Met dat laatste ben ik het eens. En vergeet ook niet, zo'n review is ook maar een mening. Als het voor jou (en een hoop anderen) volledig de andere kant op slaat, omdat je andere dingen in spellen tof vindt, dan geeft dat toch de doorslag? Als ik een game die 3.5 scoort supertof vind, dan wordt 'ie niet minder. Van Haze had ik wel meer verwacht dan ik tijdens de demo merkte, maar misschien heb ik zelf wel te hoog gespannen verwachtingen.EfBe schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 13:10:
Nee dat bedoel ik helemaal niet. Ik bedoel: men moet niet praten alsof de game producers eigenlijk t.a.t. gesteund moeten worden en het verdienen dat we geld aan hun spullen uitgeven. Ik vind dat veel producers hun klanten gewoon oplichten. Als ik zie dat de game van Iron Man een 4.4 gemiddeld scoort en wel op plek 7 staat van de UK charts, dan is er echt iets scheef. Ik reageerde op een post die m.i. propageerde dat wij als klanten blind achter producers aan moeten lopen qua spullen kopen. Ik vind dat te ver gaan. Ik weet het, het is een catch-22: geen illegale spullen willen en de producers niet altijd willen steunen... Ik denk dat ipv te hacken je gewoon nee moet zeggen tegen een game en hem niet kopen.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.