[PC] Team Fortress 2, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 39.531 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Waarom geen spies meer als het hele andere team pyro is? Makkelijk disquise kiezen toch?
Kwestie van gecloacked achter een muur zien te komen en mensen in de rug steken als ze voorbij lopen. Als spy midden in een groep pyro's rond rennen is natuurlijk niet handig, maar dat is het ook niet als er maar 2 zijn.

Het is dat ik pyro te leuk vind, anders zou ik juist spy gaan spelen :p
Z3R0 schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 08:13:
Dus de Axtinguisher vervangt de axe, de Blunderbuss de shotgun, maar nu ben ik toch wel echt benieuwt wat de helbrengende flamethrower gaat vervangen.
De flare gun
Afbeeldingslocatie: http://www.shacknews.com/images/image-o-matic.x?/images/sshots/Screenshot/10072/10072_4858111f2f718.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 18-06-2008 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Dat is de blunderbuss waar Z3RO het over heeft, frickY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 22:36

Twisted

Mogli <3

Er gaan heel veel mensen branden donderdag. Mischien moeten we een praatgroep opzetten: Burn Victims.

>:)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

D'OH, moet meer terug lezen. Net meet the Sniper gezien. Ik vind m leuk :*) Heel veel leuke kleine details erin :P

@Twisted: goed idee, omdat ik veel medic speel ben ik altijd target nummer een, vooral van pyro's :(
van alle classes eigenlijk :P

[ Voor 83% gewijzigd door Fl4pp13 op 18-06-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Het mag overigens gezegd worden dat de achievements weer geniale namen hebben; OMGWTFBBQ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

En toch vind ik Scout een prima anti-pyro class. Al moet je wel wat ruimte hebben om te maneuvreren. Scattergun + Pistol mash geeft uirkomst. Knuppel als je echt lef hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Dat geweer uit meet the sniper blijkt volgens mij inderdaad een flare gun te zijn. De achievement daarvan heet immers ook "Attention getter".

/me SniperFox hoopt stiekem dat er een incendairy grande launcher / rocket launcher is voor de pyro.

[ Voor 27% gewijzigd door Fox op 18-06-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:27

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ga ik dan toch gelijk krijgen met mijn napalm theorie :+ Zou wel humor zijn.

Anyways, Meet The sniper was weer leuk :D. Ik zie moon al helemaal zitten met zijn koppie koffie :P

En hoewel je vaak genoeg mijn hoofd eraf knalt heb ik het motto: I'll Get you next time Gadget...... NEXT TIIMMEEE!!!!!

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Jullie ook de potjes plas gezien in het sniperhok timelapse gedeelte? iieeuw :+

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Notna schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 10:19:
Anyways, Meet The sniper was weer leuk :D. Ik zie moon al helemaal zitten met zijn koppie koffie :P
Ghe, jij dus ook al ^^

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
frickY schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 08:56:
Waarom geen spies meer als het hele andere team pyro is? Makkelijk disquise kiezen toch?
Kwestie van gecloacked achter een muur zien te komen en mensen in de rug steken als ze voorbij lopen. Als spy midden in een groep pyro's rond rennen is natuurlijk niet handig, maar dat is het ook niet als er maar 2 zijn.

Het is dat ik pyro te leuk vind, anders zou ik juist spy gaan spelen :p
Ga jij maar spy, ik ga pyro. De kans dat je kan vluchten van een pyro is het kleinst tegenover de andere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:43
Wimo. schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 00:49:
[...]

Hunted? Dat was vroeger echt briljant .. alleen jammer dat de hunted random was en vaak gespeeld werd door een retard :)
Dat poppetje op z'n dashboard (in Meet the Sniper) is het originele Hunted karakter (qua skin).

Eerste keer dat ik online ging met 56k jaren en jaren geleden om een spel te spelen (TFC dus) kwam ik op een Hunted map *O*

In TFC had je alleen maar Snipers in 't vijandelijke team en in het Hunted team, 1 dikzak de Hunted met z'n paraplu en voor de rest bodyguards die uit Soldiers, Heavy's en Medics bestaan.
De maps zijn ook meestal zo gedesigned dat die bodyguards niet direct bij de Snipers kunnen komen (Snipers op high ground) al kon dat wel door te rocketjumpen en concen als medic.

Was altijd een erg leuke modus, maar zoals Koeitje al zei soms ook erg frustrerend met een domme Hunted die zich zodra die buiten kwam in z'n kop liet schieten :+

Valve had al is eerder gezegd dat Payload uiteindelijk hun soort Hunted is geworden (omdat Hunted nou eenmaal z'n flaws heeft), maar dat ze nog wel de code voor as_ maps (assassination) in TF2 gingen maken zodat de community er maps mee kon gaan maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Jimmie op 18-06-2008 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Cabo schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:58:
Ga jij maar spy, ik ga pyro. De kans dat je kan vluchten van een pyro is het kleinst tegenover de andere teams.
Als je moet vluchten doe je het sowieso fout. Het is natuurlijk de bedoeling dat je iemand van achter neer stabbed zonder dat de rest het ziet, en zorgt dat je ergens anders staat als je slachtoffer weer spawned, want die zoekt je uiteraard op.

Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, maar juist een leuke uitdaging :P You of all people zou het daar toch juist mee eens moeten zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mik! schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:07:
[...]

Ik zie een Birdy met z'n eeuwige kopje koffie O+
Hahahaha ik heb het filmpje nog niet eens gezien :'( heb et veel te druk, vanavond maar weer es tijd maken denk ik.... ben zo nieuwsgierig naar het filmpje :)

Notna, uitdaging is altijd goed toch ? Maar zo verschrikkelijk vaak ben ik geen sniper meer hoor, af en toe eens als het nodig is of als de situatie er zich voor leent.... en volgens mij zie je te veel tv... we spelen TF2 en geen inspector gadget ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Waarom nou geen spies meer vanaf donderdag? Omdat er dan allemaal pyro's rondlopen? Precies, dan val je niet zo op als spy hoor, zelfde was toen net de medic pack gereleased was. Gewoon als medic vermommen en huppa, stab-fest haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonni schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:45:
Waarom nou geen spies meer vanaf donderdag? Omdat er dan allemaal pyro's rondlopen? Precies, dan val je niet zo op als spy hoor, zelfde was toen net de medic pack gereleased was. Gewoon als medic vermommen en huppa, stab-fest haha!
Er is vast een achievement voor het in de fik zetten van spies. Kan je lol op :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
http://www.steampowered.com/pyro/?pw=presspreview

In addition to the three unlockable Pyro weapons, we've made a significant addition to the base Pyro flamethrower. By hitting the alt-fire key, the Pyro is able to produce a blast of compressed air that knocks enemies away, and redirects enemy projectiles. It’s a highly versatile tool, allowing Pyros to get away from nearby enemies after igniting them, to kill enemy soldiers with their own rockets, or to separate enemy Medics from their healing targets. In particular, it allows a skilled Pyro to contain an enemy invulnerability push, and even to separate the Medic completely if the surrounding terrain supports it.

Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/pyro/images/pic_flaregun.jpg
The first Pyro unlockable is The Flare Gun, which replaces the shotgun. It allows the Pyro to ignite an enemy at long range, but does require careful aim on their part. It’s particularly useful for causing havoc on Snipers and Engineers who want to keep their distance.

Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/pyro/images/pic_backburner.jpg
The second Pyro unlockable is The Backburner. This flamethrower is built for the Pyro who likes to ambush their opponents. It removes the compression blast capability, instead guaranteeing critical hits whenever it’s used on an opponent from behind. To aid in survivability, it grants the Pyro an extra fifty health.

Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/pyro/images/pic_ax.jpg
The third Pyro unlockable is The Axtinguisher. This mighty axe guarantees critical hits on any enemy that’s currently on fire, although it’s significantly weaker against enemies who aren’t. A great combination with the The Flare Gun, or with another Pyro buddy riding alongside doing the igniting.

Achievements:
Combined Fire: Use your shotgun to finish off 20 players you've ignited.
Firewall: Ignite 5 Spies who have a sapper on a friendly building.
Cooking the Books: Ignite 5 enemies carrying your intelligence.
Spontaneous Combustion: Ignite 10 cloaked Spies.
Trailblazer: Ignite 10 enemies that have recently used a teleporter.
Camp Fire: Kill 3 enemies in a row, all within the same area.
Lumberjack: Kill 3 people with your axe in one life.
Clearcutter: Kill 6 people with your axe in one life.
Firewatch: Ignite 10 snipers while they are zoomed in.
Burn Ward: Ignite 3 medics that are ready to deploy an Uber-charge.
Makin' Bacon: Kill 50 Heavies with your flamethrower.
Plan B: Kill 10 enemies while you're both underwater.
Pyrotechnics: Kill 3 enemies in a single uber-charge.
Arsonist: Destroy 50 Engineer buildings.
Controlled Burn: Ignite 50 enemies capturing one of your control points.
Dead Heat: Kill an enemy in the same second that he kills you.
Pilot Light: Ignite a rocket-jumping Soldier while he's in midair.
Freezer Burn: Provide enemies with freezecam shots of each of your taunts.
Hot on Your Heels: Kill 50 enemies with your flamethrower, from behind.
Next of Kindling: Ignite an enemy, and the Medic healing him.
Second Degree Burn: Kill a burning enemy who was ignited by another Pyro.
Weenie Roast: Have 2 enemy Scouts on fire at the same time.
Baptism by Fire: Force 10 burning enemies to jump into water.
Fire and Forget: Kill 15 players while you're dead.
I Fry: Ignite 10 disguised Spies.
OMGWTFBBQ: Kill an enemy with a taunt.
Got A Light?: Ignite an enemy Spy while he's flicking a cigarette.
BarbeQueQ: Cause a dominated player to leave the server.
Dance Dance Immolation: Kill 3 enemies while they're taunting.
Hotshot: Kill a Soldier with a reflected critical rocket.
Firefighter: Kill 500 enemies.
Fire Chief: Kill 1000 enemies
Attention Getter: Ignite 100 enemies with the flare gun.
Pyromancer: Do 1 million points of total fire damage.
Hot Potato: Reflect 100 projectiles with your compressed air blast.

[ Voor 8% gewijzigd door LUH-3417 op 18-06-2008 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik durf te wedden dat iedereen volop gaat zitten te torchen in de hoop om die eenzame spie te vinden.
Nu ja, denk wel dat het niet lang gaat duren voordat er een achievement map is wat eigenlijk spijtig is.
Voor medic vind ik het nog ok want een paar van die achievements zoals een uber heavy die moet boxen haal je niet direct in gewone gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-09 22:47
It removes the compression blast capability, instead guaranteeing critical hits whenever it’s used on an opponent from behind.

Hotshot: Kill a Soldier with a reflected critical rocket.
stealth boost? of mis ik iets?

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, had al iets gelezen dat er een paar ingrijpende veranderingen gingen zijn voor pyro's ook al heb je geen unlocks.
Dus vanaf morgen kunnen pyro's dus dingen reflecteren.
Misschien zorgt dit dat pyro's niet meer mijn minst gespeelde class is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Gaaaaaaaf, we krijgen dus toch een soort conc terug in de game, als zijnde de alternative fire (rechtermuisknop) van de flamethrower! Dat vind ik echt een gave bijdrage aan de game.

Heel de update is gewoon cool :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:24

Shabbaman

Got love?

Compressed air blast? Klinkt top. En de Backburner is daardoor minder goed, al is hij in de ETF2L toch al overbodig. Nogmaals top, alleen de eerste unlock is dus net als bij de medic een must.

EDIT: wat is dit nou weer voor onzinachievement:

[ Voor 21% gewijzigd door Shabbaman op 18-06-2008 14:45 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
hehe.. hele rij stickies terug gooien naar de demo :+

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Shabbaman schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:42:
Compressed air blast? Klinkt top. En de Backburner is daardoor minder goed, al is hij in de ETF2L toch al overbodig. Nogmaals top, alleen de eerste unlock is dus net als bij de medic een must.

Mensen die nog even afbranden wanneer jij dood bent :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 11-09 22:47
Shabbaman schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:42:

iemand burnen, dan dood gaan. en die ander die dan later dood gaat door de burn.
gebeurt best vaak

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Baptism by Fire: Force 10 burning enemies to jump into water.
:')

Hi-La-Risch weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Hm, ik mis dat er gelukkig niet bijstaat "in a single life". Ik vraag me af welke achievements ik kado krijg zodra ik als pyro spawn. Van de medic achievements waren dat er vier ofzo. Het is afhankelijk van de stats die Valve bijhoudt. Arsonist, fire chief/fighter en pyromancer lijken me waarschijnlijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

"OMGWTFBBQ: Kill an enemy with a taunt."
Dus doet de Pyro taunt nu schade? :D

Leuke unlocks, alhoewel wordt die backburner wel een beetje overpowered lijkt door die extra HP. En het had leuker geweest als die axtinguisher een soort vuur blusser is. Maar goed, ziet er leuk uit allemaal. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Fox op 18-06-2008 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zou de axtinguisher niet echt overpowered noemen.
De flamethrower krijgt die alternate fire mode.
Denk eerder dat de pyro wat gebalanceder gaat worden.
Maar de unlocks zouden elkaar wat sneller mogen opvolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
GE-WEL-DIG!!!
Pyro krijgt echt een hele alternatieve rol met zijn alternative fire. Vraag me af of je het ook kunt gebruiken om hoger te kunnen springen.

Ik zie, gelukkig, ook enkele achievements die ervoor meoten gaan zorgen dat er weer meet CTF wordt gespeelt. Vind zelf 2fort een erg sterke map, mits er niet teveel snipers zijn. Hopelijk komt hij straks wat vaker voor.

Bij de medic vind ik de unlocks niet zo geweldig, maar deze moet en zal ik krijgen. De flaregun zit ook in het spel The Ship (draait ook op source-engine) en is dolkomisch :)

De backburner komt ook als geroepen. Niet is leuker dan als pyro in dustbowl stage3 cap2 via de sewer de groep van achter aan te vallen.

