Reg. datum: 02 november 2004
dat ligt aan je opleiding, ik zit ook op de Hanze heb geen 10 tot 12% (moet 918¤ neerleggen voor de goedkoopste macbook)quote:
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
[Nieuw Topic]dat ligt aan je opleiding, ik zit ook op de Hanze heb geen 10 tot 12% (moet 918¤ neerleggen voor de goedkoopste macbook)quote:nadd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:56:
Surfspot heeft bij ons 10 tot 12 procent (Hanzehogeschool Groningen) Voor 880 heb ik niet die entry lvl daar moet ik 920 voor betalen.
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Ligt die niet binnen een of twee dagen in de winkels?quote:nadd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:48:
@Hoedje prima hoor, ik was alleen verbaasd dat daar verschillen in zaten maar nu idd weer verder met het praten over de macbook (en afwachten wanneer die komt)
Mac Mini C2D 1,83 GHz, 1GB mem
Ik zit exact met hetzelfde, ook 8 dagen geleden gekocht. Maar ik vraag me af of het überhaupt merkbaar is, die 200mhz...quote:cococless schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 20:38:
Die retourgarantie van 14 dagen, geld dat ook als die uit de verpakking is? Heb morgen 8 dagen men macbook,,, en natuurlijk in gebruik!
Is die wet nationaal of europees? Ik ben Belg.
Zou leuk zijn moest ik hem mogen ruilen maar zeker niet treuren, prachtig machien.
(Zou ook leuk zijn omdat 2*1 gb ram beter verkoopt dan 2*512 mb nu ik toch 4gb besteld heb)
You can't tell famine from disease... You turn it off cause it turns you on. We all burn up under the sun. We're looking for you, I said... we're looking for you.
Wat dacht je van gewoon even contact opnemen met Apple daarover? Of in de voorwaarden kijken (daar staat het 100% zeker in)quote:cococless schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 21:35:
En betaalt Apple de verzendkosten?
Merci voor de info al
Whieee wijzigde dit bericht 26-02-2008 21:45 (21%)
"Conclusion is the point where someone got tired of thinking"
Als je hem gewoon in de winkel hebt gekocht (minder dan 24 uur geleden) dan wil Apple alsnog wel eens coulant zijn, maar als het om meer dan 1 dag geleden gaat heb je hoogstwaarschijnlijk pech. Overigens: het apparaat voldeed toen je hem kocht; ik neem aan dat dat nog steeds het geval is.quote:sOid schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:02:
En wat nou als hij (zoals ik het heb gedaan) bij de Machouse is gekocht? Dan geldt het zeker niet he?
Oh zeker, maar vroeg het me gewoon af. Het is dus 8 dagen geleden maar ik ga het ook nieteens proberen. Buiten het feit dat het waarschijnlijk zinloos is, heb ik helemaal geen zin in dat gedoequote:Whieee schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 22:30:
[...]
Als je hem gewoon in de winkel hebt gekocht (minder dan 24 uur geleden) dan wil Apple alsnog wel eens coulant zijn, maar als het om meer dan 1 dag geleden gaat heb je hoogstwaarschijnlijk pech. Overigens: het apparaat voldeed toen je hem kocht; ik neem aan dat dat nog steeds het geval is.
Ik kan me voorstellen dat het morgen wel weer rellen zal zijn bij de verschillende APR's, met lastige en boze klanten die zich 'bekocht' voelen, en niet willen snappen dat men bij de APR's ook niet wist dat de MacBook op de schop zou gaanquote:sOid schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:01:
[...]
Oh zeker, maar vroeg het me gewoon af. Het is dus 8 dagen geleden maar ik ga het ook nieteens proberen. Buiten het feit dat het waarschijnlijk zinloos is, heb ik helemaal geen zin in dat gedoeKan m'n tijd wel beter gebruiken
Wh -wh-wh-wh-wh-When I raise my trig-ger fin-ger all yo' ****ers hit the deck, deck!
De MacBook update kwam inderdaad onverwacht, maar eind vorige week waren er binnen het kanaal erg sterke geruchten over. Dus als je je MacBook zaterdag of maandag hebt gekocht kun je het misschien proberen, anders ben je echt kansloos (of een hele belangrijke klant voor de reseller).quote:Whieee schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:10:
[...]
Ik kan me voorstellen dat het morgen wel weer rellen zal zijn bij de verschillende APR's, met lastige en boze klanten die zich 'bekocht' voelen, en niet willen snappen dat men bij de APR's ook niet wist dat de MacBook op de schop zou gaanGoed, toegegeven, de MacBook update komt redelijk onverwacht gezien het 'update-ritme' dat Apple er voor de MacBook op nahoudt, maar dan nog...
* Whieee is wat dat betreft blij niet meer bij een APR te werken
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Als je het vergelijkt met een iPod wel hequote:Geqxon schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:43:
Geen remote bij de iPod? Het begint wel een beetje een iPod te worden op deze manier.
Hoe dat? Een aanvink functie bij je bestelling of emailen?quote:irongangster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:22:
"Hoewel de Apple Remote niet meer standaard bij de MacBook wordt geleverd, voegen we deze zonder extra kosten aan uw bestelling toe."
Dank u apple!
Ex-Appelaar
We blijven natuurlijk Nederlanders. Alles wat anders is in vergelijking met vroeger is per definitie slechter en een reden om te zeuren. We zien graag alleen de nadelen (geen remote) en over de voordelen (prijsverlaging die groter is dan de prijs van een losse remote) heeft niemand het. Vroeger was namelijk alles beter en Apple is slecht omdat ze geen remote meer bij de MacBook leveren.quote:Whieee schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:23:
Misschien moet je gewoon eens niet overal een probleem van maken
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Uhm, helemaal niks gedaan eigenlijk. Hebben ze zelf gedaan.quote:O.D.Smolik schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 12:05:
[...]
Hoe dat? Een aanvink functie bij je bestelling of emailen?
Op de vernieuwde (NL) site staat dat ie 19 euro moet gaan kosten,quote:irongangster schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 10:22:
"Hoewel de Apple Remote niet meer standaard bij de MacBook wordt geleverd, voegen we deze zonder extra kosten aan uw bestelling toe."
Dank u apple!
Het is niet enkel de remote. Bij de iBook naar Macbook overgang was het de Mini-VGA die moest sneuvelen, nu is het de remote, wat gaat het volgende worden?quote:Whieee schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 11:23:
[...]
Als je het vergelijkt met een iPod wel he
Lekker belangrijk of Apple er wel of niet standaard een remote bij stopt. Het zit er nu niet meer bij, maar de prijs is gedaald. Mooi toch? Wil je geen remote, krijg je ook geen remote waar je niet op zit te wachten, en anders doe je er los even een remote bij, en is de totaalprijs nog steeds lager dan voorheen. Iedereen blij. Misschien moet je gewoon eens niet overal een probleem van maken
2*2Ghz, 2GB, 20 centimeter.
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Apple Computers » [MacBook] Discussietopic en Mini-FAQ deel 11
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Aphaea