijna, is de tijd verstreken en krijgen we sudden death. Die begon en ik kreeg vrolijk de medeling dat 'on the bright side' ik wel ff 9674 gehealed had ;( . Verdeurie... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Yonni schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:48:
Wat voelde ik me net zuur zeg, ging voor de 10.000 healpoints in 1 life. Was al heerlijk op weg, lekker in de achterhoede, iedereen healen en weer naar het front sturen. Ben ik d'r bijna, is de tijd verstreken en krijgen we sudden death. Die begon en ik kreeg vrolijk de medeling dat 'on the bright side' ik wel ff 9674 gehealed had ;( . Verdeurie... :(
niet zo erg als een map aan het healen zijn en dan captured je team net die laatste cap voor ej 10k healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Napo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:06:
[...]

niet zo erg als een map aan het healen zijn en dan captured je team net die laatste cap voor ej 10k healing
Tja, inderdaad, vervelend als je teamgenoten samenwerken om de objectives te halen waar het spel en die map überhaupt voor zijn gemaakt. :P

(bah, geeneens een rolleyes smilie? of ben ik blind?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Nah, het is allemaal even zuur... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach het is gewoon een kwestie van een beetje geluk hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Yonni schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:48:
Ik heb de achievement gehaald als defense op castle3 stage3. Dan heb je 25 minuten om de achievement te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
De 10K health achievement hangt een beetje af van de map. Die van mij heb ik op Happy Cow gehaald. Flinke tijdslimiet en een goede map indeling moeten het doen.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Kreeg daarnet toen ik Steam opstartte zo'n soort message of the day update, met daarin de boodschap dat de pyro update zo goed als klaar was, dat ze de feedback van de medic update gehoord en verwerkt hadden en het anders wilden gaan aanpakken. Geen details. Wel een detail over een nieuw melee-wapen, de Axtinguisher; een axe die minder damage doet dan de normale fire-axe, maar als iemand in brand staat en je mept hem dan met die bijl, is het altijd een critical hit.

Oh, dacht dat ik het bericht niet meer kon vinden, maar hier is hij:

http://storefront.steampo...m/Marketing/message/1608/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
Oooh Pyro achievements, kan ik weer even vooruit. is mijn meest gepeelde class ruim 3 keer zoveerl gespeeld als iedere andere class. nou hopen dat de "significant changes" het verder niet bederven. maar Valve kennende komt dat wel goed.

Zit ook af en toe op de Got servers mer wel dat het niveau daar toch een stuk hoger ligt als op een gemiddelde TF2 server

Trouwens, is het mogelijk om je stats nog te resetten of slechts deels. heb een tijd geleden een bug gehad en mijnlangse leven ligt nu dus op iets van 20 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Ik lees daar ook dat de pyro itself een beetje aangepakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Kan niet wachten op de pyro love. Die nieuwe melee axe klinkt iig erg vet. Dit zijn mn awards van afgelopen 2 weken:
2008-06-06 Shotgunner (Pyro) 6 kills with pyro shotgun.
2008-06-06 Fire Spitter 45 kills with flamethrower.
2008-06-02 Shotgunner (Pyro) 8 kills with pyro shotgun.
2008-06-02 Fire Spitter 35 kills with flamethrower.
2008-05-31 Shotgunner (Pyro) 9 kills with pyro shotgun.
2008-05-27 Best Sniper 49 snipings as sniper.
2008-05-26 Shotgunner (Pyro) 6 kills with pyro shotgun.

8)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wil je een echte pyro in TF2 zijn, dan mis je toch echt de fireaxe kills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Oe oe oe .... damn .... Red Orchestra voor 5 dollar dit weekend !!!!! 5 fucking dollars ... da's 50 eurocent of zo ! Hebben hebben hebben

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:09

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

AHAH hoezo topic vervuiler 8)7
Ik had hem al maar ik heb net !!4!! kameraden het spel aangesmeerd :D

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
dreameater schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:06:
AHAH hoezo topic vervuiler 8)7
Ik had hem al maar ik heb net !!4!! kameraden het spel aangesmeerd :D
Heb hem nu ook, hij is aant downen :D Check het topic op GoT zou ik zeggen!

[ONTOPIC]
Pyro bijl ziet er leuk uit, erg creatief bedacht ook door Valve. Hoop dat hij deze week komt, donderdag misschien?

Klik voor groot plaatje van de Axtinguisher

[ Voor 44% gewijzigd door HertogJanNL op 07-06-2008 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zouden ze dan ook niet info al hebben voor de andere wapens dan ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
HertogJanNL schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:07:
[...]

Heb hem nu ook, hij is aant downen :D Check het topic op GoT zou ik zeggen!

.
dang! heb net dan toch Conan gehaald!

.... so much games, so little time... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Wahaha, wat was dat vanmiddag leuk op #1 zeg, al die namen, Rita Verdonk, GEERT WILDERS, vet politiek incorrect geschiet :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LUH-3417 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:16:
Kreeg daarnet toen ik Steam opstartte zo'n soort message of the day update, met daarin de boodschap dat de pyro update zo goed als klaar was, dat ze de feedback van de medic update gehoord en verwerkt hadden en het anders wilden gaan aanpakken. Geen details. Wel een detail over een nieuw melee-wapen, de Axtinguisher; een axe die minder damage doet dan de normale fire-axe, maar als iemand in brand staat en je mept hem dan met die bijl, is het altijd een critical hit.

Oh, dacht dat ik het bericht niet meer kon vinden, maar hier is hij:

http://storefront.steampo...m/Marketing/message/1608/
Tijd voor mij en Woest om onze bijlen eens uit het vet te halen >:) . Echt extreem gaaf idee van Valve. Dit maakt de Pyro echt iemand om voor te vluchten als je in de hens staat, zeker met z'n speed. Wat denk je van de combo normale uber + pyro + druk cappoint :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:06

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Leuk idee inderdaad :)

Ik vraag me af wat ze voor de sniper gaan bedenken. Eén kogel in je hoofd en je bent dood, hoe willen ze dat met een ander wapen krachtiger/interessanter maken? Exploderende kogels? :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Vraag me af of die bijl alleen crit bij kerels die je zelf in de fik hebt gezet of ook bij de vlammen van een andere pyro. Want als het niet uitmaakt kunnen 2 goed samenwerkende pyro's een heel team makkelijk afslachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Gizz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:34:

Ik vraag me af wat ze voor de sniper gaan bedenken. Eén kogel in je hoofd en je bent dood, hoe willen ze dat met een ander wapen krachtiger/interessanter maken? Exploderende kogels? :P
Ik denk dat je een semi-automatisch wapen krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Gizz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:34:

Of grotere scope > meer zoom, maar langere reload. Zou ook wel tof wezen.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Of variabele zoom. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Yonni schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:50:
Wil je een echte pyro in TF2 zijn, dan mis je toch echt de fireaxe kills :P
zoiets dus :-)

2008-06-03 Skull Splitter 14 kills with fireaxe.
2008-05-31 Skull Splitter 24 kills with fireaxe.
2008-05-30 Skull Splitter 30 kills with fireaxe.
2008-05-29 Skull Splitter 13 kills with fireaxe.
2008-05-27 Skull Splitter 21 kills with fireaxe.
2008-05-25 Skull Splitter 67 kills with fireaxe.
2008-05-23 Skull Splitter 60 kills with fireaxe.
2008-05-20 Skull Splitter 18 kills with fireaxe.
2008-05-18 Skull Splitter 50 kills with fireaxe.
2008-05-03 Skull Splitter 11 kills with fireaxe.
2008-05-02 Skull Splitter 12 kills with fireaxe.

En dat zijn alleen mijn fireaxe awards boven 10 kills :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Ja maar Napo, jij bent ook echt een melee gebruiker. Wat ik overigens toejuig, want hoe leuk is het als je alle twee in een gevecht je melee trekt en dan ff gaat hakken en zagen zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Lol ik zie napo idd bijna altijd met dat bijltje rondrennen hehe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:00:
Lol ik zie napo idd bijna altijd met dat bijltje rondrennen hehe :).
Ik ben samen met Woest ook een goed team. Beiden pyro, of ik medic en hij pyro. En dan gewoon melee hunten op 2fort >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zie napo helaas altijd met zijn honkbalknuppel op mij afrennen :')

Het lijkt overigens of er hier nu veel van uitgaan dat een crit-hit instant kill betekend. Maar dat is helemaal niet zo (behalve bij sniper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:22:
Ik zie napo helaas altijd met zijn honkbalknuppel op mij afrennen :')

Het lijkt overigens of er hier nu veel van uitgaan dat een crit-hit instant kill betekend. Maar dat is helemaal niet zo (behalve bij sniper).
Fireaxe doet 195dmg crit. Dus, tja. Met firedamage erbij kan je wel uitgaan van instant kills op de meeste classes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:09:
[...]

Fireaxe doet 195dmg crit. Dus, tja. Met firedamage erbij kan je wel uitgaan van instant kills op de meeste classes ;)
Das alle classes behalve de heavy dus, hoef je de heavy slechts 2x te raken en aangezien die meestal toch stil staat... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimmie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:07:
[...]

Das alle classes behalve de heavy dus, hoef je de heavy slechts 2x te raken en aangezien die meestal toch stil staat... :P
3 als tie 450hp heeft, met de DPS van een pyro crit axe komt dat neer op zo'n 2-2.5 seconden werk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freich schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:18:
[...]

Of grotere scope > meer zoom, maar langere reload. Zou ook wel tof wezen.
Nee niet nog meer zoom, das vet onhandig je kan nu al alles zien joh ;) denk eerder aan een soort van variable zoom dat zou wel fijn zijn in sommige situaties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Nu online
Of gewoon normale hitboxes zoals in counterstrike ;)...

Nee echt ik weet niet hoor maar sniper speelt zo vaag in TF2 :).
Pagina: 1 ... 5 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.