Gathering of Tweakers

Quicksearch
Ik had deze telefoon vandaag in me hand, maar hij gaf me toch niet echt een super indruk. Het was dan wel het developer model maar toch, de kwaliteit die je verwacht voor zo'n 'prijs' straalde het niet echt uit. Keyboard bijvoorbeeld zag er nou niet echt kwalitatief uit en ook Windows mobile heb ik ook niet zo'n hoge dunk van .

Heb de software kant voor de rest niet echt kunnen zien omdat het ding half gecrasht was en de reset niet kon vinden :/

quote:
Ganja-Cape schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:50:
Ik had deze telefoon vandaag in me hand, maar hij gaf me toch niet echt een super indruk. Het was dan wel het developer model maar toch, de kwaliteit die je verwacht voor zo'n 'prijs' straalde het niet echt uit. Keyboard bijvoorbeeld zag er nou niet echt kwalitatief uit en ook Windows mobile heb ik ook niet zo'n hoge dunk van .

Heb de software kant voor de rest niet echt kunnen zien omdat het ding half gecrasht was en de reset niet kon vinden :/
Ik zou pas oordelen als ik een echt 'af' model in mn handen heb gehad..zo'n developer model is snel in elkaar gezet en ook op youtube kun je zien dat de software verre van af is en dat de telefoon behoorlijk langzaam is.Dat dat ding crasht daardoor vind ik ook niet gek, zal wel een van de allereerste probeer modellen zijn geweest dus die zal verre van af zijn! Windows mobile kan ik niet over oordelen, de een zweert erbij en de ander moet er niets van hebben, dit zal denk ik persoonlijk zijn dus ik wacht mooi af en als het niets is dan zoeken we wel wat anders >:)

joedy87 wijzigde dit bericht 16-06-2008 19:32 (6%)

ok ik zit ff te browsen en over een half jaar mag ik ook me contract verlengen bij t-mobile.

had eerst de htc touch pro op het oog maar deze wint het dus gewoon kwa specs. vele malen sneller en een groter scherm.

denk dat SE dus wat beter is als de htc. zal de prijs ook wel naar zijn maar goed.

jammer dat er dus nog niet zoveel bekend is over dit ding. heb de topic beetje doorgelezen maar het zijn nog allemaal veel geruchten.

dacht eerst me keuze gemaakt te hebben om voor een touch pro te gaan maar deze is dus superieur aan de htc. hmmmz keuze word steeds moeilijker.

neig toch eigenlijks naar dit ding te gaan. ben niet bekend met SE maar echt slecht zal het niet zijn.

heb jaren terug rond gelopen met me MDAIII. maar vond het toch te groot. nu word het intresant omdat hij net zo groot is als me n73 die echt rete traag is.

zou ik dan toch voor de SE gaan.. 1 ding weet ik wel ik houd dit topic ff in de gaten want denk toch dat SE het mss wel wint van de HTC kwa specs...

thx voor de vele informatie die jullie mij weer verschaffen ;)
Zijn er voor zover bekend navigatie software die goed werken op 800x480? Geldt overigens voor andere software, hoewel navigatie voor mij veruit het belangrijkst is. Wat mij zorgen baart is dit niet of misschien maar beperkt het geval is aangezien WVGA (nog) niet heel 'common' vergeleken met (Q)VGA.

http://www.boygeniusrepor...csson-xperia-x1-hands-on/

Nieuwe foto's van de X1 en binnenkort hebben ze daar een review. Ze zijn wel negatief over de QWERTY...

quote:
Ted_W schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:54:
Zijn er voor zover bekend navigatie software die goed werken op 800x480? Geldt overigens voor andere software, hoewel navigatie voor mij veruit het belangrijkst is. Wat mij zorgen baart is dit niet of misschien maar beperkt het geval is aangezien WVGA (nog) niet heel 'common' vergeleken met (Q)VGA.
Volgens mij wordt dit gewoon netjes opgerekt, dus het zal allemaal weinig uitmaken.

Asus P5W DH Deluxe | Intel E6700 | Asus Geforce 8800GTX | 4GB PC6400 CL4 OCZ | 2x WD Raptor 74GB (Raid 0) | Scythe Infinite | Enermax Chakra | Antec Truepower Trio 650Watt | (MSDNAA - Anytime upgrade) Windows Vista Ultimate x64

quote:
Wicked_Wy schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 02:57:
http://www.boygeniusrepor...csson-xperia-x1-hands-on/

Nieuwe foto's van de X1 en binnenkort hebben ze daar een review. Ze zijn wel negatief over de QWERTY...
quote:
The sliding mechanism comes right ontop of the keys, and thus, the keys don’t travel a lot when pressed. They give little to no feedback despite having a cool triangular design.
Wat ze met het eerste bedoelen? Het minpunt is dus dat de toetsen weinig tot geen feedback geven, das in principe ook een kwestie van wennen lijkt me? Als je weet hoe hard ze ingedrukt moeten worden gaat het toch automatisch na een tijd.

Jah 'k ben toch malle pietje nie!

Nieuwsnieuws :

De X1 komt ECHT in week 44 uit en gaat niet meer kosten dan 500euro (wel vreemd :O)
Dit hoor ik net van een belcompanymedewerker die met een SE vertegenwoordiger heeft gesproken!

Reg. datum: 11 december 2006

Partyflock joedy? ;)

Maargoed, als dit echt zo is dan is dit enerzijds positief aangezien de prijs meevalt maar anderzijds is week 44 nog heeel ver weg. Begin november dus.
Stiekem hoop ik dus dat ze ernaast zitten :)

quote:
KacperK schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:36:
Partyflock joedy? ;)

Maargoed, als dit echt zo is dan is dit enerzijds positief aangezien de prijs meevalt maar anderzijds is week 44 nog heeel ver weg. Begin november dus.
Stiekem hoop ik dus dat ze ernaast zitten :)
goed gegokt _/-\o_

Week 44 is trouwens de laatste week van oktober :) Dat is het zo hoor, nu maar hopen dat ze het niet uitstellen!

joedy87 wijzigde dit bericht 17-06-2008 18:11 (14%)

kassen-handbal-aap

quote:
joedy87 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:11:
[...]

goed gegokt _/-\o_

Week 44 is trouwens de laatste week van oktober :) Dat is het zo hoor, nu maar hopen dat ze het niet uitstellen!
Liever een uitgesteld product wat daarna degelijk en goed is dan een product wat eigenlijk te vroeg gereleased is en "totaal" crap is. 500 euro, daar doe ik het voor...:)

De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl

quote:
Benmen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:28:
[...]

Liever een uitgesteld product wat daarna degelijk en goed is dan een product wat eigenlijk te vroeg gereleased is en "totaal" crap is. 500 euro, daar doe ik het voor...:)
Heb je zeker gelijk in. Maarja je weet hoe dat gaat, ongeduld :X

kassen-handbal-aap

absoluut, heb ik ook last van "gelukkig" loopt mijn orange contract pas in juni volgend jaar ergens af. Dus dat zal dan januari oid worden voordat ik een nieuwe mag uitzoeken. Deze wordt het zowiezo wel denk of er moeten ineens zware negatieve reacties en reviews op komen maar dat verwacht ik niet. De meeste SE's zijn over het algemeen wel goed (uit eigen ervaring).

De Apen | Dutch Power (Apes)(Cows) | http://www.deapen.nl

Hier zelf een BelCompany medewerker. Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat de XPERIA onder de ¤500 gaat kosten. De goedkoopste windows mobile telefoon kost op dit moment ongeveer ¤500. Het lijkt mij dus erg raar als de meest geavanceerde telefoon van dat moment daaronder duikt. Dan zou SE zichzelf een heleboel geld door hun neus boren.
Een prijs rond die van de TYTNII of tegen die tijd TouchPro lijkt me logischer. Dat is dus rond de ¤730.

Verder lijkt de XPERIA me een prachtige telefoon. Zie zeer naar de release uit :)

(zal eens kijken of de release bij ons al officieel bekend is)

WoBaDijk wijzigde dit bericht 17-06-2008 19:47 (5%)

Shuttle SP35P2 Pro | Intel Core2Duo E8400 | 2 x Corsair TWINX 2GB DDR2 PC6400 CL4 | MAXTOR 160.0Gb 7200rpm 8Mb SATA | MAXTOR 200.0GB 7200rpm 16Mb SATA | Club3D Radeon X800XL 256MB GDDR3 |

Reg. datum: 08 september 2007

Naar mijn idee is sony ericsson nooit 1 van de goedkoopsten geweest. misscchien een raar voorbeeld. lcd tv's om maar iets te noemen. ze leveren wel hogele kwaliteit maar hebben bevoorbeeld maar 1 scart aansluiting, Naja wat ik bedoel is ze leveren meestal een dure prijs met minimale extra's de ps3 is ook duur in vergelijking met de concurrentie.

quote:
Psyonara schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 22:40:
Naar mijn idee is sony ericsson nooit 1 van de goedkoopsten geweest. misscchien een raar voorbeeld. lcd tv's om maar iets te noemen. ze leveren wel hogele kwaliteit maar hebben bevoorbeeld maar 1 scart aansluiting, Naja wat ik bedoel is ze leveren meestal een dure prijs met minimale extra's de ps3 is ook duur in vergelijking met de concurrentie.
Je kent het concept joint-venture? sony != sony ericsson, sony ericsson biedt goede kwaliteit voor een goede prijs. Neemt niet weg dat de verwachte prijs wat hoog is, maar die is altijd hoog bij een verwacht product.
quote:
Benmen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:28:
[...]

Vandaag lanceerde Sony Ericsson de C905, S302 en de F305.

Aan het eind was er de mogelijkheid om de toestellen te bezichtigen en te proberen.
De Xperia X1 was ook aanwezig, in eerste instantie (weer) niet werkend, maar na aandringen werd een werkend exemplaar gepakt.

Wat informatie die ik er over kan geven:
Toestel komt eind Q3/ begin Q4 (productmanager mompelde voorzichtig week 44). Echter SE kennende kan dit makkelijk een maand later zijn.
Prijs is helemaal niets over gezegd, op CeBIT in maart 2008 vertelde een SE vertegenwoordiger mij een richtprijs van 650-700 euro (voor Duitse markt).
Uiteindelijk heb ik even met het toestel kunnen spelen, en ik kan eigenlijk niet meer zeggen dat er nog heel veel werk nodig is aan het toestel. Het toestel voelde gigantisch stroperig aan. Verder is het toestel grotendeels het standaard Windows Mobile 6.1 thema, met veel HTC software. Ik had er meer van verwacht...
Het toestel was al voorzien van 256MB RAM.

Ik heb een hoop foto's van het toestel en een filmpje met de werking van de "panels".
Morgenavond zal ik het online zetten.

Ik heb vandaag ook gelezen dat de x1 een ander kleurtje krijgt dan de welbekende zwart zilver kleur.

Meer info : http://www.nieuwemobiel.n...son-Xperia-X1-bekend.html

quote:
aliberto schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:25:
Ik heb vandaag ook gelezen dat de x1 een ander kleurtje krijgt dan de welbekende zwart zilver kleur.

Meer info : http://www.nieuwemobiel.n...son-Xperia-X1-bekend.html
Zover ik weet komen er twee kleuren:
-Zilver met wat zwarte accenten
-Zwart met wat zilveren accenten.

Echter zijn deze twee kleuren al vanaf maart bekend.
Zie hier (Foto CeBIT '08)

adewidt wijzigde dit bericht 17-06-2008 23:37 (9%)

quote:
adewidt schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 23:35:
[...]

Zover ik weet komen er twee kleuren:
-Zilver met wat zwarte accenten
-Zwart met wat zilveren accenten.

Echter zijn deze twee kleuren al vanaf maart bekend.
Zie hier (Foto CeBIT '08)
Zover was ik niet helemaal op de hoogte, echter in mijn bron wordt er weer een andere uitgave datum gezegd.
De enige die het zal weten is Sony zelf en de verwachtingen van 750 euro voor een gsm die maar max 3 jaar mee gaat, is voor mij wel een reden om er eens goed over na te denken.
Voor hetzelfde geld heb je ook een mooie plasma of LCD tv voor. (indien je deze nodig hebt) waar je waarschijnlijk 5 jaar langer plezier aan zal beleven.

Ik vind het lullig van de webshops...
daar wordt je nu dood gegooid met aanbiedingen (749 Euro) terwijl ie pas in week 44 (ofzo) uit gaat komen
Dus nu blij zijn en bestellen.... en vervolgens maanden lang emailen naar die webshop met de vraag wanneer die telefoon nou geleverd gaat worden....

Zet zoiets pas op je site als je um hebt... of zet er een lever datum bij
damn, gewoon lullig

Hier wat foto's:
http://www.allaboutphones.nl/news/images/reviews/sepers200806/foto/klein/DSC00351.jpg

http://www.allaboutphones.nl/news/images/reviews/sepers200806/foto/klein/DSC00352.jpg

http://www.allaboutphones.nl/news/images/reviews/sepers200806/foto/klein/DSC00353.jpg

http://www.allaboutphones.nl/news/images/reviews/sepers200806/foto/klein/DSC00373.jpg

http://www.allaboutphones.nl/news/images/reviews/sepers200806/foto/klein/DSC00392.jpg

Rest van de foto's en filmpje van "panels" staat hier

Reg. datum: 04 januari 2005

Trage software is voor mij toch wel een reden om het toestel niet aan te schaffen. Hopelijk weet SE dit probleem voor de release op te lossen.

quote:
geertt schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 23:00:
Trage software is voor mij toch wel een reden om het toestel niet aan te schaffen. Hopelijk weet SE dit probleem voor de release op te lossen.
Inderdaad, ik heb eigenlijk al genoeg ervaring met trage Windows Mobile toestellen, vandaar dat ik nu een 'normale' SE heb, maar toch trekt dit toestel mijn aandacht. Waar ik ook wel benieuwd naar ben is de ondersteuning van SE zodra het toestel beschikbaar is, zouden ze dan nog steeds firmware updates beschikbaar stellen? In het verleden met de P-series werd die niet zo goed afgehandeld geloof ik. HTC doet dat wel redelijk weet ik uit ervaring, maar misschien kan iemand hier een vergelijking maken?

Ps. 90:1

Als je het artikel leest:
quote:
Wat is de status van de Xperia X1?

De Vodafone versie die we hier hebben is af als het gaat om de body en de techniek. De software die erop staat is echter verre van af en daarom nogal instabiel. We wouden vandaag minder de nadruk leggen op de Xperia, vooral doordat hij wat minder stabiel is, echter krijg je wel een goed beeld van de software. Er wordt dus nog hard gewerkt aan het software gedeelte en dat moet een paar weken voor de lancering wel goed zitten.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Asclepius

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws