Reg. datum: 05 februari 2008
ik neem aan een cybershot, maar in de white paper komt dat woord niet voor...
Reg. datum: 13 oktober 2006
Reg. datum: 13 oktober 2006
Damn dat zou heel mooi zijn! Mijn abo loopt 16 oktober af (net even opgezegd) dus dat is ongeveer 2 maanden later. Dan zijn de prijzen ook weer lekker wat gezakt en is er waarschijnlijk een nieuwe ROM uit om wat bugs te fixen. Ken niet beter!quote:bsmpower schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:08:
De Sony Ericsson Xperia X1 wordt verwacht op 21-08-2008.
Dit antwoord kreeg ik op een mailtje dat ik had verstuurd naar GSMWEB. Dus ik ga uit van deze datum qua levering!
Ik denk dat de Xperia over zowel de Cybershot als Walkman software zal beschikken, aangezien Xperia 'boven alles' staatquote:joedy87 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 14:33:
[...]
Weet iemand trouwens of de X1 een gewone camera heeft of Cybershot? Ik hoop cybershot maar ben er bang voor!
Ik dacht dat Bengal Boy zei dat er geen Cybershot-camera zit in de XPERIA, maar gewoon een HTC Camera.
Lees z'n forum maar 's grondig door en je komt veel te weten over wat er wel en niet in een Xperia zit.
http://www.bengalboy.com/...topic_id=1107&forum=8
Hij's heel behulpzaam, beantwoord ook vragen van andere lezers enz... En mooie plaatjes om naar te kijken!
Lees z'n forum maar 's grondig door en je komt veel te weten over wat er wel en niet in een Xperia zit.
Hij's heel behulpzaam, beantwoord ook vragen van andere lezers enz... En mooie plaatjes om naar te kijken!
Reg. datum: 21 mei 2008
Zou wel jammer zijn dan. Cybershot camera van SE is geweldig. Jammer man, dan ga ik er dus flink op achteruit qua foto'squote:Wicked_Wy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 15:20:
Ik dacht dat Bengal Boy zei dat er geen Cybershot-camera zit in de XPERIA, maar gewoon een HTC Camera.
Let op: berichten over levertijden horen in Het Windows Mobile levertijden topic !!!
CliniClowns || KIKA || Bart Foundation || KWF || Slotje.com
Reg. datum: 24 juni 2008
Er zit dus wel een Sony-Ericsson media-player in... Zoals bij de K850i en de nieuwste toestellen.
http://nl.youtube.com/wat...KbOJQ&feature=related
Bij 0:53...
Maar mensen, wat een gigantisch toestel
!
Bij 0:53...
Reg. datum: 22 juni 2008
Weet iemand of je videocalls kan doen op de Xperia X1?? Zit er een extra cameratie bij?
quote:EGOistICH schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:30:
Weet iemand of je videocalls kan doen op de Xperia X1?? Zit er een extra cameratie bij?

Een van die 2 cirkeltjes is een camera voor video calls
Reg. datum: 11 december 2006
Reg. datum: 11 december 2006
volgens newmobile heeft hij zelfs 3 camera's. Lijkt me toch beetje teveel vant goeie 
Reg. datum: 10 augustus 2003
Reg. datum: 10 augustus 2003
Ik gok dat ze dat gedaan hebben omdat per camera maar 4 resoluties ingevuld kunnen wordenquote:KacperK schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 19:42:
volgens newmobile heeft hij zelfs 3 camera's. Lijkt me toch beetje teveel vant goeie
Ik gok dat bij de X1 aan de voorkant het rechter puntje de camera is, en de linker een licht sensor. Zo zit het in ieder geval wel bij mn T650, en ik geloof bij andere toestellen ook.
Daar is die idd!!quote:mistergadget851 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 17:18:
Er zit dus wel een Sony-Ericsson media-player in... Zoals bij de K850i en de nieuwste toestellen.
Bij 0:53...Maar mensen, wat een gigantisch toestel
!
Thanks voor het opmerken hiervan.. Is die discussie nu ook van de baan
Wordt het toestel nu wel erg interessant.
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
ok nu nog een vraag, als je voor de X1 gaat welke kleur ga je nemen en waarom?
Dat is puur persoonlijk. Zinloos om daar een discussie over te starten. Dat moet iedereen gewoon voor zichzelf bepalen.
Precies, ff rechtzetten...quote:Xof schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:11:
[...]
Daar is die idd!!
Thanks voor het opmerken hiervan.. Is die discussie nu ook van de baan
Wordt het toestel nu wel erg interessant.
Maar mensen, wie weet wat van die illumination leds? Kun je de kleur ervan zelf instellen ofzo?
mistergadget851 wijzigde dit bericht 25-06-2008 22:12 (15%)
Nogmaals Bengal Boy:quote:mistergadget851 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:03:
[...]
Precies, ff rechtzetten...
Maar mensen, wie weet wat van die illumination leds? Kun je de kleur ervan zelf instellen ofzo?
En er hoort een video'tje bij:quote:The Illumination LED Alert System.....
The "Illumination LED Alert System" is a new setting in the familiar Windows Mobile System Settings menu. The xPeria X1 is not using a typical LED alert at the front face of the device like pretty much every Smart Phone or Cell Phone out there, but, is using 4 seperate LEDs mounted at the middle corner on each side of the device.
The LEDs change color depending on the type of alert it is communicating. From "red" for low battery which flashes every couple of seconds to "Aqua Blue" which flashed rapidly in series of four for ann incoming call, every new event has its on LED color and flashing sequence to let you know at a glance what is going on with your device.
Video of the "Illumination LED Alert System" in operation..
http://video.google.com/v...044295913711744&hl=en
Ik weet niet of je zelf kleurtjes kan instellen...
Een leuke bijkomstigheid bij de X1, niet meer, niet minder...
Is een forum alleen voor discussiesquote:RoD schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 21:23:
Dat is puur persoonlijk. Zinloos om daar een discussie over te starten. Dat moet iedereen gewoon voor zichzelf bepalen.
Anyways ik wou mening weten misschien dat iemand een goed reden heeft voor een bepaald kleur. Ik neig naar zwart omdat ie niet in contrast is met de bedieningspaneel die ook zwart is. Maar zilver glimt zo mooi.... Bovendien is zowat alles dat ik hier lees een mening hehe. Maar goed iemand ander voorkeur??
Ik weet het niet. Normaal heb ik altijd voor de zilvere versies van toestellen gekozen (d500 en K800i nu) Maar eerlijk gezegd vind ik de Xperia op plaatjes in het zwart mooier. Maar ik ga pas beslissen als ik ze in mijn handen heb. Maar tot nu toe neig ik naar zwart! Alhoewel zilver wel wat vrouwelijker isquote:EGOistICH schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:23:
[...]
Is een forum alleen voor discussies![]()
Anyways ik wou mening weten misschien dat iemand een goed reden heeft voor een bepaald kleur. Ik neig naar zwart omdat ie niet in contrast is met de bedieningspaneel die ook zwart is. Maar zilver glimt zo mooi.... Bovendien is zowat alles dat ik hier lees een mening hehe. Maar goed iemand ander voorkeur??
Ok, zover was ik ook...quote:Wicked_Wy schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 22:18:
[...]
Nogmaals Bengal Boy:
[...]
En er hoort een video'tje bij:
http://video.google.com/v...044295913711744&hl=en
Ik weet niet of je zelf kleurtjes kan instellen...
Een leuke bijkomstigheid bij de X1, niet meer, niet minder...
Maar inderdaad, is ook niet doorslaggevend, maar gewoon, leuke extra feature...
En ik ga voor de zilveren, aangezien hij dan mooi op mn p1 lijkt en dat graag wil...
Ik ga altijd voor zwarte telefoons en vind die ook altijd de mooiste. Dus mijn keuze is niet zo moeilijk 
Ik wist dat ze dat LED systeem gebruikten, maar had er nog geen filmpjes van gezien. Dit ziet er wel stoer uit. Kan ik zelfs vibration uitzetten en gewoon op mijn bureau leggen en zie ik vanzelf of ik een bericht binnen heb bijv.
Ik wist dat ze dat LED systeem gebruikten, maar had er nog geen filmpjes van gezien. Dit ziet er wel stoer uit. Kan ik zelfs vibration uitzetten en gewoon op mijn bureau leggen en zie ik vanzelf of ik een bericht binnen heb bijv.
Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64
Reg. datum: 28 maart 2005
Reg. datum: 28 maart 2005
Ik vind de zilveren versie er duurder/zakelijker uit zien. Dus neig denk ik naar zilver voor deze telefoon.
Reg. datum: 30 januari 2007
Reg. datum: 30 januari 2007
Ik vind dat zilver er niet uit zien met de toetsen onder het scherm. Anders was de zilveren echt strak geweest. Nu lijkt het alsof ze iets vergeten zijn van kleur te veranderen. Beetje slordig. Dus voor mij de zwarte, dat dat in contrast staat met het zilveren qwerty toetsenbord is voor mij overbrugbaar. Dat ziet er nog een beetje 50/50 uit.
Hopen dat hij 21 augustus uit komt!
Hopen dat hij 21 augustus uit komt!
Tsja ik vind het zilver toch ook wel wat hebben.
Denk dat dit toch wel de opvolger van mijn w950i wordt.
Wat mij toch heel erg aanspreekt is het grote screen met hoge resolutie. ondersteund de sex1 nou ook die grote sd kaartjes? of niet?
Wat mij toch heel erg aanspreekt is het grote screen met hoge resolutie. ondersteund de sex1 nou ook die grote sd kaartjes? of niet?
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Staat gewoon in de startpost hoor.quote:Benmen schreef op donderdag 26 juni 2008 @ 01:25:
Tsja ik vind het zilver toch ook wel wat hebben.
Nee dus, alleen Micro.quote:Cardslot: microSD, microSDHC, TransFlash, SDIO
Met SD bedoel ik idd micro het is dan vooral de grote, groter als 4gb?
De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl
Dit topic is gesloten. ![]()