Hoofdcategorieën
Topicacties

Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 28

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
quote:
Grannd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:17:
Hij staat niet op een te warme plek?
Dus dat hij niet in een kastje weggestopt is, maar ruimte heeft om af te koelen.
Nee, die andere heeft nooit artifacts o.i.d. gegeven. Hij staat verticaal op een bassbox van Bose, ong 50cm van de muur denk ik. Het is in een grote kamer waar het ~20c is dus dat moet geen problemen opleveren.

PSN-id: JDM8, origineel he?
Reg. datum: 26 februari 2008

quote:
Kevin1Bravo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:27:
[...]

Nee, die andere heeft nooit artifacts o.i.d. gegeven. Hij staat verticaal op een bassbox van Bose, ong 50cm van de muur denk ik. Het is in een grote kamer waar het ~20c is dus dat moet geen problemen opleveren.
Op een bassbox, dus een sub? Dat lijkt me niet echt de meest ideale plek voor gevoelige elektronische apparatuur ivm HUGE magneet er onder ed. Zet hem voor de gein een s op en andere plek neer en kijk of hij dan nog steeds problemen geeft. (pas op voor vieze vingerafdrukken ;) ) Wat ook kan is dat je gewoon evtte pech hebt en een kapot prouct gekregen hebt (DOA). Moet je de sony hepldesk even bellen, misschien weten zij er meer van.

Grid heb ik eventjes gespeeld (tijdens reclame) en ik vond het wel vermakelijk, maar niet echt dat ik zei wauw. Zoals ik al direct na de "in game beelden" zei, Die komen waaschijnlijk van een pc die 10000 euro kost en zal op de consoled er een stuk minder uit zien. GT5 ziet er bv. een stuk beter uit. Echter had ik wel veel meer plezier in dit rijden omdat het itt. tot GT5 een stuk minder realistisch is. Het schade model is wel geinig, maar niet erg realistisch (na frontaal op een container botsen is de koplamp ingedeukt :z ). Wat ik nog neit weet is of de schade enige invloed heeft op de handling (zoals bij dirt het geval is) op de moeilijksheid graad waar ik op speelde kon ik dat in ieder geval niet ontdekken (eentje oven normal geloof ik) Eigelijkvoelde het gewoon aan als dirt in een ander jasje. Zelfs de menus zijn bijna hetzelfde (met je stats tijdens loadscreens).

jdm8 wijzigde dit bericht 08-05-2008 23:59 (51%)

Reg. datum: 30 januari 2004

quote:
Kevin1Bravo schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:50:
Ongelofelijk, net mijn nieuwe gerepareerde PS3 terug na anderhalve maand en deze is ook niet goed. Bij GTA IV en Fifa 2008 loopt het spel vast en krijgt die artifacts na een tijdje spelen. Als hij daarna een paar uur afkoelt dan werkt het weer goed voor een tijdje. Als ik hem meteen probeer te spelen, dan krijg ik geen beeld of al heel snel artifacts. Het lijkt er dus op dat de PS3 te warm wordt. Ik vind dit echt schandalig en ga dus daarom een brief sturen om niet nog anderhalve maand te moeten wachten en weer met een kapotte opgescheept te worden.
Heb je tegen de warmte ook al eens die 'fan clean' geprobeerd??

ofja; als hij net terug is verwacht ik wel dat ie schoon is van binnen eigenlijk :P

h3ll wijzigde dit bericht 09-05-2008 00:05 (5%)

Intel Core 2 Duo E6750 - Asus P5KC - 2x1GB PC2-6400 - Sparkle Geforce 8800GT 512MB - Samsung HD501LJ, Samsung HD160JJ - Zalman ZM600-HP - Samsung Syncmaster 225MW - PSN: Purefragging !

Reg. datum: 16 september 2005

quote:
Blueone schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 22:05:
Fat 32 is t/m 2TB

Wikipedia: File Allocation Table

de 32 betekent het aantal bits niet het het aantal Gigabyte's
Je kan dus een externe HD van 2 TB in je PS3 stoppen aan de zijkant dus?

quote:
Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:15:
[...]
Een externe schijf stop je dus niet in je PS3, dan zou het een interne schijf zijn.

Een externe HDD kan je met USB aan je PS3 koppelen. Of er al 2TB externe HDD's zijn weet ik niet eigenlijk :P

PSN ID: Cidolfas

Reg. datum: 10 oktober 2006

+ HFS (mac) mag ook , zonder 4gb file dinges zoals fat32...

Wii: 6962 - 0547 - 5885 - 0224 voeg toe!

Coconut + Swallow = ?
Reg. datum: 12 maart 2003

quote:
Djerique schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:15:
[...]
Chuckle

De standaard hd vervangen kan zeker, wel voor een 2,5inch Sata harde schijf maar 250Gbyte schijfjes zijn zeker betaalbaar. En nee een 3,5inch schijf zal niet werken want dat past nooit! Ook heeft PS3 een eigen bestandsysteem en moet je het dus door de PS3 laten formateren!

Zoek maar gewoon eens op het internet wat mogelijk is, het vervangen is makkelijk en het mag van Sony. Oh vergeet niet een backup te maken!

There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog

quote:
Cidolfas schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 01:46:
[...]

Een externe schijf stop je dus niet in je PS3, dan zou het een interne schijf zijn.

Een externe HDD kan je met USB aan je PS3 koppelen. Of er al 2TB externe HDD's zijn weet ik niet eigenlijk :P
Je kan 'm ook met een gewone sata connector aan de ps3 koppelen, maar dan moet het klepje aan de zijkant open blijven, zo kun je ook gewone 3.5 inch hd's gebruiken zolang ze maar een andere stroomvoorziening hebben. Beetje onzin natuurlijk maar zo doen sommige mensen het wel.

Heb zelf vorige week de standaard 40GB eruit gegooit en er een 320GB schijfje ingezet, hoef de kopende jaren me geen zorgen meer te maken om de schijfruimte.

voorheen: MvdKelen

quote:
swampy schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 03:37:
[...]
Chuckle

De standaard hd vervangen kan zeker, wel voor een 2,5inch Sata harde schijf maar 250Gbyte schijfjes zijn zeker betaalbaar. En nee een 3,5inch schijf zal niet werken want dat past nooit! Ook heeft PS3 een eigen bestandsysteem en moet je het dus door de PS3 laten formateren!

Zoek maar gewoon eens op het internet wat mogelijk is, het vervangen is makkelijk en het mag van Sony. Oh vergeet niet een backup te maken!
Ik krijg vandaag een 120 GB seagate momentus 5400.3 5400rmp SATA binnen (kon ik nieuw kopen voor 40 euri). Dan kan ik deze er gelijk inbouwen zodra ik mijn ps3 binnen krijg. Dan hoef ik ook niet moeilijk te doen met backups.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

Passion for Christ

quote:
[...]

zet dat ding snel even ergens anders, altijd 50 cm van een sub af houden (als het een beetje sub is tenminste). Sowieso als je alleen al geen problemen wil met je hdd.
;[
Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
[...]

No offence he, maar je kunt toch wel nagaan dat het niet slim is om een console op een subwoofer te zetten? :? Dat ding veroorzaakt trillingen, en er zit zoals eerder gezegd ook een vrij grote magneet in.

Dus ik vind het niet zo vreemd dat je PS3 loopt te protesteren. -O-
Reg. datum: 25 mei 2004

quote:
nlb schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:53:
6th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Condemned 2
Haze

PS3 Games
Blast Factor Advanced
High Velocity Bowling
Street Skater

PS3 Content
Blast Factor Advanced Research
High Velocity Bowling Character - Mike

PS3 Trailers
Buzz! Quiz TV
Secret Agent Clank
Siren Blood Curse

PSP Games
Street Skater

PSP Trailers
Siren Blood Curse

8th May PlayStation Store update

PS3 Demos
Bourne Conspiracy
Race Driver: GRID

PS3 Content
Army of Two
Guitar Hero III: Legends of Rock - Def Leppard Track Pack
Guitar Hero III: Legends of Rock - Muse Track Pack

PS3 Trailers
Echochrome Apple
Play Compilation
Press Conference
Race Driver: GRID staat inderdaad op het playstation network, maar een demo van ''The Bourne Conspiracy'' kan ik niet vinden. Is deze uitgesteld ofzo?

Reg. datum: 08 maart 2006

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]

Race Driver: GRID staat inderdaad op het playstation network, maar een demo van ''The Bourne Conspiracy'' kan ik niet vinden. Is deze uitgesteld ofzo?
nee die staat er nog niet op

ik keek er erg naar uit :O

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
Jorn1986 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:26:
[...]

Staat in de US store en in de AUS store.
quote:
GranCanaria schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 19:39:
Mensen vergeet gta4, vergeet gran turismo (komt waarschijnlijk een keer in 2010 uit) en vergeet rub a duck (de psn game der psn games),

ik heb de game der games gevonden... Race Driver Grid.

Wat is dat een vette game!!! supers nelheid, super gfx, super replays!!!, van dit spel krijg ik pas echt de rillingen in mijn buik.
Wat een sch#@t spel, besturing is echt gewoon helemaal bout, je "voelt" de auto totaal niet. Als dit het race spel van het jaar moet worden hebben ze nog wat te doen :+

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Reg. datum: 21 februari 2006

quote:
HoefMeistert schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:29:
[...]

Staat in de US store en in de AUS store.

[...]

Wat een sch#@t spel, besturing is echt gewoon helemaal bout, je "voelt" de auto totaal niet. Als dit het race spel van het jaar moet worden hebben ze nog wat te doen :+
Tja het is een demo he.. maar de gameplay is beter dan gran turismo

PSN id: iVonTurK

;[
Reg. datum: 20 augustus 2005

quote:
Vonturk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:48:
[...]

beter of leuker?
gt5 is wel een race-sim, vergeet dat niet :)
zo vind ik burnout leuk om te spelen, maar gt is beter (qua realisme)

kaos- wijzigde dit bericht 09-05-2008 09:59 (12%)

voorheen: MvdKelen

even een kleine update voor de gelukkige postbankklanten die 1 van de 500 PS3 hebben weten te bemachtigen.
Ondanks de opgegeven 5 tot 10 werkdage levertijd kreeg ik net een telefoontje van thuis dat er een PS3 was bezorgd. Ik kan dit weekend dus ook lekker beginnen met GTA4.
Nu hopen dat de harde schijf nog op tijd bezorgd wordt. Die komt naar mn werk, maar wij gaan op vrijdag om half 3 dicht en soms komt de bezorging later dan half 3.

www.VanderKelen.nl --> Camera: EOS 50D | grip BG-E2N | 430EX flitser | tamron 17-50 f/2.8 | Canon 70-200 L f/4 | canon 50mm f/1.8

Reg. datum: 20 april 2006

quote:
Marko1974 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:20:
[...]

LOL waar gaat dit over. Aangekoekt vet op je PS3 whahaha :p

Als dat ding staat dan staat ie toch, waarom met je vette knuistjes eraan zitten. Enige wat je aan hoeft te raken is de eject knop :) Aanzetten kan met je pad. Oja, de schijfjes raak je ook aan.
Nog heel even een reactie: Als je een open keuken hebt net naast je woonkamer en de afzuiging is alleen mechanisch dan kan je wel eens overal vet"neerslag" krijgen. In mijn vorige woning moest ik elke maand met Muscle doekjes over de TV en andere blootgestelde apparatuur heen, en de bovenkant van de kast eens in de 2 maanden grondig ontvetten.

Zal niet bij iedereen het geval zijn, maar als ik toch advies geef doe ik dat graag zo volledig als ikzelf kan! ;)

aaibaar
Reg. datum: 25 september 2004

quote:
kaos- schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:58:
[...]
beter of leuker?
gt5 is wel een race-sim, vergeet dat niet :)
zo vind ik burnout leuk om te spelen, maar gt is beter (qua realisme)
Dan vind ik het schademodel in Burnout toch wel iets beter dan in GT5....... welke nog niet eens een schademodel heeft... |:(
Ook racen de autos in Burnout toch echt wel realistischer, en dan heb ik het over het veren van de auto over de weg en de manier van wegslippen.

GT5 is de koploper op graphics gebied en ziet er gewoonweg realistisch uit, voor de rest word ik er niet warm van...

Wootism wijzigde dit bericht 09-05-2008 10:14 (25%)

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
Coromoto schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:02:
[...]

Nog heel even een reactie: Als je een open keuken hebt net naast je woonkamer en de afzuiging is alleen mechanisch dan kan je wel eens overal vet"neerslag" krijgen. In mijn vorige woning moest ik elke maand met Muscle doekjes over de TV en andere blootgestelde apparatuur heen, en de bovenkant van de kast eens in de 2 maanden grondig ontvetten.

Zal niet bij iedereen het geval zijn, maar als ik toch advies geef doe ik dat graag zo volledig als ikzelf kan! ;)
precies, vriend van mij heb een keer zijn computer kapot gehad erdoor, door de vet aanslag was iets op het moederbord kortgesloten/te heet geworden waardoor het ding is doorgefikt. nu hebben ze dan ook maar een afzuigkap gekocht.

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

be-(n) geni(t)aal
Reg. datum: 30 april 2003

Je zou zeggen, een open keuken + geen afzuigkap = ubersmerig.

Helaas zie je dat in die kleine studio's nog erg vaak, naast je apparatuur, denk is aan je stoelen, meubels, banken en gewoon de kwaliteit van de lucht die je in ademd. Erg slecht.

Rob de bouwer.

Reg. datum: 26 juli 2007

quote:
Wootism schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:11:
[...]

Dan vind ik het schademodel in Burnout toch wel iets beter dan in GT5....... welke nog niet eens een schademodel heeft... |:(
Ook racen de autos in Burnout toch echt wel realistischer, en dan heb ik het over het veren van de auto over de weg en de manier van wegslippen.

GT5 is de koploper op graphics gebied en ziet er gewoonweg realistisch uit, voor de rest word ik er niet warm van...
Sorry, maar je hebt echt geen verstand van racen als je zegt dat de rijeigenschappen van Burnout meer realistisch zijn dan die van GT5P....

Auto's die afgesteld zijn om te racen hebben zowiezo een hele stugge vering. Bij rally is dat weer anders maar over een circuit zul je een raceauto nooit zien veren zoals je dat in burnout ziet.....

kbloem wijzigde dit bericht 09-05-2008 11:12 (13%)

Reg. datum: 26 februari 2004

quote:
M a r c o schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:01:
even een kleine update voor de gelukkige postbankklanten die 1 van de 500 PS3 hebben weten te bemachtigen.
Ondanks de opgegeven 5 tot 10 werkdage levertijd kreeg ik net een telefoontje van thuis dat er een PS3 was bezorgd. Ik kan dit weekend dus ook lekker beginnen met GTA4.
Nu hopen dat de harde schijf nog op tijd bezorgd wordt. Die komt naar mn werk, maar wij gaan op vrijdag om half 3 dicht en soms komt de bezorging later dan half 3.
Ook hier is hij net afgeleverd! :D

Reg. datum: 23 augustus 2001

quote:
Vonturk schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 09:48:
[...]

Smaken verschillen waarschijnlijk... Sorry, maar in GRID heb ik geen gevoel met de auto gaat het remmen z@@d lijkt het rijden imo meer op schaatsen dan racen.
GT heeft geen schade ala, echter heb ik wel "feeling" met de auto

PSN ID: HoefMeistert PS3-TAGS

Reg. datum: 14 december 2005

hehe.. Incoming news (phusebox ouwe f1 fanatic leest u mee??)

De f1 licentie is opgekocht door codemaster, hopelijk in 2009 een multiplatform game weer!!

bron: http://www.gamer.nl/doc/4...ormule-1-licentie-in-huis

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: