Reg. datum: 29 mei 2004
Solo testcasefoto's - om van te leren | Deel 11
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Nieuw TopicReg. datum: 29 mei 2004
Reg. datum: 08 september 2003
Bizarre foto, maar wel erg mooi. Denk dat dit echt een foto is die mensen of mooi vinden of lelijk. Mij bevalt hij in elk geval.quote:
Eentje van mijn kant:

Canon 40D | 17-40 | 70-200 F4 IS | 100 2.8 Macro | (Foto)Blog - www.ydoschreuder.nl
Reg. datum: 12 maart 2008
Reg. datum: 04 december 2006
Hey, Zie ik zo maar mijn oud collega voorbij komen.quote:samo schreef op maandag 10 maart 2008 @ 14:16:
Om jullie een kans op tegencommentaar te bieden: een oud fototje uit een concertshoot een paar weken terug. Het was het Sellaband event in Paradiso, dus fotograferen mocht! Een jong beginnend bandje speelde verassend leuke en goede muziek
[afbeelding]
Bandje speelt inmiddels al wat langer en is vrij populair in de stad van kom af(den haag).
Ps. Moest het even kwijt
Nikon D80, Nikon MB-D80, Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD AS, Nikkor 70-300mm VR 4.5-5.6, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, Nikon SB-800, B+W UV MRC, 2x Sandisk Extreme III 2GB, Gorilla SLR Zoom, Bilora 1122, Crumpler Match Maker M, Crumpler Pretty Boy L
Mt DOF aan het oefenen geweest? Het is leuk om te zien dat het werkt, maar je had de DOF hier groeter mogen maken. Nu is echt een te klein deel scherp.quote:Swatfireglide schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:09:
[...]
Bizarre foto, maar wel erg mooi. Denk dat dit echt een foto is die mensen of mooi vinden of lelijk. Mij bevalt hij in elk geval.
Eentje van mijn kant:
[afbeelding]
"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
@ mu-sick: leuk. mooi zacht kleurtje.
@ degroto: ik wil graag zien waar ze mee bezig zijn of iets van oogcontact met de persoon hebben. Wat wil je met de foto laten zien? Waaronm heb je hem zo gemaakt?
@ alexio: spacy.
@Swatfireglide: je stempel leidt al mijn aandacht af.
Mijn vervolg op http://gathering.tweakers...message/29742102#29742102:
(helaas niet helemaal symmetrisch)

meer Lissabon :http://www.flickr.com/photos/markskiekjes/tags/lissabon/
BBE wijzigde dit bericht 13-03-2008 22:29 (8%)
Reden: ietsje rechter gezet (thnx jspr)
Canon | Manfrotto | Hoya | Sigma | SanDisk | Crumpler | architectuurfotografie | flickr |
@Alexio: Ziet er leuk uit, heb je hem groter? Leuk voor een desktop background.
Een Hyacint Chrysant , na bewerkt in Lightroom.

Hier het origineel omgezet vanuit RAW, deze vond ik een beetje flauw en flets.

eth0 wijzigde dit bericht 14-03-2008 20:13 (27%)
Nikon D80 | 50mm f1.8 | 70-300mm f4.5-5.6| 18-70mm f3.5-4.5 | 17-50mm f2.8 | 50 - 135mm f2.8 - | -HomePage http://kruyt.org Check uit my new Photoblog
Vind deze netjes, blik is leuk.

Nikon D50 || 18-55mm f3.5-5.6G DX AF-S || 28-105/3.5-4.5 D IF || 50mm 1.8 AF|| Tokina AT-X 100mm f/2.8 PRO D || Sigma 70-300mm F4-5.6 APO DG MACRO || SB-600 || SB-26
Reg. datum: 16 februari 2001
Is je serie ergens te bewonderen?quote:Exigence schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 15:27:
De toegangspoort tot Auschwitz Birkenau (klik voor groot), gemaakt met Canon EOS 20D icm EFS 18-55 uit mij Auschwitz serie
Development Attitude (www.onedev.nl) - Mark Barto's HomePage (www.markbarto.nl)
Reg. datum: 01 juli 2002
ben je net terug uit Lisboa of zit je daar nog? er zijn namelijk ook prachtige shots te maken in het oude gedeelte, met het trammetje enzo. of de oude lift. ik moet zeggen dat je erg nette,zeer herkenbare, (ik ben zelf half portugees en kom daar dus met enige regelmaat dus vandaar. ik bedoel niet dat je een 12 in een dozijn foto hebt ofzo) piccies schiet.quote:BBE schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:13:
@ the alchemist: de belichting zal vast goed zijn. Het onderwerp spreekt me door de compositie en kleur niet aan.
@ mu-sick: leuk. mooi zacht kleurtje.
@ degroto: ik wil graag zien waar ze mee bezig zijn of iets van oogcontact met de persoon hebben. Wat wil je met de foto laten zien? Waaronm heb je hem zo gemaakt?
@ alexio: spacy.
@Swatfireglide: je stempel leidt al mijn aandacht af.
Mijn vervolg op http://gathering.tweakers...message/29742102#29742102:
(helaas niet helemaal symmetrisch)
[afbeelding]
meer Lissabon :http://www.flickr.com/photos/markskiekjes/tags/lissabon/
edit: ik zie op je flicker, dat je die locaties al gevonden hebt

ben nog niet zo heel lang bezig met foto's maken
Heb via PS contrast wat aangepast en blur op de auto's wat sterker gemaakt 4px.
Dit is geschoten met een 400D
Kitlens
55mm F8 1/125 ISO 1600 Had deze lager moeten zetten maar niet in de gaten gehad.
A Soldiers manual and a pair of boots.
You never end up where you thought you were going to be.
@ BBE, hier ben ik het met jspr eens en had ik ook net een klein stapje naar rechts gedaan, voor de rest mooie plaat.
Canon EOS 40D | Canon EF 50mm f/1,8 | Canon EF 17-40mm f/4L USM | Canon EF 70-200mm f/2,8L IS USM | Carl Zeiss Flektogon Jena DDR 35mm f/2,4 | Canon Pixma IP5300 | Canon Digital Ixus 60
Reg. datum: 12 maart 2008
Dit zijn 2 mensen die een cursus smid volgen. Dit is onderdeel uit een serie. Ze staan voor een smidse en hebben een paar ijzers in het vuur. Laag standpunt genomen om de gloed op hun gezichten te zien terwijl ze bezig zijn.quote:BBE schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:13:
@ Swatfireglide: te korte dof, ben ik eens met breinonline. Verder een mooie compositie.
@ BBE: ik vind de achtergrond (de muur) nogal flets, wat niet lekker wegkijkt. Wat voor lens heb je voor deze foto gebruikt?
@ ethO: lekkere kleuren na de bewerking, is inderdaad een hele verbetering. Toch vind ik de foto te druk. Simpeler (dus bv. maar 1 knop) was sterker geweest.
@ Wijnands: leuk plaatje, goede dof. waarom heb je voor de zwarte rand gekozen?
@ To Tall: ik zit met dezelfde vragen als Hahn. te onrustig imo.
Reg. datum: 04 september 2007
Het is weer een mooie dag om te fotograferen, ik hoorde van mijn moeder dat er een mooi vogel achter in het meertje zat. Ik dus vrolijk met me camera en de hond er naar toe gaan om vervolgens de vogel te zien. Blijkt het zo'n duiker te zijn, prachtbeest. Die moest ik hebben!
Vervolgens moest ik maar dat beest te blijven volgen omdat hij steeds onderduikt en 15meter verder weer verschijnt.
Half uur verder, 6km gerend en 3 ons lichter nog geen fatsoenlijke plaat geschoten.
Eindelijk dat moment, heb ik net dat beestje mooi voor me lens, schuif ik weg door de modder vast met me lens in de modder!!!!. Dag ***vogel , morgen nog een dag! En nu een banaan eten...
Neefdave wijzigde dit bericht 14-03-2008 17:03 (4%)
Playstation 3 40GB / DS3 / 12 Games / 5 Blu-rays / Sony HDMI Home Cinema / Samsung 32" LCD
Een hond mee, rennen. Dat zijn niet echt ingredienten om een goede foto te makne van een vogel hoor.quote:Neefdave schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:02:
Heb ik weer.
Het is weer een mooie dag om te fotograferen, ik hoorde van mijn moeder dat er een mooi vogel achter in het meertje zat. Ik dus vrolijk met me camera en de hond er naar toe gaan om vervolgens de vogel te zien. Blijkt het zo'n duiker te zijn, prachtbeest. Die moest ik hebben!
Vervolgens moest ik maar dat beest te blijven volgen omdat hij steeds onderduikt en 15meter verder weer verschijnt.
Half uur verder, 6km gerend en 3 ons lichter nog geen fatsoenlijke plaat geschoten.
Eindelijk dat moment, heb ik net dat beestje mooi voor me lens, schuif ik weg door de modder vast met me lens in de modder!!!!. Dag ***vogel , morgen nog een dag! En nu een banaan eten...
Playstation 3 40GB / DS3 / 12 Games / 5 Blu-rays / Sony HDMI Home Cinema / Samsung 32" LCD
En dat vertel je hier omdat?quote:Neefdave schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:02:
Heb ik weer.
BBE: mooie serie van lissabon
Dank. Altijd lastig: foto's maken zonder de vriendin te vervelen. Het is iig een prachtige karakteristieke stad; qua sfeer en architectuur.quote:Nomad schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:11:
[...]
BBE: mooie serie van lissabon, in korte tijd genoeg moois kunnen schieten daar zie ik
Canon | Manfrotto | Hoya | Sigma | SanDisk | Crumpler | architectuurfotografie | flickr |
Reg. datum: 18 augustus 2006
Waarom https voor die plaatjes? > zinloos..quote:To_Tall schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 00:29:
Heb van de week ook een foto geschoten van me ma.
[afbeelding]
ben nog niet zo heel lang bezig met foto's maken
Heb via PS contrast wat aangepast en blur op de auto's wat sterker gemaakt 4px.
Dit is geschoten met een 400D
Kitlens
55mm F8 1/125 ISO 1600 Had deze lager moeten zetten maar niet in de gaten gehad.
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Reg. datum: 02 april 2004
Schiet mij maar lek, maar ik heb geen idee wat voor vogel je bedoelt. Een fuut, een aalscholver, een ijsvogeltje?quote:Neefdave schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 17:02:
Blijkt het zo'n duiker te zijn, prachtbeest. Die moest ik hebben!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 57 58 59 60 last
Dit topic is gesloten.