Gathering of Tweakers

Quicksearch
MF'er
Reg. datum: 18 februari 2008

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:05:
[...]

En je zegt net dat je bijna altijd een H in beeld hebt?
Zodra hij daadwerkelijk gaat downloaden wel ja :)
Zolang niets download staat er 3G in beeld.
quote:
MysticDogg schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:06:
[...]

Mooi, hoef ik zelf niet meer te bellen, want ik had een paar dagen geleden precies hetzelfde probleem ;)
p.s. stuur geen e-mail naar htc, want die lezen ze toch niet!
Heb ik gemerkt ja 8)7

| Canon EOS 40D | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM | Canon EF 50mm f/1.4 USM | Canon EF 70-300mm f/4-5.6 USM IS | Tokina 12-24mm f/4 AT-X Pro DX | Canon BG-E2N Grip | Canon Speedlite 580EX II NL | HTC TyTN II |

Reg. datum: 26 augustus 2005

quote:
MysticDogg schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Het zou eventueel ook aan je simkaart kunnen liggen. Als je al heel lang dezelfde simkaart hebt, is de kans groot dat het een GPRS-sim is ipv een UMTS-simkaart! Bij Hi en KPN zou op de simkaart USIM moeten staan, dan weet je dat je daarmee in ieder geval goed zit!

KPN heeft een bedekkingskaart voor GSM & UMTS, maar zo ver ik weet alleen op het intranet van KPN (dus ga even langs een primafoon en vraag het na!)
Bedoel je deze?
Dit kaartje staat volgens mij al 5 maanden ongewijzigd zo online, dus of het wordt bijgewerkt...
Ik heb mijn twijfels.

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:26:
[...]

Bedoel je deze?
Dit kaartje staat volgens mij al 5 maanden ongewijzigd zo online, dus of het wordt bijgewerkt...
Ik heb mijn twijfels.
Op mn werk (ik werk in primafoon, vandaar) ziet het er anders uit, en kan ik ook opvragen wanneer er in bepaalde gebieden plannen zijn voor het plaatsen van GSM/UMTS masten.

Computer: C2D E4400 // 2Gb ddr2 pc5300 // Sapphire X1950Pro
Mobiles: HTC TyTn II (Kaiser) // S.E. W850i

quote:
MysticDogg schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Op mn werk (ik werk in primafoon, vandaar) ziet het er anders uit, en kan ik ook opvragen wanneer er in bepaalde gebieden plannen zijn voor het plaatsen van GSM/UMTS masten.
Dit komt gewoon letterlijk van de KPN-site.
(Op de Hi-site staat helemaal niks...)
Maar je raadt me aan om eens na te vragen bij Primafoon, of er hier 3 / 3.5G - dekking is?

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:32:
[...]

Dit komt gewoon letterlijk van de KPN-site.
(Op de Hi-site staat helemaal niks...)
Maar je raadt me aan om eens na te vragen bij Primafoon, of er hier 3 / 3.5G - dekking is?
Of bel 1200 (mobiele klantenservice (gratis voor KPN, normale kosten voor Hi)). die kunnen je ook actuele informatie geven!

Merci.
Dan zal ik er nu over ophouden.
Rest mij wel nog mijn eerder gestelde vraag.
Iemand een antwoord?
Wil graag TTN testen, maar zo gaat dat dus niet lukken...

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
musiqman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]

Tnxx :D

Van alle programma s zijn er nu maar 1.

Nu het andere probleem nog.

Ik kan nog steeds geen programmas kiezen voor het start drop menu

:(
Kijk even goed bij Instellingen, en anders kopieeren plakken vanuit dezelfde mappen die ik je hiervoor vertelde,

Marion Raven fan
Reg. datum: 06 november 2004

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 09:50:
[...]

Dat is juist het probleem, ik heb slechts 5 setup-bestanden (dus executable files) op die cd (3gnetopt, TomTom Navigator, Sprite Backup en nog 2 die ik zo even niet weet).
Ondanks dat ik wist dat het niet zou kunnen werken, heb ik toch geprobeerd deze vanaf de geheugenkaart op mn tytn te installeren, maar uiteraard gaat dat niet.
Verder staat er niks op, van bv. .cab's o.i.d.
Vond het al een beetje een vage cd...
Kun je die exe's niet openen/uitpakken met winrar?

After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:48:
Merci.
Dan zal ik er nu over ophouden.
Rest mij wel nog mijn eerder gestelde vraag.
Iemand een antwoord?
Wil graag TTN testen, maar zo gaat dat dus niet lukken...
hard reset?

quote:
Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:51:
[...]

Ga ik proberen. Zit nu op m'n werk, maar ga het straks in m'n lunchpauze meteen eventjes proberen.
quote:
Ik heb mijn toestel pas sinds zaterdag.
Heb er nog bijna niks mee gedaan vanwege tijdgebrek, slechts TCPMP en die Tv-gids erop gezet.
Verder nog helemaal niks.
Lijkt me niet echt reden om al te hard resetten.

quote:
musiqman schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 07:30:
[...]

Tnxx :D

Van alle programma s zijn er nu maar 1.

Nu het andere probleem nog.

Ik kan nog steeds geen programmas kiezen voor het start drop menu

:(
Welke programma's je standaard in het startmenu houd, kun je kiezen bij start > instellinegen > Menu's

UMTS/HSDPA: denk dat de dekking T-mobile HSDPA wel goed is, maar dat HSDPA niet in PIT zit. Als ik goed heb gezocht op internet, is dat nog fijn ook ivm batterijverbruik. PIT snelheid is lager dan UMTS snelheid, dus HSDPA is dan ook niet nodig

Beste tweakers,

Nadat ik mijn partenership opnieuw heb ingesteld ivm met nieuwe laptop heeft hij na het synchroniseren alles uit mijn telefoon gegooid omdat de PC als default stond ingesteld... nu ben ik dus al mijn contacten kwijt dat vind ik nog het ergste stonden belangrijke contacten tussen 8)7 8)7 , nu is mijn vraag of iemand iets weet hoe ik dit kan recoveren weet ook niet op welke locatie hij dit opsloeg of dergelijke enige hulp zou echt super zijn..

Alvast bedankt!

Do or Die

Reg. datum: 13 april 2008

quote:
knoak schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:20:
Beste tweakers,

Nadat ik mijn partenership opnieuw heb ingesteld ivm met nieuwe laptop heeft hij na het synchroniseren alles uit mijn telefoon gegooid omdat de PC als default stond ingesteld... nu ben ik dus al mijn contacten kwijt dat vind ik nog het ergste stonden belangrijke contacten tussen 8)7 8)7 , nu is mijn vraag of iemand iets weet hoe ik dit kan recoveren weet ook niet op welke locatie hij dit opsloeg of dergelijke enige hulp zou echt super zijn..

Alvast bedankt!
Ben bang dat je het dan ook idd kwijt bent vriend.

Je heb blijkbaar aangegeven dat je wilt synchroniseren met je telefoon, en tsjah, als e rniks op je pc staat, zorgt die er ook voor dat er niks op je telefoon komt te staan.

Maak daarom regematig een backup van je contacten etc. Pimbackup vind ik zelf de beste optie ervoor (google even, het gratis software).

Succes.

Jeroen.

quote:
Raven schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:51:
[...]

Op de een of ander vage manier is het me net gelukt.
Ik had het .exe-bestand gekopieerd naar mijn documenten (op mn pc dus).
Toen de tytn aan de pc gekoppeld en toen gewoon het .exe-bestand geopend.
Kan me niet herinneren dat ik gisteren nou iets anders gedaan had,
maargoed, ik mag niet klagen. Het werkt!

quote:
Martijn___ schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 12:15:
[...]

Welke programma's je standaard in het startmenu houd, kun je kiezen bij start > instellinegen > Menu's

UMTS/HSDPA: denk dat de dekking T-mobile HSDPA wel goed is, maar dat HSDPA niet in PIT zit. Als ik goed heb gezocht op internet, is dat nog fijn ook ivm batterijverbruik. PIT snelheid is lager dan UMTS snelheid, dus HSDPA is dan ook niet nodig
Dit werkt dus niet. Dan geeft ie aan dat ie de items niet kan verplaatsen :(

Apple: 13'' MacBook 1.83Ghz, Vodafone 1516 (HTC TYTN II) Phillips SHB6100 (te koop) Sony BT-DR30Q (te koop)

Net dus even met HTC gebeld over die video update. Volgens mevrouw had ze het nog nooit eerder gehoord en wist ze ook niet of hier nog een update voor zou uitkomen. Windows Mobile 6.1 kwam er wel aan volgens haar, maar ze had geen idee wanneer. Nu snap ik waarom mensen zeggen dat de HTC service kut is, misschien had ik hem toch niet moeten halen...

quote:
MysticDogg schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 10:15:
Het zou eventueel ook aan je simkaart kunnen liggen. Als je al heel lang dezelfde simkaart hebt, is de kans groot dat het een GPRS-sim is ipv een UMTS-simkaart! Bij Hi en KPN zou op de simkaart USIM moeten staan, dan weet je dat je daarmee in ieder geval goed zit!

KPN heeft een bedekkingskaart voor GSM & UMTS, maar zo ver ik weet alleen op het intranet van KPN (dus ga even langs een primafoon en vraag het na!)
Even nagevraagd per mail bij KPN.
De vrouw aldaar stuurt terug:
quote:
Er is in Reuver inderdaad nog geen UMTS bereik. Je zou echter op andere lokaties wel gebruik moeten kunnen maken van het UMTS netwerk als je over de juiste UMTS simkaart en een UMTS toestel beschikt. Na controle van je simkaart, blijk je nog geen USIM te hebben. Ik wil je aanraden deze aan te vragen bij de klantenservice of een winkel in de buurt.

Meer informatie lees je op de Vraag & Antwoord pagina van de Hi site (werkt de link niet door er op te klikken, kopieer dan de URL naar je browser):

Titel: USIM
URL: http://hi.custhelp.com/cg...&p_created=1089105555
Hier had ik dus nog nooit van gehoord, tot jouw reactie.
Maar op de faq-site die ze geeft staat het inderdaad.
Ga zometeen maar snel een USIM aanvragen via klantenservice.

Nou net ook het toestel besteld. En meteen maar even spitten in het topic. Wat ik niet direct terug kon vinden (ik heb ook nog niet alles doorgepluist) is of in de foto's die je maakt ook GPS info komt te staan. Met Google Picasa en Google Earth kun je dat met de hand doen, maar het zou wel makkelijk zijn als in de foto die je maakt meten de GPS info wordt opgeslagen. Kun je in Google Earth meteen zien waar de foto's zijn gemaakt :)

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

quote:
Mau247 schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:35:
[...]

Even nagevraagd per mail bij KPN.
De vrouw aldaar stuurt terug:

[...]

Hier had ik dus nog nooit van gehoord, tot jouw reactie.
Maar op de faq-site die ze geeft staat het inderdaad.
Ga zometeen maar snel een USIM aanvragen via klantenservice.
Geef dan meteen aan dat ze bij jouw laatste verlenging niet hebben aangeboden je "oude" sim om te wisselen voor een verbeterde sim, maar dat je toch een telefoon hebt gekregen waar wel UMTS mogelijkheid op zit (moet dan ook echt het geval zijn he ;)). Vaak is de simkaartwissel dan kosteloos ;)

Naast ebuddy is er toch ook een pda-size-websiteje voor wlm van microsoft? Heeft iemand daar misschien nog de link van?

AMD Athlon XP 2500+ | Asus a7v333 rev1.04| 768 mb ddr pc2700 Samsung | Point of View Geforce 4Ti4200 128mb dualhead DVI | 80Gb WD | 160Gb WD | 16x Liteon DVD | 8x NEC DVDr | 19" Iiyama A901HT | Aopen HX08

....

quote:
doemaarwat schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 16:56:
Nou net ook het toestel besteld. En meteen maar even spitten in het topic. Wat ik niet direct terug kon vinden (ik heb ook nog niet alles doorgepluist) is of in de foto's die je maakt ook GPS info komt te staan. Met Google Picasa en Google Earth kun je dat met de hand doen, maar het zou wel makkelijk zijn als in de foto die je maakt meten de GPS info wordt opgeslagen. Kun je in Google Earth meteen zien waar de foto's zijn gemaakt :)
Is niet een standaard optie, maar wel in te schakelen met kaisertweak. Volgens mij staat er wel een links naar in de TS en anders ff google raadplegen.

Hoe stel ik in dat ie niet stiekum gprs of ander data verkeer via de gsm haalt ipv wifi ?

niet gehindert door enige vorm van inzicht

\m/.([oO]).\m/
Reg. datum: 01 december 1999

Wil je nu wél GPRS data of juist
Wel -> standaard zo
Niet -> NoData installeren, of alles netjes instellen zodat niets automatisch je data-verbinding gebruikt.

quote:
dj.verhulst schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 19:09:
Hoe stel ik in dat ie niet stiekum gprs of ander data verkeer via de gsm haalt ipv wifi ?
Is het niet handiger om bij je provider een internetbundel te nemen? De meeste bieden voor minder dan 10 euro onbeperkte toegang! (y)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws