Nu wil ik mijn contacten herstellen en zo min mogelijk andere bestanden. Wat moet ik nu herstellen?
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Is dat zo? Een microsoft feature?quote:JeeVee schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:34:
[...]
- Het WM 6 opsys is Nederlandstalig, dat betekent dan wel dat bepaalde Engelstalige progs niet goed werken.
Waar het oordelen begint, stopt het waarnemen.
Nee, butt programma's die niet naar pointers verwijzen maar naar harde bestandsnamen. ( zelfde soort programma's die geïnstalleerd op je kaartje niet willen werken en geïnstalleerd op het intern geheugen wel...)quote:
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
Zoals ik ook al gezegd heb op: http://www.allaboutphones...;sd=a&start=15#p15343quote:MesR schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 11:52:
Update gaat zeker door deze maand zie :
# Hoe zit het met de drivers/rom-update voor de TyTN 2 en andere pda's van HTC?
Ik kan bevestigen dat we deze maand een rom-update zullen uitbrengen voor de TyTN 2 die de meeste problemen zal oplossen en verbeteren. Dit zal tevens een 6.1 update worden waarmee de TyTN 2 weer helemaal up to date is. Voor andere apparaten kan ik het nog niet bevestigen.
Mark Moons, Country Manager Benelux van HTC
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
MesR wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:33 (28%)
Every organisation is like a tree full of monkeys. Ones at the top can only see monkeys below them and ones at the bottom see only assholes above them.
teake wijzigde dit bericht 10-05-2008 12:38 (9%)
Euh als eerste, GPS is niet GPRS! Daarover zou ik me even gaan inlezen. Ten tweede, wat synchroniseer je met wat voor server via welk synchronisatie programma en wat voor melding krijg je? Met die informatie kunnen we veel meer dan algemene informatie.quote:GPRS verbinding werkt op dat moment WEL om te internetten etc. Quick GPS werkt ook WEL!!! Alhoewel ook dat soms niet werkt, dan zal er dus wel even helemaal geen GPRS zijn op dat moment.
Heeft iemand anders (die een 3rd party accu gebruikt) hier ervaring mee?quote:Deze reserve battery paar maandjes geleden aangeschaft en nu kom ik er dus achter dat met deze battery de Gps ontvanger niet werkt, kontakt gehad met HTC, op
Op de orginele battery zit aan de buitenkant een kruis van dun metaal, dit is volgens hun een deel van de Gps antenne/ontvanger, op de vervang battery zit dit niet,
>>> Het laatste nieuws en de geilste motoren??? Motorfreaks <<<
Klopt GPS en GPRS zijn niet hetzelfde. Ik ken de verschillen. Maar QuickGPS bepaald zijn positie aan de hand van telefoonmasten in plaats van satelieten, en ik vermoedde dat hij daar de GPRS verbinding voor gebruikt, ook omdat er vaker wordt gereageerd met tips om quickGPS te gebruiken als test bij een haperende de GPRS verbinding.quote:EnsconcE schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:20:
[...]
Euh als eerste, GPS is niet GPRS! Daarover zou ik me even gaan inlezen. Ten tweede, wat synchroniseer je met wat voor server via welk synchronisatie programma en wat voor melding krijg je? Met die informatie kunnen we veel meer dan algemene informatie.
op de lader staat dat ie d.c 5 v 850 ma , dat zou dan te weinig zijn ,, ook raar als je een lader koopt en die levert niet genoeg vermogen !! kan je hem alleen opladen als ie uit staat .....quote:marco899 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:23:
[...]
Je hebt waarschijnlijk een te lichte lader. Minimaal 2A heb je nodig icm tomtom. Daarnaast wordt tomtom navigator 7 niet in de Tynt II update meegeleverd maar in de rom van de Diamond.
dj.verhulst wijzigde dit bericht 10-05-2008 14:29 (20%)
niet gehindert door enige vorm van inzicht
Ik dacht juist dat QuickGPS alleen een data file binnenhaalde met de laatst bekende coordinaten van diverse GPS-satellieten, zodat je eerder een fix hebt als je je GPS activeert ?quote:teake schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 13:57:
[...]
Klopt GPS en GPRS zijn niet hetzelfde. Ik ken de verschillen. Maar QuickGPS bepaald zijn positie aan de hand van telefoonmasten in plaats van satelieten, en ik vermoedde dat hij daar de GPRS verbinding voor gebruikt, ook omdat er vaker wordt gereageerd met tips om quickGPS te gebruiken als test bij een haperende de GPRS verbinding.
Gewoon syncen met Outlook en je hebt je contacten en afspraken weer op je TyTN staan.quote:My-life schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 08:38:
Ik heb gisteren met het bijgeleverde 'Sprite Backup' een back-up gemaakt van m'n telefoon en daarna een hard reset uitgevoert.
Nu wil ik mijn contacten herstellen en zo min mogelijk andere bestanden. Wat moet ik nu herstellen?
Ken. wijzigde dit bericht 10-05-2008 14:56 (20%)
Nog een nieuwe quote van de site:quote:Gaitman schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:28:
[...]
Zoals ik ook al gezegd heb op: http://www.allaboutphones...;sd=a&start=15#p15343
Dit betekend volgens mijn niet dat ze de licentie en drivers hebben gekocht. Anders waren toch wel alle problemen opgelost?
quote: DaannOJe kunt nooit met zekerheid zeggen dat alles opgelost is, echter is het wel degelijk aangekocht en erin verwerkt dus alles zou normaal moeten werken. Wij hebben het gewoon wat genuanceerd verwoord
GTA SA-MP server - Name: Las Venturas Playground [gta-host.com]
Adres/poort: 85.17.200.150:7777, Mode: Las Venturas Playground
Website: www.sa-mp.nl, Forum: forum.sa-mp.nl
Ik heb mijn contacten expres nooit in Outlook laten zetten. Die wil ik gescheiden houden.quote:.KeN. schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:47:
[...]
Gewoon syncen met Outlook en je hebt je contacten en afspraken weer op je TyTN staan.
Specs --- Mijn aquarium --- Motor
Volgens mij is dat niet mogelijk met Sprite.. betere programma daarvoor is PIMBackup (als ik het goed heb)quote:My-life schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 17:47:
[...]
Ik heb mijn contacten expres nooit in Outlook laten zetten. Die wil ik gescheiden houden.
Iemand die weet hoe ik uit de backup van Sprite alleen de contacten terug zet?
Probeer eens op te starten zonder SIM en zet die zooi uit die automatisch connect.quote:dj_bobbo123 schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 18:25:
als ik bij het opstarten mijn pin moet ingeven krijg ik on de seconde een melding dat hij geen verbinding met gprs kan maken, dit blokkeert de cijfers... wat kan ik hieraan doen?
Ik hoop van harte dat je organisatie het probleem met de HTC II serieus heeft opgepakt en de misslag alsnog recht zetquote:MesR schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:30:
Ik had ergens gelezen dat ze de originele drivers nu van Qualcomm hebben gekocht
Ik hoop dat het dezelfde look en browser krijgt als de Diamond.
QuickGPS: ok, doet er ook niet toe. Al blijf ik wel nieuwsgierig via welke verbinding hij de gegevens dan verstuurd.quote:.KeN. schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 14:47:
[...]
Ik dacht juist dat QuickGPS alleen een data file binnenhaalde met de laatst bekende coordinaten van diverse GPS-satellieten, zodat je eerder een fix hebt als je je GPS activeert ?
Die wegvallende verbinding heb ik helaas ook geregeld.
Bij mij komt het alleen als ik in mijn garage ben geweest (ondergronds, beton). Zodra ik weer buiten ben kan ik mijn phone resetten.. Vervelend ! Gelukkig gebeurt het niet elke keer..
After the first glass you see things as you wish they were...
After the second you see things as they are not..
Finally you see things as they really are
and that is the most horrible thing in the world...
Stond op de frontpage met een dag erna het bericht dat ze de drivers niet hadden gekocht maar met een passende oplossing zouden komen.quote:MesR schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 12:30:
Ik had ergens gelezen dat ze de originele drivers nu van Qualcomm hebben gekocht
Ik hoop dat het dezelfde look en browser krijgt als de Diamond.
marco899 wijzigde dit bericht 11-05-2008 23:13 (20%)
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
MesR wijzigde dit bericht 12-05-2008 08:36 (5%)
GoT Index » Windows Based Mobiles & PDA's » HTC TyTN 2 (Kaiser, V1615, MDA Vario III) deel 7
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 60 61 62 63 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea