quote:
Volgens mij is het een Displayport kabel. Ook wel logisch gezien dat Dell Displayport behoorlijk aan het pushen is.
Heb hier geen dode pixels kunnen vinden (er leek wel iets te ziten, maar met een beetje wrijven was het weg). Backlight bleed is er heel weinig (een klein beetje rechtsboven en linksonder, maar niet zo erg als op andere TFT's), en het is behoorlijk even verlicht.
Standaard brightness is hoog, en standaard kleuren zijn behoorlijk fel. Heb hem voor de time being even op Custom RGB, 85, 87, 93 staan, dat neemt de felheid wat weg. Eigenlijk zou ik hem willen calibreren met een Spyder, maar om er nou een voor aan te schaffen gaat me wat ver.
Op de VGA aansluiting is het beeld op 1920x1200 belabberd. Letters zijn behoorlijk wazig. Getest vanaf een Macbook en een pc met AMD 690G. Maar goed, op DVI is het allemaal prima, dus ik geloof het wel.
Geluid van een voeding hoor ik niet, en gezien ik bijvoorbeeld m'n Macbook whine wel duidelijk hoor en dat veel mensen al niet opvalt, denk ik niet echt dat er een geluid aanwezig is.
Vraag me wel af of de backlight helemaal stabiel is of enigszins flikkert, ik lijk namelijk enigszins hoofdpijn te krijgen van het werken achter het scherm. Maar dat moeten we de komende dagen maar bepalen.