Gathering of Tweakers

Quicksearch
Wat voor een beroep raden jullie aan voor en dwarf hunter?

quote:
Thorgrem schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:44:
Theekransontwerper.

Een Drorf Hunter. Geen gezicht.
En hoe heetttie dan; Boing, Cloing, Doing, Going?

quote:
Helaas ontbreekt die optie geloof ik. Dat zou wel leuk zijn, dan kunnen anderen hun instrumenten bespelen en dan kan ik vast een picknick kleedje neerleggen ofzo en iedereen van drankjes voorzien.
quote:
Een Drorf Hunter. Geen gezicht.
Ik vind het er wel leuk uitzien, en voor zover ik weet ben ik degene die er het meest tegen aan moet kijken.
quote:
En hoe heetttie dan; Boing, Cloing, Doing, Going?
De naam heb ik een paar reacties eerder al genoemd. Maar je creativiteit vind ik wel leuk. Misschien als ik een monster aanmaak dat zo'n naam kan.

Veni, Vidi, Vici
Reg. datum: 24 oktober 2001

quote:
Tjah, het beroep maakt eigenlijk nooit zoveel uit....

Misschien dat je iets pakt met een woodworker in, zo kun je je eigen bogen en speren maken.

Van de andere kant, pak iets waarvoor je huiden moet boilen, als hunter kun je nl erg snel huiden farmen (denk aan een bear/wolf den, die je als hunter in no time uit roeit door de vele dps wat je kunt uitvoeren).

OF, als ik er zo over na denk, maar een scholar, zo kun je je zelf voorzien van alle chants, en light/fire oil, keuze genoeg dus.

euh...ja

alvestedentocht!!

quote:
botoo schreef op zondag 18 mei 2008 @ 14:07:
Hehe, eindelijk Rank 7 gehaald met m'n Furball :)
Alles bij elkaar 1 week en 3 dagen speeltijd voor nodig gehad.

[afbeelding]
_/-\o_ ziet er goed uit! maar dan heb je zeker wel tijd teveel of niet. :) Ik ben ook bezig met rexnakh, maar rank 5 wil maar niet komen.. :(

http://img513.imageshack.us/img513/3253/kleinqy1.jpg

maar ik kan met mijn BA wel zweven... dat dan weer wel ;)

(oh ja, hier was ik nog rank 2 ofzo)

http://img220.imageshack.us/img220/4660/klein2oj2.jpg

En dit noem je toch geen boog... :| 2 lijntjes.. en een pijl. (wat wel vreemd is, als ik schiet is het dus wel echt een boog. beetje vaag.)

Rexcore wijzigde dit bericht 19-05-2008 00:22 (14%)

Angst is de moordenaar van het verstand

It's me, Mario!

Die pijl-bug zit er al zo'n 18 maanden in, kan je nagaan waarom monsterplayers het een beetje beu worden. :P Turbine doenst care shit bout it.

alvestedentocht!!

quote:
MOAW schreef op maandag 19 mei 2008 @ 08:51:
Die pijl-bug zit er al zo'n 18 maanden in, kan je nagaan waarom monsterplayers het een beetje beu worden. :P Turbine doenst care shit bout it.
18 maanden? dat is dus zolang het spel uit is.. :) Dat is niet echt netjes nee..

Angst is de moordenaar van het verstand

It's me, Mario!

quote:
Rexcore schreef op maandag 19 mei 2008 @ 16:10:
[...]

18 maanden? dat is dus zolang het spel uit is.. :) Dat is niet echt netjes nee..
Het spel is een jaar uit ;)

Maar aangezien ik al in de pre-beta zat wist ik al erg lang van die bug. :P

quote:
Oke, even serieus.

Ik ben woodworker/forrester en ook nog farmer.
Dat laatse doe ik nix mee, maar die eerste 2 gaan erg hard omhoog. En je maakt dan mooie boogjes en meer van dat spul.

Veni, Vidi, Vici

Na ruim een jaar geleden The Shire te hebben verlaten voor het grote avontuur, ben ik veel op mijn pad tegen gekomen. In bree kwam ik al rare lopende bomen tegen, in een gebied genaamd the barrow downs spookte het van nog nooit eerder geziene geesten en doden. In de North downs en de Lone-lands werd het flink aanpoten om de goblins en Orcs tegen het te lijf te gaan.
Mijn reis duurde voort en ik kwam in het rijk van de elven terecht. Hier had ik Bilbo Baggins al vele verhalen over horen vertellen. Ook hier liepen rare en vooral grote wezens rond, maar gelukkig kon ik ze de baas blijven door de ervaringen wat ik inmiddels had opgedaan.
Aragorn stuurde me vervolgens naar Evendim voor een zware tocht. Nadat ik de boel verkend had en de lokale bevolking geholpen had met hun problemen, keerde ik terug naar Rivendell. Het lokale stamhoofd Elrond stuurde me naar het besneeuwde land genaamd The Misty Mountens. Sneeuw had ik nog nooit gezien, en het was barkoud. Kennelijk hielden zich hier de meeste goblins op, een mega groot hol heb ik verkent en uitgeroeit (Bilbo heeft inmiddels ook zijn knopen terug).
Mijn uiteindelijke bestemming ging door het land van Angmar richting Carn Dûn. Wat is dit een dreadful land, het kwaad zit in elke hoek. Gelukkig zijn er genoeg lotgenoten waarmee ik samen mijn weg kan vervolgen. Zo ook gisteren, samen met wat vrienden moest ik een Tombe in nadat ik 7 zwaarden had verzamelt. Tijdens deze missie bereikte ik mijn hoogste level, ding-ding lvl50 8). Hopelijk kan ik mijn reis voortzetten, ik heb namelijk van een groot creature gehoord wat zich schuil houd in The-Rift. Weldra zal hij mijn hidden blades in zijn rug gaan voelen _/-\o_ .

Kortom: Ik heb na ruim een jaar mijn eerste char op lvl50.

euh...ja

Reg. datum: 29 augustus 2002

Gz on ding zou ik zo zeggen...

dan moet ik ook de laatste zwaarden maar eens verzamelen, zit op 4 of 5 dacht ik, wist niet dat er een dungeon bij kwam kijken aan het eind.

It's me, Mario!

Na een jaar lvl50? Ik deed er 3,5week over. :P

Ieder zo zijn tempo hehe.

Gratz Rfce! :)

Ik dacht gister dat ik mijn eerste classquest gelijk in kon gaan leveren, toen bleek dat ik met mijn stomme kop een emblem of ritual had gekocht ipv goblin badge of rank... Dus dat wordt weer de AH afpluizen. :P

Veni, Vidi, Vici

Thnx, Thnx.
Ja, pas naar een jaar lvl50 :-). Ik speel regelmatig en rustig aan, doe gaandeweg de deeds, en probeer ALLE quests in een gebied te voltooien... Ik zit niet 8 uur achter elkaar te gamen ofzo en zeker niet dagelijks, daar heb ik geen tijd voor. Daarnaast lvl ik rustig aan ook nog wat andere chars van andere classes (zo heb ik nog een lvl42 Hunter, een lvl30 Loremaster, een lvl28 Minstrel en een lvl10 Gueardian).

@Ltje
Darn das minder die miskoop, maar dat emblem of ritual kom je wel kwijt denk ik zo... die Goblin batches kosten op snowbourn volgens mij rond de 1 of 1,5G

euh...ja

Badge of Rank haal je zo even, dus die zijn inderdaad niet zo duur. Je kan jezelf ook een goud besparen trouwens. Een guard, een minstrel en twee dps (of een LRM en dps) zijn genoeg hiervoor.

Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Trotse oom

Ik kan die tokens die droppen niet oppakken :(

Ondanks dat het volgens deze faq wel gewoon zou moeten kunnen:
quote:
Q: Where can I find the tokens?
A: Tokens are found as loot on mobs throughout Middle-earth. The level of the token is dependent on the level of the mob the token was found on.

Q: Can I trade the items or prizes?
A: Tokens are bind-on-acquire. The gift boxes are bind-on-acquire, but their contents are not.

Q: What level do I have to be to play?
A: You can be any level! Tokens are broken out into 5 "level bands" for Free Peoples - 1-10, 11-21, 22-32, 33-42, and 43-50. Monster players have one token available to them, since they're all level 50.

Q: How long will the tokens be available?
A: The tokens will drop from mobs until June 2nd!

Q: Where do I turn the tokens in?
A: Tokens can be bartered to special barter NPCs. They are: blablabla
Waarom kan ik dat niet? Ik ben inmiddels lvl 9 human hunter en zit nog wel in het begindeel maar toch. Vind het wat vreemd :?

/edit: Oh wacht, het schijnt dus dat ik er op moet klikken ipv auto loot... |:( stomme ik :')

TroonStaal wijzigde dit bericht 21-05-2008 12:38 (4%)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

probeer eens dubbelklik of rechtermuisknop klik :)

Trotse oom

Ja, ik lees het nu pas (verkeerde searchwords gebruikt :') )

Heb nu toch al een aardige hoeveelheid tokens moeten laten liggen...

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

It's me, Mario!

Auto-loot werkte bij mij gewoon goed hoor. :)

Region name change: EvenSwim

Behalve bij een nieuwe soort coin, moest ik dubbel/rechtermuisklikken

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - Master Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

quote:
MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:

Ieder zo zijn tempo hehe.
Dan heb je zeker dag en nacht gespeeld?
Ik ben nu een weekje of 4-5 onderweg en ik ben level 26. Heb niet dag en nacht gespeeld maar wel een aantal keren hele dagen. Crafting heeft me trouwens ook wel echt veel tijd gekost (ben weaponsmith).

The Flying Dutchman

quote:
MOAW schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:
Ja ja, had je zo'n Chinese grinder in dienst ? Het lijkt wel werk, op die manier 8)7

when god created men, she was only joking

Het maakt toch niet uit hoe snel je lvl 50 bereikt, het lijkt mij dat het om het proces gaat er naar toe. Persoonlijk hou ik er wel van om de verhalen van de NPC's te lezen om zo helemaal op te gaan in het verhaal. Dat is een van de redenen om deze MMORPG te verkiezen boven anderen.

Man, ik speel al sinds het begin en de beta en ben nu pas op lvl 45. En ik speel best wel regelmatig, maar ik doe het gewoon rustig aan. Soms avonden dat ik nauwelijx xp pak, maar gewoon mijn ks help of andere gekke dingen doe.

quote:
MueR schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 11:44:
Badge of Rank haal je zo even, dus die zijn inderdaad niet zo duur. Je kan jezelf ook een goud besparen trouwens. Een guard, een minstrel en twee dps (of een LRM en dps) zijn genoeg hiervoor.
Geld gaat inderdaad niet het probleem zijn ofzo, ik stond alleen op dat moment even beteuterd te kijken. :P

Ik merk wel overigens dat nu ik met een tweede character bezig ben, ik een stuk sneller level. Mijn main minstrel ging ik inderdaad ook erg langzaam, lekker veel lezen, en er gewoon van genieten. Met mijn alt burglar geniet ik minder van sommige storylines, omdat ik ze al ken enzo. Sommige verhalen zijn overigens wel zodanig goed dat ze een tweede keer ook nog steeds erg leuk zijn. Maar nu geniet ik er meer van om zo moeilijk mogelijke dingen met mn burglar te volbrengen. Fsquests soloen, dat soort dingen.
Daarnaast gaat je alt ook een stuk harder, omdat je simpelweg weet hoe dingen in elkaar zitten. Verschilt echt best wel veel :)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws