Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Nieuw Topic
I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

Update: Startpost aangepast met nieuwe plaatjes die op de productpagina van SE over de X1 zijn verschenen. Het zijn 4 nieuwe foto's onder die wat er al stonden :)
quote:
Erasmo schreef op maandag 02 juni 2008 @ 08:14:
Hm dat is wel jammer ja maar die lens zo open en bloot in je broekzak vind ik altijd zo kut.
Nou, er zit toch nog waarschijnlijk een plexiglas plaatje voor (van het frontje). Dus daar kun je altijd wel de krasjes op wegwerken met van dat spul dat ze bij autoruitreparaties gebruiken ;)
quote:
joedy87 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 17:28:
[...]
Bovendien sprak ik vandaag nog iemand van de belcompany. Die zegt dat de X1 met niets te vergelijken is op het moment en dat hij echt wel eens ontzettend duur kan gaan worden :(
Hoezeer ik ook pro-X1 ben, denk ik niet dat er niets vergelijkbaars te vinden zal zijn de komende tijd. Op het scherm en de batterij na, zijn de diamond en de rafael toch echt vergelijkbaar. Alleen de software is redelijk uniek voor de X1 (panel-interface), maar zo heeft iedere fabrikant zijn eigen software op zo een apparaat staan en ligt je keuze alleen maar bij wat het fijnste voor jou werkt.

RicX wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:25 (10%)
Reden: update toegevoegd

Reg. datum: 21 mei 2008

[quote]RicX schreef op maandag 02 juni 2008 @ 18:03:
Update: Startpost aangepast met nieuwe plaatjes die op de productpagina van SE over de X1 zijn verschenen. Het zijn 4 nieuwe foto's onder die wat er al stonden :)

Mooi, super mooi! Ben er alleen nog niet uit welke ik mooier vind. Heb van alle telefoons die ik de laatste 2 jaar heb gehad alles in het zilver gehad omdat dat veel mooier was (d500 toen en nu de K800i) Maar bij deze weet ik het niet...de zwarte heeft ook wat maar de zilvere is wat vrouwelijker.
Enne..
Wat me opvalt is dat er nu wel 3.2 pixels achterop staat, eerder was dit nog 3.1.
Nieuwe foto's betekent waarschijnlijk dat er schot in de zaak zit :9 Let's hope so :X

Verder is hier nog een nieuwsbericht? met vele foto's en opnieuw de bevestiging dat hij september 2008 uitkomt :
http://www.infosyncworld.com/news/n/9170.html

joedy87 wijzigde dit bericht 02-06-2008 18:59 (13%)

Zit er trouwens nog wel een normale Sony Ericsson connector op?

Of gaat het opladen/headset via dat mini USB poortje?

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Mini-usb zoals het een echte pda betaamd :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Reg. datum: 14 december 2004

quote:
DaannO schreef op maandag 02 juni 2008 @ 20:23:
Mini-usb zoals het een echte pda beaamd :P
offtopic:
Die dingen kunnen tegenwoordig veel, maar je bedoelt waarschijnlijk "betaamt".

Acties: [view]

Door: DaannO
Moderator WBM/TP/Pricewatch Admin
Phone Addicted

Juistem, t vergeten :P

Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!

Doe mee aan mijn interview en maak kans op o.a een Stereo Bluetooth headset!

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

offtopic:
Je mist nog een t :p

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

check vooral de volgende foto's even van die syncworld-review:

http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i01.jpg
ik word helemaal opgewonden van de duidelijkheid van het scherm in deze foto...

http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i02.jpg
is dit een optie om de panels zelf in te delen, of iets anders... ik vraag me af waar de koffertjes-icoontjes voor staan...

http://www.infosyncworld.net/resources/products/sony_ericsson/sony_ericsson_xperia_x1_i08.jpg
mooi te zien dat ze hebben gedacht aan een smiley-button. Wel raar dat deze knop alleen op de zilvere editie lijkt te zitten, als je naar de eerste foto in deze rits kijkt, zit op dezelfde plek een SYM-knopje... Tevens is de Alt-knop veranderd in een soort van special-symbols-button... Daar gaat mijn idee van waar die Sym-knop voor was...
Ik vraag me af wat die blauwe knop linksbeneden voor doel heeft... Misschien de manual invoking of a Blue Screen of Death?
Fryslân MP Grazer

Mooi toetsenbordje moet ik zeggen. Ik heb momenteel de Samsuing I600, en volg dit topic al een tijdje met veel interesse.
Het is een van de weinige toestellen die gelijk mijn aandacht trok. Simpel edoch zakelijk design, netjes afgewerkt.

Maar, mijn abonnement loopt pas volgend jaar juni af ofzo, dus ik zal zowiezo nog moeten wachten :(

Beter 1 koei in de melkput, dan 10 paarden in een onderlopende kwelder. Negers Main Proxy OGR Stats

*Plop*
Reg. datum: 19 mei 2000

quote:
RicX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 05:15:

[afbeelding]

[afbeelding]
is dit een optie om de panels zelf in te delen, of iets anders... ik vraag me af waar de koffertjes-icoontjes voor staan...

[afbeelding]
mooi te zien dat ze hebben gedacht aan een smiley-button. Wel raar dat deze knop alleen op de zilvere editie lijkt te zitten, als je naar de eerste foto in deze rits kijkt, zit op dezelfde plek een SYM-knopje... Tevens is de Alt-knop veranderd in een soort van special-symbols-button... Daar gaat mijn idee van waar die Sym-knop voor was...
Ik vraag me af wat die blauwe knop linksbeneden voor doel heeft... Misschien de manual invoking of a Blue Screen of Death?
De "koffertjes" zijn volgens mij slotjes die aangeven dat die panels op dat moment gelocked zijn :p

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Reg. datum: 02 november 2005

En dat blauw knopje is volgens mij een soort shift knop om de alternatieve functies van de toetsen te activeren (bv. de cijfers 0-9)

Reg. datum: 14 december 2004

quote:
RicX schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 05:15:

Als je maar niet té opgewonden raakt, dat komt de helderheid van het scherm niet ten goede...
quote:
Ik heb een tijd geleden al ergens gelezen/gezien, dat je die panels zelf kunt indelen. Of die koffertjes daar ook mee te maken hebben, weet ik niet.
quote:
Wat Silvos zei, of anders misschien een aan-/uit-knop voor toetsenbord-verlichting?

Nog steeds wannabe mod :)

quote:
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:33:
[...]

Wat Silvos zei, of anders misschien een aan-/uit-knop voor toetsenbord-verlichting?
Dit is gewoon de welbekende "fn" knop, of op een Tytn een blauw rondje, of op deze dus een blauw vierkantje. Het is dus inderdaad om de "blauwe" letters in te typen...

.::. ActionRadio .::.

quote:
The Legend schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:19:
De "koffertjes" zijn volgens mij slotjes die aangeven dat die panels op dat moment gelocked zijn :p
Had ik het al over, maar linksboven zie je een tekentje dat meer lijkt op iets dat gelocked is...
quote:
Beuzelarij schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 11:33:
Als je maar niet té opgewonden raakt, dat komt de helderheid van het scherm niet ten goede...
of de helderheid van mij :P
quote:
Silvos schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:57:
En dat blauw knopje is volgens mij een soort shift knop om de alternatieve functies van de toetsen te activeren (bv. de cijfers 0-9)
sorry... natuurlijk... het was ook vijf uur smorgens toen ik dat typte... was niet meer zo helder... ;)
Reg. datum: 19 september 2007

Die koffertjes geven volgens mij aan dat je in het panels wijzig menu bent.
Die blauwe knop is het de FN toets bekend van vooral laptops. Daarmee kun je de blauwe tekens op je toetsenbord krijgen
De alt toets zal wel voor de leestekens zijn
De smiley of SYM betekend Symbool. Daar kun je dus de (smileys?) niet standaardleestekens e.d. mee oproepen.
Normaal staat daar ook een @ tussen maar da is een toets apart zie ik wel.
Maare het scherm is echt wel goed duidelijk
van mij mag die morgen uitkomen... voor 100 euro :p

HD Ready

quote:
Traasje01 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 13:54:
van mij mag die morgen uitkomen... voor 100 euro :p
Ik hoop het juist niet (voor 100 euro), dan is het geen exclusieve telefoon meer en zie je iedereen er mee lopen. :)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

LI(E)V!
Reg. datum: 24 september 2001

Mooie telefoon, ik heb nu een HTC TYTN II maar ik denk dat ik mijn abo wel zal verlengen met deze (of HTC moet rond november met iets anders leuks uitkomen...)

Hij ziet er steeds duurder uit ;)
Als iemand trouwens iets weet over de prijs, meld dit dan even!

He bravely ran away
Reg. datum: 19 april 2004

wat zijn die hoekjes bij de A en de L toets?

quote:
Brave_Sir_Robin schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 22:48:
wat zijn die hoekjes bij de A en de L toets?
Ik gok markeringen om te weten waar je met je vingers zit op het toetsenbord. Dit omdat ze op de gebruikelijke plek (de F en de J) niet zitten...
Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
Xof schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 16:06:
[...]

Ik hoop het juist niet (voor 100 euro), dan is het geen exclusieve telefoon meer en zie je iedereen er mee lopen. :)
;( Pimper..., Iedergeval mijn Abbo is ook bijna verlopen dus :9

Ace Lightning wijzigde dit bericht 04-06-2008 11:30 (9%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

nee is ook een antwoord!
Reg. datum: 29 april 2003

Nou, de HTC evenknie van de X1, de Touch Pro is officieel aangekondigd en komt einde van de zomer (september dus).

Hopen dat SE nu ook snel komt met officiele mededelingen.

Reg. datum: 27 maart 2001

Ik vind het toetsenbord van de touch pro wel beter ingedeeld dan de xperia. Een regel meer geeft veel meer toetsen en waar is de ctrl toets bij de x1? =\

quote:
demolition_man schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 18:22:
Ik vind het toetsenbord van de touch pro wel beter ingedeeld dan de xperia. Een regel meer geeft veel meer toetsen en waar is de ctrl toets bij de x1? =\
Touch pro t-mobile versie bah!
Touch pro HTC super!
Maar niets gaat boven de X1 voor mij!!

Maar inderdaad, waar is de ctrl toets?
Vandaag opnieuw een prijs van 600 euro gehoord btw. :+ Mocht dit zo zijn dan mogen we dus in onze handjes klappen want dat is goed te doen!

joedy87 wijzigde dit bericht 04-06-2008 20:41 (39%)

Reg. datum: 05 juni 2008

ik was aan het surfen op internet op zoek naar een comic op google en kwam
verbazingwekkend op een forum waar iemand een Xperia X1 in handen heeft en een review heeft gemaakt met behulp van wat mooie dames

en als het al gepost is sorry, heb me geregistreerd omdat ik dit ff wou melden.
Ben het hele verhaal al een aantal weken aan het volgen hier op het forum xD. Duidelijk niks te doen
moet dat ding hebben!

http://www.bengalboy.com/...amp;start=0#forumpost6723

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 17 18 19 20 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: