Reg. datum: 25 augustus 2003
Hoedje wijzigde dit bericht 01-03-2008 18:44 (88%)
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]Uberhaupt schandalig dat ze producten updatenquote:CyBeR schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:35:
[...]
Inderdaad, wat een kutstreek dat ze zomaar 4 maanden nadat iemand een macbook gekocht heeft zomaar een nieuwere durven te gaan verkopen!
Sorry! Ik heb Steve gelijk een email gestuurd om de Macbook dan maar nooit meer te updaten, zodat jij zo min mogelijk afschrijving hebt!quote:.Robert schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:30:
Ik vind het toch wel een k*t actie van Apple, die nieuwe update.
Heb in november SR MacBook besteld, in december binnen.
kosten toen: bijna ¤1500,- (inc 160 gb+2gig ram+dvi kabel)
kosten nu: ¤1199,-....zelfde config(ex remote en dvi kabel) én betere processor.
Dat betekent dus dat mijn MacBook in amper 3 maanden ¤300,- heeft afgeschreven!
Natuurlijk is het logisch dat wanneer je iets koopt, het alweer verouderd is, maar ik ging uit van een update eens per half jaar, dan vind ik dit dus wel zonde.:(
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!
Inderdaad. Zoals ik laatst postte:quote:Jazzper schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:57:
wat een gehuil idd...
Ik heb een Macbook Late 2007 gekocht in december. Die voldeed en voldoet nog prima. Nog geen seconde over getreurd dat hij nu upgedate is.
quote:Geqxon schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:05:
Updates updates updates...
En elke keer als ik mijn eerste generatie Macbook open klap ben ik weer dolgelukkig.
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 1 avatar! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
Ackten
net bij Saturn in Rotterdam waren er nog geen nieuwe Macbooks te krijgen. Wel hadden de nog een aantal oude in de "aanbieding" Het gaat om type MA255 dus een hele oude core duo, daar willen ze nog 1049,= voor vragen. Bizar eigenlijk.......quote:tom_aagten schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:12:
zijn er op dit moment nog macbooks in de aanbieding?
Als het goed is hebben bijna alle resellers de oudere MacBooks nog in de aanbieding en te koop. Van A-Mac weet ik het zeker.quote:tom_aagten schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:12:
ja, kijk maar op o.a. www.a-mac.nl Zoek en gij zult vindenquote:tom_aagten schreef op zondag 02 maart 2008 @ 16:12:
internet, msn, muziek en office doet de EEE PC van Asus ook. Voor maar 289 euro. Ook verkrijgbaar in Apple wit en Apple zwart. Voor dit is een MacBook inderdaad overkill, maar dat is voor 90% van de gebruikers vaak het gevalquote:Flipm0de schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 17:34:
ik wil ook graag een macbookje. Alleen de prijs hé.... En is het niet een beetje overkill omdat ik alleen maar internet, msn, iTunes office en usenet gebruik...?
Ik zie dat ze bij de a-mac nu de MacBook wit 2.16 GHz / Superdrive 999E is..
Punt is wel dat het op de Macbook allemaal een stuk rapper gaat, dat je je complete iTunes library op de interne hardeschijf kunt bewaren en dat de Macbook ondermeer een full-size keyboard, hoge resolutie, optical drive en webcam heeft.quote:davidgilmour schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:12:
[...]
internet, msn, muziek en office doet de EEE PC van Asus ook. Voor maar 289 euro. Ook verkrijgbaar in Apple wit en Apple zwart. Voor dit is een MacBook inderdaad overkill, maar dat is voor 90% van de gebruikers vaak het geval
Omnigraffle is de OS X versie van MS Visio.quote:nadd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 19:29:
Alleen jammer dat die EEE Pc van Asus geen OSX doet en dat is bij mij na een paar dagen werken toch al wel een absolute must aan het worden. Voor mijn werk nog een vista partitie met office 2003 / Project / Visio moeten installeren maar als je dan Vista installeert heb je het eigenlijk wel weer gezienIs er een soort van Visio eigenlijk voor OS X? Office 2008 heeft hem helaas niet.
_Diesel_ wijzigde dit bericht 02-03-2008 22:11 (15%)
To show this diagram properly, I would really need a four dimensional screen. However, because of government cuts, we could manage to provide only a two dimensional screen.
2 gb is prima voor wat jij doet. Ik heb naast die grote muziek verzameling ook nog illustrator en photoshop en dat gaat allemaal prima samen met 2 gb.quote:_Diesel_ schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:09:
Ik sta op het punt om een macbook te kopen, zodra hij binnen is knal ik er meteen een 7200rpm 200Gb schijfje in. Alleen ik twijfel nog om er 4 Gb in te doen, krijg je dat ooit vol als je niet allemaal photoshopped enzo? Ik heb een ontzettend grote muziek verzameling en wil wel gewoon lekker snel kunnen kopiereren, downloade, msnne, filmpjes kijken, dus veel multitasken. Ik heb tot nu toe alleen nog maar met windows computers gewerkt, hier krijg ik 2Gb net niet vol.. misschien met OS X wel?
(Als het niet het geval is kan ik namelijk de 2Gb die nu standaard is laten zitten)
hoi jongens
Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: SE W910i Camera: Fuji F30
hand·te·ke·ning (de) - eigenhandige ondertekening
De inmiddels afgeprijsde duurdere versie van de oude MacBook lijkt beter, meer Ghz, meer cache en een DVD-brander. Ik ken de specs van de nieuwe processor echter niet om dit goed te kunnen beoordelen.quote:Fruitsnote schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:00:
Hm, vaag vraagje; welke is nou de nieuwere/betere? MB062N/B of MB402N/A
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik ben er geloof ik al uit dat die nieuwere de goedkopere is (want die staat zelf ook voor die prijs op de Apple site en andere sites) dus met 2,1 Ghz proc. en alleen dvd lezer er in hebben gestopt..quote:raytje192 schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:13:
Zover ik weet is het model van 1049 het voorlaatste model en die van 999 het model daarvoor?
Werk zelf bij dixons maar wij verkopen geen mac's direct in de winkel helaas dus weet het niet 100% zeker
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos