Ik vrees dat dat geen antwoord is op mijn vraag. 
Edit: Oke, tnx frietsaus!
Edit: Oke, tnx frietsaus!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 20:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2008 20:51 ]
Het is geen knopje, maar even bij de box waar je in zit onderste regel vastpakken met je muis of touchpad en omhoog trekken zodat je weer een gedeeld venster krijgt.tom_aagten schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:14:
heren, ik mis een optie in mail. Normaal gesproken kon ik altijd mijn email bekijken zonder echt te openen (dubbelklik), door een gedeeld venster. Want diegene die je geselecteer had die liet hij eronder zien. Nu is echter doordat, ik met een zwart scherm op de knoppen aan het drukken was om hem uit de sluimerstand te krijgen, die optie verdwenen. Wie kan mij helpen om hem terug te krijgen, waarschijnlijk is het heel makkelijk, maar ik kan het niet vinden.
thanks mate zat me een ongeluk te zoeken!Jeroen Smolders schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:21:
[...]
Het is geen knopje, maar even bij de box waar je in zit onderste regel vastpakken met je muis of touchpad en omhoog trekken zodat je weer een gedeeld venster krijgt.
Verwijderd
DVD erin en installeren maar?J0sTJos schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:24:
Hai!
Ik heb net een Macbook van iemand overgenomen.. En ik wil 'm nu helemaal resetten/formatteren zodat hij weer als nieuw en brandschoon is..
Er staat niks over in de handleiding. En ik kan er ook niks op het forum over vinden..
Kan iemand mij helpen?
Nee.. Zit er allemaal niet bij. De vorige eigenaar zei dat die er niet bij zaten.. Maar lijkt me stug. Ik zie het op de Apple site ook staan:simon schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:04:
Je hebt geen setje met boekjes enzo J0sTJos? Anders ffies apple bellen.
Verwijderd
Verwijderd
De HP Pavilion van mn moeder heeft een sterkere kaart tho... Wel balentiguan schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 23:43:
Denk 't niet. De draadloze kaart die in de MacBook zit is een van de beste wifi kaartjes met de sterkste ontvangst.
Zo te zien is een stukje tekst tikken met je toetsenbord ook vrij lastig.g4wx3 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 22:13:
Toetsenbord vind ik nog steeds redelijk lastig typen (programmeren), maar de indeling is wel makelijk uit het hoofd te leren.
Systeemvoorkeuren --> Energiestand --> Sluimerstand beeldschermJeebus schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 01:34:
hoe kan ik instellen dat het backlight niet dimt na een aantal seconden?
Verwijderd
Dat is toch geen gezicht.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:23:
Is dit soort WLAN usb ding niet beter?
Click.
aangezien hij een externe antenne heeft ipv de ingebouwde van mn Macbook?
[ Voor 7% gewijzigd door -elw00d op 12-04-2008 13:27 ]
Verwijderd
De ingebouwde antenne van de Macbook loopt volgens mij van de onderkant van je beeldscherm tot aan de bovenkant van je beeldscherm, en zal door de plastic behuizing een vrij goed signaal geven. Correct me if i'm wrong.Verwijderd schreef op zaterdag 12 april 2008 @ 13:23:
Is dit soort WLAN usb ding niet beter?
Click.
aangezien hij een externe antenne heeft ipv de ingebouwde van mn Macbook?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kunt ze uit je TimeMachine backup restoren.Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:05:
Sinds kort een trotse bezitter van een MacBook. Maar nu heb ik perongeluk al mijn adressen uit Address Book verwijderd.. En natuurlijk niet aan gedacht om ze eerst eens te backuppen. Kan ik ze nog terugkrijgen?
Hier stond achterhaalde informatie…
[ Voor 5% gewijzigd door TimmieN op 13-04-2008 18:12 . Reden: Te laat ]
meestal staat er in je gebruikersmap - bibliotheek - application support - addressbook wel een aantal backups van je adresboek dataVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:05:
Sinds kort een trotse bezitter van een MacBook. Maar nu heb ik perongeluk al mijn adressen uit Address Book verwijderd.. En natuurlijk niet aan gedacht om ze eerst eens te backuppen. Kan ik ze nog terugkrijgen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
goed geantwoordVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:50:
[...]
Dan ben je best de pineut als er iets met je Macbook gebruikt.
Als je gebruik wilt maken van de extra snelheid wel ja, maar de sterkte van de wireless kaart van de MacBook is echt perfect.cococless schreef op zondag 13 april 2008 @ 17:47:
Inderdaad, en die ontvanger ondersteunt enkel b/g en de macbook ondersteunt ook n.
Maar moet router dan ook n ondersteunen of kan heb je met n sowieso meer bereik?
[ Voor 12% gewijzigd door -elw00d op 13-04-2008 19:09 ]
Verwijderd
ja ok bedanktVerwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 18:57:
[...]
goed geantwoord![]()
u gaat door voor de koelkast ...
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2008 19:30 . Reden: motivatie xD ]
staan ze niet nog op een oude telefoon dan kan je nog een keer syncen?Verwijderd schreef op zondag 13 april 2008 @ 19:21:
[...]
ja ok bedankt, ik heb ook niet het geld om direct een externe opslag te betalen.. maar toch bedankt in ieder geval..
Dan zet ik mijn 265 adressen wel handmatig op mijn iphone -.-"..
LG-HM051MR-U44 | Daalderop DUO 50l | 1500 WP Zuid | gasloos '23
Verwijderd
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Heb eindelijk de DVD-jes binnen (vorige eigenaart had ze nog in een verhuisdoos zittenJ0sTJos schreef op donderdag 10 april 2008 @ 22:14:
[...]
Nee.. Zit er allemaal niet bij. De vorige eigenaar zei dat die er niet bij zaten.. Maar lijkt me stug. Ik zie het op de Apple site ook staan:
Inhoud van de verpakking
* MacBook
* Reinigingsdoekje voor beeldscherm
* MagSafe-lichtnetadapter van 60 watt, stekker, netsnoer
* Lithium-polymeerbatterij
* Installatie-/herstel-dvd's
* Gedrukte en elektronische documentatie
Verwijderd
Wel als je hem compleet installeerd. Tijdens de installatie-wizard staat er een "Customize" knop onder in het beeld, hier kun je het e.e.a. uitschakelen.J0sTJos schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:17:
[...]
Heb eindelijk de DVD-jes binnen (vorige eigenaart had ze nog in een verhuisdoos zitten).
Nu opnieuw aan het installeren.. Klopt het dat OSX Tiger 15 gb van je Harde Schijf benut?
Ok..Verwijderd schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:21:
[...]
Wel als je hem compleet installeerd. Tijdens de installatie-wizard staat er een "Customize" knop onder in het beeld, hier kun je het e.e.a. uitschakelen.
Verwijderd
Ik kan je aanraden om, wanneer je het niet gebruikt, alle printerdrivers en talen niet mee te laten installeren. Eventueel kun je ook X11 uitvinken.J0sTJos schreef op maandag 14 april 2008 @ 15:23:
[...]
Ok..
Wat raadt jij aan? Compleet? Of zijn er onderdelen die het uitschakelen de moeite waard zijn?
Verwijderd
Generals draait in OSX kut op mijn macbook. Met boot camp (windows, wel rebooten dus) gaat wel aardig.Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:31:
Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort, wanneer het nieuwe model Mackbook pro uitkomt, de vorige versie (de recente nu dus) te gaan kopen.
En dan wel de basic versie.
Ik ben nog niet helemaal zeker of het nu een Macbook pro of een gewone Macbook word, vooral vanwege het grote prijsverschil, en ik heb nog wel een paar vraagjes, en ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.
1. Ik wil de Macbook waarschijnlijk in de ifactors in Den haag gaan kopen, heeft iemand ervaring met deze winkel?
2. Zijn hier mensen met ervaring die ook gamen op hun Macbook (de recente versie)(denk aan spellen zoals Battlefield 2, C&C 3, Generals, GTA SA. Hoe bevalt de graphics en de performance jullie?
Ik twijfel dus echt sterk tussen de macbook pro en de 2,4 Ghz macbook, het gamen vind ik toch wel belangrijk, maar als de gewone macbook ze ook gewoon goed pakt, zal ik toch maar meer moeten overwegen
Alvast bedankt.
[ Voor 17% gewijzigd door DocB op 15-04-2008 21:47 ]
Verwijderd
Hmmm dat klinkt niet veelbelovend voor de gewone macbook..DocB schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 21:47:
[...]
Generals draait in OSX kut op mijn macbook. Met boot camp (windows, wel rebooten dus) gaat wel aardig.
C&C 3 gaat helemaal niet draaien. Las ergens dat de grafische chip gewoon niet ondersteund wordt, dus dat kan je vergeten...