[ Voor 11% gewijzigd door frickY op 18-06-2008 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:53

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Shabbaman schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 14:54:
Hm, ik mis dat er gelukkig niet bijstaat "in a single life". Ik vraag me af welke achievements ik kado krijg zodra ik als pyro spawn. Van de medic achievements waren dat er vier ofzo. Het is afhankelijk van de stats die Valve bijhoudt. Arsonist, fire chief/fighter en pyromancer lijken me waarschijnlijk,
Van de medic award kon je er maximaal 3 onmiddelijk krijgen. Dat waren de million healing, 7000 in a life en 10000 in a life awards.

De data voor de overige achievements werd niet gelogt voordat de 'medic-patch' uitkwam.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Ik moet mijn pyro script aanpassen om de rechtermuisknop vrij te maken. Dat wordt weer wennen :)

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Geweldige patch!
Ik kan niet wachten om achievs te gaan halen, en Pyro is zo'n beetje m'n most played dus ik denk dat ik er wel al een aantal zal hebben unlocked :)
Deze keer ga ik het lekker legaal halen behalve dan deze: Got A Light?: Ignite an enemy Spy while he's flicking a cigarette.

Wat een kut achievement die komt nooit voor bij normaal gespeel...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Niet online

Fox

frickY schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:13:
GE-WEL-DIG!!!
Pyro krijgt echt een hele alternatieve rol met zijn alternative fire. Vraag me af of je het ook kunt gebruiken om hoger te kunnen springen.
It’s a highly versatile tool, allowing Pyros to get away from nearby enemies after igniting them.
Volgens de text wel. Zou wel heel leuk zijn als dat werkelijkheid wordt. Door middel van die boost in een groep met vijanden springen vervolgens de boel platbranden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt supergave unlockables. Pyro kan nu echt insane gevaarlijk worden in de hand van een goede speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Inderdaad, echt benieuwd wat ze voor demo verzinnen.
Moet toch echt zalig worden.
Daarstraks terug eens wat demo gespeeld, wat roestig maar het is goed aan het beteren.

En daarstraks voor de eerste keer naar "meet the x" gekeken.
Die filmpjes waren echt zalig.
Maar meet the sniper was eigenlijk toch het beste filmpje.

[ Voor 3% gewijzigd door Simon Verhoeven op 18-06-2008 18:41 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:40:
Inderdaad, echt benieuwd wat ze voor demo verzinnen.
Moet toch echt zalig worden.
Daarstraks terug eens wat demo gespeeld, wat roestig maar het is goed aan het beteren.

En daarstraks voor de eerste keer naar "meet the x" gekeken.
Die filmpjes waren echt zalig.
Maar meet the sniper was eigenlijk toch het beste filmpje.
Demoman heeft iig een dikke nerf gehad na deze patch, hij heeft niets tegen een pyro in te brengen nu. Compressed air countered al z'n ranged attacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Is inderdaad niet leuk als demo, maar zoveel verschil zal het waarschijnlijk ook niet maken.
Als ik een pyro aanval/een pyro op mij afkomt schiet ik eerder stickies op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shammah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-05 02:54
Hmmm, ik denk niet dat de pyro vastgeplakte sticky's kan wegblazen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 18:49:
[...]

Demoman heeft iig een dikke nerf gehad na deze patch, hij heeft niets tegen een pyro in te brengen nu. Compressed air countered al z'n ranged attacks.
Eerst maar eens zien en ervaren alvorens conclusies te trekken. Wie weet valt t wel erg mee...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Shammah schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 19:32:
Hmmm, ik denk niet dat de pyro vastgeplakte sticky's kan wegblazen?
Dat zullen we morgen wel zien.
En ik bedoelde het in de zin van:
Die zien ze minder makkelijk en als ze erover lopen KA-BOOM!
En traject van die gewone bommetjes kunnen ze vanaf morgen dus veranderen, van stickies op de grond niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Je hoeft niet alle archievements te doen voor alle wapens volgens PCGamer!

d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Surgue op 18-06-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Degene die ik wil halen heb ik alvast aangestreept op mijn papier met de pyro-achievements. :Y)

Edit: Ik denk dat die taunt een 1 hit 1 kill is.

[ Voor 21% gewijzigd door User op 18-06-2008 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
Een vraagje. Ik heb ontzettend fanatiek TFC gespeeld, feckinmad server vooral. Dat waren dus funmaps. Is er ook een grote funcommunity voor TF2? En climbmaps en dingen als area49_3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

--Christiaan-- schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:25:
Een vraagje. Ik heb ontzettend fanatiek TFC gespeeld, feckinmad server vooral. Dat waren dus funmaps. Is er ook een grote funcommunity voor TF2? En climbmaps en dingen als area49_3?
Pfff
Wij hebben Mario-Kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
--Christiaan-- schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:25:
Je bedoelt met climbmaps ookwel jumpmaps? Er zijn daar best een hoop van voor soldiers en demomen.Probeer maar eens 7skills of een paar skyscraper maps.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Simon Verhoeven schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 20:06:
[...]

Dat zullen we morgen wel zien.
En ik bedoelde het in de zin van:
Die zien ze minder makkelijk en als ze erover lopen KA-BOOM!
En traject van die gewone bommetjes kunnen ze vanaf morgen dus veranderen, van stickies op de grond niet.
Lijktmewel, met een pistol of shotgun kon je stickies al wegknallen. Voor de pyro wordt het nu wat gemakkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
CapTVK schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:41:
[...]

Je bedoelt met climbmaps ookwel jumpmaps? Er zijn daar best een hoop van voor soldiers en demomen.Probeer maar eens 7skills of een paar skyscraper maps.
"Vroegah" hadden we civilians, en dan kon je als je op de top was een hoed op je kop krijgen, een glow, een bal krijgen, lage gravity, onsterfelijk etc etc. Kan dat soort dingen ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Je kan een hoop gekke dingen doen met de server in custom mode. Maar een hoed als reward heb ik nog niet gehad! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wow geweldig die wapens.
frickY schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 13:20:
[...]

Als je moet vluchten doe je het sowieso fout. Het is natuurlijk de bedoeling dat je iemand van achter neer stabbed zonder dat de rest het ziet, en zorgt dat je ergens anders staat als je slachtoffer weer spawned, want die zoekt je uiteraard op.

Heb ook niet gezegd dat het makkelijk is, maar juist een leuke uitdaging :P You of all people zou het daar toch juist mee eens moeten zijn? ;)
Ja op n00b public servers? Je moet ook weten dat je zulke geintjes niet op de got server kan uithalen. En ik ga voor snel killen ipv m'n tijd nemen. Heb je je tijd genomen word je herkent. Praktijk is anders.

[ Voor 93% gewijzigd door Cabo op 18-06-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Freich schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 17:01:
Deze keer ga ik het lekker legaal halen behalve dan deze: Got A Light?: Ignite an enemy Spy while he's flicking a cigarette.

Wat een kut achievement die komt nooit voor bij normaal gespeel...
Ik ging er eigenlijk van uit dat hiermee werd gedoelt op een spy die bezig is zijn disquise te kiezen.
Bij de medics is het ook al gezegd, maar nogmaals, het is niet de bedoeling alle achievements binnen 2 weken te halen. Ergens tussen een half-jaar en jaar lijkt mij wel redelijk.

@Surgue
Dat zou wel verklaren wat ze bedoelen dat ze hebben geleerd van de medic roll-out.

@--Christiaan--
Er zit een Free Weekend aan te komen! Hou het even in de gaten, dan kun je het een weekendje uitproberen.

@Cabo
Alsof iedereen op de GoT-servers zo uberpro is en continue op zijn hoede voor spies. Er zijn genoeg momenten dat iedereen volledig opgaat in de strijd voor zich. Die momenten moet je pakken :)

Ik vraag me ook af wat de compressed-air blast met je ammo doet, en of het een continueblast heeft of in stoten gaat, en of deze een reload-tijd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Daarnet nog paar rondjes gespeeld was heel leuk. (buiten dat ik nog eens aan iemand zijn oren moet trekken voor server acces).
Geleerd dat er dus wel degelijk vrouwen op GoT spelen (zwaait naar mik).
En nog wat afschuwelijk gezang & een paar even gruwelijke liedjes moeten aanhoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Daarnet al een heleboel Pyro's tegengekomen. Lekker chaotisch. Ga er steeds meer van balen dat ik morgen van 9.30 tot pakweg 22.30 moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Zal wel pics posten als ik aan unlocks geraak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
--Christiaan-- schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:46:
[...]

"Vroegah" hadden we civilians, en dan kon je als je op de top was een hoed op je kop krijgen, een glow, een bal krijgen, lage gravity, onsterfelijk etc etc. Kan dat soort dingen ook nog?
Die dingen die je opnoemt ken ik ja, zijn meestal server-side mods voor HL1 spellen, TFC, Sven Co-op, CS. In TF2 heb ik dat soort dingen nog niet gezien, low grav wel en een enkele andere modificatie. Misschien dat het nog gaat komen hoor..

Wat betreft maps heb je skills maps waarbij je alle klassen kan zijn, of jumpmaps zoals ze nu heten, helaas dus geen conc jumpen meer maar gewoon met stickies en rockets. Dan zijn d'r nog "surf" maps waarbij je snel glijd zegmaar. D'r is best wel wat te doen dus op de verschillende servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt de geniaalste achievement :P
BarbeQueQ: Cause a dominated player to leave the server.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@LUH-3417
De meeste releases worden om 11 PDT (GMT -7) gedaan. Bij ons zou hij dus op zijn vroegst rond 20u vanavond vrij moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehehe dit gaat leuk worden die update, veel pyro's die gaan vragen om headshots/bodyshots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted

Twisted

Mogli <3

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:15:
Hehehehe dit gaat leuk worden die update, veel pyro's die gaan vragen om headshots/bodyshots :D
Wacht maar totdat ik de flare gun heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
Simon Verhoeven schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:46:
Daarnet nog paar rondjes gespeeld was heel leuk. (buiten dat ik nog eens aan iemand zijn oren moet trekken voor server acces).
Geleerd dat er dus wel degelijk vrouwen op GoT spelen (zwaait naar mik).
En nog wat afschuwelijk gezang & een paar even gruwelijke liedjes moeten aanhoren.
:w

Het was even weer als een paar maand geleden toen de meeste heren van de server tot de ontdekking kwamen dat ik een vrouw ben ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gok dat de flaregun net als de needlegun geen "hit scan" - zoals koeitje dat noemt - is, maar met een boog schiet. Snipers op afstand raken zal dus een uitdaging worden, maar des te leuker als het lukt :)

@Mik!
Vind zelf de reacties altijd het grappigst als zowel jij als Mary er zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Mwah, misschien heeft die flare gun ook wel splash damage. Al zou dat misschien wat teveel van het goede zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
  • Laatst online: 25-03 08:31
Simon Verhoeven schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 22:46:En nog wat afschuwelijk gezang & een paar even gruwelijke liedjes moeten aanhoren.
Ik vond dat Uly en ik een prima Hazes imitatie neerzetten... Wat is er mis met 'wij houden van oranje'? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen,
ik zat gisteravond ook maar eens op de server, de naam is SkiZo.
Ik moet zeggen dat het een leuke server is :) Ik ben nog wel vaak mappen downloaden...
maargoed denk dat ik er vanavond wel weer ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
frickY schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 08:38:
@Mik!
Vind zelf de reacties altijd het grappigst als zowel jij als Mary er zijn :p
Och ja, zeker wanneer we beiden in hetzelfde team zitten.. Het vrouwenteam wordt het dan al genoemd en de heren zeggen spontaan zelf als een vrouw te gaan spelen (beschouw het maar als complimentje gezien het feit dat ik bijna altijd in de top 3 sta ^^)
HertogJanNL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:45:
[...]

Ik vond dat Uly en ik een prima Hazes imitatie neerzetten... Wat is er mis met 'wij houden van oranje'? :*)
_/-\o_ Uly en Hertog, gouden combinatie ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Mik! op 19-06-2008 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:07:
Mwah, misschien heeft die flare gun ook wel splash damage. Al zou dat misschien wat teveel van het goede zijn...
Vind ik niet, een beetje splash damage zou denk ik wel handig zijn... maar dat hangt ervanaf hoe makkelijk het mikken gaat met die gun ;) vanuit het sniper oogpunt zeg ik NEE ;)
[...]

.....je zegt het zelf al nederlandstalig :P maar een beetje muziek is altijd gezellig, alleen jammer dat de meeste mensen niet zoveel praten tijdens het spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
[...]

m'n oren begonnen bij de map granary spontaan te bloeden O-) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:53:
.....je zegt het zelf al nederlandstalig :P maar een beetje muziek is altijd gezellig, alleen jammer dat de meeste mensen niet zoveel praten tijdens het spelen :+
K wil wel praten maar mijn mic werkt niet in Steam :? iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Aanzetten in je opties? Steam doet niets raars met je mic, gaat gewoon via je geluidskaart driver in besturingssysteem.

Je weet dat je een Talk-knop ingedrukt moet houden om te praten he? ;)

[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 19-06-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Wanneer gaan de GoT servers een avondje Karaoke doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 09:53:
[...]

Vind ik niet, een beetje splash damage zou denk ik wel handig zijn... maar dat hangt ervanaf hoe makkelijk het mikken gaat met die gun ;) vanuit het sniper oogpunt zeg ik NEE ;)
Uiteraard ben ik helemaal VOOR splashdamage: flarespam FTW, mikken is voor mietjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:39:
Aanzetten in je opties? Steam doet niets raars met je mic, gaat gewoon via je geluidskaart driver in besturingssysteem.

Je weet dat je een Talk-knop ingedrukt moet houden om te praten he? ;)
ja 'v' toch? in Skype werkt me mic prima maar in Steam alles open en geen geluid :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:58:
[...]

ja 'v' toch? in Skype werkt me mic prima maar in Steam alles open en geen geluid :(
Controleer dan even de keybind voor de voicetalk in TF2. Een ander puntje van aandacht is of je uberhaupt voice wel enabled hebt in TF2, dat kun je nl disablen.

BTW, in de meeste chatprogsels kun je de geluidskaart/mic selecteren. Steam gebruikt echter de default input/output van Windows, dus die moet je nog even nalopen. Zou overigens in normale gevallen hetzelfde moeten zijn, maar als je b.v. de mic aan de voorkant erin prikt (v/d kast) dan ziet de pc dat als 2 aparte input bronnen. Hoe dan ook, gewoon even bij de soundsettings van TF2 en Windows kijken of alles goedstaat. Vooral bij Windows dan controleren of je meerdere opties hebt bij de input/opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Nee, standaard is V voor 1 van de voicemenu's, K is om te praten.

@DeX: zodra FLOOR_MASTER zijn karaoke plugin uitbrengt. Dit is echter onderdeel van een uitgebreid geluidssysteem, dus dat duurt nog even :)

[ Voor 52% gewijzigd door Tsunami op 19-06-2008 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Tsunami schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 13:04:
ik heb standaart anders "V" voor voice chat en "ZXC" voor die voicemenu's........ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ohja, een microfoon. Zou ik ook nog eens opzoeken. Met die takkeherrie van gisterenavond is het inderdaad wel leuk om mee te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Yonni schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:43:
[...]

Die dingen die je opnoemt ken ik ja, zijn meestal server-side mods voor HL1 spellen, TFC, Sven Co-op, CS. In TF2 heb ik dat soort dingen nog niet gezien, low grav wel en een enkele andere modificatie. Misschien dat het nog gaat komen hoor..

Wat betreft maps heb je skills maps waarbij je alle klassen kan zijn, of jumpmaps zoals ze nu heten, helaas dus geen conc jumpen meer maar gewoon met stickies en rockets. Dan zijn d'r nog "surf" maps waarbij je snel glijd zegmaar. D'r is best wel wat te doen dus op de verschillende servers.
Geen conc meer? :'(. Wat dóen ze! Ik ga in ieder geval dit weekend eens proberen of TF2 me kan boeien, zoja, dan zien jullie me wel vaker hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
DeX schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 11:42:
Wanneer gaan de GoT servers een avondje Karaoke doen?
AAARGH! Verkrachting van een klassieker! Dat kunnen Uly en ik beter 8)

Mamaaaaaaa... I killed a maaaan!

[EDIT]
Al is 'bohemian polka' van Weird Al Yankovic wel gaaf :)

[ Voor 10% gewijzigd door HertogJanNL op 19-06-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
[...]

I totally agree :*) als mensen het er niet mee eens zijn je kunt me muten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
HertogJanNL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:11:
[...]

AAARGH! Verkrachting van een klassieker! Dat kunnen Uly en ik beter 8)

Mamaaaaaaa... I killed a maaaan!

[EDIT]
Al is 'bohemian polka' van Weird Al Yankovic wel gaaf :)
Vanavond? Bohemian rapsody _/-\o_

Edit:
Bij nader inzien had ik dit bij mijn vorige post moeten invoegen 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door 4ourty2 op 19-06-2008 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
UlyssesNL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 14:16:
[...]

Vanavond? Bohemian rapsody _/-\o_

Edit:
Bij nader inzien had ik dit bij mijn vorige post moeten invoegen 8)7
Haha, ik doe mee... Al vind ik Bohemian Rhapsody persoonlijk 1 van de mindere nummers van Queen..

Nummers van Queen die ook wel erg leuk passen binnen het spelletje:
Who wants to live forever --> Wil het graag, maar het is zo onmogelijk.. Zeker wanneer de tegenpartij het anti-mik-wapen in bezit heeft.
Breakthru --> Speciaal voor de CP-maps
I want it all --> Speciaal voor de CTF-maps
The invisible man of The great pretender --> Speciaal voor de spies onder ons
Killer Queen --> Voor de dames op de server

Verder Don't stop me now, Play the game, Under pressure, I want to break free, I'm going slightly mad, Let me live, aargh teveel goede nummers van Queen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kain_niaK
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Als die Pyro update er is ga ik in een paar dagen al die achievements grinden op de server van Arie en daarna speel ik een maand niet meer op de publics. Ik HAAT pyro's (zeker nu scout mijn vaste klasse is)

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Mik! schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:14:
[...]

Haha, ik doe mee... Al vind ik Bohemian Rhapsody persoonlijk 1 van de mindere nummers van Queen..

Who wants to live forever --> Wil het graag, maar het is zo onmogelijk.. Zeker wanneer de tegenpartij het anti-mik-wapen in bezit heeft.

Verder Don't stop me now, Play the game, Under pressure, I want to break free, I'm going slightly mad, Let me live, aargh teveel goede nummers van Queen..
Maar je vond mijn Another One Bites The Dust maar niks :( Ach, vanavond heb ik weer een nieuwe, wat toepasselijker ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:14:
[...]

Je vergeet degene voor de rocket/sticky jumpers.
Queen - ride the wild wind (tamelijk onbekend ik zal hem vanavond wel laten horen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

@DeX: zodra FLOOR_MASTER zijn karaoke plugin uitbrengt. Dit is echter onderdeel van een uitgebreid geluidssysteem, dus dat duurt nog even :)
Jammer... Maar! Het komt dus wel.

Ik doe alle Celine Dion nummers wel.

Koetje mag alles van Milk Inc zingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
UlyssesNL schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:37:
[...]

Je vergeet degene voor de rocket/sticky jumpers.
Queen - ride the wild wind (tamelijk onbekend ik zal hem vanavond wel laten horen).
Ik O+ van Ride the wild wind!!! Nooit draaien wanneer je op de snelweg rijdt (oh wacht, dat geldt voor veel Queen nr's voor mij ;) )

@Hertog: Another one bites the dust is toepasselijk nr, maar aan dit nummer heb ik nog meer een godsgruwelijke hekel dan aan Bohemian Rhapsody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Niet online
Mik! schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 15:48:
[...]

Ik O+ van Ride the wild wind!!! Nooit draaien wanneer je op de snelweg rijdt (oh wacht, dat geldt voor veel Queen nr's voor mij ;) )

@Hertog: Another one bites the dust is toepasselijk nr, maar aan dit nummer heb ik nog meer een godsgruwelijke hekel dan aan Bohemian Rhapsody
* 4ourty2 houdt van heel veel queen nummers maar ride the wild wind blijft 1 van de beste.
Ride the wild wind
(push the envelope dont sit on the fence)
Ride the wild wind
(live life on the razors edge)

En dat snelweg verhaal herken ik })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisD
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:54

Die karaoke-plugin is trouwens nog best simpel. Het bestaat uit de tekst die met een script op het scherm wordt gezet (met van tevoren bepaalde intervals) en een webpagina die op de achtergrond in het welkomst-scherm wordt geladen (op die manier wordt op de TEAM ROOMBA-server ook een muziekje gedraaid bij het laden van de volgende map).

De muziek is dus gewoon een embedded Windows Mediaplayertje in een webpagina. Het script voor de tekst is nog het lastigste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

[...]

Mijn oren bloeden nog, je bent bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe maps :)
ah ik zie dat het community maps zijn?

[ Voor 32% gewijzigd door Rynji op 19-06-2008 17:08 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:07:
Ik ben erg benieuwd naar die nieuwe maps :)
ah ik zie dat het community maps zijn?
yup meeste zijn community maps. goldrush is dacht ik wel door Valve released.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Geeft iemand even een gil als de update er is?
Zit nog op mijn werk maar ga dan als de sodemieter naar huis
Ben thuis, kom maar op!

@Kain
Of je houdt het leuk voor jezelf en stopt nu 2 maanden met spelen en gaat daarna op een fatsoenlijke manier achievements halen?

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 19-06-2008 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Noem me nu een pretbederver, maar moet je geen auteursrechten betalen als je die karaoke gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:55:
Noem me nu een pretbederver, maar moet je geen auteursrechten betalen als je die karaoke gaat doen?
Ja, en al die muziek die mensen over voice draaien ....daar heeft iedereen ook uitzendrechten voor betaald 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Simon Verhoeven schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 18:55:
dan kan koeitje meteen inpakken :9

grapje

[ Voor 4% gewijzigd door falcon4ever op 19-06-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Simon Verhoeven
Ja, strict genomen wel ja. Sterker nog, voor het afspelen van muziek in publieke ruimten heb je een vergunning van Buma/Stemra nodig, als ik mij niet sterk vergis.

Ik stel voor hierop streng te controleren om zo al die voiceabusers eens kwijt te spelen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, de patch chaos is weer begonnen. Steamforums liggen onderhand weer plat :D .
frickY schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 19:24:
@Simon Verhoeven
Ja, strict genomen wel ja. Sterker nog, voor het afspelen van muziek in publieke ruimten heb je een vergunning van Buma/Stemra nodig, als ik mij niet sterk vergis.

Ik stel voor hierop streng te controleren om zo al die voiceabusers eens kwijt te spelen! :p
Als we dat gaan doen dan zie ik zingen zonder muziek op de achtergrond als enige oplossing. Ik weet niet of men daar op zit te wachten :) .

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
We kunnen altijd nog een GoT-TF2 mannenkoor oprichten en het in duet "Al Capella" doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJanNL
Zingen mag altijd. Dus jullie mogen kiezen: of mijn muziekjes, of mijn zangkunsten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Niet online
Als je er vanuitgaat dat iedereen op de server binnen de kring "familie en vrienden" valt geldt het niet als publicatie of vermenigvuldiging, en heb je geen vergunning nodig.
Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.