Update: Startpost aangepast met nieuwe plaatjes die op de productpagina van SE over de X1 zijn verschenen. Het zijn 4 nieuwe foto's onder die wat er al stonden 

Nou, er zit toch nog waarschijnlijk een plexiglas plaatje voor (van het frontje). Dus daar kun je altijd wel de krasjes op wegwerken met van dat spul dat ze bij autoruitreparaties gebruikenquote:Erasmo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:14:
Hm dat is wel jammer ja maar die lens zo open en bloot in je broekzak vind ik altijd zo kut.
Hoezeer ik ook pro-X1 ben, denk ik niet dat er niets vergelijkbaars te vinden zal zijn de komende tijd. Op het scherm en de batterij na, zijn de diamond en de rafael toch echt vergelijkbaar. Alleen de software is redelijk uniek voor de X1 (panel-interface), maar zo heeft iedere fabrikant zijn eigen software op zo een apparaat staan en ligt je keuze alleen maar bij wat het fijnste voor jou werkt.quote:joedy87 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:28:
[...]
Bovendien sprak ik vandaag nog iemand van de belcompany. Die zegt dat de X1 met niets te vergelijken is op het moment en dat hij echt wel eens ontzettend duur kan gaan worden
RicX wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:25 (10%)
Reden: update toegevoegd