Als je echt wilt gamen moet je toch echt geen macbook hebben. Alleen de hele simpele dingen werken...
Verwijderd
Verwijderd
Klopt, mijn MacBook is er nog eentje met een Intel GMA950 en niet al te zware games spelen, gaat eigenlijk prima. Alleen is het jammer dat de chip geen shaders ondersteund waardoor sommige games gewoon niet opgestart kunnen worden, hoewel de MacBook de game makkelijk zou aankunnen. Bij de X3100 is dat probleem al van de baan, dus ik vermoed dat die niet al te zware games makkelijk kan draaien (al dan niet op hoge grafische instellingen).Verwijderd schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 22:31:
@ arne
dat is toch een macbook met nog een oudere videokaart dan de x3100 of niet?
Als dat zo is zou je denken dat hij op de nieuwe nog beter zou draaien.
Misschoien dat bij de volgende update de gewone macbook ook wel een update qua grafische kaart krijgt
Tesla Model Y RWD (2024)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Beetje een late reactie op deze quote maar ik heb vandaag pas zin gehad om langs te gaan bij iCentre in Amsterdam.Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 18:57:
[...]
Ja! Ik heb het dus ook en de mijne is ook ongeveer zo oud. Dit is een bekend probleem bij Apple en heeft gewoon te maken met een matige constructie van de topcasing. Ik heb even naar card services in Zwolle gebeld en daar kunnen ze hem sowieso repareren, maakte niets uit hoe oud de macbook was. Dit valt overigens voor zover ik weet ook onder een type garantie dat wettelijk vastgelegd is: Je mag van een product bij normaal gebruik verwachten dat het een bepaalde tijd meegaat (dit is waarschijnlijk vastgelegd voor een aantal soorten apparaten) en het is echt NIET normaal te noemen dat de topcasing gewoon onder je ogen afbrokkelt. Er zijn vele anderen volgens mij met dit probleem en het is toch een soort eerste-generatie kwaaltje
Ik zou zeggen: zoek even je dichtsbijzijnde service provider op (kan meestal ook wel via de winkel waar je hem gekocht hebt) of bel even met de apple service lijn (ook al heb je geen applecare, weet niet precies hoe dit werkt, ik heb direct met CARD services gebeld).
Het is dus gewoon te fixen ook al heb je geen Apple garantie meer! Ik ben echt heel blij dat ze dit konden repareren en ik vind het eigenlijk wel schandalig dat Apple zo'n ruk materiaal gebruikt heeft voor de topcasings. Er lopen hier op de uni genoeg collega studenten rond met exact dit probleem.
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 18:18 ]
Verwijderd
heb er toen ik de macbook kocht erg over getwijfeld. later door de ervaring kwam ik erachter zoals je hierboven wel leest dat de meeste gevallen zelfs buiten de garantie om worden gerepareerd. vandaar geen apple care voor mij. tot nu toe heb ik al 2x de bottom case laten vervangen en 1x de topcase en 1x de accu. nu nog afwachten hoe het buiten de garantie zal verlopen, maar als je deze topics volgt moet het niet teveel problemen opleveren voor de problemen die de macbook nog wel eens heeft.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:17:
Hoe sterk raden jullie het applecare programma aan? Het is nogal duur maar is het zijn geld ook waard? Of is het risico dusdanig laag dat je problemen hebt (aangezien deze generatie macbooks al redelijk oud is) dat het de moeite niet is om extra applecare te nemen? Is het anders beter om pas na een jaar applecare te nemen?
@ hierboven, had jij applecare?
Verwijderd
wow...in hoeveel tijd was dat dan, als ik vragen mag? Naar mijn idee wel erg veel (2x bottom case)tom_aagten schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:59:
[...]
heb er toen ik de macbook kocht erg over getwijfeld. later door de ervaring kwam ik erachter zoals je hierboven wel leest dat de meeste gevallen zelfs buiten de garantie om worden gerepareerd. vandaar geen apple care voor mij. tot nu toe heb ik al 2x de bottom case laten vervangen en 1x de topcase en 1x de accu. nu nog afwachten hoe het buiten de garantie zal verlopen, maar als je deze topics volgt moet het niet teveel problemen opleveren voor de problemen die de macbook nog wel eens heeft.
Als je met iTunes muziek afspeelt kun je de equalizer gebruiken. Dan kun je de bass dus lage freq wat omlaag zetten.Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:29:
Net heb ik mijn MacBook aangesloten op mijn Logitech 50mm boxjes door middel van een jack-to-jack kabeltje, maar ik ben niet echt tevreden (zelf niet voor deze brakke boxjes). Het geluid lijkt heel donker met wat teveel bas. Weet iemand misschien hoe ik hier wat aan kan doen?
Ik ben vandaag... again langs gegaan om hem in te leveren, na veel over en weer en kastje naar de muur gezijk (wat ik jullie bespaar omdat die sukkels bij Apple Nederland ipv een M een N in mijn serienummer verkeerd hadden gespeldVerwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:26:
Is dat vervangen gratis? En hoe lang ben je je laptop dan kwijt?
tijdsbestek van een half jaar ofzo, ik moet zeggen dat ik ook altijd pech heb met duurdere apparatuur. maar nu is alles in orde en hoop dat het zo blijft.Underworld schreef op donderdag 17 april 2008 @ 23:55:
[...]
wow...in hoeveel tijd was dat dan, als ik vragen mag? Naar mijn idee wel erg veel (2x bottom case)
je moet afspreken met de service center dat ze hem op de dag maken wanneer je je macbook binnen brengt zodat jij mooi kunt gaan shoppen in die stad en later je macbookje weer mooi mee terugneemt naar huis. ik heb het 2x zo gedaan in veenendaal en er goede ervaringen mee. en ja het is gratis als je maar een casenummer aan laat maken door apple, dus ff bellen met klantenservice van apple.Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:26:
Is dat vervangen gratis? En hoe lang ben je je laptop dan kwijt?
Verwijderd
Bedankt, dat zal dan een stuk schelen in de prijs voor mij. Iemand kan er één meenemen voor mij vanuit de VS daarmee dat het nu echt wel interessant is, een macbook aan maar (omgerekend) 700 eurotom_aagten schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:59:
[...]
heb er toen ik de macbook kocht erg over getwijfeld. later door de ervaring kwam ik erachter zoals je hierboven wel leest dat de meeste gevallen zelfs buiten de garantie om worden gerepareerd. vandaar geen apple care voor mij. tot nu toe heb ik al 2x de bottom case laten vervangen en 1x de topcase en 1x de accu. nu nog afwachten hoe het buiten de garantie zal verlopen, maar als je deze topics volgt moet het niet teveel problemen opleveren voor de problemen die de macbook nog wel eens heeft.
hmm zou nog ff wachten de geruchten gingen toch de ronde dat de macbook ook van deze materiaal wordt gemaakt in de toekomst.Underworld schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:23:
[...]
Ik ben vandaag... again langs gegaan om hem in te leveren, na veel over en weer en kastje naar de muur gezijk (wat ik jullie bespaar omdat die sukkels bij Apple Nederland ipv een M een N in mijn serienummer verkeerd hadden gespeld), heb ik hem kunnen inleveren, ik zou hem ongeveer een week kwijt zijn.
Pfff...en die gast zij dat het heel goed mogelijk kan zijn dat het over een jaar weer zou terug kunnen komen omdat het simpelweg een ontwerp fout van de MacBook is.![]()
![]()
![]()
Heb is gekeken en denk dat ik voor een Air ga sparen zijn helemaal niet zo duur meer met studenten korting, en das tenminste een aluminum behuizing...
agree, was inderdaad vergeten te vertellen dat het gratis was en onder garantie viel: "alleen bij hoge uitzondering bla bla...."tom_aagten schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:23:
[...]
tijdsbestek van een half jaar ofzo, ik moet zeggen dat ik ook altijd pech heb met duurdere apparatuur. maar nu is alles in orde en hoop dat het zo blijft.
[...]
je moet afspreken met de service center dat ze hem op de dag maken wanneer je je macbook binnen brengt zodat jij mooi kunt gaan shoppen in die stad en later je macbookje weer mooi mee terugneemt naar huis. ik heb het 2x zo gedaan in veenendaal en er goede ervaringen mee. en ja het is gratis als je maar een casenummer aan laat maken door apple, dus ff bellen met klantenservice van apple.
Ik zou gezien de geschiedennis van de MB toch echt hier over nadenken en in de krant staan dikwijls aanbiedingen van nieuwe MacBooks voor nog geen 800 euro!Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:24:
[...]
Bedankt, dat zal dan een stuk schelen in de prijs voor mij. Iemand kan er één meenemen voor mij vanuit de VS daarmee dat het nu echt wel interessant is, een macbook aan maar (omgerekend) 700 euro
Verwijderd
Hier in België heb ik nog nooit zo'n promotie gezien. Waren dat oude modellen of de huidige reeks? Ik denk dat de perceptie van de slechte kwaliteit van macbooks vooral ontstaan is doordat ontevreden mensen makkelijker posten op forums. Daarenboven is de huidige generatie toch echt wel volwassen ondertussen. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die echt zware problemen hebben met een macbook die bv. pas midden 2007 gekocht is. Ik heb wel eens even gekeken naar de extra kosten, 89 euro voor een extra magsafe voeding (want VS plug is niet compatibel met die hier in belgië) = €89, extra extern toetsenbord want ik ben azerty gewend €50, dan is het prijsverschil al een stuk kleiner, nog maar amper €100 verschil (ik kan studentenkorting krijgen). Nu ben ik niet zeker of die 100 euro het wel waard is om een macbook met een qwerty te kopenUnderworld schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 17:54:
[...]
agree, was inderdaad vergeten te vertellen dat het gratis was en onder garantie viel: "alleen bij hoge uitzondering bla bla...."
Alleen moet ik toch echt een week wachten.
[...]
Ik zou gezien de geschiedennis van de MB toch echt hier over nadenken en in de krant staan dikwijls aanbiedingen van nieuwe MacBooks voor nog geen 800 euro!
Verwijderd
Klopt. Ik gebruik alleen geen iTunes of andere programma's. Luister bijvoorbeeld erg veel naar de 3VOOR12 Luisterpaal. Geen sprake van een equalizer dus-elw00d schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 11:20:
[...]
Als je met iTunes muziek afspeelt kun je de equalizer gebruiken. Dan kun je de bass dus lage freq wat omlaag zetten.
Geachte klant,
Bedankt voor uw e-mail. Dit product heeft niets met het
Besturingssysteem te maken omdat het via een bluetooth verbinding werkt
net als u contact probeert te maken met een mobile telefoon via
Bluetooth.
De knoppen horen standaard te werken het is echter door ons alleen met
Internet explorer getest.
Met vriendelijke groet,
Jessica Ristau
Trust Customer Care
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 19:39 ]
Ik heb ook wel eens een stukje software gezien om de gehele output van het geluid te wijzigen mbv een equalizer. Ik heb even gezocht op "sound equalizer mac osx" en dan vind je aardig wat info, bijv dit: http://forums.macosxhints.com/showthread.php?t=67507Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 19:36:
[...]
Klopt. Ik gebruik alleen geen iTunes of andere programma's. Luister bijvoorbeeld erg veel naar de 3VOOR12 Luisterpaal. Geen sprake van een equalizer dus.
[...]
Verwijderd
Verwijderd
Waarschijnlijk de whine. Gaat het weg als je Photo Booth aan zet?Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:26:
In mijn MacBook zit een nare brom. Als hij aanstaat komt er een een brom onder het toetsenbord vandaan. Omdat ik geen vergelijkingsmateriaal heb, vraag ik jullie hulp.
Als jullie typen op je MacBook terwijl je gewoon bezig bent (dus niet veel processorkracht nodig) horen jullie je MacBook dan? Volgens mij moet een MacBook stil zijn toch? Als ik aan het typen ben met mn MacBook op mn schoot, hoor ik hem brommen.
Ben benieuwd.
Verwijderd
Nope, doet het altijd. Zelf heb ik het gevoel alsof er een fan aanloopt, zo klinkt het ook een beetje.Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:31:
[...]
Waarschijnlijk de whine. Gaat het weg als je Photo Booth aan zet?
Verwijderd
Ook niet. Zou ook vreemd zijn want hij doet het al sinds ik hem uit de doos heb gehaald (afgelopen woensdag). Dus ligt dan (denk ik) niet aan software..Arne schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 21:39:
Kijk even bij Activity Monitor of er geen (vreemde) processen bezig zijn.
Verwijderd
pff kan je niet een ander model vragen? Er was in dit topic in een van de vorige delen ook iemand die maar door lopend problemen had en een Macbook pro kreeg aangeboden van appleVerwijderd schreef op zondag 20 april 2008 @ 13:56:
Ja, ga ik ook maar doen. Blijf bezig. Mijn vorige MacBook is 4x gerepareerd voor een kapot scherm (flikkering), na de 4e reparatie heb ik dit model gekregen. Nu is deze dus ook weer "kapot". Heb heel sterk het gevoel dat dit een refurbished exemplaar is. Wat is namelijk de kans dat je na een kapotte MacBook een 2e defect exemplaar krijgt?
Ben het eigenlijk helemaal zat om terug te gaan, maar dit geluid is zo storend als ik aan het werken/studeren ben. Wordt helemaal gek van Apple. Ben benieuwd welk trace ik nu weer in mag gaan. Waarschijnlijk reparaties, reparaties en nog meer reparaties. Bah!
Verwijderd
Wow, das wel een hele mooie deal. Heb net weer een aardig lange en boze mail verstuurd naar mijn contactpersoon bij Apple. Verwacht morgen ochtend een reactie, we zullen zien. Ik heb ze twee keuzes gegeven; of weer een nieuwe MacBook (die ze vantevoren testen) of mijn geld terug. Ik ben benieuwd.Underworld schreef op zondag 20 april 2008 @ 19:04:
[...]
pff kan je niet een ander model vragen? Er was in dit topic in een van de vorige delen ook iemand die maar door lopend problemen had en een Macbook pro kreeg aangeboden van apple
[ Voor 34% gewijzigd door Underworld op 21-04-2008 17:37 ]
Verwijderd
Precies, het is gewoon top spul.Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:
Ik heb sinds kort ook een macbook 13,3" 2,4Ghz 2Gb 160Gb, en wat is het toch een heeeerlijke machine zeg. Ik heb meteen een airport express en een draadloze mighty mouse erbij gekocht. De mighty mouse doet zijn werk subliem, en airport express is echt heeeel erg vet!
Ik heb een super snelle verbinding met de airport express, heel makkelijk te installeren enzo. En ik ben helemaal weg van de "airtunes" functie, harman kardon AVR 147 aangesloten met een dikke set boxen. En het werkt perfect! ik kan gewoon vanaf de huiskamer mijn boxen op mijn slaapkamer (op de zolder, woon bij mijn ouders) aansturen! Echt een apple functie, ik ken zo geen ander merk met een dergelijke functie.
Kortom alleen maar lof over dit apparaat, hij is echt mobiel ik doe zon 5 en half uur op 1 lading. En lekker in mijn bed zonder draad muziek downloaden en via airtunes afspelen met mijn bluetooth muisje, het werkt gewoon allemaal perfect. En snel dat hij is! niet normaal opstarten duurt nooit langer dan 25 sec. afsluiten slechts 5 sec., en als ik bijvoorbeeld safari opstart dan is het BOEM en hij staat op het scherm in minder dan een halve seconde. Dit is mijn eerste apple en ik ben er heel tevreden over, in de toekomst haal ik alleen nog maar apple!
Die Airport Express is toch gewoon een draadloze router of niet? Ben al een tijdje aan het twijfelen of ik een MacBook zal aanschaffenVerwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:
Ik heb sinds kort ook een macbook 13,3" 2,4Ghz 2Gb 160Gb, en wat is het toch een heeeerlijke machine zeg. Ik heb meteen een airport express en een draadloze mighty mouse erbij gekocht. De mighty mouse doet zijn werk subliem, en airport express is echt heeeel erg vet!
Ik heb een super snelle verbinding met de airport express, heel makkelijk te installeren enzo. En ik ben helemaal weg van de "airtunes" functie, harman kardon AVR 147 aangesloten met een dikke set boxen. En het werkt perfect! ik kan gewoon vanaf de huiskamer mijn boxen op mijn slaapkamer (op de zolder, woon bij mijn ouders) aansturen! Echt een apple functie, ik ken zo geen ander merk met een dergelijke functie.
Kortom alleen maar lof over dit apparaat, hij is echt mobiel ik doe zon 5 en half uur op 1 lading. En lekker in mijn bed zonder draad muziek downloaden en via airtunes afspelen met mijn bluetooth muisje, het werkt gewoon allemaal perfect. En snel dat hij is! niet normaal opstarten duurt nooit langer dan 25 sec. afsluiten slechts 5 sec., en als ik bijvoorbeeld safari opstart dan is het BOEM en hij staat op het scherm in minder dan een halve seconde. Dit is mijn eerste apple en ik ben er heel tevreden over, in de toekomst haal ik alleen nog maar apple!
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Das mooi, want ik ga donderdagavond precies dezelfde halen (de Macbook dan)!!Verwijderd schreef op dinsdag 22 april 2008 @ 13:34:
Verwijderd
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2008 15:27 ]
[ Voor 19% gewijzigd door rhodium op 23-04-2008 23:15 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq