[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste
Acties:
  • 39.532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
Dersan schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:02:Of gewoon normale hitboxes zoals in counterstrike ;)...Nee echt ik weet niet hoor maar sniper speelt zo vaag in TF2 :).
Helemaal mee eens. Maar misschien komt dat juist doordat ik de CS:S hitboxes gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brian schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:50:
[...]
Helemaal mee eens. Maar misschien komt dat juist doordat ik de CS:S hitboxes gewend ben.
Echt niet css hitboxen die zijn pas echt ziek...... geef mij gewoon de tf2 hitboxen maar die heb ik nu helemaal onder de knie... en dan zijn ze super.

ps
Sniper is niet vaag, je moet gewoon weten waar je iemand kan raken voor en headshot en je zit goed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
Brian schreef op zondag 08 juni 2008 @ 08:50:
[...]
is mischien wennen ja maar in css zijn de hitboxes gaarder, Daar ga je soms al voor iemand zitten richten. In tf2 kloppen ze vaker en het belangrijkste is nog wel dat de richter een dot is ipv een kruis wat het richten moeilijker maakt. Dit samen met hogere runspeed is het ff wennen ja. Maar als je er eenmaal aan gewend bent is het afzien voor de vijand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

En wat met custom crosshairs ? In games zoals CS en DoD vond ik die kruisjes vet irritant zeker als ze ook nog eens groter worden als je rent en kleiner als je crouched. In bijde games heb ik dus gewoon een klein rood puntje als crosshair. Maar in TF2 vind ik de crosshairs wel redelijk... toch vraag ik mij af of een klein rood puntje beter zou zijn voor de scout.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op maandag 09 juni 2008 @ 01:28:
En wat met custom crosshairs ? In games zoals CS en DoD vond ik die kruisjes vet irritant zeker als ze ook nog eens groter worden als je rent en kleiner als je crouched. In bijde games heb ik dus gewoon een klein rood puntje als crosshair. Maar in TF2 vind ik de crosshairs wel redelijk... toch vraag ik mij af of een klein rood puntje beter zou zijn voor de scout.
Nee, want de wapens hebben een vrij grote spread cone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/kain134/achievementbox_b30009.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik sinds een paar dagen dit spel ook :) Nu heb ik mn teamspeak button op de linker alt staan, alleen als je dat gebruikt kun je meer met je muis bewegen (geen mouselook). In de opties staat daar niks van bij. Weet iemand hoe je dat kan veranderen?

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Tegen botjes Kain, durf je wel :p

@jordz
Linker-alt is misschien sowieso neit zo handig in verband met Windows-functies in combinatie met de Alt? Maar je zou eens kunnen kijken in ./Steam/steamapps/team fortress 2/tf2/cfg/config.cfg (oid).
Dan moet er ergens een regel staat äls "bind alt -mouselook".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-06 17:34
Thanks fricky! Ik zal er is naar kijken. Ik gebruik alt met cod4 altijd, wel handig als ik het niet hoef te veranderen. Dus een unbind alt zou voldoende moeten zijn :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Dersan schreef op zondag 08 juni 2008 @ 01:02:
Of gewoon normale hitboxes zoals in counterstrike ;)...

Nee echt ik weet niet hoor maar sniper speelt zo vaag in TF2 :).
Je schiet naast iemand z'n hoofd en je maakt een headshot? Je schiet in iemand z'n voet en je maak een headshot? Je schiet in iemands hoofd en je mist? Gelieve geen CS hitboxes in te voeren in TF2.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
jordz. schreef op maandag 09 juni 2008 @ 08:08:
Ik sinds een paar dagen dit spel ook :) Nu heb ik mn teamspeak button op de linker alt staan, alleen als je dat gebruikt kun je meer met je muis bewegen (geen mouselook). In de opties staat daar niks van bij. Weet iemand hoe je dat kan veranderen?
Ik heb praten in-game op 'V' zitten gewoon, en op Ventrilo/TS/Mumble zit het op Scrollweel Click.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Muisknop 5 (Volgnde) voor ingame voice en Muisknop 4 (Vorige) voor Mumble, Teamspeak en Vent
Die knoppen staan beide aan mn rechterduim die toch voor niets anders gebruikt kan worden, gemakkelijker als dat is het niet :)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Hoezo kunnen die voor niets anders gebruikt worden?
Bij mij zijn ze Use Last Weapon en Use Last Disguise. Werkt prima ;)
Heb voice zelf overigens op de [Q]

[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 10-06-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan rustig hoor, heb muisknopje 4 en 5 ook gewoon ergens anders aan gebind... is wel lekker handig
moet ik zeggen. ik denk dat de meeste mensen ze wel ergens aan binden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:45
Weet iemand een manier om een engineer constant te laten repairen. Ik geloof dat het met een of ander scripje kon? Is dit niet cheaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Bart1983 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:43:
Weet iemand een manier om een engineer constant te laten repairen. Ik geloof dat het met een of ander scripje kon? Is dit niet cheaten?
gewoon je wrench selecteren en dan in je console +attack typen, om te stoppen weer in je console -attack typen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Napo schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:45:
[...]

gewoon je wrench selecteren en dan in je console +attack typen, om te stoppen weer in je console -attack typen ;-)
Beetje vreemd om het zo te doen. Je kan ook onderstaande scripts in een autoexec.cfg plaatsen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
//Quick melee, continued slashing (press down)
alias +QMC "slot3; +attack"
alias -QMC "-attack; wait; lastinv; lastdisguise"
bind "q" "+QMC"

//Quick melee, continued slashing (toggle)
alias QMC "QMC1"
alias QMC1 "slot3; +attack; alias QMC QMC2"
alias QMC2 "-attack; wait; lastinv; alias QMC QMC1"
bind "q" "QMC"

//Quick melee toggle (no slashing) + switch to previous weapon
alias QM "QM1"
alias QM1 "slot3; alias QM QM2"
alias QM2 "lastinv; alias QM QM1"
bind "q" "QM"

En dan het script uitkiezen wat je het fijnste vindt. Eerste gaat melee bashen als je een toets ingedrukt houdt. De tweede doet hetzelfde, maar hoef je de toets niet ingedrukt te houden. Gewoon indrukken om te beginnen met bashen, nog een keer indrukken om naar je laatste wapen te switchen.

Zelf gebruik ik de laatste, die wisselt naar melee als je de toets indrukt en weer terug naar je laatste wapen als je hem weer indrukt. Attack moet je dan wel zelf doen nog, maar daar kan je evt. ook een ander script voor gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Daarnaast is automatisch repairen helemaal niet prettig. De interval is best groot, bijna een seconde. Verkeerd getimed kan continue repairen alsnog betekenen dat je sentry wordt gesloopt.
Je wilt hitten tijdens of vlak nadat je sentry een klap krijgt.
Ook wil je naar shotgun changen zodra er stickies bij je sentry komen te liggen, of je denkt een spy te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

frickY schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:21:
Hoezo kunnen die voor niets anders gebruikt worden?
Bij mij zijn ze Use Last Weapon en Use Last Disguise. Werkt prima ;)
Heb voice zelf overigens op de [Q]
Ik bedoelde dat mn duim niet aan een ander knopje kan :P

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
June 9, 2008 - Team Fortress 2 Update Released

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

Team Fortress 2

-Changed video options initialization to fix some HUD resolution problems in mods
-Fixed crash issuing the last disguise command when not connected to a server
-Fixed rare crash on exit
-Fixed a couple of issues with gamestats reporting incorrect values
-Fixed an exploit that allowed clients to crash servers

- - -

Niets dat de gameplay veranderd en ook geen andere exploits aangepakt. Mensen kunnen soms nog steeds door de gates heen pipebomben/vlammen, rite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Right, heb het gister nog zien gebeuren (pipes) en gedaan (flames) in pl_goldrush.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flames is niet zo erg... Heel erg normaal zelfs dat er vlammen door een soort kippegaas achig-hek gaan .. Maar pipeboms zijn soms wel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK

Kain_niaK

Er zou gewoon niks door heen mogen gaan. Probeer nu maar eens een sentry voor de spawn op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Flames is juist grappig dat het kan en dat werkt eigenlijk alleen maar als je er om vraagt door er tegenaan te gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:25

-d-

Voor de mensen die ervaring hebben met TF2 gameservers - hoeveel slots zou zo'n soort server ongeveer aankunnen (Linux) ; Xeon Quadcore 2,13 GHz / 2GB DDR EEC ? Ook even uitgaande van 2.5 TB dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:50:
Voor de mensen die ervaring hebben met TF2 gameservers - hoeveel slots zou zo'n soort server ongeveer aankunnen (Linux) ; Xeon Quadcore 2,13 GHz / 2GB DDR EEC ? Ook even uitgaande van 2.5 TB dataverkeer.
Dataverkeer is geen probleem. Ik denk dat je er wel 2-4 kan draaien. 4 als je wat meer ram hebt. Ligt natuurlijk ook aan het aantal spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:50:
Er zou gewoon niks door heen mogen gaan. Probeer nu maar eens een sentry voor de spawn op te bouwen.
Een sentry voor de spawn gaat zowieso niet lukken (voor beiden teams) door voor stickys...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:25

-d-

Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:57:
[...]

Dataverkeer is geen probleem. Ik denk dat je er wel 2-4 kan draaien. 4 als je wat meer ram hebt. Ligt natuurlijk ook aan het aantal spelers.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-09 21:47
-d- schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:50:
Ligt aan je aantal sloten per server en of je hem gaat fps boosten. 4 keer 24 slots met iedere instance zijn eigen core is geen probleem. Vergeet iig niet dat TF2 veel meer CPU zuipt dan bijvoorbeeld CSS. Als je geen gebruik maakt van SourceTV, de fps_max laag houdt, etc dan kun je wel meer sloten kwijt.

Ga je voor 4 x 24 dan zou geheugen wel een probleem kunnen vormen: start je de instances op dan kijk je naar minder dan 200 MB verbruik (per stuk) ofzo, maar zodra hij druk bevolkt raakt gaat dit als snel naar de 450+ MB per instance. Daarnaast lekt TF2 in sommige situaties best veel geheugen, dus dagelijks herstarten van srcds is wel aan te raden. Ik heb al een verbruik van 800 MB na 4 dagen meegemaakt... schiet niet op. Nou moet ik alleen wel zeggen dat mods ook geheugen verbruiken, dus deze getallen kunnen iets aan de hoge kant zijn.

[edit]
Komt trouwens later vandaag weer een verplichte update voor TF2 uit... misschien een kritieke bug gefixt?

[ Voor 4% gewijzigd door Brainstorm op 11-06-2008 23:40 ]

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Brainstorm schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:37:
[...]

[edit]
Komt trouwens later vandaag weer een verplichte update voor TF2 uit... misschien een kritieke bug gefixt?
Meh niet echt:
Team Fortress 2

- Allow Mods to set which ConVars control the sv_tags settings
- Support custom Russian TF2 fonts
- Particle rendering/simulation performance increase (missed from the
previous update)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Laatst online: 18:06
Nog even ter aanvulling up de vraag over de dedicated server van hierboven, hoeveel bandbreedte verbuikt TF2 eigenlijk ongeveer per speler... Binnenkort een kleine vrienden-lan bij iemand thuis, met een man of 11-12, maar ik vermoed niet dat dat met ~1000 kilobit upload lag-vrij gaat werken...?

Nog afgezien van de mogelijkheid om gewoon lokaal zo'n server te draaien natuurlijk. GoT servers hebben HLstatx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:46

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Zsub schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:52:
Nog even ter aanvulling up de vraag over de dedicated server van hierboven, hoeveel bandbreedte verbuikt TF2 eigenlijk ongeveer per speler... Binnenkort een kleine vrienden-lan bij iemand thuis, met een man of 11-12, maar ik vermoed niet dat dat met ~1000 kilobit upload lag-vrij gaat werken...?

Nog afgezien van de mogelijkheid om gewoon lokaal zo'n server te draaien natuurlijk. GoT servers hebben HLstatx :P
Bandbreedteverbruik neemt niet linear toe per speler.

Brainstorm kan je wel vertellen hoeveel verkeer een volle 24 mans server trekt ;)

Als je 11-12 man hebt speel je toch lekker op de LAN?

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 13:45
Kunnen jullie ook niet online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Kanarie schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 10:58:
[...]

Bandbreedteverbruik neemt niet linear toe per speler.

Brainstorm kan je wel vertellen hoeveel verkeer een volle 24 mans server trekt ;)

Als je 11-12 man hebt speel je toch lekker op de LAN?
Gaan we ook wel voornamelijk doen, maar omdat het 5 dagen duurt willen we misschien nog wel eens met een paar mensen online gaan spelen (of met iedereen natuurlijk) :P Ik ben ook wel gewoon benieuwd, eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
Verkeer is afhankelijk van de client en server instellingen, zie ook Brainstorm in "[PC] Team Fortress 2, deel 5" Ik had daar 16 kB/s per speler berekend, maar dit is zowel upload als download gecombineerd.

Als je stil staat in game gebruik je geloof ik al snel 32 kbit/s upload, wat intensieve momenten doen heb ik eigenlijk geen idee van. Als je net_graph 3 aanzet kun je dit denk ik wel inschatten. Maar ja, hangt ook erg af van de spelsituatie. Dustbowl stage 3 cap 1 is veel intensiever dan bijvoorbeeld de basement in 2fort.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Wel apart... net_graph 3 geeft data in 'k/s' en ik heb geen flauw idee wtf dat moet zijn... ik neem aan kB/s, maarja. Alweer veel te lang geleden dat ik gespeeld heb trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ik rond de 6mbit constant zat met 24 man. Echt precieze cijfers heb ik niet, meer afleiding van netwerk gebruik (100mbit nic & 100mbit inet verbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
http://whisper.ausgamers....e#Net_graph_3_Explanation
4. The Average amount of KiloBytes Per Second being Sent or Received of GameData + UDP Segment + IP Packet overhead
[edit]
Even de getallen van de goldrush patch erbij gepakt. Met een tickrate van 66, minrate op 10000, maxrate op 25000 gebruikten vier servers van 24 man gemiddeld 11 Mbit, met een uitwijking van +/- 2 Mbit. Gemeten met 5 minuten gemiddeldes. Daarbij was de upload zo'n 2.5 Mbit/s, oftewel 26.7 kbit/s upload per speler en 90.7 kbit/s download per speler. In de eerste paar uren na de patch lagen deze getallen nog iets hoger, komt misschien doordat constant achievements gehaald werden: 12.5 Mbit/s gemiddeld (133.3 kbit/s per speler, waarvan 104 kbit/s down en 29.3 kbit/s up). Dit zijn gemiddelde waardes, dus de pieken liggen hoger. Hoogst gemeten piek over 5 minuten is 13 Mbit/s, dus 138.6 kbit/s per speler.

Voor je lan, wat je kunt doen is de maxrate verlagen totdat het in je beschikbare bandbreedte past.

[edit2]
Toch wel grappig, bovenstaande getallen zijn gemeten op de switch waar de server aan hangt... moeten dus betrouwbaar zijn. Maar als je kijkt naar de hoogste getallen qua upload (29.3 kbit/s per speler) dan ligt deze waarde lager dan de ingame gerapporteerde waardes. Wat ik al postte: ingame geeft hij 4 kB/s aan als je stil staat. Dat is al 32 kbit/s. Vraag me af wat nou waar het verschil door veroorzaakt wordt... misschien rekent de switch de headers niet mee? Lijkt me sterk.

[ Voor 85% gewijzigd door Brainstorm op 13-06-2008 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Eindelijk nog eens tijd gehad om TF2 te spelen.
Dus net nog eens even op GoT server1 gespeeld. (ik ben [GoT] Simon )
Was heel leuk.
Totdat we gesplitst werden ben ik vooral falcon4ever aan het healen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Khad laatst nog een mooi moment op de laatste stage van Dustbowl:

Ik was zelf soldier en op een gegeven moment zag ik ergens een spy rondlopen, ik begon op hem te schieten maar hij cloakte. Ik zat daarna een beetje in het wilde weg in zijn richting te schieten maar ik had niks raak. Plotseling zie ik vlak bij mij een spy uncloaken en zijn mes opheffen om een demoman om zeep te helpen. Hij wil zijn mes omlaag doen....

*Boem* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
't was gezellig, many got owned :)
Afbeeldingslocatie: http://img293.imageshack.us/img293/4316/cpdustbowl0000on9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Simon was boos omdat ik zat te spawnkillen (hoewel het technisch niet eens spawnkillen is aangezien je gewoon kunt spawnen en voorbereiden om aan te vallen).

Echter, er zijn taktieken tegen spawnkillers... Waaronder een uber of je laat 1 persoon alle stickies eten en val dan aan met 3 personen tegelijk. 1 enemy demoman kan dat nooit tegenhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Was niet boos, vond het eerder nogal flauw dat je inderdaad vlak voor de deur begon te killen met stickies vlak voordat de kar er was. Tactisch gezien natuurlijk goed, maar vind het tegelijkertijd nogal flauw.

Zeg wel niet dat ik het zelf nog nooit heb gedaan Afbeeldingslocatie: http://media.cuvedev.net/smilies/santabaard.gif.

Ben eigenlijk benieuwt wat ze allemaal in het demo pack gaan proppen.
Al een tijdje dat ik nog demo heb gespeeld. (blame drukke blok).
Medic pack valt goed mee, enkel healing weapon is wat minder, maar voor de rest heel leuk.
Zeker de ubersaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het wel geinig gevonden als een medic een engineer kon voorzien van metal en dan waarschijnlijk de andere class' van ammo inplaats van health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Ik denk dat dat juist iets wordt voor de Engi. In TFC kon de engi namelijk armor geven aan de andere klassen. Ammo via de dispenser of misschien wel een soort gun ofzo, andere gebouwtjes?

Een sneak-peak in de dev keuken van Valve lijkt me echt wel gaaf, beetje tekeningen en ideen van de drawingboard zien. :Y

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh!! Een engi-gun die iemand van meer armor/ammo voorziet EN dat ze sneller herladen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 16:12:
Eindelijk nog eens tijd gehad om TF2 te spelen.
Dus net nog eens even op GoT server1 gespeeld. (ik ben [GoT] Simon )
Was heel leuk.
Totdat we gesplitst werden ben ik vooral falcon4ever aan het healen geweest.
Gisteren echt een paar top sessie gehad, eindelijk is m'n kill/death ratio eens een keertje boven de 1.00 O-). Ik denk dat ik maar 's wat vaken demoman ga spelen.

Veel dank aan m'n 'vaste' medic simon :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Dus eindelijk een piek in je TF2 carriere? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
lol

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Cabo schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:37:
Dus eindelijk een piek in je TF2 carriere? 8)7
doe es liev :'( ...

Tja als je vaak engie of medic speelt, is je kill/death ratio nou niet echt super (momenteel zit ik op pos 83 met 0.55)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
* Zsub seconds Falcon

Voor medics mogen ze wat mij betreft mij wel Assist/death-ratio gaan bijhouden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Cabo, je wilt echt mijn k/d ratio niet weten.
Ik heb tot nu toe vooral medic gespeeld op de GOT server, met af en toe eens demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.1 tot 0.3 schat ik in als je alleen medic speelt en das nog niet eens zo slecht dan.
medic 1e target op got servers ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Gisteren een k/d ratio van 22/6 gehad als defender op Dustbowl. Wat een spamfest :D
Normaal haal ik 1/1, veel te suicidaal bezig (vooral met Pyro)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
KPD van 0.45, wat relatief hoog is voor mijn doen. Komt puur omdat ik ook nog af en toe pyro of engineer speel. KPD is in het verleden een heel stuk lager geweest, omdat ik alleen medic speelde. En wat Zero zegt, medic is altijd de lul op de server ;)

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik probeer rond de 1 te blijven. Vind het zonde van de tijd dood te gaan en in de spawn te zitten wachten zonder iemand van het andere team dat ook te laten doen. Zodra ik er 1 heb gaat het knopje om en wordt ik suicidaal :p

Soms zie ik echter een dusdanig mooie kans - zoals gister in castle4 waar 5 brandende soldiers, medics en demo's op een hoopje stonden - dat ik er gewoon op in rag :p

[ Voor 27% gewijzigd door frickY op 16-06-2008 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:31:
KPD van 0.45, wat relatief hoog is voor mijn doen. Komt puur omdat ik ook nog af en toe pyro of engineer speel. KPD is in het verleden een heel stuk lager geweest, omdat ik alleen medic speelde. En wat Zero zegt, medic is altijd de lul op de server ;)
Hehehe idd medic staat toch bovenaan op de hitlijst denk ik zo... laat die heavy of pyro maar zitten zodra die medic neer is gaat de ander vanzelf ook wel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Eric Cartman - 0d 09:02:34h - 532 kills - 393 deaths - 1.35 kpd

Ik speel meestal ook zonder een medic in mijn aars. Als ik een medic heb, zit ik meestal op een kpd van 3.

[ Voor 44% gewijzigd door Dutchmega op 16-06-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-03 08:31
Donderdag Pyro Madness!
Valve today announced a set of new releases for Team Fortress 2, the title named Multiplayer Game of the Year by PC Gamer and Gamespy.com.

The main event of the week is the Pyro Update, which will be made available this Thursday and contains three unlockable new weapons for the Pyro plus 35 new achievements. In addition, two user-created maps are included to highlight the great work being done in the community and distribute those works to all TF2 players..

Meanwhile as folks wait for the Pyro Update to be released, the latest in the "Meet the Team" video shorts, "Meet the Sniper," will be made available tomorrow (Tuesday, June 17) at 11 am PDT along with a web site dedicated to the Pyro update.

Finally, to give everyone a chance to try the new weapons and community maps, Valve will hold another Team Fortress 2 Free Weekend via Steam beginning this Friday at 11 am PDT.
BRON

Vrees alleen dat ik pas volgende week maandag kan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Ik lees net op kotaku dat de pyro achievements donderdag komen, en morgen de meet the sniper video. Geen nieuws over mogelijke unlocks of achievements.

EDIT: haha, crosspost! Ga eens studeren joh ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Shabbaman op 17-06-2008 08:50 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 20:18
Nou, dat wordt dus niet meer spy spelen...wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:43
Dersan schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:17:
Nou, dat wordt dus niet meer spy spelen...wel jammer.
het is een uitdaging om het toch te blijven spelen >:)

Kijk al uit naar de update. Verbasend hoeveel updates Valve doet voor dit spel, maar ik klaag niet :)

[ Voor 19% gewijzigd door NoReason op 17-06-2008 10:48 ]

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
NoReason schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:48:
[...]

het is een uitdaging om het toch te blijven spelen >:)

Kijk al uit naar de update. Verbasend hoeveel updates Valve doet voor dit spel, maar ik klaag niet :)
En dan moeten ze de andere classes ook nog. Keep the updates coming :+
Maar idd dit zal wel een pyro fest worden dus donderdag kan ik mijn geluk niet op denk ik *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Kan NIET wachten mo iedereen in de fik te steken. >:)

ugghuhuuhguuguuh!

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 20:18
ik word gewoon vanaf donderdag standaard heavy duidelijk:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Oei, en gisteren vond ik het al een ramp om tegen een team met drie Pyro's te spelen. Dat wordt een hoop Medic roepen!

Ik had gisteren overigens, met behulp van een medicende Cabo een achterlijke goede run op Goldrush stage two. In één leven een keer of drie dominations en al die lui die uit die greppel bij hun spawn uit kwamen opgeblazen. Je merkt dan echt dat je meer critcs krijgt als je veel damage doet. Vind ik wel een mooi systeem, want je kan dat echt een enorme adrenaline-rush krijgen als het lekker gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Niet online
Wat is nou een goede class tegen een Pyro? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Nu online

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^soldier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Alles wat een pyro op afstand kan houden ^^ Pyro doet het goed als verrassingselement op korte afstand, maar op lange afstand zijn ze een groot deel van de tijd de lul..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Een level 3 sentry doet het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Shabbaman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:57:
Een level 3 sentry doet het ook prima.
Zeg dat nou niet nu gaat iedereen engie. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Een uber pyro kan een sg met daarachter een reparerende engie met gemak aan. Zolang de pyro maar niet springt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Twisted schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:14:
Een uber pyro kan een sg met daarachter een reparerende engie met gemak aan. Zolang de pyro maar niet springt :P
Als de sentry voor die tijd al 10 niet uber pyro's gekilled heeft is dat niet zo erg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Als je pyro speelt moet je niet bang zijn om dood te gaan. But bring them fiery death in the process!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk meer benieuwd naar de video van meet de sniper :) is toch stiekum een beetje mijn favo class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:42:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de video van meet de sniper :) is toch stiekum een beetje mijn favo class
Stiekem?

Ik stel voor om de volgende regel in te voeren:

if player_name(rare-naam) then classlimit(sniper) = 0

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Twisted schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:45:
[...]

Stiekem?

Ik stel voor om de volgende regel in te voeren:

if player_name(rare-naam) then classlimit(sniper) = 0

:P
Ik stem voor
if steam_id=(hier birdy's steam_id plaatsen) then sniper_rifle_damage=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik heb het als Demoman vaak nog lastig tegen Pyro's. Meestal overleven ze je eerste sticky niet alleen, maar worden ze ook nog eens, vlammend en al, recht je gezicht gelanceerd door de ontploffing. Niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zo heel goed zijn sentries niet tegen pyro's. Het lijkt ook net alsof pyros een paar maanden geleden een dikkere huid hebben gekregen, want sinds een maand of 4 wordt mijn sentry vershcirkkelijk vaak slachtoffer van een pyro.

Level 1 en 2 sentries zijn sowieso kansloos tegen een pyro, en de engineer die er bij zit ook. Een level3 kan het alleen volhouden als de sentry niet vlak bij een hoek staat waar de pyro kan opduiken, maar meestal zijn dat net de goede plekjes tegen de overige classen.

Maar goed, ik heb er zin in! :)

@LUH-3417
Lol, dat heb ik je gister nog zien doen in de nieuwe coorporation :p Heb het zelf ook vaak, ook gister :( Sterker nog, meestal overleven pyros 2 stickies omdat je zelden een volledige hit hebt vanwege de brandende chaos. Idem voor soldiers.

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 17-06-2008 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Twisted schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:14:
Alleen als de medic zo slim is om de sentry af te leiden. Zo niet, dan word je als pyro gewoon weggeblazen [/gefrustreerde pyro klaagzang]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Shabbaman schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:15:
[...]

Alleen als de medic zo slim is om de sentry af te leiden. Zo niet, dan word je als pyro gewoon weggeblazen [/gefrustreerde pyro klaagzang]
Medics die niet de sentry afleiden moeten op verplichte cursus bij Mistress Mik. Zo kun je een uber helemaal omzeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Twisted schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:40:
[...]
Medics die niet de sentry afleiden moeten op verplichte cursus bij Mistress Mik. Zo kun je een uber helemaal omzeep helpen.
Zweep erover wou je zeggen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Twisted schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:40:
[...]

Moeten teamleden die niet geüberd lopen en niet meelopen ondanks dat de medic de sentry afleidt ook mee op cursus? Zo ja, dan krijgt Mik het nog druk.
Toch geef ik mijn uber liever aan een demo als er een sentry gesloopt moet worden. Succes gegarandeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Hoe werkt dat afleiden eigenlijk precies? Als de sentry al getarget is op de geuberde pyro/soldier/demo/andere held, kun je als medic ervoor gaan staan wat je wilt, maar dan vang je alleen maar de raketten op, right? Dus het geheim is om de Uber aan te zwengelen, dan als medic je voor die sentry te werpen en vervolgens de geUberde laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Inderdaad, als medic altijd voorop lopen naar de sentry toe. Het liefst pal voor de sentry blijven staan.

Je uber-buddy en, in een ideaale wereld, de rest van het team kunnen zich op de sentry en haar onfortuinelijke maker uitleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mdekoning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 07:25
wheee Pyro update is komende donderdag

http://planethalflife.gamespy.com/fullstory.php?id=151712

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchmega schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:41:
Wat is nou een goede class tegen een Pyro? ^^
HWG. Hands down. Zeker met een medic erbij. HWG kan solo makkelijk 2 pyro's aan, met medic erbij wordt het een rapefest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Awesome pyro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Filmpje van Meet the Sniper is toch wel weer erg goed :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Graham schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 21:51:
Filmpje van Meet the Sniper is toch wel weer erg goed :D
Ik zie een Birdy met z'n eeuwige kopje koffie O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
dat stuk waar ie in de toren staat deed me denken aan dirty jobs :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Meet the Sniper op Shacknews, een mooie HD versie is natuurlijk in de Steam store te krijgen :)

en een Pyro update-hint!

[ Voor 21% gewijzigd door Switch op 17-06-2008 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Dus zien we binnenkort geen Spy's weer.
Durf te wedden dat er minstens 1 burn spy achievement tussen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
En daarna weer spies :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Switch schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:45:
Meet the Sniper op Shacknews, een mooie HD versie is natuurlijk in de Steam store te krijgen :)

en een Pyro update-hint!
Zie ik daar nou een incendairy grenade launcher? :D Kan niet wachten tot de pyro update, alhoewel zal gros van de servers helemaal vol zitten met pyros.

Afbeeldingslocatie: http://img66.imageshack.us/img66/4053/tf2fv8.jpg

Nutcrack. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie hebben toch niet de hint naar Hunted gemist ;).

En dat er 2 community created maps in de update zitten. Redstone en Fastlane. Ik agree met de eerste, maar die 2de ken ik nog niet goed genoeg.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2008 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:28

Wimo.

Shake and Bake!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:43:
Jullie hebben toch niet de hint naar Hunted gemist ;).

En dat er 2 community created maps in de update zitten. Redstone en Fastlane. Ik agree met de eerste, maar die 2de ken ik nog niet goed genoeg.
Hunted? Dat was vroeger echt briljant .. alleen jammer dat de hunted random was en vaak gespeeld werd door een retard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wimo. schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:49:
[...]

Hunted? Dat was vroeger echt briljant .. alleen jammer dat de hunted random was en vaak gespeeld werd door een retard :)
Net als VIP in CS. Was ook altijd 1 grote fail :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z3R0
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Dus de Axtinguisher vervangt de axe, de Blunderbuss de shotgun, maar nu ben ik toch wel echt benieuwt wat de helbrengende flamethrower gaat vervangen.
Meet the Sniper was echt prachtig, zo zie je dat elke personage ook weer een achtergrond heeft en niet simpelweg maar een mannetje is. Het was me niet opgevallen dat de Blunderbuss in het filmpje verwerkt zat, wie wel?

If There's A Limit, I Mean To Reach And Then Overcome It

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ai, moet ik wéér een Shacknews linkje posten :D Achievements zijn gelekt.
Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.