Gathering of Tweakers

Quicksearch
LianLi Fanclub

Dat geeft gelijk ook duidelijkheid over de GPS unit.
quote:
But you don't have to use your carrier's GPS service for a extra monthly cost if you don't want, just get a good GPS mapping system like my Co-Pilot GPS mapping application, download your maps to the X1's Micro SD card and turn it on. Setting it up with the Co-Pilot application was a breeze and its performance was perfect. Just check out the video below.....
Het is dus ook mogelijk om zonder GPRS GPS te gebruiken (gewoon zoals iedereen gewend is met bivj de P3300 of een TomTom). Puntje d'r bij voor SE!

V350!

nee is ook een antwoord!

quote:
uncanny_sama schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 13:53:
ik was aan het surfen op internet op zoek naar een comic op google en kwam
verbazingwekkend op een forum waar iemand een Xperia X1 in handen heeft en een review heeft gemaakt met behulp van wat mooie dames

en als het al gepost is sorry, heb me geregistreerd omdat ik dit ff wou melden.
Ben het hele verhaal al een aantal weken aan het volgen hier op het forum xD. Duidelijk niks te doen
moet dat ding hebben!

http://www.bengalboy.com/...amp;start=0#forumpost6723
psst... in de startpost (1e pagina) staan onderaan een aantal links. (meesterlijke review) De allereerste is jouw url. ;)

toch bedankt, ik waardeer het altijd wel als mensen meedenken

quote:
ppaddo schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 16:06:
[...]

psst... in de startpost (1e pagina) staan onderaan een aantal links. (meesterlijke review) De allereerste is jouw url. ;)

toch bedankt, ik waardeer het altijd wel als mensen meedenken
oh lol

nevermind dan :P

Wat sta je nou te kijken!

quote:
Ontkennen = geen nieuws toch? :)
De geruchten gingen vorige week al. Sony-Ericsson-HTC, dat is een hele mond vol. HTCSE of SEHTC kan ik ook niet echt iets van maken.
Ik denk vanuit strategisch oogpunt best plausibel. HTC merk voor professionele markt. SE voor de consument. We zullen zien.

"Just because it is written, does not make it necessarily so..."//PSN: Shiver23

Reg. datum: 06 september 2006

Waar rook is...

nee is ook een antwoord!

ow ow, zojuist vanuit een forum van www.se-world.info dit citaat gelezen
quote:
Zitat von Rochus
Habe bei den News von WinFuture , vom 29.05.2008, soeben folgende Meldung gefunden:

Zuletzt war von einer Einführung Anfang der zweiten Jahreshälfte die Rede. Jetzt hat Sony Ericsson während einer Veranstaltung für Kapitalanleger bestätigt, dass das "Xperia X1" genannte Gerät erst im vierten Quartal 2008 auf den Markt kommen soll. Wahrscheinlich strebt man einen Start rechtzeitig vor dem Weihnachtsgeschäft an.

September scheint somit nun wirklich gegessen...
Nou, hopen dat dit niet klopt. Om nou tot de kerst te moeten wachten voor een nieuwe mobiel gaat mij toch wat te ver...

[BRON]

En nog een review van het duitstalige CNET. In deze test gaan ze nog uit van een release in juni! (stelletje optimisten)

ppaddo wijzigde dit bericht 07-06-2008 13:49 (12%)

*weg*

Lees de topicwaarschuwing nog eens door

pven wijzigde dit bericht 07-06-2008 23:32 (86%)

PSN id: NL_SToRM

quote:
ppaddo schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 13:39:

Nou, hopen dat dit niet klopt. Om nou tot de kerst te moeten wachten voor een nieuwe mobiel gaat mij toch wat te ver...
Hm ja hoe betrouwbaar is zo'n uitspraak?

Ik ben namelijk nog even wezen rondspeuren in de stad. En inmiddels staat hij bij Tfortelecom ook in het systeem en evenals bij belcompany wordt het ook hier oktober. Uiteindelijk komt zo'n telefoon dan pas een paar weken later dus ze vertelden me zowieso te moeten rekenen op november |:(

joedy87 wijzigde dit bericht 07-06-2008 16:20 (39%)

Modbreak:
Discussie over levertijden hoort in Het Windows Mobile levertijden topic ; graag weer ontopic
Het scherm, is dat 3,0 inch precies?

Dan kan ik alvast een screenprotector bestellen O+
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3795

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
PolluxDKB schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:36:

Misschien handiger om eerst het toestel af te wachten, aangezien er nog geen releasedate voor staat... :S
quote:
PolluxDKB schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:36:

Haha soow jij hebt er zin in. Maar ik zou inderdaad ook even wachten. Voor hetzelfde geld komt de X1 pas in februari ga jij daar op wachten?

De touch pro komt in augustus al uit. Jeetje moet een tegenslag zijn voor SE, zeker als je je bedenkt dat de IPHONE 3 gig en de Samsung Omnia er ook nog eens aan zitten te komen! Allemaal vergelijkbare toestellen. Ik ben benieuwd naar het antwoord van SE hierop, want wie had dit gedacht?

Ik denk dat ze nu wel haast moeten gaan maken met de X1.
Echt oerstom. Dat ding vol trots presenteren op het WMC maar ondertussen nog geen idee hebbend wat er nog allemaal aan moet gebeuren.Over de handelssnelheid valt ook wel wat te zeggen want inmiddels zijn we maanden verder en er is nog steeds niets bekend over prijs/releasdatum. Ook blijft het verdacht stil omtrent nieuwsberichten (welke?) Duidt er waarschijnlijk gewoon op dat ze nog lang niet klaar zijn met de ontwikkelingen.
Van een telefoon als de touch pro is pas net bekend dat hij er gaat komen maar een paar weken later wordt er meteen alle nodige informatie bijgegeven.
De conclusie is dat al de concurrentie SE al voor is en dat waarschijnlijk niemand tot eind 2008/begin 2009 op de X1 gaat wachten(behalve ik ben zo gek, maar dit toestel is gewoon te mooi!)

Wat mij betreft zijn ze aan het slapen bij SE of ze zijn in het geheim heel hard bezig en klappen straks in augustus/september de X1 alsnog keihard op de markt...
Het blijft vooralsnog alleen maar gissen...

joedy87 wijzigde dit bericht 11-06-2008 15:36 (18%)

Het is zeker giswerk. De meesten vermelden nog wel september, maar ook week 44 is waarschijnlijk..

Ik wilde eerst de diamond, maar nu ik weet dat mijn contract pas begin oktober afloopt bij tele2 heb ik nog even. De XPERIA is met zijn 3.5mm jack wel ideaal en dat maakt het wachten voor mij wel te doen. Desnoods nog een tijdje een prepaid kopen voor nummerbehoud.

Maar echt slim van SE is het niet te noemen terwijl het zo'n compleet toestel is. In mijn ogen is dit de eerste smartphone die je echt fatsoenlijk als MP3 kan gebruiken omdat de audio waarschijnlijk van Sony komt (zie ook de copyright gedoe op de SE site omtrend Sony's MegaBass) en het dus een echte 3.5mm jack heeft.

De rest mist het toch aan professionaliteit aan die kant. Of geen 3.5mm jack (of niet eens de optie), geen goede kwaliteit/opties zodat het meer iets voor onderweg is in plaats van echt kunnen genieten. De iPhone is bij mij geen optie vanwege zijn geslotenheid.

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

Jij zou dus als de Touch pro in augustus uitkomt en de X1 in bijv. februari gaan blijven wachten op de X1? Hoe mooi de X1 ook is, de Touch pro is ook supermooi dan ga ik toch echt voor de Touch pro.
SE is altijd langzaam met het software gedeelte van de telefoon en dat is wel jammer.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

quote:
Xof schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:
Jij zou dus als de Touch pro in augustus uitkomt en de X1 in bijv. februari gaan blijven wachten op de X1? Hoe mooi de X1 ook is, de Touch pro is ook supermooi dan ga ik toch echt voor de Touch pro.
SE is altijd langzaam met het software gedeelte van de telefoon en dat is wel jammer.
Doel je nou op mij? Ik zou wel wachten ja, maar dat heeft meer te maken dat mijn abbonement pas eind februari verloopt. Bij KPN kun je 4 maanden vantevoren een nieuwe telefoon nemen dus dit komt op week 43 (eind oktober dus) dat ik een nieuwe kan uitzoeken. Als het nu al was afgelopen weet ik niet of ik ook gewacht had...

@joedy87: Doelde idd op jou, dacht dat ik na jou zou posten, maar was afgeleid onder het typen dus kwam die wat later ;)
Dan is het voor jou idd wel logischer om te wachten ja.

Het grote voordeel van de X1 boven de HTC Touch Pro is toch wel het grotere scherm. Dat zou voor mij de reden zijn voor de X1, maar nu ik vaker naar het design van de HTC kijk is die toch wel mooier denk ik. (maarja het moet geen gladde materiaal zijn wat krast)

Edit: @GENETX: Daar heb je helemaal gelijk in ja.. dat is het grote voordeel van de X1 boven alle Smartphone's. Ik heb nog een W950i en dat geluid is echt superieur te noemen in vergelijking met alle andere telefoons. Zelfs beter dan de meeste mp3 spelers die ik gehoord heb.

Xof wijzigde dit bericht 11-06-2008 16:15 (23%)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Overigens, ik zou ook wel tot februari wachten anders (wss dan nog langer ivm buitenlandstage). Mijn Nokia 6230i voldoet nog prima wat dat betreft terwijl mijn Creative Zen Touch 20GB MP3 speler wel minder wordt. Met een abo zit je toch vast voor 2 jaar (tenminste ik wel) waardoor ik met een andere phone nog 2 jaar lang vastzit aan een losse MP3 speler..

Kryptonite | AMD A X2 5600+ - GigaByte-MA790X-DS4 - 4GB DDR2 - HD3870 512MB - 500GB - openSUSE FormulaF | Asus F3Sc - C2D T7100 - 2GB DDR2 - GeForce 8400M G - 160GB - openSUSE

quote:
Xof schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:45:
Lijkt me sterk dat dat hier ook een probleem zal vormen, aangezien er gewoon WM 6.1 op staat.

edit:

ik zie op de belcompany site ineens dit staan:

SonyEricsson Xperia X1

Uitbreidbaar met Memorystick Micro M2

Is dit weer typisch een gevalletje van slechte informatie?

PolluxDKB wijzigde dit bericht 11-06-2008 21:48 (25%)

quote:
PolluxDKB schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:43:
[...]

Lijkt me sterk dat dat hier ook een probleem zal vormen, aangezien er gewoon WM 6.1 op staat.

edit:

ik zie op de belcompany site ineens dit staan:

SonyEricsson Xperia X1

Uitbreidbaar met Memorystick Micro M2

Is dit weer typisch een gevalletje van slechte informatie?
Ja maar daar ligt het probleem niet, het probleem zit hem meer in de aanpassing daarvan. Dus MP3 speler, fancy stuff etc.
Zelfde als met de UIQ telefoons, UIQ zelf is er dan al, maar ze passen het dan alleen aan hun eigen wensen aan en dat duurt dus lang.

Je kunt beter de whitepapers geloven dan Belcompany :P

LI(E)V!

Ik vind het eigenlijk wel een vreemde actie dat Sony van hun eigen geheugensoort zou afstappen voor deze telefoon......

Ze stappen ook van hun eigen connector af.. En de K850 kon ook al MicroSD aan..

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30

quote:
LordLynx schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 23:47:
Ik vind het eigenlijk wel een vreemde actie dat Sony van hun eigen geheugensoort zou afstappen voor deze telefoon......
Niet vreemd, ze laten de smartphone immers bouwen door HTC, die niet Memorystick gebruikt en ook niet de standaard audioconnector.
Het is alleen maar positief: MicroSD is goedkoper bijv.

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

quote:
XanderDrake schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 16:21:
[...]

Niet vreemd, ze laten de smartphone immers bouwen door HTC, die niet Memorystick gebruikt en ook niet de standaard audioconnector.
Ik vind eigenlijk geen enkele audioconnector zo 'de standaard' als de 3.5mm-plug... :X

X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws