niks
(TF2 was gister leuk)
[ Voor 169% gewijzigd door Cabo op 01-06-2008 11:15 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 169% gewijzigd door Cabo op 01-06-2008 11:15 ]
er zijn gewoon developers, zoals valve en blizzard. waar je andere verwachtingen van hebt als bvb EA.frickY schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:44:
Verwacht men niet teveel van de nieuwe achievements en wapens? Het spel is al klaar, compleet. Ze geven nu zo nu en dan wat bonusmateriaal in de vorm van nieuwe wapens. Het is toch geen probleem dat het nog een jaar zal duren tot ze daarmee klaar zijn?
Daarom hebben engineers teleportsWaster schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:38:
.... Alleen die laatste cap van goldrush is heel lame. Als attack moet je eerst 10 minuten lopen voordat je bij het karretje bent
Tja, das eigenlijk ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar clanplay wil doen. Ten eerste is teamsterkte en samenwerking het aller belangrijkste, zoals het hoort. Ten tweede is de gameplay veel tactischer, aangezien je keuze moet maken in classes en die tussentijds vaak moet aanpassen. Ten derde is het gewoon beter voor mijn framerateWaster schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:38:
Het probleem met granary en well is dat het vaak stalemate word als de teams van gelijke sterkte zijn. Met offence/defence mappen als dustbowl wint er altijd iemand, dus er is gegarandeerd spel. Badlands vind ik dan wel weer erg leuk. Eindelijk een ideale map om spy te spelen.
Overigens vind ik goldrush heerlijk in defence. Lekker snipen of als engi. Er zijn super veel goede plekken om je sentries te plaatsenEr zijn wel spamfests, maar met een ubertje ben je erdoorheen en kun je weer verder duwen. Alleen die laatste cap van goldrush is heel lame. Als attack moet je eerst 10 minuten lopen voordat je bij het karretje bent
Idd Team 6 heeft nog maar net 2 trainingen achter de rug maar ik vind dat nu al veel leuker als public.HertogJanNL schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:40:
[...]
Tja, das eigenlijk ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar clanplay wil doen. Ten eerste is teamsterkte en samenwerking het aller belangrijkste, zoals het hoort. Ten tweede is de gameplay veel tactischer, aangezien je keuze moet maken in classes en die tussentijds vaak moet aanpassen. Ten derde is het gewoon beter voor mijn framerate
Die spamfests op publics heb ik inmiddels wel gezien.
Met hem. Spamfests en je langs drie sentry's moeten werken kan wel eens vermakelijk zijn, maar het lijkt in niets op clanplay. Ik zoek tegenwoordig servers die niet zo vol zijn, dat geeft je krijgt wel de ruimte om je individueel uit te leven. Je mist dan wel de samenwerking, maar dat moet dan maar tot maandagavond wachtenHertogJanNL schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:40:
[...]
Tja, das eigenlijk ook de reden dat ik eigenlijk alleen nog maar clanplay wil doen. Ten eerste is teamsterkte en samenwerking het aller belangrijkste, zoals het hoort. Ten tweede is de gameplay veel tactischer, aangezien je keuze moet maken in classes en die tussentijds vaak moet aanpassen. Ten derde is het gewoon beter voor mijn framerate
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
En veel spelers zijn gewoon beter. Beetje uitdaging mag welHertogJanNL schreef op maandag 02 juni 2008 @ 11:40:
[...]
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2008 14:23 ]
DankjewelVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:21:
(overzicht)
Jij ook bedankt!PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:27:
(nog een overzicht)
[ Voor 29% gewijzigd door Zsub op 02-06-2008 14:39 ]
vrij simpel:Zsub schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:06:
Ik lees allemaal maar over teamplay en telkens 'de goede' class uitkiezen, maar damn... Het zal aan mij liggen maar ik heb er een beetje moeite mee en ik zou het op zich wel supertof vinden als iemand het eens grofweg uit kan leggen (meer dan in de TS staat, iig).
Wat ik bedoel is dat ik af en toe prima kan zien dat een bepaalde class *niet* nuttig is (te veel van een class ofzo) maar ik weet nooit zo goed welke class ik dan wél moet nemen. Ik ben namelijk helemaal voor teamplay, maar ik weet het gewoon niet zo goed. Dus als het af en toe lijkt alsof ik geen flauw idee heb: dat heb ik ook niet, ik doe gewoon m'n best
Verwijderd
Veel sentries : veel medics + demoman.PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:27:
[...]
vrij simpel:
vijand veel pyro's == heavy's of soldiers
vijand veel sentry's == spy en demoman
vijand veel scouts == heavy's en engineers
vijand veel heavy's == sniper
vijand veel sipers == scout, counter snipen of spy's
ook moet elk team minimaal 1 medic en 1 demoman hebben.
offense liever geen pyro's als er weinig of geen backroutes zijn. Ook bijna nooit meer dan 2 of 3 dezelfde classes. Kijk waardoor het team word tegengehouden.
Meeste kom je wel achter door ervaring.
true en helaas nog veel erger met snipers. Als ik iets haat zijn het wel snipers die 5 punten per ronde halen. Hebben die het gewoon niet door dat ze totaal inefficient bezig zijn voor het team?Dersan schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:14:
Waar ik wel altijd vrij flauw van word is dat als er geen spy is en je begint als spy, je boekt succes en dat zien je teammaten ook, vervolgens zitten er meteen 3 spy's in je team
True maar ik had het ooit een keer, ik was 2 min bezig en iets van 9 punten ofzo ineens zo'n gast ook je kan er niks van!!! in een hele ronde maar 9 punten !!!PainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:06:
[...]
true en helaas nog veel erger met snipers. Als ik iets haat zijn het wel snipers die 5 punten per ronde halen. Hebben die het gewoon niet door dat ze totaal inefficient bezig zijn voor het team?
Verwijderd
Klopt als een zwerende vinger, is heel vaak zo. Mensen zien 1 iemand met een redelijke score en gaan direct naar dezelfde class toe... wel jammer maar je kunt het toch niet tegen houdenPainkillA schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:06:
[...]
true en helaas nog veel erger met snipers. Als ik iets haat zijn het wel snipers die 5 punten per ronde halen. Hebben die het gewoon niet door dat ze totaal inefficient bezig zijn voor het team?
Verwijderd
Nope, had het gister te druk om te spelen. Is trouwens ook niet echt een naam die ik zou gebruiken valt niet binnen mijn stijl qua namenLinc schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:33:
Moonroach was jij gister nou ijscoman of niet?
[ Voor 42% gewijzigd door frickY op 03-06-2008 11:21 ]
hij had meer punten dan ik als sniper en met zo'n naam dacht ik, dat moet moonroach zijn op een ander accout ofzo, want ik had je tag inderdaad niet gezien. En toen ik "moonroach?" zei, reageerde hij wel. Maar goed was jij dus nietVerwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:36:
[...]
Nope, had het gister te druk om te spelen. Is trouwens ook niet echt een naam die ik zou gebruiken valt niet binnen mijn stijl qua namenen je kunt het natuurlijk makkelijk zien/horen als ik het ben... ik houd me nooit zo lang stil over de voice of je kijkt even achter mijn naam en ziet het [hop]logo staan
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Ik ga vaak sniper als er nog niet eentje is en het goed kan, en als het dan lekker gaat (tussen de 1e 3 in de lijst) dan staat er binnen no-time een sniper naast jeVerwijderd schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:39:
[...]
Klopt als een zwerende vinger, is heel vaak zo. Mensen zien 1 iemand met een redelijke score en gaan direct naar dezelfde class toe... wel jammer maar je kunt het toch niet tegen houden
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Defunctus Deo Juvente
Verwijderd
Ik heb even de hlstats gechecked, aangezien ik het vreemd vond dat je het hier melde. Maar met een 1.22kpd session (1.39 avg) is dat verre van Moonroach lameheid (Die tegen de 3 aanhikt). Ik vond 'm juist vrij slecht spelen. Op defense kan hij vrij redelijk snipen, maar offensive sniper moet je aan anderen overlaten. Liever 5 ijscomans dan 1 moonroach tbh.
[ Voor 19% gewijzigd door Shammah op 03-06-2008 20:11 ]
Hij stond in goldrush te sniper voor blauw, toen hij ge-autobalanced werd naar ons ging hij soldier.krakbracket schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 17:24:
die was idd best bezig, maar ik kwam hem telkens tegen als 'crit'- soldier. stond ie ook te sniperen dan?
[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 04-06-2008 09:12 ]
Ja er worden demo's gedraaid. Doe er zelf alleen weinig mee.frickY schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:03:
Worden er overigens demo's gedraait van de GoT-clanwars? Zou het wel leuk vinden die te nbekijken. Of kun je tijdens een war als spectator (Eventueel SourceTV?) joinen om mee te gluren?
Gelukkig loop je hier een beetje opelijk andere spelers af te zeiken...Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 18:42:
[...]
Ik heb even de hlstats gechecked, aangezien ik het vreemd vond dat je het hier melde. Maar met een 1.22kpd session (1.39 avg) is dat verre van Moonroach lameheid (Die tegen de 3 aanhikt). Ik vond 'm juist vrij slecht spelen. Op defense kan hij vrij redelijk snipen, maar offensive sniper moet je aan anderen overlaten. Liever 5 ijscomans dan 1 moonroach tbh.
[ Voor 16% gewijzigd door JDeraGear op 04-06-2008 10:19 ]
/agreedJDeraGear schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:17:
[...]
KPD zegt dus echt gewoon helemaal NIKS.
Als je als spy je best doet om cloaked naar CP2 te gaan om die vervolgens voor 90% te cappen als 1 gecapped wordt, heb je ECHT wel dik bijgedragen voor je team, maar waarschijnlijk een KPD van 0,0001...
kortzichtigheid...
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Hmm, ik sta in de top 30 van de server met de laagste kpd van allemaal (0,45). Niet dat de ranking iets zegt of je goed bent of niet (al sprokkel ik redelijk gemakkelijk puntjes binnen, omgerekend 4500 per dag). Als medic heeft het immers toch geen nut om veel kills te maken, dat kan je beter overlaten aan de aanvallende classes. Pyro is ontzettend suicidaal, maar voor mij een heerlijke class om te spelen. Als jij als pyro ervoor zorgt dat een uber geforceerd wordt, een groep tegenstanders brandend wegrent zodat je team het af kan maken, je een cap kan verdedigen door iedereen op de cap in de fik te zetten, wat maakt het dan uit dat je geheid dood gaat zonder wellicht een kill te maken. Wat is dan nuttiger?JDeraGear schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:17:
[...]
Gelukkig loop je hier een beetje opelijk andere spelers af te zeiken...![]()
Ik wil het jou wel zien doen tegen moonroach, koe.
of... ben je gewoon een paar keer geheadshot gister en gewoon ouderwets ragequitfrustiwtfbbqsauce
KPD zegt dus echt gewoon helemaal NIKS.
Als je als spy je best doet om cloaked naar CP2 te gaan om die vervolgens voor 90% te cappen als 1 gecapped wordt, heb je ECHT wel dik bijgedragen voor je team, maar waarschijnlijk een KPD van 0,0001...
kortzichtigheid...
Doodgaan 2 sec voor de cap ^^Freezerator schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:23:
Idd, de stats zijn niet zaligmakendHet gaat er meer om wat je voor het team kan doen, dan dat je perse hoog staat in de stats.
Dat gebeurd mij dus _altijd_Mik! schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:40:
Doodgaan 2 sec voor de cap ^^
[ Voor 30% gewijzigd door Zsub op 04-06-2008 13:24 . Reden: Aanvulling ]
Dat kan hoorJDeraGear schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:17:
Gelukkig loop je hier een beetje opelijk andere spelers af te zeiken...![]()
Ik wil het jou wel zien doen tegen moonroach, koe.
Iets met apen en mouwen enzofrickY schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:08:
[...]
Dat kan hoor![]()
http://gottf.hlstatsx.com...sortorder=asc#playerkills
kpd @ 0.18.
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It
Verwijderd
Idd, die stats die kunnen wat mij betreft gestolen worden.... is totaal niet interessant plus er komt nog eens bij dat het een behoorlijk scheef beeld vormt over de zogenaamde skills van iemand.Freezerator schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 12:23:
Idd, de stats zijn niet zaligmakendHet gaat er meer om wat je voor het team kan doen, dan dat je perse hoog staat in de stats.
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 17:06 ]
Ik heb een hele tijd met /hlx_hideranking gespeeld.Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 17:05:
Dan zet ik hlx_display 0 wel even in mijn configfile das wel handig. Want als ik het bij filters uitzet dan is het ook de volgende keer weer terug, hij lijkt het niet te onthouden.
/hlx_hideranking ga ik ook eens proberen denk ik, is die wel permanent of moet ik die ook elke keer invoeren ?
[ Voor 10% gewijzigd door DNB op 04-06-2008 17:28 ]
Verwijderd
Ik weet het. En dat is als soldier niet meer dan normaal tegen een beetje redelijke sniperfrickY schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 14:08:
[...]
Dat kan hoor![]()
http://gottf.hlstatsx.com...sortorder=asc#playerkills
kpd @ 0.18.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2008 18:54 ]
Steel was erg stoer gisteren. Ik moet toegeven dat de teams een beetje unbalanced warenLUH-3417 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 22:23:
Zonet de eer gehad om me op Steel compleet aan gort te laten schieten. Ik dacht dat ik goed was in De Betoverde Doolhof, maar kennelijk valt dat tegen. Zelfs met de beproefde 'Wees medic, loop achter iedereen aan'-methode om de map te leren kennen werkte niet, aangezien er vrijwel niemand uit de spawn wist te komen.
Enfin, snel nog eens spelen en dan beter opletten.
du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'
Verwijderd
Kom mee wars spelen danSwitch schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:13:
Ik speel verdacht weinig tegenwoordig, meestal heb ik wel plezier tijdesn TF2 maar mijn enorme lage skill zorgt vaker voor frustrerende situaties bij mij dan voor leuke. Dit leid geregeld naar ragequit's, en ik wil gewoon steeds vaker niet zoveel meer spelenHetis een soort vicieuze cirkel, door het mindere spelen wordt ik steeds slechter, waardoor ik minder speel
Ik zet mijn geld nog steeds op napalm --> dan heb je toch de napalm nade een beetje terug en houd je het in lijn met de : het worden dezelfde wapens met een andere functie gedachte in standZ3R0 schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:03:
@ coolz
Dat wisten we al. Ben alleen benieuwd welke leuke en onmogelijke achievements we nu voorgeschoteld krijgen en welke wapens we daarmee kunnen winnen.
Om maar even mijn gedachten erop los te laten:
Molotovs? Verbeterde flamethrower met increased range/damage?
Wat denken jullie dat de nieuwe unlocks zullen gaan worden?
[ Voor 19% gewijzigd door Kain_niaK op 06-06-2008 02:17 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
ik denk dat ze ook iets gaan doen met een melee wapen net als de critsaw bij Herr Doctor.Notna schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 00:51:
[...]
Ik zet mijn geld nog steeds op napalm --> dan heb je toch de napalm nade een beetje terug en houd je het in lijn met de : het worden dezelfde wapens met een andere functie gedachte in stand
Dus lekker prut in de rondte schieten en die in de fik steken
Er zijn ook nog andere soorten van TF2 gameplay hoor. Probeer maar eens een snipermap of een jumpmap server. De laatste zijn een goede oefening voor soldiers en demomen. Plus de tegenpartij is (meestal) zo beleefd om je niet te killen als je bijna boven bent.Switch schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 23:13:
Ik speel verdacht weinig tegenwoordig, meestal heb ik wel plezier tijdesn TF2 maar mijn enorme lage skill zorgt vaker voor frustrerende situaties bij mij dan voor leuke. Dit leid geregeld naar ragequit's, en ik wil gewoon steeds vaker niet zoveel meer spelenHetis een soort vicieuze cirkel, door het mindere spelen wordt ik steeds slechter, waardoor ik minder speel
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Dat is wel een idee, alleen ben ik gewoon niet goed genoegKom mee wars spelen dan. Wij laten tegenwoordig mensen ragequitten
niet zo erg als een map aan het healen zijn en dan captured je team net die laatste cap voor ej 10k healingYonni schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:48:
Wat voelde ik me net zuur zeg, ging voor de 10.000 healpoints in 1 life. Was al heerlijk op weg, lekker in de achterhoede, iedereen healen en weer naar het front sturen. Ben ik d'r bijna, is de tijd verstreken en krijgen we sudden death. Die begon en ik kreeg vrolijk de medeling dat 'on the bright side' ik wel ff 9674 gehealed had. Verdeurie...
Tja, inderdaad, vervelend als je teamgenoten samenwerken om de objectives te halen waar het spel en die map überhaupt voor zijn gemaakt.Napo schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 18:06:
[...]
niet zo erg als een map aan het healen zijn en dan captured je team net die laatste cap voor ej 10k healing
Ik heb de achievement gehaald als defense op castle3 stage3. Dan heb je 25 minuten om de achievement te halenYonni schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 17:48:
Wat voelde ik me net zuur zeg, ging voor de 10.000 healpoints in 1 life. Was al heerlijk op weg, lekker in de achterhoede, iedereen healen en weer naar het front sturen. Ben ik d'r bijna, is de tijd verstreken en krijgen we sudden death. Die begon en ik kreeg vrolijk de medeling dat 'on the bright side' ik wel ff 9674 gehealed had. Verdeurie...
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Heb hem nu ook, hij is aant downendreameater schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 12:06:
AHAH hoezo topic vervuiler![]()
Ik had hem al maar ik heb net !!4!! kameraden het spel aangesmeerd
[ Voor 44% gewijzigd door HertogJanNL op 07-06-2008 13:12 ]
dang! heb net dan toch Conan gehaald!HertogJanNL schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:07:
[...]
Heb hem nu ook, hij is aant downenCheck het topic op GoT zou ik zeggen!
.
Verwijderd
Tijd voor mij en Woest om onze bijlen eens uit het vet te halenLUH-3417 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:16:
Kreeg daarnet toen ik Steam opstartte zo'n soort message of the day update, met daarin de boodschap dat de pyro update zo goed als klaar was, dat ze de feedback van de medic update gehoord en verwerkt hadden en het anders wilden gaan aanpakken. Geen details. Wel een detail over een nieuw melee-wapen, de Axtinguisher; een axe die minder damage doet dan de normale fire-axe, maar als iemand in brand staat en je mept hem dan met die bijl, is het altijd een critical hit.
Oh, dacht dat ik het bericht niet meer kon vinden, maar hier is hij:
http://storefront.steampo...m/Marketing/message/1608/
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik denk dat je een semi-automatisch wapen krijgt.Gizz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:34:
Leuk idee inderdaad
Ik vraag me af wat ze voor de sniper gaan bedenken. Eén kogel in je hoofd en je bent dood, hoe willen ze dat met een ander wapen krachtiger/interessanter maken? Exploderende kogels?
Of grotere scope > meer zoom, maar langere reload. Zou ook wel tof wezen.Gizz schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 17:34:
Leuk idee inderdaad
Ik vraag me af wat ze voor de sniper gaan bedenken. Eén kogel in je hoofd en je bent dood, hoe willen ze dat met een ander wapen krachtiger/interessanter maken? Exploderende kogels?
zoiets dus :-)Yonni schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 10:50:
Wil je een echte pyro in TF2 zijn, dan mis je toch echt de fireaxe kills
Verwijderd
Ik ben samen met Woest ook een goed team. Beiden pyro, of ik medic en hij pyro. En dan gewoon melee hunten op 2fortDersan schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 19:00:
Lol ik zie napo idd bijna altijd met dat bijltje rondrennen hehe.
Verwijderd
Fireaxe doet 195dmg crit. Dus, tja. Met firedamage erbij kan je wel uitgaan van instant kills op de meeste classesfrickY schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 22:22:
Ik zie napo helaas altijd met zijn honkbalknuppel op mij afrennen
Het lijkt overigens of er hier nu veel van uitgaan dat een crit-hit instant kill betekend. Maar dat is helemaal niet zo (behalve bij sniper).
Das alle classes behalve de heavy dus, hoef je de heavy slechts 2x te raken en aangezien die meestal toch stil staat...Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 23:09:
[...]
Fireaxe doet 195dmg crit. Dus, tja. Met firedamage erbij kan je wel uitgaan van instant kills op de meeste classes
Verwijderd
3 als tie 450hp heeft, met de DPS van een pyro crit axe komt dat neer op zo'n 2-2.5 seconden werkJimmie schreef op zondag 08 juni 2008 @ 00:07:
[...]
Das alle classes behalve de heavy dus, hoef je de heavy slechts 2x te raken en aangezien die meestal toch stil staat...
Verwijderd
Nee niet nog meer zoom, das vet onhandig je kan nu al alles zien johFreich schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 18:18:
[...]
Of grotere scope > meer zoom, maar langere reload. Zou ook wel tof wezen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq