Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Nieuw Topic

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

quote:
Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:33:
Met SD bedoel ik idd micro het is dan vooral de grote, groter als 4gb?
Eh ik snap niet helemaal waar je het nu over hebt. Zowel MicroSDHC als SDHC ondersteunt groter dan 4GB.

Reg. datum: 30 januari 2007

quote:
Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:33:
Met SD bedoel ik idd micro het is dan vooral de grote, groter als 4gb?
De MicroSDHC kaartjes gaan volgens mij tot 32GB. Al zijn die nog niet op de markt. De 16GB kaartjes zijn nieteens normaal verkrijgbaar.

Reg. datum: 21 mei 2008

Wat voor kaartje is eigenlijk nodig in zo'n telefoon? In mijn k800i heb ik al bijna 2 jaar 1 gig zitten en daar heb ik meer dan genoeg aan ! Maargoed kan me voorstellen dat je met zo'n X1 veel meer doet en opslaat, dus wat is aan te raden?
4gig ofzo?

joedy87 wijzigde dit bericht 26-06-2008 07:55 (16%)

Ps. 90:1
Reg. datum: 27 maart 2000

Ach, een 8 GB kaartje kost tegenwoordig al minder dan 30 euro, dus lijkt me niet echt een issue.

Schrijfwijzer:
me mijn/m'n | zo-ie-zo (etc.) sowieso | tog toch | zecht zegt | daarintegen daarentegen
En de winnaar is.... is eens

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
joedy87 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 07:24:
Wat voor kaartje is eigenlijk nodig in zo'n telefoon? In mijn k800i heb ik al bijna 2 jaar 1 gig zitten en daar heb ik meer dan genoeg aan ! Maargoed kan me voorstellen dat je met zo'n X1 veel meer doet en opslaat, dus wat is aan te raden?
4gig ofzo?
ik heb ook een k800i met 1 gig en daar staat muziek en foto's op. dan heb je aan 1 gig (zeker in mijn geval) genoeg. maar als je tomtom wilt laten draaien en zoals ik ook allerlei medische programma's erop wilt zetten, heb je toch wel iets meer nodig. ik ga gewoon voor het maximale wat tegen een redelijke prijs te halen is. 8 gig dus momenteel...

Reg. datum: 24 juni 2008

Ik heb nu ongeveer een jaar de p1i met 4gb, die heb ik constant vol, dus ik denk dat ik minstens 8gb erop wil hebben, aangezien ik muziek, films en heel veel software erop heb/zet. En ik neem aan dat de sex1 ook als externe schijf te gebruiken is, dus dan is het mooi om minstens 8gb te hebben.

quote:
René1 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 09:35:
[...]

ik heb ook een k800i met 1 gig en daar staat muziek en foto's op. dan heb je aan 1 gig (zeker in mijn geval) genoeg. maar als je tomtom wilt laten draaien en zoals ik ook allerlei medische programma's erop wilt zetten, heb je toch wel iets meer nodig. ik ga gewoon voor het maximale wat tegen een redelijke prijs te halen is. 8 gig dus momenteel...
De K800 werkt met een Memory Stick Micro (ook wel M2 genoemd), niet met MicroSDHC. Dat is een ander soort geheugenkaart, dus irrelevant in dit topic. Maar Expansys verkoopt daar een 8GB versie van voor iets minder dan ¤ 50,-.

http://www.expansys.nl/c.aspx?f=656

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Juvefan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:39:
[...]

De K800 werkt met een Memory Stick Micro (ook wel M2 genoemd), niet met MicroSDHC. Dat is een ander soort geheugenkaart, dus irrelevant in dit topic. Maar Expansys verkoopt daar een 8GB versie van voor iets minder dan ¤ 50,-.

http://www.expansys.nl/c.aspx?f=656
dit antwoord is pas irrelevant! we hebben het hier even over de GROOTTE van de geheugenkaart en niet het TYPE geheugenkaart. dat de X1 met micro SD werkt weet ik wel.

Opterpr0n

Sorry dat ik het zeg, maar alles wat op deze pagina staat is erg offtopic!

Ik twijfelde of ik nog in het X1 draadje zat 8)7

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

quote:
René1 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 11:52:
[...]

dit antwoord is pas irrelevant! we hebben het hier even over de GROOTTE van de geheugenkaart en niet het TYPE geheugenkaart. dat de X1 met micro SD werkt weet ik wel.
Sorry ik wilde daar Joedy87 quoten. Als hij vragen heeft over geheugenkaartjes voor z'n k800, dan kan hij beter terecht bij GSM's. Wat ik zei was dus eigenlijk niet een reactie op wat jij zei.

Maar het gaat iets teveel over geheugenkaarten in een K800 i.p.v. de Xperia X1.

Ik sluit mijn aandeel in het off-topic gedeelte dan ook af met m'n excuses voor het verkeerd quoten.

quote:
Juvefan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 12:54:
[...]

Sorry ik wilde daar Joedy87 quoten. Als hij vragen heeft over geheugenkaartjes voor z'n k800, dan kan hij beter terecht bij GSM's. Wat ik zei was dus eigenlijk niet een reactie op wat jij zei.

Maar het gaat iets teveel over geheugenkaarten in een K800 i.p.v. de Xperia X1.

Ik sluit mijn aandeel in het off-topic gedeelte dan ook af met m'n excuses voor het verkeerd quoten.
Huh wacht eens even. Dan begrijp je dus helemaal niet wat ik zei. Ik vroeg wat voor kaartje relevant is in de X1. Daarbij gaf ik aan dat ik NU een k800i heb met een 1 gig kaartje, dus ter vergelijking wat ik nu ongeveer met een telefoon doe/dus waarom ik nu aan 1 gig zat heb.Ojaa en nog een tip. Ga er niet zomaar van uit dat iedereen hier een HIJ is ;) :D

joedy87 wijzigde dit bericht 26-06-2008 13:08 (4%)

Hahah sorry dat moeten wij mannen nog maar eens afleren. ;) 'Wij mannen' omdat dit volgens mij heel vaak voorkomt op dit soort fora. Maar er gaat dus een MicroSD(HC) in. En die kosten niet veel meer met een 8GB voor ¤ 30,- in de winkel. :)

Ik hoop dat je (misschien voor deze post al) genoeg geïnformeerd bent.

Mijn excuses voor mijn slechte dag mevrouw. ;)

quote:
Juvefan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:23:
Hahah sorry dat moeten wij mannen nog maar eens afleren. ;) 'Wij mannen' omdat dit volgens mij heel vaak voorkomt op dit soort fora. Maar er gaat dus een MicroSD(HC) in. En die kosten niet veel meer met een 8GB voor ¤ 30,- in de winkel. :)

Ik hoop dat je (misschien voor deze post al) genoeg geïnformeerd bent.

Mijn excuses voor mijn slechte dag mevrouw. ;)
Hmm, ik zal het je vergeven >:)

Maar bedankt in ieder geval. Dan weet ik ongeveer wat ik aan een kaartje kwijt ben, maar dat ga ik natuurlijk proberen af te dingen in zo'n zaak. Ik bedoel als je zo'n duur toestel koopt mogen ze er best wat bijduwen ;) En anders zeg ik gewoon dat ik naar de concurrent ga, moet je eens zien hoe snel ze je dat kaartje voor niks of met flinke korting erbij doen :)

Ik heb trouwens nog even naar GSMweb.nl gemaild. Die datum : 21 augustus is gewoon de datum dat zij verwachten dat de X1 uitkomt. Kortom laten we ons niet blijmaken met een dooie mus, de telefoon waar we allemaal zo met smart op wachten ligt gewoon pas in oktober/november in de winkel. Ga daar maar gewoon van uit, dan valt het ook niet tegen ;) Pfff. Duurt nog zolang :(

joedy87 wijzigde dit bericht 26-06-2008 13:36 (5%)

Wat bedoel je. Dat we 21 augustus met een hele dikke korrel zout moeten nemen? En zo ja; waarom?

quote:
Juvefan schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 13:44:
Wat bedoel je. Dat we 21 augustus met een hele dikke korrel zout moeten nemen? En zo ja; waarom?
Ik zal het even letterlijk hier neerzetten wat ik terug kreeg :

Wij zijn niet zeker van de datum het is een verwachte leverdatum die ook gewijzigd kan worden.
Met zekerheid kunnen wij geen dag geven.

Dus dan weet je genoeg toch ;)
En het klopt gewoon ook niet dat zij hem in week 34 hebben staan en belcompany in week 44.

GSMWEB.nl, Bestelmaar.nl, The Phonehouse, Medewerker van SE en GSMeasy.nl zeggen allemaal ausustus. Het lijkt aannemelijk te worden. :)

HD Ready

Ja maar SE heeft vaker dat soort uitspraken gedaan en kwam die alsnog 2 maand later. Dus dat moet je ook niet al te serieus nemen.. gewoon nog even wachten dus ;)

En levertijden mogen niet in dit topic besproken worden [/moraalridder]

Ik heb trouwens gelezen dat iGo 8 niet op de HTC Diamond draait. Ben benieuwd of deze wel draait op de Touch Pro en de X1. Vind dit erg fijne navigatie.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Earth, the final frontier

quote:
Xof schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:09:
[...]
Ik heb trouwens gelezen dat iGo 8 niet op de HTC Diamond draait. Ben benieuwd of deze wel draait op de Touch Pro en de X1. Vind dit erg fijne navigatie.
Toch maar even in het HTC Diamond topic kijken dan ;)

http://www.team-mediaportal.com/

sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Nog maar een keer dan:
Modbreak:
Discussie over levertijden hoort in Het Windows Mobile levertijden topic
HD Ready

quote:
Mars Warrior schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 14:26:
[...]

Toch maar even in het HTC Diamond topic kijken dan ;)
Je kunt niet alle topics tegelijk lezen :P
Lag dus gewoon aan Navngo blijkbaar, weer een hele opluchting ;)

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Reg. datum: 11 december 2006

Weet niet of dit filmpje al bekend is bij meer mensen hier maar dit was voor mij het eerste filmpje dat echt indruk maakte qua mogelijkheden van de xperia:

http://www.youtube.com/watch?v=Q9C3zUJIi1k&NR=1

Fishpanel _/-\o_

[edit] Best sneu dat het internet volstaat met zulke filmpjes:

http://www.youtube.com/wa...w.xperia-x1.org/index.php?topic=23.0

Die panels heb ik nu ondertussen wel gezien :O
Mensen van sony ericsson die de demo's verzorgen krijgen van de developers te horen welke 'paden' in de software ze bugloos kunnen laten zien en daar blijft het dan ook bij. En zo te zien zijn dat er nog niet veel..

KacperK wijzigde dit bericht 26-06-2008 15:44 (60%)

Reg. datum: 06 mei 2005

Maak me wel druk om de snelheid van X1. De TouchPro (demonstratie model) is al veel vlugger...

Ik hoop iig dat de X1 nog verbeterd wordt :P

Reg. datum: 12 februari 2001

quote:
DaYwaLkUr schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:31:
Maak me wel druk om de snelheid van X1. De TouchPro (demonstratie model) is al veel vlugger...

Ik hoop iig dat de X1 nog verbeterd wordt :P
Ik denk dat de hoge resolutie hier ook wel mee te maken heeft.

Ik heb een MDA pro gehad die had 640x480 en die was merkbaar langzamer dan de toestellen met 320x240, zoals de Tytn2 die ik nu heb.

Viper® - Amd XP2500+ Barton@190x11.0=2,09ghz 1024 Samsung DDR380, XFX 6800le @ 16x1.6vp @ 350/840

Reg. datum: 12 juni 2008

quote:
Beter gaan ze zich met wat meer belangrijkere zaken bezighouden dan zo'n nutteloos fishpanel :/ Anders zitten we straks (net zoals met de diamond het geval is/was) met een mooi toestel met allemaal leuke snufjes, maar met belangrijke features die allemaal voor geen meter werken...

quote:
djjef85 schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 16:44:
[...]

Beter gaan ze zich met wat meer belangrijkere zaken bezighouden dan zo'n nutteloos fishpanel :/ Anders zitten we straks (net zoals met de diamond het geval is/was) met een mooi toestel met allemaal leuke snufjes, maar met belangrijke features die allemaal voor geen meter werken...
Is toch leuk man. Juist snufjes zijn doorslaggevend voor sommige mensen om een telefoon wel of niet te nemen. Ik vind dat fishpanel echt grandioos! Dat heeft nog geen enkele telefoon en het is weer eens wat anders dan zo'n saai batterij streepje rechtsboven in je scherm.

Voor mij is de belangrijkste reden dat ik die telefoon neem dat ik er meteen voor viel. Ik had meteen zoiets van WAUW die wil ik. Daarna ben ik pas gaan kijken naar wat dat ding allemaal kan. Van de helft snap ik niks en heb ik geen verstand.(wtf is triband en al die zooi???:P) Maar mij gaat het erom dat ik straks kan kan bellen, smsen, leuke foto's kan schieten, spelletjes kan doen en niet te vergeten heeeel erg veel te internetten en te msnen. Ik denk dat dat voornamelijk het hoofddoel gaat worden dat internetten. Ik doe het nu nog niet maar dat komt omdat ik dat niks vind op zo'n klein telefoontje met een klein scherm.
Navigatie en al die zooi hoef ik er denk ik toch niet op of ik moet het toevallig eens nodig hebben.
Verder wil ik gewoon een touchscreen telefoon omdat dat het gewoon gaat worden komende jaren en ik denk dat je met de X1 makkelijk 2 jaar kan doen! ALs ik in oktober verleng moet ik zelfs bijna 2.5 jaar ermee doen dus ik hoop dat SE zorgt dat alles perfect in elkaar zit en dat hij niet na een maandje alweer terug gestuurd moet worden voor een of andere kinderziekte.

Verder heb ik de touch pro ook nog niet afgeschreven hoor. Ook een prachtig ding maar lang niet zo mooi als dit schatje. Het gaat er gewoon puur aan liggen wat me alles gaat kosten en dan maak ik een keuze. Als ik de Touch pro gratis kan krijgen en voor de X1 200 euro zou moeten betalen denk ik dat het erg lastig wordt en dat ik alsnog voor de touch pro ga.Dus het is even afwachten ;)

joedy87 wijzigde dit bericht 26-06-2008 17:28 (16%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: