quote:
us1111 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 15:50:
[...]
Ook vrijwiligerswerk zou best kwaliteit mogen vertonen en professioneel mogen zijn. Jij staat niet ten dienste van ons, maar je hebt wel de sleutel in handen om het een aantal mensen danwel naar het zin te maken, danwel te kiezen om dit niet te doen.
Mijn argumentatie is dat alles wat er nu over de PRO wordt gezegd ondersneeuwd in de abbonementen, software dit-en dat en andere specifieke diamond zaken.
Ik vind dat juist nou weer geen redenatie:
- A
bo
nnementen: Dat wordt helemaal niet toegestaan, daar hebben mods meerdere malen op ingegrepen.
- Software dit-en-dat: De software is gelijk aan wat er op de Pro staat, dus dat is juist een reden om het samen te voegen.
- Andere specifieke diamond zaken: Zoveel van dat soort posts wat niet gerelateerd zou kunnen worden aan de Touch Pro zie ik niet voorbij komen.
Verder kan ik mij wel voorstellen dat mensen die op de Pro zitten te wachten graag snel een overzicht willen van de laatste roddels en sneakpreviews, maar dat is in de tijd dat het samengevoegde topic bestaat amper voorbij gekomen. Op het het moment dat er grote ontwikkelingen zijn, dan zal dat heus in de TS komen te staan.
Ow en nog even tegen degene die hierboven ergens beweerde dat er op tijd een fatsoenlijke TS voor de Touch Pro was geopend...

Dat was een kant en klare kopie wat geen zak voorstelde. Alleen andere plaatjes en specs, in de titels stond zelfs nog 'Touch Diamond'. Verder geen enkele info met een duidelijke meerwaarde, wat een TS juist wel zou moeten hebben.
Neok_ wijzigde dit bericht 05-07-2008 20:28 (3%)
Reden: neem ik nog 'abbonnementen' fout over ook 8)7