Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Sony Ericsson Xperia X1 Topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Nieuw Topic
LianLi Fanclub
Reg. datum: 04 juli 2003

quote:
SneakyViper schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 00:38:
[...]

Inderdaad, ik heb eigenlijk al genoeg ervaring met trage Windows Mobile toestellen, vandaar dat ik nu een 'normale' SE heb, maar toch trekt dit toestel mijn aandacht. Waar ik ook wel benieuwd naar ben is de ondersteuning van SE zodra het toestel beschikbaar is, zouden ze dan nog steeds firmware updates beschikbaar stellen? In het verleden met de P-series werd die niet zo goed afgehandeld geloof ik. HTC doet dat wel redelijk weet ik uit ervaring, maar misschien kan iemand hier een vergelijking maken?
Ik heb altijd goede ervaringen gehad met de support van SonyEricsson; echter HTC als partner is niet echt iets waar ik blij mee ben gezien het TyTNII verleden. Maargoed, het is het eerste WM toestel van SonyEricsson; ik wil ze wel het voordeel van de twijfel geven en hopelijk dezelfde support genieten als op de rest van hun phones (lees, goede support)

V350!

Reg. datum: 21 mei 2008

quote:
geertt schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:00:
Trage software is voor mij toch wel een reden om het toestel niet aan te schaffen. Hopelijk weet SE dit probleem voor de release op te lossen.
Gisteren heb ik eventjes met de Diamond liggen spelen. En wat dat betreft hebben toetsen nog altijd mijn voorkeur want ding vond ik echt veel te langzaam reageren. Touchscreens op telefoons moeten op dat gebied nog veel te veel ontwikkeld worden. Hoop wel dat de X1 wat sneller is want anders hoef ik hem niet.

joedy87 wijzigde dit bericht 19-06-2008 11:35 (17%)

Opterpr0n

Hier is de Boy Genius review van de X1!!

Plus punten
-Scherm: niet alleen resolutie, helderheid en contrast waren ook erg goed. De Bravia onder de phones :)
-Connectiviteit: Alles aanwezig, surfen net zo snel onder WiFi als onder HSDPA
-Bouw: Second to non qua keyboard-phones op de markt
-Vette lampjes: die je zelf kan instellen :P
-Optical Joystick: je denkt, dat moet goed zijn toch? Rara, dat is het ook :)

Verbeterpuntje:
-Keyboard: geen goede feedback en lange learning curve.

Conclusie: Best Windows Mobile Phone Ever?
8)

Mnemosyne XT Viator Abacus Minimus
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Reg. datum: 06 november 2002

Alleen die prijs... :/

Seeing is believing, but even a blind man can believe

/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

quote:
Die nog niet bevestigd is... :P
Ik ben bereid er rond de ¤500,- voor te betalen, dus ik hoop dat de ¤750 niet klopt.
Reg. datum: 19 juni 2008

Hoop dat ie snel in de winkel ligt !

Kun je nu met de X1 ook 'TV' kijken ??

Reg. datum: 11 december 2006

nope, tenzij je thuis een slingbox hebt staan :)

ROAR
Reg. datum: 29 maart 2004

Dit gaat echt zo me telefoon worden. Vanaf het eerste moment dat ik dit ding zag was ik verliefd. Maar even een vraag, ik ben niet zo in de bluetooth sferen en luister wel graag naar de radio. Ik heb nu een K800i en daarbij een koptelefoon(de enige die je daad werkelijk op je oren zet) en daar zit de antenne in de koptelefoon. Weet iemand of je met die blauwtand dingetjes ook gewoon radio kan luisteren? of alleen de muziek die het ding produceert van de mp3s die er zeker op gezet gaan worden?

Harder, Better, Faster, Stronger

quote:
ye-roon schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:22:
Dit gaat echt zo me telefoon worden. Vanaf het eerste moment dat ik dit ding zag was ik verliefd.
Je bent niet de enige, liefde op het eerste gezicht inderdaad _/-\o_
quote:
Ook dat hebben we gemeen, trouwen ;)?

joedy87 wijzigde dit bericht 19-06-2008 17:43 (23%)

ROAR
Reg. datum: 29 maart 2004

quote:
joedy87 schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:42:
[...]

Je bent niet de enige, liefde op het eerste gezicht inderdaad _/-\o_

[...]

Ook dat hebben we gemeen, trouwen ;)?
Hehe sure, kunnen we die blauw tand hologes als ringen gebruiken ;)

Harder, Better, Faster, Stronger

Reg. datum: 19 september 2007

En toch snap ik het niet waarom er zo een mindere mp camera inzit.
Tegenwoordig hoor je er toch nie bij als je geen 5 mp hebt....

En dat je er geen tv op kan kijken vin ik ook weer jammer...

Nokia heeft dit allemaal wel

Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Traasje01 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 09:49:

als er nu al gespeculeerd wordt over een prijs van 750 euro, dan wil ik niet weten wat ie zou kosten met TV en 5 MP camera. en dan nog, als je goede foto's wil maken, koop dan een digitale camera en ga geen prutfoto's maken met een camera van een 'telefoon'.

Reg. datum: 01 oktober 2003

quote:
XanderDrake schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 12:00:
Hier is de Boy Genius review van de X1!!

Plus punten
-Scherm: niet alleen resolutie, helderheid en contrast waren ook erg goed. De Bravia onder de phones :)
-Connectiviteit: Alles aanwezig, surfen net zo snel onder WiFi als onder HSDPA
-Bouw: Second to non qua keyboard-phones op de markt
-Vette lampjes: die je zelf kan instellen :P
-Optical Joystick: je denkt, dat moet goed zijn toch? Rara, dat is het ook :)

Verbeterpuntje:
-Keyboard: geen goede feedback en lange learning curve.

Conclusie: Best Windows Mobile Phone Ever?
8)
Review rept over een lage learning curve.

Ik volg dit toestel al vanaf de aankondiging.
Ik ben verder nog erg benieuwd over de 3e kleur (wit?)
Iedereen die denkt dat het toestel 500,- gaat kosten, gelooft het toch niet zelf he? Dit bedrag lijkt me alleen reeel met een abonnement.

Hoewel ik van mijn laatste toestel, de P990 met Symbian, niet helemaal tevreden over ben, gaat het weer een SE worden. Val steeds als een blok voor de ontwerpen van Sony.

quote:

Ik denk dat je juist blij moet zijn met minder megapixel. Aangezien hoogstwaarschijnlijk
de sensors gelijk blijven zul je met meer megapixel alleen maar meer ruis krijgen.
Met een 1 megapixel kun je bijv. al goede foto's maken wanneer je de kwaliteit per pixel
gewoon goed is en je op schermformaat bekijkt (wat de meeste doen).

1 megapixel is ongeveer: 1280 * 800 = schermformaat

Reg. datum: 29 juli 2005

quote:
ye-roon schreef op donderdag 19 juni 2008 @ 17:22:
Dit gaat echt zo me telefoon worden. Vanaf het eerste moment dat ik dit ding zag was ik verliefd.
Ik was ook meteen verkocht, maar ik hoop wel dat de kleine minpuntjes die er nog zijn opgelost worden en dat ie niet te laat uitkomt...
quote:

TV kijken op je GSM vind ik dan weer net te ver gaan eigenlijk...En aan die megapixels zou ik niet teveel waarde hechten, aangezien mijn 2MP K750 niet onderdoet voor mijn huidige K800. Het verschil is in ieder geval minimaal. En ik heb eens een test gelezen waarbij de 3,2MP K800 een 5MP gsm van een ander merk op bijna alle fronten wist te verslaan.

PSN id: NL_SToRM

HD Ready

quote:
Hoezo er niet bijhoren?
Je vrienden laten je links liggen omdat je geen 5MP camera op je telefoon hebt?
Ik vind het maar een vreemde uitspraak en zoals iemand hierboven al zegt.. je kunt beter minder megapixels hebben met een goede camera dan andersom.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
SToRM666 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:39:
TV kijken op je GSM vind ik dan weer net te ver gaan eigenlijk...En aan die megapixels zou ik niet teveel waarde hechten, aangezien mijn 2MP K750 niet onderdoet voor mijn huidige K800. Het verschil is in ieder geval minimaal. En ik heb eens een test gelezen waarbij de 3,2MP K800 een 5MP gsm van een ander merk op bijna alle fronten wist te verslaan.
Tja, ik merkte hier wel een duidelijk verschil tussen de D750(technisch gelijk aan K750) en W960, zeker in 'ideale' omastandigheden met genoeg licht is het beeld gewoon goed. Als je fotoliefhebber bent zal een phone camera je niet bekoren, maak je af en toe een kiekje van iets dat je toevallig tegenkomt oid dan is de ingebouwde camera ok. Meer MP wordt ook lastig gezien het feit dat sensors niet meegroeien en beperking in de behuizing en dus het probleem van matige scherpte bij donkere omstandigheden blijft.
/join #tv
Reg. datum: 10 september 2003

Ik heb een Samsung G600 met een 5MP camera, en ik kan je zeggen dat ie erg hard zuigt :P Ik heb dus liever een goede 3.2MP camera.
Reg. datum: 05 februari 2008

quote:
Xof schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:46:
[...]

Hoezo er niet bijhoren?
Je vrienden laten je links liggen omdat je geen 5MP camera op je telefoon hebt?
Ik vind het maar een vreemde uitspraak en zoals iemand hierboven al zegt.. je kunt beter minder megapixels hebben met een goede camera dan andersom.
ik denk trouwens dat je meer aandacht van je vrienden krijgt als je de X1 tevoorschijn tovert dan wanneer je een of andere samsung met 5MP erbij pakt...

Reg. datum: 08 september 2007

persoonlijk hoef ik geen tv te kijken hierop, en ook al zou ik hier tv programmas op willen zien zou ik het bij series houden van ongeveer 20 min. lijkt me best wel vermoeiend om lang naar een scherm te kijken.

ben wel nieuwsgierig of er ook een dosbox versie is voor windows mobile.

quote:
René1 schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 11:58:
[...]

ik denk trouwens dat je meer aandacht van je vrienden krijgt als je de X1 tevoorschijn tovert dan wanneer je een of andere samsung met 5MP erbij pakt...
Haha niet alleen van vrienden. Ik verheug me gewoon al op het moment dat ik in de trein lekker zit te msnen met dat ding en dat een of ander zakenmannetje mijn telefoon helemaal aant bekijken is, om vervolgens te vragen : Wow dat is een mooi ding, welke is dat?? O-)

Aangezien ik altijd wel een van de nieuwste toestellen heb om de 2 jaar heb ik dit commentaar al zovaak gekregen!

joedy87 wijzigde dit bericht 20-06-2008 12:35 (16%)

Aapje

Ik vind niet dat je de Xperia mag vergelijken met de 5MP telefoons van Samsung of Nokia. Dit zijn 'gewone' telefoons terwijl dit een PDA is.
Als je de Xperia ergens mee mag vergelijken zijn het de HTC toestellen. Welke bijna allemaal een 2MP camera hebben. De nieuwste van HTC hebben nu een 3MP dus valt het best mee met de Xperia. Verder is de kwaliteit van de foto's van SE gewoon erg goed. Dus wint de Xperia waarschijnlijk van menig 5MP camera.
Je moet eigenlijk kijken naar de kwaliteit van de foto's op een resolutie van ongeveer 1600x1200. Dat is toch wel het maximum wat mensen gebruiken. Meer is leuk, maar doe je niks mee.

De vergelijking met de TV telefoons vind ik al helemaal onzin. Je hebt op dit moment twee telefoons met echte TV (Samsung P960 en een Motorola). Deze twee telefoons zijn helemaal toegespitst op de TV functie en niet op alle andere dingen zoals de Xperia De rest is mindere kwaliteit via live streaming. Dit kan de Xperia ook gezien er Windows Mobile op draait en hij HSDPA heeft.

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

quote:
WoBaDijk schreef op vrijdag 20 juni 2008 @ 17:04:

De vergelijking met de TV telefoons vind ik al helemaal onzin.
Ik snap zowieso niet wat iemand met TV op z'n telefoon moet. Volgens mij is hier ook maar een kleine markt voor. Vind het wat ver gaan, internet oke, maar TV. Het moet niet gekker worden...

Misschien denk ik er over 2 jaar anders over. Maar internetten op zo'n klein scherm is al niet veel laat staan dat je er uitzendingen van Jenssen om maar wat te noemen op moet gaan kijken. Het wordt allemaal steeds beter ontwikkelt, het beeld wordt ook beter en wel wat groter. Maar veel groter dan de X1 zullen ze toch niet gaan met een telefoon. Dan krijg je dus mega koelkasten straks en daar zit niemand op te wachten. Nee dat TV kijken op mobieltjes wordt denk ik een grote flop :+

Heb hier weinig aan toe te voegen. Ik kijk thuis al amper tv. Laat staan dat ik dat onderweg op een klein rotschermpje ga zitten doen (net zoals al die nieuwe mp3 spelers met ingebouwd scherm om onderweg films te kijken, ook zulke onzin). Tenzij er echt iets belangrijks is was je niet wil missen maar dat is tegenwoordig ook al geen probleem meer met uitzendinggemist, harde schijf recorders, downloads etc. Mocht je dan echt nog mobiele tv willen dan kun je het altijd nog streaming bekijken via internet. Van huis uit gestreamt met slingbox danwel zonder. Je moet wel gek zijn om hiervoor te gaan betalen! Misschien leuk voor de eencelligen onder ons om mee op te scheppen op het schoolplein maar voor de rest kan ik me er weinig bij voorstellen.

KacperK wijzigde dit bericht 20-06-2008 17:26 (19%)

Reg. datum: 28 maart 2005

Ik wil de keuze maken tussen de Diamond (of Pro), Nokia N96 en Deze SE X1. De Diamond valt (bijna) af omdat ik die te sloom vind reageren. De Nokia N96 lijkt me mooi toestel maar erg lomp en geen VGA scherm. De X1 trok daarom mijn aandacht. Echter moet ik voor 1 september mijn abbo verlengen...

Maar goed ik ben eens gaan kijken naar filmpjes voor de snelheid van de X1. Omdat ik wat verhalen hoorde over dat ie nog wat traag is. Op dit filmpje vind ik het toestel snel reageren.

http://www.youtube.com/watch?v=XJuzivsHJks
Jammer dat de gebruiker zo zenuwachtig met de x1 om gaat :-)...

bsmpower wijzigde dit bericht 20-06-2008 22:43 (10%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: