Gathering of Tweakers

Quicksearch
dieqast // serzjuhhh

quote:
Raphael is codenaam voor Touch Pro, en ja dat is de Vario IV ;) Iets andere vorm waarsch maar verder hetzelfde.

On-topic:

Ik heb al meerdere filmpjes gezien waarbij de X1 werd gekantelt en het scherm niet kantelde, totdat het toetsenbord werd opengeschoven.

Dell Inspiron XPS Gen2 : 2.13GHz P-M ; Go 7800GTX 512mb PCI-E; 2x512MB DDR2; 80Gb 7200RPM || Icemat Siberia || Logitech MX518 || Steelpad QcK+ || Logitech G11

quote:
Hier beweert men anders :P

The Legend wijzigde dit bericht 30-05-2008 11:18 (41%)

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

Het idee is denk ik dat de Xperia X1 inderdaad beter kan worden vergeleken met de HTC Rafael (Touch Pro) dan met de HTC Diamond. Enige probleem is dat er over de HTC Rafael nog niet echt veel bekend is, buiten dat het een HTC Diamond lijkt, maar dan met toetsenbord.
quote:
Geachte heer ****,

De SonyEricsson Xperia X1 wordt in week 44 verwacht.
Helaas is er nog geen verkoopsprijs bekend.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Service

BelCompany B.V.
Postbus 525
3900 AM Veenendaal
;(

Een moderator wijzigde dit bericht 30-05-2008 21:35 (3%)
Reden: Naam weg.

Bounty gadget freak

quote:
wd200 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 21:41:
ik ben echt anti SE maar ik moet toegeven dat deze heel mooi is
Mag ik vragen waarom?

1 plus 1 is 3 toch? || My games collection | Xbox Live | PSN: Ves

quote:
Besu schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:36:
[...]

Mag ik vragen waarom?
Natuurlijk ik heb altijd Nokia gehad en slechte ervaringen met (SE) joysticks en persoonlijk vind ik het menu van zo'n ding.
Ik heb altijd het idee dat nokia een stapje voor heeft gehad ook met symbian waar je tomtom op kon installeren enzo.

Maar deze is wel erg wel icm windows mobile

nee is ook een antwoord!

quote:
wd200 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 19:17:
[...]

Natuurlijk ik heb altijd Nokia gehad en slechte ervaringen met (SE) joysticks en persoonlijk vind ik het menu van zo'n ding.
Ik heb altijd het idee dat nokia een stapje voor heeft gehad ook met symbian waar je tomtom op kon installeren enzo.

Maar deze is wel erg wel icm windows mobile
Het spijt me verschrikkelijk, maar volgens mij roep je maar wat. Al sinds de P990/M600 (SE telefoons met Symbian UIQ 3 (wat weer net iets anders is dan het Symbian S60 van Nokia)) kan je TomTom draaien op een SE toestel. Die apparaten zijn al meer dan 2 jaar oud!
Die joysticks waren inderdaad niet altijd even best, maar ik ken maar weinig klachten over SE telefoons m.b.t. duurzaamheid in de klasse van de P990/M600/P1/X1. Ik ga er dan ook vanuit dat de X1 weer van hoge kwaliteit is.

Dat brengt me bij wat anders. Zou SE het aandurven om TomTom ook voorgeinstalleerd te leveren, net zoals een toestel van HTC? (ben even kwijt welke). Dat zou m.i. best een sterke zet zijn.

nouja het is nog maar afwachten of de htc diamond tomtom heeft voorgeïnstalleerd. Dit komt waarschijnlijk omdat htc de diamond zo snel mogelijk in de winkels wil hebben, maar dat tomtom nog niet af is. Dus dikke kans dat ie bij de release van de X1 wel af is!

nee is ook een antwoord!

Het is een klein beetje off-topic, maar ik blijf me verbazen over de marketingstrategie van SE. Er is nu weer een filmpje op Youtube opgedoken van de P5, de Symbian evenknie van de X1. Het is dat WM voor mij erg belangrijk wordt, maar die P5 is toch ook wel erg mooi!

Die toestellen gaan echt in elkaars vaarwater zitten!

ppaddo wijzigde dit bericht 30-05-2008 23:23 (6%)

quote:
ppaddo schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:06:
[...]Dat brengt me bij wat anders. Zou SE het aandurven om TomTom ook voorgeinstalleerd te leveren, net zoals een toestel van HTC? (ben even kwijt welke). Dat zou m.i. best een sterke zet zijn.
Nou liever niet!
Als ze zoiets mee gaan leveren betaald de consument daar uiteindelijk voor en ik heb liever iGo dan TomTom.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Is er niet iemand die al wat meer informatie heeft? Heb eens wat rond gekeken op internet maar kan werkelijk niks vinden! Pff wat duurt oktober nog lang :(

kassen-handbal-aap

Op de sony ericsson site is nu ook een styluspack verkrijgbaar (of was het al) voor de x1.

http://www.sonyericsson.c...ew/isp-40?cc=nl&lc=nl

De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl

quote:
Geachte heer ****,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

De Sony Ericsson X1 wordt verwacht in de tweede helft van 2008.
Op dit moment kunnen wij geen datum noemen dat het precies op de markt zal uitkomen.
Balen ;( BelCompany en SE zelf melden dat ie in de 2e helft van 2008 komt.
quote:
Benmen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:32:
Op de sony ericsson site is nu ook een styluspack verkrijgbaar (of was het al) voor de x1.

http://www.sonyericsson.c...ew/isp-40?cc=nl&lc=nl
Die is oorspronkelijk voor de P1i, dus niet speciaal voor de X1 gemaakt ofzo. Hij is wel compatible met de X1

quote:
PolluxDKB schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:59:
[...]

Balen ;( BelCompany en SE zelf melden dat ie in de 2e helft van 2008 komt.
Het is wel raar te noemen dat ze bij SE zelf niet weten wanneer het precies wordt en dat ze bij Belcompany een specifieke week noemen. Ik hoop toch echt dat week 44 uiterlijk is maar ik ben er bang voor dat het ook wel eens heel goed december kan worden (zoals die vrouw aan de telefoon bij SE zei)

Dit bericht blijft ook vreemd : http://content.modaco.net...odate-20080502-103146.png
Maar hoe betrouwbaar is dit?

joedy87 wijzigde dit bericht 31-05-2008 16:07 (11%)

Je kunt nog wel weken gaan door discussieren over wanneer die nou uitkomt, maar daar gaat die echt niet eerder van uitkomen.
Wacht nou maar gewoon tot augustus/september, eerder komt die toch niet uit. SE kondigt een toestel altijd ruim een half jaar vantevoren aan.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Ik doe maar wat

Mooi toestel, deze gaat hoogstwaarschijnlijk mijn P990i opvolgen.
Alleen jammer van de camera, zo'n klepje als op de K750i is echt ideaal.
quote:
Xof schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:23:
Je kunt nog wel weken gaan door discussieren over wanneer die nou uitkomt, maar daar gaat die echt niet eerder van uitkomen.
Wacht nou maar gewoon tot augustus/september, eerder komt die toch niet uit. SE kondigt een toestel altijd ruim een half jaar vantevoren aan.
Maar dat is juist het leuke, de voorpret van het gissen ;)

I cant be fired,aslave is sold
Reg. datum: 17 september 2003

quote:
Erasmo schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:53:
Mooi toestel, deze gaat hoogstwaarschijnlijk mijn P990i opvolgen.
Alleen jammer van de camera, zo'n klepje als op de K750i is echt ideaal.
Mwa, het klepje van mijn w800i was al snel stuk. Ik kon toen al niet meer de camera van mn telefoon gebruiken, omdat hij dacht dat het klepje dicht was, wat niet zo was....
quote:
joedy87 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:05:
[...]

Het is wel raar te noemen dat ze bij SE zelf niet weten wanneer het precies wordt en dat ze bij Belcompany een specifieke week noemen. Ik hoop toch echt dat week 44 uiterlijk is maar ik ben er bang voor dat het ook wel eens heel goed december kan worden (zoals die vrouw aan de telefoon bij SE zei)

Dit bericht blijft ook vreemd : http://content.modaco.net...odate-20080502-103146.png
Maar hoe betrouwbaar is dit?
Ik ben van mening dat ze al lang weten in welke week dit toestel wordt gereleased maar dat ze dat uit marketingsstrategie-oogpunt niet zeggen.
Namelijk om de twijfelaars die niet weten of ze willen wachten of een alternatief toestel willen kopen te behouden.
Als SE naar buiten brengt dat het december wordt dan haken er misschien heel erg veel af die voor een alternatief gaan! en als ze geen datum zeggen dan houden ze ons met zijn allen aan het lijntje (ook mij dus).

Ciao

quote:
Makavalex schreef op zondag 01 juni 2008 @ 01:13:
[...]

Ik ben van mening dat ze al lang weten in welke week dit toestel wordt gereleased maar dat ze dat uit marketingsstrategie-oogpunt niet zeggen.
Namelijk om de twijfelaars die niet weten of ze willen wachten of een alternatief toestel willen kopen te behouden.
Als SE naar buiten brengt dat het december wordt dan haken er misschien heel erg veel af die voor een alternatief gaan! en als ze geen datum zeggen dan houden ze ons met zijn allen aan het lijntje (ook mij dus).

Ciao
Zou goed kunnen, maar als ze slim zijn doen ze het gewoon net voor bijvoorbeeld de Raphael uitkomt want anders kost het je zowieso veel klanten...
We worden inderdaad aan het lijntje gehouden want we weten geen prijs of niks. Maar als ik mijn abbo nu kon verlengen ging ik echt niet wachten tot ik weet niet wanneer, dan zou ik voor de diamond gaan. En denk dat meerdere mensen ook zo denken, dus niet in alle opzichten is het slim van SE. Maar denk dat straks op een onverwacht moment dat toestel ineens een release datum krijgt en mijn gevoel zegt dat dit nog voor week 44 gaat zijn. Ik bedoel, belcompany gaat echt niet voor de grap week 44 in hun systeem zetten (zoals jij zegt de datum is allang bekend maar ze houden het nog even voor zich). Zal denk ik de uiterste datum zijn die SE hun belooft heeft.Laten we het maar hopen ook...

joedy87 wijzigde dit bericht 01-06-2008 12:10 (3%)

Ik doe maar wat

quote:
RicX schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 23:15:
[...]

Mwa, het klepje van mijn w800i was al snel stuk. Ik kon toen al niet meer de camera van mn telefoon gebruiken, omdat hij dacht dat het klepje dicht was, wat niet zo was....
Hm dat is wel jammer ja maar die lens zo open en bloot in je broekzak vind ik altijd zo kut.
Hier wordt vaak een vergelijking met de HTC Raphael gemaakt. Op zich logisch, en het zullen ook zeker concurrenten worden, maar overal waar ik kijk lees je dat de Raphael een 640x480-scherm krijgt, en de X1 800x480. Dat is, zeker voor mobiel internet en office dingetjes, toch een belangrijk verschil, lijkt me.

quote:
joedy87 schreef op zondag 01 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Zou goed kunnen, maar als ze slim zijn doen ze het gewoon net voor bijvoorbeeld de Raphael uitkomt want anders kost het je zowieso veel klanten...
We worden inderdaad aan het lijntje gehouden want we weten geen prijs of niks. Maar als ik mijn abbo nu kon verlengen ging ik echt niet wachten tot ik weet niet wanneer, dan zou ik voor de diamond gaan. En denk dat meerdere mensen ook zo denken, dus niet in alle opzichten is het slim van SE. Maar denk dat straks op een onverwacht moment dat toestel ineens een release datum krijgt en mijn gevoel zegt dat dit nog voor week 44 gaat zijn. Ik bedoel, belcompany gaat echt niet voor de grap week 44 in hun systeem zetten (zoals jij zegt de datum is allang bekend maar ze houden het nog even voor zich). Zal denk ik de uiterste datum zijn die SE hun belooft heeft.Laten we het maar hopen ook...
In de tijd dat ik nog werkzaam was in de telecom en wel eens SE bezocht (P910 en P990 periode). Was de uitstel altijd vanwege dat het toestel nog niet af was. De P990 hebben ze moeten pushen omdat de markt zich anders ergens op zou richten.
Ook wist ik begin vorig jaar al dat SE met een windows bak zou komen. Althans ze hadden een proto liggen. Overigens ook 1 met series60!

Dus het is geen marketing stunt om mensen in het ongewisse te laten. Wellicht dat het iets mee speelt maar ze willen liever een "af" product dan mensen te laten wachten enkel om een "hebbuh hebbuh" te creeeren.

Ik weet niet of de belcompany al precies iets weet. Wellicht een indicatie maar ik geloof dat de P990 ten tijden een stuk of 5x is uitgesteld! Dus dat kan ook hier gebeuren.
Ik zou zeggen houd Dubai en Engeland en Duitsland in de gaten. Daar komt hij meestal een week of 3 eerder dan in NL (op exclusive contracten na dan)

quote:
nils7 schreef op maandag 02 juni 2008 @ 14:54:
[...]

In de tijd dat ik nog werkzaam was in de telecom en wel eens SE bezocht (P910 en P990 periode). Was de uitstel altijd vanwege dat het toestel nog niet af was. De P990 hebben ze moeten pushen omdat de markt zich anders ergens op zou richten.
Ook wist ik begin vorig jaar al dat SE met een windows bak zou komen. Althans ze hadden een proto liggen. Overigens ook 1 met series60!

Dus het is geen marketing stunt om mensen in het ongewisse te laten. Wellicht dat het iets mee speelt maar ze willen liever een "af" product dan mensen te laten wachten enkel om een "hebbuh hebbuh" te creeeren.

Ik weet niet of de belcompany al precies iets weet. Wellicht een indicatie maar ik geloof dat de P990 ten tijden een stuk of 5x is uitgesteld! Dus dat kan ook hier gebeuren.
Ik zou zeggen houd Dubai en Engeland en Duitsland in de gaten. Daar komt hij meestal een week of 3 eerder dan in NL (op exclusive contracten na dan)
Kan inderdaad, maar dat ze maar zorgen dat ze hem echt in oktober gaan uitbrengen. Want anders gaan er ECHT veel mensen afhaken. Er zijn mensen die al vanaf maart ofzo aan het wachten zijn. Die gaan echt niet tot 2009 wachten op dat toestel, hooguit tot oktober. En denk je dat SE de hete adem in de nek van HTC enzo niet voelt? Die komen met een redelijk vergelijkbare telefoon in week 43. Bovendien is de Iphone weer uitgesteld naar eind september dus als SE te lang gaat wachten met brengen lopen ze echt veel kopers mis!

Bovendien sprak ik vandaag nog iemand van de belcompany. Die zegt dat de X1 met niets te vergelijken is op het moment en dat hij echt wel eens ontzettend duur kan gaan worden :(

joedy87 wijzigde dit bericht 02-06-2008 17:29 (5%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws